Nou nee, het is toch echt gebeurtquote:Op zondag 1 juni 2014 02:51 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is dit nou weer voor matige trol dan
Naar beneden dansend. Iets wat ze bij mij ook niet zou accepteren.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:58 schreef persmaker het volgende:
Hoe danstte ze intiem? Je last bekangrijke details achterwege.
Waarom gebruik je vage taal? Wat deed ze precies zijn piemel grijpen of zo? Of juist hij die haar betastte?quote:Op zondag 1 juni 2014 03:02 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Naar beneden dansend. Iets wat ze bij mij ook niet zou accepteren.
Ik ben niet jaloers aangelegd, maar er zijn wel grenzen. En idd, ik vind haar reactie schandalig.
Ik ga er eens goed over nadenken.
Nee, klopt helemaal. Niet alleen honden hebben last van schadelijke bacteriën in de mond.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:04 schreef Sapstengel het volgende:
Is je vriendin een hond? Waarom tetanusprik?
Omdat een mensenbeet viezer is dan die van een hond.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:04 schreef Sapstengel het volgende:
Is je vriendin een hond? Waarom tetanusprik?
Was het een pijpneger?quote:Op zondag 1 juni 2014 03:18 schreef datismijnmening het volgende:
Maar niks mis met een beetje kinky vriendin toch? Ze was gewoon een triootje aan het regelen
Ik snap 'm.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:47 schreef Seam het volgende:
Misschien was ze gewoon een BEETje geil.
Hihaho!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Als vrouwen geil willen dansen met andere mannen moet je dat als man maar accepteren je mag al blij zijn dat ze ueberhaupt bereid is om je seks te geven, TS.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:56 schreef BlueMage het volgende:
Jij niet zo jaloers doen en verder haar dumpen want dit valt wel degelijk onder mishandeling. Zo, ook weer opgelost.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |