abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140602405
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben dan ook geen rechter, we zitten op fok en niet in de rechtzaal. En no offence knul, maar mensen die agressief worden van drank: dat zijn de tokkies van onze maatschappij. Niet de burgertrutten die wel weten waar de grens ligt.

:*
Het is dan ook enkel om aan te geven dat ik je manier van oordelen niet waardeer. Maar dat snap je zelf toch wel lijkt me? Waarom dan toch zo kinderachtig doen met ''ik ben dan ook geen rechter, we zitten op fok en niet in de rechtzaal''.

Maar voel jezelf maar elitair omdat je nog nooit een slechte dronk hebt gehad, hoop voor je dat je nog met jezelf kan leven als het wel een keer zo is.
pi_140602458
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

En dit ja.
Dus ze zijn allebei ''gestoord''?
pi_140602511
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:54 schreef Zolder het volgende:

[..]

Nou ik hoef er in ieder geval niet mee op stap :')
Leuke avond word dat
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 1 juni 2014 @ 17:59:40 #154
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140602581
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:52 schreef Zolder het volgende:

[..]

Het is dan ook enkel om aan te geven dat ik je manier van oordelen niet waardeer. Maar dat snap je zelf toch wel lijkt me? Waarom dan toch zo kinderachtig doen met ''ik ben dan ook geen rechter, we zitten op fok en niet in de rechtzaal''.

Maar voel jezelf maar elitair omdat je nog nooit een slechte dronk hebt gehad, hoop voor je dat je nog met jezelf kan leven als het wel een keer zo is.
Ik zal het maar zo zeggen dan: ik weet van mezelf dat ik geil word na 10 bier. Dus uit respect voor mijn partner zuip ik niet zoveel, tenzij hij er voordeel van heeft. Je kunt dus wel stellen dat ik me niet bezat als hij er niet bij is, want ik sta niet voor mezelf in. Dat is ook een vorm van niet om kunnen gaan met alcohol.

En ik oordeel omdat jij hier trots verkondigt dat jij wel erger hebt gedaan dan TS d'r vriendin, alsof zij om die reden zichzelf niet hoeft te beteren. Zij heeft het al twee keer geflikt.
Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 18:02:07 #155
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140602631
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:54 schreef Zolder het volgende:

[..]

Ik vind TS zijn vriendin wel gestoord, afgaande op TS zijn verhaal. Zeker gezien het feit dat dit de tweede keer binnen een jaar is. En TS blijft bij haar, dat is gestoord. Blijkbaar halen ze het slechtste in elkaar naar boven op sommige momenten.
Resistance is futile.
pi_140602641
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zal het maar zo zeggen dan: ik weet van mezelf dat ik geil word na 10 bier. Dus uit respect voor mijn partner zuip ik niet zoveel, tenzij hij er voordeel van heeft. Je kunt dus wel stellen dat ik me niet bezat als hij er niet bij is, want ik sta niet voor mezelf in. Dat is ook een vorm van niet om kunnen gaan met alcohol.

En ik oordeel omdat jij hier trots verkondigt dat jij wel erger hebt gedaan dan TS d'r vriendin, alsof zij om die reden zichzelf niet hoeft te beteren. Zij heeft het al twee keer geflikt.
En een grens moet je vinden. Dat jij dit nou hebt gedaan door misschien een aantal keren met de verkeerde man te neuken tja.

Het is gewoon fout om te pas en te onpas mensen gestoord te verklaren. Dat staat er los van dat die vriendin zich moet beteren, maar psychiatrische hulp, komop zeg.
  zondag 1 juni 2014 @ 18:06:28 #157
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140602713
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:02 schreef Zolder het volgende:

[..]

En een grens moet je vinden. Dat jij dit nou hebt gedaan door misschien een aantal keren met de verkeerde man te neuken tja.

Het is gewoon fout om te pas en te onpas mensen gestoord te verklaren. Dat staat er los van dat die vriendin zich moet beteren, maar psychiatrische hulp, komop zeg.
Ik heb zoveel mannen geneukt, daar zaten geen verkeerde mannen tussen hoor, was een leuke tijd maar na een tijdje gaat het vervelen en ik ben gewoon een hele leuke vent tegengekomen waar ik 100% voor ga. Als dat betekent dat ik me niet meer elke week kan bezatten, lekker belangrijk, ik mis dat leven niet eens.

Ik vind helemaal niet dat ze hulp nodig heeft. Het gedrag dat ze vertoond is gestoord, en door je zo klem te zuipen bewijs je dus dat je totaal geen loyaliteit kent naar je partner. En zat of niet, het is en blijft mishandeling.
Resistance is futile.
pi_140602738
Geen vrouwen daten die drinken en uitgaan als hobby hebben, dat is vragen om problemen.
pi_140602747
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:06 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb zoveel mannen geneukt, daar zaten geen verkeerde mannen tussen hoor, was een leuke tijd maar na een tijdje gaat het vervelen en ik ben gewoon een hele leuke vent tegengekomen waar ik 100% voor ga. Als dat betekent dat ik me niet meer elke week kan bezatten, lekker belangrijk, ik mis dat leven niet eens.

Ik vind helemaal niet dat ze hulp nodig heeft.(dat ze hulp nodig heeft) Het gedrag dat ze vertoond is gestoord, en door je zo klem te zuipen bewijs je dus dat je totaal geen loyaliteit kent naar je partner. En zat of niet, het is en blijft mishandeling.
In een van je eerste posts die ik quotte gaf je dat wel aan, en dat is de reden dat van mij uit deze discussie is ontstaan. Als je wil kan ik het nog wel even terug zoeken :)
  zondag 1 juni 2014 @ 18:08:48 #160
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140602756
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
Geen vrouwen daten die drinken en uitgaan als hobby hebben, dat is vragen om problemen.
Dat weten we van TS zijn vriendin helemaal niet.
Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 18:10:11 #161
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140602790
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:08 schreef Zolder het volgende:

[..]

In een van je eerste posts die ik quotte gaf je dat wel aan, en dat is de reden dat van mij uit deze discussie is ontstaan. Als je wil kan ik het nog wel even terug zoeken :)
Doe dat maar eens, ja! En quote het ook even als je de post vind waar ik zeg dat TS zijn vriendin professionele hulp nodig heeft.

c_/
Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 18:14:04 #162
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140602876
Maar goed, winti dus. TS, is dat goed genoeg voor jou? Laat je je onder het mom van winti zo behandelen of ben je nu klaar met haar?
Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 18:19:45 #163
352806 Neejman
Jawelman!
pi_140603014
Klap haar in een hoek als je alleen met haar bent, even laten zien dat jij de baas bent.
hihi
  zondag 1 juni 2014 @ 18:23:51 #164
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140603119
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:08 schreef Zolder het volgende:

[..]

Nog aan het zoeken?
Resistance is futile.
pi_140603495
quote:
14s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:10 schreef Seven. het volgende:

[..]

Doe dat maar eens, ja! En quote het ook even als je de post vind waar ik zeg dat TS zijn vriendin professionele hulp nodig heeft.

c_/
Ow dat was niet jij maar ZarB :)

Hulp zoeken voor mevrouw. Er waren ook vrienden bij? Mijn god.. wat enorm genant. Als je bij haar blijft gaat het gegarandeerd nog eens gebeuren en straks wil niemand meer met jullie op stap. Kies je voor een leuk leven alleen met vrienden om je heen of voor een leven waarin je alleen haar hebt met alle lichamelijke en geestelijke gevolgen van dien?

Ik begrijp dat het lastig voor je is, maar het is ook voor haar eigen bestwil als er nu direct actie wordt ondernomen voor dit gestoorde gedrag.
pi_140603973
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat weten we van TS zijn vriendin helemaal niet.
Jawel:

quote:
15s.gif Op zondag 1 juni 2014 02:49 schreef fahrenkrog het volgende:
Ze houdt van een wijntje, maar zodra ze teveel heeft is ze haar zelf niet.
pi_140604088
quote:
7s.gif Op zondag 1 juni 2014 18:14 schreef Seven. het volgende:
Maar goed, winti dus. TS, is dat goed genoeg voor jou? Laat je je onder het mom van winti zo behandelen of ben je nu klaar met haar?
Nee, ik ben er nog niet helemaal uit.
Enerzijds wil ik haar beloftes mbt stoppen met drinken op mijn voorwaarde (dus zonder familiebezoek) laten nakomen, anderzijds kan ik dit gewoon niet accepteren als man zijnde.
  zondag 1 juni 2014 @ 19:17:26 #168
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140604376
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:00 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Jawel:

[..]

Wie zegt dat zuipen en uitgaan haar hobby is? Voor hetzelfde geld is ze maar 4 keer per jaar op stap.
Resistance is futile.
  zondag 1 juni 2014 @ 19:19:02 #169
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_140604424
Hannibal at ook wangen.
  zondag 1 juni 2014 @ 19:19:15 #170
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140604429
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:05 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Enerzijds wil ik haar beloftes mbt stoppen met drinken op mijn voorwaarde (dus zonder familiebezoek) laten nakomen, anderzijds kan ik dit gewoon niet accepteren als man zijnde.
Ze heeft de vorige keer al gezegd dat het beter zou worden. En wat heeft dat familiebezoek ermee te maken?

Als man zijnde, gezien het feit dat dit de tweede keer is, zou ik d'r een schop onder d'r hol geven met d'r winti. Of je kunt natuurlijk afwachten tot ze je weer te grazen neemt.
Resistance is futile.
pi_140604441
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:52 schreef Zolder het volgende:

[..]

Kom op, je bent gewoon een tokkie als je na een avondje stappen met wat pils achter je kiezen in een groepje iemand in elkaar hoekt. Ik ben vaak zat (veel te) lam geweest, maar ik heb nog nooit iemand op z'n kanis gehoekt dan. Het is toch vaak een bepaald slag mensen die er niet mee om kan gaan en om niks een potje ruzie gaat lopen zoeken.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2014 19:19:57 ]
pi_140604456
Ik vind dit nogal wat hoor. Dit is mijn inziens proberen iemand te verminken. DAt doen allee onvoorspelbare, gevaarlijke mensen.
pi_140604489
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 16:50 schreef Hallmark het volgende:
Dus hij heeft haar vastgepakt en trok aan haar.
Nou nou, het is wat.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140604942
quote:
14s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ze heeft de vorige keer al gezegd dat het beter zou worden. En wat heeft dat familiebezoek ermee te maken?

Als man zijnde, gezien het feit dat dit de tweede keer is, zou ik d'r een schop onder d'r hol geven met d'r winti. Of je kunt natuurlijk afwachten tot ze je weer te grazen neemt.
Ik zou het dan op een laag pitje zetten en aanzien of ze zich houdt aan haar dranklimiet. Doet ze dat dan wederom niet, dan heb ik tenminste geen gedoe meer met familie eromheen.

Maarja, ik ga zo even bij vrienden langs en dan ga ik het nog even relativeren na de heftige nacht van vandaag.
  zondag 1 juni 2014 @ 19:37:02 #175
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140604966
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:36 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Ik zou het dan op een laag pitje zetten en aanzien of ze zich houdt aan haar dranklimiet. Doet ze dat dan wederom niet, dan heb ik tenminste geen gedoe meer met familie eromheen.

Maarja, ik ga zo even bij vrienden langs en dan ga ik het nog even relativeren na de heftige nacht van vandaag.
Denk je ECHT dat je het familiegedoe er niet weer bij krijgt, dan?

:') !!
Resistance is futile.
pi_140605019
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:36 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Serieus, je bent 31 en je laat je schoonfamilie bepalen of jij wel of niet je mokkel dumpt.

Dat je uberhaupt nog overweegt verder te gaan na zoiets... 1x kan een incident zijn, 2x niet...
  zondag 1 juni 2014 @ 19:38:46 #177
277627 Seven.
We are Borg.
pi_140605029
TS, je kunt haar net zo goed een fles wijn in de hand drukken en zelf alvast de familie opbellen als je doorgaat met dit wijf.
Resistance is futile.
pi_140605148
quote:
2s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:37 schreef Seven. het volgende:

[..]

Denk je ECHT dat je het familiegedoe er niet weer bij krijgt, dan?

:') !!
haha, nee, ik bedoel dat er geen familiebezoekjes meer zijn. Maar ik ben het eens dat ik het gewoon moet afkappen. En ondanks alles hou ik nog wel van haar, dat maakt het lastig
pi_140605494
Disaster waiting to happen.
  zondag 1 juni 2014 @ 19:53:46 #180
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_140605629
Slaat die winti echt op dat geloof? Wat heeft dat met alcohol en bijten te maken :')
吴 曼 迪
pi_140605866
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:05 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Logisch
Misschien kan je met haar afspraken (alweer) om haar een keer het licht uit de ogen te slaan, om duidelijk te maken hoe de machtsverhoudingen liggen en ze is toch een beetje stout geweest dus een beetje straf moet kunnen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 juni 2014 @ 20:09:34 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_140606239
Oooow, het is een bushbitch. Tja.
pi_140606890
Dit doet me denken aan Menno en Lucas in GTST O+
  maandag 2 juni 2014 @ 15:55:20 #184
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140634448
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:42 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

haha, nee, ik bedoel dat er geen familiebezoekjes meer zijn. Maar ik ben het eens dat ik het gewoon moet afkappen. En ondanks alles hou ik nog wel van haar, dat maakt het lastig
Neem maar van een ervaringsdeskundige aan dat het niet de laatste keer zal zijn. Dit zit gewoon in haar, of in de combinatie van jou met haar.

En natuurlijk kun je heel wat bedekken met de mantel der liefde, maar op een gegeven moment gaat dat niet meer. De vraag is mijne inziens of je je verlies nu, of later neemt.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_140643257
quote:
1s.gif Op maandag 2 juni 2014 15:55 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Neem maar van een ervaringsdeskundige aan dat het niet de laatste keer zal zijn. Dit zit gewoon in haar, of in de combinatie van jou met haar.

En natuurlijk kun je heel wat bedekken met de mantel der liefde, maar op een gegeven moment gaat dat niet meer. De vraag is mijne inziens of je je verlies nu, of later neemt.
Ik kan het haar ook niet vergeven. Ze heeft m'n mooie avond verpest waar ik zo naar uitkeek om op los te gaan, een beet bezorgd waar ik nog steeds veel last van heb en ook veel geld heeft gekost qua medici.
Ze wilt dat ik er nog over nadenk en komt eind van de week langs om te horen of ik nog met haar verder wil.
pi_140643851
Winti en drank? Is ze tijdens de seks ook onder invloed van winti? Want ja... Crazy sex.
pi_140696701
Lame excuus. Alleen om die reden zou ik het al uitmaken. Anders neemt ze even de verantwoordelijkheid zelf op zich ofzo :')
pi_140697068
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:29 schreef Dehelerambam het volgende:
Lame excuus. Alleen om die reden zou ik het al uitmaken. Anders neemt ze even de verantwoordelijkheid zelf op zich ofzo :')
Ik zit in een sooirtgelijke situatie.
Stel dat ze die verantwoordelijkheid wel neemt, en belooft te stoppen met drank....zou je haar dan vergeven? Of een tijdje rust?
Vervelend is natuurlijk dat je ouders het ook weten. Het zal altijd een smet blijven....
Hi, this is Mike Mareen
  woensdag 4 juni 2014 @ 09:00:38 #189
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_140697117
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:57 schreef mikemareen het volgende:

[..]

Ik zit in een sooirtgelijke situatie.
Stel dat ze die verantwoordelijkheid wel neemt, en belooft te stoppen met drank....zou je haar dan vergeven? Of een tijdje rust?
Vervelend is natuurlijk dat je ouders het ook weten. Het zal altijd een smet blijven....
Vervelend omdat zijn ouders natuurlijk ook wel snappen dat zo'n lijp wijf niks waard is.

Nu jij nog.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 4 juni 2014 @ 09:51:55 #190
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_140698020
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 12:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nou ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben gedaan, maar toch niet je vriendin gebeten of geschopt van de drank?
Dit vind ik dus een heel goed punt! Alcohol kan gekke dingen met je doen, maar als ik de keren na ga dat ik dronken was, stond ik meer op een tafel te dansen. Nooit agressief geworden ofzo... Ik vind dat geen excuus trouwens. Dan zou je net zo goed je partner kunnen vergeven als die vreemdgaat door de 'drank...'
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
pi_140698096
Daarom ben ik ook de hele dag door dronken. Nergens voor aansprakelijk 8-)
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140698635
Ts, je bent echt de allergrootste klapmongool als je met deze randdebiel verder gaat. Hoe komt het überhaupt in je op? Ben je bang om niemand anders te vinden, om eenzaam te zijn?
pi_140698755
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 20:06 schreef fahrenkrog het volgende:

[..]

Ik kan het haar ook niet vergeven. Ze heeft m'n mooie avond verpest waar ik zo naar uitkeek om op los te gaan, een beet bezorgd waar ik nog steeds veel last van heb en ook veel geld heeft gekost qua medici.
Ze wilt dat ik er nog over nadenk en komt eind van de week langs om te horen of ik nog met haar verder wil.
Heb je nog respect voor haar? Ik zou het volledig kwijt zijn na zo'n actie. Dan heeft een relatie ook geen zin meer.
  woensdag 4 juni 2014 @ 10:38:35 #194
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_140699113
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:18 schreef cpanker het volgende:
Ts, je bent echt de allergrootste klapmongool als je met deze randdebiel verder gaat. Hoe komt het überhaupt in je op? Ben je bang om niemand anders te vinden, om eenzaam te zijn?
TS doet water bij de wijn... Iets wat zn vriendin eigenlijk zou moeten doen :)

Overigens is het makkelijk vanaf de zijlijn te roepen dat TS zn vriendin maar moet dumpen.. Zo makkelijk gaat dat niet als je van iemand houdt. Vooral niet gezien het feit dat deze voorvallen alleen gebeuren als ze gedronken heeft en je toch altijd met het idee rond zal lopen dat ze wel fantastisch is als ze niet drinkt. Persoonlijk zou ik haar denk ik nog wel een kans geven, onder voorwaarde dat ze stopt met drinken en bij het eerstvolgende incident het wel over is.
pi_140699740
quote:
17s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:53 schreef megamandy het volgende:
Slaat die winti echt op dat geloof? Wat heeft dat met alcohol en bijten te maken :')
Dit, wat is winti precies? :?
  woensdag 4 juni 2014 @ 11:22:27 #196
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140700118
Als zij zo gek wordt als ze dronken is, hoort ze gewoon te zorgen dat ze niet dronken wordt.

Ik persoonlijk zou dr dumpen, maar je zou ook als keiharde kunnen stellen dat ze nooit meer dronken wordt.
  woensdag 4 juni 2014 @ 11:34:03 #197
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140700478
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 09:45 schreef LasTeR het volgende:
Wat lees ik hier nou telkens over aangifte doen? :') TS heeft een schrammetje op zijn wang, je geeft haar gewoon een klap terug en vertelt dat ze op kan rotten. Wat is hier nou moeilijk aan?
Dat is ook wat ik in eerste instantie dacht. Maar mocht je ooit voor een instantie/rechter iets hard moeten maken is het toch beter om het wel te doen (in ieder geval i.p.v. haar slaan, want dan krijg je de hele goegemeente over je heen).
  woensdag 4 juni 2014 @ 11:57:14 #198
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140701172
quote:
17s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:53 schreef megamandy het volgende:
Surinamers gaan wel vaker helemaal leip met dat excuus.
pi_140701509
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 10:38 schreef iScream. het volgende:

[..]

TS doet water bij de wijn... Iets wat zn vriendin eigenlijk zou moeten doen :)

Overigens is het makkelijk vanaf de zijlijn te roepen dat TS zn vriendin maar moet dumpen.. Zo makkelijk gaat dat niet als je van iemand houdt. Vooral niet gezien het feit dat deze voorvallen alleen gebeuren als ze gedronken heeft en je toch altijd met het idee rond zal lopen dat ze wel fantastisch is als ze niet drinkt. Persoonlijk zou ik haar denk ik nog wel een kans geven, onder voorwaarde dat ze stopt met drinken en bij het eerstvolgende incident het wel over is.
We waren op een concert en ineens was ze intiem aan het dansen met een gast.

Dronken of niet... Je bent nog steeds verantwoordelijk voor je eigen daden.
  woensdag 4 juni 2014 @ 12:32:34 #200
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_140702174
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 11:06 schreef Operc het volgende:

[..]

Dit, wat is winti precies? :?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Winti
Duh
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')