quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:50 schreef Cynic het volgende:
Spulletjes zijn gepakt, morgen om 8 uur vertrekken naar Hamburg!Ik zie de lader van je Garmin er niet bij liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vergeet vast wat, maar dat zie ik dan wel weer
Zin in!Verder heb je zo te zien je belangrijkste spullen mee en ik roep altijd wat je vergeten bent kun je altijd ter plekke nog kopen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:50 schreef Cynic het volgende:
Spulletjes zijn gepakt, morgen om 8 uur vertrekken naar Hamburg!Ook veel plezier en succes natuurlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vergeet vast wat, maar dat zie ik dan wel weer
Zin in!![]()
verleidelijkquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:34 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zondag een inspiratietrailrun clinic bij de Posbank van Bever en MST.
Ik heb me al ingeschreven, lijkt me een mooie dag ervoor! Misschien dat ik daarna nog wat heuveltraining doe, ligt eraan hoe lang het precies duurt. Als je er ook zin in hebt?
http://www.bever.nl/index(...)/sub/trailrunclinics
Kost wel 10 euro, maar krijg je een bon voor 10 euro korting voor. En je kan verschillende dingen uitproberen.
tevreden hoe je er op dit moment voor sta qua training?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:15 schreef Tarahumara het volgende:
. Ik hoop een km of 35 te kunnen lopen, de laatste voor de veluwezoomtrail.
Fantastische foto!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:23 schreef Pandaplint het volgende:
Yay! Dat ging lekker! Maar GPS fuckup dus ik kreeg rondetijden door van 4:05enz. Totaal onrealistisch. Maar ik voelde dat ik goed liep. Gelukkig wist ik op welk punt van mijn rondje op 5km zat. En jahoor! Mijn recordtijd weer verbeterd met een paar seconden!
Tijdens het uitlopen nog een mooie zonsondergang en tijd voor een überhippe selfie. Stiekem nog best lastig timen
[ afbeelding ]
Lastig timen maar wel goed gelukt! Echt eens super mooie foto met die gekleurde lucht.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:23 schreef Pandaplint het volgende:
Yay! Dat ging lekker! Maar GPS fuckup dus ik kreeg rondetijden door van 4:05enz. Totaal onrealistisch. Maar ik voelde dat ik goed liep. Gelukkig wist ik op welk punt van mijn rondje op 5km zat. En jahoor! Mijn recordtijd weer verbeterd met een paar seconden!
http://www.endomondo.com/workouts/352918857/4985471
Tijdens het uitlopen nog een mooie zonsondergang en tijd voor een überhippe selfie. Stiekem nog best lastig timen
[ afbeelding ]
Lekker laten denken die mensen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Quoi wat goed!
Ik had een mega vreetkick vandaagHeb er maar aan toegegeven.. hopelijk genoeg koolhydraten en schuldgevoel gestapeld om morgen extra vaak te lopen
Ik moet 12km fartlek doen met 12x300 hill repeats. Gezien het gebrek aan heuvels, wordt dat 12x de brug over. Passanten zullen me wel gek vinden
20+ km anders telt het niet!!quote:
Ik dacht dat Jero had gezegd dat hij rustig aan moest beginnen. Daar bedoelde hij vast geen 20+ km mee.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:41 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jero had gezegd dat hij rustig aan moest beginnen. Daar bedoelde hij vast geen 20+ km mee.
En toch zou ik ze aan de ene kant graag eens proberen maar ben ik er aan de andere kant huiverig voor omdat ik mezelf met 10 stappen in de Nike Free's al bijna weer blesseerde.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
je moet niet alles geloven wat Five Fingers en zijn groupies zeggen.... ze zeiden ook dat je minder blessures zou oplopen.... je hebt gezien waar dat toe leidde
dat was mijn plan ook maar er is een probleempje.... ik zal de regenbanden er onder moeten zetten...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies, eens ff lekker die diesel aanslingeren
Daar heb ik vandaag nog een sprintje op moeten trekken. Stomme trams...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:47 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
En toch zou ik ze aan de ene kant graag eens proberen maar ben ik er aan de andere kant huiverig voor omdat ik mezelf met 10 stappen in de Nike Free's al bijna weer blesseerde.
Moet je mn Adidasjes ff lenen, zit Continental rubber onderquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat was mijn plan ook maar er is een probleempje.... ik zal de regenbanden er onder moeten zetten...
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Moet je mn Adidasjes ff lenen, zit Continental rubber onder
Leuk! Veel plezier daar Ynske!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:56 schreef Ynske het volgende:
Zo tas staat klaar. Morgen eerst lekker gaan lopen met de groep, en dan op met mn camera's naar pinkpop
Nou, nou, nou. Je kan ook overdrijven. Het is maar een simpele telefoon snapshot :pquote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:52 schreef Jero_nimo het volgende:
Succes morgen YUR, doe vanavond alvast even wat stepup oefeningen voor de nodige kuitbelasting!![]()
Enorm toffe foto pandaplint!!!Uitvergroten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |