maar je zweeft wel.... Derde Wet van Pijll... "iedere zweeffoto is een goede hardloopfoto"quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nou, nou, nou. Je kan ook overdrijven. Het is maar een simpele telefoon snapshot :p
soms wil ik dat ik toch beter opgelet bij informatica op de MAVO 30 jaar geleden...maar ja toen kwam MS-DOS al ingewikkeld op me over.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:06 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, half uurtje op dingen klikken in Tilemill en ik heb dit:
[ afbeelding ]
Maar dat kan cooler
Toen bestond er zelfs nog niks anders dan MS-Dos.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
soms wil ik dat ik toch beter opgelet bij informatica op de MAVO 30 jaar geleden...maar ja toen kwam MS-DOS al ingewikkeld op me over.
alle dagen za tot ma.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:58 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Leuk! Veel plezier daar Ynske!
Mag je beide dagen fotograferen of ga je alleen morgen?
inderdaad.... sowieso een computer op school, dat was al heel wat....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:09 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Toen bestond er zelfs nog niks anders dan MS-Dos.
Af en toe een lekker stukje zwemmen in de zee, vind ik toch best coolquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:06 schreef hatsaflats het volgende:
Zo, half uurtje op dingen klikken in Tilemill en ik heb dit:
[ afbeelding ]
Maar dat kan cooler
Breed strandquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:13 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Af en toe een lekker stukje zwemmen in de zee, vind ik toch best cool
Ik kreeg mijn eerste computerlessen inderdaad pas op het MBO.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad.... sowieso een computer op school, dat was al heel wat....
ooppss, tijd om te gaan lopen voordat ik verder weg zak in mijn 80's bubble
Dat is nog modern, wij hadden nog Word Perfect en Lotus.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:20 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb ook alleen maar op de middelbare school les in Microsoft Works gehad, daar leer je nou ook weer niet zoveel van
Redelijk tevreden. Tot 25 km gaat het lekker, kost weinig moeite. Daar boven gaat het moeizamer, nog niet 100% vertrouwen in. Laatste 30k ging lekker, maar nog niet het gevoel dat ik er nog ff 23 bij loop. Ook zijn er dagen dat het voor geen meter gaat. Moet dus wel een goeie dag hebben om de 53 km tot een goed eind te brengen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tevreden hoe je er op dit moment voor sta qua training?
Mooie foto zeg!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:23 schreef Pandaplint het volgende:
Yay! Dat ging lekker! Maar GPS fuckup dus ik kreeg rondetijden door van 4:05enz. Totaal onrealistisch. Maar ik voelde dat ik goed liep. Gelukkig wist ik op welk punt van mijn rondje op 5km zat. En jahoor! Mijn recordtijd weer verbeterd met een paar seconden!
http://www.endomondo.com/workouts/352918857/4985471
Tijdens het uitlopen nog een mooie zonsondergang en tijd voor een überhippe selfie. Stiekem nog best lastig timen
[ afbeelding ]
Om even terug te komen op de Heatmaps. Als je Strava gebruikt kan je ook de toevoeging Veloviewer gebruiken. Inloggen, de app je activiteiten laten importeren en dan bij Activities kan je een Heatmap laten opmaken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:30 schreef pijll het volgende:
[..]
Als je geld wilt betalen, dan kan Strava dit.
Geniale site! Ontzettend veel nieuwe statistieken en dergelijke, erg leuk! Dankjewelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:51 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Om even terug te komen op de Heatmaps. Als je Strava gebruikt kan je ook de toevoeging Veloviewer gebruiken. Inloggen, de app je activiteiten laten importeren en dan bij Activities kan je een Heatmap laten opmaken.
Helaas niet met mooie kleurtjes zoals de betaalde Heatmaps, maar beter dan eindeloos klooien met codes.
Dat ziet er, even snel, bij mij zo uit:
[ afbeelding ]
Überhaupt heeft Veloviewer wel wat geinige toevoegingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Segmentview van een deel van de Koning van Spanjetrail, in 3D, echt zo vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of natuurlijk gewoon de hele Koning van Spanjetrail:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe geniaal! Het is dat ik nu naar bed moet, maar anders kan ik ermee blijven spelen!
[ Bericht 11% gewijzigd door Jero_nimo op 07-06-2014 00:40:51 ]![]()
Fijn dat het zo in de smaak valtZelf de site een half jaar geleden ontdekt. Sindsdien spoken termen als Veloviewer score door mijn vriendenclub. Allemaal opbieden naar de best mogelijke score.
Kan er mee blijven spelen en geeft naar mijn idee een beter overzicht van al mijn activiteit dan Strava zelf![]()
![]()
Ja echt tof!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:51 schreef Littlecreep het volgende:
Fijn dat het zo in de smaak valtZelf de site een half jaar geleden ontdekt. Sindsdien spoken termen als Veloviewer score door mijn vriendenclub. Allemaal opbieden naar de best mogelijke score.
Kan er mee blijven spelen en geeft naar mijn idee een beter overzicht van al mijn activiteit dan Strava zelf![]()
Wat is een beetje een mooie score?![]()
![]()
Hangt heel erg af van je 'unieke' segmenten. In Amsterdam is het vaak misleidend doordat veel segmenten dubbel zijn aangemaakt en je score afvlakt. Daarom, na een wedstrijd in een gebied buiten Amsterdam, zie ik dat mijn score omhoog schiet. Zo zat ik begin dit seizoen op een score van 72, maar na meerdere wedstrijden en een fietsweekend in Vlaanderen zit dat inmiddels aan de 81.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja echt tof!![]()
Wat is een beetje een mooie score?![]()
Ah dat is wel lastig inderdaad. Ik loop meestal op niet zulke drukke gebieden, dus dat zal inderdaad wel heel veel schelen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:03 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Hangt heel erg af van je 'unieke' segmenten. In Amsterdam is het vaak misleidend doordat veel segmenten dubbel zijn aangemaakt en je score afvlakt. Daarom, na een wedstrijd in een gebied buiten Amsterdam, zie ik dat mijn score omhoog schiet. Zo zat ik begin dit seizoen op een score van 72, maar na meerdere wedstrijden en een fietsweekend in Vlaanderen zit dat inmiddels aan de 81.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:07 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ah dat is wel lastig inderdaad. Ik loop meestal op niet zulke drukke gebieden, dus dat zal inderdaad wel heel veel schelen.Als je onder kopje segmenten kijkt en dan rangschikt naar 'Pos Score' krijg je een goed beeld ervan. De score is dan relatief gemaakt naar de hoeveelheid pogingen die er zijn gedaan over dat segment. Zo is mijn topscore wellicht gehaald uit een zestiende plek, maar wel op een segment waar ruim 1400 mensen al overheen zijn geweest, terwijl ik ook eerste plekken heb waar maar 40 mensen overheen zijn geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Littlecreep op 07-06-2014 01:30:39 ]![]()
Nice! Mijn beste scores komen uit de Koning van Spanjetrail. 1e en 3e uit 80 personen ofzo. Wat meer naar onder staan ook de grote, als zevenheuvelenloop, 33e uit 800 etc. Morgen maar weer even verder spelen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:10 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Als je onder kopje segmenten kijkt en dan rangschikt naar 'Pos Score' krijg je een goed beeld ervan. De score is dan relatief gemaakt naar de hoeveelheid pogingen die er zijn gedaan over dat segment. Zo is mijn topscore wellicht een gehaald uit een zestiende plek, maar wel op een segment waar ruim 1400 mensen al overheen zijn geweest.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: