abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140762048
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 22:10 schreef Wave103 het volgende:
Had laatst een vent die zelf een soort contract had opgesteld. 'Hierbij draag ik auto ... met kenteken ... schadevrij over aan vertegenwoordiger van ... met ... km op de teller.' Of ik even wou tekenen..
:')
Nee, toch niet
pi_140762302
quote:
Had laatst een vent die zelf een soort contract had opgesteld. 'Hierbij draag ik auto ... met kenteken ... schadevrij over aan vertegenwoordiger van ... met ... km op de teller.' Of ik even wou tekenen..
Ja, zo een heb ik er ook eens gehad.
"Hierbij verklaar ik in te hebben genomen: Gewassen ... met kenteken ..., autosleutel en reservesleutel, kentekenbewijs en groene kaart. Bovenstaande zijn onbeschadigd en goed onderhouden overgedragen"
  donderdag 5 juni 2014 @ 22:20:56 #93
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_140762437
Dienstje van 12.00-17.00 werd dus werken tot 21.00. Goed voor de uurtjes. Prima rond gekart de Caddy Maxi, alleen is die 3e versnelling zo verrot lang....
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_140763233
quote:
Allemaal leuk en aardig, maar dan controleer ik de auto extra grondig en vind ik sowieso een schade :')
pi_140763501
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 22:40 schreef Viezze het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar dan controleer ik de auto extra grondig en vind ik sowieso een schade :')
:')

Ik heb er wel een hekel aan als ik iets opschrijf en mensen dan gaan zeggen dat er niks zit, terwijl ik het aanwijs :') Nog eens een enorme discussie gehad met iemand die vond dat er geen kras zat. Om vervolgens te zeggen dat als ik dat opschreef de leasemaatschappij waarschijnlijk die hele kras zou overspuiten op zijn kosten en dus zat er niks. Hij was gewoon hard aan het willen dat er niks zat, zo kansloos.
pi_140763569
Morgen gelukkig twee keer geen schade controleren *O* 206+ en Corsa, dat is dan wel weer minder.
pi_140763791
Morgen twee keer wel, komt ook niet zo vaak meer voor tegenwoordig.
pi_140764139
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:42 schreef Ordinateur het volgende:
Vandaag een redelijk stressvolle dag.. Eerste auto pas om 11:00 ophalen, terwijl om 18:00 mijn voetbal begon. Uiteindelijk flink door moeten werken, ging allemaal niet heel soepel maar slechts met een kwartiertje vertraging het veld op gegaan vanavond :)

Vervelend altijd als mensen moeilijk gaan doen om het AR- innameformulier. Er zaten een paar krasjes op die auto die ik erop had gezet, maar die man was het er niet mee eens omdat die er al op zaten. Zelfs na uitleg dat het formulier er vooral is om mij in te dekken wilde ie nog niet tekenen, pas nadat ie bij opmerkingen had gezet dat de krassen er al op zaten mocht ik eindelijk vertrekken |:(
Gebruik jij dat formulier alleen als er om wordt gevraagd of altijd als er geen instructies zijn m.b.t. een formulier?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_140764212
Ik heb daar echt nooit gezeik mee. Ja mensen die gewoon dat hele formulier niet gaan tekenen, maar dat maakt mij verder ook niet uit.
pi_140764230
quote:
5s.gif Op donderdag 5 juni 2014 22:58 schreef yosander het volgende:

[..]

Gebruik jij dat formulier alleen als er om wordt gevraagd of altijd als er geen instructies zijn m.b.t. een formulier?
Alleen als er staat dat dat formulier gebruikt moet worden. Eigenlijk staat in elke opdracht wel wat voor formulier je moet gebruiken, en als er geen opmerking over staat hoef je geen formulier gebruiken (De Planning, april 2013). Soms krijg je dan nog een formuliertje mee vanuit het ophaaladres zelf
pi_140764474
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:00 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Alleen als er staat dat dat formulier gebruikt moet worden. Eigenlijk staat in elke opdracht wel wat voor formulier je moet gebruiken, en als er geen opmerking over staat hoef je geen formulier gebruiken (De Planning, april 2013). Soms krijg je dan nog een formuliertje mee vanuit het ophaaladres zelf
Oké, zat laatst al te twijfelen en heb morgen ook weer een rit zonder enige instructie, maar dat is van een verhuurbedrijf en daar kreeg ik de laatste keer een formulier van mee.
Gisteren een auto weg moeten brengen zonder ergens hoeven te tekenen :'). Bij het afleveradres werd er wel geklaagd over schade, maar dat was niet mijn zorg :P.
pi_140764648
Als mensen gaan lopen zeiken over schade verwijs ik ze altijd door naar de LM. Niet mijn probleem, ik vervoer van A naar B. Wat er op A gebeurt en wat er op B gebeurt vind ik totaal onbelangrijk :)
pi_140764670
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef yosander het volgende:

[..]

Oké, zat laatst al te twijfelen en heb morgen ook weer een rit zonder enige instructie, maar dat is van een verhuurbedrijf en daar kreeg ik de laatste keer een formulier van mee.
Gisteren een auto weg moeten brengen zonder ergens hoeven te tekenen :'). Bij het afleveradres werd er wel geklaagd over schade, maar dat was niet mijn zorg :P.
Lekker is dat, die ritjes waar je niks hoeft in te vullen, geen formulieren etc. Meestal laat ik dan wel mijn visitekaartje achter bij de klant, maar al die papieren en formulieren kunnen me gestolen worden, zoveel moeite vrijwel altijd helemaal nergens voor.
pi_140764840
Zelfs met die A7 gisteren. De automobielhandel in Leusden ging dat formulier niet eens tekenen, en op afleveradres werd er ook totaal niet naar gekeken. _O-
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:15:27 #105
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_140764979
Ook paar keer gehad, vooral op privé adressen, dat ze schrikken als je schade opschrijft. 'Huh kras 17, 22?!??' 'Deuk 14?!' En dan na schade aanwijzen en uitleggen dat het puur voor ons beide is doen ze niet zo moeilijk.

Maar gelukkig nij de meeste bedrijven kijken ze er niet eens naar en krabbelen ze gewoon gelijk.

Maar wat dan als iemand weigert te tekenen? :')
pi_140764996
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:04 schreef yosander het volgende:

[..]

Als je echt twijfelt kan je t beste gewoon ff bellen om het na te vragen, beter een keer teveel bellen dan een hoop gezeur omdat je geen formulier hebt ingevuld.

Met die formuliertjes die je meekrijgt moet je ook nog oppassen. Bij een niet nader te noemen verhuurbedrijf is het altijd iets van 'dan moet je hier nog even je naam zetten' maar ondertussen staat er wel dat je voor ontvangst van een schadevrije auto tekent, of dat niet alle schade op het formulier staat. Altijd ff rondje om de auto maken dan.
pi_140765007
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:08 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Lekker is dat, die ritjes waar je niks hoeft in te vullen, geen formulieren etc. Meestal laat ik dan wel mijn visitekaartje achter bij de klant, maar al die papieren en formulieren kunnen me gestolen worden, zoveel moeite vrijwel altijd helemaal nergens voor.
Visitekaartjes? Prominent :7
pi_140765151
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:15 schreef CruisinDen het volgende:
Ook paar keer gehad, vooral op privé adressen, dat ze schrikken als je schade opschrijft. 'Huh kras 17, 22?!??' 'Deuk 14?!' En dan na schade aanwijzen en uitleggen dat het puur voor ons beide is doen ze niet zo moeilijk.

Maar gelukkig nij de meeste bedrijven kijken ze er niet eens naar en krabbelen ze gewoon gelijk.

Maar wat dan als iemand weigert te tekenen? :')
Niet moeilijk doen en wegwezen. In hoeverre is dat mijn probleem?
pi_140765301
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:44 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Ja hoor, ze belden ook om 17:29, dus misschien was ik de eerste die dat wel zag zitten...

[..]

Tja, moet van Etten-Leur naar Wijchen toe dus valt wel mee
Waar in Etten-Leur moet je zijn? Wel ff goed kijken, want het ligt daar bij het station open, dus een aantal bussen rijden om. Staat niet overal even goed aangegeven volgens mij.
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:23:03 #110
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_140765355
quote:
6s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:16 schreef yosander het volgende:

[..]

Visitekaartjes? Prominent :7
Vistaprint :P
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_140766039
Nee, van die EW kaartjes. Hebben jullie die niet :o

quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:21 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Waar in Etten-Leur moet je zijn? Wel ff goed kijken, want het ligt daar bij het station open, dus een aantal bussen rijden om. Staat niet overal even goed aangegeven volgens mij.
Het is meer nieuws als een station niet openligt tegenwoordig ;(
  donderdag 5 juni 2014 @ 23:38:30 #112
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_140766048
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Niet moeilijk doen en wegwezen. In hoeverre is dat mijn probleem?
Zouden ze, technisch gezien, achteraf dan niet kunnen beweren dat er helemaal geen schade op de auto zat en het dus door jou komt?
pi_140766118
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 23:38 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Zouden ze, technisch gezien, achteraf dan niet kunnen beweren dat er helemaal geen schade op de auto zat en het dus door jou komt?
Nee, want daar heb ik niet voor getekend.
pi_140766611
Maandag had ik een verkoper van een Renault dealer die moeilijk deed. Een busje had krassen en pitten, maar daar was die niet mee eens :')! Want voor 150.000 km zag die er goed uit en dat ik beter bij hun kon werken voor schadechecks. Toen drama met een poetsmachine dat die erbij wilde pakken om krassen weg te halen xD..

Morgen naar Terneuzen...
  vrijdag 6 juni 2014 @ 00:14:45 #115
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_140767342
Ik heb gelukkig nog nooit gezeur gehad met formulieren. 9 van de 10 mensen zet gewoon een handtekening zonder te kijken (dat zou ik zelf dus nooit doen).

Had wel laatst dat ik een (gloednieuwe) auto kwam afleveren zonder kentekenpas, waar de klant nogal een probleem van maakte. Ik legde uit dat die later wordt verstuurd, maar hij wilde toch even de LM bellen voor de zekerheid. Ik mocht niet eerder weg voordat hij een antwoord had (alsof ik er nog iets aan kon veranderen). Vervolgens vertelt de LM precies hetzelfde en mocht ik gaan... :+
pi_140769111
Hier ook weinig problemen gehad. Een keer dat ik een einde-lease kwam ophalen bij iemand op kantoor, maar hij wilde hem niet meegeven omdat zijn nieuwe auto nog niet aanwezig was en hij bang was dat ie 's middags moest gaan lopen naar huis :D

Ook een keer bij een rit naar Almere (dus geen schadenotatie) iemand die bang was dat er iets mis zou gaan en eerst foto's van de auto wilde nemen. Verder nooit ergens last van gehad en altijd een handtekening gekregen zonder gezeur.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 10:03:12 #117
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_140772534
Zo, dat was wederom een chill avondritje. Gloednieuwe BMW 5 en alweer 20 euro fooi, voor de derde keer achter elkaar! :)
pi_140772725
Sommige zijn weer lekker chagrijnig :)
Zie!
pi_140775401
Kutzooi, ik sloop zojuist mijn eigen OV faalkaart :( Iemand evaring hoe je zsm een nieuwe krijgt en voor in de tussentijd?
pi_140775460
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 11:58 schreef Viezze het volgende:
Kutzooi, ik sloop zojuist mijn eigen OV faalkaart :( Iemand evaring hoe je zsm een nieuwe krijgt en voor in de tussentijd?
Even langs een NS loket. Daar was een noodoplossing voor, dacht ik.
Your opinion of me is none of my business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')