abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140605019
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:36 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Ik zou het dan op een laag pitje zetten en aanzien of ze zich houdt aan haar dranklimiet. Doet ze dat dan wederom niet, dan heb ik tenminste geen gedoe meer met familie eromheen.

Maarja, ik ga zo even bij vrienden langs en dan ga ik het nog even relativeren na de heftige nacht van vandaag.
Serieus, je bent 31 en je laat je schoonfamilie bepalen of jij wel of niet je mokkel dumpt.

Dat je uberhaupt nog overweegt verder te gaan na zoiets... 1x kan een incident zijn, 2x niet...
  zondag 1 juni 2014 @ 19:38:46 #177
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140605029
TS, je kunt haar net zo goed een fles wijn in de hand drukken en zelf alvast de familie opbellen als je doorgaat met dit wijf.
Resistance is futile.
pi_140605148
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Denk je ECHT dat je het familiegedoe er niet weer bij krijgt, dan?

:') !!
haha, nee, ik bedoel dat er geen familiebezoekjes meer zijn. Maar ik ben het eens dat ik het gewoon moet afkappen. En ondanks alles hou ik nog wel van haar, dat maakt het lastig
pi_140605494
Disaster waiting to happen.
  zondag 1 juni 2014 @ 19:53:46 #180
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_140605629
Slaat die winti echt op dat geloof? Wat heeft dat met alcohol en bijten te maken :')
吴 曼 迪
pi_140605866
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:05 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Nee, ik ben er nog niet helemaal uit.
Enerzijds wil ik haar beloftes mbt stoppen met drinken op mijn voorwaarde (dus zonder familiebezoek) laten nakomen, anderzijds kan ik dit gewoon niet accepteren als man zijnde.
Logisch
Misschien kan je met haar afspraken (alweer) om haar een keer het licht uit de ogen te slaan, om duidelijk te maken hoe de machtsverhoudingen liggen en ze is toch een beetje stout geweest dus een beetje straf moet kunnen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 juni 2014 @ 20:09:34 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140606239
Oooow, het is een bushbitch. Tja.
pi_140606890
Dit doet me denken aan Menno en Lucas in GTST O+
  maandag 2 juni 2014 @ 15:55:20 #184
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140634448
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:42 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

haha, nee, ik bedoel dat er geen familiebezoekjes meer zijn. Maar ik ben het eens dat ik het gewoon moet afkappen. En ondanks alles hou ik nog wel van haar, dat maakt het lastig
Neem maar van een ervaringsdeskundige aan dat het niet de laatste keer zal zijn. Dit zit gewoon in haar, of in de combinatie van jou met haar.

En natuurlijk kun je heel wat bedekken met de mantel der liefde, maar op een gegeven moment gaat dat niet meer. De vraag is mijne inziens of je je verlies nu, of later neemt.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_140643257
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:55 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Neem maar van een ervaringsdeskundige aan dat het niet de laatste keer zal zijn. Dit zit gewoon in haar, of in de combinatie van jou met haar.

En natuurlijk kun je heel wat bedekken met de mantel der liefde, maar op een gegeven moment gaat dat niet meer. De vraag is mijne inziens of je je verlies nu, of later neemt.
Ik kan het haar ook niet vergeven. Ze heeft m'n mooie avond verpest waar ik zo naar uitkeek om op los te gaan, een beet bezorgd waar ik nog steeds veel last van heb en ook veel geld heeft gekost qua medici.
Ze wilt dat ik er nog over nadenk en komt eind van de week langs om te horen of ik nog met haar verder wil.
pi_140643851
Winti en drank? Is ze tijdens de seks ook onder invloed van winti? Want ja... Crazy sex.
pi_140696701
Lame excuus. Alleen om die reden zou ik het al uitmaken. Anders neemt ze even de verantwoordelijkheid zelf op zich ofzo :')
pi_140697068
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:29 schreef Dehelerambam het volgende:
Lame excuus. Alleen om die reden zou ik het al uitmaken. Anders neemt ze even de verantwoordelijkheid zelf op zich ofzo :')
Ik zit in een sooirtgelijke situatie.
Stel dat ze die verantwoordelijkheid wel neemt, en belooft te stoppen met drank....zou je haar dan vergeven? Of een tijdje rust?
Vervelend is natuurlijk dat je ouders het ook weten. Het zal altijd een smet blijven....
Hi, this is Mike Mareen
  woensdag 4 juni 2014 @ 09:00:38 #189
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_140697117
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:57 schreef mikemareen het volgende:

[..]

Ik zit in een sooirtgelijke situatie.
Stel dat ze die verantwoordelijkheid wel neemt, en belooft te stoppen met drank....zou je haar dan vergeven? Of een tijdje rust?
Vervelend is natuurlijk dat je ouders het ook weten. Het zal altijd een smet blijven....
Vervelend omdat zijn ouders natuurlijk ook wel snappen dat zo'n lijp wijf niks waard is.

Nu jij nog.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 4 juni 2014 @ 09:51:55 #190
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_140698020
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nou ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben gedaan, maar toch niet je vriendin gebeten of geschopt van de drank?
Dit vind ik dus een heel goed punt! Alcohol kan gekke dingen met je doen, maar als ik de keren na ga dat ik dronken was, stond ik meer op een tafel te dansen. Nooit agressief geworden ofzo... Ik vind dat geen excuus trouwens. Dan zou je net zo goed je partner kunnen vergeven als die vreemdgaat door de 'drank...'
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
pi_140698096
Daarom ben ik ook de hele dag door dronken. Nergens voor aansprakelijk 8-)
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140698635
Ts, je bent echt de allergrootste klapmongool als je met deze randdebiel verder gaat. Hoe komt het überhaupt in je op? Ben je bang om niemand anders te vinden, om eenzaam te zijn?
pi_140698755
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:06 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Ik kan het haar ook niet vergeven. Ze heeft m'n mooie avond verpest waar ik zo naar uitkeek om op los te gaan, een beet bezorgd waar ik nog steeds veel last van heb en ook veel geld heeft gekost qua medici.
Ze wilt dat ik er nog over nadenk en komt eind van de week langs om te horen of ik nog met haar verder wil.
Heb je nog respect voor haar? Ik zou het volledig kwijt zijn na zo'n actie. Dan heeft een relatie ook geen zin meer.
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:38:35 #194
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_140699113
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:18 schreef cpanker het volgende:
Ts, je bent echt de allergrootste klapmongool als je met deze randdebiel verder gaat. Hoe komt het überhaupt in je op? Ben je bang om niemand anders te vinden, om eenzaam te zijn?
TS doet water bij de wijn... Iets wat zn vriendin eigenlijk zou moeten doen :)

Overigens is het makkelijk vanaf de zijlijn te roepen dat TS zn vriendin maar moet dumpen.. Zo makkelijk gaat dat niet als je van iemand houdt. Vooral niet gezien het feit dat deze voorvallen alleen gebeuren als ze gedronken heeft en je toch altijd met het idee rond zal lopen dat ze wel fantastisch is als ze niet drinkt. Persoonlijk zou ik haar denk ik nog wel een kans geven, onder voorwaarde dat ze stopt met drinken en bij het eerstvolgende incident het wel over is.
pi_140699740
quote:
17s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:53 schreef megamandy het volgende:
Slaat die winti echt op dat geloof? Wat heeft dat met alcohol en bijten te maken :')
Dit, wat is winti precies? :?
  woensdag 4 juni 2014 @ 11:22:27 #196
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140700118
Als zij zo gek wordt als ze dronken is, hoort ze gewoon te zorgen dat ze niet dronken wordt.

Ik persoonlijk zou dr dumpen, maar je zou ook als keiharde kunnen stellen dat ze nooit meer dronken wordt.
  woensdag 4 juni 2014 @ 11:34:03 #197
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140700478
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:45 schreef LasTeR het volgende:
Wat lees ik hier nou telkens over aangifte doen? :') TS heeft een schrammetje op zijn wang, je geeft haar gewoon een klap terug en vertelt dat ze op kan rotten. Wat is hier nou moeilijk aan?
Dat is ook wat ik in eerste instantie dacht. Maar mocht je ooit voor een instantie/rechter iets hard moeten maken is het toch beter om het wel te doen (in ieder geval i.p.v. haar slaan, want dan krijg je de hele goegemeente over je heen).
  woensdag 4 juni 2014 @ 11:57:14 #198
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140701172
quote:
17s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:53 schreef megamandy het volgende:
Surinamers gaan wel vaker helemaal leip met dat excuus.
pi_140701509
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:38 schreef iScream. het volgende:

[..]

TS doet water bij de wijn... Iets wat zn vriendin eigenlijk zou moeten doen :)

Overigens is het makkelijk vanaf de zijlijn te roepen dat TS zn vriendin maar moet dumpen.. Zo makkelijk gaat dat niet als je van iemand houdt. Vooral niet gezien het feit dat deze voorvallen alleen gebeuren als ze gedronken heeft en je toch altijd met het idee rond zal lopen dat ze wel fantastisch is als ze niet drinkt. Persoonlijk zou ik haar denk ik nog wel een kans geven, onder voorwaarde dat ze stopt met drinken en bij het eerstvolgende incident het wel over is.
We waren op een concert en ineens was ze intiem aan het dansen met een gast.

Dronken of niet... Je bent nog steeds verantwoordelijk voor je eigen daden.
  woensdag 4 juni 2014 @ 12:32:34 #200
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140702174
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:06 schreef Operc het volgende:

[..]

Dit, wat is winti precies? :?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Winti
Duh
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')