Nou weg ermeequote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef Pietiepoe het volgende:
[..]
Nou hij vertrouwt me dus sowieso al niet.. Dus ik kan niet eens het tegendeel bewijzen
Dus wanneer jij straks met 3 koters op de bank thuis zit, en je man laat weten even uit eten te gaan met een oud neukertje en daarna misschien nog een bioscoopje pakken, dan vind je dat allemaal wel OK...?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nou weg ermee![]()
Hij klinkt niet super cool ofzo. En als jij er van overtuigd bent niks te gaan doen met die oude scharrels, maar gewoon het gezellig hebt, dan doe je dat toch?
Ik zou dat ook niet laten omdat mijn vriend denkt dat die mannen meer zouden willen of mij niet vertrouwt. Dan is het gauw over![]()
'Maar ik vertrouw jou wel, maar die jongens niet', is ook zijn probleem.
Ik wil geen kinderen, daarbij heb ik een andere 'visie' op relaties dan de meeste mensen dusquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dus wanneer jij straks met 3 koters op de bank thuis zit, en je man laat weten even uit eten te gaan met een oud neukertje en daarna misschien nog een bioscoopje pakken, dan vind je dat allemaal wel OK...?
Even gefixed.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dus wanneer jij straks alleen met 3 katten op de bank thuis zit... OK...?
Nou dat dus. Persoonlijk zou ik er problemen mee hebben. Zoiets is nergens voor nodig en ook nergens goed voor.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef Yi-Long het volgende:
Ik denk niet dat mijn vriendin het een fijn idee zou vinden als ik met oude scharrels uit eten enzo ga, en andersom ook niet.
Noem mij maar ouderwets. Als je een ex ergens tegenkomt en je maakt er vriendelijk even een praatje mee over hoe het nu is en alles prima, daar heb ik geen problemen mee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kortom, moet kunnen tussen twee volwassen mensen.
Het zijn niet eens exen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Noem mij maar ouderwets. Als je een ex ergens tegenkomt en je maakt er vriendelijk even een praatje mee over hoe het nu is en alles prima, daar heb ik geen problemen mee.
Maar als je uitgebreid uit eten gaat met je ex vind ik een ander verhaal. Uit eten doe je met je vriend/vriendin en niet met je ex. Ik zou wel degelijk mijn ongenoegen daaromtrent uitspreken.
En mocht mijn vriendin het daarna dan alsnog echt nodig vinden om te gaan uit eten met haar ex dan krijg ik een hoop vraagtekens in mijn hoofd. Ik bedoel het is niet voor niets een ex.
Met exen hoef je niet te uit eten. Met exen maak je gewoon een oppervlakkig vriendelijk praatje als je die toevallig ergens tegenkomt.
Maargoed, misschien ben ik daar wel heel ouderwets in, geen idee
Als hij d'r niet mee om kan gaan, dan is je relatie sowieso gedoemd te mislukken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef Pietiepoe het volgende:
Ja wsl wel, maar hij wil het nu dus uitmaken, terwijl ik me niet eens heb kunnen bewijzen (we hebben nu pas paar maanden), zo frustrerend!!
quote:Op zondag 8 juni 2014 00:48 schreef CaptainSushi het volgende:
TS is een zaademmertje.
Volgespoten door flink wat boyzzz () in het verleden.
Hier ben ik het absoluut niet mee eens.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als hij d'r niet mee om kan gaan, dan is je relatie sowieso gedoemd te mislukken.
Ja wat denk je zelfquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kan natuurlijk goed zijn dat die gasten waar je mee afspreekt WEL andere bedoelingen hebben dan jij...
Dat heb ik ook! Ik zou het ook niet pikken als mijn vriend uitgebreid gaat tafelen met zijn ex/oude scharrel, eender wie hij heeft uitgewoond voor hij met mij was. :s Gewone vriendinnen, oké. Maar waarom in godsnaam met iemand waar hij een seksueel verleden mee heeft? Ik vind dat een beetje respectloos naar de partner toe, maar ik ben ook ouderwets blijkbaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Noem mij maar ouderwets. Als je een ex ergens tegenkomt en je maakt er vriendelijk even een praatje mee over hoe het nu is en alles prima, daar heb ik geen problemen mee.
Maar als je uitgebreid uit eten gaat met je ex vind ik een ander verhaal. Uit eten doe je met je vriend/vriendin en niet met je ex. Ik zou wel degelijk mijn ongenoegen daaromtrent uitspreken.
En mocht mijn vriendin het daarna dan alsnog echt nodig vinden om te gaan uit eten met haar ex dan krijg ik een hoop vraagtekens in mijn hoofd. Ik bedoel het is niet voor niets een ex.
Met exen hoef je niet te uit eten. Met exen maak je gewoon een oppervlakkig vriendelijk praatje als je die toevallig ergens tegenkomt.
Maargoed, misschien ben ik daar wel heel ouderwets in, geen idee
Want een seksueel verleden en vriendschap sluiten elkaar uit ? Daarnaast zijn er over het algemeen ook nog overlappende vriendenkringen etc. dus regelmatig contact heb je toch wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:38 schreef Typfaut het volgende:
[..]
Dat heb ik ook! Ik zou het ook niet pikken als mijn vriend uitgebreid gaat tafelen met zijn ex/oude scharrel, eender wie hij heeft uitgewoond voor hij met mij was. :s Gewone vriendinnen, oké. Maar waarom in godsnaam met iemand waar hij een seksueel verleden mee heeft? Ik vind dat een beetje respectloos naar de partner toe, maar ik ben ook ouderwets blijkbaar.
Die vriend is een man, die weet maar al te goed dat er voor een man maar een reden is om plotseling weer eens met een vrouw gegaan eten waar je ooit mee geneukt hebt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nou weg ermee![]()
Hij klinkt niet super cool ofzo. En als jij er van overtuigd bent niks te gaan doen met die oude scharrels, maar gewoon het gezellig hebt, dan doe je dat toch?
Ik zou dat ook niet laten omdat mijn vriend denkt dat die mannen meer zouden willen of mij niet vertrouwt. Dan is het gauw over![]()
'Maar ik vertrouw jou wel, maar die jongens niet', is ook zijn probleem.
Bij overlappende vriendenkringen ben je meestal in groep. Ik zeg ook niet dat je elkaar plots moet negeren? Maar een uitgebreid diner met zijn tweetjes terwijl de vriend thuis braaf op de bank wacht, vind ik vrij respectloos. Mijn mening.quote:Op zondag 8 juni 2014 10:43 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Want een seksueel verleden en vriendschap sluiten elkaar uit ? Daarnaast zijn er over het algemeen ook nog overlappende vriendenkringen etc. dus regelmatig contact heb je toch wel.
Ooit gehoord van een vriendschap tussen man en vrouw? Vrouwen kunnen dat ja. Maar mannen zullen altijd gevoelens voor hun "vriend" creëren. Ik vind het dood normaal dat haar vriend dit niet accepteert.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:36 schreef Lovian het volgende:
Ligt aan de relatie met die scharrel vind ik. Als je echt vrienden bent met die persoon zou ik een vriendschap niet laten vallen voor een jaloers vriendje. Maar anderzijds.. Ik zou het in zijn positie ook niet als erg prettig ervaren en velen met mij denk ik. En als het alleen een kennis is, waarom dan de moeite? Wat beoog je er dan mee te bereiken behalve veel jaloezie..
Maw wat is het voor relatie met scharrel?
Dit. Waarom gaat TS niet liever met haar vriend wat eten dan met een of andere knul?quote:Op zondag 8 juni 2014 10:46 schreef Typfaut het volgende:
[..]
Bij overlappende vriendenkringen ben je meestal in groep. Ik zeg ook niet dat je elkaar plots moet negeren? Maar een uitgebreid diner met zijn tweetjes terwijl de vriend thuis braaf op de bank wacht, vind ik vrij respectloos. Mijn mening.
Stel jouw vriendje voor om met zijn drieen wat te gaan drinkenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:33 schreef Pietiepoe het volgende:
Hoi lieve mensen,
Ik heb een situatie en ik zou graag van jullie objectieve mening gebruik willen maken.
De situatie is als volgt: Ik heb een vriendje (tenminste.. nog wel) en hij is wat jonger dan ik. Nu is het zo dat we op dezelfde studentenvereniging rondlopen en ik, voor dat hij daar rondliep, nogal los ging met de boyzz daar. Ik liep daar al 2 jaar rond toen hij lid werd, en toen hij een paar maanden lid was kregen we een relatie (hij wilde dit doodgraag). Maar hij wist niet echt van mijn 'verleden' en hij werd/is daar nogal depri van. Nu wilde ik met een vriend gaan eten en dat is toevallig ook een van mn oude scharrels (zo'n 2 jaar geleden ondertussen) en dit was voor hem de druppel. Maar is het nou zou raar om met zo'n oude scharrel te eten? Als het voor jou gewoon puur een gezellige kennis is? (Ik heb nml nog zo'n jongen waarmee ik heel goed kan maar ook een oude scharrel is en daar had mn vriend ook superveel problemen mee). Vinden jullie dat normaal? Of moet ik dat soort dingen maar laten als ik een vriend heb?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |