Ik heb de colleges van 2 vakken geskipt. De rest ervaar ik als nuttig ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:46 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
En dat is allemaal zinnig? Lessen waar ik niks aan heb sla ik over, dan kom ik op ong 2 dagen in de week dat ik op school ben. Paar lessen gewisseld enzo, dus zijn wel 2 volle dagen maar voor meer heb ik ook geen tijd overigens
Ik zeg niet dat je het niet druk hebt. Maar het is niet zo dat iedereen die geen technische studie volgt het niet druk heeft. Ik doe een research master in de sociale wetenschappen en heb het zeker druk, werk erg weinig voor EW. Met 35 uur studietijd zal je dus ook amper kunnen werken...quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ruilen? Normaal heb ik 6*2 = 12 uur hoorcollege en net zoveel begeleide zelfstudie, dus instructie.
Maakt al 24 uur, daarnaast nog vergaderingen, bijeenkomsten, huiswerk. Je tikt makkelijk de 35 uur aan hoor. En als je niet zo snugger bent maak er maar 40-45 van.
Wijjj weten je naaamquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:01 schreef DrSnuggle het volgende:
Leuk, ze hebben 'mijn' Mercedes op Facebook gezet!
Valt sowieso in het niet na die Panamera S van gisterenquote:Op donderdag 12 juni 2014 14:01 schreef DrSnuggle het volgende:
Leuk, ze hebben 'mijn' Mercedes op Facebook gezet!
Jah dat zeker, daar baal ik van, nu krijg ik minder 'likes'.quote:Op donderdag 12 juni 2014 14:12 schreef qua111 het volgende:
[..]
Valt sowieso in het niet na die Panamera S van gisteren
Gewoon met dak open.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:47 schreef Panthera. het volgende:
Morgen A3 cabrio en Up.
Moet de A3 gewassen inleveren. Iemand een idee of je een softtop gewoon door de wasstraat kan jassen?
Zie OPquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:00 schreef RockUp6 het volgende:
Hallo! Ik kom dit topic even binnen vallen
Vandaag ben ik gebeld dat ik op sollicitatiegesprek mocht komen bij easyway. Super tof, want het lijkt me heel gaaf werk! Maar.. die rijtest.. Daar zie ik toch wel tegen op. Ik weet dat ik prima kan rijden, heb goede ervaring en rij met regelmaat. Maar als er iemand naast gaat zitten die mij gaat testen word ik best wel zenuwachtig.
Dus bij deze de vraag aan jullie: Is de rijtest te doen?
quote:Ja de rijtest is enorm moeilijk () maar stelt eigenlijk niet veel meer voor dan een rondje rijden waarbij je laat zien niet als een enorme debiel rond te karren
Idd, voor regio Groningen kun je beter niet aan de rijtest beginnen. Slaap je nooit weerquote:Op donderdag 12 juni 2014 17:40 schreef Solidberg het volgende:
Verschilt ook per regio, als je bijvoorbeeld voor regio Groningen solliciteert, dan is er een absurde moeilijke rijtest, en kan je beter een ander baantje zoeken
Inderdaad, morgenochtend het opstaan maar zo lang mogelijk proberen te rekken.quote:Op donderdag 12 juni 2014 17:45 schreef trolley het volgende:
Morgen twee ritten van 200km!![]()
Drachten - Waddinxveen in een A3
The Hague - Wieuwerd met een Seat Ibiza waar hoogstwaarschijnlijk iets aan de koppeling/motor mankeert, want Wieuwerd![]()
Als dat maar niet eindigt op de vluchtstrook van de Afsluitdijk![]()
Bus van 7:29u morgenochtend. Dat wordt een kort nachtje, want Brazilië - Kroatië begint om 22:00 uur vanavond![]()
Morgenavond Spanje - Nederland kijken op groot scherm met familieweekend, inclusief 3 fusten Hertog Jan van 50L p/stquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad, morgenochtend het opstaan maar zo lang mogelijk proberen te rekken.
Morgenavond wel lekker los uiteraard
Damn. Hoe groot is die familiequote:Op donderdag 12 juni 2014 18:28 schreef trolley het volgende:
[..]
Morgenavond Spanje - Nederland kijken op groot scherm met familieweekend, inclusief 3 fusten Hertog Jan van 50L p/st
Goed dat je zegt, nu weet ik dat ik morgen voetbal moet kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:28 schreef trolley het volgende:
[..]
Morgenavond Spanje - Nederland kijken op groot scherm met familieweekend, inclusief 3 fusten Hertog Jan van 50L p/st
Haha, een kleine 60 manquote:
same here, jullie zitten toch niet ook ergens in het Friese land toch?quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:34 schreef trolley het volgende:
[..]
Haha, een kleine 60 man
3 fusten over het gehele weekend natuurlijk eh
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:26 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
same here, jullie zitten toch niet ook ergens in het Friese land toch?
Met zeilboten?quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:34 schreef trolley het volgende:
[..]
Jawel, een boerencamping in the middle of nowhere
Moet je wel zonder wax/polish doen, schijnt de softtop dof van te worden. Maar verder kan het gewoonquote:Op donderdag 12 juni 2014 15:47 schreef Panthera. het volgende:
Morgen A3 cabrio en Up.
Moet de A3 gewassen inleveren. Iemand een idee of je een softtop gewoon door de wasstraat kan jassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |