quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:50 schreef Cynic het volgende:
Spulletjes zijn gepakt, morgen om 8 uur vertrekken naar Hamburg!Ik zie de lader van je Garmin er niet bij liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vergeet vast wat, maar dat zie ik dan wel weer
Zin in!Verder heb je zo te zien je belangrijkste spullen mee en ik roep altijd wat je vergeten bent kun je altijd ter plekke nog kopen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:50 schreef Cynic het volgende:
Spulletjes zijn gepakt, morgen om 8 uur vertrekken naar Hamburg!Ook veel plezier en succes natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vergeet vast wat, maar dat zie ik dan wel weer
Zin in!![]()
verleidelijkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zondag een inspiratietrailrun clinic bij de Posbank van Bever en MST.
Ik heb me al ingeschreven, lijkt me een mooie dag ervoor! Misschien dat ik daarna nog wat heuveltraining doe, ligt eraan hoe lang het precies duurt. Als je er ook zin in hebt?
http://www.bever.nl/index(...)/sub/trailrunclinics
Kost wel 10 euro, maar krijg je een bon voor 10 euro korting voor. En je kan verschillende dingen uitproberen.
tevreden hoe je er op dit moment voor sta qua training?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:15 schreef Tarahumara het volgende:
. Ik hoop een km of 35 te kunnen lopen, de laatste voor de veluwezoomtrail.
Fantastische foto!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:23 schreef Pandaplint het volgende:
Yay! Dat ging lekker! Maar GPS fuckup dus ik kreeg rondetijden door van 4:05enz. Totaal onrealistisch. Maar ik voelde dat ik goed liep. Gelukkig wist ik op welk punt van mijn rondje op 5km zat. En jahoor! Mijn recordtijd weer verbeterd met een paar seconden!
Tijdens het uitlopen nog een mooie zonsondergang en tijd voor een überhippe selfie. Stiekem nog best lastig timen
[ afbeelding ]
Lastig timen maar wel goed gelukt! Echt eens super mooie foto met die gekleurde lucht.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:23 schreef Pandaplint het volgende:
Yay! Dat ging lekker! Maar GPS fuckup dus ik kreeg rondetijden door van 4:05enz. Totaal onrealistisch. Maar ik voelde dat ik goed liep. Gelukkig wist ik op welk punt van mijn rondje op 5km zat. En jahoor! Mijn recordtijd weer verbeterd met een paar seconden!
http://www.endomondo.com/workouts/352918857/4985471
Tijdens het uitlopen nog een mooie zonsondergang en tijd voor een überhippe selfie. Stiekem nog best lastig timen
[ afbeelding ]
Lekker laten denken die mensen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Quoi wat goed!
Ik had een mega vreetkick vandaagHeb er maar aan toegegeven.. hopelijk genoeg koolhydraten en schuldgevoel gestapeld om morgen extra vaak te lopen
Ik moet 12km fartlek doen met 12x300 hill repeats. Gezien het gebrek aan heuvels, wordt dat 12x de brug over. Passanten zullen me wel gek vinden
20+ km anders telt het niet!!quote:
Ik dacht dat Jero had gezegd dat hij rustig aan moest beginnen. Daar bedoelde hij vast geen 20+ km mee.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:41 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jero had gezegd dat hij rustig aan moest beginnen. Daar bedoelde hij vast geen 20+ km mee.
En toch zou ik ze aan de ene kant graag eens proberen maar ben ik er aan de andere kant huiverig voor omdat ik mezelf met 10 stappen in de Nike Free's al bijna weer blesseerde.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
je moet niet alles geloven wat Five Fingers en zijn groupies zeggen.... ze zeiden ook dat je minder blessures zou oplopen.... je hebt gezien waar dat toe leidde
dat was mijn plan ook maar er is een probleempje.... ik zal de regenbanden er onder moeten zetten...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies, eens ff lekker die diesel aanslingeren
Daar heb ik vandaag nog een sprintje op moeten trekken. Stomme trams...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:47 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
En toch zou ik ze aan de ene kant graag eens proberen maar ben ik er aan de andere kant huiverig voor omdat ik mezelf met 10 stappen in de Nike Free's al bijna weer blesseerde.
Moet je mn Adidasjes ff lenen, zit Continental rubber onderquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat was mijn plan ook maar er is een probleempje.... ik zal de regenbanden er onder moeten zetten...
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Moet je mn Adidasjes ff lenen, zit Continental rubber onder
Leuk! Veel plezier daar Ynske!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:56 schreef Ynske het volgende:
Zo tas staat klaar. Morgen eerst lekker gaan lopen met de groep, en dan op met mn camera's naar pinkpop
Nou, nou, nou. Je kan ook overdrijven. Het is maar een simpele telefoon snapshot :pquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:52 schreef Jero_nimo het volgende:
Succes morgen YUR, doe vanavond alvast even wat stepup oefeningen voor de nodige kuitbelasting!![]()
Enorm toffe foto pandaplint!!!Uitvergroten!
maar je zweeft wel.... Derde Wet van Pijll... "iedere zweeffoto is een goede hardloopfoto"quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nou, nou, nou. Je kan ook overdrijven. Het is maar een simpele telefoon snapshot :p
soms wil ik dat ik toch beter opgelet bij informatica op de MAVO 30 jaar geleden...maar ja toen kwam MS-DOS al ingewikkeld op me over.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:06 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, half uurtje op dingen klikken in Tilemill en ik heb dit:
[ afbeelding ]
Maar dat kan cooler
Toen bestond er zelfs nog niks anders dan MS-Dos.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
soms wil ik dat ik toch beter opgelet bij informatica op de MAVO 30 jaar geleden...maar ja toen kwam MS-DOS al ingewikkeld op me over.
alle dagen za tot ma.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:58 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Leuk! Veel plezier daar Ynske!
Mag je beide dagen fotograferen of ga je alleen morgen?
inderdaad.... sowieso een computer op school, dat was al heel wat....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:09 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Toen bestond er zelfs nog niks anders dan MS-Dos.
Af en toe een lekker stukje zwemmen in de zee, vind ik toch best coolquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:06 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, half uurtje op dingen klikken in Tilemill en ik heb dit:
[ afbeelding ]
Maar dat kan cooler
Breed strandquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Af en toe een lekker stukje zwemmen in de zee, vind ik toch best cool
Ik kreeg mijn eerste computerlessen inderdaad pas op het MBO.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad.... sowieso een computer op school, dat was al heel wat....
ooppss, tijd om te gaan lopen voordat ik verder weg zak in mijn 80's bubble
Dat is nog modern, wij hadden nog Word Perfect en Lotus.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:20 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb ook alleen maar op de middelbare school les in Microsoft Works gehad, daar leer je nou ook weer niet zoveel van
Redelijk tevreden. Tot 25 km gaat het lekker, kost weinig moeite. Daar boven gaat het moeizamer, nog niet 100% vertrouwen in. Laatste 30k ging lekker, maar nog niet het gevoel dat ik er nog ff 23 bij loop. Ook zijn er dagen dat het voor geen meter gaat. Moet dus wel een goeie dag hebben om de 53 km tot een goed eind te brengen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tevreden hoe je er op dit moment voor sta qua training?
Mooie foto zeg!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:23 schreef Pandaplint het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/352918857/4985471
[ afbeelding ]
Om even terug te komen op de Heatmaps. Als je Strava gebruikt kan je ook de toevoeging Veloviewer gebruiken. Inloggen, de app je activiteiten laten importeren en dan bij Activities kan je een Heatmap laten opmaken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:30 schreef pijll het volgende:
[..]
Als je geld wilt betalen, dan kan Strava dit.
Geniale site! Ontzettend veel nieuwe statistieken en dergelijke, erg leuk! Dankjewelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:51 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Om even terug te komen op de Heatmaps. Als je Strava gebruikt kan je ook de toevoeging Veloviewer gebruiken. Inloggen, de app je activiteiten laten importeren en dan bij Activities kan je een Heatmap laten opmaken.
Helaas niet met mooie kleurtjes zoals de betaalde Heatmaps, maar beter dan eindeloos klooien met codes.
Dat ziet er, even snel, bij mij zo uit:
[ afbeelding ]
Überhaupt heeft Veloviewer wel wat geinige toevoegingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Segmentview van een deel van de Koning van Spanjetrail, in 3D, echt zo vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of natuurlijk gewoon de hele Koning van Spanjetrail:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe geniaal! Het is dat ik nu naar bed moet, maar anders kan ik ermee blijven spelen!
[ Bericht 11% gewijzigd door Jero_nimo op 07-06-2014 00:40:51 ]![]()
Fijn dat het zo in de smaak valtZelf de site een half jaar geleden ontdekt. Sindsdien spoken termen als Veloviewer score door mijn vriendenclub. Allemaal opbieden naar de best mogelijke score.
Kan er mee blijven spelen en geeft naar mijn idee een beter overzicht van al mijn activiteit dan Strava zelf![]()
![]()
Ja echt tof!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:51 schreef Littlecreep het volgende:
Fijn dat het zo in de smaak valtZelf de site een half jaar geleden ontdekt. Sindsdien spoken termen als Veloviewer score door mijn vriendenclub. Allemaal opbieden naar de best mogelijke score.
Kan er mee blijven spelen en geeft naar mijn idee een beter overzicht van al mijn activiteit dan Strava zelf![]()
Wat is een beetje een mooie score?![]()
![]()
Hangt heel erg af van je 'unieke' segmenten. In Amsterdam is het vaak misleidend doordat veel segmenten dubbel zijn aangemaakt en je score afvlakt. Daarom, na een wedstrijd in een gebied buiten Amsterdam, zie ik dat mijn score omhoog schiet. Zo zat ik begin dit seizoen op een score van 72, maar na meerdere wedstrijden en een fietsweekend in Vlaanderen zit dat inmiddels aan de 81.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja echt tof!![]()
Wat is een beetje een mooie score?![]()
Ah dat is wel lastig inderdaad. Ik loop meestal op niet zulke drukke gebieden, dus dat zal inderdaad wel heel veel schelen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:03 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Hangt heel erg af van je 'unieke' segmenten. In Amsterdam is het vaak misleidend doordat veel segmenten dubbel zijn aangemaakt en je score afvlakt. Daarom, na een wedstrijd in een gebied buiten Amsterdam, zie ik dat mijn score omhoog schiet. Zo zat ik begin dit seizoen op een score van 72, maar na meerdere wedstrijden en een fietsweekend in Vlaanderen zit dat inmiddels aan de 81.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:07 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ah dat is wel lastig inderdaad. Ik loop meestal op niet zulke drukke gebieden, dus dat zal inderdaad wel heel veel schelen.Als je onder kopje segmenten kijkt en dan rangschikt naar 'Pos Score' krijg je een goed beeld ervan. De score is dan relatief gemaakt naar de hoeveelheid pogingen die er zijn gedaan over dat segment. Zo is mijn topscore wellicht gehaald uit een zestiende plek, maar wel op een segment waar ruim 1400 mensen al overheen zijn geweest, terwijl ik ook eerste plekken heb waar maar 40 mensen overheen zijn geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Littlecreep op 07-06-2014 01:30:39 ]![]()
Nice! Mijn beste scores komen uit de Koning van Spanjetrail. 1e en 3e uit 80 personen ofzo. Wat meer naar onder staan ook de grote, als zevenheuvelenloop, 33e uit 800 etc. Morgen maar weer even verder spelen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:10 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Als je onder kopje segmenten kijkt en dan rangschikt naar 'Pos Score' krijg je een goed beeld ervan. De score is dan relatief gemaakt naar de hoeveelheid pogingen die er zijn gedaan over dat segment. Zo is mijn topscore wellicht een gehaald uit een zestiende plek, maar wel op een segment waar ruim 1400 mensen al overheen zijn geweest.![]()
![]()
Nice. Ik ben tilemill ook maar eens aan het installeren.quote:
Tot nu toe maak ik mijn kaartjes met josm. Dat is een programma dat eigenlijk bedoeld is om bij te dragen aan OpenStreetMap (een soort open-source Google Maps). Josm installeren, dan kan je daarin je gpx-en openen. Maar dit ziet er een stuk gelikter uit.![]()
Werkt dat echt alleen met Strava? Ik heb nu even geen computer bij de hand om verder te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Al gevonden morgen maar eens wat loopjes naar Strava zetten dus."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Al wakker![]()
Nog even een bordje havermoutpap en dan door de stille polder hobbelen!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ook wakker. Ik had het idee om lekker te gaan lopen in de ochtend, maar ik word wakker met een bonzende hoofdpijn. Ik durf me nog niet echt te bewegen... :|[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Ook wakker. Ik had het idee om lekker te gaan lopen in de ochtend, maar ik word wakker met een bonzende hoofdpijn. Ik durf me nog niet echt te bewegen... :|
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
doel was vandaag om iig 29 km te lopen rond Sandy Point het 100km week totaal vol te maken.
Heerlijk weer maar de benen lieten vanaf het begin al merken dat ze het plan niet z 1,2,3 zagen zitten, zeker niet omdat elke kilometer trail was.
Wat een geluk voor ze dat ik een verkeerde afslag nam en onbewust een short cut volgde....
Maar het ongeluk bij het geluk was dat ik op een stuk getrapt ruiterpad terecht kwam wat loodzwaar liep en waar geen einde aan leek te komen.
Al met al een mooi maar zwaar rondje
doel voor 12 uur vanvond...... 4km lopen up and down the road
Maar nu eerst recovery food wat alles heeft, koolhydraten, vetten en eiwitten...... fish & chips!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tof! Ik zal eens kijken of ik die trail van laatst er in kan mikkenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:49 schreef Jero_nimo het volgende:
YUR, speciaal voor jou de TdF 25km!
[ afbeelding ]F means you're fucked![]()
Dit was de Trail D'Esneux:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
van en naar t bierquote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:07 schreef Devv het volgende:
Wat heerlijk zo'n rustweek. De enige meters die ik dit weekend ga lopen zijn in Landgraaf.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Goedemorgen![]()
Ik sla hem vandaag over heel misschien vanavond maar ik denk dat het morgen wordt.I solemnly swear i'm up to no good![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik sla hem vandaag over heel misschien vanavond maar ik denk dat het morgen wordt.
Goedemorgen!
Mooie foto Panda!
En leuke kaartjes.
Alle Roparunners en fietsers... zet hem op!
Ik ga zo op pad voor een combi Pinkpop en Aachen.
Ik wil proberen of het lukt om een rondje drielandenpunt in te plannen. Lijkt me best leuk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:22 schreef YUR het volgende:
Dit was de Trail D'Esneux:Tof hoor, al die kaartjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik heb me er nog niet heel erg in verdiept, maar volgens mij is het echt een onwijs tof programma! Hiermee http://www.gpsbabel.org kun je gemakkelijk al je gpx-jes omzetten naar 1 bestand.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:51 schreef pijll het volgende:
[..]
Nice. Ik ben tilemill ook maar eens aan het installeren.
Tot nu toe maak ik mijn kaartjes met josm. Dat is een programma dat eigenlijk bedoeld is om bij te dragen aan OpenStreetMap (een soort open-source Google Maps). Josm installeren, dan kan je daarin je gpx-en openen. Maar dit ziet er een stuk gelikter uit.
Voor die kaartjes uit Strava: gebruikt Strava hoogtedata die gecorrigeerd is door een database? Of dezelfde hoogtedata als Endomondo? In het laatste geval zijn die kaartjes hooguit indicatief, want er klopt over algemeen geen moer van![]()
![]()
GoedemorgenOp mn enige uitslaapdag in 2 weken vroeg op... ontbijten en over een uurtje maar een rondje lopen. Dan zal het vast nog niet té warm zijn. Nu het kledingdilemma nog. (capri of korte broek, shirt of hempje?
)
![]()
Zo kort mogelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:48 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenOp mn enige uitslaapdag in 2 weken vroeg op... ontbijten en over een uurtje maar een rondje lopen. Dan zal het vast nog niet té warm zijn. Nu het kledingdilemma nog. (capri of korte broek, shirt of hempje?
)
F means you're fucked![]()
is dit avies gebaseerd op het weer?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het weer was één van de criteriaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is dit avies gebaseerd op het weer?F means you're fucked![]()
quote:
het is duidelijk een bachelor weekend in huize YUR!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Strava doet alles met gecorrigeerde kaarten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb me er nog niet heel erg in verdiept, maar volgens mij is het echt een onwijs tof programma! Hiermee http://www.gpsbabel.org kun je gemakkelijk al je gpx-jes omzetten naar 1 bestand.
Voor die kaartjes uit Strava: gebruikt Strava hoogtedata die gecorrigeerd is door een database? Of dezelfde hoogtedata als Endomondo? In het laatste geval zijn die kaartjes hooguit indicatief, want er klopt over algemeen geen moer van
En dat ziet er ook goed pittig uit YUR! Ook 2 keer een 'muur' erin als ik het zo zie? Zal hem in gedachten houden voor volgend jaar!![]()
![]()
Dit dus. Succes beide!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:21 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat deze luitjes zeggen!![]()
En GotC ook erg veel plezier en succes op een mooie reis!![]()
Edit: en Cynic natuurlijk ook!
[ Bericht 2% gewijzigd door McTwente op 07-06-2014 09:11:47 (Eerst alles lezen, dan reageren) ]![]()
hier even geen hardlopen...... rugby time!
All Blacks vs. Mother England
Pfff dat was kut.. Vanochtend vroeg op te staan om een fartlek training te gaan doen, echt zin in. Maar na 3km kreeg ik enorme krampen in mijn buik/zij. Heb geprobeerd om er doorheen te lopen maar het werd echt niet minder. Uiteindelijk maar 3 hill repeats gedaan ipv 10. Maar het voelt alsof ik mijn benen niet eens gebruikt heb. Vraag me echt af waar dat vandaan kwam
Garmin wil ook niet uploaden dus weet ook niet wat daar aan de hand is. Oh ja en nog een dingetje.. heeft jullie Garmin ook zo'n 'vertraging'? Als ik een interval wat harder wil gaan doen, loopt de snelheid heel langzaam op, en pas na 500m of zo zie ik de snelheid die ik volgens mij loop. En als ik dan weer ga joggen loopt hij ook weer heel langzaam op, waardoor ik zogenaamd jog in 5.30 of zo..
Enige pluspuntje.. Nieuwe nieuwe schoenen = totaal geen last!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Komaan. Het is nu al 20 graden. Je kan simpelweg niks anders aan trekken dan heel kort/heel kort op een dag als deze.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb de eerste lang-lang loper al gespot andersquote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:20 schreef mosselmossel het volgende:
Komaan. Het is nu al 20 graden. Je kan simpelweg niks anders aan trekken dan heel kort/heel kort op een dag als deze.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Totaal geflipt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb de eerste lang-lang loper al gespot andersZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
+1quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En... dat.... was... zwaar ... die...laatste... paar.. kilo..meters..
De zon werd warmer en na 12km begon ik echt hard energie kwijt te raken.. 16 km was het doel en werd behaald maar damn...
Begin nu een beetje te twijfelen of 21 km eigenlijk wel te halen is?
http://www.endomondo.com/workouts/353062720/6503018
Mijn hartslag op het einde is volgens mij ook een nieuw record.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hier waait het gelukkigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:20 schreef mosselmossel het volgende:
Komaan. Het is nu al 20 graden. Je kan simpelweg niks anders aan trekken dan heel kort/heel kort op een dag als deze.![]()
![]()
Die mensen zijn dus totaal geflipt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:27 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Het valt mij altijd op dat veel lopers warm gekleed zijn, inclusief jasjes.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Compleet verkniptquote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:27 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Het valt mij altijd op dat veel lopers warm gekleed zijn, inclusief jasjes.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik wilde ook gaan vanmorgen, had zelfs de wekker gezet. Maar lig nu nog in bed....
Ga zometeen maar een groot rondje skeeleren en dan kijk ik morgen wel of ik er nog een rondje lopen uitgeperst krijg.![]()
welke garmin heb jij? De 620 heeft hier bizar veel last van. De 610 heeft hier veel minder last van.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Pfff dat was kut.. Vanochtend vroeg op te staan om een fartlek training te gaan doen, echt zin in. Maar na 3km kreeg ik enorme krampen in mijn buik/zij. Heb geprobeerd om er doorheen te lopen maar het werd echt niet minder. Uiteindelijk maar 3 hill repeats gedaan ipv 10. Maar het voelt alsof ik mijn benen niet eens gebruikt heb. Vraag me echt af waar dat vandaan kwam
Garmin wil ook niet uploaden dus weet ook niet wat daar aan de hand is. Oh ja en nog een dingetje.. heeft jullie Garmin ook zo'n 'vertraging'? Als ik een interval wat harder wil gaan doen, loopt de snelheid heel langzaam op, en pas na 500m of zo zie ik de snelheid die ik volgens mij loop. En als ik dan weer ga joggen loopt hij ook weer heel langzaam op, waardoor ik zogenaamd jog in 5.30 of zo..
Enige pluspuntje.. Nieuwe nieuwe schoenen = totaal geen last!![]()
Garmin laat volgens mij standaard de lap-pace zien. Op het lap-knopje drukken als je met je interval begint zou wel eens kunnen helpen. De actuele pace laten zien is vaak geen goed idee, door de gps-afwijking wisselt die nog wel eens.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Enige pluspuntje.. Nieuwe nieuwe schoenen = totaal geen last!![]()
Het moet hier echt onder de vijf graden liggen voordat ik erover nadenk om een lange broek aan te trekken. Rond de 10 graden of met regen doe ik nog wel een jasje aan. Mensen die nu nog lang/lang aan hebben zijn compleet gestoord.![]()
Ja, dat ga je gewoon halen! Niet piepen. Je hebt nog effe toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
En... dat.... was... zwaar ... die...laatste... paar.. kilo..meters..
De zon werd warmer en na 12km begon ik echt hard energie kwijt te raken.. 16 km was het doel en werd behaald maar damn...
http://www.endomondo.com/workouts/353062720/6503018
Mijn hartslag op het einde is volgens mij ook een nieuw record.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mochten er nog roparunners online zijn/komen: heel veel succes en plezier allemaal! Jullie zijn allemaal helden dat jullie meedoen, op welke manier jullie het ook doen/halen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ben blij dat ik gisteren ben gaan lopen. Ook al had ik donderdag redelijk lange voetbaltraining, benen voelden behoorlijk goed. Wel weer te snel begonnen eigenlijk, maar tempo redelijk vast kunnen houden, totdat ik iets meer dan 10 km had gelopen.
Kreeg toen last van mn buik. Weet niet waardoor het kwam. Heb nog paar keer geprobeerd om tempo weer iets op te pakken, maar kreeg dan weer last van. Toch nog wel kunnen genieten van laatste stuk en nu over jaartotaal van 2013
www.endomondo.com/workouts/352917737/5539573![]()
Jawel. Denk ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, dat ga je gewoon halen! Niet piepen. Je hebt nog effe toch?
Ach het was niet de benen maar de energie die het ineens koste. Krijg nu wel ontzag voor de afstand, dacht namelijk dat het vergelijkbaar was met trainen naar de 10 maar de tijd volhouden met lopen is toch iets anders merk ik.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Feeling hot hot hot.
De eerste keer dat de intervallen echt zichtbaar zijn in mn grafiekje
Garmin wil geen weerinformatie gevenheeft t waarschijnlijk ook te heet.
Douchen, even rustig aan en dan gaat t feest beginnenToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
en gelijk hebben ze, er zijn nog maar een kleine 43 weken over om te trainen voor de Marathon des Sablesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:27 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Het valt mij altijd op dat veel lopers warm gekleed zijn, inclusief jasjes.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
daar zou ik me nog geen zorgen over maken Kluis, je hebt nog 4 maanden te gaan en het is waarschijnlijk ook een par graden koeler!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
geen paniek op een moment dat het niet nodig is!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en gelijk hebben ze, er zijn nog maar een kleine 43 weken over om te trainen voor de Marathon des Sables
Jack does it in real time...![]()
Heb je wel een iets rustiger tempo aangehouden ivm warmte en afstand?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Jawel. Denk ik.
Ach het was niet de benen maar de energie die het ineens koste. Krijg nu wel ontzag voor de afstand, dacht namelijk dat het vergelijkbaar was met trainen naar de 10 maar de tijd volhouden met lopen is toch iets anders merk ik.
Het ene 16 km loopje dat ik ooit heb gedaan was ook pittig, en toen was t niet eens zo warm.
Rustig aan wennen en dan komt het wel goed hoor!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: