Het was een raar gesprek, want haar moeder kwam ook aan de lijn. Ik heb het haar verteld wat er gebeurt was en ze zou me later bellen als ik van het ziekenhuis af was.quote:Op zondag 1 juni 2014 07:33 schreef Dehelerambam het volgende:
Is het enige wat ze zei dat ze zich het niet meer kan herinneren??? Geen schaamte, berouw, willen weten hoe het met jou is?
Rare actie man, ik zou haar dumpen.
Dan regel je gewoon een nieuwe, bij voorkeur een die geen spuitje van de dierenarts hoort te krijgen.quote:Op zondag 1 juni 2014 07:36 schreef persmaker het volgende:
[..]
Als man ga je niet zomaar een vrouw dumpen. Dat is zonde van een mooie vagina of ze moet seks weigeren
quote:Op zondag 1 juni 2014 07:38 schreef fathank het volgende:
Dan regel je gewoon een nieuwe, bij voorkeur een die geen spuitje van de dierenarts hoort te krijgen.
Ja logisch. Krijg je ook een litteken enzo?quote:Op zondag 1 juni 2014 07:37 schreef fahrenkrog het volgende:
Het was een raar gesprek, want haar moeder kwam ook aan de lijn. Ik heb het haar verteld wat er gebeurt was en ze zou me later bellen als ik van het ziekenhuis af was.
Ik ben ook gebeld, maar omdat er een slot op haar telefoon zit en ik het nummer niet heb van dr ouders, heb ik dus nog niks vernomen.
Maarja, ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. Zit nu een grote (hecht)pleister op m'n wang.
Voel me er erg klote onder iig
quote:Op zondag 1 juni 2014 07:37 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
maar omdat er een slot op haar telefoon zit en ik het nummer niet heb van dr ouders, heb ik dus nog niks vernomen.
Ga jij anders ff lekker Braddie uit elkaar trekkenquote:Op zondag 1 juni 2014 08:25 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik dacht dat R&P bedoeld was om mensen te helpen, ook al verpest dit forumgedeelte -_-
slot op haar telefoon?quote:Op zondag 1 juni 2014 07:37 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Het was een raar gesprek, want haar moeder kwam ook aan de lijn. Ik heb het haar verteld wat er gebeurt was en ze zou me later bellen als ik van het ziekenhuis af was.
Ik ben ook gebeld, maar omdat er een slot op haar telefoon zit en ik het nummer niet heb van dr ouders, heb ik dus nog niks vernomen.
Maarja, ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. Zit nu een grote (hecht)pleister op m'n wang.
Voel me er erg klote onder iig
Hoe pakte je haar beet? Mij lijkt dat je haar hoogstens op de schouder tikt om te vragen waar ze mee bezig is. Maar jij hield haar fysiek in bedwang? Hoe ging dat?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:49 schreef fahrenkrog het volgende:
Ik pakte haar vervolgens beet en zei dat dit zo niet kan
Dus als iemand jou in je wang bijt tik jij even op haat schouder en vraagt of ze alsjeblieft even los wil laten?quote:Op zondag 1 juni 2014 08:59 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Hoe pakte je haar beet? Mij lijkt dat je haar hoogstens op de schouder tikt om te vragen waar ze mee bezig is. Maar jij hield haar fysiek in bedwang? Hoe ging dat?
Daar doe je hard TSSS bij net als Cesar Milan en prik je met twee vingers in haar zijquote:Op zondag 1 juni 2014 09:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dus als iemand jou in je wang bijt tik jij even op haat schouder en vraagt of ze alsjeblieft even los wil laten?
Het was wel zo dat haar moeder meer uit bezorgdheid (had ik het gevoel) mij belde om te vragen wat er aan de hand was.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:03 schreef LittleLady het volgende:
Nou dit zou voor mij einde verhaal betekenen, daarbij door de drank alles vergeten zijn gaat er bij mij niet in, die zocht maar een andere flos waar ze in kon bijten.
Ik deed trouwens ook aangifte en maakte foto's van de wond.
Dat de moeder zich ermee bemoeid vind ik heel kinderachtig, haar dochter is geen meisje van 4 die de gevolgen niet kan overzien.
Hoe oud ben jij en haar kind?quote:Op zondag 1 juni 2014 09:09 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Het was wel zo dat haar moeder meer uit bezorgdheid (had ik het gevoel) mij belde om te vragen wat er aan de hand was.
Zij had niet verwacht dat haar dochter (29 is ze) ineens op de stoep stond.
Ga aangifte doen, drank is geen excuus en hoe gaat je wond in het gezicht genezen? Straks heb je een lelijk litteken omdat zij zich niet kon inhoudenquote:Op zondag 1 juni 2014 09:09 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Het was wel zo dat haar moeder meer uit bezorgdheid (had ik het gevoel) mij belde om te vragen wat er aan de hand was.
Zij had niet verwacht dat haar dochter (29 is ze) ineens op de stoep stond.
Nee, ik trok haar weg van hem vandaan en zei duidelijk waar ze nou mee bezig was. Oké dat had wellicht op een rustigere manier gekund, maar er was voor mij een grens bereikt. En ik weet dat ik anders niet tot haar doordring.quote:Op zondag 1 juni 2014 08:59 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Hoe pakte je haar beet? Mij lijkt dat je haar hoogstens op de schouder tikt om te vragen waar ze mee bezig is. Maar jij hield haar fysiek in bedwang? Hoe ging dat?
Gelukkig hoefde het niet gehecht te worden. Ze hebben er wat lijm spul opgesmeerd (en ontsmet).quote:Op zondag 1 juni 2014 09:11 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ga aangifte doen, drank is geen excuus en hoe gaat je wond in het gezicht genezen? Straks heb je een lelijk litteken omdat zij zich niet kon inhouden
Jawel, ze is goed voor haar kind en heeft een stabiele baan en eigen woning.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
En ze heeft het psychisch verder op een rijtje?
Maak er dan een melding van, voor je het weet doet ze zoiets nog eens, dan sta jij sterker, kom op zeg, je laat je toch niet bijten.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:16 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Gelukkig hoefde het niet gehecht te worden. Ze hebben er wat lijm spul opgesmeerd (en ontsmet).
Ik hoop uiteraard niet dat het een litteken wordt, maar gelukkig is het niet heel diep.
Met aangifte doen word ik ook niet vrolijker. Ik denk dat duielijk maken dat er nu een grens is gepasseerd en dat er niet meer dan 2 gedronken wordt in mijn bijzijn of anders ik nu de relatie beëindig.
Al met al hou ik nog wel van haar, maar dit is natuurlijk belachelijk (ook tegenover vrienden/kennissen die daar waren)
Wat voor fratsen heeft ze nog meer uitgehaald ih verleden?quote:Op zondag 1 juni 2014 09:16 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Gelukkig hoefde het niet gehecht te worden. Ze hebben er wat lijm spul opgesmeerd (en ontsmet).
Ik hoop uiteraard niet dat het een litteken wordt, maar gelukkig is het niet heel diep.
Met aangifte doen word ik ook niet vrolijker. Ik denk dat duielijk maken dat er nu een grens is gepasseerd en dat er niet meer dan 2 gedronken wordt in mijn bijzijn of anders ik nu de relatie beëindig.
Al met al hou ik nog wel van haar, maar dit is natuurlijk belachelijk (ook tegenover vrienden/kennissen die daar waren)
Hmm ik weet het niet hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 09:18 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Jawel, ze is goed voor haar kind en heeft een stabiele baan en eigen woning.
Ze houdt van wijn en dat is gister dus veel te veel uit de hand gelopen. Dus ik laat haar de keuze om haar leven te veranderen mbt drinken of anders kap ik er gewoon mee.
Ze heeft 1x eerder een blackout gehad en toen was ze me aan het schoppen. Ook toen had ze veel te veel op.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:19 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat voor fratsen heeft ze nog meer uitgehaald ih verleden?
Hoe voelt dat nou als iemand schijt aan je heeft? Je laat je toch niet mishandelen met de reden ik had drank op!quote:Op zondag 1 juni 2014 09:21 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ze heeft 1x eerder een blackout gehad en toen was ze me aan het schoppen. Ook toen had ze veel te veel op.
Uiteindelijk was het een drama die nacht, maar hebben we toen ook afgesproken dat dit een incident was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |