Ik heb mij laten vertellen van wel, middels een mailtje naar de administratie een week voordat je het geld wilt hebben. Volgens mij is het ook zo dat ze op een gegeven moment niet meer vastgehouden kunnen worden en automatisch uitbetaald worden. Is bij mij nog niet gebeurd, en werk bij AR sinds december.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:09 schreef driekeerdrie het volgende:
Kun je eigenlijk de andere reserveringen (vakantiedagen, feestdagen en kort verzuim) op ieder moment laten uitbetalen? (ik zit bij AR)
Dan heb je niet goed gekeken, het zat ergens achterop het terrein.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nergens kunnen vinden. Zijn volgens mij het helr terrein over geweest.
Ahja, zover naar achteren zijn we niet geweest, van 4*4 parcours tot aan de test 'm zelf paddock en alles er tussenin gehad. Nog wel een afspraak gemaakt bij die uitlatenkerel, binnenkort eens kijken naar een mooi sierstuk voor onder de 308quote:Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef Schaafkaas het volgende:
AW Live was wel lachen.Mazda MX-5 over de kombaan geslingerd, wel een aparte ervaring dat je gewoon niet hoeft te sturen in de bochten.
[..]
Dan heb je niet goed gekeken, het zat ergens achterop het terrein.
Gewoon onthouden, goede geheugentraining.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Ach , meestal is het inderdaad onnuttig, maar soms zie ik wel een auto die ik niet herken, en dan vergeet ik het kenteken meestal, zo kan ik het later nog herkijken en opzoeken
En het lijkt me wel handig als er een keer een ongeluk oid gebeurt.
Die dashcam apps slaan de video's overigens ook niet op tenzij je het aangeeft
Mijn korte-termijn geheugen is niet al te bestquote:Op maandag 9 juni 2014 20:41 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Gewoon onthouden, goede geheugentraining.Doe ik weleens als ik me echt verveel, zoveel mogelijk kentekens onthouden + type auto. En dan bij aankomst checken of ze nog kloppen middels de kentekencheck.
Die heb ik vandaag ook gezien, op AW Live.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Mijn korte-termijn geheugen is niet al te best
Zag laatst deze nog overigens:
[ afbeelding ]
Mooi klein dingetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft mogen ze die gewoon onveranderd als productiemodel uitbrengen.![]()
En anders is het verwijderen een piece of cake .quote:Op maandag 9 juni 2014 18:38 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Ach , meestal is het inderdaad onnuttig, maar soms zie ik wel een auto die ik niet herken, en dan vergeet ik het kenteken meestal, zo kan ik het later nog herkijken en opzoeken
En het lijkt me wel handig als er een keer een ongeluk oid gebeurt.
Die dashcam apps slaan de video's overigens ook niet op tenzij je het aangeeft
Ik zag laatst een Jaguar E-type rijdenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Mijn korte-termijn geheugen is niet al te best
Zag laatst deze nog overigens:
[ afbeelding ]
Mooi klein dingetje
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:00 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook gezien, op AW Live.
Volvo
Ze hebben nu trouwens ook een concept auto die daarop gebaseerd is:Jammer dat ze concepten nooit ongewijzigd op de markt brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft mogen ze die gewoon onveranderd als productiemodel uitbrengen.![]()
Iemand had gevraagd of dat mocht, ik las dat toevallig. Insturen via een PB en hij komt erop.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:10 schreef ManScat het volgende:
Hey, de A7 van Amoeba staat op de AR Facebook
Nieuwe trend gezet? (Net als de foto's op de EW fb)
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 14:05 schreef trolley het volgende:
Morgen weer werk
De Tike - Meerkerk in een Opel Astra sports tourer
Nieuwegein - Vaassen nog onbekend
Toen ik werd gebeld zei de dame van de planning: ''Ik heb twee ritten voor je. De eerste rit gaat vanuit een gehucht uit Friesland waarvan ik de naam niet kan uitspreken naar Meerkerk .. ''![]()
Man man man.quote:Het dorp telt ongeveer 350 inwoners.
Niet tegen de balk boven de doorgang aanrijdenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:14 schreef ManScat het volgende:
Morgen voor het eerst naar Almere. Een beste lijst aan instructies, zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
!!! Daarvoor is dus die lijst daar moet je opletten!!! HELE LIJST AFWERKEN EN IN DE GATEN HOUDENquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:14 schreef ManScat het volgende:
Morgen voor het eerst naar Almere. Een beste lijst aan instructies, zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Niet met een imperiaal tegen de balk boven de doorgang aanrijden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:14 schreef ManScat het volgende:
Zoals velen dus al hebben gedaan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:38 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Niet met een imperiaal tegen de balk boven de doorgang aanrijden.
Eentje heeft dat gedaan, tijd geleden alquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:47 schreef ManScat het volgende:
[..]
Zoals velen dus al hebben gedaan?
Heb een Astra, zal wel mee vallen dus.
Wat zijn dat voor kutrittenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:26 schreef Amoeba het volgende:
Haha
Morgen....
Eindhoven - Eindhoven in een VW Polo, ophalen om 09:00 en afleveren binnen een uur.
EN
Eindhoven - Eindhoven in een VW Polo, ophalen om 16:00 en afleveren binnen 30 minuten.
Eigenlijk moet ik 's ochtends mevrouw haar auto ophalen en 's middags weer afleveren. Dat wordt thuis studeren ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |