Normaliter houden ze die shit nooit in.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:53 schreef Sarasi het volgende:
Staat er toch? Loonheffing. Krijg je volgend jaar weer terug als je niet teveel werkt.
Wel over bijzondere beloningen hoor.quote:
Maar waarom keren ze die 51,65 nu ineens uit en houden ze 36 euro in? Dat snap ik niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Wel over bijzondere beloningen hoor.En anders ook, maar minder vanwege de loonheffingskorting.
Over je vakantiegeld wordt een ander soort belasting geheven heh.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar waarom keren ze die 51,65 nu ineens uit en houden ze 36 euro in? Dat snap ik niet.
Waarover heffen ze dan een bedrag van 36 euro? Dat gecombineerde bedrag in de laatste strook, dus vakantiegeld + salaris, alleen het salaris of juist weer het vakantiegeld?
Ik ga maar eens even een heel mooi mailtje tikken.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:48 schreef Viezze het volgende:
Ja maar het is heel raar dat een periode precies datzelfde bedrag wordt bijgeschreven.
Je kan twee dingen doen;
- Niks, en je ziet het wel op je jaaropgave als je aangifte doet
- Je mailt de administratie.
Succes
Klopt inderdaad niet. Ze hebben de vorige week (per ongeluk) loonheffing berekend voor het vakantiegeld, die hebben we dus deze week weer teruggekregen alleen gaan ze nu opeens loonheffen over ons fiscale loon, maar dat kan helemaal niet want ik heb loonheffingskorting aan staan. Dus dat geld krijg je sowieso terug.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ga maar eens even een heel mooi mailtje tikken.
Edit: Eeeen verzonden.
Hmm okay. Denk dat ik het snap.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:03 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad niet. Ze hebben de vorige week (per ongeluk) loonheffing berekend voor het vakantiegeld, die hebben we dus deze week weer teruggekregen alleen gaan ze nu opeens loonheffen over ons fiscale loon, maar dat kan helemaal niet want ik heb loonheffingskorting aan staan. Dus dat geld krijg je sowieso terug.
Edit: Je kan trouwens onderin zien onder de titel: 'LB/PH' hoeveel belasting je hebt betaald, dat kan je dus terugvorderen
Gewoon niet meer heffen inderdaad, zou handig zijn.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hmm okay. Denk dat ik het snap.
Belastingen.![]()
Nee man belastingenquote:Op zondag 8 juni 2014 23:08 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hmm okay. Denk dat ik het snap.
Belastingen.![]()
ja en nl lekker failliet laten gaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer heffen inderdaad, zou handig zijn.
Hmm, niet verkeerd.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:43 schreef Wave103 het volgende:
Koekoek in Assen vandaag. Was er helaas zelf niet.
[ afbeelding ]
Heel vet dat die 4 hypercars in Nederland bij elkaar waren. Ik zag een filmpje met publiek en toen was ik blij dat ik er niet was. Wat een idioten stonden daar!quote:Op maandag 9 juni 2014 00:43 schreef Wave103 het volgende:
Koekoek in Assen vandaag. Was er helaas zelf niet.
[ afbeelding ]
altijd zo daar, ook bij gamma racing days. Heb je direct de reden waarom ik daar nooit meer kom.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:17 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Heel vet dat die 4 hypercars in Nederland bij elkaar waren. Ik zag een filmpje met publiek en toen was ik blij dat ik er niet was. Wat een idioten stonden daar!
nergens kunnen vinden. Zijn volgens mij het helr terrein over geweest.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:16 schreef Amoeba het volgende:
Heb je die rijles op d'n tweewielert nog gefixt of niet?
Schiet dat een beetje op ja? Telefoon is niet zo praktisch helaasquote:Op maandag 9 juni 2014 15:51 schreef Solidberg het volgende:
Gebruikt hier iemand ook een dashcam app voor tijdens het rijden? Ga vanaf volgende keer paar van die dingen uitproberen, even kijken of dat mooi werkt
Ik heb wel zo'n houdertje voor mijn telefoon zodat de camera vrij is. Heb ook een SD-kaart gekocht zodat ik wat langer kan opnemen.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Schiet dat een beetje op ja? Telefoon is niet zo praktisch helaas
Filmen tijdens je rit, wat is de meerwaarde? Het enige wat je ziet is een flink stuk snelweg.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:29 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n houdertje voor mijn telefoon zodat de camera vrij is. Heb ook een SD-kaart gekocht zodat ik wat langer kan opnemen.
Wat bedoel je eigenlijk met je eerste zin?
Ach , meestal is het inderdaad onnuttig, maar soms zie ik wel een auto die ik niet herken, en dan vergeet ik het kenteken meestal, zo kan ik het later nog herkijken en opzoekenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Filmen tijdens je rit, wat is de meerwaarde? Het enige wat je ziet is een flink stuk snelweg.
Is bij mij in ieder geval niet anders hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |