Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort driekeerdrie, hiker regio Den Haag (Autoreset) Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn wtr12, hiker regio Apeldoorn (Autoreset) Krotenkoker, hiker regio Rotterdam
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, privéchauffeur regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Taxichauffeurs Dimitri_, regio Breda Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor nieuwe chauffeurs:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 4 juni 2014 15:22 schreef ManScat het volgende: Over die in Amersfoort langs de A1: kun je dan ook niet via Amersfoort Vathorst / Nijkerk-Zuid rijden als je vanaf Zwolle komt?
Dat zou een idee zijn... Maar de eerste keer nam ik een afslag eerder dan knppt Hoevelaken en toen kwam ik in een woonwijk waar ik alleen uit kon via de busbaan.
Dat zou een idee zijn... Maar de eerste keer nam ik een afslag eerder dan knppt Hoevelaken en toen kwam ik in een woonwijk waar ik alleen uit kon via de busbaan.
Ik leg het nog 1 keer uit, als je vanaf Amsterdam komt neem je de A28 richting Utrecht. Vervolgens afslag 8 richting Amersfoort. Onderaan ga je Rechts af en hou je de linker baan onder het viaduct door aan. Vervolgens Hoevelaken volgen en dan kom uiteindelijk (nadat je het spoor bent overgestoken en onder de A1 bent door gereden) bij het kruispunt bij de Euromaster uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf A28 Zwolle kun je trouwens nog wel gewoon de oude afslag gebruiken
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Vanaf Amsterdam lukt het me prima, vanaf Groningen is het me nog niet gelukt. Maar ik heb het sinds alle (opgeslagen!) adviezen niet meer hoeven proberen.
Op woensdag 4 juni 2014 15:38 schreef Sarasi het volgende: Vanaf Amsterdam lukt het me prima, vanaf Groningen is het me nog niet gelukt. Maar ik heb het sinds alle (opgeslagen!) adviezen niet meer hoeven proberen.
Als je vanaf Groningen komt, meteen de eerste afslag nemen
Ik had vandaag ook wel een bijzondere rit. Alfa Giulietta met 2.0 jtdm en 170pk naar Wieuwerd. Aangekomen bij het ophaaladres zegt cp, wel even goed controleren, hij is van de politie. Aangekomen bij de auto bleek het een undercoverauto te zijn met de bekende 'stop politie' en 'volgen' bordjes
Op woensdag 4 juni 2014 16:10 schreef Rubenr3 het volgende: Ik had vandaag ook wel een bijzondere rit. Alfa Giulietta met 2.0 jtdm en 170pk naar Wieuwerd. Aangekomen bij het ophaaladres zegt cp, wel even goed controleren, hij is van de politie. Aangekomen bij de auto bleek het een undercoverauto te zijn met de bekende 'stop politie' en 'volgen' bordjes
Vielen er geen extra knopjes op?
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Maar naar Wieuwerd toe, meestal garantie voor versleten koppeling, ontplofte turbo of gare versnellingsbak. Of in het geval van S-RS de vluchtstrook van dichtbij bekijken en het eindadres niet halen
Op woensdag 4 juni 2014 16:32 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Maar naar Wieuwerd toe, meestal garantie voor versleten koppeling, ontplofte turbo of gare versnellingsbak. Of in het geval van S-RS de vluchtstrook van dichtbij bekijken en het eindadres niet halen
Mijn enige rit ooit naar Wieuwerd eindigde ook in Sneek
Wel in een woonwijk, dus de snelweg gewoon relatief probleemloos kunnen verlaten
Op woensdag 4 juni 2014 16:32 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Maar naar Wieuwerd toe, meestal garantie voor versleten koppeling, ontplofte turbo of gare versnellingsbak. Of in het geval van S-RS de vluchtstrook van dichtbij bekijken en het eindadres niet halen
In dit geval maakte de versnellingsbak alleen wat rare geluiden zodra je naar de 2 wilde schakelen, was nog prima mee te rijden dus!
Op woensdag 4 juni 2014 16:10 schreef Rubenr3 het volgende: Ik had vandaag ook wel een bijzondere rit. Alfa Giulietta met 2.0 jtdm en 170pk naar Wieuwerd. Aangekomen bij het ophaaladres zegt cp, wel even goed controleren, hij is van de politie. Aangekomen bij de auto bleek het een undercoverauto te zijn met de bekende 'stop politie' en 'volgen' bordjes
Die heb ik zien staan vanmiddag
Ik moest vanochtend een BMW 118d ophalen in Wieuwerd, en een VW Tiguan terugbrengen naar Wieuwerd, zag toen die Giulietta staan ja. Hoop dat ik die vrijdag of maandag weer terug mag rijden
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Ik liep daar bij de Audi deaeler in Veghel binnen, dus ik stelde me even voor en dat ik de <insert kenteken> op kwam halen voor transport naar Leusden. De CP stuurde me door naar de overkant (Volkswagen dealer), en daar ging die kerel de CP weer bellen dat het een prutser was en dit nooit de bedoeling was geweest. Er had namelijk een chauffeur naar Amersfoort gemoeten om dat kenteken op te halen, dus geen wisselrit.
Enfin, hij had vast met me te doen: ik kreeg een Volkswagen Cross Up! mee.
Dit barrel dus.
Dus naar Leusden gereden, die vrouw helemaal verbaasd dat ik ook een auto achterliet. Nodige papierhandel, ik mocht naar de garage lopen (via de showroom). Het eerste wat ik tegenkwam was een Audi A8L.
Dus ik trek die Audi eruit. Man man man wat een figuurtje! Dus ik formuliertje invullen, kwam ik de optielijst tegen. Dit ding kost gewoon 133k inc. opties. Adaptive CC, parkeercamera's, nabijheidssensoren, HUD geprojecteerd via de voorruit. Vraagje voor jullie, als je die HUD ziet, en ik duwde op een knopje op de richtingaanwijzer dan kwamen er 2 lijntjes naast dat autootje van de adaptive CC op de voorruit, welke optie is dat?
Pics:
Die kerel vroeg op het ophaaladres (dus in feite afleveradres van de A7 in Veghel) of ik hem morgen weer op kwam halen voor transport. Dus misschien voor een van jullie, might be your lucky day, ik heb in ieder geval morgen geen tijd.
He onbekende kenteken van Eindhoven - Horst bleek van een KIA Sportage te zijn. Niks mis mee.
@amoeba, dat is de afstand die hij aan wil houden op je voorganger. bij 3 streepjes volgt de auto zijn voorganger met redelijke afstand, bij 1 streepje is het zeg maar net geen bumperkleven. Als PCer een vrij vervelende optie aangezien de auto wat forser gas geeft en remt. ^^
Trouwens heb je als hiker dan ook geluk qua auto, ik heb tot nu toe als PC (NOG ;P ) niet zo'n dure auto moeten rijden.
Op woensdag 4 juni 2014 18:14 schreef DrSnuggle het volgende: @amoeba, dat is de afstand die hij aan wil houden op je voorganger. bij 3 streepjes volgt de auto zijn voorganger met redelijke afstand, bij 1 streepje is het zeg maar net geen bumperkleven. Als PCer een vrij vervelende optie aangezien de auto wat forser gas geeft en remt. ^^
Trouwens heb je als hiker dan ook geluk qua auto, ik heb tot nu toe als PC (NOG ;P ) niet zo'n dure auto moeten rijden.
Nee nee, het zijn echt 2 strepen naast dat autootje die (volgens mij) lijken op de wegmarkering. Betekent dat hij dan ook let of je wel binnen je eigen rijstrook blijft? Maw dat je echt geen flikker meer hoeft uit te voeren?
Zeker mazzel ja. Ik vind hem echt mooi ook, in dat groen.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2014 18:18:40 ]
Nee nee, het zijn echt 2 strepen naast dat autootje die (volgens mij) lijken op de wegmarkering. Betekent dat hij dan ook let of je wel binnen je eigen rijstrook blijft? Maw dat je echt geen flikker meer hoeft uit te voeren?
Zeker mazzel ja. Ik vind hem echt mooi ook, in dat groen.
Dat zou best kunnen, dan begint het stuur te trillen als je de lijn overschrijdt.
Ik liep daar bij de Audi deaeler in Veghel binnen, dus ik stelde me even voor en dat ik de <insert kenteken> op kwam halen voor transport naar Leusden. De CP stuurde me door naar de overkant (Volkswagen dealer), en daar ging die kerel de CP weer bellen dat het een prutser was en dit nooit de bedoeling was geweest. Er had namelijk een chauffeur naar Amersfoort gemoeten om dat kenteken op te halen, dus geen wisselrit.
Enfin, hij had vast met me te doen: ik kreeg een Volkswagen Cross Up! mee.
Dus naar Leusden gereden, die vrouw helemaal verbaasd dat ik ook een auto achterliet. Nodige papierhandel, ik mocht naar de garage lopen (via de showroom). Het eerste wat ik tegenkwam was een Audi A8L.
Dus ik trek die Audi eruit. Man man man wat een figuurtje! Dus ik formuliertje invullen, kwam ik de optielijst tegen. Dit ding kost gewoon 133k inc. opties. Adaptive CC, parkeercamera's, nabijheidssensoren, HUD geprojecteerd via de voorruit. Vraagje voor jullie, als je die HUD ziet, en ik duwde op een knopje op de richtingaanwijzer dan kwamen er 2 lijntjes naast dat autootje van de adaptive CC op de voorruit, welke optie is dat?
Die kerel vroeg op het ophaaladres (dus in feite afleveradres van de A7 in Veghel) of ik hem morgen weer op kwam halen voor transport. Dus misschien voor een van jullie, might be your lucky day, ik heb in ieder geval morgen geen tijd.
He onbekende kenteken van Eindhoven - Horst bleek van een KIA Sportage te zijn. Niks mis mee.
Wat een ongelooflijk fraai kleurtje zeg, veel beter dan dat eeuwige grijs of zwart
Ik liep daar bij de Audi deaeler in Veghel binnen, dus ik stelde me even voor en dat ik de <insert kenteken> op kwam halen voor transport naar Leusden. De CP stuurde me door naar de overkant (Volkswagen dealer), en daar ging die kerel de CP weer bellen dat het een prutser was en dit nooit de bedoeling was geweest. Er had namelijk een chauffeur naar Amersfoort gemoeten om dat kenteken op te halen, dus geen wisselrit.
Enfin, hij had vast met me te doen: ik kreeg een Volkswagen Cross Up! mee.
Dus naar Leusden gereden, die vrouw helemaal verbaasd dat ik ook een auto achterliet. Nodige papierhandel, ik mocht naar de garage lopen (via de showroom). Het eerste wat ik tegenkwam was een Audi A8L.
Dus ik trek die Audi eruit. Man man man wat een figuurtje! Dus ik formuliertje invullen, kwam ik de optielijst tegen. Dit ding kost gewoon 133k inc. opties. Adaptive CC, parkeercamera's, nabijheidssensoren, HUD geprojecteerd via de voorruit. Vraagje voor jullie, als je die HUD ziet, en ik duwde op een knopje op de richtingaanwijzer dan kwamen er 2 lijntjes naast dat autootje van de adaptive CC op de voorruit, welke optie is dat?
Die kerel vroeg op het ophaaladres (dus in feite afleveradres van de A7 in Veghel) of ik hem morgen weer op kwam halen voor transport. Dus misschien voor een van jullie, might be your lucky day, ik heb in ieder geval morgen geen tijd.
He onbekende kenteken van Eindhoven - Horst bleek van een KIA Sportage te zijn. Niks mis mee.
Op woensdag 4 juni 2014 20:26 schreef Irritatie100 het volgende: Stiekem vraag ik me wel af of zo'n ding nou écht heel anders rijdt dan pak 'm beet een A4
Op woensdag 4 juni 2014 20:26 schreef Irritatie100 het volgende: Stiekem vraag ik me wel af of zo'n ding nou écht heel anders rijdt dan pak 'm beet een A4
Ik denk dat alleen al het interieur en de stoelen de a4 voor het gevoel afzetten als een Caddy.
Maar dat is gebaseerd op niets want ik heb nog nooit een Audi gereden, of BMW of uberhaupt iets boven de 40K.
Dit dus. Tenminste, ik vind een A6 of een A7 niet anders dan een A4. Bij BMW merk je het wel iets meer, 3-serie is duidelijk anders dan 5-serie, al heb ik vooral de onderkant van de 3-serie modellen gereden.
Sowieso, die grote auto's zijn leuk als je vaak achterin moet zitten, maar verder kan je beter een mooie sportcoupé kopen.
Ja het rijdt wel wat beter, maar nou niet heel veel beter. De looks/afwerking is gewoon net allemaal wat netter afgewerkt. Plus een shitload aan opties wat gewoon geil is.
Lekker hoor, die A7! Ik heb een jaartje terug ook een keer een A7 mogen rijden, maar die zat zo onder de vogelstront dat ik er geen foto van durfde maken..
Voor mij morgen 3 ritjes, Uden-Amsterdam(haven) in een Audi A5, Amsterdam-Zoeterwoude(bij de brouwer) in een C5 en nog Leiderdorp-Amersfoort in een Crafter. Lekkere werkdag dus, ben alleen bang dat ik mn training om 18:00 niet ga redden..
Dit dus. Tenminste, ik vind een A6 of een A7 niet anders dan een A4. Bij BMW merk je het wel iets meer, 3-serie is duidelijk anders dan 5-serie, al heb ik vooral de onderkant van de 3-serie modellen gereden.
Sowieso, die grote auto's zijn leuk als je vaak achterin moet zitten, maar verder kan je beter een mooie sportcoupé kopen.
760I 1500 toeren bij 120 en alle luxe die je kan verzinnen
En als je zin hebt dan doen de 12 kabouters ook nog genoeg
Op woensdag 4 juni 2014 21:59 schreef CruisinDen het volgende: Hey voor de EW'ers, heb tentamenweken en er is eigenlijk maar 1 week dat ik geen 1 dag kan werken.
Is dat een probleem? Thanks!
Nee hoor Er wordt gevraagd of je gemiddeld een dag per week beschikbaar bent. Als je een keer één of twee of drie weken niet beschikbaar bent is dat geen probleem. Als je langer niet beschikbaar bent even laten weten aan EW (of niet, als je stage hebt en je bent een half jaar niet beschikbaar kan je dat soms beter niet aangeven, wat niet weet wat niet deert).
Op woensdag 4 juni 2014 21:59 schreef CruisinDen het volgende: Hey voor de EW'ers, heb tentamenweken en er is eigenlijk maar 1 week dat ik geen 1 dag kan werken.
Is dat een probleem? Thanks!
Volgens mij niet, als je gemiddeld maar 1x per week werkt over langere periode. Er zijn geloof ik ook mensen die bijvoorbeeld soms drie weken niet kunnen maar dat later 'inhalen'
Op woensdag 4 juni 2014 22:24 schreef Panthera. het volgende: Tuurlijk is leuk enzo en het rijdt allemaal superrelaxed, maar geef mij maar een wat meer dynamische auto.
Een klacht van de 7-serie is dat je er als een hooligan van gaat rijden, dat apparaat schijnt zo afgeveerd te worden dat ie in de bochten stabiel blijft, wat veel vertrouwen schijnt te geven
Maar ik ben het wel met je eens, zo'n lichtgewicht coupe met een beest van een motor is ook zeker leuk. Maar voor het dagelijkse woon-werk verkeer? Liefst een automaat en alle knopjes die je kan vinden
Een klacht van de 7-serie is dat je er als een hooligan van gaat rijden, dat apparaat schijnt zo afgeveerd te worden dat ie in de bochten stabiel blijft, wat veel vertrouwen schijnt te geven
Maar ik ben het wel met je eens, zo'n lichtgewicht coupe met een beest van een motor is ook zeker leuk. Maar voor het dagelijkse woon-werk verkeer? Liefst een automaat en alle knopjes die je kan vinden
Ik zou dan voor de CLS of die nieuwe 6 serie variant kiezen denk ik, als ik toch een luxe sedan moest nemen.
Heb één keer 7-serie gereden, weliswaar een 730d, maar je voelt wel dat je echt veel auto meeneemt. Natuurlijk kan je hard door de bocht, maar het voelde niet echt lichtvoetig ofzo.
Op woensdag 4 juni 2014 22:00 schreef Ordinateur het volgende: Lekker hoor, die A7! Ik heb een jaartje terug ook een keer een A7 mogen rijden, maar die zat zo onder de vogelstront dat ik er geen foto van durfde maken..
Voor mij morgen 3 ritjes, Uden-Amsterdam(haven) in een Audi A5, Amsterdam-Zoeterwoude(bij de brouwer) in een C5 en nog Leiderdorp-Amersfoort in een Crafter. Lekkere werkdag dus, ben alleen bang dat ik mn training om 18:00 niet ga redden..
A5 is ook 'n strakke bak hoor. C5, Franse techniek En een Crafter vind ik nog steeds zum kotzen
Op woensdag 4 juni 2014 22:24 schreef Panthera. het volgende: Als je langer niet beschikbaar bent even laten weten aan EW (of niet, als je stage hebt en je bent een half jaar niet beschikbaar kan je dat soms beter niet aangeven, wat niet weet wat niet deert).
Been there, done that!
Afgelopen halfjaar stage gelopen, morgen laatste stagedag in het kader van eindbeoordeling en afscheid nemen van m'n collega's. Ben in het afgelopen half jaar (5 maanden) twee dagen beschikbaar geweest, ook deze twee dagen gewerkt. Maar niemand die vroeg waarom ik nooit meer beschikbaar was. En nu nog gewoon onder contract!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Moet toch bekennen dat een C5 tenminste onderscheidend is. Zo'n A5 vindt ik helemaal niks, rijdt net als een A4, die ik qua rijden ook matig vindt.. Neig meer naar BMW, al rijden die nieuwe Mazda's ook erg aangenaam!
Dikke A7 was dat Amoeba! Die 2 lijntjes zijn inderdaad van de lane assist, de eerste optie die ik meteen uit zet in een auto. Dat trillen (of zelfs tegensturen) is zo irritant als je een bocht sportief aansnijdt. Heb je hem nog in dynamic gezet trouwens? Dan komt er V8 geluid over de speakers
Vanavond ga ik ook maar eens een ritje rijden. Thuisbrengopdracht vanuit een duur hotel in Amsterdam waar wij ook vaak valet parking verzorgen. Soms komen daar best leuke wagens tevoorschijn, dus ik ben benieuwd
Op donderdag 5 juni 2014 09:48 schreef Sjouveur het volgende: Dikke A7 was dat Amoeba! Die 2 lijntjes zijn inderdaad van de lane assist, de eerste optie die ik meteen uit zet in een auto. Dat trillen (of zelfs tegensturen) is zo irritant als je een bocht sportief aansnijdt. Heb je hem nog in dynamic gezet trouwens? Dan komt er V8 geluid over de speakers
Vanavond ga ik ook maar eens een ritje rijden. Thuisbrengopdracht vanuit een duur hotel in Amsterdam waar wij ook vaak valet parking verzorgen. Soms komen daar best leuke wagens tevoorschijn, dus ik ben benieuwd
Neuh, ik was volle bak Led Zeppelin aan het luisteren.
Merk dat ik me altijd naar de auto ga gedragen, in zo'n lompe S-Klasse bijvoorbeeld heb ik totaal niet de neiging om lomp met die kar te gaan gooien ofzo. Lekker relaxt. Zo'n coupe rijdt toch al wat sportiever en dan komt er toch wat meer hooligan gedrag naar boven
Op donderdag 5 juni 2014 09:48 schreef Sjouveur het volgende: Dikke A7 was dat Amoeba! Die 2 lijntjes zijn inderdaad van de lane assist, de eerste optie die ik meteen uit zet in een auto. Dat trillen (of zelfs tegensturen) is zo irritant als je een bocht sportief aansnijdt. Heb je hem nog in dynamic gezet trouwens? Dan komt er V8 geluid over de speakers
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Het klinkt behoorlijk goed hoor, heb hier wel eens een filmpje over gepost.
In other news: Net mijn eerste bekeuring ooit binnengekregen van onze vrienden van het cjib. Ik ben wel eens vaker geflitst in binnen en buitenland, maar daar had ik nooit meer wat van gehoord (thanks lieve klanten ). Op de A6 tussen Lelystad en Almere reed ik bij wegwerkzaamheden 100 ipv 90 km/u: 62 eu.
Het klinkt behoorlijk goed hoor, heb hier wel eens een filmpje over gepost.
In other news: Net mijn eerste bekeuring ooit binnengekregen van onze vrienden van het cjib. Ik ben wel eens vaker geflitst in binnen en buitenland, maar daar had ik nooit meer wat van gehoord (thanks lieve klanten ). Op de A6 tussen Lelystad en Almere reed ik bij wegwerkzaamheden 100 ipv 90 km/u: 62 eu. [/quote]
Jammer genoeg geen s500 vandaag, maar een nieuwe s350. Wat een bazenauto, dat ding kan werkelijk alles. Foto's komen nog wel, hopelijk is de klant zo klaar zodat we naar huis kunnen knallen.
Het klinkt behoorlijk goed hoor, heb hier wel eens een filmpje over gepost.
In other news: Net mijn eerste bekeuring ooit binnengekregen van onze vrienden van het cjib. Ik ben wel eens vaker geflitst in binnen en buitenland, maar daar had ik nooit meer wat van gehoord (thanks lieve klanten ). Op de A6 tussen Lelystad en Almere reed ik bij wegwerkzaamheden 100 ipv 90 km/u: 62 eu. [/quote]
Zag ze daar laatst ook al staan. Als er een stuk weg is waar ik vaak onbewust te hard rijd is het de A6 in Flevoland wel, en dan vooral dat stuk waar niks van bomen of lantarenpalen staan waar je een flitser kunt verstoppen.
Het klinkt behoorlijk goed hoor, heb hier wel eens een filmpje over gepost.
In other news: Net mijn eerste bekeuring ooit binnengekregen van onze vrienden van het cjib. Ik ben wel eens vaker geflitst in binnen en buitenland, maar daar had ik nooit meer wat van gehoord (thanks lieve klanten ). Op de A6 tussen Lelystad en Almere reed ik bij wegwerkzaamheden 100 ipv 90 km/u: 62 eu. [/quote]
Goede reminder voor mezelf, want rij altijd net iets te hard bij wegwerkzaamheden. Zuur geld
Puur uit verveling heb ik maar 5 euro betaald voor internet in het buitenland, er is hier wekelijk geen enkele hotspot plek in de buurt . Ik zat zelfs aan tafel metde klant, een medewerker en een architect, maar ik kon niet veel van dat Duitse gebrabbel maken dus ik zat er een beetje awkward stil bij. ^^
Op donderdag 5 juni 2014 15:39 schreef DrSnuggle het volgende: Puur uit verveling heb ik maar 5 euro betaald voor internet in het buitenland, er is hier wekelijk geen enkele hotspot plek in de buurt . Ik zat zelfs aan tafel metde klant, een medewerker en een architect, maar ik kon niet veel van dat Duitse gebrabbel maken dus ik zat er een beetje awkward stil bij. ^^
Morgen om 08:30 een Transit ophalen bij Meerkerk snelweg. Ja hallo, dat is 7 uur van huis vertrekken Daarna van ander adresje een Transit terugbrengen naar Meerkerk. Feest.
Op donderdag 5 juni 2014 16:56 schreef Wave103 het volgende: Morgen om 08:30 een Transit ophalen bij Meerkerk snelweg. Ja hallo, dat is 7 uur van huis vertrekken Daarna van ander adresje een Transit terugbrengen naar Meerkerk. Feest.
Jij hebt tenminste nog werk
Ik zit weer gefrustreerd naar m'n telefoon te staren
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op donderdag 5 juni 2014 16:56 schreef Wave103 het volgende: Morgen om 08:30 een Transit ophalen bij Meerkerk snelweg. Ja hallo, dat is 7 uur van huis vertrekken Daarna van ander adresje een Transit terugbrengen naar Meerkerk. Feest.
Niet miepen, ik moet tussen 18:00 en 20:00 een auto ophalen
Is wel chill werk daar, ben dr ook al 2 keer aan de bak geweest afgelopen 2 weken. Eerste keer?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Vandaag een redelijk stressvolle dag.. Eerste auto pas om 11:00 ophalen, terwijl om 18:00 mijn voetbal begon. Uiteindelijk flink door moeten werken, ging allemaal niet heel soepel maar slechts met een kwartiertje vertraging het veld op gegaan vanavond
Vervelend altijd als mensen moeilijk gaan doen om het AR- innameformulier. Er zaten een paar krasjes op die auto die ik erop had gezet, maar die man was het er niet mee eens omdat die er al op zaten. Zelfs na uitleg dat het formulier er vooral is om mij in te dekken wilde ie nog niet tekenen, pas nadat ie bij opmerkingen had gezet dat de krassen er al op zaten mocht ik eindelijk vertrekken
Zo vervelend is dat Zo had ik een keer een vrouw die geen tijd had om het te controleren blablabla. Ging ze dat erbij zetten bij opmerkingen. Dan denk ik, en de CP was het met me eens, je tekent alsnog gewoon voor de schade hoor muts
Had laatst een vent die zelf een soort contract had opgesteld. 'Hierbij draag ik auto ... met kenteken ... schadevrij over aan vertegenwoordiger van ... met ... km op de teller.' Of ik even wou tekenen..
Op donderdag 5 juni 2014 22:10 schreef Wave103 het volgende: Had laatst een vent die zelf een soort contract had opgesteld. 'Hierbij draag ik auto ... met kenteken ... schadevrij over aan vertegenwoordiger van ... met ... km op de teller.' Of ik even wou tekenen..
Op donderdag 5 juni 2014 22:10 schreef Wave103 het volgende: Had laatst een vent die zelf een soort contract had opgesteld. 'Hierbij draag ik auto ... met kenteken ... schadevrij over aan vertegenwoordiger van ... met ... km op de teller.' Of ik even wou tekenen..
Ja, zo een heb ik er ook eens gehad. "Hierbij verklaar ik in te hebben genomen: Gewassen ... met kenteken ..., autosleutel en reservesleutel, kentekenbewijs en groene kaart. Bovenstaande zijn onbeschadigd en goed onderhouden overgedragen"
Dienstje van 12.00-17.00 werd dus werken tot 21.00. Goed voor de uurtjes. Prima rond gekart de Caddy Maxi, alleen is die 3e versnelling zo verrot lang....
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op donderdag 5 juni 2014 22:10 schreef Wave103 het volgende: Had laatst een vent die zelf een soort contract had opgesteld. 'Hierbij draag ik auto ... met kenteken ... schadevrij over aan vertegenwoordiger van ... met ... km op de teller.' Of ik even wou tekenen..
Allemaal leuk en aardig, maar dan controleer ik de auto extra grondig en vind ik sowieso een schade
Allemaal leuk en aardig, maar dan controleer ik de auto extra grondig en vind ik sowieso een schade
Ik heb er wel een hekel aan als ik iets opschrijf en mensen dan gaan zeggen dat er niks zit, terwijl ik het aanwijs Nog eens een enorme discussie gehad met iemand die vond dat er geen kras zat. Om vervolgens te zeggen dat als ik dat opschreef de leasemaatschappij waarschijnlijk die hele kras zou overspuiten op zijn kosten en dus zat er niks. Hij was gewoon hard aan het willen dat er niks zat, zo kansloos.
Op donderdag 5 juni 2014 21:42 schreef Ordinateur het volgende: Vandaag een redelijk stressvolle dag.. Eerste auto pas om 11:00 ophalen, terwijl om 18:00 mijn voetbal begon. Uiteindelijk flink door moeten werken, ging allemaal niet heel soepel maar slechts met een kwartiertje vertraging het veld op gegaan vanavond
Vervelend altijd als mensen moeilijk gaan doen om het AR- innameformulier. Er zaten een paar krasjes op die auto die ik erop had gezet, maar die man was het er niet mee eens omdat die er al op zaten. Zelfs na uitleg dat het formulier er vooral is om mij in te dekken wilde ie nog niet tekenen, pas nadat ie bij opmerkingen had gezet dat de krassen er al op zaten mocht ik eindelijk vertrekken
Gebruik jij dat formulier alleen als er om wordt gevraagd of altijd als er geen instructies zijn m.b.t. een formulier?
Gebruik jij dat formulier alleen als er om wordt gevraagd of altijd als er geen instructies zijn m.b.t. een formulier?
Alleen als er staat dat dat formulier gebruikt moet worden. Eigenlijk staat in elke opdracht wel wat voor formulier je moet gebruiken, en als er geen opmerking over staat hoef je geen formulier gebruiken (De Planning, april 2013). Soms krijg je dan nog een formuliertje mee vanuit het ophaaladres zelf
Alleen als er staat dat dat formulier gebruikt moet worden. Eigenlijk staat in elke opdracht wel wat voor formulier je moet gebruiken, en als er geen opmerking over staat hoef je geen formulier gebruiken (De Planning, april 2013). Soms krijg je dan nog een formuliertje mee vanuit het ophaaladres zelf
Oké, zat laatst al te twijfelen en heb morgen ook weer een rit zonder enige instructie, maar dat is van een verhuurbedrijf en daar kreeg ik de laatste keer een formulier van mee. Gisteren een auto weg moeten brengen zonder ergens hoeven te tekenen . Bij het afleveradres werd er wel geklaagd over schade, maar dat was niet mijn zorg .
Als mensen gaan lopen zeiken over schade verwijs ik ze altijd door naar de LM. Niet mijn probleem, ik vervoer van A naar B. Wat er op A gebeurt en wat er op B gebeurt vind ik totaal onbelangrijk
Oké, zat laatst al te twijfelen en heb morgen ook weer een rit zonder enige instructie, maar dat is van een verhuurbedrijf en daar kreeg ik de laatste keer een formulier van mee. Gisteren een auto weg moeten brengen zonder ergens hoeven te tekenen . Bij het afleveradres werd er wel geklaagd over schade, maar dat was niet mijn zorg .
Lekker is dat, die ritjes waar je niks hoeft in te vullen, geen formulieren etc. Meestal laat ik dan wel mijn visitekaartje achter bij de klant, maar al die papieren en formulieren kunnen me gestolen worden, zoveel moeite vrijwel altijd helemaal nergens voor.
Zelfs met die A7 gisteren. De automobielhandel in Leusden ging dat formulier niet eens tekenen, en op afleveradres werd er ook totaal niet naar gekeken.
Ook paar keer gehad, vooral op privé adressen, dat ze schrikken als je schade opschrijft. 'Huh kras 17, 22?!??' 'Deuk 14?!' En dan na schade aanwijzen en uitleggen dat het puur voor ons beide is doen ze niet zo moeilijk.
Maar gelukkig nij de meeste bedrijven kijken ze er niet eens naar en krabbelen ze gewoon gelijk.
Oké, zat laatst al te twijfelen en heb morgen ook weer een rit zonder enige instructie, maar dat is van een verhuurbedrijf en daar kreeg ik de laatste keer een formulier van mee. Gisteren een auto weg moeten brengen zonder ergens hoeven te tekenen . Bij het afleveradres werd er wel geklaagd over schade, maar dat was niet mijn zorg .
Als je echt twijfelt kan je t beste gewoon ff bellen om het na te vragen, beter een keer teveel bellen dan een hoop gezeur omdat je geen formulier hebt ingevuld.
Met die formuliertjes die je meekrijgt moet je ook nog oppassen. Bij een niet nader te noemen verhuurbedrijf is het altijd iets van 'dan moet je hier nog even je naam zetten' maar ondertussen staat er wel dat je voor ontvangst van een schadevrije auto tekent, of dat niet alle schade op het formulier staat. Altijd ff rondje om de auto maken dan.
Lekker is dat, die ritjes waar je niks hoeft in te vullen, geen formulieren etc. Meestal laat ik dan wel mijn visitekaartje achter bij de klant, maar al die papieren en formulieren kunnen me gestolen worden, zoveel moeite vrijwel altijd helemaal nergens voor.
Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef CruisinDen het volgende: Ook paar keer gehad, vooral op privé adressen, dat ze schrikken als je schade opschrijft. 'Huh kras 17, 22?!??' 'Deuk 14?!' En dan na schade aanwijzen en uitleggen dat het puur voor ons beide is doen ze niet zo moeilijk.
Maar gelukkig nij de meeste bedrijven kijken ze er niet eens naar en krabbelen ze gewoon gelijk.
Maar wat dan als iemand weigert te tekenen?
Niet moeilijk doen en wegwezen. In hoeverre is dat mijn probleem?
Ja hoor, ze belden ook om 17:29, dus misschien was ik de eerste die dat wel zag zitten...
[..]
Tja, moet van Etten-Leur naar Wijchen toe dus valt wel mee
Waar in Etten-Leur moet je zijn? Wel ff goed kijken, want het ligt daar bij het station open, dus een aantal bussen rijden om. Staat niet overal even goed aangegeven volgens mij.
Waar in Etten-Leur moet je zijn? Wel ff goed kijken, want het ligt daar bij het station open, dus een aantal bussen rijden om. Staat niet overal even goed aangegeven volgens mij.
Het is meer nieuws als een station niet openligt tegenwoordig
Maandag had ik een verkoper van een Renault dealer die moeilijk deed. Een busje had krassen en pitten, maar daar was die niet mee eens ! Want voor 150.000 km zag die er goed uit en dat ik beter bij hun kon werken voor schadechecks. Toen drama met een poetsmachine dat die erbij wilde pakken om krassen weg te halen xD..
Ik heb gelukkig nog nooit gezeur gehad met formulieren. 9 van de 10 mensen zet gewoon een handtekening zonder te kijken (dat zou ik zelf dus nooit doen).
Had wel laatst dat ik een (gloednieuwe) auto kwam afleveren zonder kentekenpas, waar de klant nogal een probleem van maakte. Ik legde uit dat die later wordt verstuurd, maar hij wilde toch even de LM bellen voor de zekerheid. Ik mocht niet eerder weg voordat hij een antwoord had (alsof ik er nog iets aan kon veranderen). Vervolgens vertelt de LM precies hetzelfde en mocht ik gaan...
Hier ook weinig problemen gehad. Een keer dat ik een einde-lease kwam ophalen bij iemand op kantoor, maar hij wilde hem niet meegeven omdat zijn nieuwe auto nog niet aanwezig was en hij bang was dat ie 's middags moest gaan lopen naar huis
Ook een keer bij een rit naar Almere (dus geen schadenotatie) iemand die bang was dat er iets mis zou gaan en eerst foto's van de auto wilde nemen. Verder nooit ergens last van gehad en altijd een handtekening gekregen zonder gezeur.
Op vrijdag 6 juni 2014 11:58 schreef Viezze het volgende: Kutzooi, ik sloop zojuist mijn eigen OV faalkaart Iemand evaring hoe je zsm een nieuwe krijgt en voor in de tussentijd?
Even langs een NS loket. Daar was een noodoplossing voor, dacht ik.
Op vrijdag 6 juni 2014 11:58 schreef Viezze het volgende: Kutzooi, ik sloop zojuist mijn eigen OV faalkaart Iemand evaring hoe je zsm een nieuwe krijgt en voor in de tussentijd?
Als je een nieuwe aanvraagt via de site, krijg je vaak sneller een nieuwe als je aangeeft dat je hem verloren bent, dan wanneer je aangeeft dat ie kapot is
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Een E-klasse Hybride ! Zal vast net zo zijn als een 5-serie hybride.. Totaal nutteloos! Maar toch nieuwwaarde van 67.000 euro.. Verder Ibiza en een A4.. Maandag is alles dicht inderdaad, nja behalve de woonboulevard en autodealers.
ach, net als de Corsa 1.3 ecoflex van mijn vader, vorig jaar nog belastingvrij want zou heel schoon zijn. Wellicht als de fabrieksopgave van 1:30 ofzo haalbaar zou zijn. Mijn pa haalt echter maar 1:24 en dat is met dagelijks 15km provinciale weg waar de cruisecontrol er gewoon op gaat en hooguit 2 km binnen de bebouwde kom.
Bijn mijjn 308 zou een gemiddeld verbruik horen van 1:14.3, vorige tank heb ik 1:14.5 gehaald, veel 120km/u op de snelweg, paar keer stevig optrekken(stoplichtsprintje tegen o.a. een 118i) en wat file rijden.
De Skoda Octavia Greenline zou ook 1 op 32 moeten rijden, maar ik haalde laatst 1:20 over 260 kilometer, 90% snelweg (120/130 km/u). Goed, die auto was gloednieuw en dus nog niet ingereden, maar toch. Dikke bullcrap, het verbruik dat de fabrikanten opgeven.
ach, net als de Corsa 1.3 ecoflex van mijn vader, vorig jaar nog belastingvrij want zou heel schoon zijn. Wellicht als de fabrieksopgave van 1:30 ofzo haalbaar zou zijn. Mijn pa haalt echter maar 1:24 en dat is met dagelijks 15km provinciale weg waar de cruisecontrol er gewoon op gaat en hooguit 2 km binnen de bebouwde kom.
Bijn mijjn 308 zou een gemiddeld verbruik horen van 1:14.3, vorige tank heb ik 1:14.5 gehaald, veel 120km/u op de snelweg, paar keer stevig optrekken(stoplichtsprintje tegen o.a. een 118i) en wat file rijden.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2014 18:31 schreef Schaafkaas het volgende: De Skoda Octavia Greenline zou ook 1 op 32 moeten rijden, maar ik haalde laatst 1:20 over 260 kilometer, 90% snelweg (120/130 km/u). Goed, die auto was gloednieuw en dus nog niet ingereden, maar toch. Dikke bullcrap, het verbruik dat de fabrikanten opgeven.
Dit komt niet zozeer door de fabrikanten maar door de normtest op Europees niveau: http://en.wikipedia.org/wiki/New_European_Driving_Cycle Deze is heel onrealistisch en daarom valt het verbruik altijd hoger uit dan opgegeven.Bij zuinige auto's is dit nog erger omdat, althans dat vermoed ik, de motor wordt ontworpen op deze test. Er zijn geluiden om een nieuwe test te introduceren maar dan moeten alle normen m.b.t. belastingvoordelen ook worden verlaagd omdat er anders geen enkele auto meer in de lagere bijtellingscategorie zal vallen.
Dit komt niet zozeer door de fabrikanten maar door de normtest op Europees niveau: http://en.wikipedia.org/wiki/New_European_Driving_Cycle Deze is heel onrealistisch en daarom valt het verbruik altijd hoger uit dan opgegeven.Bij zuinige auto's is dit nog erger omdat, althans dat vermoed ik, de motor wordt ontworpen op deze test. Er zijn geluiden om een nieuwe test te introduceren maar dan moeten alle normen m.b.t. belastingvoordelen ook worden verlaagd omdat er anders geen enkele auto meer in de lagere bijtellingscategorie zal vallen.
Testen ze die wagens ook niet zonder buitenspiegels etc.. Soort van vals spelen ! Maar de regels in Nederland vind ik sowieso krom. Ze hebben iedereen in een zuinige auto geplaatst en dan nog ontevreden zijn ! Ze komen er achter dat ze veel geld mislopen.. Waar zijn de tijden gebleven dat men volop V6'en reden :p
Wat ik ook zo mooi vind is de auto met wieldoppen bestellen zodat je geen wegenbelasting/lage bijtelling hebt, en dan vervolgens in Nederlands dikke velgen eronder schroeven
Net als de auto van mijn ouders, was wegenbelastingvrij. Na een paar maanden laten chippen want tergend langzaam. Kan allemaal
Kut, begin km-stand niet genoteerd voor het autotransportformulier. Normaal hoef je alleen de eind km stand en dit was een transportformulier zonder beginstand Nouja, zal wel loslopen.
[ Bericht 22% gewijzigd door Viezze op 06-06-2014 21:53:18 ]
Ik ga vandaag naar Autoweek Live, ik ben benieuwd hoe dat is. Heb een testrit in een Suzuki Swift en een Mazda CX5 aangevraagd bij gebrek aan beter (alle leuke auto's waren allang bezet natuurlijk). Maar goed, ik zal ze eens vurig over die kombaan jagen
Op zaterdag 7 juni 2014 08:43 schreef Sjouveur het volgende: Ik ga vandaag naar Autoweek Live, ik ben benieuwd hoe dat is. Heb een testrit in een Suzuki Swift en een Mazda CX5 aangevraagd bij gebrek aan beter (alle leuke auto's waren allang bezet natuurlijk). Maar goed, ik zal ze eens vurig over die kombaan jagen
Nice, dat lijkt mij ook nog geniaal, maar jammer genoeg vandaag ook aan het werk. Mag je dan ook scheuren over het circuit of moet je netjes rijden?
Ik ben ook reuze benieuwd, ga zelf morgen. Testrit geboekt in een MX5, je hoort van alle kanten dat ze fantastisch zijn, nu maar eens zelf ervaren. Tevens nog een in een Infinity Q50, erg benieuwd naar zo'n 'nieuw' merk. En dan ook nog dat uh, sturen zonder stuurstang ofzo
Op zaterdag 7 juni 2014 08:43 schreef Sjouveur het volgende: Ik ga vandaag naar Autoweek Live, ik ben benieuwd hoe dat is. Heb een testrit in een Suzuki Swift en een Mazda CX5 aangevraagd bij gebrek aan beter (alle leuke auto's waren allang bezet natuurlijk). Maar goed, ik zal ze eens vurig over die kombaan jagen
Haha, ik heb de Ford Ecosport en Volvo V40. Ook op zondag waren de leuke auto's zoals de Infinity Q50 en alle Mercedessen al bezet aan het begin van de week. Ford op de kombaan, waarvan ik weet dat het leuk is(al eens gereden in eigen auto) Volvo op het bochtige parcours.. ben benieuwd. En misschien dat ik ook nog even kijk naar dat 4x4 gebeuren.
Op woensdag 4 juni 2014 16:32 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Maar naar Wieuwerd toe, meestal garantie voor versleten koppeling, ontplofte turbo of gare versnellingsbak. Of in het geval van S-RS de vluchtstrook van dichtbij bekijken en het eindadres niet halen
Vluchtstrook en Wieuwerd in één zin, slechte herinneringen aan
Ook weer eens hallo overigens! Ontzettend druk gehad met afstuderen dus al drie maanden niet gereden voor EW.. Deadline niet gehaald, dus nu mag ik pas in November verdedigen, dussz dat wordt een paar maandjes lekker veel EW'en. Even de schade van de afgelopen drie maanden compenseren
Vluchtstrook en Wieuwerd in één zin, slechte herinneringen aan
Ook weer eens hallo overigens! Ontzettend druk gehad met afstuderen dus al drie maanden niet gereden voor EW.. Deadline niet gehaald, dus nu mag ik pas in November verdedigen, dussz dat wordt een paar maandjes lekker veel EW'en. Even de schade van de afgelopen drie maanden compenseren
Hallo,
Maanden van het jaar spelt men zonder hoofdletter tenzij aan het begin van een nieuwe zin.
Gr gr,
Moebs
Zou je hier een filmpje kunnen uploaden van een stukje dat je hebt gereden?
Vluchtstrook en Wieuwerd in één zin, slechte herinneringen aan
Ook weer eens hallo overigens! Ontzettend druk gehad met afstuderen dus al drie maanden niet gereden voor EW.. Deadline niet gehaald, dus nu mag ik pas in November verdedigen, dussz dat wordt een paar maandjes lekker veel EW'en. Even de schade van de afgelopen drie maanden compenseren
Ik zag al dat je vrijdag nog lekker op pad was geweest in een buurtbus, toen al aan het EW'en geweest?
Haha, nee helaas! Toen ging ik naar m'n ouders en daar kom je alleen met zo'n gaar busje. Verschrikjelijk wat een ding, ik werd gewoob uit m'n stoel gelanceerd op de drempels...
Volgende week weer twee dagen beschikbaar, hopelijk hebben ze nog wat werk in Groningen en zijn ze me niet vergeten
Op zaterdag 7 juni 2014 15:52 schreef S-RS het volgende:Haha, thanks! Puur het plaatje of de dame in kwestie? Milne en Grace vind ik heeeel erg aan elkaar gewaagd haha
Vooral het plaatje, deze dame is ook top maar ik merkte al dat ik er niet elke keer even naar keek zoals ik bij je vorige deed Komt denk ik door de kleur, ik ben blij dat ik niet in zwart-wit zie. Zwart wit is voor arthouse films, verder moet alles in kleur.
Vooral het plaatje, deze dame is ook top maar ik merkte al dat ik er niet elke keer even naar keek zoals ik bij je vorige deed Komt denk ik door de kleur, ik ben blij dat ik niet in zwart-wit zie. Zwart wit is voor arthouse films, verder moet alles in kleur.
Haha, toegegeven, ze valt een beetje weg zo! Tijdens de volgende SOG sessie zal ik even een in kleur zoeken
Op zaterdag 7 juni 2014 08:43 schreef Sjouveur het volgende: Ik ga vandaag naar Autoweek Live, ik ben benieuwd hoe dat is. Heb een testrit in een Suzuki Swift en een Mazda CX5 aangevraagd bij gebrek aan beter (alle leuke auto's waren allang bezet natuurlijk). Maar goed, ik zal ze eens vurig over die kombaan jagen
Tof, ben benieuwd hoe het is. Ik ga maandag, testrijden in een MX-5 en een V60 D6 (ik was er vroeg bij ). De Mazda CX-5 reed ik laatst nog voor EW. Fijne auto, rijdt nog best sportief voor een SUV.
Edit: morgen is in Assen ook nog de Supercar Sunday, daar zou ik ook graag naartoe gaan, maar helaas wordt dat iets te druk ivm tentamens. Daar gaat mijn kans om de McLaren P1 en LaFerrari in het echt te bewonderen
[ Bericht 2% gewijzigd door Schaafkaas op 07-06-2014 16:57:16 ]
Ik had dus een testrit in de Swift en Mazda CX5 geboekt (ik was vrij laat, alle leuke auto's waren al bezet). De Swift was een sport model met de motor uit een automatische puntenslijper, niet vooruit te branden. De CX5 was op zich best prima voor zo'n grote auto: minder dan 1500kg en 160pk ofzo. In principe mocht je 120 rijden, maar dat werd uiteindelijk ongeveer 140, ook in de bocht. Na de testrit in de CX5 die ik in de middag had was er niemand komen opdagen bij de nieuwe Mini voor een testrit, die heb ik uiteindelijk met een welwillende instructeur naar de 160 gejaagd. Meteen daarna kon ik in de MX5 stappen, want ook die was onbezet. Topauto! En ook 160 mee gehaald. Toen ik aangaf dat het best wel een rijdersauto was mocht ik ook nog even wat slingers maken om de wegligging te testen, topinstructeur!
Ik was erg benieuwd naar de nieuwe Mini en de MX5, dus ik was blij dat ik alsnog die auto's had kunnen rijden en ook super dat de instructeurs lekker losjes waren. 160 is natuurlijk nog steeds niet echt hard, maar in die bocht geeft het een gaaf gevoel omdat je helemaal je stoel in wordt gedrukt.
Verder heb ik nog het verschil in zomer- en winterbanden ervaren op een tweetal slipbanen in de nieuwe C klasse, erg leuk om te doen! Een tip voor de mensen die nog gaan dit weekend:
Als je op tijd op het terrein bent: schrijf je eerst in bij de diverse stands waar je zelf mag rijden. Sommige stands hebben geen online inschrijving vooraf, dus profiteer daarvan! Je kan motorrijles nemen, in een vrachtwagen rijden, die soort van slipcursus doen (in die C klasse) en nog meer.
Kortom, prima evenement wel
@ gehaktstaaf: vraag even bij die Q50 of hij drive by wire heeft, het is een optie namelijk. Ik heb die auto zelf een tijd terug gereden met dat systeem erop, en het is best apart!
[ Bericht 4% gewijzigd door Sjouveur op 07-06-2014 21:16:28 ]
Ik had dus een testrit in de Swift en Mazda CX5 geboekt (ik was vrij laat, alle leuke auto's waren al bezet). De Swift was een sport model met de motor uit een automatische puntenslijper, niet vooruit te branden. De CX5 was op zich best prima voor zo'n grote auto: minder dan 1500kg en 160pk ofzo. In principe mocht je 120 rijden, maar dat werd uiteindelijk ongeveer 140, ook in de bocht. Na de testrit in de CX5 die ik in de middag had was er niemand komen opdagen bij de nieuwe Mini voor een testrit, die heb ik uiteindelijk met een welwillende instructeur naar de 160 gejaagd. Meteen daarna kon ik in de MX5 stappen, want ook die was onbezet. Topauto! En ook 160 mee gehaald. Toen ik aangaf dat het best wel een rijdersauto was mocht ik ook nog even wat slingers maken om de wegligging te testen, topinstructeur!
Ik was erg benieuwd naar de nieuwe Mini en de MX5, dus ik was blij dat ik alsnog die auto's had kunnen rijden en ook super dat de instructeurs lekker losjes waren. 160 is natuurlijk nog steeds niet echt hard, maar in die bocht geeft het een gaaf gevoel omdat je helemaal je stoel in wordt gedrukt.
Verder heb ik nog het verschil in zomer- en winterbanden ervaren op een tweetal slipbanen in de nieuwe C klasse, erg leuk om te doen! Een tip voor de mensen die nog gaan dit weekend:
Als je op tijd op het terrein bent: schrijf je eerst in bij de diverse stands waar je zelf mag rijden. Sommige stands hebben geen online inschrijving vooraf, dus profiteer daarvan! Je kan motorrijles nemen, in een vrachtwagen rijden, die soort van slipcursus doen (in die C klasse) en nog meer.
Kortom, prima evenement wel
Ik heb laatst ook een Mazda MX5 mogen rijden, maar ik vond dat ding niet zo heel bijster bijzonder. Vond 'm vooral groot en log, maar dat komt omdat ik zelden SUV's rijd.
Ik had dus een testrit in de Swift en Mazda CX5 geboekt (ik was vrij laat, alle leuke auto's waren al bezet). De Swift was een sport model met de motor uit een automatische puntenslijper, niet vooruit te branden. De CX5 was op zich best prima voor zo'n grote auto: minder dan 1500kg en 160pk ofzo. In principe mocht je 120 rijden, maar dat werd uiteindelijk ongeveer 140, ook in de bocht. Na de testrit in de CX5 die ik in de middag had was er niemand komen opdagen bij de nieuwe Mini voor een testrit, die heb ik uiteindelijk met een welwillende instructeur naar de 160 gejaagd. Meteen daarna kon ik in de MX5 stappen, want ook die was onbezet. Topauto! En ook 160 mee gehaald. Toen ik aangaf dat het best wel een rijdersauto was mocht ik ook nog even wat slingers maken om de wegligging te testen, topinstructeur!
Ik was erg benieuwd naar de nieuwe Mini en de MX5, dus ik was blij dat ik alsnog die auto's had kunnen rijden en ook super dat de instructeurs lekker losjes waren. 160 is natuurlijk nog steeds niet echt hard, maar in die bocht geeft het een gaaf gevoel omdat je helemaal je stoel in wordt gedrukt.
Verder heb ik nog het verschil in zomer- en winterbanden ervaren op een tweetal slipbanen in de nieuwe C klasse, erg leuk om te doen! Een tip voor de mensen die nog gaan dit weekend:
Als je op tijd op het terrein bent: schrijf je eerst in bij de diverse stands waar je zelf mag rijden. Sommige stands hebben geen online inschrijving vooraf, dus profiteer daarvan! Je kan motorrijles nemen, in een vrachtwagen rijden, die soort van slipcursus doen (in die C klasse) en nog meer.
Kortom, prima evenement wel
@ gehaktstaaf: vraag even bij die Q50 of hij drive by wire heeft, het is een optie namelijk. Ik heb die auto zelf een tijd terug gereden met dat systeem erop, en het is best apart!
Dat klinkt wel vet Jammer genoeg heb ik volgende week 3 eindtentamens
Wij hebben een paar jaar en mx5je thuis gehad. Jammer genoeg was die weg voor ik mn rijbewijs had. Was wel een ouder model uit 97 maar ernaast zitten vond ik altijd al heerlijk, in de zomer lekker Door t land toeren, top!
Ik had dus een testrit in de Swift en Mazda CX5 geboekt (ik was vrij laat, alle leuke auto's waren al bezet). De Swift was een sport model met de motor uit een automatische puntenslijper, niet vooruit te branden. De CX5 was op zich best prima voor zo'n grote auto: minder dan 1500kg en 160pk ofzo. In principe mocht je 120 rijden, maar dat werd uiteindelijk ongeveer 140, ook in de bocht. Na de testrit in de CX5 die ik in de middag had was er niemand komen opdagen bij de nieuwe Mini voor een testrit, die heb ik uiteindelijk met een welwillende instructeur naar de 160 gejaagd. Meteen daarna kon ik in de MX5 stappen, want ook die was onbezet. Topauto! En ook 160 mee gehaald. Toen ik aangaf dat het best wel een rijdersauto was mocht ik ook nog even wat slingers maken om de wegligging te testen, topinstructeur!
Ik was erg benieuwd naar de nieuwe Mini en de MX5, dus ik was blij dat ik alsnog die auto's had kunnen rijden en ook super dat de instructeurs lekker losjes waren. 160 is natuurlijk nog steeds niet echt hard, maar in die bocht geeft het een gaaf gevoel omdat je helemaal je stoel in wordt gedrukt.
Verder heb ik nog het verschil in zomer- en winterbanden ervaren op een tweetal slipbanen in de nieuwe C klasse, erg leuk om te doen! Een tip voor de mensen die nog gaan dit weekend:
Als je op tijd op het terrein bent: schrijf je eerst in bij de diverse stands waar je zelf mag rijden. Sommige stands hebben geen online inschrijving vooraf, dus profiteer daarvan! Je kan motorrijles nemen, in een vrachtwagen rijden, die soort van slipcursus doen (in die C klasse) en nog meer.
Kortom, prima evenement wel
@ gehaktstaaf: vraag even bij die Q50 of hij drive by wire heeft, het is een optie namelijk. Ik heb die auto zelf een tijd terug gereden met dat systeem erop, en het is best apart!
Ik ga zo die kant op. Dus thanks voor de tips. Wellicht een motorlesje doen.
Vorige week betaalde AR het vakantiegeld uit en daar werd belasting over ingehouden, bij mij 51,65 oid. Deze week kreeg ik iets meer uitbetaald (170 euro) dan de 150 euro waar ik op gerekend had (JEUJ) dus ik ging even kijken hoe en wat
Nu tellen ze die 51,65 er ineens bij op en trekken ze een bedrag van 36 euro ervanaf (rood onderstreept) en ik heb geeeeen idee hoe ze daar ineens aan komen.
Wel over bijzondere beloningen hoor. En anders ook, maar minder vanwege de loonheffingskorting.
Maar waarom keren ze die 51,65 nu ineens uit en houden ze 36 euro in? Dat snap ik niet.
Waarover heffen ze dan een bedrag van 36 euro? Dat gecombineerde bedrag in de laatste strook, dus vakantiegeld + salaris, alleen het salaris of juist weer het vakantiegeld?
Mijn loonstrook is ook een beetje een chaos, ze nemen opeens data van vorige week ook mee (een week die al is uitbetaald). Overzichtelijker dan bij jou, want bij jou snap ik er geen snars van. Misschien de administratie maar even mailen.
Maar waarom keren ze die 51,65 nu ineens uit en houden ze 36 euro in? Dat snap ik niet.
Waarover heffen ze dan een bedrag van 36 euro? Dat gecombineerde bedrag in de laatste strook, dus vakantiegeld + salaris, alleen het salaris of juist weer het vakantiegeld?
Over je vakantiegeld wordt een ander soort belasting geheven heh.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik ga maar eens even een heel mooi mailtje tikken.
Edit: Eeeen verzonden.
Klopt inderdaad niet. Ze hebben de vorige week (per ongeluk) loonheffing berekend voor het vakantiegeld, die hebben we dus deze week weer teruggekregen alleen gaan ze nu opeens loonheffen over ons fiscale loon, maar dat kan helemaal niet want ik heb loonheffingskorting aan staan. Dus dat geld krijg je sowieso terug.
Edit: Je kan trouwens onderin zien onder de titel: 'LB/PH' hoeveel belasting je hebt betaald, dat kan je dus terugvorderen
Klopt inderdaad niet. Ze hebben de vorige week (per ongeluk) loonheffing berekend voor het vakantiegeld, die hebben we dus deze week weer teruggekregen alleen gaan ze nu opeens loonheffen over ons fiscale loon, maar dat kan helemaal niet want ik heb loonheffingskorting aan staan. Dus dat geld krijg je sowieso terug.
Edit: Je kan trouwens onderin zien onder de titel: 'LB/PH' hoeveel belasting je hebt betaald, dat kan je dus terugvorderen
Heel vet dat die 4 hypercars in Nederland bij elkaar waren. Ik zag een filmpje met publiek en toen was ik blij dat ik er niet was. Wat een idioten stonden daar!
Heel vet dat die 4 hypercars in Nederland bij elkaar waren. Ik zag een filmpje met publiek en toen was ik blij dat ik er niet was. Wat een idioten stonden daar!
altijd zo daar, ook bij gamma racing days. Heb je direct de reden waarom ik daar nooit meer kom.
Gebruikt hier iemand ook een dashcam app voor tijdens het rijden? Ga vanaf volgende keer paar van die dingen uitproberen, even kijken of dat mooi werkt
Nee maar wil er waarschijnlijk wel een aanschaffen voor de roadtrip deze zomer.
Alleen voor EW ritten zal ik er zo weinig aan hebben, maak weinig mee tijdens EW ritten op het gebied van asociale rijders. Kan natuurlijk ook zijn dat ik dat zelf ben
Op maandag 9 juni 2014 15:51 schreef Solidberg het volgende: Gebruikt hier iemand ook een dashcam app voor tijdens het rijden? Ga vanaf volgende keer paar van die dingen uitproberen, even kijken of dat mooi werkt
Schiet dat een beetje op ja? Telefoon is niet zo praktisch helaas
Schiet dat een beetje op ja? Telefoon is niet zo praktisch helaas
Ik heb wel zo'n houdertje voor mijn telefoon zodat de camera vrij is. Heb ook een SD-kaart gekocht zodat ik wat langer kan opnemen. Wat bedoel je eigenlijk met je eerste zin?
Ik heb wel zo'n houdertje voor mijn telefoon zodat de camera vrij is. Heb ook een SD-kaart gekocht zodat ik wat langer kan opnemen. Wat bedoel je eigenlijk met je eerste zin?
Filmen tijdens je rit, wat is de meerwaarde? Het enige wat je ziet is een flink stuk snelweg.
Filmen tijdens je rit, wat is de meerwaarde? Het enige wat je ziet is een flink stuk snelweg.
Is bij mij in ieder geval niet anders hoor.
Ach , meestal is het inderdaad onnuttig, maar soms zie ik wel een auto die ik niet herken, en dan vergeet ik het kenteken meestal, zo kan ik het later nog herkijken en opzoeken En het lijkt me wel handig als er een keer een ongeluk oid gebeurt. Die dashcam apps slaan de video's overigens ook niet op tenzij je het aangeeft
[ Bericht 0% gewijzigd door Solidberg op 09-06-2014 18:45:36 ]
Op maandag 9 juni 2014 13:09 schreef driekeerdrie het volgende: Kun je eigenlijk de andere reserveringen (vakantiedagen, feestdagen en kort verzuim) op ieder moment laten uitbetalen? (ik zit bij AR)
Ik heb mij laten vertellen van wel, middels een mailtje naar de administratie een week voordat je het geld wilt hebben. Volgens mij is het ook zo dat ze op een gegeven moment niet meer vastgehouden kunnen worden en automatisch uitbetaald worden. Is bij mij nog niet gebeurd, en werk bij AR sinds december.
Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef Schaafkaas het volgende: AW Live was wel lachen. Mazda MX-5 over de kombaan geslingerd, wel een aparte ervaring dat je gewoon niet hoeft te sturen in de bochten.
[..]
Dan heb je niet goed gekeken, het zat ergens achterop het terrein.
Ahja, zover naar achteren zijn we niet geweest, van 4*4 parcours tot aan de test 'm zelf paddock en alles er tussenin gehad. Nog wel een afspraak gemaakt bij die uitlatenkerel, binnenkort eens kijken naar een mooi sierstuk voor onder de 308
Ach , meestal is het inderdaad onnuttig, maar soms zie ik wel een auto die ik niet herken, en dan vergeet ik het kenteken meestal, zo kan ik het later nog herkijken en opzoeken En het lijkt me wel handig als er een keer een ongeluk oid gebeurt. Die dashcam apps slaan de video's overigens ook niet op tenzij je het aangeeft
Gewoon onthouden, goede geheugentraining. Doe ik weleens als ik me echt verveel, zoveel mogelijk kentekens onthouden + type auto. En dan bij aankomst checken of ze nog kloppen middels de kentekencheck.
Gewoon onthouden, goede geheugentraining. Doe ik weleens als ik me echt verveel, zoveel mogelijk kentekens onthouden + type auto. En dan bij aankomst checken of ze nog kloppen middels de kentekencheck.
Mijn korte-termijn geheugen is niet al te best
Zag laatst deze nog overigens: Mooi klein dingetje
Zag laatst deze nog overigens: [ afbeelding ] Mooi klein dingetje
Die heb ik vandaag ook gezien, op AW Live.
Volvo
Ze hebben nu trouwens ook een concept auto die daarop gebaseerd is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft mogen ze die gewoon onveranderd als productiemodel uitbrengen.
Ach , meestal is het inderdaad onnuttig, maar soms zie ik wel een auto die ik niet herken, en dan vergeet ik het kenteken meestal, zo kan ik het later nog herkijken en opzoeken En het lijkt me wel handig als er een keer een ongeluk oid gebeurt. Die dashcam apps slaan de video's overigens ook niet op tenzij je het aangeeft
Zag laatst deze nog overigens: [ afbeelding ] Mooi klein dingetje
Ik zag laatst een Jaguar E-type rijden En een tijdje geleden een McLaren en vroeg me af welk model dat was, maar omdat ik op de A2 reed bij de trajectcontrole kon ik dat rustig tijdens het rijden opzoeken
Ze hebben nu trouwens ook een concept auto die daarop gebaseerd is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft mogen ze die gewoon onveranderd als productiemodel uitbrengen.
Jammer dat ze concepten nooit ongewijzigd op de markt brengen
Kinders kunnen jullie mij ff helpen met een onderzoek voor school? Aangezien jullie werk hebben vallen jullie in mijn doelgroep haha. Als je hem invult graag wel serieus natuurlijk .
De Tike - Meerkerk in een Opel Astra sports tourer Nieuwegein - Vaassen nog onbekend
Toen ik werd gebeld zei de dame van de planning: ''Ik heb twee ritten voor je. De eerste rit gaat vanuit een gehucht uit Friesland waarvan ik de naam niet kan uitspreken naar Meerkerk .. ''
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
De Tike - Meerkerk in een Opel Astra sports tourer Nieuwegein - Vaassen nog onbekend
Toen ik werd gebeld zei de dame van de planning: ''Ik heb twee ritten voor je. De eerste rit gaat vanuit een gehucht uit Friesland waarvan ik de naam niet kan uitspreken naar Meerkerk .. ''
Op dinsdag 10 juni 2014 16:14 schreef ManScat het volgende: Morgen voor het eerst naar Almere. Een beste lijst aan instructies, zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Op dinsdag 10 juni 2014 16:14 schreef ManScat het volgende: Morgen voor het eerst naar Almere. Een beste lijst aan instructies, zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
!!! Daarvoor is dus die lijst daar moet je opletten!!! HELE LIJST AFWERKEN EN IN DE GATEN HOUDEN
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op dinsdag 10 juni 2014 16:14 schreef ManScat het volgende: Morgen voor het eerst naar Almere. Een beste lijst aan instructies, zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Niet met een imperiaal tegen de balk boven de doorgang aanrijden.
De Tike - Meerkerk in een Opel Astra sports tourer Nieuwegein - Vaassen nog onbekend
Toen ik werd gebeld zei de dame van de planning: ''Ik heb twee ritten voor je. De eerste rit gaat vanuit een gehucht uit Friesland waarvan ik de naam niet kan uitspreken naar Meerkerk .. ''
Vandaag nog in zo'n gloednieuwe Opel gereden, prima bakje! Ben wel op na 9,5 uur werken (op locatie)
Nuja, theoretisch is het hetzelfde als wanneer je ergens een auto moet afleveren en moet wachten tot je de volgende mag halen. Dat had ik vandaag nog, gewoon krantje en kopje koffie erbij en in het zonnetje zitten. Vroeg me alleen af of dat ook geldt als het in je eigen woonplaats is en ritjes van niks zijn.
De Tike - Meerkerk in een Opel Astra sports tourer Nieuwegein - Vaassen nog onbekend
Toen ik werd gebeld zei de dame van de planning: ''Ik heb twee ritten voor je. De eerste rit gaat vanuit een gehucht uit Friesland waarvan ik de naam niet kan uitspreken naar Meerkerk .. ''
Vaassen is ook het betere buurtbus werk overigens Snap niet dat het toch best forse bedrijf waar je zeer waarschijnlijk heen moet zich daar gevestigd heeft eigenlijk..
Op dinsdag 10 juni 2014 22:25 schreef S-RS het volgende: Zooo, na 3 maand niet te hebben gewerkt zijn ze me niet vergeten. Vandaag al redelijk vroeg gebeld voor: Assen - Spijkenisse Spijkenisse - Utrecht
Eindelijk weer echt werk
Regio Groningen is momenteel niks te klagen qua werk! Bijna altijd wel een ritje als ik beschikbaar ben!
Vandaag en gister de dag beginnen met een ritje in een Qliner, er zijn ergere dingen
Nieuwe functie eisen van AR voor nieuwe sollicitanten trouwens. Je moet nu in het bezit zijn van een smartphone en twee dagen per week beschikbaar zijn, oa.
Op woensdag 11 juni 2014 11:27 schreef Sarasi het volgende: Nieuwe functie eisen van AR voor nieuwe sollicitanten trouwens. Je moet nu in het bezit zijn van een smartphone en twee dagen per week beschikbaar zijn, oa.
Hoe meer eisen, hoe beter . Minder sollicitanten->minder werknemers->meer werk Zullen er ook wel minder senioren komen dan?
Enige studenten die ik ken die minstens 2 dagen structureel beschikbaar zijn, zijn vertaalde studenten die hier en daar alleen nog een los vakje moeten afronden
Op woensdag 11 juni 2014 12:39 schreef Irritatie100 het volgende: Enige studenten die ik ken die minstens 2 dagen structureel beschikbaar zijn, zijn vertaalde studenten die hier en daar alleen nog een los vakje moeten afronden
Alleen hbyolo's en mensen met technische studies hebben vaak een druk rooster, voor de rest heel weinig.
Alleen hbyolo's en mensen met technische studies hebben vaak een druk rooster, voor de rest heel weinig.
Ik heb twaalf contacturen per week en die weten ze vaak heel goed te verdelen over vijf, minimaal vijf dagen. Druk rooster niet nee, wel verplichte colleges van 13h tot 15h oid.
Vaassen is ook het betere buurtbus werk overigens Snap niet dat het toch best forse bedrijf waar je zeer waarschijnlijk heen moet zich daar gevestigd heeft eigenlijk..
Daar moest ik niet heen dan, denk ik
Hoefde ten eerste niet met een buurtbus, en ten tweede was het niet echt een groot bedrijf De auto die daarheen moest was net de fabriek uit komen rollen, had nog maar 9 hele kilometers op de klok staan!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Nou ja of mn app gaf de trajectcontrole aan, dat kan ook. Mensen melden zeg maar controles sommige eerder sommige later, maar mocht t wel een flitser zijn denkt 120 waar je 100 mag
Nou ja of mn app gaf de trajectcontrole aan, dat kan ook. Mensen melden zeg maar controles sommige eerder sommige later, maar mocht t wel een flitser zijn denkt 120 waar je 100 mag
Er stond vandaag inderdaad een flitser bij 68,2+ hoorde het op de radio voordat ik langs reed:((( Zon A6 S-line 3.0 quattro rijdt trouwens verdomde lekker
Ruilen? Normaal heb ik 6*2 = 12 uur hoorcollege en net zoveel begeleide zelfstudie, dus instructie.
Maakt al 24 uur, daarnaast nog vergaderingen, bijeenkomsten, huiswerk. Je tikt makkelijk de 35 uur aan hoor. En als je niet zo snugger bent maak er maar 40-45 van.
Mocht gisteren ook ergens een Beetle Cabrio ophalen, bazending, zeer fijn mee gecruised. Ik vraag me af wie zulke dingen nu leasen en of dat ook komt door tijd van het jaar..
Ruilen? Normaal heb ik 6*2 = 12 uur hoorcollege en net zoveel begeleide zelfstudie, dus instructie.
Maakt al 24 uur, daarnaast nog vergaderingen, bijeenkomsten, huiswerk. Je tikt makkelijk de 35 uur aan hoor. En als je niet zo snugger bent maak er maar 40-45 van.
En dat is allemaal zinnig? Lessen waar ik niks aan heb sla ik over, dan kom ik op ong 2 dagen in de week dat ik op school ben. Paar lessen gewisseld enzo, dus zijn wel 2 volle dagen maar voor meer heb ik ook geen tijd overigens
En dat is allemaal zinnig? Lessen waar ik niks aan heb sla ik over, dan kom ik op ong 2 dagen in de week dat ik op school ben. Paar lessen gewisseld enzo, dus zijn wel 2 volle dagen maar voor meer heb ik ook geen tijd overigens
Ik heb de colleges van 2 vakken geskipt. De rest ervaar ik als nuttig ja.
Ruilen? Normaal heb ik 6*2 = 12 uur hoorcollege en net zoveel begeleide zelfstudie, dus instructie.
Maakt al 24 uur, daarnaast nog vergaderingen, bijeenkomsten, huiswerk. Je tikt makkelijk de 35 uur aan hoor. En als je niet zo snugger bent maak er maar 40-45 van.
Ik zeg niet dat je het niet druk hebt. Maar het is niet zo dat iedereen die geen technische studie volgt het niet druk heeft. Ik doe een research master in de sociale wetenschappen en heb het zeker druk, werk erg weinig voor EW. Met 35 uur studietijd zal je dus ook amper kunnen werken...
Valt sowieso in het niet na die Panamera S van gisteren
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Hallo! Ik kom dit topic even binnen vallen Vandaag ben ik gebeld dat ik op sollicitatiegesprek mocht komen bij easyway. Super tof, want het lijkt me heel gaaf werk! Maar.. die rijtest.. Daar zie ik toch wel tegen op. Ik weet dat ik prima kan rijden, heb goede ervaring en rij met regelmaat. Maar als er iemand naast gaat zitten die mij gaat testen word ik best wel zenuwachtig. Dus bij deze de vraag aan jullie: Is de rijtest te doen?
Op donderdag 12 juni 2014 17:00 schreef RockUp6 het volgende: Hallo! Ik kom dit topic even binnen vallen Vandaag ben ik gebeld dat ik op sollicitatiegesprek mocht komen bij easyway. Super tof, want het lijkt me heel gaaf werk! Maar.. die rijtest.. Daar zie ik toch wel tegen op. Ik weet dat ik prima kan rijden, heb goede ervaring en rij met regelmaat. Maar als er iemand naast gaat zitten die mij gaat testen word ik best wel zenuwachtig. Dus bij deze de vraag aan jullie: Is de rijtest te doen?
Zie OP (OP= original post)
quote:
Ja de rijtest is enorm moeilijk ( ) maar stelt eigenlijk niet veel meer voor dan een rondje rijden waarbij je laat zien niet als een enorme debiel rond te karren
Verschilt ook per regio, als je bijvoorbeeld voor regio Groningen solliciteert, dan is er een absurde moeilijke rijtest, en kan je beter een ander baantje zoeken
Op donderdag 12 juni 2014 17:40 schreef Solidberg het volgende: Verschilt ook per regio, als je bijvoorbeeld voor regio Groningen solliciteert, dan is er een absurde moeilijke rijtest, en kan je beter een ander baantje zoeken
Idd, voor regio Groningen kun je beter niet aan de rijtest beginnen. Slaap je nooit weer