Nou nee, het is toch echt gebeurtquote:Op zondag 1 juni 2014 02:51 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is dit nou weer voor matige trol dan
Naar beneden dansend. Iets wat ze bij mij ook niet zou accepteren.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:58 schreef persmaker het volgende:
Hoe danstte ze intiem? Je last bekangrijke details achterwege.
Waarom gebruik je vage taal? Wat deed ze precies zijn piemel grijpen of zo? Of juist hij die haar betastte?quote:Op zondag 1 juni 2014 03:02 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Naar beneden dansend. Iets wat ze bij mij ook niet zou accepteren.
Ik ben niet jaloers aangelegd, maar er zijn wel grenzen. En idd, ik vind haar reactie schandalig.
Ik ga er eens goed over nadenken.
Nee, klopt helemaal. Niet alleen honden hebben last van schadelijke bacteriën in de mond.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:04 schreef Sapstengel het volgende:
Is je vriendin een hond? Waarom tetanusprik?
Omdat een mensenbeet viezer is dan die van een hond.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:04 schreef Sapstengel het volgende:
Is je vriendin een hond? Waarom tetanusprik?
Was het een pijpneger?quote:Op zondag 1 juni 2014 03:18 schreef datismijnmening het volgende:
Maar niks mis met een beetje kinky vriendin toch? Ze was gewoon een triootje aan het regelen
Ik snap 'm.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:47 schreef Seam het volgende:
Misschien was ze gewoon een BEETje geil.
Hihaho!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Als vrouwen geil willen dansen met andere mannen moet je dat als man maar accepteren je mag al blij zijn dat ze ueberhaupt bereid is om je seks te geven, TS.quote:Op zondag 1 juni 2014 02:56 schreef BlueMage het volgende:
Jij niet zo jaloers doen en verder haar dumpen want dit valt wel degelijk onder mishandeling. Zo, ook weer opgelost.
Of bijt terug?quote:Op zondag 1 juni 2014 07:23 schreef sitting_elfling het volgende:
Bijten in je wang?
F*ck that. Get rid of her.
Nee, het was schuren en daar hebben we gewoon afspraken over gemaakt dat je dat niet doet (en al helemaal niet in mijn gezichtsveld).quote:Op zondag 1 juni 2014 03:05 schreef persmaker het volgende:
[..]
Waarom gebruik je vage taal? Wat deed ze precies zijn piemel grijpen of zo? Of juist hij die haar betastte?
Als man ga je niet zomaar een vrouw dumpen. Dat is zonde van een mooie vagina of ze moet seks weigerenquote:Op zondag 1 juni 2014 07:33 schreef Dehelerambam het volgende:
Is het enige wat ze zei dat ze zich het niet meer kan herinneren??? Geen schaamte, berouw, willen weten hoe het met jou is?
Rare actie man, ik zou haar dumpen.
Het was een raar gesprek, want haar moeder kwam ook aan de lijn. Ik heb het haar verteld wat er gebeurt was en ze zou me later bellen als ik van het ziekenhuis af was.quote:Op zondag 1 juni 2014 07:33 schreef Dehelerambam het volgende:
Is het enige wat ze zei dat ze zich het niet meer kan herinneren??? Geen schaamte, berouw, willen weten hoe het met jou is?
Rare actie man, ik zou haar dumpen.
Dan regel je gewoon een nieuwe, bij voorkeur een die geen spuitje van de dierenarts hoort te krijgen.quote:Op zondag 1 juni 2014 07:36 schreef persmaker het volgende:
[..]
Als man ga je niet zomaar een vrouw dumpen. Dat is zonde van een mooie vagina of ze moet seks weigeren
quote:Op zondag 1 juni 2014 07:38 schreef fathank het volgende:
Dan regel je gewoon een nieuwe, bij voorkeur een die geen spuitje van de dierenarts hoort te krijgen.
Ja logisch. Krijg je ook een litteken enzo?quote:Op zondag 1 juni 2014 07:37 schreef fahrenkrog het volgende:
Het was een raar gesprek, want haar moeder kwam ook aan de lijn. Ik heb het haar verteld wat er gebeurt was en ze zou me later bellen als ik van het ziekenhuis af was.
Ik ben ook gebeld, maar omdat er een slot op haar telefoon zit en ik het nummer niet heb van dr ouders, heb ik dus nog niks vernomen.
Maarja, ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. Zit nu een grote (hecht)pleister op m'n wang.
Voel me er erg klote onder iig
quote:Op zondag 1 juni 2014 07:37 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
maar omdat er een slot op haar telefoon zit en ik het nummer niet heb van dr ouders, heb ik dus nog niks vernomen.
Ga jij anders ff lekker Braddie uit elkaar trekkenquote:Op zondag 1 juni 2014 08:25 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik dacht dat R&P bedoeld was om mensen te helpen, ook al verpest dit forumgedeelte -_-
slot op haar telefoon?quote:Op zondag 1 juni 2014 07:37 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Het was een raar gesprek, want haar moeder kwam ook aan de lijn. Ik heb het haar verteld wat er gebeurt was en ze zou me later bellen als ik van het ziekenhuis af was.
Ik ben ook gebeld, maar omdat er een slot op haar telefoon zit en ik het nummer niet heb van dr ouders, heb ik dus nog niks vernomen.
Maarja, ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. Zit nu een grote (hecht)pleister op m'n wang.
Voel me er erg klote onder iig
Hoe pakte je haar beet? Mij lijkt dat je haar hoogstens op de schouder tikt om te vragen waar ze mee bezig is. Maar jij hield haar fysiek in bedwang? Hoe ging dat?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:49 schreef fahrenkrog het volgende:
Ik pakte haar vervolgens beet en zei dat dit zo niet kan
Dus als iemand jou in je wang bijt tik jij even op haat schouder en vraagt of ze alsjeblieft even los wil laten?quote:Op zondag 1 juni 2014 08:59 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Hoe pakte je haar beet? Mij lijkt dat je haar hoogstens op de schouder tikt om te vragen waar ze mee bezig is. Maar jij hield haar fysiek in bedwang? Hoe ging dat?
Daar doe je hard TSSS bij net als Cesar Milan en prik je met twee vingers in haar zijquote:Op zondag 1 juni 2014 09:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dus als iemand jou in je wang bijt tik jij even op haat schouder en vraagt of ze alsjeblieft even los wil laten?
Het was wel zo dat haar moeder meer uit bezorgdheid (had ik het gevoel) mij belde om te vragen wat er aan de hand was.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:03 schreef LittleLady het volgende:
Nou dit zou voor mij einde verhaal betekenen, daarbij door de drank alles vergeten zijn gaat er bij mij niet in, die zocht maar een andere flos waar ze in kon bijten.
Ik deed trouwens ook aangifte en maakte foto's van de wond.
Dat de moeder zich ermee bemoeid vind ik heel kinderachtig, haar dochter is geen meisje van 4 die de gevolgen niet kan overzien.
Hoe oud ben jij en haar kind?quote:Op zondag 1 juni 2014 09:09 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Het was wel zo dat haar moeder meer uit bezorgdheid (had ik het gevoel) mij belde om te vragen wat er aan de hand was.
Zij had niet verwacht dat haar dochter (29 is ze) ineens op de stoep stond.
Ga aangifte doen, drank is geen excuus en hoe gaat je wond in het gezicht genezen? Straks heb je een lelijk litteken omdat zij zich niet kon inhoudenquote:Op zondag 1 juni 2014 09:09 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Het was wel zo dat haar moeder meer uit bezorgdheid (had ik het gevoel) mij belde om te vragen wat er aan de hand was.
Zij had niet verwacht dat haar dochter (29 is ze) ineens op de stoep stond.
Nee, ik trok haar weg van hem vandaan en zei duidelijk waar ze nou mee bezig was. Oké dat had wellicht op een rustigere manier gekund, maar er was voor mij een grens bereikt. En ik weet dat ik anders niet tot haar doordring.quote:Op zondag 1 juni 2014 08:59 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Hoe pakte je haar beet? Mij lijkt dat je haar hoogstens op de schouder tikt om te vragen waar ze mee bezig is. Maar jij hield haar fysiek in bedwang? Hoe ging dat?
Gelukkig hoefde het niet gehecht te worden. Ze hebben er wat lijm spul opgesmeerd (en ontsmet).quote:Op zondag 1 juni 2014 09:11 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ga aangifte doen, drank is geen excuus en hoe gaat je wond in het gezicht genezen? Straks heb je een lelijk litteken omdat zij zich niet kon inhouden
Jawel, ze is goed voor haar kind en heeft een stabiele baan en eigen woning.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
En ze heeft het psychisch verder op een rijtje?
Maak er dan een melding van, voor je het weet doet ze zoiets nog eens, dan sta jij sterker, kom op zeg, je laat je toch niet bijten.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:16 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Gelukkig hoefde het niet gehecht te worden. Ze hebben er wat lijm spul opgesmeerd (en ontsmet).
Ik hoop uiteraard niet dat het een litteken wordt, maar gelukkig is het niet heel diep.
Met aangifte doen word ik ook niet vrolijker. Ik denk dat duielijk maken dat er nu een grens is gepasseerd en dat er niet meer dan 2 gedronken wordt in mijn bijzijn of anders ik nu de relatie beëindig.
Al met al hou ik nog wel van haar, maar dit is natuurlijk belachelijk (ook tegenover vrienden/kennissen die daar waren)
Wat voor fratsen heeft ze nog meer uitgehaald ih verleden?quote:Op zondag 1 juni 2014 09:16 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Gelukkig hoefde het niet gehecht te worden. Ze hebben er wat lijm spul opgesmeerd (en ontsmet).
Ik hoop uiteraard niet dat het een litteken wordt, maar gelukkig is het niet heel diep.
Met aangifte doen word ik ook niet vrolijker. Ik denk dat duielijk maken dat er nu een grens is gepasseerd en dat er niet meer dan 2 gedronken wordt in mijn bijzijn of anders ik nu de relatie beëindig.
Al met al hou ik nog wel van haar, maar dit is natuurlijk belachelijk (ook tegenover vrienden/kennissen die daar waren)
Hmm ik weet het niet hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 09:18 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Jawel, ze is goed voor haar kind en heeft een stabiele baan en eigen woning.
Ze houdt van wijn en dat is gister dus veel te veel uit de hand gelopen. Dus ik laat haar de keuze om haar leven te veranderen mbt drinken of anders kap ik er gewoon mee.
Ze heeft 1x eerder een blackout gehad en toen was ze me aan het schoppen. Ook toen had ze veel te veel op.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:19 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat voor fratsen heeft ze nog meer uitgehaald ih verleden?
Hoe voelt dat nou als iemand schijt aan je heeft? Je laat je toch niet mishandelen met de reden ik had drank op!quote:Op zondag 1 juni 2014 09:21 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ze heeft 1x eerder een blackout gehad en toen was ze me aan het schoppen. Ook toen had ze veel te veel op.
Uiteindelijk was het een drama die nacht, maar hebben we toen ook afgesproken dat dit een incident was.
Het punt was dat ik wist waar het door kwam. En ja, wellicht was ik te soft. Je hoopt dan ook dat het een incident is. Maar dit is voor mij nu wel een overschrijding van normen en waarden.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:23 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou als iemand schijt aan je heeft? Je laat je toch niet mishandelen met de reden ik had drank op!
Dat laatste zal ik haar voorleggen en anders hou ik het voor gezien.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
Lijkt me inderdaad geen incident, plus totaal niet normaal gedrag voor haar leeftijd en positie. Afkappen of serieus hulp zoeken / gedrag aanpassen.
Een incident is 1x dit is al de tweede keer, of ben je van 3x you,re out!! Daar ging ik niet eens op wachten, aangifte doen en klaar, er zijn altijd gevolgen voor je daden, die moet ze dan ook maar dragen.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:27 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Het punt was dat ik wist waar het door kwam. En ja, wellicht was ik te soft. Je hoopt dan ook dat het een incident is. Maar dit is voor mij nu wel een overschrijding van normen en waarden.
Ieder geval een melding van maken, ook ter bescherming van dat kind. Als die jengelt, bijt ze die dan in z'n voorhoofd?quote:Op zondag 1 juni 2014 09:29 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Een incident is 1x dit is al de tweede keer, of ben je van 3x you,re out!! Daar ging ik niet eens op wachten, aangifte doen en klaar, er zijn altijd gevolgen voor je daden, die moet ze dan ook maar dragen.
Ik ben ook bang dat ik dit nooit meer vergeet als ik bij haar blijf, dus het is wellicht het beste om te kappen.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:35 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Ieder geval een melding van maken, ook ter bescherming van dat kind. Als die jengelt, bijt ze die dan in z'n voorhoofd?
En wat zal die man tegen wie ze aan stond te schuren je dankbaar zijn.
Dus dit is al de tweede keer dat ze fysiek wordt... Inderdaad hulp laten zoeken en anders wegwezen. Wat een gestoorde.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:29 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Dat laatste zal ik haar voorleggen en anders hou ik het voor gezien.
Ik ben vanmorgen 2x gebeld met haar toestel die ik nu heb. Maar omdat ik steeds te laat ben en er een lock op zit kan ik het nummer niet terugbellen.
Haar auto en spullen liggen ook nog bij mij, dus zal haar straks nog wel zien.
Bijtlwonden (in het gezicht) kunnen best ontsteken en dan vrij lang duren om te genezen. Je weet nog niet hoe het geneest, ik vind het nogal wat.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:45 schreef LasTeR het volgende:
Wat lees ik hier nou telkens over aangifte doen?TS heeft een schrammetje op zijn wang, je geeft haar gewoon een klap terug en vertelt dat ze op kan rotten. Wat is hier nou moeilijk aan?
Dan nog. Aangifte doen.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bijtlwonden (in het gezicht) kunnen best ontsteken en dan vrij lang duren om te genezen. Je weet nog niet hoe het geneest, ik vind het nogal wat.
Waar is hij gebleven eigenlijk? Lang geen topics van hem gezienquote:Op zondag 1 juni 2014 08:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga jij anders ff lekker Braddie uit elkaar trekken
Volgens mij heeft hij een ip-ban. Zondequote:Op zondag 1 juni 2014 10:18 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Waar is hij gebleven eigenlijk? Lang geen topics van hem gezien
Nee hier doe je aangifte van, eerst is TS al geschopt en nu in het gezicht gebeten, straks blijft TS wel met een litteken zitten, als je je niet kan inhouden dan moet je ook de verantwoording dragen dat je daden gevolgen hebben.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:13 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Dan nog. Aangifte doen.![]()
Dit los je toch zelf wel op.
Dat zeg ik niet, maar ik bedoel meer dat het niet niets is om iemand in het gezicht te bijten. Of hij aangifte gaat doen moet ie zelf weten.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:13 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Dan nog. Aangifte doen.![]()
Dit los je toch zelf wel op.
Erg jammer dat er hier "maar" in staat. Het lijkt er op dat jullie niet van elkaar kunnen afblijven. Dat je haar van hem aftrekt, dat vind ik echt vreemd. Je had gewoon kunnen zeggen, "ik weet niet wat jij aan het doen bent, maar ik ga naar huis".quote:Op zondag 1 juni 2014 09:11 schreef fahrenkrog het volgende:
Nee, ik trok haar weg van hem vandaan en zei duidelijk waar ze nou mee bezig was. Oké dat had wellicht op een rustigere manier gekund, maar
Niet jaloers?quote:Op zondag 1 juni 2014 02:56 schreef BlueMage het volgende:
Jij niet zo jaloers doen en verder haar dumpen want dit valt wel degelijk onder mishandeling. Zo, ook weer opgelost.
Ik mag toch hopen dat die gast, na het zien van bloed tussen d'r tanden, de andere kant is opgelopen!quote:Op zondag 1 juni 2014 10:58 schreef Tinos85 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is TS alleen naar het ziekenhuis gegaan en is zijn vriendin op het concert gebleven?
Dus lekker bij die gast met wie ze aan het dansen was?
Ik zou als ik die gast was inderdaad ook even een ommetje gaan maken.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:18 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die gast, na het zien van bloed tussen d'r tanden, de andere kant is opgelopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
Ik trok haar idd weg omdat we afgesproken hebben dat intiem dansen alleen met elkaar gebeurt. Als je dan voor m'n neus zoiets flikt dan ben ik goed pissed.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:06 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Erg jammer dat er hier "maar" in staat. Het lijkt er op dat jullie niet van elkaar kunnen afblijven. Dat je haar van hem aftrekt, dat vind ik echt vreemd. Je had gewoon kunnen zeggen, "ik weet niet wat jij aan het doen bent, maar ik ga naar huis".
Je bent zelf met het handgemeen begonnen. Dat ontslaat haar niet van haar verantwoordelijkheden, maar jij neemt je eigen verantwoordelijkheid ook niet op.
Nee nee, zij beet en liep meteen naar de uitgang.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Dus ze bijt je en vervolgens ga je huilend, alleen, naar het ziekenhuis terwijl zij lekker blijft dirty dansen met een onbekende en je vraagt je nu af wat je moet doen??
Ze van mij ter plekke een muilpeer en een kopstoot gekregen en de kleren had ze aan het eind van de avond uit de voortuin kunnen vissen.
Nee, het moet uit haar zelf komen. Voorlopig ff op een laag pitje en wie weet ziet ze het zelf inquote:Op zondag 1 juni 2014 11:54 schreef Zolder het volgende:
Haar een alcohollimiet opleggen gaat sws niet werken
Nou ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben gedaan, maar toch niet je vriendin gebeten of geschopt van de drank?quote:Op zondag 1 juni 2014 12:03 schreef Zolder het volgende:
Hulp zoeken voor haar zal niet in dank worden afgenomen. Ze heeft dus 2x (veel) teveel gedronken. Nou ik ben wat jonger maar ik weet wel dat ik vaker teveel heb gedronken. En gekke dingen heb gedaan.
Wel ergere dingen onder invloed van alcohol dan dat gedaan wat betreft fysiek geweld. Of is ze gestoord puur om het feit dat het haar vriend was?quote:Op zondag 1 juni 2014 12:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben gedaan, maar toch niet je vriendin gebeten of geschopt van de drank?
Als jij dronken andere mensen in elkaar hebt geslagen vind ik dat eigenlijk ook gestoord ja. Er is niks mis met een keer goed dronken worden, maar als je andere mensen gaat verwonden en een gevaar bent lijkt me dat niet heel normaal.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:08 schreef Zolder het volgende:
[..]
Wel ergere dingen onder invloed van alcohol dan dat gedaan wat betreft fysiek geweld. Of is ze gestoord puur om het feit dat het haar vriend was?
Oftewel, ze heeft het al eerder gedaan en het gesprek toen heeft ook niet geholpen. Ze heeft NIETS geleerd van de vorige keer en blijkbaar kan ze zich niet inhouden.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:21 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ze heeft 1x eerder een blackout gehad en toen was ze me aan het schoppen. Ook toen had ze veel te veel op.
Uiteindelijk was het een drama die nacht, maar hebben we toen ook afgesproken dat dit een incident was.
Je mag me best gestoord vinden. Gelukkig was dat in het pre-facebook hooivorken actie tijdperk dus het is een geheim tussen mij en wat anderen voor al heel wat jaar. En hey ik functioneer nog steeds normaal en niet gestoordquote:Op zondag 1 juni 2014 12:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als jij dronken andere mensen in elkaar hebt geslagen vind ik dat eigenlijk ook gestoord ja. Er is niks mis met een keer goed dronken worden, maar als je andere mensen gaat verwonden en een gevaar bent lijkt me dat niet heel normaal.
Nog zo'n sukkel die niet zou moeten drinken. Als je niet met alcohol om kunt gaan, blijf er dan vanaf.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:08 schreef Zolder het volgende:
[..]
Wel ergere dingen onder invloed van alcohol dan dat gedaan wat betreft fysiek geweld. Of is ze gestoord puur om het feit dat het haar vriend was?
Blijkbaar functioneer je niet zo normaal als je gedronken hebt.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:17 schreef Zolder het volgende:
[..]
Je mag me best gestoord vinden. Gelukkig was dat in het pre-facebook hooivorken actie tijdperk dus het is een geheim tussen mij en wat anderen voor al heel wat jaar. En hey ik functioneer nog steeds normaal en niet gestoord
Ow, en ik vind jou gestoord omdat je iemand zo snel gestoord vind. Sorry vind ik gewoon zo
Ooit gehoord van incidenteel? Of nee je hebt natuurlijk geen tijd om er wat langer over na te denken, je moet gelijk oordelen. Dat was 1 x (dat zei ik al) en wie weet hoe vaak ik in totaal dronken ben geweest. Het kan jou net zo goed een keer overkomen, dat is gewoon pech hebben.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Blijkbaar functioneer je niet zo normaal als je gedronken hebt.
Blijf vooral lekker zuipen, vol vertrouwen dat je jezelf nooit weer onsterfelijk belachelijk maakt.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:23 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ooit gehoord van incidenteel? Dat was 1 x en wie weet hoe vaak ik dronken ben geweest. Het kan jou net zo goed een keer overkomen, dat is gewoon pech hebben.
Domme burgerlijke trutquote:Op zondag 1 juni 2014 12:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Blijf vooral lekker zuipen, vol vertrouwen dat je jezelf nooit weer onsterfelijk belachelijk maakt.
Een keer is genoeg.
Ziehier een uitstekend voorbeeld van een poster op fok die een discussie niet aankan. Verbale onmacht noemt men dat ook wel, iemand uitschelden. Het geeft alleen je eigen zwakte weer.quote:
Ja idd dan ga je zelf ook iemand die veel te veel gedronken heeft en zich waarschijnlijk de volgende dag niks meer kan herinneren lekker bij de haren zo ongeveer wegsleuren. TS z'n gedrag is hier ook niet echt helemaal in de haak naar mijn mening.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:16 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Niet jaloers?Vet normaal als je vriendin met een ander intiem danst. Ik zou echt helemaal gek worden.
Er kan met jou niet gediscussierd worden. Maar je komt gewoon over als een burgerlijke trut, omdat je gewoon niet in wil zien dat het mogelijk is dat zoiets incidenteel iedereen een keer kan overkomen en dat dit zeker niet betekent dat deze persoon dan maar nooit meer zou moeten drinken. Je scheert gewoon iedereen over een kam omdat je je laat leiden door emoties en niet verder kijkt dan je neus lang is. Je zou een slechte rechter zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ziehier een uitstekend voorbeeld van een poster op fok die een discussie niet aankan. Verbale onmacht noemt men dat ook wel, iemand uitschelden. Het geeft alleen je eigen zwakte weer.
Hoe dan ook, we gaan offtopic. Mijn advies is: niet meer drinken want vroeg of laat ga je weer door het lint met volgezeken broek enzo. En doe iets aan die onsterfelijk domme avatar van je, knullie!
Ik zou mijn vriendin dan ook niet veel te veel laten drinken.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja idd dan ga je zelf ook iemand die veel te veel gedronken heeft en zich waarschijnlijk de volgende dag niks meer kan herinneren lekker bij de haren zo ongeveer wegsleuren. TS z'n gedrag is hier ook niet echt helemaal in de haak naar mijn mening.
Faalhaas.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:29 schreef fahrenkrog het volgende:
ben vanmorgen 2x gebeld met haar toestel die ik nu heb. Maar omdat ik steeds te laat ben en er een lock op zit kan ik het nummer niet terugbellen.
Oeh, geen makkelijke tante hoor, die little lady.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:32 schreef LittleLady het volgende:
Nee hier doe je aangifte van, eerst is TS al geschopt en nu in het gezicht gebeten, straks blijft TS wel met een litteken zitten, als je je niet kan inhouden dan moet je ook de verantwoording dragen dat je daden gevolgen hebben.
Echt hé, jezus.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:24 schreef Zolder het volgende:
[..]
Blijf vooral lekker zuipen, vol vertrouwen dat je jezelf nooit weer onsterfelijk belachelijk maakt.
Een keer is genoeg.
Domme burgerlijke trut
Ik ben heel lief, maar laat me niet bijtenquote:Op zondag 1 juni 2014 13:08 schreef Villas_Rubin het volgende:
[..]
Oeh, geen makkelijke tante hoor, die little lady.
Misschien toch wel er een fetisj van maken en regelmatig in bijtseks engageren?quote:Op zondag 1 juni 2014 13:37 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ik ben heel lief, maar laat me niet bijten
Er zit een groot verschil in plagend bijten en gebeten worden en op de eerste hulp belandenquote:Op zondag 1 juni 2014 13:45 schreef persmaker het volgende:
[..]
Misschien toch wel er een fetisj van maken en regelmatig in bijtseks engageren?![]()
Soms moet je inderdaad door de zure appel heen bijten.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:46 schreef UpsideDown het volgende:
Volgens mij is het onzin dat je na redelijke alcoholconsumptie al je zelfbeheersing én geheugen verliest. Dit kan alleen als je compleet lazerus bent, als dat na een aantal wijntjes al gebeurt is er meer aan de hand. Misschien is de alcohol een slecht excuus?
Wat is het verschil dan? Benieuwd.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:47 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil in plagend bijten en gebeten worden en op de eerste hulp belanden
Heb jij nooit gehoord van flogging en caning als seksfetisj? Dat is lijfstraf dus k zou niet ervan opkijken als het bijten ook actueel is.quote:
Nee pak nog wel eens plagend zachtjes de lip van mijn vriend of oorlelletje, doet hij ook wel eens om vervolgens elkaar niet meer serieus aan te kunnen kijken en constant in lachen uit te barsten, maar uit nijd iemand bijten vind dat heel primitief en verachtelijk, daarvoor was het al schoppen lijkt wel een shetlander die zijn zin niet krijgt die trappen en bijten dan ookquote:Op zondag 1 juni 2014 13:56 schreef persmaker het volgende:
[..]
Heb jij nooit gehoord van flogging en caning als seksfetisj? Dat is lijfstraf dus k zou niet ervan opkijken als het bijten ook actueel is.
Dus het gaat om de bedoeling daarachter en niet de methode van uitvoering?quote:Op zondag 1 juni 2014 13:59 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee pak nog wel eens plagend zachtjes de lip van mijn vriend of oorlelletje, doet hij ook wel eens om vervolgens elkaar niet meer serieus aan te kunnen kijken en constant in lachen uit te barsten, maar uit nijd iemand bijten vind dat heel primitief en verachtelijk, daarvoor was het al schoppen lijkt wel een shetlander die zijn zin niet krijgt die trappen en bijten dan ook
Zou jij het normaal vinden als je vriendin je ineens keihard begint te schoppen of ineens in je gezicht begint te bijten?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:04 schreef persmaker het volgende:
[..]
Dus het gaat om de bedoeling daarachter en niet de methode van uitvoering?
Ach alles is maar een fetisj tegenwoordig. Zolang ik maar niet 200 euries gelijk af hoef te staan vind ik t meevallen.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:05 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Zou jij het normaal vinden als je vriendin je ineens keihard begint te schoppen of ineens in je gezicht begint te bijten?
Je hebt d'r na die mededeling toch wel een aantal vingers afgebeten. Houdt gelijk wat lastiger vast ook, die wijnglazen.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:06 schreef fahrenkrog het volgende:
Volgens eigen zeggen ging het om een winti icm drank.
Moet ik het maar mee doen
En wat ga jij nu doen? Accepteer je het en steek je je kop in het zand, of ga je haar dumpen, of aangifte doen?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:06 schreef fahrenkrog het volgende:
Precies, getuige deze reactie:quote:Op zondag 1 juni 2014 12:28 schreef BlueMage het volgende:
TS z'n gedrag is hier ook niet echt helemaal in de haak naar mijn mening.
Dus jij vindt dat jouw gedrag begrijpelijk is omdat zij zich op een bepaalde manier gedraagt?quote:Op zondag 1 juni 2014 11:37 schreef fahrenkrog het volgende:
Ik trok haar idd weg omdat we afgesproken hebben dat intiem dansen alleen met elkaar gebeurt. Als je dan voor m'n neus zoiets flikt dan ben ik goed pissed.
En geloof me, ik ben niet zo snel jaloers. Iedereen zal wellicht anders reageren en ja, ik had ook gedronken, maar dan nog gedraag je je als dat je een realtie met elkaar hebt. Anders kan ik net zo goed een open relatie beginnen, niet dan?
Winti? Wut? Bad juju?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:06 schreef fahrenkrog het volgende:
Ja man mishandeling dit, je vriendin even bij een gozer vandaan halen.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:37 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Precies, getuige deze reactie:
[..]
Dus jij vindt dat jouw gedrag begrijpelijk is omdat zij zich op een bepaalde manier gedraagt?
Um, nee. Jij moet gewoon met je handen van haar afblijven, net als zij van jou.
Jullie halen bij elkaar het slechtste er uit.
Wat is een winti nu weer?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:06 schreef fahrenkrog het volgende:
En volgens jouw zeggen mag ze op zoek naar een andere vriend.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:06 schreef fahrenkrog het volgende:
Dat zei ik toch niet?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:50 schreef habitue het volgende:
Ja man mishandeling dit, je vriendin even bij een gozer vandaan halen.
Ik ben dan ook geen rechter, we zitten op fok en niet in de rechtzaal. En no offence knul, maar mensen die agressief worden van drank: dat zijn de tokkies van onze maatschappij. Niet de burgertrutten die wel weten waar de grens ligt.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:29 schreef Zolder het volgende:
[..]
Er kan met jou niet gediscussierd worden. Maar je komt gewoon over als een burgerlijke trut, omdat je gewoon niet in wil zien dat het mogelijk is dat zoiets incidenteel iedereen een keer kan overkomen en dat dit zeker niet betekent dat deze persoon dan maar nooit meer zou moeten drinken. Je scheert gewoon iedereen over een kam omdat je je laat leiden door emoties en niet verder kijkt dan je neus lang is. Je zou een slechte rechter zijn.
Je bent eigenlijk te vergelijken met een tokkie van het niveau ''die zouden ze zelf ook zn lul af moeten snijden!!!!''
En dit ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:50 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dat zei ik toch niet?
TS had gedronken, en hij zegt "ik trok haar weg". Dus hij heeft haar vastgepakt en trok aan haar. Dat deed hij vast niet zoals je een kitten oppakt, want hij was boos, jaloers en had gedronken.
Dan ontstaat er gewoon heel gemakkelijk een handgemeen. Dus hij moet zich niet voordoen als de volledige onschuld. Zij lokt het uit, hij trekt aan haar, zij bijt hem.
Precies hetzelfde gebeurt elke dag op het schoolplein. Alleen nu is er geen meester of juffrouw die het oplost.
Laten we voorop stellen: ik ben zelf geen haar beter. Dus mijn advies, helaas uit ervaring, is aan TS: zeg elkaar vaarwel. Want een relatie waarin je zulke gevoelens bij elkaar tevoorschijn haalt, daar moet je gewoon niet in willen zitten.
Het is dan ook enkel om aan te geven dat ik je manier van oordelen niet waardeer. Maar dat snap je zelf toch wel lijkt me? Waarom dan toch zo kinderachtig doen met ''ik ben dan ook geen rechter, we zitten op fok en niet in de rechtzaal''.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen rechter, we zitten op fok en niet in de rechtzaal. En no offence knul, maar mensen die agressief worden van drank: dat zijn de tokkies van onze maatschappij. Niet de burgertrutten die wel weten waar de grens ligt.
Nou ik hoef er in ieder geval niet mee op stapquote:
Ik zal het maar zo zeggen dan: ik weet van mezelf dat ik geil word na 10 bier. Dus uit respect voor mijn partner zuip ik niet zoveel, tenzij hij er voordeel van heeft. Je kunt dus wel stellen dat ik me niet bezat als hij er niet bij is, want ik sta niet voor mezelf in. Dat is ook een vorm van niet om kunnen gaan met alcohol.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:52 schreef Zolder het volgende:
[..]
Het is dan ook enkel om aan te geven dat ik je manier van oordelen niet waardeer. Maar dat snap je zelf toch wel lijkt me? Waarom dan toch zo kinderachtig doen met ''ik ben dan ook geen rechter, we zitten op fok en niet in de rechtzaal''.
Maar voel jezelf maar elitair omdat je nog nooit een slechte dronk hebt gehad, hoop voor je dat je nog met jezelf kan leven als het wel een keer zo is.
Ik vind TS zijn vriendin wel gestoord, afgaande op TS zijn verhaal. Zeker gezien het feit dat dit de tweede keer binnen een jaar is. En TS blijft bij haar, dat is gestoord. Blijkbaar halen ze het slechtste in elkaar naar boven op sommige momenten.quote:
En een grens moet je vinden. Dat jij dit nou hebt gedaan door misschien een aantal keren met de verkeerde man te neuken tja.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zal het maar zo zeggen dan: ik weet van mezelf dat ik geil word na 10 bier. Dus uit respect voor mijn partner zuip ik niet zoveel, tenzij hij er voordeel van heeft. Je kunt dus wel stellen dat ik me niet bezat als hij er niet bij is, want ik sta niet voor mezelf in. Dat is ook een vorm van niet om kunnen gaan met alcohol.
En ik oordeel omdat jij hier trots verkondigt dat jij wel erger hebt gedaan dan TS d'r vriendin, alsof zij om die reden zichzelf niet hoeft te beteren. Zij heeft het al twee keer geflikt.
Ik heb zoveel mannen geneukt, daar zaten geen verkeerde mannen tussen hoor, was een leuke tijd maar na een tijdje gaat het vervelen en ik ben gewoon een hele leuke vent tegengekomen waar ik 100% voor ga. Als dat betekent dat ik me niet meer elke week kan bezatten, lekker belangrijk, ik mis dat leven niet eens.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:02 schreef Zolder het volgende:
[..]
En een grens moet je vinden. Dat jij dit nou hebt gedaan door misschien een aantal keren met de verkeerde man te neuken tja.
Het is gewoon fout om te pas en te onpas mensen gestoord te verklaren. Dat staat er los van dat die vriendin zich moet beteren, maar psychiatrische hulp, komop zeg.
In een van je eerste posts die ik quotte gaf je dat wel aan, en dat is de reden dat van mij uit deze discussie is ontstaan. Als je wil kan ik het nog wel even terug zoekenquote:Op zondag 1 juni 2014 18:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb zoveel mannen geneukt, daar zaten geen verkeerde mannen tussen hoor, was een leuke tijd maar na een tijdje gaat het vervelen en ik ben gewoon een hele leuke vent tegengekomen waar ik 100% voor ga. Als dat betekent dat ik me niet meer elke week kan bezatten, lekker belangrijk, ik mis dat leven niet eens.
Ik vind helemaal niet dat ze hulp nodig heeft.(dat ze hulp nodig heeft) Het gedrag dat ze vertoond is gestoord, en door je zo klem te zuipen bewijs je dus dat je totaal geen loyaliteit kent naar je partner. En zat of niet, het is en blijft mishandeling.
Dat weten we van TS zijn vriendin helemaal niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
Geen vrouwen daten die drinken en uitgaan als hobby hebben, dat is vragen om problemen.
Doe dat maar eens, ja! En quote het ook even als je de post vind waar ik zeg dat TS zijn vriendin professionele hulp nodig heeft.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:08 schreef Zolder het volgende:
[..]
In een van je eerste posts die ik quotte gaf je dat wel aan, en dat is de reden dat van mij uit deze discussie is ontstaan. Als je wil kan ik het nog wel even terug zoeken
Nog aan het zoeken?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:08 schreef Zolder het volgende:
[..]
In een van je eerste posts die ik quotte gaf je dat wel aan, en dat is de reden dat van mij uit deze discussie is ontstaan. Als je wil kan ik het nog wel even terug zoeken
Ow dat was niet jij maar ZarBquote:Op zondag 1 juni 2014 18:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Doe dat maar eens, ja! En quote het ook even als je de post vind waar ik zeg dat TS zijn vriendin professionele hulp nodig heeft.
Jawel:quote:Op zondag 1 juni 2014 18:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat weten we van TS zijn vriendin helemaal niet.
quote:Op zondag 1 juni 2014 02:49 schreef fahrenkrog het volgende:
Ze houdt van een wijntje, maar zodra ze teveel heeft is ze haar zelf niet.
Nee, ik ben er nog niet helemaal uit.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:14 schreef Seven. het volgende:
Maar goed, winti dus. TS, is dat goed genoeg voor jou? Laat je je onder het mom van winti zo behandelen of ben je nu klaar met haar?
Wie zegt dat zuipen en uitgaan haar hobby is? Voor hetzelfde geld is ze maar 4 keer per jaar op stap.quote:
Ze heeft de vorige keer al gezegd dat het beter zou worden. En wat heeft dat familiebezoek ermee te maken?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:05 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nog niet helemaal uit.
Enerzijds wil ik haar beloftes mbt stoppen met drinken op mijn voorwaarde (dus zonder familiebezoek) laten nakomen, anderzijds kan ik dit gewoon niet accepteren als man zijnde.
Kom op, je bent gewoon een tokkie als je na een avondje stappen met wat pils achter je kiezen in een groepje iemand in elkaar hoekt. Ik ben vaak zat (veel te) lam geweest, maar ik heb nog nooit iemand op z'n kanis gehoekt dan. Het is toch vaak een bepaald slag mensen die er niet mee om kan gaan en om niks een potje ruzie gaat lopen zoeken.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:52 schreef Zolder het volgende:
[..]
Het is dan ook enkel om aan te geven dat ik je manier van oordelen niet waardeer. Maar dat snap je zelf toch wel lijkt me? Waarom dan toch zo kinderachtig doen met ''ik ben dan ook geen rechter, we zitten op fok en niet in de rechtzaal''.
Maar voel jezelf maar elitair omdat je nog nooit een slechte dronk hebt gehad, hoop voor je dat je nog met jezelf kan leven als het wel een keer zo is.
Nou nou, het is wat.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:50 schreef Hallmark het volgende:
Dus hij heeft haar vastgepakt en trok aan haar.
Ik zou het dan op een laag pitje zetten en aanzien of ze zich houdt aan haar dranklimiet. Doet ze dat dan wederom niet, dan heb ik tenminste geen gedoe meer met familie eromheen.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze heeft de vorige keer al gezegd dat het beter zou worden. En wat heeft dat familiebezoek ermee te maken?
Als man zijnde, gezien het feit dat dit de tweede keer is, zou ik d'r een schop onder d'r hol geven met d'r winti. Of je kunt natuurlijk afwachten tot ze je weer te grazen neemt.
Denk je ECHT dat je het familiegedoe er niet weer bij krijgt, dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:36 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ik zou het dan op een laag pitje zetten en aanzien of ze zich houdt aan haar dranklimiet. Doet ze dat dan wederom niet, dan heb ik tenminste geen gedoe meer met familie eromheen.
Maarja, ik ga zo even bij vrienden langs en dan ga ik het nog even relativeren na de heftige nacht van vandaag.
Serieus, je bent 31 en je laat je schoonfamilie bepalen of jij wel of niet je mokkel dumpt.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:36 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ik zou het dan op een laag pitje zetten en aanzien of ze zich houdt aan haar dranklimiet. Doet ze dat dan wederom niet, dan heb ik tenminste geen gedoe meer met familie eromheen.
Maarja, ik ga zo even bij vrienden langs en dan ga ik het nog even relativeren na de heftige nacht van vandaag.
haha, nee, ik bedoel dat er geen familiebezoekjes meer zijn. Maar ik ben het eens dat ik het gewoon moet afkappen. En ondanks alles hou ik nog wel van haar, dat maakt het lastigquote:Op zondag 1 juni 2014 19:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Denk je ECHT dat je het familiegedoe er niet weer bij krijgt, dan?!!
Logischquote:Op zondag 1 juni 2014 19:05 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nog niet helemaal uit.
Enerzijds wil ik haar beloftes mbt stoppen met drinken op mijn voorwaarde (dus zonder familiebezoek) laten nakomen, anderzijds kan ik dit gewoon niet accepteren als man zijnde.
Neem maar van een ervaringsdeskundige aan dat het niet de laatste keer zal zijn. Dit zit gewoon in haar, of in de combinatie van jou met haar.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:42 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
haha, nee, ik bedoel dat er geen familiebezoekjes meer zijn. Maar ik ben het eens dat ik het gewoon moet afkappen. En ondanks alles hou ik nog wel van haar, dat maakt het lastig
Ik kan het haar ook niet vergeven. Ze heeft m'n mooie avond verpest waar ik zo naar uitkeek om op los te gaan, een beet bezorgd waar ik nog steeds veel last van heb en ook veel geld heeft gekost qua medici.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:55 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Neem maar van een ervaringsdeskundige aan dat het niet de laatste keer zal zijn. Dit zit gewoon in haar, of in de combinatie van jou met haar.
En natuurlijk kun je heel wat bedekken met de mantel der liefde, maar op een gegeven moment gaat dat niet meer. De vraag is mijne inziens of je je verlies nu, of later neemt.
Ik zit in een sooirtgelijke situatie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:29 schreef Dehelerambam het volgende:
Lame excuus. Alleen om die reden zou ik het al uitmaken. Anders neemt ze even de verantwoordelijkheid zelf op zich ofzo
Vervelend omdat zijn ouders natuurlijk ook wel snappen dat zo'n lijp wijf niks waard is.quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:57 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ik zit in een sooirtgelijke situatie.
Stel dat ze die verantwoordelijkheid wel neemt, en belooft te stoppen met drank....zou je haar dan vergeven? Of een tijdje rust?
Vervelend is natuurlijk dat je ouders het ook weten. Het zal altijd een smet blijven....
Dit vind ik dus een heel goed punt! Alcohol kan gekke dingen met je doen, maar als ik de keren na ga dat ik dronken was, stond ik meer op een tafel te dansen. Nooit agressief geworden ofzo... Ik vind dat geen excuus trouwens. Dan zou je net zo goed je partner kunnen vergeven als die vreemdgaat door de 'drank...'quote:Op zondag 1 juni 2014 12:05 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nou ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben gedaan, maar toch niet je vriendin gebeten of geschopt van de drank?
Heb je nog respect voor haar? Ik zou het volledig kwijt zijn na zo'n actie. Dan heeft een relatie ook geen zin meer.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:06 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ik kan het haar ook niet vergeven. Ze heeft m'n mooie avond verpest waar ik zo naar uitkeek om op los te gaan, een beet bezorgd waar ik nog steeds veel last van heb en ook veel geld heeft gekost qua medici.
Ze wilt dat ik er nog over nadenk en komt eind van de week langs om te horen of ik nog met haar verder wil.
TS doet water bij de wijn... Iets wat zn vriendin eigenlijk zou moeten doenquote:Op woensdag 4 juni 2014 10:18 schreef cpanker het volgende:
Ts, je bent echt de allergrootste klapmongool als je met deze randdebiel verder gaat. Hoe komt het überhaupt in je op? Ben je bang om niemand anders te vinden, om eenzaam te zijn?
Dit, wat is winti precies?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:53 schreef megamandy het volgende:
Slaat die winti echt op dat geloof? Wat heeft dat met alcohol en bijten te maken
Dat is ook wat ik in eerste instantie dacht. Maar mocht je ooit voor een instantie/rechter iets hard moeten maken is het toch beter om het wel te doen (in ieder geval i.p.v. haar slaan, want dan krijg je de hele goegemeente over je heen).quote:Op zondag 1 juni 2014 09:45 schreef LasTeR het volgende:
Wat lees ik hier nou telkens over aangifte doen?TS heeft een schrammetje op zijn wang, je geeft haar gewoon een klap terug en vertelt dat ze op kan rotten. Wat is hier nou moeilijk aan?
Surinamers gaan wel vaker helemaal leip met dat excuus.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:53 schreef megamandy het volgende:
Slaat die winti echt op dat geloof? Wat heeft dat met alcohol en bijten te maken
We waren op een concert en ineens was ze intiem aan het dansen met een gast.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:38 schreef iScream. het volgende:
[..]
TS doet water bij de wijn... Iets wat zn vriendin eigenlijk zou moeten doen![]()
Overigens is het makkelijk vanaf de zijlijn te roepen dat TS zn vriendin maar moet dumpen.. Zo makkelijk gaat dat niet als je van iemand houdt. Vooral niet gezien het feit dat deze voorvallen alleen gebeuren als ze gedronken heeft en je toch altijd met het idee rond zal lopen dat ze wel fantastisch is als ze niet drinkt. Persoonlijk zou ik haar denk ik nog wel een kans geven, onder voorwaarde dat ze stopt met drinken en bij het eerstvolgende incident het wel over is.
Terwijl hij er zelf bij was. Hoe respectloos wil je het hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:09 schreef cpanker het volgende:
[..]
We waren op een concert en ineens was ze intiem aan het dansen met een gast.
Dronken of niet... Je bent nog steeds verantwoordelijk voor je eigen daden.
Ik denk dat het ook je vertrouwen een deuk geeft als zij zegt zich niets meer te herinneren na een aantal drankjes.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:38 schreef iScream. het volgende:
[..]
TS doet water bij de wijn... Iets wat zn vriendin eigenlijk zou moeten doen![]()
Overigens is het makkelijk vanaf de zijlijn te roepen dat TS zn vriendin maar moet dumpen.. Zo makkelijk gaat dat niet als je van iemand houdt. Vooral niet gezien het feit dat deze voorvallen alleen gebeuren als ze gedronken heeft en je toch altijd met het idee rond zal lopen dat ze wel fantastisch is als ze niet drinkt. Persoonlijk zou ik haar denk ik nog wel een kans geven, onder voorwaarde dat ze stopt met drinken en bij het eerstvolgende incident het wel over is.
In principe ben ik vrij vergevingsgezind, als iemand echt z'n best ervoor doet. Ik ben zelf ook niet zonder fouten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:57 schreef mikemareen het volgende:
Ik zit in een sooirtgelijke situatie.
Stel dat ze die verantwoordelijkheid wel neemt, en belooft te stoppen met drank....zou je haar dan vergeven? Of een tijdje rust?
Vervelend is natuurlijk dat je ouders het ook weten. Het zal altijd een smet blijven....
Mijn persoonlijke (steekproef van 1) ervaring met vrouwen uit de Caribbean is dat de moraal in de relatie toch wel echt verschillend is van die in Nederland. Jij zegt respectloos, zij zegt "ach ja, kan gebeuren".quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Terwijl hij er zelf bij was. Hoe respectloos wil je het hebben.
Is dat echt wat ze bedoelde? Je verschuilen achter religie lijkt me niet de beste zet in deze situatie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:32 schreef Hallmark het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Winti
Duh
Haha helaas denken te veel mannen zo.quote:Op zondag 1 juni 2014 04:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Inderdaad. Als vrouwen geil willen dansen met andere mannen moet je dat als man maar accepteren je mag al blij zijn dat ze ueberhaupt bereid is om je seks te geven, TS.
Maar ik vermoed alleen mag kijken naar het trio.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:18 schreef datismijnmening het volgende:
Maar niks mis met een beetje kinky vriendin toch? Ze was gewoon een triootje aan het regelen
En?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:06 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ik kan het haar ook niet vergeven. Ze heeft m'n mooie avond verpest waar ik zo naar uitkeek om op los te gaan, een beet bezorgd waar ik nog steeds veel last van heb en ook veel geld heeft gekost qua medici.
Ze wilt dat ik er nog over nadenk en komt eind van de week langs om te horen of ik nog met haar verder wil.
Uiteraard is het een smoesje voor haar maar toen ik aan een Indiase inhuur uitlegde wie Jezus was en hoe hij is verwekt, moest hij hard lachen. Wat een gek sprookje, vond hij.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:10 schreef Trankilo het volgende:
Door dat gedoe over 'Winti' moet dit een trol zijn. Wtf is dat voor een voodoo en heksengedoe...
Kunnen we hieruit afleiden dat de vriendin van TS door 8 negers gesandwitched werd op de dansvloer en TS aanviel toen hij er wat van zei?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:01 schreef Voszje het volgende:
Dus ze deed gewoon het dansritueel van de Winti en jij stoorde haar hierin.
Exact.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kunnen we hieruit afleiden dat de vriendin van TS door 8 negers gesandwitched werd op de dansvloer en TS aanviel toen hij er wat van zei?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |