abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:06:46 #226
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140793718
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:03 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Nou, nou, nou. Je kan ook overdrijven. Het is maar een simpele telefoon snapshot :p
maar je zweeft wel.... Derde Wet van Pijll... "iedere zweeffoto is een goede hardloopfoto"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:08:44 #227
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140793799
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:06 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, half uurtje op dingen klikken in Tilemill en ik heb dit:

[ afbeelding ]

Maar dat kan cooler :P
soms wil ik dat ik toch beter opgelet bij informatica op de MAVO 30 jaar geleden...maar ja toen kwam MS-DOS al ingewikkeld op me over.
pi_140793839
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:08 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

soms wil ik dat ik toch beter opgelet bij informatica op de MAVO 30 jaar geleden...maar ja toen kwam MS-DOS al ingewikkeld op me over.
Toen bestond er zelfs nog niks anders dan MS-Dos. :P
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 juni 2014 @ 23:10:40 #229
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140793872
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 22:58 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Leuk! Veel plezier daar Ynske!

Mag je beide dagen fotograferen of ga je alleen morgen?
alle dagen za tot ma.

Dank je!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:11:52 #230
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140793918
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:09 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Toen bestond er zelfs nog niks anders dan MS-Dos. :P
inderdaad.... sowieso een computer op school, dat was al heel wat....
ooppss, tijd om te gaan lopen voordat ik verder weg zak in mijn 80's bubble
pi_140793959
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:06 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, half uurtje op dingen klikken in Tilemill en ik heb dit:

[ afbeelding ]

Maar dat kan cooler :P
Af en toe een lekker stukje zwemmen in de zee, vind ik toch best cool 8-)
pi_140793998
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:13 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Af en toe een lekker stukje zwemmen in de zee, vind ik toch best cool 8-)
Breed strand 8-)
pi_140794100
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:11 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

inderdaad.... sowieso een computer op school, dat was al heel wat....
ooppss, tijd om te gaan lopen voordat ik verder weg zak in mijn 80's bubble
Ik kreeg mijn eerste computerlessen inderdaad pas op het MBO. :D

Tegenwoordig worden de "lessen" al ondersteund door computers bij de kleuters.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_140794258
Ik heb ook alleen maar op de middelbare school les in Microsoft Works gehad, daar leer je nou ook weer niet zoveel van :P
pi_140794330
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:20 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb ook alleen maar op de middelbare school les in Microsoft Works gehad, daar leer je nou ook weer niet zoveel van :P
Dat is nog modern, wij hadden nog Word Perfect en Lotus. :D

Dan was vroeger toch niet alles beter hoor, vooral werken met Lotus (het huidige Exel) vond ik één groot drama.
pi_140794457
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 22:19 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

tevreden hoe je er op dit moment voor sta qua training?
Redelijk tevreden. Tot 25 km gaat het lekker, kost weinig moeite. Daar boven gaat het moeizamer, nog niet 100% vertrouwen in. Laatste 30k ging lekker, maar nog niet het gevoel dat ik er nog ff 23 bij loop. Ook zijn er dagen dat het voor geen meter gaat. Moet dus wel een goeie dag hebben om de 53 km tot een goed eind te brengen.

Zondag dit rondje van 33 k gepland met m'n loopmaat.

Met een optie om er nog 10 aanvast te plakken.

Ik liep al weken te klootzakken met m'n garmin. Uitlezen en uploaden ging steeds problematischer. Uiteindelijk via een Duits forum een howto gevonden. Ergens in de diepste krochten van m'n computer een bestand moeten verwijderen en alles opnieuw installeren did the trick. Werkt nu 9 vd 10 keer prima.
pi_140794534
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 22:23 schreef Pandaplint het volgende:
Yay! Dat ging lekker! Maar GPS fuckup dus ik kreeg rondetijden door van 4:05enz. Totaal onrealistisch. Maar ik voelde dat ik goed liep. Gelukkig wist ik op welk punt van mijn rondje op 5km zat. En jahoor! Mijn recordtijd weer verbeterd met een paar seconden!

http://www.endomondo.com/workouts/352918857/4985471

Tijdens het uitlopen nog een mooie zonsondergang en tijd voor een überhippe selfie. Stiekem nog best lastig timen :')
[ afbeelding ]
Mooie foto zeg!
pi_140795341
Zo dan, dit is cooler:
pi_140795391
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 15:30 schreef pijll het volgende:

[..]

Als je geld wilt betalen, dan kan Strava dit.
Om even terug te komen op de Heatmaps. Als je Strava gebruikt kan je ook de toevoeging Veloviewer gebruiken. Inloggen, de app je activiteiten laten importeren en dan bij Activities kan je een Heatmap laten opmaken.

Helaas niet met mooie kleurtjes zoals de betaalde Heatmaps, maar beter dan eindeloos klooien met codes.

Dat ziet er, even snel, bij mij zo uit:

Überhaupt heeft Veloviewer wel wat geinige toevoegingen.
pi_140796318
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:51 schreef Littlecreep het volgende:

[..]

Om even terug te komen op de Heatmaps. Als je Strava gebruikt kan je ook de toevoeging Veloviewer gebruiken. Inloggen, de app je activiteiten laten importeren en dan bij Activities kan je een Heatmap laten opmaken.

Helaas niet met mooie kleurtjes zoals de betaalde Heatmaps, maar beter dan eindeloos klooien met codes.

Dat ziet er, even snel, bij mij zo uit:
[ afbeelding ]

Überhaupt heeft Veloviewer wel wat geinige toevoegingen.
Geniale site! Ontzettend veel nieuwe statistieken en dergelijke, erg leuk! Dankjewel ^O^

Mijn heatmapje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Segmentview van een deel van de Koning van Spanjetrail, in 3D, echt zo vet!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of natuurlijk gewoon de hele Koning van Spanjetrail:
SPOILER
Hoe geniaal! Het is dat ik nu naar bed moet, maar anders kan ik ermee blijven spelen! :D

[ Bericht 11% gewijzigd door Jero_nimo op 07-06-2014 00:40:51 ]
pi_140796999

vette site :) kost me weer mn nachtrust :D
pi_140797090
:s)
pi_140797130
YUR, speciaal voor jou de TdF 25km! :)

pi_140797175
Fijn dat het zo in de smaak valt :D Zelf de site een half jaar geleden ontdekt. Sindsdien spoken termen als Veloviewer score door mijn vriendenclub. Allemaal opbieden naar de best mogelijke score.

Kan er mee blijven spelen en geeft naar mijn idee een beter overzicht van al mijn activiteit dan Strava zelf :)
pi_140797226
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:51 schreef Littlecreep het volgende:
Fijn dat het zo in de smaak valt :D Zelf de site een half jaar geleden ontdekt. Sindsdien spoken termen als Veloviewer score door mijn vriendenclub. Allemaal opbieden naar de best mogelijke score.

Kan er mee blijven spelen en geeft naar mijn idee een beter overzicht van al mijn activiteit dan Strava zelf :)
Ja echt tof! ^O^
Wat is een beetje een mooie score? ;)
pi_140797383
Niet op de "Wheel" functie klikken als je nachtrust je lief is :D

pi_140797444
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:53 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ja echt tof! ^O^
Wat is een beetje een mooie score? ;)
Hangt heel erg af van je 'unieke' segmenten. In Amsterdam is het vaak misleidend doordat veel segmenten dubbel zijn aangemaakt en je score afvlakt. Daarom, na een wedstrijd in een gebied buiten Amsterdam, zie ik dat mijn score omhoog schiet. Zo zat ik begin dit seizoen op een score van 72, maar na meerdere wedstrijden en een fietsweekend in Vlaanderen zit dat inmiddels aan de 81.
pi_140797517
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:03 schreef Littlecreep het volgende:

[..]

Hangt heel erg af van je 'unieke' segmenten. In Amsterdam is het vaak misleidend doordat veel segmenten dubbel zijn aangemaakt en je score afvlakt. Daarom, na een wedstrijd in een gebied buiten Amsterdam, zie ik dat mijn score omhoog schiet. Zo zat ik begin dit seizoen op een score van 72, maar na meerdere wedstrijden en een fietsweekend in Vlaanderen zit dat inmiddels aan de 81.
Ah dat is wel lastig inderdaad. Ik loop meestal op niet zulke drukke gebieden, dus dat zal inderdaad wel heel veel schelen.

SPOILER
pi_140797594
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:07 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ah dat is wel lastig inderdaad. Ik loop meestal op niet zulke drukke gebieden, dus dat zal inderdaad wel heel veel schelen.

SPOILER
Als je onder kopje segmenten kijkt en dan rangschikt naar 'Pos Score' krijg je een goed beeld ervan. De score is dan relatief gemaakt naar de hoeveelheid pogingen die er zijn gedaan over dat segment. Zo is mijn topscore wellicht gehaald uit een zestiende plek, maar wel op een segment waar ruim 1400 mensen al overheen zijn geweest, terwijl ik ook eerste plekken heb waar maar 40 mensen overheen zijn geweest.

[ Bericht 1% gewijzigd door Littlecreep op 07-06-2014 01:30:39 ]
pi_140797828
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:10 schreef Littlecreep het volgende:

[..]

Als je onder kopje segmenten kijkt en dan rangschikt naar 'Pos Score' krijg je een goed beeld ervan. De score is dan relatief gemaakt naar de hoeveelheid pogingen die er zijn gedaan over dat segment. Zo is mijn topscore wellicht een gehaald uit een zestiende plek, maar wel op een segment waar ruim 1400 mensen al overheen zijn geweest.
Nice! Mijn beste scores komen uit de Koning van Spanjetrail. 1e en 3e uit 80 personen ofzo. Wat meer naar onder staan ook de grote, als zevenheuvelenloop, 33e uit 800 etc. Morgen maar weer even verder spelen. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')