Perfect imperfect. Het maakt haar spannend en leukquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo mooi vind ik haar niet eerlijk gezegd.
maar wie is het?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Perfect imperfect. Het maakt haar spannend en leuk
Zou er geen trucje op kunnen hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Perfect imperfect. Het maakt haar spannend en leuk
Ja mag hopen dat we daar op zitten, iemand met teveel vrije tijd moet dat even tellen.quote:
Behalve dat je nu een topic hebt overgeslagen, ja.quote:
Nope, zal eens iets binnenhalen nu en direct luisteren want ben hartstikke gek.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Norrage het volgende:
Ken je Batsumi al Kerft? Afro-beat uit Zuid-Afrika
Dat jij nog niet in de puberteit bentquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zou er geen trucje op kunnen hoor.
Nee dusquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Behalve dat je nu een topic hebt overgeslagen, ja.
Ga nu maar de nieuwe Little Dragon luisteren, wat een plaat manquote:
Jij zou toch een album luisteren die Moody aanbevolen had. Heb je dat nog gedaan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ga nu maar de nieuwe Little Dragon luisteren, wat een plaat man
Nou ja wordt iig niet vandaag meer, duurt half jaar voordat ie binnen is, maak er binnenkort van.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:35 schreef Norrage het volgende:
Heerlijk Kerft
https://soundcloud.com/matsulimusic/05-anishilabi
Ja, van Jeremy Messersmith, direct gedaan, best leuke plaat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij zou toch een album luisteren die Moody aanbevolen had. Heb je dat nog gedaan?
Ik heb zojuist een kleine draak voor de 3e keer in zijn bedje gestoptquote:
Zeg dat dan verdorie man!quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja, van Jeremy Messersmith, direct gedaan, best leuke plaat.
Nou, begint wel spannend, maar na 3 minuten is er nog niks gebeurd... laat dan maarquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
http://pitchfork.com/revi(...)because-im-worth-it/
Ik heb het niet geluisterd, zag alleen dat gezicht op pitchforkquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, begint wel spannend, maar na 3 minuten is er nog niks gebeurd... laat dan maar
Je kent ze misschien/waarschijnlijk van...quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een kleine draak voor de 3e keer in zijn bedje gestopt
Zal Little Dragon proberen
Ja, dat nodigt wel uit tot even luisterenquote:Op donderdag 5 juni 2014 23:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb het niet geluisterd, zag alleen dat gezicht op pitchfork
Gorillaz is me bekend, maar dit ken ik niet.quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kent ze misschien/waarschijnlijk van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |