Nou nee, het is toch echt gebeurtquote:Op zondag 1 juni 2014 02:51 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is dit nou weer voor matige trol dan
Naar beneden dansend. Iets wat ze bij mij ook niet zou accepteren.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:58 schreef persmaker het volgende:
Hoe danstte ze intiem? Je last bekangrijke details achterwege.
Waarom gebruik je vage taal? Wat deed ze precies zijn piemel grijpen of zo? Of juist hij die haar betastte?quote:Op zondag 1 juni 2014 03:02 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Naar beneden dansend. Iets wat ze bij mij ook niet zou accepteren.
Ik ben niet jaloers aangelegd, maar er zijn wel grenzen. En idd, ik vind haar reactie schandalig.
Ik ga er eens goed over nadenken.
Nee, klopt helemaal. Niet alleen honden hebben last van schadelijke bacteriën in de mond.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:04 schreef Sapstengel het volgende:
Is je vriendin een hond? Waarom tetanusprik?
Omdat een mensenbeet viezer is dan die van een hond.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:04 schreef Sapstengel het volgende:
Is je vriendin een hond? Waarom tetanusprik?
Was het een pijpneger?quote:Op zondag 1 juni 2014 03:18 schreef datismijnmening het volgende:
Maar niks mis met een beetje kinky vriendin toch? Ze was gewoon een triootje aan het regelen
Ik snap 'm.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:47 schreef Seam het volgende:
Misschien was ze gewoon een BEETje geil.
Hihaho!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Als vrouwen geil willen dansen met andere mannen moet je dat als man maar accepteren je mag al blij zijn dat ze ueberhaupt bereid is om je seks te geven, TS.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:56 schreef BlueMage het volgende:
Jij niet zo jaloers doen en verder haar dumpen want dit valt wel degelijk onder mishandeling. Zo, ook weer opgelost.
Of bijt terug?quote:Op zondag 1 juni 2014 07:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Bijten in je wang?
F*ck that. Get rid of her.
Nee, het was schuren en daar hebben we gewoon afspraken over gemaakt dat je dat niet doet (en al helemaal niet in mijn gezichtsveld).quote:Op zondag 1 juni 2014 03:05 schreef persmaker het volgende:
[..]
Waarom gebruik je vage taal? Wat deed ze precies zijn piemel grijpen of zo? Of juist hij die haar betastte?
Als man ga je niet zomaar een vrouw dumpen. Dat is zonde van een mooie vagina of ze moet seks weigerenquote:Op zondag 1 juni 2014 07:33 schreef Dehelerambam het volgende:
Is het enige wat ze zei dat ze zich het niet meer kan herinneren??? Geen schaamte, berouw, willen weten hoe het met jou is?
Rare actie man, ik zou haar dumpen.
Het was een raar gesprek, want haar moeder kwam ook aan de lijn. Ik heb het haar verteld wat er gebeurt was en ze zou me later bellen als ik van het ziekenhuis af was.quote:Op zondag 1 juni 2014 07:33 schreef Dehelerambam het volgende:
Is het enige wat ze zei dat ze zich het niet meer kan herinneren??? Geen schaamte, berouw, willen weten hoe het met jou is?
Rare actie man, ik zou haar dumpen.
Dan regel je gewoon een nieuwe, bij voorkeur een die geen spuitje van de dierenarts hoort te krijgen.quote:Op zondag 1 juni 2014 07:36 schreef persmaker het volgende:
[..]
Als man ga je niet zomaar een vrouw dumpen. Dat is zonde van een mooie vagina of ze moet seks weigeren
quote:Op zondag 1 juni 2014 07:38 schreef fathank het volgende:
Dan regel je gewoon een nieuwe, bij voorkeur een die geen spuitje van de dierenarts hoort te krijgen.
Ja logisch. Krijg je ook een litteken enzo?quote:Op zondag 1 juni 2014 07:37 schreef fahrenkrog het volgende:
Het was een raar gesprek, want haar moeder kwam ook aan de lijn. Ik heb het haar verteld wat er gebeurt was en ze zou me later bellen als ik van het ziekenhuis af was.
Ik ben ook gebeld, maar omdat er een slot op haar telefoon zit en ik het nummer niet heb van dr ouders, heb ik dus nog niks vernomen.
Maarja, ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. Zit nu een grote (hecht)pleister op m'n wang.
Voel me er erg klote onder iig
quote:Op zondag 1 juni 2014 07:37 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
maar omdat er een slot op haar telefoon zit en ik het nummer niet heb van dr ouders, heb ik dus nog niks vernomen.
Ga jij anders ff lekker Braddie uit elkaar trekkenquote:Op zondag 1 juni 2014 08:25 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik dacht dat R&P bedoeld was om mensen te helpen, ook al verpest dit forumgedeelte -_-
slot op haar telefoon?quote:Op zondag 1 juni 2014 07:37 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Het was een raar gesprek, want haar moeder kwam ook aan de lijn. Ik heb het haar verteld wat er gebeurt was en ze zou me later bellen als ik van het ziekenhuis af was.
Ik ben ook gebeld, maar omdat er een slot op haar telefoon zit en ik het nummer niet heb van dr ouders, heb ik dus nog niks vernomen.
Maarja, ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. Zit nu een grote (hecht)pleister op m'n wang.
Voel me er erg klote onder iig
Hoe pakte je haar beet? Mij lijkt dat je haar hoogstens op de schouder tikt om te vragen waar ze mee bezig is. Maar jij hield haar fysiek in bedwang? Hoe ging dat?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:49 schreef fahrenkrog het volgende:
Ik pakte haar vervolgens beet en zei dat dit zo niet kan
Dus als iemand jou in je wang bijt tik jij even op haat schouder en vraagt of ze alsjeblieft even los wil laten?quote:Op zondag 1 juni 2014 08:59 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Hoe pakte je haar beet? Mij lijkt dat je haar hoogstens op de schouder tikt om te vragen waar ze mee bezig is. Maar jij hield haar fysiek in bedwang? Hoe ging dat?
Daar doe je hard TSSS bij net als Cesar Milan en prik je met twee vingers in haar zijquote:Op zondag 1 juni 2014 09:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dus als iemand jou in je wang bijt tik jij even op haat schouder en vraagt of ze alsjeblieft even los wil laten?
Het was wel zo dat haar moeder meer uit bezorgdheid (had ik het gevoel) mij belde om te vragen wat er aan de hand was.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:03 schreef LittleLady het volgende:
Nou dit zou voor mij einde verhaal betekenen, daarbij door de drank alles vergeten zijn gaat er bij mij niet in, die zocht maar een andere flos waar ze in kon bijten.
Ik deed trouwens ook aangifte en maakte foto's van de wond.
Dat de moeder zich ermee bemoeid vind ik heel kinderachtig, haar dochter is geen meisje van 4 die de gevolgen niet kan overzien.
Hoe oud ben jij en haar kind?quote:Op zondag 1 juni 2014 09:09 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Het was wel zo dat haar moeder meer uit bezorgdheid (had ik het gevoel) mij belde om te vragen wat er aan de hand was.
Zij had niet verwacht dat haar dochter (29 is ze) ineens op de stoep stond.
Ga aangifte doen, drank is geen excuus en hoe gaat je wond in het gezicht genezen? Straks heb je een lelijk litteken omdat zij zich niet kon inhoudenquote:Op zondag 1 juni 2014 09:09 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Het was wel zo dat haar moeder meer uit bezorgdheid (had ik het gevoel) mij belde om te vragen wat er aan de hand was.
Zij had niet verwacht dat haar dochter (29 is ze) ineens op de stoep stond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |