abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140818345
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:44 schreef Pietiepoe het volgende:

[..]

Nou hij vertrouwt me dus sowieso al niet.. Dus ik kan niet eens het tegendeel bewijzen }:|
Nou weg ermee *O*

Hij klinkt niet super cool ofzo. En als jij er van overtuigd bent niks te gaan doen met die oude scharrels, maar gewoon het gezellig hebt, dan doe je dat toch?
Ik zou dat ook niet laten omdat mijn vriend denkt dat die mannen meer zouden willen of mij niet vertrouwt. Dan is het gauw over :')
'Maar ik vertrouw jou wel, maar die jongens niet', is ook zijn probleem.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 22:47:02 #52
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_140818428
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef vera166 het volgende:

[..]

Nou weg ermee *O*

Hij klinkt niet super cool ofzo. En als jij er van overtuigd bent niks te gaan doen met die oude scharrels, maar gewoon het gezellig hebt, dan doe je dat toch?
Ik zou dat ook niet laten omdat mijn vriend denkt dat die mannen meer zouden willen of mij niet vertrouwt. Dan is het gauw over :')
Dus wanneer jij straks met 3 koters op de bank thuis zit, en je man laat weten even uit eten te gaan met een oud neukertje en daarna misschien nog een bioscoopje pakken, dan vind je dat allemaal wel OK...?
pi_140818454
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:47 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dus wanneer jij straks met 3 koters op de bank thuis zit, en je man laat weten even uit eten te gaan met een oud neukertje en daarna misschien nog een bioscoopje pakken, dan vind je dat allemaal wel OK...?
Ik wil geen kinderen, daarbij heb ik een andere 'visie' op relaties dan de meeste mensen dus
inderdaad, dat zou ik wel ok vinden.

En volgens mij heeft TS nog geen kinderen dus is jouw post niet echt passend bij dit topic.
pi_140818603
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:47 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dus wanneer jij straks alleen met 3 katten op de bank thuis zit... OK...?
Even gefixed. :s)
pi_140818905
Another slut bites the dust.
pi_140819114
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef Yi-Long het volgende:
Ik denk niet dat mijn vriendin het een fijn idee zou vinden als ik met oude scharrels uit eten enzo ga, en andersom ook niet.
Nou dat dus. Persoonlijk zou ik er problemen mee hebben. Zoiets is nergens voor nodig en ook nergens goed voor.

En dat heeft niets met vertrouwen te maken verder.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_140819441
Gewoon gaan dus, ts. Ik had onlangs nog een etentje met een oude date van me terwijl haar vriend thuis aan het werk was. Erg gezellige avond gehad, flink bijgekletst en de kleren zijn gewoon aangebleven hoor. :') Daarna haar naar huis gebracht en kennis gemaakt met 'r vriend. Relaxte gozer ook.

Kortom, moet kunnen tussen twee volwassen mensen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_140819609
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
Kortom, moet kunnen tussen twee volwassen mensen.
Noem mij maar ouderwets. Als je een ex ergens tegenkomt en je maakt er vriendelijk even een praatje mee over hoe het nu is en alles prima, daar heb ik geen problemen mee.

Maar als je uitgebreid uit eten gaat met je ex vind ik een ander verhaal. Uit eten doe je met je vriend/vriendin en niet met je ex. Ik zou wel degelijk mijn ongenoegen daaromtrent uitspreken.

En mocht mijn vriendin het daarna dan alsnog echt nodig vinden om te gaan uit eten met haar ex dan krijg ik een hoop vraagtekens in mijn hoofd. Ik bedoel het is niet voor niets een ex.

Met exen hoef je niet te uit eten. Met exen maak je gewoon een oppervlakkig vriendelijk praatje als je die toevallig ergens tegenkomt.

Maargoed, misschien ben ik daar wel heel ouderwets in, geen idee :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_140819643
Nee, jou noem ik gewoon onzeker. En dat heeft natuurlijk alles met vertrouwen te maken, kom nu toch. :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 7 juni 2014 @ 23:59:16 #60
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_140820192
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:31 schreef Geralt het volgende:

[..]

Noem mij maar ouderwets. Als je een ex ergens tegenkomt en je maakt er vriendelijk even een praatje mee over hoe het nu is en alles prima, daar heb ik geen problemen mee.

Maar als je uitgebreid uit eten gaat met je ex vind ik een ander verhaal. Uit eten doe je met je vriend/vriendin en niet met je ex. Ik zou wel degelijk mijn ongenoegen daaromtrent uitspreken.

En mocht mijn vriendin het daarna dan alsnog echt nodig vinden om te gaan uit eten met haar ex dan krijg ik een hoop vraagtekens in mijn hoofd. Ik bedoel het is niet voor niets een ex.

Met exen hoef je niet te uit eten. Met exen maak je gewoon een oppervlakkig vriendelijk praatje als je die toevallig ergens tegenkomt.

Het zijn niet eens exen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_140821361
TS is een zaademmertje.
Volgespoten door flink wat boyzzz ( :') ) in het verleden.
  zondag 8 juni 2014 @ 00:55:42 #62
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140821537
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef Pietiepoe het volgende:
Ja wsl wel, maar hij wil het nu dus uitmaken, terwijl ik me niet eens heb kunnen bewijzen (we hebben nu pas paar maanden), zo frustrerend!!
Als hij d'r niet mee om kan gaan, dan is je relatie sowieso gedoemd te mislukken.
Resistance is futile.
pi_140823109
Wat een discussie om niks?

Hoe zou jij het vinden als hij morgen gaat eten met een meid ('zonder bedoelingen' als jij het noemt) die hij 3 jaar geleden meerdere malen keihard heeft geneukt? Precies.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_140823838
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 00:48 schreef CaptainSushi het volgende:
TS is een zaademmertje.
Volgespoten door flink wat boyzzz ( :') ) in het verleden.
pi_140823992
quote:
7s.gif Op zondag 8 juni 2014 00:55 schreef Seven. het volgende:

[..]

Als hij d'r niet mee om kan gaan, dan is je relatie sowieso gedoemd te mislukken.
Hier ben ik het absoluut niet mee eens.

De situatie die TS beschrijft is in feite hetzelfde als de situatie waarin 1 van de partners wel seks wilt en de andere nog niet.
Je kunt in zo'n situatie namelijk 2 dingen doen: Ofwel je past je aan, ofwel je pakt je spullen en vertrekt. Je zult de gevoelens van je partner nou eenmaal moeten respecteren hierin, en toch gaan terwijl je weet dat je partner dat niet wilt is gewoon not done.

Dit heeft in de verste verte niets te maken met 'ergens mee om kunnen gaan', sommige mensen zijn hier gewoon losser in en anderen zijn er minder los in. Op beide is niets voor of tegen, het is gewoon een persoonlijke voorkeur.
Ik doe mijn best.
pi_140824544
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Kan natuurlijk goed zijn dat die gasten waar je mee afspreekt WEL andere bedoelingen hebben dan jij...
Ja wat denk je zelf :') ?

Ben benieuwd hoe TS het zou vinden als het andersom was, laat me raden :') ..
pi_140824597
Ligt aan de relatie met die scharrel vind ik. Als je echt vrienden bent met die persoon zou ik een vriendschap niet laten vallen voor een jaloers vriendje. Maar anderzijds.. Ik zou het in zijn positie ook niet als erg prettig ervaren en velen met mij denk ik. En als het alleen een kennis is, waarom dan de moeite? Wat beoog je er dan mee te bereiken behalve veel jaloezie..

Maw wat is het voor relatie met scharrel?
  zondag 8 juni 2014 @ 10:38:23 #68
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_140825882
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 23:31 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat heb ik ook! Ik zou het ook niet pikken als mijn vriend uitgebreid gaat tafelen met zijn ex/oude scharrel, eender wie hij heeft uitgewoond voor hij met mij was. :s Gewone vriendinnen, oké. Maar waarom in godsnaam met iemand waar hij een seksueel verleden mee heeft? Ik vind dat een beetje respectloos naar de partner toe, maar ik ben ook ouderwets blijkbaar.
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
pi_140825947
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 10:38 schreef Typfaut het volgende:

[..]

Dat heb ik ook! Ik zou het ook niet pikken als mijn vriend uitgebreid gaat tafelen met zijn ex/oude scharrel, eender wie hij heeft uitgewoond voor hij met mij was. :s Gewone vriendinnen, oké. Maar waarom in godsnaam met iemand waar hij een seksueel verleden mee heeft? Ik vind dat een beetje respectloos naar de partner toe, maar ik ben ook ouderwets blijkbaar.
Want een seksueel verleden en vriendschap sluiten elkaar uit ? Daarnaast zijn er over het algemeen ook nog overlappende vriendenkringen etc. dus regelmatig contact heb je toch wel.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
  zondag 8 juni 2014 @ 10:45:24 #70
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_140825966
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:44 schreef vera166 het volgende:

[..]

Nou weg ermee *O*

Die vriend is een man, die weet maar al te goed dat er voor een man maar een reden is om plotseling weer eens met een vrouw gegaan eten waar je ooit mee geneukt hebt. :')
  zondag 8 juni 2014 @ 10:46:11 #71
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_140825978
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 10:43 schreef Aanstootgevend het volgende:

[..]

Want een seksueel verleden en vriendschap sluiten elkaar uit ? Daarnaast zijn er over het algemeen ook nog overlappende vriendenkringen etc. dus regelmatig contact heb je toch wel.
Bij overlappende vriendenkringen ben je meestal in groep. Ik zeg ook niet dat je elkaar plots moet negeren? Maar een uitgebreid diner met zijn tweetjes terwijl de vriend thuis braaf op de bank wacht, vind ik vrij respectloos. Mijn mening.
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
pi_140826011
Ik vind dat je vriend gelijk heeft. Hij is de man en als je gezelschap van andere mannen nodig hebt, maakt niet uit of het een oude scharrel is, dan is hij dus niet genoeg. Overigens waarom zou je met een andere jongen wat gaan eten? Wat jij doet is niet echt normaal.

Tevens hoe jij over je vriend praat is ook behoorlijk .... . Maak het gewoon uit? Kan je lekker je gang gaan en met andere jongens gezellig doen.
pi_140826053
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 08:36 schreef Lovian het volgende:
Ligt aan de relatie met die scharrel vind ik. Als je echt vrienden bent met die persoon zou ik een vriendschap niet laten vallen voor een jaloers vriendje. Maar anderzijds.. Ik zou het in zijn positie ook niet als erg prettig ervaren en velen met mij denk ik. En als het alleen een kennis is, waarom dan de moeite? Wat beoog je er dan mee te bereiken behalve veel jaloezie..

Maw wat is het voor relatie met scharrel?
Ooit gehoord van een vriendschap tussen man en vrouw? Vrouwen kunnen dat ja. Maar mannen zullen altijd gevoelens voor hun "vriend" creëren. Ik vind het dood normaal dat haar vriend dit niet accepteert.
pi_140826063
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 10:46 schreef Typfaut het volgende:

[..]

Bij overlappende vriendenkringen ben je meestal in groep. Ik zeg ook niet dat je elkaar plots moet negeren? Maar een uitgebreid diner met zijn tweetjes terwijl de vriend thuis braaf op de bank wacht, vind ik vrij respectloos. Mijn mening.
Dit. Waarom gaat TS niet liever met haar vriend wat eten dan met een of andere knul?
pi_140826084
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:33 schreef Pietiepoe het volgende:
Hoi lieve mensen,

Ik heb een situatie en ik zou graag van jullie objectieve mening gebruik willen maken.
De situatie is als volgt: Ik heb een vriendje (tenminste.. nog wel) en hij is wat jonger dan ik. Nu is het zo dat we op dezelfde studentenvereniging rondlopen en ik, voor dat hij daar rondliep, nogal los ging met de boyzz daar. Ik liep daar al 2 jaar rond toen hij lid werd, en toen hij een paar maanden lid was kregen we een relatie (hij wilde dit doodgraag). Maar hij wist niet echt van mijn 'verleden' en hij werd/is daar nogal depri van. Nu wilde ik met een vriend gaan eten en dat is toevallig ook een van mn oude scharrels (zo'n 2 jaar geleden ondertussen) en dit was voor hem de druppel. Maar is het nou zou raar om met zo'n oude scharrel te eten? Als het voor jou gewoon puur een gezellige kennis is? (Ik heb nml nog zo'n jongen waarmee ik heel goed kan maar ook een oude scharrel is en daar had mn vriend ook superveel problemen mee). Vinden jullie dat normaal? Of moet ik dat soort dingen maar laten als ik een vriend heb?
Stel jouw vriendje voor om met zijn drieen wat te gaan drinken *O* Vroeg of laat ging hij toch jouw vrienden/vriendinnen leren kennen. Bel hem en stel hem dat voor. 8-)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')