abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2014 @ 19:19:08 #26
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_140714879
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:57 schreef Amoeba het volgende:
Nou, begon al goed.

Ik liep daar bij de Audi deaeler in Veghel binnen, dus ik stelde me even voor en dat ik de <insert kenteken> op kwam halen voor transport naar Leusden. De CP stuurde me door naar de overkant (Volkswagen dealer), en daar ging die kerel de CP weer bellen dat het een prutser was en dit nooit de bedoeling was geweest. Er had namelijk een chauffeur naar Amersfoort gemoeten om dat kenteken op te halen, dus geen wisselrit.

Enfin, hij had vast met me te doen: ik kreeg een Volkswagen Cross Up! mee. :')

[ afbeelding ]

Dit barrel dus. :r

Dus naar Leusden gereden, die vrouw helemaal verbaasd dat ik ook een auto achterliet. :')
Nodige papierhandel, ik mocht naar de garage lopen (via de showroom). Het eerste wat ik tegenkwam was een Audi A8L. :P

Dus ik trek die Audi eruit. Man man man _O_ wat een figuurtje! Dus ik formuliertje invullen, kwam ik de optielijst tegen. Dit ding kost gewoon 133k inc. opties. :P
Adaptive CC, parkeercamera's, nabijheidssensoren, HUD geprojecteerd via de voorruit. _O_
Vraagje voor jullie, als je die HUD ziet, en ik duwde op een knopje op de richtingaanwijzer dan kwamen er 2 lijntjes naast dat autootje van de adaptive CC op de voorruit, welke optie is dat? :o

Pics:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die kerel vroeg op het ophaaladres (dus in feite afleveradres van de A7 in Veghel) of ik hem morgen weer op kwam halen voor transport. _O-
Dus misschien voor een van jullie, might be your lucky day, ik heb in ieder geval morgen geen tijd. :P

He onbekende kenteken van Eindhoven - Horst bleek van een KIA Sportage te zijn. Niks mis mee. ^O^
Wat een ongelooflijk fraai kleurtje zeg, veel beter dan dat eeuwige grijs of zwart ^O^
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_140715427
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:57 schreef Amoeba het volgende:
Nou, begon al goed.

Ik liep daar bij de Audi deaeler in Veghel binnen, dus ik stelde me even voor en dat ik de <insert kenteken> op kwam halen voor transport naar Leusden. De CP stuurde me door naar de overkant (Volkswagen dealer), en daar ging die kerel de CP weer bellen dat het een prutser was en dit nooit de bedoeling was geweest. Er had namelijk een chauffeur naar Amersfoort gemoeten om dat kenteken op te halen, dus geen wisselrit.

Enfin, hij had vast met me te doen: ik kreeg een Volkswagen Cross Up! mee. :')

[ afbeelding ]

Dit barrel dus. :r

Dus naar Leusden gereden, die vrouw helemaal verbaasd dat ik ook een auto achterliet. :')
Nodige papierhandel, ik mocht naar de garage lopen (via de showroom). Het eerste wat ik tegenkwam was een Audi A8L. :P

Dus ik trek die Audi eruit. Man man man _O_ wat een figuurtje! Dus ik formuliertje invullen, kwam ik de optielijst tegen. Dit ding kost gewoon 133k inc. opties. :P
Adaptive CC, parkeercamera's, nabijheidssensoren, HUD geprojecteerd via de voorruit. _O_
Vraagje voor jullie, als je die HUD ziet, en ik duwde op een knopje op de richtingaanwijzer dan kwamen er 2 lijntjes naast dat autootje van de adaptive CC op de voorruit, welke optie is dat? :o

Pics:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Die kerel vroeg op het ophaaladres (dus in feite afleveradres van de A7 in Veghel) of ik hem morgen weer op kwam halen voor transport. _O-
Dus misschien voor een van jullie, might be your lucky day, ik heb in ieder geval morgen geen tijd. :P

He onbekende kenteken van Eindhoven - Horst bleek van een KIA Sportage te zijn. Niks mis mee. ^O^
Die Audi: WAUW! Wat vond je ervan?

Veel bekijks zeker op de weg?
pi_140715899
*)

Een grote godenbak man. Ja nogal, voor het stoplicht zo'n vent in z'n Focus :D _O-

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2014 19:43:53 ]
pi_140717322
Vandaag stond er overigens korte tijd een mooie Ford GT bij de grote in Breda.
  woensdag 4 juni 2014 @ 20:26:01 #30
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_140718031
Geile Audi zeg, wat voor blok lag erin? :)
pi_140718042
Stiekem vraag ik me wel af of zo'n ding nou écht heel anders rijdt dan pak 'm beet een A4 :@
  woensdag 4 juni 2014 @ 20:33:40 #32
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_140718523
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Stiekem vraag ik me wel af of zo'n ding nou écht heel anders rijdt dan pak 'm beet een A4 :@
Audi kennende niet echt :')
pi_140718546
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik denk dat alleen al het interieur en de stoelen de a4 voor het gevoel afzetten als een Caddy. :D

Maar dat is gebaseerd op niets want ik heb nog nooit een Audi gereden, of BMW of uberhaupt iets boven de 40K.
:')
  woensdag 4 juni 2014 @ 20:36:56 #34
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_140718740
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:33 schreef Exorbitantes het volgende:

Maar dat is gebaseerd op niets want ik heb nog nooit een Audi gereden, of BMW of uberhaupt iets boven de 40K.
:')
Opties, die krengen hangen daar vol mee.. Dat is zo koning altijd van die dikke bakken..
Overal knopjes en schermpjes :)
pi_140719237
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:33 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Audi kennende niet echt :')
Dit dus. Tenminste, ik vind een A6 of een A7 niet anders dan een A4. Bij BMW merk je het wel iets meer, 3-serie is duidelijk anders dan 5-serie, al heb ik vooral de onderkant van de 3-serie modellen gereden.

Sowieso, die grote auto's zijn leuk als je vaak achterin moet zitten, maar verder kan je beter een mooie sportcoupé kopen.
pi_140720238
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:26 schreef Schaafkaas het volgende:
Geile Audi zeg, wat voor blok lag erin? :)
3L diesel BiTurbo

Ja het rijdt wel wat beter, maar nou niet heel veel beter. De looks/afwerking is gewoon net allemaal wat netter afgewerkt. Plus een shitload aan opties wat gewoon geil is. :P
  woensdag 4 juni 2014 @ 21:04:57 #37
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_140720678
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:59 schreef Amoeba het volgende:

[..]

3L diesel BiTurbo
Ah tof, die had ik ook in de A6 een tijdje geleden. Zoveel power over het gehele toerenbereik. :9~

En in de hoogste versnelling draaide die 1500 toeren bij 130 km/u. _O_
pi_140722166
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:04 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ah tof, die had ik ook in de A6 een tijdje geleden. Zoveel power over het gehele toerenbereik. :9~

En in de hoogste versnelling draaide die 1500 toeren bij 130 km/u. _O_
True that. Met 160 voel je nog niks he :P
  woensdag 4 juni 2014 @ 21:59:11 #39
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_140724084
Hey voor de EW'ers, heb tentamenweken en er is eigenlijk maar 1 week dat ik geen 1 dag kan werken.

Is dat een probleem? Thanks!
pi_140724147
Lekker hoor, die A7! Ik heb een jaartje terug ook een keer een A7 mogen rijden, maar die zat zo onder de vogelstront dat ik er geen foto van durfde maken..

Voor mij morgen 3 ritjes, Uden-Amsterdam(haven) in een Audi A5, Amsterdam-Zoeterwoude(bij de brouwer) in een C5 en nog Leiderdorp-Amersfoort in een Crafter. Lekkere werkdag dus, ben alleen bang dat ik mn training om 18:00 niet ga redden..
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:01:29 #41
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_140724252
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 20:43 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dit dus. Tenminste, ik vind een A6 of een A7 niet anders dan een A4. Bij BMW merk je het wel iets meer, 3-serie is duidelijk anders dan 5-serie, al heb ik vooral de onderkant van de 3-serie modellen gereden.

Sowieso, die grote auto's zijn leuk als je vaak achterin moet zitten, maar verder kan je beter een mooie sportcoupé kopen.
760I O+
1500 toeren bij 120 en alle luxe die je kan verzinnen

En als je zin hebt dan doen de 12 kabouters ook nog genoeg :)
pi_140725613
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:59 schreef CruisinDen het volgende:
Hey voor de EW'ers, heb tentamenweken en er is eigenlijk maar 1 week dat ik geen 1 dag kan werken.

Nee hoor :) Er wordt gevraagd of je gemiddeld een dag per week beschikbaar bent. Als je een keer één of twee of drie weken niet beschikbaar bent is dat geen probleem. Als je langer niet beschikbaar bent even laten weten aan EW (of niet, als je stage hebt en je bent een half jaar niet beschikbaar kan je dat soms beter niet aangeven, wat niet weet wat niet deert).

quote:
10s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:01 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

760I O+
1500 toeren bij 120 en alle luxe die je kan verzinnen
[ afbeelding ]

En als je zin hebt dan doen de 12 kabouters ook nog genoeg :)
Tuurlijk is leuk enzo en het rijdt allemaal superrelaxed, maar geef mij maar een wat meer dynamische auto.
pi_140725739
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 21:59 schreef CruisinDen het volgende:

Volgens mij niet, als je gemiddeld maar 1x per week werkt over langere periode. Er zijn geloof ik ook mensen die bijvoorbeeld soms drie weken niet kunnen maar dat later 'inhalen'
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:34:21 #44
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_140726248
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:24 schreef Panthera. het volgende:
Tuurlijk is leuk enzo en het rijdt allemaal superrelaxed, maar geef mij maar een wat meer dynamische auto.
Een klacht van de 7-serie is dat je er als een hooligan van gaat rijden, dat apparaat schijnt zo afgeveerd te worden dat ie in de bochten stabiel blijft, wat veel vertrouwen schijnt te geven :)

Maar ik ben het wel met je eens, zo'n lichtgewicht coupe met een beest van een motor is ook zeker leuk. Maar voor het dagelijkse woon-werk verkeer? Liefst een automaat en alle knopjes die je kan vinden :)
pi_140726324
Ik geil nog even op de 640d Gran Coupe die ik ooit gereden heb :9~
pi_140726360
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:34 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Een klacht van de 7-serie is dat je er als een hooligan van gaat rijden, dat apparaat schijnt zo afgeveerd te worden dat ie in de bochten stabiel blijft, wat veel vertrouwen schijnt te geven :)

Maar ik ben het wel met je eens, zo'n lichtgewicht coupe met een beest van een motor is ook zeker leuk. Maar voor het dagelijkse woon-werk verkeer? Liefst een automaat en alle knopjes die je kan vinden :)
Ik zou dan voor de CLS of die nieuwe 6 serie variant kiezen denk ik, als ik toch een luxe sedan moest nemen.

Heb één keer 7-serie gereden, weliswaar een 730d, maar je voelt wel dat je echt veel auto meeneemt. Natuurlijk kan je hard door de bocht, maar het voelde niet echt lichtvoetig ofzo.
pi_140726958
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:00 schreef Ordinateur het volgende:
Lekker hoor, die A7! Ik heb een jaartje terug ook een keer een A7 mogen rijden, maar die zat zo onder de vogelstront dat ik er geen foto van durfde maken..

Voor mij morgen 3 ritjes, Uden-Amsterdam(haven) in een Audi A5, Amsterdam-Zoeterwoude(bij de brouwer) in een C5 en nog Leiderdorp-Amersfoort in een Crafter. Lekkere werkdag dus, ben alleen bang dat ik mn training om 18:00 niet ga redden..
A5 is ook 'n strakke bak hoor. :Y
C5, Franse techniek :N
En een Crafter vind ik nog steeds zum kotzen :r
pi_140727529
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:24 schreef Panthera. het volgende:
Als je langer niet beschikbaar bent even laten weten aan EW (of niet, als je stage hebt en je bent een half jaar niet beschikbaar kan je dat soms beter niet aangeven, wat niet weet wat niet deert).
Been there, done that! ^O^ :9

Afgelopen halfjaar stage gelopen, morgen laatste stagedag in het kader van eindbeoordeling en afscheid nemen van m'n collega's. Ben in het afgelopen half jaar (5 maanden) twee dagen beschikbaar geweest, ook deze twee dagen gewerkt. Maar niemand die vroeg waarom ik nooit meer beschikbaar was. En nu nog gewoon onder contract! :D
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_140728805
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:47 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Franse techniek kan best wel mooi zijn, zoals in de nieuwe C4 Picasso, die is echt mooi van binnen ^O^
Nee, toch niet
  woensdag 4 juni 2014 @ 23:42:16 #50
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_140729490
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:47 schreef Amoeba het volgende:

[..]

*fout*
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')