Alles om het de provincie gemakkelijk te maken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:19 schreef YUR het volgende:
[..]
De echte natuurlijk. Speciaal voor de rest van het topic de uitvoering mét ondertiteling
Zo zijn wequote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Alles om het de provincie gemakkelijk te maken.
Ben er ooit aan begonnen, maar ik kwam er niet doorheen...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:38 schreef Zwabberhark het volgende:
Kent iemand het boek "Waarover ik praat als ik over hardlopen praat" van Haruki Murakami?
Nu zijn er weinig hardloopboeken waar ik enigszins doorheen weet te komen, alleen die van Dolf Jansen en Abdelkader Benali eigenlijk. Ik ben ook geen lezer. Maar deze lijkt me wel interessant, daar ik een fascinatie heb voor het Japanse (Tokio is de boeiendste stad waar ik ooit vertoefd heb).
Dan weet ik meer dan genoeg. Thanks, je hebt me gered van comalezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben er ooit aan begonnen, maar ik kwam er niet doorheen...
Deze man weet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:00 schreef Zwabberhark het volgende:
In De Haag-Noord heb je Scheveningen en Meijendel![]()
In De Haag-Zuid heb je Kijkduin, Ockenburg, Madestein
Het is daar een hardloopwalhalla
De Haag
Altijd leuk, dat soort kaartjes.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:07 schreef Guard het volgende:
Omdat het toch zo lekker rustig is ben ik aan het prutsen om een heatmap te maken van mijn GPS logjes.
Tot nu toe heb ik dit gefabriceerd (2014, lokale rondjes):
[ afbeelding ]
Beter als dit wordt het nu even niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen de manier waarop ik die kaartjes maakte, excessief veel JSON in een html-bestand met javascript, was niet de meest optimale...
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:27 schreef YUR het volgende:
Vanmorgen GotC uitgezwaaid, die is nu onderweg naar de start van de Roparun.
Op de terugweg ff langs mn stamkroeg gegaan om mn nieuwe schoenen op te halen (de blauwe). Komt er nog een doos tevoorschijn: "Hier, neem deze ook maar mee. Ik verkoop die dingen toch niet".
Dus:Seeya? Perfect om over het strand te rennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2014 15:13:29 ]
Heb je een paar versleten?! Ik heb de mijne (Bikila's) nu een goeie 2 jaar/ 3000 km en ze gaan nog wel ff mee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:20 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Nice, ik loop ook al een tijdje op vibrams. Ben nu aan mijn tweede paar bezig en heb gekozen voor de Bikila Evo. Op de verlanglijst staan ook nog de Spyridon MR en de Lontra voor de winter.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 13:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Die heb ik laatst gehaaldSamen met mn birthdayrunbadge en mn 561 mile badge
Strava heeft in de betaalde versie heatmaps. Iemand ervaring mee?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:27 schreef hatsaflats het volgende:
Is er niet gewoon een kant-en-klare oplossing voor die heatmaps? Lijkt mij best leuk om eens te zien.
Als je geld wilt betalen, dan kan Strava dit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:27 schreef hatsaflats het volgende:
Is er niet gewoon een kant-en-klare oplossing voor die heatmaps? Lijkt mij best leuk om eens te zien.
Ff afwachten hoe ik die 53 km veluwezoomtrail verteer over twee weken. Als dat goed gaat wil ik ergens in Juli naar Ermelo lopen.quote:
Schrijf jij voor alle fokkers ff zo'n kant en klaar scrippie dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:30 schreef pijll het volgende:
[..]
Als je geld wilt betalen, dan kan Strava dit.
Anders is het niet zo moeilijk een Perl-scrippie te schrijven die je gpx-en leest, en dan de punten in een plaatje zet. Met Python () gaat het vast ook wel.
Jij hebt toch zo'n kaartje? Dan weet je toch hoe het moet? Of denk ik nou te dom?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:30 schreef pijll het volgende:
[..]
Als je geld wilt betalen, dan kan Strava dit.
Anders is het niet zo moeilijk een Perl-scrippie te schrijven die je gpx-en leest, en dan de punten in een plaatje zet. Met Python () gaat het vast ook wel.
Edit: en ik ben ooit nog eens van plan zo'n scriptje te gaan schrijven en ergens neer te zetten. Maar dat kan ff duren, want geen tijd.
Ik kom hier op terug. Later, als ik tijd heb om het uit te leggen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:33 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
O, en natuurlijk de ham-vraag, hoe doe jij het?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:42 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik kom hier op terug. Later, als ik tijd heb om het uit te leggen.
Pijll zijn scrippie is te ingewikkeld voor ons dummies.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 15:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij hebt toch zo'n kaartje? Dan weet je toch hoe het moet? Of denk ik nou te dom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |