Nice. Ik ben tilemill ook maar eens aan het installeren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Al gevonden morgen maar eens wat loopjes naar Strava zetten dus."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Ook wakker. Ik had het idee om lekker te gaan lopen in de ochtend, maar ik word wakker met een bonzende hoofdpijn. Ik durf me nog niet echt te bewegen... :|
Tof! Ik zal eens kijken of ik die trail van laatst er in kan mikkenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:49 schreef Jero_nimo het volgende:
YUR, speciaal voor jou de TdF 25km!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
van en naar t bierquote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:07 schreef Devv het volgende:
Wat heerlijk zo'n rustweek. De enige meters die ik dit weekend ga lopen zijn in Landgraaf.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik sla hem vandaag over heel misschien vanavond maar ik denk dat het morgen wordt.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:22 schreef YUR het volgende:
Dit was de Trail D'Esneux:Tof hoor, al die kaartjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik heb me er nog niet heel erg in verdiept, maar volgens mij is het echt een onwijs tof programma! Hiermee http://www.gpsbabel.org kun je gemakkelijk al je gpx-jes omzetten naar 1 bestand.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:51 schreef pijll het volgende:
[..]
Nice. Ik ben tilemill ook maar eens aan het installeren.
Tot nu toe maak ik mijn kaartjes met josm. Dat is een programma dat eigenlijk bedoeld is om bij te dragen aan OpenStreetMap (een soort open-source Google Maps). Josm installeren, dan kan je daarin je gpx-en openen. Maar dit ziet er een stuk gelikter uit.
Zo kort mogelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:48 schreef douche-eendje het volgende:
GoedemorgenOp mn enige uitslaapdag in 2 weken vroeg op... ontbijten en over een uurtje maar een rondje lopen. Dan zal het vast nog niet té warm zijn. Nu het kledingdilemma nog. (capri of korte broek, shirt of hempje?
)
is dit avies gebaseerd op het weer?quote:
Het weer was één van de criteriaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is dit avies gebaseerd op het weer?
quote:
Strava doet alles met gecorrigeerde kaarten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik heb me er nog niet heel erg in verdiept, maar volgens mij is het echt een onwijs tof programma! Hiermee http://www.gpsbabel.org kun je gemakkelijk al je gpx-jes omzetten naar 1 bestand.
Voor die kaartjes uit Strava: gebruikt Strava hoogtedata die gecorrigeerd is door een database? Of dezelfde hoogtedata als Endomondo? In het laatste geval zijn die kaartjes hooguit indicatief, want er klopt over algemeen geen moer van
Dit dus. Succes beide!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:21 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wat deze luitjes zeggen!![]()
En GotC ook erg veel plezier en succes op een mooie reis!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |