Terwijl hij er zelf bij was. Hoe respectloos wil je het hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:09 schreef cpanker het volgende:
[..]
We waren op een concert en ineens was ze intiem aan het dansen met een gast.
Dronken of niet... Je bent nog steeds verantwoordelijk voor je eigen daden.
Ik denk dat het ook je vertrouwen een deuk geeft als zij zegt zich niets meer te herinneren na een aantal drankjes.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:38 schreef iScream. het volgende:
[..]
TS doet water bij de wijn... Iets wat zn vriendin eigenlijk zou moeten doen![]()
Overigens is het makkelijk vanaf de zijlijn te roepen dat TS zn vriendin maar moet dumpen.. Zo makkelijk gaat dat niet als je van iemand houdt. Vooral niet gezien het feit dat deze voorvallen alleen gebeuren als ze gedronken heeft en je toch altijd met het idee rond zal lopen dat ze wel fantastisch is als ze niet drinkt. Persoonlijk zou ik haar denk ik nog wel een kans geven, onder voorwaarde dat ze stopt met drinken en bij het eerstvolgende incident het wel over is.
In principe ben ik vrij vergevingsgezind, als iemand echt z'n best ervoor doet. Ik ben zelf ook niet zonder fouten.quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:57 schreef mikemareen het volgende:
Ik zit in een sooirtgelijke situatie.
Stel dat ze die verantwoordelijkheid wel neemt, en belooft te stoppen met drank....zou je haar dan vergeven? Of een tijdje rust?
Vervelend is natuurlijk dat je ouders het ook weten. Het zal altijd een smet blijven....
Mijn persoonlijke (steekproef van 1) ervaring met vrouwen uit de Caribbean is dat de moraal in de relatie toch wel echt verschillend is van die in Nederland. Jij zegt respectloos, zij zegt "ach ja, kan gebeuren".quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Terwijl hij er zelf bij was. Hoe respectloos wil je het hebben.
Is dat echt wat ze bedoelde? Je verschuilen achter religie lijkt me niet de beste zet in deze situatie.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:32 schreef Hallmark het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Winti
Duh
Haha helaas denken te veel mannen zo.quote:Op zondag 1 juni 2014 04:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Inderdaad. Als vrouwen geil willen dansen met andere mannen moet je dat als man maar accepteren je mag al blij zijn dat ze ueberhaupt bereid is om je seks te geven, TS.
Maar ik vermoed alleen mag kijken naar het trio.quote:Op zondag 1 juni 2014 03:18 schreef datismijnmening het volgende:
Maar niks mis met een beetje kinky vriendin toch? Ze was gewoon een triootje aan het regelen
En?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:06 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Ik kan het haar ook niet vergeven. Ze heeft m'n mooie avond verpest waar ik zo naar uitkeek om op los te gaan, een beet bezorgd waar ik nog steeds veel last van heb en ook veel geld heeft gekost qua medici.
Ze wilt dat ik er nog over nadenk en komt eind van de week langs om te horen of ik nog met haar verder wil.
Uiteraard is het een smoesje voor haar maar toen ik aan een Indiase inhuur uitlegde wie Jezus was en hoe hij is verwekt, moest hij hard lachen. Wat een gek sprookje, vond hij.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:10 schreef Trankilo het volgende:
Door dat gedoe over 'Winti' moet dit een trol zijn. Wtf is dat voor een voodoo en heksengedoe...
Kunnen we hieruit afleiden dat de vriendin van TS door 8 negers gesandwitched werd op de dansvloer en TS aanviel toen hij er wat van zei?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:01 schreef Voszje het volgende:
Dus ze deed gewoon het dansritueel van de Winti en jij stoorde haar hierin.
Exact.quote:Op woensdag 11 juni 2014 21:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kunnen we hieruit afleiden dat de vriendin van TS door 8 negers gesandwitched werd op de dansvloer en TS aanviel toen hij er wat van zei?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |