abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140590928
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 08:59 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Hoe pakte je haar beet? Mij lijkt dat je haar hoogstens op de schouder tikt om te vragen waar ze mee bezig is. Maar jij hield haar fysiek in bedwang? Hoe ging dat?
Nee, ik trok haar weg van hem vandaan en zei duidelijk waar ze nou mee bezig was. Oké dat had wellicht op een rustigere manier gekund, maar er was voor mij een grens bereikt. En ik weet dat ik anders niet tot haar doordring.
pi_140590936
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:10 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij en haar kind?
Ik 31, kind is 5
pi_140590955
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:12 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Ik 31, kind is 5
En ze heeft het psychisch verder op een rijtje?
pi_140590963
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:11 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Ga aangifte doen, drank is geen excuus en hoe gaat je wond in het gezicht genezen? Straks heb je een lelijk litteken omdat zij zich niet kon inhouden
Gelukkig hoefde het niet gehecht te worden. Ze hebben er wat lijm spul opgesmeerd (en ontsmet).
Ik hoop uiteraard niet dat het een litteken wordt, maar gelukkig is het niet heel diep.

Met aangifte doen word ik ook niet vrolijker. Ik denk dat duielijk maken dat er nu een grens is gepasseerd en dat er niet meer dan 2 gedronken wordt in mijn bijzijn of anders ik nu de relatie beëindig.

Al met al hou ik nog wel van haar, maar dit is natuurlijk belachelijk (ook tegenover vrienden/kennissen die daar waren)
pi_140590973
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:15 schreef Oognip het volgende:

[..]

En ze heeft het psychisch verder op een rijtje?
Jawel, ze is goed voor haar kind en heeft een stabiele baan en eigen woning.
Ze houdt van wijn en dat is gister dus veel te veel uit de hand gelopen. Dus ik laat haar de keuze om haar leven te veranderen mbt drinken of anders kap ik er gewoon mee.
pi_140590977
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:16 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Gelukkig hoefde het niet gehecht te worden. Ze hebben er wat lijm spul opgesmeerd (en ontsmet).
Ik hoop uiteraard niet dat het een litteken wordt, maar gelukkig is het niet heel diep.

Met aangifte doen word ik ook niet vrolijker. Ik denk dat duielijk maken dat er nu een grens is gepasseerd en dat er niet meer dan 2 gedronken wordt in mijn bijzijn of anders ik nu de relatie beëindig.

Al met al hou ik nog wel van haar, maar dit is natuurlijk belachelijk (ook tegenover vrienden/kennissen die daar waren)
Maak er dan een melding van, voor je het weet doet ze zoiets nog eens, dan sta jij sterker, kom op zeg, je laat je toch niet bijten.
pi_140590980
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:16 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Wat voor fratsen heeft ze nog meer uitgehaald ih verleden?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140590991
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:18 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Jawel, ze is goed voor haar kind en heeft een stabiele baan en eigen woning.
Ze houdt van wijn en dat is gister dus veel te veel uit de hand gelopen. Dus ik laat haar de keuze om haar leven te veranderen mbt drinken of anders kap ik er gewoon mee.
Hmm ik weet het niet hoor
Volgens mij veranderen normale mensen niet in complete mongolen als ze te veel drinken

Dat moet er dan sowieso gewoon in zitten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_140590992
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:19 schreef habitue het volgende:

[..]

Wat voor fratsen heeft ze nog meer uitgehaald ih verleden?
Ze heeft 1x eerder een blackout gehad en toen was ze me aan het schoppen. Ook toen had ze veel te veel op.
Uiteindelijk was het een drama die nacht, maar hebben we toen ook afgesproken dat dit een incident was.
pi_140591002
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:21 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Ze heeft 1x eerder een blackout gehad en toen was ze me aan het schoppen. Ook toen had ze veel te veel op.
Uiteindelijk was het een drama die nacht, maar hebben we toen ook afgesproken dat dit een incident was.
Hoe voelt dat nou als iemand schijt aan je heeft? Je laat je toch niet mishandelen met de reden ik had drank op!
pi_140591004
Lijkt me inderdaad geen incident, plus totaal niet normaal gedrag voor haar leeftijd en positie. Afkappen of serieus hulp zoeken / gedrag aanpassen.
pi_140591030
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:23 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Hoe voelt dat nou als iemand schijt aan je heeft? Je laat je toch niet mishandelen met de reden ik had drank op!
Het punt was dat ik wist waar het door kwam. En ja, wellicht was ik te soft. Je hoopt dan ook dat het een incident is. Maar dit is voor mij nu wel een overschrijding van normen en waarden.
pi_140591039
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
Lijkt me inderdaad geen incident, plus totaal niet normaal gedrag voor haar leeftijd en positie. Afkappen of serieus hulp zoeken / gedrag aanpassen.
Dat laatste zal ik haar voorleggen en anders hou ik het voor gezien.
Ik ben vanmorgen 2x gebeld met haar toestel die ik nu heb. Maar omdat ik steeds te laat ben en er een lock op zit kan ik het nummer niet terugbellen.
Haar auto en spullen liggen ook nog bij mij, dus zal haar straks nog wel zien.
pi_140591044
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:27 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Het punt was dat ik wist waar het door kwam. En ja, wellicht was ik te soft. Je hoopt dan ook dat het een incident is. Maar dit is voor mij nu wel een overschrijding van normen en waarden.
Een incident is 1x dit is al de tweede keer, of ben je van 3x you,re out!! Daar ging ik niet eens op wachten, aangifte doen en klaar, er zijn altijd gevolgen voor je daden, die moet ze dan ook maar dragen.
pi_140591078
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:29 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Een incident is 1x dit is al de tweede keer, of ben je van 3x you,re out!! Daar ging ik niet eens op wachten, aangifte doen en klaar, er zijn altijd gevolgen voor je daden, die moet ze dan ook maar dragen.
Ieder geval een melding van maken, ook ter bescherming van dat kind. Als die jengelt, bijt ze die dan in z'n voorhoofd?
En wat zal die man tegen wie ze aan stond te schuren je dankbaar zijn.
Silence can mock
pi_140591113
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:35 schreef BuffaloJill het volgende:

[..]

Ieder geval een melding van maken, ook ter bescherming van dat kind. Als die jengelt, bijt ze die dan in z'n voorhoofd?
En wat zal die man tegen wie ze aan stond te schuren je dankbaar zijn.
Ik ben ook bang dat ik dit nooit meer vergeet als ik bij haar blijf, dus het is wellicht het beste om te kappen.
Nee, ze is wel een goede moeder. En dat drinken doet ze eigenlijk alleen als ze op stap gaat of bij mij thuis is. Daar moet ze mee stoppen.
pi_140591114
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:29 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Dat laatste zal ik haar voorleggen en anders hou ik het voor gezien.
Ik ben vanmorgen 2x gebeld met haar toestel die ik nu heb. Maar omdat ik steeds te laat ben en er een lock op zit kan ik het nummer niet terugbellen.
Haar auto en spullen liggen ook nog bij mij, dus zal haar straks nog wel zien.
Dus dit is al de tweede keer dat ze fysiek wordt... Inderdaad hulp laten zoeken en anders wegwezen. Wat een gestoorde.
  zondag 1 juni 2014 @ 09:43:57 #68
428714 ikeahotdog
Nu ook op Blueray en dvd
pi_140591154
dumpen :')
Aids is een keuze
  zondag 1 juni 2014 @ 09:45:49 #69
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_140591167
Wat lees ik hier nou telkens over aangifte doen? :') TS heeft een schrammetje op zijn wang, je geeft haar gewoon een klap terug en vertelt dat ze op kan rotten. Wat is hier nou moeilijk aan?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_140591244
Haha dat wijf spoort niet xD
pi_140591266
Niet normaal dit. Je kan haar nog een kans geven, maar denk dat je dan wel heel gul bent.
pi_140591432
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:45 schreef LasTeR het volgende:
Wat lees ik hier nou telkens over aangifte doen? :') TS heeft een schrammetje op zijn wang, je geeft haar gewoon een klap terug en vertelt dat ze op kan rotten. Wat is hier nou moeilijk aan?
Bijtlwonden (in het gezicht) kunnen best ontsteken en dan vrij lang duren om te genezen. Je weet nog niet hoe het geneest, ik vind het nogal wat.
pi_140591451
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:11 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Bijtlwonden (in het gezicht) kunnen best ontsteken en dan vrij lang duren om te genezen. Je weet nog niet hoe het geneest, ik vind het nogal wat.
Dan nog. Aangifte doen. :')
Dit los je toch zelf wel op.
pi_140591466
Ik heb één keer eerder meegemaakt bij een ander meisje (niet mijn vriendin ofzo) dat ze helemaal door het lint ging na het drinken van één glas rode wijn. Sommige mensen schijnen er heel slecht tegen te kunnen en worden echt helemaal gestoord. Ik denk dat TS eens met de huisarts moet gaan praten.
pi_140591499
quote:
8s.gif Op zondag 1 juni 2014 08:53 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ga jij anders ff lekker Braddie uit elkaar trekken
Waar is hij gebleven eigenlijk? Lang geen topics van hem gezien :o
pi_140591548
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:18 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Waar is hij gebleven eigenlijk? Lang geen topics van hem gezien :o
Volgens mij heeft hij een ip-ban. Zonde ;(
pi_140591658
quote:
99s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:13 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Nee hier doe je aangifte van, eerst is TS al geschopt en nu in het gezicht gebeten, straks blijft TS wel met een litteken zitten, als je je niet kan inhouden dan moet je ook de verantwoording dragen dat je daden gevolgen hebben.
pi_140591677
quote:
99s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:13 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar ik bedoel meer dat het niet niets is om iemand in het gezicht te bijten. Of hij aangifte gaat doen moet ie zelf weten.
  zondag 1 juni 2014 @ 10:46:23 #79
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_140591881
Nou TS, als het nou nog niet duidelijk is:

Dumpen dat wijf. Dat kind is toch niet van jou. #yolo
  zondag 1 juni 2014 @ 10:58:33 #80
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_140592048
Dus als ik het goed begrijp is TS alleen naar het ziekenhuis gegaan en is zijn vriendin op het concert gebleven?

Dus lekker bij die gast met wie ze aan het dansen was?
pi_140592072
Iedere vorm van geweld zou voor mij 't einde van de relatie betekenen. Vooral als mijn vriend Mike Tyson op m'n wang gaat.
pi_140592101
Twee incidenten dus. Dumpen.
pi_140592118
Eerst schopt ze je en een andere keer bijt ze je..leuk zo een vriendin. Zij heeft duidelijk issues en dus hulp nodig. Klinkt als een klein kind dat aandacht zoekt ook dat schuren waar jij bij bent.
  zondag 1 juni 2014 @ 11:06:47 #84
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140592188
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:11 schreef fahrenkrog het volgende:
Nee, ik trok haar weg van hem vandaan en zei duidelijk waar ze nou mee bezig was. Oké dat had wellicht op een rustigere manier gekund, maar
Erg jammer dat er hier "maar" in staat. Het lijkt er op dat jullie niet van elkaar kunnen afblijven. Dat je haar van hem aftrekt, dat vind ik echt vreemd. Je had gewoon kunnen zeggen, "ik weet niet wat jij aan het doen bent, maar ik ga naar huis".

Je bent zelf met het handgemeen begonnen. Dat ontslaat haar niet van haar verantwoordelijkheden, maar jij neemt je eigen verantwoordelijkheid ook niet op.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_140592361
quote:
14s.gif Op zondag 1 juni 2014 02:56 schreef BlueMage het volgende:
Jij niet zo jaloers doen en verder haar dumpen want dit valt wel degelijk onder mishandeling. Zo, ook weer opgelost.
Niet jaloers? :') Vet normaal als je vriendin met een ander intiem danst. Ik zou echt helemaal gek worden. :@
pi_140592380
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 10:58 schreef Tinos85 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is TS alleen naar het ziekenhuis gegaan en is zijn vriendin op het concert gebleven?

Dus lekker bij die gast met wie ze aan het dansen was?
Ik mag toch hopen dat die gast, na het zien van bloed tussen d'r tanden, de andere kant is opgelopen!
Silence can mock
  zondag 1 juni 2014 @ 11:21:06 #87
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140592443
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:18 schreef BuffaloJill het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat die gast, na het zien van bloed tussen d'r tanden, de andere kant is opgelopen!
Ik zou als ik die gast was inderdaad ook even een ommetje gaan maken. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gourmetten of steengrillen?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 juni 2014 @ 11:35:49 #88
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140592709
Dus ze bijt je en vervolgens ga je huilend, alleen, naar het ziekenhuis terwijl zij lekker blijft dirty dansen met een onbekende en je vraagt je nu af wat je moet doen??

Ze van mij ter plekke een muilpeer en een kopstoot gekregen en de kleren had ze aan het eind van de avond uit de voortuin kunnen vissen.
pi_140592730
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:06 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Erg jammer dat er hier "maar" in staat. Het lijkt er op dat jullie niet van elkaar kunnen afblijven. Dat je haar van hem aftrekt, dat vind ik echt vreemd. Je had gewoon kunnen zeggen, "ik weet niet wat jij aan het doen bent, maar ik ga naar huis".

Je bent zelf met het handgemeen begonnen. Dat ontslaat haar niet van haar verantwoordelijkheden, maar jij neemt je eigen verantwoordelijkheid ook niet op.
Ik trok haar idd weg omdat we afgesproken hebben dat intiem dansen alleen met elkaar gebeurt. Als je dan voor m'n neus zoiets flikt dan ben ik goed pissed.
En geloof me, ik ben niet zo snel jaloers. Iedereen zal wellicht anders reageren en ja, ik had ook gedronken, maar dan nog gedraag je je als dat je een realtie met elkaar hebt. Anders kan ik net zo goed een open relatie beginnen, niet dan?
pi_140592752
quote:
10s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus ze bijt je en vervolgens ga je huilend, alleen, naar het ziekenhuis terwijl zij lekker blijft dirty dansen met een onbekende en je vraagt je nu af wat je moet doen??

Ze van mij ter plekke een muilpeer en een kopstoot gekregen en de kleren had ze aan het eind van de avond uit de voortuin kunnen vissen.
Nee nee, zij beet en liep meteen naar de uitgang.
pi_140593164
Haar een alcohollimiet opleggen gaat sws niet werken
pi_140593220
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:54 schreef Zolder het volgende:
Haar een alcohollimiet opleggen gaat sws niet werken
Nee, het moet uit haar zelf komen. Voorlopig ff op een laag pitje en wie weet ziet ze het zelf in
  zondag 1 juni 2014 @ 11:58:53 #93
338319 ZarB
Piña colada
pi_140593274
Hulp zoeken voor mevrouw. Er waren ook vrienden bij? Mijn god.. wat enorm genant. Als je bij haar blijft gaat het gegarandeerd nog eens gebeuren en straks wil niemand meer met jullie op stap. Kies je voor een leuk leven alleen met vrienden om je heen of voor een leven waarin je alleen haar hebt met alle lichamelijke en geestelijke gevolgen van dien?

Ik begrijp dat het lastig voor je is, maar het is ook voor haar eigen bestwil als er nu direct actie wordt ondernomen voor dit gestoorde gedrag.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_140593420
Hulp zoeken voor haar zal niet in dank worden afgenomen. Ze heeft dus 2x (veel) teveel gedronken. Nou ik ben wat jonger maar ik weet wel dat ik vaker teveel heb gedronken. En gekke dingen heb gedaan.

Er wordt altijd gezegd dat alcohol geen excuus is, best, maar het is wel de reden dat ze heeft gedaan wat ze heeft gedaan.

Dus om gelijk voor te stellen dat ze psychologische hulp nodig heeft is zwaar overdreven.

Maarja, mensen kijk niet zo graag genuanceerd naar een situatie als deze.
  zondag 1 juni 2014 @ 12:05:01 #95
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140593452
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:03 schreef Zolder het volgende:
Hulp zoeken voor haar zal niet in dank worden afgenomen. Ze heeft dus 2x (veel) teveel gedronken. Nou ik ben wat jonger maar ik weet wel dat ik vaker teveel heb gedronken. En gekke dingen heb gedaan.
Nou ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben gedaan, maar toch niet je vriendin gebeten of geschopt van de drank?
pi_140593545
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nou ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben gedaan, maar toch niet je vriendin gebeten of geschopt van de drank?
Wel ergere dingen onder invloed van alcohol dan dat gedaan wat betreft fysiek geweld. Of is ze gestoord puur om het feit dat het haar vriend was?
  zondag 1 juni 2014 @ 12:14:03 #97
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140593680
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:08 schreef Zolder het volgende:

[..]

Wel ergere dingen onder invloed van alcohol dan dat gedaan wat betreft fysiek geweld. Of is ze gestoord puur om het feit dat het haar vriend was?
Als jij dronken andere mensen in elkaar hebt geslagen vind ik dat eigenlijk ook gestoord ja. Er is niks mis met een keer goed dronken worden, maar als je andere mensen gaat verwonden en een gevaar bent lijkt me dat niet heel normaal.
  zondag 1 juni 2014 @ 12:15:36 #98
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140593720
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:21 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Oftewel, ze heeft het al eerder gedaan en het gesprek toen heeft ook niet geholpen. Ze heeft NIETS geleerd van de vorige keer en blijkbaar kan ze zich niet inhouden.

Dit gaat gegarandeerd nog eens gebeuren en als jij niet bij haar weggaat, dan zeg je eigenlijk 'ik vind het OK dat jij me zo behandelt'.
Resistance is futile.
pi_140593792
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

Als jij dronken andere mensen in elkaar hebt geslagen vind ik dat eigenlijk ook gestoord ja. Er is niks mis met een keer goed dronken worden, maar als je andere mensen gaat verwonden en een gevaar bent lijkt me dat niet heel normaal.
Je mag me best gestoord vinden. Gelukkig was dat in het pre-facebook hooivorken actie tijdperk dus het is een geheim tussen mij en wat anderen voor al heel wat jaar. En hey ik functioneer nog steeds normaal en niet gestoord :D

Ow, en ik vind jou gestoord omdat je iemand zo snel gestoord vind. Sorry vind ik gewoon zo :*
  zondag 1 juni 2014 @ 12:19:42 #100
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140593843
quote:
1s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:08 schreef Zolder het volgende:

[..]

Nog zo'n sukkel die niet zou moeten drinken. Als je niet met alcohol om kunt gaan, blijf er dan vanaf.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')