Ik heb de eerste lang-lang loper al gespot andersquote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:20 schreef mosselmossel het volgende:
Komaan. Het is nu al 20 graden. Je kan simpelweg niks anders aan trekken dan heel kort/heel kort op een dag als deze.
Totaal geflipt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb de eerste lang-lang loper al gespot anders
+1quote:
Hier waait het gelukkigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:20 schreef mosselmossel het volgende:
Komaan. Het is nu al 20 graden. Je kan simpelweg niks anders aan trekken dan heel kort/heel kort op een dag als deze.
Die mensen zijn dus totaal geflipt.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:27 schreef te-brengla het volgende:
[..]
Het valt mij altijd op dat veel lopers warm gekleed zijn, inclusief jasjes.
Compleet verkniptquote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:27 schreef te-brengla het volgende:
[..]
welke garmin heb jij? De 620 heeft hier bizar veel last van. De 610 heeft hier veel minder last van.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Pfff dat was kut.. Vanochtend vroeg op te staan om een fartlek training te gaan doen, echt zin in. Maar na 3km kreeg ik enorme krampen in mijn buik/zij. Heb geprobeerd om er doorheen te lopen maar het werd echt niet minder. Uiteindelijk maar 3 hill repeats gedaan ipv 10. Maar het voelt alsof ik mijn benen niet eens gebruikt heb. Vraag me echt af waar dat vandaan kwam
Garmin wil ook niet uploaden dus weet ook niet wat daar aan de hand is. Oh ja en nog een dingetje.. heeft jullie Garmin ook zo'n 'vertraging'? Als ik een interval wat harder wil gaan doen, loopt de snelheid heel langzaam op, en pas na 500m of zo zie ik de snelheid die ik volgens mij loop. En als ik dan weer ga joggen loopt hij ook weer heel langzaam op, waardoor ik zogenaamd jog in 5.30 of zo..
Enige pluspuntje.. Nieuwe nieuwe schoenen = totaal geen last!
Garmin laat volgens mij standaard de lap-pace zien. Op het lap-knopje drukken als je met je interval begint zou wel eens kunnen helpen. De actuele pace laten zien is vaak geen goed idee, door de gps-afwijking wisselt die nog wel eens.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:19 schreef La_Tramposa het volgende:
Pfff dat was kut.. Vanochtend vroeg op te staan om een fartlek training te gaan doen, echt zin in. Maar na 3km kreeg ik enorme krampen in mijn buik/zij. Heb geprobeerd om er doorheen te lopen maar het werd echt niet minder. Uiteindelijk maar 3 hill repeats gedaan ipv 10. Maar het voelt alsof ik mijn benen niet eens gebruikt heb. Vraag me echt af waar dat vandaan kwam
Garmin wil ook niet uploaden dus weet ook niet wat daar aan de hand is. Oh ja en nog een dingetje.. heeft jullie Garmin ook zo'n 'vertraging'? Als ik een interval wat harder wil gaan doen, loopt de snelheid heel langzaam op, en pas na 500m of zo zie ik de snelheid die ik volgens mij loop. En als ik dan weer ga joggen loopt hij ook weer heel langzaam op, waardoor ik zogenaamd jog in 5.30 of zo..
Enige pluspuntje.. Nieuwe nieuwe schoenen = totaal geen last!
Ja, dat ga je gewoon halen! Niet piepen. Je hebt nog effe toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
En... dat.... was... zwaar ... die...laatste... paar.. kilo..meters..
De zon werd warmer en na 12km begon ik echt hard energie kwijt te raken.. 16 km was het doel en werd behaald maar damn...
Begin nu een beetje te twijfelen of 21 km eigenlijk wel te halen is?
http://www.endomondo.com/workouts/353062720/6503018
Mijn hartslag op het einde is volgens mij ook een nieuw record.
Jawel. Denk ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, dat ga je gewoon halen! Niet piepen. Je hebt nog effe toch?
en gelijk hebben ze, er zijn nog maar een kleine 43 weken over om te trainen voor de Marathon des Sablesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:27 schreef te-brengla het volgende:
[..]
daar zou ik me nog geen zorgen over maken Kluis, je hebt nog 4 maanden te gaan en het is waarschijnlijk ook een par graden koeler!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 09:24 schreef De_kluizenaar het volgende:
Begin nu een beetje te twijfelen of 21 km eigenlijk wel te halen is?
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en gelijk hebben ze, er zijn nog maar een kleine 43 weken over om te trainen voor de Marathon des Sables
Heb je wel een iets rustiger tempo aangehouden ivm warmte en afstand?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Jawel. Denk ik.
Ach het was niet de benen maar de energie die het ineens koste. Krijg nu wel ontzag voor de afstand, dacht namelijk dat het vergelijkbaar was met trainen naar de 10 maar de tijd volhouden met lopen is toch iets anders merk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |