abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140589536
Ik heb nu een jaar een relatie met m'n vriendin.
Gisteravond is er echter iets heel naars gebeurt waardoor ik twijfel om door te gaan met de relatie.
Ze houdt van een wijntje, maar zodra ze teveel heeft is ze haar zelf niet. We waren op een concert en ineens was ze intiem aan het dansen met een gast.
Ik pakte haar vervolgens beet en zei dat dit zo niet kan, waarna ze hard beet in m'n wang.
ik moest hiervoor naar het ziekenhuis voor controle en een tetanus prik (tegen bacteriën).

Haar moeder belde mij vanavond dat ze zich er niks meer van kan herinneren.
Ik ben ontzettend boos; het heeft me de helft van het concert gekost, en een klote avond.

Morgen zal ze haar telefoon komen ophalen en wellicht haar kleding.
Zouden jullie in mijn situatie haar vergeven?

Als ik als besluit met haar verder te gaan, dan stopt ze maar mooi met drinken (max 2 of 3 wijntjes).
Ik denk er anders hardop over na om het uit te maken. Ook al hou ik heel van haar....
pi_140589553
Wat is dit nou weer voor matige trol dan :')
-XOXO-
pi_140589561
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 02:51 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is dit nou weer voor matige trol dan :')
Nou nee, het is toch echt gebeurt :{
pi_140589563
Is dit een lemming?
pi_140589583
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 02:52 schreef persmaker het volgende:
Is dit een lemming?
Klinkt het zo ongeloofwaardig dan?
Ik snap ook niet hoe dit heeft kunnen gebeuren
pi_140589597
Ga je aangifte doen?

Ja, zoiets heb ik volgens mij nog nooit gelezen. En dan van een hartsvriendin ook.
  zondag 1 juni 2014 @ 02:56:59 #7
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_140589611
Jij niet zo jaloers doen en verder haar dumpen want dit valt wel degelijk onder mishandeling. Zo, ook weer opgelost.
Hallon!
pi_140589621
Hoe danstte ze intiem? Je last bekangrijke details achterwege.
pi_140589656
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 02:58 schreef persmaker het volgende:
Hoe danstte ze intiem? Je last bekangrijke details achterwege.
Naar beneden dansend. Iets wat ze bij mij ook niet zou accepteren.
Ik ben niet jaloers aangelegd, maar er zijn wel grenzen. En idd, ik vind haar reactie schandalig.
Ik ga er eens goed over nadenken.
pi_140589667
Is je vriendin een hond? Waarom tetanusprik?
pi_140589674
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 03:02 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Naar beneden dansend. Iets wat ze bij mij ook niet zou accepteren.
Ik ben niet jaloers aangelegd, maar er zijn wel grenzen. En idd, ik vind haar reactie schandalig.
Ik ga er eens goed over nadenken.
Waarom gebruik je vage taal? Wat deed ze precies zijn piemel grijpen of zo? Of juist hij die haar betastte?
pi_140589683
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 03:04 schreef Sapstengel het volgende:
Nee, klopt helemaal. Niet alleen honden hebben last van schadelijke bacteriën in de mond.
pi_140589684
Ze zal er vast spijt van hebben.
Maar berouw komt na de zonde.

"Kwam door de drank"
Do what you love, love what you do!
pi_140589690
Dumpen.
  zondag 1 juni 2014 @ 03:15:36 #15
383170 euphoria19
Life is like a dance!!
pi_140589757
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 03:04 schreef Sapstengel het volgende:
Omdat een mensenbeet viezer is dan die van een hond. ;)
  zondag 1 juni 2014 @ 03:18:44 #16
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_140589781
Maar niks mis met een beetje kinky vriendin toch? Ze was gewoon een triootje aan het regelen ^O^
-XOXO-
pi_140589798
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 03:18 schreef datismijnmening het volgende:
Maar niks mis met een beetje kinky vriendin toch? Ze was gewoon een triootje aan het regelen ^O^
Was het een pijpneger?
  zondag 1 juni 2014 @ 03:25:35 #18
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_140589809
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 03:21 schreef persmaker het volgende:

[..]

Was het een pijpneger?
Vraag het aan TS :D
-XOXO-
pi_140589916
Haal er nog een paar neukbeurten uit, en dump haar dan
Moeten zij weten
  zondag 1 juni 2014 @ 03:47:10 #20
206322 Seam
Pillz-E
pi_140589922
Misschien was ze gewoon een BEETje geil.
Hihaho!
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_140589948
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 03:47 schreef Seam het volgende:
Misschien was ze gewoon een BEETje geil.
Hihaho!
Ik snap 'm.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 1 juni 2014 @ 04:37:44 #22
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_140590123
quote:
14s.gif Op zondag 1 juni 2014 02:56 schreef BlueMage het volgende:
Jij niet zo jaloers doen en verder haar dumpen want dit valt wel degelijk onder mishandeling. Zo, ook weer opgelost.
Inderdaad. Als vrouwen geil willen dansen met andere mannen moet je dat als man maar accepteren je mag al blij zijn dat ze ueberhaupt bereid is om je seks te geven, TS.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zondag 1 juni 2014 @ 04:47:56 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_140590153
Ze kon wel goed dansen. Heb je dr nummer voor me? Daar kwam ik niet meer aan toe omdat jij de boel weer kwam verstieren :(
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_140590245
Ik zeg payback!, bijt haar in haar schaamlip!.
Waz met jou!
  zondag 1 juni 2014 @ 06:51:43 #25
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_140590340
Dumpen dat abusievelijke wijf.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_140590391
Bijten in je wang?

F*ck that. Get rid of her.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_140590402
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 07:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Bijten in je wang?

F*ck that. Get rid of her.
Of bijt terug?

Op stap gaan zonder een revolver in je binnenzak trouwens :')
pi_140590407
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 03:05 schreef persmaker het volgende:

[..]

Waarom gebruik je vage taal? Wat deed ze precies zijn piemel grijpen of zo? Of juist hij die haar betastte?
Nee, het was schuren en daar hebben we gewoon afspraken over gemaakt dat je dat niet doet (en al helemaal niet in mijn gezichtsveld).
Overigens belde ze me later vannacht op door te zeggen dat ze zich niks meer kan herinneren van het voorval.

Ze heeft ook een dochter en ik vind dat je dan ook echt wel wat meer verantwoordelijksheidsgevoel mag hebben. Niet de eerste keer dat ze een blackout heeft door de drank...
pi_140590418
Is het enige wat ze zei dat ze zich het niet meer kan herinneren??? Geen schaamte, berouw, willen weten hoe het met jou is?

Rare actie man, ik zou haar dumpen.
pi_140590428
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 07:33 schreef Dehelerambam het volgende:
Is het enige wat ze zei dat ze zich het niet meer kan herinneren??? Geen schaamte, berouw, willen weten hoe het met jou is?

Als man ga je niet zomaar een vrouw dumpen. Dat is zonde van een mooie vagina of ze moet seks weigeren
pi_140590431
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 07:33 schreef Dehelerambam het volgende:

Het was een raar gesprek, want haar moeder kwam ook aan de lijn. Ik heb het haar verteld wat er gebeurt was en ze zou me later bellen als ik van het ziekenhuis af was.
Ik ben ook gebeld, maar omdat er een slot op haar telefoon zit en ik het nummer niet heb van dr ouders, heb ik dus nog niks vernomen.

Maarja, ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. Zit nu een grote (hecht)pleister op m'n wang.
Voel me er erg klote onder iig
  zondag 1 juni 2014 @ 07:38:30 #32
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_140590435
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 07:36 schreef persmaker het volgende:

[..]

Als man ga je niet zomaar een vrouw dumpen. Dat is zonde van een mooie vagina of ze moet seks weigeren
Dan regel je gewoon een nieuwe, bij voorkeur een die geen spuitje van de dierenarts hoort te krijgen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_140590451
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 07:38 schreef fathank het volgende:
Dan regel je gewoon een nieuwe, bij voorkeur een die geen spuitje van de dierenarts hoort te krijgen.
pi_140590458
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 07:37 schreef fahrenkrog het volgende:
Het was een raar gesprek, want haar moeder kwam ook aan de lijn. Ik heb het haar verteld wat er gebeurt was en ze zou me later bellen als ik van het ziekenhuis af was.
Ik ben ook gebeld, maar omdat er een slot op haar telefoon zit en ik het nummer niet heb van dr ouders, heb ik dus nog niks vernomen.

Maarja, ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. Zit nu een grote (hecht)pleister op m'n wang.
Ja logisch. Krijg je ook een litteken enzo?

Weet niet echt wat een slot op je telefoon is, maar had ze niet meerdere keren kunnen bellen? Een béétje moeite doen is toch niet teveel gevraagd?
pi_140590465
quote:

[..]

maar omdat er een slot op haar telefoon zit en ik het nummer niet heb van dr ouders, heb ik dus nog niks vernomen.
:X

Rare situatie, vriendin doet "vreemd" en er zit een slot op haar telefoon. Geestelijk beperkt misschien?
pi_140590657
Ik dacht dat R&P bedoeld was om mensen te helpen, ook al verpest dit forumgedeelte -_-
pi_140590809
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 08:25 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik dacht dat R&P bedoeld was om mensen te helpen, ook al verpest dit forumgedeelte -_-
Ga jij anders ff lekker Braddie uit elkaar trekken
pi_140590818
quote:

[..]

slot op haar telefoon?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_140590831
Wat een rare actie van je vriendin :{

Ik vind het wel vreemd dat ze een slot op haar telefoon heeft, dat haar moeder zich er tegenaan bemoeit én dat ze een kind heeft... Is ze nog niet volwassen of heeft ze 'iets' of zo?
Ik zou geloof ik nog wel een tijdje boos zijn iig, beetje in iemands wang lopen te bijten, wtf.
  zondag 1 juni 2014 @ 08:59:42 #40
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140590850
quote:
15s.gif Op zondag 1 juni 2014 02:49 schreef fahrenkrog het volgende:
Ik pakte haar vervolgens beet en zei dat dit zo niet kan
Hoe pakte je haar beet? Mij lijkt dat je haar hoogstens op de schouder tikt om te vragen waar ze mee bezig is. Maar jij hield haar fysiek in bedwang? Hoe ging dat?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_140590852
Enkeltje gekkenhuis. Die spoort niet hoor.

Zou er nu van weg gaan nu het nog kan.
pi_140590874
Nou dit zou voor mij einde verhaal betekenen, daarbij door de drank alles vergeten zijn gaat er bij mij niet in, die zocht maar een andere flos waar ze in kon bijten.
Ik deed trouwens ook aangifte en maakte foto's van de wond.
Dat de moeder zich ermee bemoeid vind ik heel kinderachtig, haar dochter is geen meisje van 4 die de gevolgen niet kan overzien.
pi_140590880
Hoe oud zijn jullie en hoe oud is haar kind?
pi_140590895
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 08:59 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Hoe pakte je haar beet? Mij lijkt dat je haar hoogstens op de schouder tikt om te vragen waar ze mee bezig is. Maar jij hield haar fysiek in bedwang? Hoe ging dat?
Dus als iemand jou in je wang bijt tik jij even op haat schouder en vraagt of ze alsjeblieft even los wil laten? :D
pi_140590907
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:07 schreef Oognip het volgende:

[..]

Dus als iemand jou in je wang bijt tik jij even op haat schouder en vraagt of ze alsjeblieft even los wil laten? :D
Daar doe je hard TSSS bij net als Cesar Milan en prik je met twee vingers in haar zij
pi_140590910
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:03 schreef LittleLady het volgende:
Nou dit zou voor mij einde verhaal betekenen, daarbij door de drank alles vergeten zijn gaat er bij mij niet in, die zocht maar een andere flos waar ze in kon bijten.
Ik deed trouwens ook aangifte en maakte foto's van de wond.
Dat de moeder zich ermee bemoeid vind ik heel kinderachtig, haar dochter is geen meisje van 4 die de gevolgen niet kan overzien.
Het was wel zo dat haar moeder meer uit bezorgdheid (had ik het gevoel) mij belde om te vragen wat er aan de hand was.
Zij had niet verwacht dat haar dochter (29 is ze) ineens op de stoep stond.
pi_140590918
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:09 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Het was wel zo dat haar moeder meer uit bezorgdheid (had ik het gevoel) mij belde om te vragen wat er aan de hand was.
Hoe oud ben jij en haar kind?
  zondag 1 juni 2014 @ 09:11:06 #48
409633 killerkip69
killattack!
pi_140590920
Mensen die niks meer herinneren vd drank :') :') :')
allemaal smoesjes, of miss stoppen met drinken, want klaarblijkelijk kan ze er niet tegen
pi_140590923
The fuck. Gestoord wijf. Dan beet ze ook wel keihard door dan als je ervoor naar het ziekenhuis moet. Hou je er een litteken aan over? :{ Run for the hills.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140590926
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:09 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Ga aangifte doen, drank is geen excuus en hoe gaat je wond in het gezicht genezen? Straks heb je een lelijk litteken omdat zij zich niet kon inhouden
pi_140590928
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 08:59 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Nee, ik trok haar weg van hem vandaan en zei duidelijk waar ze nou mee bezig was. Oké dat had wellicht op een rustigere manier gekund, maar er was voor mij een grens bereikt. En ik weet dat ik anders niet tot haar doordring.
pi_140590936
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij en haar kind?
Ik 31, kind is 5
pi_140590955
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:12 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Ik 31, kind is 5
En ze heeft het psychisch verder op een rijtje?
pi_140590963
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:11 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ga aangifte doen, drank is geen excuus en hoe gaat je wond in het gezicht genezen? Straks heb je een lelijk litteken omdat zij zich niet kon inhouden
Gelukkig hoefde het niet gehecht te worden. Ze hebben er wat lijm spul opgesmeerd (en ontsmet).
Ik hoop uiteraard niet dat het een litteken wordt, maar gelukkig is het niet heel diep.

Met aangifte doen word ik ook niet vrolijker. Ik denk dat duielijk maken dat er nu een grens is gepasseerd en dat er niet meer dan 2 gedronken wordt in mijn bijzijn of anders ik nu de relatie beëindig.

Al met al hou ik nog wel van haar, maar dit is natuurlijk belachelijk (ook tegenover vrienden/kennissen die daar waren)
pi_140590973
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:15 schreef Oognip het volgende:

[..]

En ze heeft het psychisch verder op een rijtje?
Jawel, ze is goed voor haar kind en heeft een stabiele baan en eigen woning.
Ze houdt van wijn en dat is gister dus veel te veel uit de hand gelopen. Dus ik laat haar de keuze om haar leven te veranderen mbt drinken of anders kap ik er gewoon mee.
pi_140590977
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:16 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Gelukkig hoefde het niet gehecht te worden. Ze hebben er wat lijm spul opgesmeerd (en ontsmet).
Ik hoop uiteraard niet dat het een litteken wordt, maar gelukkig is het niet heel diep.

Met aangifte doen word ik ook niet vrolijker. Ik denk dat duielijk maken dat er nu een grens is gepasseerd en dat er niet meer dan 2 gedronken wordt in mijn bijzijn of anders ik nu de relatie beëindig.

Al met al hou ik nog wel van haar, maar dit is natuurlijk belachelijk (ook tegenover vrienden/kennissen die daar waren)
Maak er dan een melding van, voor je het weet doet ze zoiets nog eens, dan sta jij sterker, kom op zeg, je laat je toch niet bijten.
pi_140590980
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:16 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Wat voor fratsen heeft ze nog meer uitgehaald ih verleden?
pi_140590991
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:18 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Jawel, ze is goed voor haar kind en heeft een stabiele baan en eigen woning.
Ze houdt van wijn en dat is gister dus veel te veel uit de hand gelopen. Dus ik laat haar de keuze om haar leven te veranderen mbt drinken of anders kap ik er gewoon mee.
Hmm ik weet het niet hoor
Volgens mij veranderen normale mensen niet in complete mongolen als ze te veel drinken

Dat moet er dan sowieso gewoon in zitten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140590992
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:19 schreef habitue het volgende:

[..]

Wat voor fratsen heeft ze nog meer uitgehaald ih verleden?
Ze heeft 1x eerder een blackout gehad en toen was ze me aan het schoppen. Ook toen had ze veel te veel op.
Uiteindelijk was het een drama die nacht, maar hebben we toen ook afgesproken dat dit een incident was.
pi_140591002
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:21 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Ze heeft 1x eerder een blackout gehad en toen was ze me aan het schoppen. Ook toen had ze veel te veel op.
Uiteindelijk was het een drama die nacht, maar hebben we toen ook afgesproken dat dit een incident was.
Hoe voelt dat nou als iemand schijt aan je heeft? Je laat je toch niet mishandelen met de reden ik had drank op!
pi_140591004
Lijkt me inderdaad geen incident, plus totaal niet normaal gedrag voor haar leeftijd en positie. Afkappen of serieus hulp zoeken / gedrag aanpassen.
pi_140591030
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:23 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Hoe voelt dat nou als iemand schijt aan je heeft? Je laat je toch niet mishandelen met de reden ik had drank op!
Het punt was dat ik wist waar het door kwam. En ja, wellicht was ik te soft. Je hoopt dan ook dat het een incident is. Maar dit is voor mij nu wel een overschrijding van normen en waarden.
pi_140591039
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
Lijkt me inderdaad geen incident, plus totaal niet normaal gedrag voor haar leeftijd en positie. Afkappen of serieus hulp zoeken / gedrag aanpassen.
Dat laatste zal ik haar voorleggen en anders hou ik het voor gezien.
Ik ben vanmorgen 2x gebeld met haar toestel die ik nu heb. Maar omdat ik steeds te laat ben en er een lock op zit kan ik het nummer niet terugbellen.
Haar auto en spullen liggen ook nog bij mij, dus zal haar straks nog wel zien.
pi_140591044
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:27 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Het punt was dat ik wist waar het door kwam. En ja, wellicht was ik te soft. Je hoopt dan ook dat het een incident is. Maar dit is voor mij nu wel een overschrijding van normen en waarden.
Een incident is 1x dit is al de tweede keer, of ben je van 3x you,re out!! Daar ging ik niet eens op wachten, aangifte doen en klaar, er zijn altijd gevolgen voor je daden, die moet ze dan ook maar dragen.
pi_140591078
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:29 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Een incident is 1x dit is al de tweede keer, of ben je van 3x you,re out!! Daar ging ik niet eens op wachten, aangifte doen en klaar, er zijn altijd gevolgen voor je daden, die moet ze dan ook maar dragen.
Ieder geval een melding van maken, ook ter bescherming van dat kind. Als die jengelt, bijt ze die dan in z'n voorhoofd?
En wat zal die man tegen wie ze aan stond te schuren je dankbaar zijn.
Silence can mock
pi_140591113
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:35 schreef BuffaloJill het volgende:

[..]

Ieder geval een melding van maken, ook ter bescherming van dat kind. Als die jengelt, bijt ze die dan in z'n voorhoofd?
En wat zal die man tegen wie ze aan stond te schuren je dankbaar zijn.
Ik ben ook bang dat ik dit nooit meer vergeet als ik bij haar blijf, dus het is wellicht het beste om te kappen.
Nee, ze is wel een goede moeder. En dat drinken doet ze eigenlijk alleen als ze op stap gaat of bij mij thuis is. Daar moet ze mee stoppen.
pi_140591114
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:29 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Dat laatste zal ik haar voorleggen en anders hou ik het voor gezien.
Ik ben vanmorgen 2x gebeld met haar toestel die ik nu heb. Maar omdat ik steeds te laat ben en er een lock op zit kan ik het nummer niet terugbellen.
Haar auto en spullen liggen ook nog bij mij, dus zal haar straks nog wel zien.
Dus dit is al de tweede keer dat ze fysiek wordt... Inderdaad hulp laten zoeken en anders wegwezen. Wat een gestoorde.
  zondag 1 juni 2014 @ 09:43:57 #68
428714 ikeahotdog
Nu ook op Blueray en dvd
pi_140591154
dumpen :')
Aids is een keuze
  zondag 1 juni 2014 @ 09:45:49 #69
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_140591167
Wat lees ik hier nou telkens over aangifte doen? :') TS heeft een schrammetje op zijn wang, je geeft haar gewoon een klap terug en vertelt dat ze op kan rotten. Wat is hier nou moeilijk aan?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_140591244
Haha dat wijf spoort niet xD
pi_140591266
Niet normaal dit. Je kan haar nog een kans geven, maar denk dat je dan wel heel gul bent.
pi_140591432
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:45 schreef LasTeR het volgende:
Wat lees ik hier nou telkens over aangifte doen? :') TS heeft een schrammetje op zijn wang, je geeft haar gewoon een klap terug en vertelt dat ze op kan rotten. Wat is hier nou moeilijk aan?
Bijtlwonden (in het gezicht) kunnen best ontsteken en dan vrij lang duren om te genezen. Je weet nog niet hoe het geneest, ik vind het nogal wat.
pi_140591451
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:11 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Bijtlwonden (in het gezicht) kunnen best ontsteken en dan vrij lang duren om te genezen. Je weet nog niet hoe het geneest, ik vind het nogal wat.
Dan nog. Aangifte doen. :')
Dit los je toch zelf wel op.
pi_140591466
Ik heb één keer eerder meegemaakt bij een ander meisje (niet mijn vriendin ofzo) dat ze helemaal door het lint ging na het drinken van één glas rode wijn. Sommige mensen schijnen er heel slecht tegen te kunnen en worden echt helemaal gestoord. Ik denk dat TS eens met de huisarts moet gaan praten.
pi_140591499
quote:
8s.gif Op zondag 1 juni 2014 08:53 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ga jij anders ff lekker Braddie uit elkaar trekken
Waar is hij gebleven eigenlijk? Lang geen topics van hem gezien :o
pi_140591548
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:18 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Waar is hij gebleven eigenlijk? Lang geen topics van hem gezien :o
Volgens mij heeft hij een ip-ban. Zonde ;(
pi_140591658
quote:
99s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:13 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Nee hier doe je aangifte van, eerst is TS al geschopt en nu in het gezicht gebeten, straks blijft TS wel met een litteken zitten, als je je niet kan inhouden dan moet je ook de verantwoording dragen dat je daden gevolgen hebben.
pi_140591677
quote:
99s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:13 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar ik bedoel meer dat het niet niets is om iemand in het gezicht te bijten. Of hij aangifte gaat doen moet ie zelf weten.
  zondag 1 juni 2014 @ 10:46:23 #79
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_140591881
Nou TS, als het nou nog niet duidelijk is:

Dumpen dat wijf. Dat kind is toch niet van jou. #yolo
  zondag 1 juni 2014 @ 10:58:33 #80
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_140592048
Dus als ik het goed begrijp is TS alleen naar het ziekenhuis gegaan en is zijn vriendin op het concert gebleven?

Dus lekker bij die gast met wie ze aan het dansen was?
pi_140592072
Iedere vorm van geweld zou voor mij 't einde van de relatie betekenen. Vooral als mijn vriend Mike Tyson op m'n wang gaat.
pi_140592101
Twee incidenten dus. Dumpen.
pi_140592118
Eerst schopt ze je en een andere keer bijt ze je..leuk zo een vriendin. Zij heeft duidelijk issues en dus hulp nodig. Klinkt als een klein kind dat aandacht zoekt ook dat schuren waar jij bij bent.
  zondag 1 juni 2014 @ 11:06:47 #84
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140592188
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:11 schreef fahrenkrog het volgende:
Nee, ik trok haar weg van hem vandaan en zei duidelijk waar ze nou mee bezig was. Oké dat had wellicht op een rustigere manier gekund, maar
Erg jammer dat er hier "maar" in staat. Het lijkt er op dat jullie niet van elkaar kunnen afblijven. Dat je haar van hem aftrekt, dat vind ik echt vreemd. Je had gewoon kunnen zeggen, "ik weet niet wat jij aan het doen bent, maar ik ga naar huis".

Je bent zelf met het handgemeen begonnen. Dat ontslaat haar niet van haar verantwoordelijkheden, maar jij neemt je eigen verantwoordelijkheid ook niet op.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_140592361
quote:
14s.gif Op zondag 1 juni 2014 02:56 schreef BlueMage het volgende:
Niet jaloers? :') Vet normaal als je vriendin met een ander intiem danst. Ik zou echt helemaal gek worden. :@
pi_140592380
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:58 schreef Tinos85 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is TS alleen naar het ziekenhuis gegaan en is zijn vriendin op het concert gebleven?

Dus lekker bij die gast met wie ze aan het dansen was?
Ik mag toch hopen dat die gast, na het zien van bloed tussen d'r tanden, de andere kant is opgelopen!
Silence can mock
  zondag 1 juni 2014 @ 11:21:06 #87
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140592443
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:18 schreef BuffaloJill het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat die gast, na het zien van bloed tussen d'r tanden, de andere kant is opgelopen!
Ik zou als ik die gast was inderdaad ook even een ommetje gaan maken. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gourmetten of steengrillen?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 juni 2014 @ 11:35:49 #88
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140592709
Dus ze bijt je en vervolgens ga je huilend, alleen, naar het ziekenhuis terwijl zij lekker blijft dirty dansen met een onbekende en je vraagt je nu af wat je moet doen??

Ze van mij ter plekke een muilpeer en een kopstoot gekregen en de kleren had ze aan het eind van de avond uit de voortuin kunnen vissen.
pi_140592730
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:06 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Erg jammer dat er hier "maar" in staat. Het lijkt er op dat jullie niet van elkaar kunnen afblijven. Dat je haar van hem aftrekt, dat vind ik echt vreemd. Je had gewoon kunnen zeggen, "ik weet niet wat jij aan het doen bent, maar ik ga naar huis".

Je bent zelf met het handgemeen begonnen. Dat ontslaat haar niet van haar verantwoordelijkheden, maar jij neemt je eigen verantwoordelijkheid ook niet op.
Ik trok haar idd weg omdat we afgesproken hebben dat intiem dansen alleen met elkaar gebeurt. Als je dan voor m'n neus zoiets flikt dan ben ik goed pissed.
En geloof me, ik ben niet zo snel jaloers. Iedereen zal wellicht anders reageren en ja, ik had ook gedronken, maar dan nog gedraag je je als dat je een realtie met elkaar hebt. Anders kan ik net zo goed een open relatie beginnen, niet dan?
pi_140592752
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus ze bijt je en vervolgens ga je huilend, alleen, naar het ziekenhuis terwijl zij lekker blijft dirty dansen met een onbekende en je vraagt je nu af wat je moet doen??

Ze van mij ter plekke een muilpeer en een kopstoot gekregen en de kleren had ze aan het eind van de avond uit de voortuin kunnen vissen.
Nee nee, zij beet en liep meteen naar de uitgang.
pi_140593164
Haar een alcohollimiet opleggen gaat sws niet werken
pi_140593220
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:54 schreef Zolder het volgende:
Haar een alcohollimiet opleggen gaat sws niet werken
Nee, het moet uit haar zelf komen. Voorlopig ff op een laag pitje en wie weet ziet ze het zelf in
  zondag 1 juni 2014 @ 11:58:53 #93
338319 ZarB
Piña colada
pi_140593274
Hulp zoeken voor mevrouw. Er waren ook vrienden bij? Mijn god.. wat enorm genant. Als je bij haar blijft gaat het gegarandeerd nog eens gebeuren en straks wil niemand meer met jullie op stap. Kies je voor een leuk leven alleen met vrienden om je heen of voor een leven waarin je alleen haar hebt met alle lichamelijke en geestelijke gevolgen van dien?

Ik begrijp dat het lastig voor je is, maar het is ook voor haar eigen bestwil als er nu direct actie wordt ondernomen voor dit gestoorde gedrag.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_140593420
Hulp zoeken voor haar zal niet in dank worden afgenomen. Ze heeft dus 2x (veel) teveel gedronken. Nou ik ben wat jonger maar ik weet wel dat ik vaker teveel heb gedronken. En gekke dingen heb gedaan.

Er wordt altijd gezegd dat alcohol geen excuus is, best, maar het is wel de reden dat ze heeft gedaan wat ze heeft gedaan.

Dus om gelijk voor te stellen dat ze psychologische hulp nodig heeft is zwaar overdreven.

Maarja, mensen kijk niet zo graag genuanceerd naar een situatie als deze.
  zondag 1 juni 2014 @ 12:05:01 #95
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140593452
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:03 schreef Zolder het volgende:
Hulp zoeken voor haar zal niet in dank worden afgenomen. Ze heeft dus 2x (veel) teveel gedronken. Nou ik ben wat jonger maar ik weet wel dat ik vaker teveel heb gedronken. En gekke dingen heb gedaan.
Nou ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben gedaan, maar toch niet je vriendin gebeten of geschopt van de drank?
pi_140593545
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nou ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben gedaan, maar toch niet je vriendin gebeten of geschopt van de drank?
Wel ergere dingen onder invloed van alcohol dan dat gedaan wat betreft fysiek geweld. Of is ze gestoord puur om het feit dat het haar vriend was?
  zondag 1 juni 2014 @ 12:14:03 #97
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140593680
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:08 schreef Zolder het volgende:

[..]

Wel ergere dingen onder invloed van alcohol dan dat gedaan wat betreft fysiek geweld. Of is ze gestoord puur om het feit dat het haar vriend was?
Als jij dronken andere mensen in elkaar hebt geslagen vind ik dat eigenlijk ook gestoord ja. Er is niks mis met een keer goed dronken worden, maar als je andere mensen gaat verwonden en een gevaar bent lijkt me dat niet heel normaal.
  zondag 1 juni 2014 @ 12:15:36 #98
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140593720
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:21 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Oftewel, ze heeft het al eerder gedaan en het gesprek toen heeft ook niet geholpen. Ze heeft NIETS geleerd van de vorige keer en blijkbaar kan ze zich niet inhouden.

Dit gaat gegarandeerd nog eens gebeuren en als jij niet bij haar weggaat, dan zeg je eigenlijk 'ik vind het OK dat jij me zo behandelt'.
Resistance is futile.
pi_140593792
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

Als jij dronken andere mensen in elkaar hebt geslagen vind ik dat eigenlijk ook gestoord ja. Er is niks mis met een keer goed dronken worden, maar als je andere mensen gaat verwonden en een gevaar bent lijkt me dat niet heel normaal.
Je mag me best gestoord vinden. Gelukkig was dat in het pre-facebook hooivorken actie tijdperk dus het is een geheim tussen mij en wat anderen voor al heel wat jaar. En hey ik functioneer nog steeds normaal en niet gestoord :D

Ow, en ik vind jou gestoord omdat je iemand zo snel gestoord vind. Sorry vind ik gewoon zo :*
  zondag 1 juni 2014 @ 12:19:42 #100
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140593843
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:08 schreef Zolder het volgende:

[..]

Nog zo'n sukkel die niet zou moeten drinken. Als je niet met alcohol om kunt gaan, blijf er dan vanaf.
Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 12:20:54 #101
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140593871
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:17 schreef Zolder het volgende:

[..]

Je mag me best gestoord vinden. Gelukkig was dat in het pre-facebook hooivorken actie tijdperk dus het is een geheim tussen mij en wat anderen voor al heel wat jaar. En hey ik functioneer nog steeds normaal en niet gestoord :D

Ow, en ik vind jou gestoord omdat je iemand zo snel gestoord vind. Sorry vind ik gewoon zo :*
Blijkbaar functioneer je niet zo normaal als je gedronken hebt.
Resistance is futile.
pi_140593913
quote:
14s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:20 schreef Seven. het volgende:

[..]

Blijkbaar functioneer je niet zo normaal als je gedronken hebt.
Ooit gehoord van incidenteel? Of nee je hebt natuurlijk geen tijd om er wat langer over na te denken, je moet gelijk oordelen. Dat was 1 x (dat zei ik al) en wie weet hoe vaak ik in totaal dronken ben geweest. Het kan jou net zo goed een keer overkomen, dat is gewoon pech hebben.
  zondag 1 juni 2014 @ 12:24:01 #103
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140593934
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:23 schreef Zolder het volgende:

[..]

Ooit gehoord van incidenteel? Dat was 1 x en wie weet hoe vaak ik dronken ben geweest. Het kan jou net zo goed een keer overkomen, dat is gewoon pech hebben.
Blijf vooral lekker zuipen, vol vertrouwen dat je jezelf nooit weer onsterfelijk belachelijk maakt.
Een keer is genoeg.
Resistance is futile.
pi_140593943
quote:
14s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Blijf vooral lekker zuipen, vol vertrouwen dat je jezelf nooit weer onsterfelijk belachelijk maakt.
Een keer is genoeg.
Domme burgerlijke trut :')
  zondag 1 juni 2014 @ 12:26:51 #105
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140594007
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:24 schreef Zolder het volgende:

[..]

Domme burgerlijke trut :')
Ziehier een uitstekend voorbeeld van een poster op fok die een discussie niet aankan. Verbale onmacht noemt men dat ook wel, iemand uitschelden. Het geeft alleen je eigen zwakte weer.

Hoe dan ook, we gaan offtopic. Mijn advies is: niet meer drinken want vroeg of laat ga je weer door het lint met volgezeken broek enzo. En doe iets aan die onsterfelijk domme avatar van je, knullie!

:*
Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 12:28:45 #106
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_140594050
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:16 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Niet jaloers? :') Vet normaal als je vriendin met een ander intiem danst. Ik zou echt helemaal gek worden. :@
Ja idd dan ga je zelf ook iemand die veel te veel gedronken heeft en zich waarschijnlijk de volgende dag niks meer kan herinneren lekker bij de haren zo ongeveer wegsleuren. TS z'n gedrag is hier ook niet echt helemaal in de haak naar mijn mening. :')
Hallon!
pi_140594063
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:26 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ziehier een uitstekend voorbeeld van een poster op fok die een discussie niet aankan. Verbale onmacht noemt men dat ook wel, iemand uitschelden. Het geeft alleen je eigen zwakte weer.

Hoe dan ook, we gaan offtopic. Mijn advies is: niet meer drinken want vroeg of laat ga je weer door het lint met volgezeken broek enzo. En doe iets aan die onsterfelijk domme avatar van je, knullie!

Er kan met jou niet gediscussierd worden. Maar je komt gewoon over als een burgerlijke trut, omdat je gewoon niet in wil zien dat het mogelijk is dat zoiets incidenteel iedereen een keer kan overkomen en dat dit zeker niet betekent dat deze persoon dan maar nooit meer zou moeten drinken. Je scheert gewoon iedereen over een kam omdat je je laat leiden door emoties en niet verder kijkt dan je neus lang is. Je zou een slechte rechter zijn.

Je bent eigenlijk te vergelijken met een tokkie van het niveau ''die zouden ze zelf ook zn lul af moeten snijden!!!!''
  roze zondag 1 juni 2014 @ 12:30:01 #108
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140594078
Wtf
Your beauty never ever scared me.
pi_140594227
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:28 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ja idd dan ga je zelf ook iemand die veel te veel gedronken heeft en zich waarschijnlijk de volgende dag niks meer kan herinneren lekker bij de haren zo ongeveer wegsleuren. TS z'n gedrag is hier ook niet echt helemaal in de haak naar mijn mening. :')
Ik zou mijn vriendin dan ook niet veel te veel laten drinken.
  PR en moderator zondag 1 juni 2014 @ 12:40:11 #110
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_140594326
TVP. Laat even weten wat er uit een eventueel gesprek komt. Ben wel benieuwd wat haar kant van het verhaal is nu ze weer weet wat ze heeft geflikt.
Fuck the EBU.
pi_140594888
Als jij er niet bij bent of jouw relatie met haar staat scheef, flikt ze het weer om met iemand zo te dansen en verder.

die kerel van haar van wie ze het kind heeft zal wel met een soort gelijke reden weg zijn bij haar

je bent jong. zoek een leuke meid en de wereld gaat voor je open.

en doe aangifte van mishandeling
pi_140594922
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:29 schreef fahrenkrog het volgende:
ben vanmorgen 2x gebeld met haar toestel die ik nu heb. Maar omdat ik steeds te laat ben en er een lock op zit kan ik het nummer niet terugbellen.
Faalhaas.
pi_140595003
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:32 schreef LittleLady het volgende:
Nee hier doe je aangifte van, eerst is TS al geschopt en nu in het gezicht gebeten, straks blijft TS wel met een litteken zitten, als je je niet kan inhouden dan moet je ook de verantwoording dragen dat je daden gevolgen hebben.
Oeh, geen makkelijke tante hoor, die little lady.
  zondag 1 juni 2014 @ 13:11:31 #114
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_140595093
Ben wel benieuwd naar hoe je wang eruit ziet nu.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  zondag 1 juni 2014 @ 13:14:48 #115
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_140595161
Klinkt als potentiëel TBS-materiëel, TS.
pi_140595173
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:24 schreef Zolder het volgende:
[..]

Een keer is genoeg.
Domme burgerlijke trut
Echt hé, jezus. :') wat een nerdjes hier in dit topic zeg, whahaha.
pi_140595744
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:08 schreef Villas_Rubin het volgende:

[..]

Oeh, geen makkelijke tante hoor, die little lady.
Ik ben heel lief, maar laat me niet bijten
pi_140595980
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:37 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ik ben heel lief, maar laat me niet bijten
Misschien toch wel er een fetisj van maken en regelmatig in bijtseks engageren? :9~ :*
  zondag 1 juni 2014 @ 13:46:21 #119
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_140596013
Volgens mij is het onzin dat je na redelijke alcoholconsumptie al je zelfbeheersing én geheugen verliest. Dit kan alleen als je compleet lazerus bent, als dat na een aantal wijntjes al gebeurt is er meer aan de hand. Misschien is de alcohol een slecht excuus?
Say what?
pi_140596055
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:45 schreef persmaker het volgende:

[..]

Misschien toch wel er een fetisj van maken en regelmatig in bijtseks engageren? :9~ :*
Er zit een groot verschil in plagend bijten en gebeten worden en op de eerste hulp belanden
pi_140596065
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:46 schreef UpsideDown het volgende:
Volgens mij is het onzin dat je na redelijke alcoholconsumptie al je zelfbeheersing én geheugen verliest. Dit kan alleen als je compleet lazerus bent, als dat na een aantal wijntjes al gebeurt is er meer aan de hand. Misschien is de alcohol een slecht excuus?
Soms moet je inderdaad door de zure appel heen bijten.
pi_140596100
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:47 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Er zit een groot verschil in plagend bijten en gebeten worden en op de eerste hulp belanden
Wat is het verschil dan? Benieuwd.
pi_140596139
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:49 schreef persmaker het volgende:

[..]

Wat is het verschil dan? Benieuwd.
Moet ik dat serieus nog uitleggen
pi_140596283
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:50 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Moet ik dat serieus nog uitleggen
Heb jij nooit gehoord van flogging en caning als seksfetisj? Dat is lijfstraf dus k zou niet ervan opkijken als het bijten ook actueel is.
pi_140596397
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:56 schreef persmaker het volgende:

[..]

Heb jij nooit gehoord van flogging en caning als seksfetisj? Dat is lijfstraf dus k zou niet ervan opkijken als het bijten ook actueel is.
Nee pak nog wel eens plagend zachtjes de lip van mijn vriend of oorlelletje, doet hij ook wel eens om vervolgens elkaar niet meer serieus aan te kunnen kijken en constant in lachen uit te barsten, maar uit nijd iemand bijten vind dat heel primitief en verachtelijk, daarvoor was het al schoppen lijkt wel een shetlander die zijn zin niet krijgt die trappen en bijten dan ook
pi_140596543
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 13:59 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Nee pak nog wel eens plagend zachtjes de lip van mijn vriend of oorlelletje, doet hij ook wel eens om vervolgens elkaar niet meer serieus aan te kunnen kijken en constant in lachen uit te barsten, maar uit nijd iemand bijten vind dat heel primitief en verachtelijk, daarvoor was het al schoppen lijkt wel een shetlander die zijn zin niet krijgt die trappen en bijten dan ook
Dus het gaat om de bedoeling daarachter en niet de methode van uitvoering?
  zondag 1 juni 2014 @ 14:05:32 #127
347415 r8v2
Relbie.
pi_140596576
pi_140596579
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:04 schreef persmaker het volgende:

[..]

Dus het gaat om de bedoeling daarachter en niet de methode van uitvoering?
Zou jij het normaal vinden als je vriendin je ineens keihard begint te schoppen of ineens in je gezicht begint te bijten?
pi_140596616
Volgens eigen zeggen ging het om een winti icm drank.
Moet ik het maar mee doen
pi_140596632
Ga nu het nog kan :') Als dit na 1 jaar relatie al gebeurt (tot twee keer aan toe), hoe zie je het dan voor je over 5 of 10 jaar? Normale mensen die stomdronken zijn doen zoiets al niet, dan is er echt wat mis met je. Sowieso volkomen respectloos om zo te dansen met die gozer, en jou vervolgens dan in je wang te bijten. Je kan mensen ook niet afdwingen om niet/minder te drinken, als ze niet gigantische berouw heeft zit dat er niet in. Als ze oprecht spijt had gehad van de vorige keer dat ze je aanviel was ze meteen gestopt/geminderd met drinken en was dit geen tweede keer gebeurd. Ik denk sowieso dat de alcohol niet de oorzaak is van haar gedrag, het is hooguit de aanleiding/de druppel die maakt dat ze het doet. Je bent echt te goed voor deze wereld als je haar voor de derde keer een kans geeft. Ze heeft heel veel goed te maken, maar zo te horen doet ze niet echt haar best daarvoor.
pi_140596639
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:05 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Zou jij het normaal vinden als je vriendin je ineens keihard begint te schoppen of ineens in je gezicht begint te bijten?
Ach alles is maar een fetisj tegenwoordig. Zolang ik maar niet 200 euries gelijk af hoef te staan vind ik t meevallen.
pi_140596742
quote:
15s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:06 schreef fahrenkrog het volgende:
Je hebt d'r na die mededeling toch wel een aantal vingers afgebeten. Houdt gelijk wat lastiger vast ook, die wijnglazen.
Silence can mock
pi_140596789
quote:
En wat ga jij nu doen? Accepteer je het en steek je je kop in het zand, of ga je haar dumpen, of aangifte doen?
  zondag 1 juni 2014 @ 14:13:34 #134
230788 n8n
Pragmatisch
pi_140596807
Hoe fucking veel wijn kan je überhaupt drinken tijden een concert dat je er lazarus van wordt. Geloof er niks van dat ze zich een black-out heeft gedronken binnen een uur met de drukte op een concert.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 1 juni 2014 @ 14:37:43 #135
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140597438
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:28 schreef BlueMage het volgende:
TS z'n gedrag is hier ook niet echt helemaal in de haak naar mijn mening. :')
Precies, getuige deze reactie:
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:37 schreef fahrenkrog het volgende:
Ik trok haar idd weg omdat we afgesproken hebben dat intiem dansen alleen met elkaar gebeurt. Als je dan voor m'n neus zoiets flikt dan ben ik goed pissed.
En geloof me, ik ben niet zo snel jaloers. Iedereen zal wellicht anders reageren en ja, ik had ook gedronken, maar dan nog gedraag je je als dat je een realtie met elkaar hebt. Anders kan ik net zo goed een open relatie beginnen, niet dan?
Dus jij vindt dat jouw gedrag begrijpelijk is omdat zij zich op een bepaalde manier gedraagt?

Um, nee. Jij moet gewoon met je handen van haar afblijven, net als zij van jou.

Jullie halen bij elkaar het slechtste er uit.
  zondag 1 juni 2014 @ 14:44:10 #136
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_140597610
quote:
Winti? Wut? Bad juju? :').
Ik ga naar huis.
pi_140597764
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:37 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Precies, getuige deze reactie:

[..]

Dus jij vindt dat jouw gedrag begrijpelijk is omdat zij zich op een bepaalde manier gedraagt?

Um, nee. Jij moet gewoon met je handen van haar afblijven, net als zij van jou.

Jullie halen bij elkaar het slechtste er uit.
Ja man mishandeling dit, je vriendin even bij een gozer vandaan halen.
  zondag 1 juni 2014 @ 15:19:26 #138
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_140598343
Ze had ook honden kunnen doodbieten hoe of wat
RED ONS HENNIEGOD
pi_140599270
wtf is een winti?
pi_140599285
quote:
Wat is een winti nu weer?
pi_140599303
Winti is een traditionele Afro-Surinaamse religie, het zijn ook alle bovennatuurlijke wezens die door A Nana (de God der Goden), de schepper van het universum, zijn geschapen.

Lees ik :S

Foto genomen na rituele dans, de lichamen zijn met kruiden geprepareerd zodat men door vuur kan dansen

_O-
  zondag 1 juni 2014 @ 16:01:06 #142
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_140599370
Dus ze deed gewoon het dansritueel van de Winti en jij stoorde haar hierin.
pi_140599385
maar wie heeft nou gewonnen?
  zondag 1 juni 2014 @ 16:28:56 #144
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_140599982
Honden die bijten maak je af, trek hieruit je conclusie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Twiitch op 01-06-2014 16:52:00 ]
Graag op anoniem
pi_140600122
quote:
En volgens jouw zeggen mag ze op zoek naar een andere vriend.
  zondag 1 juni 2014 @ 16:50:41 #146
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140600614
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 14:50 schreef habitue het volgende:
Ja man mishandeling dit, je vriendin even bij een gozer vandaan halen.
Dat zei ik toch niet?

TS had gedronken, en hij zegt "ik trok haar weg". Dus hij heeft haar vastgepakt en trok aan haar. Dat deed hij vast niet zoals je een kitten oppakt, want hij was boos, jaloers en had gedronken.

Dan ontstaat er gewoon heel gemakkelijk een handgemeen. Dus hij moet zich niet voordoen als de volledige onschuld. Zij lokt het uit, hij trekt aan haar, zij bijt hem.

Precies hetzelfde gebeurt elke dag op het schoolplein. Alleen nu is er geen meester of juffrouw die het oplost.

Laten we voorop stellen: ik ben zelf geen haar beter. Dus mijn advies, helaas uit ervaring, is aan TS: zeg elkaar vaarwel. Want een relatie waarin je zulke gevoelens bij elkaar tevoorschijn haalt, daar moet je gewoon niet in willen zitten.
  zondag 1 juni 2014 @ 16:54:59 #147
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_140600732
wat
  zondag 1 juni 2014 @ 17:02:24 #148
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_140600962
Winti? Wtf, wordt steeds gekker dit verhaal. :')
Hallon!
  zondag 1 juni 2014 @ 17:44:40 #149
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140602204
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:29 schreef Zolder het volgende:

[..]

Er kan met jou niet gediscussierd worden. Maar je komt gewoon over als een burgerlijke trut, omdat je gewoon niet in wil zien dat het mogelijk is dat zoiets incidenteel iedereen een keer kan overkomen en dat dit zeker niet betekent dat deze persoon dan maar nooit meer zou moeten drinken. Je scheert gewoon iedereen over een kam omdat je je laat leiden door emoties en niet verder kijkt dan je neus lang is. Je zou een slechte rechter zijn.

Je bent eigenlijk te vergelijken met een tokkie van het niveau ''die zouden ze zelf ook zn lul af moeten snijden!!!!''
Ik ben dan ook geen rechter, we zitten op fok en niet in de rechtzaal. En no offence knul, maar mensen die agressief worden van drank: dat zijn de tokkies van onze maatschappij. Niet de burgertrutten die wel weten waar de grens ligt.

Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 17:47:20 #150
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140602271
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 16:50 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Dat zei ik toch niet?

TS had gedronken, en hij zegt "ik trok haar weg". Dus hij heeft haar vastgepakt en trok aan haar. Dat deed hij vast niet zoals je een kitten oppakt, want hij was boos, jaloers en had gedronken.

Dan ontstaat er gewoon heel gemakkelijk een handgemeen. Dus hij moet zich niet voordoen als de volledige onschuld. Zij lokt het uit, hij trekt aan haar, zij bijt hem.

Precies hetzelfde gebeurt elke dag op het schoolplein. Alleen nu is er geen meester of juffrouw die het oplost.

Laten we voorop stellen: ik ben zelf geen haar beter. Dus mijn advies, helaas uit ervaring, is aan TS: zeg elkaar vaarwel. Want een relatie waarin je zulke gevoelens bij elkaar tevoorschijn haalt, daar moet je gewoon niet in willen zitten.
En dit ja.
Resistance is futile.
pi_140602405
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben dan ook geen rechter, we zitten op fok en niet in de rechtzaal. En no offence knul, maar mensen die agressief worden van drank: dat zijn de tokkies van onze maatschappij. Niet de burgertrutten die wel weten waar de grens ligt.

Het is dan ook enkel om aan te geven dat ik je manier van oordelen niet waardeer. Maar dat snap je zelf toch wel lijkt me? Waarom dan toch zo kinderachtig doen met ''ik ben dan ook geen rechter, we zitten op fok en niet in de rechtzaal''.

Maar voel jezelf maar elitair omdat je nog nooit een slechte dronk hebt gehad, hoop voor je dat je nog met jezelf kan leven als het wel een keer zo is.
pi_140602458
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

En dit ja.
Dus ze zijn allebei ''gestoord''?
pi_140602511
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:54 schreef Zolder het volgende:

[..]

Nou ik hoef er in ieder geval niet mee op stap :')
Leuke avond word dat
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 1 juni 2014 @ 17:59:40 #154
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140602581
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:52 schreef Zolder het volgende:

[..]

Het is dan ook enkel om aan te geven dat ik je manier van oordelen niet waardeer. Maar dat snap je zelf toch wel lijkt me? Waarom dan toch zo kinderachtig doen met ''ik ben dan ook geen rechter, we zitten op fok en niet in de rechtzaal''.

Maar voel jezelf maar elitair omdat je nog nooit een slechte dronk hebt gehad, hoop voor je dat je nog met jezelf kan leven als het wel een keer zo is.
Ik zal het maar zo zeggen dan: ik weet van mezelf dat ik geil word na 10 bier. Dus uit respect voor mijn partner zuip ik niet zoveel, tenzij hij er voordeel van heeft. Je kunt dus wel stellen dat ik me niet bezat als hij er niet bij is, want ik sta niet voor mezelf in. Dat is ook een vorm van niet om kunnen gaan met alcohol.

En ik oordeel omdat jij hier trots verkondigt dat jij wel erger hebt gedaan dan TS d'r vriendin, alsof zij om die reden zichzelf niet hoeft te beteren. Zij heeft het al twee keer geflikt.
Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 18:02:07 #155
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140602631
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:54 schreef Zolder het volgende:

[..]

Ik vind TS zijn vriendin wel gestoord, afgaande op TS zijn verhaal. Zeker gezien het feit dat dit de tweede keer binnen een jaar is. En TS blijft bij haar, dat is gestoord. Blijkbaar halen ze het slechtste in elkaar naar boven op sommige momenten.
Resistance is futile.
pi_140602641
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zal het maar zo zeggen dan: ik weet van mezelf dat ik geil word na 10 bier. Dus uit respect voor mijn partner zuip ik niet zoveel, tenzij hij er voordeel van heeft. Je kunt dus wel stellen dat ik me niet bezat als hij er niet bij is, want ik sta niet voor mezelf in. Dat is ook een vorm van niet om kunnen gaan met alcohol.

En ik oordeel omdat jij hier trots verkondigt dat jij wel erger hebt gedaan dan TS d'r vriendin, alsof zij om die reden zichzelf niet hoeft te beteren. Zij heeft het al twee keer geflikt.
En een grens moet je vinden. Dat jij dit nou hebt gedaan door misschien een aantal keren met de verkeerde man te neuken tja.

Het is gewoon fout om te pas en te onpas mensen gestoord te verklaren. Dat staat er los van dat die vriendin zich moet beteren, maar psychiatrische hulp, komop zeg.
  zondag 1 juni 2014 @ 18:06:28 #157
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140602713
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:02 schreef Zolder het volgende:

[..]

En een grens moet je vinden. Dat jij dit nou hebt gedaan door misschien een aantal keren met de verkeerde man te neuken tja.

Het is gewoon fout om te pas en te onpas mensen gestoord te verklaren. Dat staat er los van dat die vriendin zich moet beteren, maar psychiatrische hulp, komop zeg.
Ik heb zoveel mannen geneukt, daar zaten geen verkeerde mannen tussen hoor, was een leuke tijd maar na een tijdje gaat het vervelen en ik ben gewoon een hele leuke vent tegengekomen waar ik 100% voor ga. Als dat betekent dat ik me niet meer elke week kan bezatten, lekker belangrijk, ik mis dat leven niet eens.

Ik vind helemaal niet dat ze hulp nodig heeft. Het gedrag dat ze vertoond is gestoord, en door je zo klem te zuipen bewijs je dus dat je totaal geen loyaliteit kent naar je partner. En zat of niet, het is en blijft mishandeling.
Resistance is futile.
pi_140602738
Geen vrouwen daten die drinken en uitgaan als hobby hebben, dat is vragen om problemen.
pi_140602747
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:06 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb zoveel mannen geneukt, daar zaten geen verkeerde mannen tussen hoor, was een leuke tijd maar na een tijdje gaat het vervelen en ik ben gewoon een hele leuke vent tegengekomen waar ik 100% voor ga. Als dat betekent dat ik me niet meer elke week kan bezatten, lekker belangrijk, ik mis dat leven niet eens.

Ik vind helemaal niet dat ze hulp nodig heeft.(dat ze hulp nodig heeft) Het gedrag dat ze vertoond is gestoord, en door je zo klem te zuipen bewijs je dus dat je totaal geen loyaliteit kent naar je partner. En zat of niet, het is en blijft mishandeling.
In een van je eerste posts die ik quotte gaf je dat wel aan, en dat is de reden dat van mij uit deze discussie is ontstaan. Als je wil kan ik het nog wel even terug zoeken :)
  zondag 1 juni 2014 @ 18:08:48 #160
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140602756
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
Geen vrouwen daten die drinken en uitgaan als hobby hebben, dat is vragen om problemen.
Dat weten we van TS zijn vriendin helemaal niet.
Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 18:10:11 #161
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140602790
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:08 schreef Zolder het volgende:

[..]

In een van je eerste posts die ik quotte gaf je dat wel aan, en dat is de reden dat van mij uit deze discussie is ontstaan. Als je wil kan ik het nog wel even terug zoeken :)
Doe dat maar eens, ja! En quote het ook even als je de post vind waar ik zeg dat TS zijn vriendin professionele hulp nodig heeft.

c_/
Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 18:14:04 #162
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140602876
Maar goed, winti dus. TS, is dat goed genoeg voor jou? Laat je je onder het mom van winti zo behandelen of ben je nu klaar met haar?
Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 18:19:45 #163
352806 Neejman
Jawelman!
pi_140603014
Klap haar in een hoek als je alleen met haar bent, even laten zien dat jij de baas bent.
hihi
  zondag 1 juni 2014 @ 18:23:51 #164
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140603119
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:08 schreef Zolder het volgende:

[..]

Nog aan het zoeken?
Resistance is futile.
pi_140603495
quote:
14s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Doe dat maar eens, ja! En quote het ook even als je de post vind waar ik zeg dat TS zijn vriendin professionele hulp nodig heeft.

c_/
Ow dat was niet jij maar ZarB :)

Hulp zoeken voor mevrouw. Er waren ook vrienden bij? Mijn god.. wat enorm genant. Als je bij haar blijft gaat het gegarandeerd nog eens gebeuren en straks wil niemand meer met jullie op stap. Kies je voor een leuk leven alleen met vrienden om je heen of voor een leven waarin je alleen haar hebt met alle lichamelijke en geestelijke gevolgen van dien?

Ik begrijp dat het lastig voor je is, maar het is ook voor haar eigen bestwil als er nu direct actie wordt ondernomen voor dit gestoorde gedrag.
pi_140603973
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat weten we van TS zijn vriendin helemaal niet.
Jawel:

quote:
15s.gif Op zondag 1 juni 2014 02:49 schreef fahrenkrog het volgende:
Ze houdt van een wijntje, maar zodra ze teveel heeft is ze haar zelf niet.
pi_140604088
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:14 schreef Seven. het volgende:
Maar goed, winti dus. TS, is dat goed genoeg voor jou? Laat je je onder het mom van winti zo behandelen of ben je nu klaar met haar?
Nee, ik ben er nog niet helemaal uit.
Enerzijds wil ik haar beloftes mbt stoppen met drinken op mijn voorwaarde (dus zonder familiebezoek) laten nakomen, anderzijds kan ik dit gewoon niet accepteren als man zijnde.
  zondag 1 juni 2014 @ 19:17:26 #168
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140604376
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:00 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Jawel:

[..]

Wie zegt dat zuipen en uitgaan haar hobby is? Voor hetzelfde geld is ze maar 4 keer per jaar op stap.
Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 19:19:02 #169
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_140604424
Hannibal at ook wangen.
  zondag 1 juni 2014 @ 19:19:15 #170
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140604429
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:05 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Enerzijds wil ik haar beloftes mbt stoppen met drinken op mijn voorwaarde (dus zonder familiebezoek) laten nakomen, anderzijds kan ik dit gewoon niet accepteren als man zijnde.
Ze heeft de vorige keer al gezegd dat het beter zou worden. En wat heeft dat familiebezoek ermee te maken?

Als man zijnde, gezien het feit dat dit de tweede keer is, zou ik d'r een schop onder d'r hol geven met d'r winti. Of je kunt natuurlijk afwachten tot ze je weer te grazen neemt.
Resistance is futile.
pi_140604441
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:52 schreef Zolder het volgende:

[..]

Kom op, je bent gewoon een tokkie als je na een avondje stappen met wat pils achter je kiezen in een groepje iemand in elkaar hoekt. Ik ben vaak zat (veel te) lam geweest, maar ik heb nog nooit iemand op z'n kanis gehoekt dan. Het is toch vaak een bepaald slag mensen die er niet mee om kan gaan en om niks een potje ruzie gaat lopen zoeken.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2014 19:19:57 ]
pi_140604456
Ik vind dit nogal wat hoor. Dit is mijn inziens proberen iemand te verminken. DAt doen allee onvoorspelbare, gevaarlijke mensen.
pi_140604489
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 16:50 schreef Hallmark het volgende:
Dus hij heeft haar vastgepakt en trok aan haar.
Nou nou, het is wat.
pi_140604942
quote:
14s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ze heeft de vorige keer al gezegd dat het beter zou worden. En wat heeft dat familiebezoek ermee te maken?

Als man zijnde, gezien het feit dat dit de tweede keer is, zou ik d'r een schop onder d'r hol geven met d'r winti. Of je kunt natuurlijk afwachten tot ze je weer te grazen neemt.
Ik zou het dan op een laag pitje zetten en aanzien of ze zich houdt aan haar dranklimiet. Doet ze dat dan wederom niet, dan heb ik tenminste geen gedoe meer met familie eromheen.

Maarja, ik ga zo even bij vrienden langs en dan ga ik het nog even relativeren na de heftige nacht van vandaag.
  zondag 1 juni 2014 @ 19:37:02 #175
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140604966
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:36 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Ik zou het dan op een laag pitje zetten en aanzien of ze zich houdt aan haar dranklimiet. Doet ze dat dan wederom niet, dan heb ik tenminste geen gedoe meer met familie eromheen.

Maarja, ik ga zo even bij vrienden langs en dan ga ik het nog even relativeren na de heftige nacht van vandaag.
Denk je ECHT dat je het familiegedoe er niet weer bij krijgt, dan?

:') !!
Resistance is futile.
pi_140605019
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:36 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Serieus, je bent 31 en je laat je schoonfamilie bepalen of jij wel of niet je mokkel dumpt.

Dat je uberhaupt nog overweegt verder te gaan na zoiets... 1x kan een incident zijn, 2x niet...
  zondag 1 juni 2014 @ 19:38:46 #177
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140605029
TS, je kunt haar net zo goed een fles wijn in de hand drukken en zelf alvast de familie opbellen als je doorgaat met dit wijf.
Resistance is futile.
pi_140605148
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Denk je ECHT dat je het familiegedoe er niet weer bij krijgt, dan?

:') !!
haha, nee, ik bedoel dat er geen familiebezoekjes meer zijn. Maar ik ben het eens dat ik het gewoon moet afkappen. En ondanks alles hou ik nog wel van haar, dat maakt het lastig
pi_140605494
Disaster waiting to happen.
  zondag 1 juni 2014 @ 19:53:46 #180
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_140605629
Slaat die winti echt op dat geloof? Wat heeft dat met alcohol en bijten te maken :')
吴 曼 迪
pi_140605866
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:05 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Logisch
Misschien kan je met haar afspraken (alweer) om haar een keer het licht uit de ogen te slaan, om duidelijk te maken hoe de machtsverhoudingen liggen en ze is toch een beetje stout geweest dus een beetje straf moet kunnen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 juni 2014 @ 20:09:34 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140606239
Oooow, het is een bushbitch. Tja.
pi_140606890
Dit doet me denken aan Menno en Lucas in GTST O+
  maandag 2 juni 2014 @ 15:55:20 #184
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140634448
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:42 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

haha, nee, ik bedoel dat er geen familiebezoekjes meer zijn. Maar ik ben het eens dat ik het gewoon moet afkappen. En ondanks alles hou ik nog wel van haar, dat maakt het lastig
Neem maar van een ervaringsdeskundige aan dat het niet de laatste keer zal zijn. Dit zit gewoon in haar, of in de combinatie van jou met haar.

En natuurlijk kun je heel wat bedekken met de mantel der liefde, maar op een gegeven moment gaat dat niet meer. De vraag is mijne inziens of je je verlies nu, of later neemt.
pi_140643257
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:55 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Neem maar van een ervaringsdeskundige aan dat het niet de laatste keer zal zijn. Dit zit gewoon in haar, of in de combinatie van jou met haar.

En natuurlijk kun je heel wat bedekken met de mantel der liefde, maar op een gegeven moment gaat dat niet meer. De vraag is mijne inziens of je je verlies nu, of later neemt.
Ik kan het haar ook niet vergeven. Ze heeft m'n mooie avond verpest waar ik zo naar uitkeek om op los te gaan, een beet bezorgd waar ik nog steeds veel last van heb en ook veel geld heeft gekost qua medici.
Ze wilt dat ik er nog over nadenk en komt eind van de week langs om te horen of ik nog met haar verder wil.
pi_140643851
Winti en drank? Is ze tijdens de seks ook onder invloed van winti? Want ja... Crazy sex.
pi_140696701
Lame excuus. Alleen om die reden zou ik het al uitmaken. Anders neemt ze even de verantwoordelijkheid zelf op zich ofzo :')
pi_140697068
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:29 schreef Dehelerambam het volgende:
Lame excuus. Alleen om die reden zou ik het al uitmaken. Anders neemt ze even de verantwoordelijkheid zelf op zich ofzo :')
Ik zit in een sooirtgelijke situatie.
Stel dat ze die verantwoordelijkheid wel neemt, en belooft te stoppen met drank....zou je haar dan vergeven? Of een tijdje rust?
Vervelend is natuurlijk dat je ouders het ook weten. Het zal altijd een smet blijven....
Hi, this is Mike Mareen
  woensdag 4 juni 2014 @ 09:00:38 #189
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_140697117
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:57 schreef mikemareen het volgende:

[..]

Stel dat ze die verantwoordelijkheid wel neemt, en belooft te stoppen met drank....zou je haar dan vergeven? Of een tijdje rust?
Vervelend is natuurlijk dat je ouders het ook weten. Het zal altijd een smet blijven....
Vervelend omdat zijn ouders natuurlijk ook wel snappen dat zo'n lijp wijf niks waard is.

Nu jij nog.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 4 juni 2014 @ 09:51:55 #190
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_140698020
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dit vind ik dus een heel goed punt! Alcohol kan gekke dingen met je doen, maar als ik de keren na ga dat ik dronken was, stond ik meer op een tafel te dansen. Nooit agressief geworden ofzo... Ik vind dat geen excuus trouwens. Dan zou je net zo goed je partner kunnen vergeven als die vreemdgaat door de 'drank...'
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
pi_140698096
Daarom ben ik ook de hele dag door dronken. Nergens voor aansprakelijk 8-)
pi_140698635
Ts, je bent echt de allergrootste klapmongool als je met deze randdebiel verder gaat. Hoe komt het überhaupt in je op? Ben je bang om niemand anders te vinden, om eenzaam te zijn?
pi_140698755
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:06 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Ik kan het haar ook niet vergeven. Ze heeft m'n mooie avond verpest waar ik zo naar uitkeek om op los te gaan, een beet bezorgd waar ik nog steeds veel last van heb en ook veel geld heeft gekost qua medici.
Ze wilt dat ik er nog over nadenk en komt eind van de week langs om te horen of ik nog met haar verder wil.
Heb je nog respect voor haar? Ik zou het volledig kwijt zijn na zo'n actie. Dan heeft een relatie ook geen zin meer.
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:38:35 #194
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_140699113
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:18 schreef cpanker het volgende:
Ts, je bent echt de allergrootste klapmongool als je met deze randdebiel verder gaat. Hoe komt het überhaupt in je op? Ben je bang om niemand anders te vinden, om eenzaam te zijn?
TS doet water bij de wijn... Iets wat zn vriendin eigenlijk zou moeten doen :)

Overigens is het makkelijk vanaf de zijlijn te roepen dat TS zn vriendin maar moet dumpen.. Zo makkelijk gaat dat niet als je van iemand houdt. Vooral niet gezien het feit dat deze voorvallen alleen gebeuren als ze gedronken heeft en je toch altijd met het idee rond zal lopen dat ze wel fantastisch is als ze niet drinkt. Persoonlijk zou ik haar denk ik nog wel een kans geven, onder voorwaarde dat ze stopt met drinken en bij het eerstvolgende incident het wel over is.
pi_140699740
quote:
17s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:53 schreef megamandy het volgende:
Slaat die winti echt op dat geloof? Wat heeft dat met alcohol en bijten te maken :')
Dit, wat is winti precies? :?
  woensdag 4 juni 2014 @ 11:22:27 #196
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140700118
Als zij zo gek wordt als ze dronken is, hoort ze gewoon te zorgen dat ze niet dronken wordt.

Ik persoonlijk zou dr dumpen, maar je zou ook als keiharde kunnen stellen dat ze nooit meer dronken wordt.
  woensdag 4 juni 2014 @ 11:34:03 #197
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140700478
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:45 schreef LasTeR het volgende:
Dat is ook wat ik in eerste instantie dacht. Maar mocht je ooit voor een instantie/rechter iets hard moeten maken is het toch beter om het wel te doen (in ieder geval i.p.v. haar slaan, want dan krijg je de hele goegemeente over je heen).
  woensdag 4 juni 2014 @ 11:57:14 #198
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140701172
quote:
17s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:53 schreef megamandy het volgende:
Surinamers gaan wel vaker helemaal leip met dat excuus.
pi_140701509
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:38 schreef iScream. het volgende:

[..]

Overigens is het makkelijk vanaf de zijlijn te roepen dat TS zn vriendin maar moet dumpen.. Zo makkelijk gaat dat niet als je van iemand houdt. Vooral niet gezien het feit dat deze voorvallen alleen gebeuren als ze gedronken heeft en je toch altijd met het idee rond zal lopen dat ze wel fantastisch is als ze niet drinkt. Persoonlijk zou ik haar denk ik nog wel een kans geven, onder voorwaarde dat ze stopt met drinken en bij het eerstvolgende incident het wel over is.
We waren op een concert en ineens was ze intiem aan het dansen met een gast.

Dronken of niet... Je bent nog steeds verantwoordelijk voor je eigen daden.
  woensdag 4 juni 2014 @ 12:32:34 #200
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140702174
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:06 schreef Operc het volgende:

[..]

Dit, wat is winti precies? :?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Winti
Duh
pi_140703744
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 12:09 schreef cpanker het volgende:

[..]

We waren op een concert en ineens was ze intiem aan het dansen met een gast.

Dronken of niet... Je bent nog steeds verantwoordelijk voor je eigen daden.
Terwijl hij er zelf bij was. Hoe respectloos wil je het hebben.
pi_140704380
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:38 schreef iScream. het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook je vertrouwen een deuk geeft als zij zegt zich niets meer te herinneren na een aantal drankjes.
Hi, this is Mike Mareen
pi_140704494
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:57 schreef mikemareen het volgende:

In principe ben ik vrij vergevingsgezind, als iemand echt z'n best ervoor doet. Ik ben zelf ook niet zonder fouten.
Maar ik moet wel kunnen leven met wat er is gebeurd. En daar zit dan de crux. Ik weet niet wat er bij jou is gebeurd?
  woensdag 4 juni 2014 @ 13:56:41 #204
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140704662
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Terwijl hij er zelf bij was. Hoe respectloos wil je het hebben.
Mijn persoonlijke (steekproef van 1) ervaring met vrouwen uit de Caribbean is dat de moraal in de relatie toch wel echt verschillend is van die in Nederland. Jij zegt respectloos, zij zegt "ach ja, kan gebeuren".
pi_140704761
quote:
Is dat echt wat ze bedoelde? Je verschuilen achter religie lijkt me niet de beste zet in deze situatie. :{
  woensdag 4 juni 2014 @ 14:10:01 #206
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_140704955
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 04:37 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Inderdaad. Als vrouwen geil willen dansen met andere mannen moet je dat als man maar accepteren je mag al blij zijn dat ze ueberhaupt bereid is om je seks te geven, TS.
Haha helaas denken te veel mannen zo.

TS, door die beet zou het voor mij wel klaar zijn. Indien je het toch nog eventjes met haar kan volhouden zou ik er dan wel maximaal van profiteren. Wel wat afstand nemen, zij is immers niet het middelpunt van je leven. Ze gedraagt zich als een stout hondje, dan stel jij je maar op als dominant baasje. Nog lekker eventjes overheen kruipen en alle dingen die je ooit nog zou willen doen met haar gewoon doen. Bam. Pump 'n Dump.

Of de simpele route: rekening van de medische kosten voorleggen, laten betalen (geen regeling treffen, zoveel mogelijk cash), dumpen.

Door dat gedoe over 'Winti' moet dit een trol zijn. Wtf is dat voor een voodoo en heksengedoe...
pi_140944621
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 03:18 schreef datismijnmening het volgende:
Maar ik vermoed alleen mag kijken naar het trio. :')
  PR en moderator woensdag 11 juni 2014 @ 18:51:00 #208
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_140962485
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:06 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

En?
Fuck the EBU.
  woensdag 11 juni 2014 @ 19:53:54 #209
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140964686
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 14:10 schreef Trankilo het volgende:
Door dat gedoe over 'Winti' moet dit een trol zijn. Wtf is dat voor een voodoo en heksengedoe...
Uiteraard is het een smoesje voor haar maar toen ik aan een Indiase inhuur uitlegde wie Jezus was en hoe hij is verwekt, moest hij hard lachen. Wat een gek sprookje, vond hij.
pi_140969631
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 16:01 schreef Voszje het volgende:
Dus ze deed gewoon het dansritueel van de Winti en jij stoorde haar hierin.
Kunnen we hieruit afleiden dat de vriendin van TS door 8 negers gesandwitched werd op de dansvloer en TS aanviel toen hij er wat van zei? _O-
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:47:41 #211
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_140969655
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juni 2014 21:46 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Kunnen we hieruit afleiden dat de vriendin van TS door 8 negers gesandwitched werd op de dansvloer en TS aanviel toen hij er wat van zei? _O-
Exact. :Y
pi_140970341
Winti _O-

Goede troll, a no kan yere.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')