Alleen hbyolo's en mensen met technische studies hebben vaak een druk rooster, voor de rest heel weinig.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Enige studenten die ik ken die minstens 2 dagen structureel beschikbaar zijn, zijn vertaalde studenten die hier en daar alleen nog een los vakje moeten afronden
Hmm, ik heb mijn studie (Bedrijfseconomie) nooit als superzwaar ervaren, maar meer dan 1 vrije dag per week heeft er nooit in gezeten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Alleen hbyolo's en mensen met technische studies hebben vaak een druk rooster, voor de rest heel weinig.
Dat heb ik ook ja, vrij gierig. Doe dan een lange dag en twee dagen vrijquote:Op woensdag 11 juni 2014 12:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hmm, ik heb mijn studie (Bedrijfseconomie) nooit als superzwaar ervaren, maar meer dan 1 vrije dag per week heeft er nooit in gezeten.
Wel vaak van die dagen met tijden 12:00-14:00 ofzo
Ik heb twaalf contacturen per week en die weten ze vaak heel goed te verdelen over vijf, minimaal vijf dagen. Druk rooster niet nee, wel verplichte colleges van 13h tot 15h oid.quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Alleen hbyolo's en mensen met technische studies hebben vaak een druk rooster, voor de rest heel weinig.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Moooi, klinkt goed! Laat ze maar weer bellen voor vrijdag dan. Heb wat in te halenquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:41 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Regio Groningen is momenteel niks te klagen qua werk! Bijna altijd wel een ritje als ik beschikbaar ben!
Vandaag en gister de dag beginnen met een ritje in een Qliner, er zijn ergere dingen
Daar moest ik niet heen dan, denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:53 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Vaassen is ook het betere buurtbus werk overigensSnap niet dat het toch best forse bedrijf waar je zeer waarschijnlijk heen moet zich daar gevestigd heeft eigenlijk..
Zuurquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:47 schreef johnson555 het volgende:
Ouch volgens mij ben ik geflitst, A2 hmp 68,8. Ik weet t zelfs uit mn kop
Nou ja of mn app gaf de trajectcontrole aan, dat kan ook. Mensen melden zeg maar controles sommige eerder sommige later, maar mocht t wel een flitser zijn denkt 120 waar je 100 magquote:
Op dat punt is geen trajectcontrole.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:02 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Nou ja of mn app gaf de trajectcontrole aan, dat kan ook. Mensen melden zeg maar controles sommige eerder sommige later, maar mocht t wel een flitser zijn denkt 120 waar je 100 mag
Neeidd komt ergens later (of eerder afhankelijk van richting) Was een tijdje een BMW aan t volgen. Hopen op t beste anders. Hoor ik t welquote:
Over generaliseren gesproken...quote:Op woensdag 11 juni 2014 12:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Er stond vandaag inderdaad een flitser bij 68,2+ hoorde het op de radio voordat ik langs reed:(((quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:47 schreef johnson555 het volgende:
Ouch volgens mij ben ik geflitst, A2 hmp 68,8. Ik weet t zelfs uit mn kop
quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:59 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
nooo. Dat is nogal chill vandaag
Maak foto's, flmpjes alles!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:51 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Nice!
Morgen hopelijk laatste tentamen en dan sta ik open tot september, hopelijk ff wat geld verdienen!
Wat een genot was datquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:54 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ondertussen zit ik de hele dag binnen te studeren. Man, wat ben ik jaloers.Have fun!
Ruilen? Normaal heb ik 6*2 = 12 uur hoorcollege en net zoveel begeleide zelfstudie, dus instructie.quote:
En ik moet waarschijnlijk nog wachten tot 15-16 uurquote:Op donderdag 12 juni 2014 10:52 schreef S-RS het volgende:
Alweer gebeld voor morgen, een retourtje.
Groningen - Zevenbergen - Groningen
En dat is allemaal zinnig? Lessen waar ik niks aan heb sla ik over, dan kom ik op ong 2 dagen in de week dat ik op school ben. Paar lessen gewisseld enzo, dus zijn wel 2 volle dagen maar voor meer heb ik ook geen tijd overigensquote:Op donderdag 12 juni 2014 08:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ruilen? Normaal heb ik 6*2 = 12 uur hoorcollege en net zoveel begeleide zelfstudie, dus instructie.
Maakt al 24 uur, daarnaast nog vergaderingen, bijeenkomsten, huiswerk. Je tikt makkelijk de 35 uur aan hoor. En als je niet zo snugger bent maak er maar 40-45 van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |