Thanksquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:04 schreef Sarasi het volgende:
Jep.
https://services.studentenreisproduct.nl/tsrp/mobile/index.php
ach, net als de Corsa 1.3 ecoflex van mijn vader, vorig jaar nog belastingvrij want zou heel schoon zijn. Wellicht als de fabrieksopgave van 1:30 ofzo haalbaar zou zijn. Mijn pa haalt echter maar 1:24 en dat is met dagelijks 15km provinciale weg waar de cruisecontrol er gewoon op gaat en hooguit 2 km binnen de bebouwde kom.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:51 schreef Solidberg het volgende:
de Outlander of de V60 D6, zou 1 op 33 moeten halen ofzo? Dikke onzin
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 17:51 schreef Solidberg het volgende:
de Outlander of de V60 D6, zou 1 op 33 moeten halen ofzo? Dikke onzin
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:06 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ach, net als de Corsa 1.3 ecoflex van mijn vader, vorig jaar nog belastingvrij want zou heel schoon zijn. Wellicht als de fabrieksopgave van 1:30 ofzo haalbaar zou zijn. Mijn pa haalt echter maar 1:24 en dat is met dagelijks 15km provinciale weg waar de cruisecontrol er gewoon op gaat en hooguit 2 km binnen de bebouwde kom.
Bijn mijjn 308 zou een gemiddeld verbruik horen van 1:14.3, vorige tank heb ik 1:14.5 gehaald, veel 120km/u op de snelweg, paar keer stevig optrekken(stoplichtsprintje tegen o.a. een 118i) en wat file rijden.
Dit komt niet zozeer door de fabrikanten maar door de normtest op Europees niveau:quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:31 schreef Schaafkaas het volgende:
De Skoda Octavia Greenline zou ook 1 op 32 moeten rijden, maar ik haalde laatst 1:20 over 260 kilometer, 90% snelweg (120/130 km/u). Goed, die auto was gloednieuw en dus nog niet ingereden, maar toch. Dikke bullcrap, het verbruik dat de fabrikanten opgeven.
Testen ze die wagens ook niet zonder buitenspiegels etc.. Soort van vals spelenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:56 schreef Viezze het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit komt niet zozeer door de fabrikanten maar door de normtest op Europees niveau:
http://en.wikipedia.org/wiki/New_European_Driving_Cycle
Deze is heel onrealistisch en daarom valt het verbruik altijd hoger uit dan opgegeven.Bij zuinige auto's is dit nog erger omdat, althans dat vermoed ik, de motor wordt ontworpen op deze test. Er zijn geluiden om een nieuwe test te introduceren maar dan moeten alle normen m.b.t. belastingvoordelen ook worden verlaagd omdat er anders geen enkele auto meer in de lagere bijtellingscategorie zal vallen.
Nice, dat lijkt mij ook nog geniaal, maar jammer genoeg vandaag ook aan het werk.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:43 schreef Sjouveur het volgende:
Ik ga vandaag naar Autoweek Live, ik ben benieuwd hoe dat is. Heb een testrit in eenSuzuki Swift
en een Mazda CX5 aangevraagd bij gebrek aan beter (alle leuke auto's waren allang bezet natuurlijk). Maar goed, ik zal ze eens vurig over die kombaan jagen
Ik ben ook reuze benieuwd, ga zelf morgen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:43 schreef Sjouveur het volgende:
Ik ga vandaag naar Autoweek Live, ik ben benieuwd hoe dat is.
Haha, ik heb de Ford Ecosport en Volvo V40.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 08:43 schreef Sjouveur het volgende:
Ik ga vandaag naar Autoweek Live, ik ben benieuwd hoe dat is. Heb een testrit in eenSuzuki Swift
en een Mazda CX5 aangevraagd bij gebrek aan beter (alle leuke auto's waren allang bezet natuurlijk). Maar goed, ik zal ze eens vurig over die kombaan jagen
Vluchtstrook en Wieuwerd in één zin, slechte herinneringen aanquote:Op woensdag 4 juni 2014 16:32 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Maar naar Wieuwerd toe, meestal garantie voor versleten koppeling, ontplofte turbo of gare versnellingsbak.
Of in het geval van S-RS de vluchtstrook van dichtbij bekijken en het eindadres niet halen
Hallo,quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:45 schreef S-RS het volgende:
[..]
Vluchtstrook en Wieuwerd in één zin, slechte herinneringen aan![]()
Ook weer eens hallo overigens! Ontzettend druk gehad met afstuderen dus al drie maanden niet gereden voor EW.. Deadline niet gehaald, dus nu mag ik pas in November verdedigen, dussz dat wordt een paar maandjes lekker veel EW'en. Even de schade van de afgelopen drie maanden compenseren
Ehquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zou je hier een filmpje kunnen uploaden van een stukje dat je hebt gereden?
Kijk hij leeft nogquote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:45 schreef S-RS het volgende:
[..]
Vluchtstrook en Wieuwerd in één zin, slechte herinneringen aan![]()
Ook weer eens hallo overigens! Ontzettend druk gehad met afstuderen dus al drie maanden niet gereden voor EW.. Deadline niet gehaald, dus nu mag ik pas in November verdedigen, dussz dat wordt een paar maandjes lekker veel EW'en. Even de schade van de afgelopen drie maanden compenseren
Ik zag al dat je vrijdag nog lekker op pad was geweest in een buurtbus, toen al aan het EW'en geweest?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:45 schreef S-RS het volgende:
[..]
dussz dat wordt een paar maandjes lekker veel EW'en. Even de schade van de afgelopen drie maanden compenseren
Haha, nee helaas! Toen ging ik naar m'n ouders en daar kom je alleen met zo'n gaar busje. Verschrikjelijk wat een ding, ik werd gewoob uit m'n stoel gelanceerd op de drempels...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:32 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Ik zag al dat je vrijdag nog lekker op pad was geweest in een buurtbus, toen al aan het EW'en geweest?
Haha, thanks!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:48 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Al vond ik zijn plaatje in kleur beter. Toch welkom terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |