Blijkbaar functioneer je niet zo normaal als je gedronken hebt.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:17 schreef Zolder het volgende:
[..]
Je mag me best gestoord vinden. Gelukkig was dat in het pre-facebook hooivorken actie tijdperk dus het is een geheim tussen mij en wat anderen voor al heel wat jaar. En hey ik functioneer nog steeds normaal en niet gestoord
Ow, en ik vind jou gestoord omdat je iemand zo snel gestoord vind. Sorry vind ik gewoon zo
Ooit gehoord van incidenteel? Of nee je hebt natuurlijk geen tijd om er wat langer over na te denken, je moet gelijk oordelen. Dat was 1 x (dat zei ik al) en wie weet hoe vaak ik in totaal dronken ben geweest. Het kan jou net zo goed een keer overkomen, dat is gewoon pech hebben.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:20 schreef Seven. het volgende:
[..]
Blijkbaar functioneer je niet zo normaal als je gedronken hebt.
Blijf vooral lekker zuipen, vol vertrouwen dat je jezelf nooit weer onsterfelijk belachelijk maakt.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:23 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ooit gehoord van incidenteel? Dat was 1 x en wie weet hoe vaak ik dronken ben geweest. Het kan jou net zo goed een keer overkomen, dat is gewoon pech hebben.
Domme burgerlijke trutquote:Op zondag 1 juni 2014 12:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Blijf vooral lekker zuipen, vol vertrouwen dat je jezelf nooit weer onsterfelijk belachelijk maakt.
Een keer is genoeg.
Ziehier een uitstekend voorbeeld van een poster op fok die een discussie niet aankan. Verbale onmacht noemt men dat ook wel, iemand uitschelden. Het geeft alleen je eigen zwakte weer.quote:
Ja idd dan ga je zelf ook iemand die veel te veel gedronken heeft en zich waarschijnlijk de volgende dag niks meer kan herinneren lekker bij de haren zo ongeveer wegsleuren. TS z'n gedrag is hier ook niet echt helemaal in de haak naar mijn mening.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:16 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Niet jaloers?Vet normaal als je vriendin met een ander intiem danst. Ik zou echt helemaal gek worden.
Er kan met jou niet gediscussierd worden. Maar je komt gewoon over als een burgerlijke trut, omdat je gewoon niet in wil zien dat het mogelijk is dat zoiets incidenteel iedereen een keer kan overkomen en dat dit zeker niet betekent dat deze persoon dan maar nooit meer zou moeten drinken. Je scheert gewoon iedereen over een kam omdat je je laat leiden door emoties en niet verder kijkt dan je neus lang is. Je zou een slechte rechter zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ziehier een uitstekend voorbeeld van een poster op fok die een discussie niet aankan. Verbale onmacht noemt men dat ook wel, iemand uitschelden. Het geeft alleen je eigen zwakte weer.
Hoe dan ook, we gaan offtopic. Mijn advies is: niet meer drinken want vroeg of laat ga je weer door het lint met volgezeken broek enzo. En doe iets aan die onsterfelijk domme avatar van je, knullie!
Ik zou mijn vriendin dan ook niet veel te veel laten drinken.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja idd dan ga je zelf ook iemand die veel te veel gedronken heeft en zich waarschijnlijk de volgende dag niks meer kan herinneren lekker bij de haren zo ongeveer wegsleuren. TS z'n gedrag is hier ook niet echt helemaal in de haak naar mijn mening.
Faalhaas.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:29 schreef fahrenkrog het volgende:
ben vanmorgen 2x gebeld met haar toestel die ik nu heb. Maar omdat ik steeds te laat ben en er een lock op zit kan ik het nummer niet terugbellen.
Oeh, geen makkelijke tante hoor, die little lady.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:32 schreef LittleLady het volgende:
Nee hier doe je aangifte van, eerst is TS al geschopt en nu in het gezicht gebeten, straks blijft TS wel met een litteken zitten, als je je niet kan inhouden dan moet je ook de verantwoording dragen dat je daden gevolgen hebben.
Echt hé, jezus.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:24 schreef Zolder het volgende:
[..]
Blijf vooral lekker zuipen, vol vertrouwen dat je jezelf nooit weer onsterfelijk belachelijk maakt.
Een keer is genoeg.
Domme burgerlijke trut
Ik ben heel lief, maar laat me niet bijtenquote:Op zondag 1 juni 2014 13:08 schreef Villas_Rubin het volgende:
[..]
Oeh, geen makkelijke tante hoor, die little lady.
Misschien toch wel er een fetisj van maken en regelmatig in bijtseks engageren?quote:Op zondag 1 juni 2014 13:37 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ik ben heel lief, maar laat me niet bijten
Er zit een groot verschil in plagend bijten en gebeten worden en op de eerste hulp belandenquote:Op zondag 1 juni 2014 13:45 schreef persmaker het volgende:
[..]
Misschien toch wel er een fetisj van maken en regelmatig in bijtseks engageren?![]()
Soms moet je inderdaad door de zure appel heen bijten.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:46 schreef UpsideDown het volgende:
Volgens mij is het onzin dat je na redelijke alcoholconsumptie al je zelfbeheersing én geheugen verliest. Dit kan alleen als je compleet lazerus bent, als dat na een aantal wijntjes al gebeurt is er meer aan de hand. Misschien is de alcohol een slecht excuus?
Wat is het verschil dan? Benieuwd.quote:Op zondag 1 juni 2014 13:47 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil in plagend bijten en gebeten worden en op de eerste hulp belanden
Heb jij nooit gehoord van flogging en caning als seksfetisj? Dat is lijfstraf dus k zou niet ervan opkijken als het bijten ook actueel is.quote:
Nee pak nog wel eens plagend zachtjes de lip van mijn vriend of oorlelletje, doet hij ook wel eens om vervolgens elkaar niet meer serieus aan te kunnen kijken en constant in lachen uit te barsten, maar uit nijd iemand bijten vind dat heel primitief en verachtelijk, daarvoor was het al schoppen lijkt wel een shetlander die zijn zin niet krijgt die trappen en bijten dan ookquote:Op zondag 1 juni 2014 13:56 schreef persmaker het volgende:
[..]
Heb jij nooit gehoord van flogging en caning als seksfetisj? Dat is lijfstraf dus k zou niet ervan opkijken als het bijten ook actueel is.
Dus het gaat om de bedoeling daarachter en niet de methode van uitvoering?quote:Op zondag 1 juni 2014 13:59 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee pak nog wel eens plagend zachtjes de lip van mijn vriend of oorlelletje, doet hij ook wel eens om vervolgens elkaar niet meer serieus aan te kunnen kijken en constant in lachen uit te barsten, maar uit nijd iemand bijten vind dat heel primitief en verachtelijk, daarvoor was het al schoppen lijkt wel een shetlander die zijn zin niet krijgt die trappen en bijten dan ook
Zou jij het normaal vinden als je vriendin je ineens keihard begint te schoppen of ineens in je gezicht begint te bijten?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:04 schreef persmaker het volgende:
[..]
Dus het gaat om de bedoeling daarachter en niet de methode van uitvoering?
Ach alles is maar een fetisj tegenwoordig. Zolang ik maar niet 200 euries gelijk af hoef te staan vind ik t meevallen.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:05 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Zou jij het normaal vinden als je vriendin je ineens keihard begint te schoppen of ineens in je gezicht begint te bijten?
Je hebt d'r na die mededeling toch wel een aantal vingers afgebeten. Houdt gelijk wat lastiger vast ook, die wijnglazen.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:06 schreef fahrenkrog het volgende:
Volgens eigen zeggen ging het om een winti icm drank.
Moet ik het maar mee doen
En wat ga jij nu doen? Accepteer je het en steek je je kop in het zand, of ga je haar dumpen, of aangifte doen?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:06 schreef fahrenkrog het volgende:
Precies, getuige deze reactie:quote:Op zondag 1 juni 2014 12:28 schreef BlueMage het volgende:
TS z'n gedrag is hier ook niet echt helemaal in de haak naar mijn mening.
Dus jij vindt dat jouw gedrag begrijpelijk is omdat zij zich op een bepaalde manier gedraagt?quote:Op zondag 1 juni 2014 11:37 schreef fahrenkrog het volgende:
Ik trok haar idd weg omdat we afgesproken hebben dat intiem dansen alleen met elkaar gebeurt. Als je dan voor m'n neus zoiets flikt dan ben ik goed pissed.
En geloof me, ik ben niet zo snel jaloers. Iedereen zal wellicht anders reageren en ja, ik had ook gedronken, maar dan nog gedraag je je als dat je een realtie met elkaar hebt. Anders kan ik net zo goed een open relatie beginnen, niet dan?
Winti? Wut? Bad juju?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:06 schreef fahrenkrog het volgende:
Ja man mishandeling dit, je vriendin even bij een gozer vandaan halen.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:37 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Precies, getuige deze reactie:
[..]
Dus jij vindt dat jouw gedrag begrijpelijk is omdat zij zich op een bepaalde manier gedraagt?
Um, nee. Jij moet gewoon met je handen van haar afblijven, net als zij van jou.
Jullie halen bij elkaar het slechtste er uit.
Wat is een winti nu weer?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:06 schreef fahrenkrog het volgende:
En volgens jouw zeggen mag ze op zoek naar een andere vriend.quote:Op zondag 1 juni 2014 14:06 schreef fahrenkrog het volgende:
Dat zei ik toch niet?quote:Op zondag 1 juni 2014 14:50 schreef habitue het volgende:
Ja man mishandeling dit, je vriendin even bij een gozer vandaan halen.
Ik ben dan ook geen rechter, we zitten op fok en niet in de rechtzaal. En no offence knul, maar mensen die agressief worden van drank: dat zijn de tokkies van onze maatschappij. Niet de burgertrutten die wel weten waar de grens ligt.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:29 schreef Zolder het volgende:
[..]
Er kan met jou niet gediscussierd worden. Maar je komt gewoon over als een burgerlijke trut, omdat je gewoon niet in wil zien dat het mogelijk is dat zoiets incidenteel iedereen een keer kan overkomen en dat dit zeker niet betekent dat deze persoon dan maar nooit meer zou moeten drinken. Je scheert gewoon iedereen over een kam omdat je je laat leiden door emoties en niet verder kijkt dan je neus lang is. Je zou een slechte rechter zijn.
Je bent eigenlijk te vergelijken met een tokkie van het niveau ''die zouden ze zelf ook zn lul af moeten snijden!!!!''
En dit ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:50 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Dat zei ik toch niet?
TS had gedronken, en hij zegt "ik trok haar weg". Dus hij heeft haar vastgepakt en trok aan haar. Dat deed hij vast niet zoals je een kitten oppakt, want hij was boos, jaloers en had gedronken.
Dan ontstaat er gewoon heel gemakkelijk een handgemeen. Dus hij moet zich niet voordoen als de volledige onschuld. Zij lokt het uit, hij trekt aan haar, zij bijt hem.
Precies hetzelfde gebeurt elke dag op het schoolplein. Alleen nu is er geen meester of juffrouw die het oplost.
Laten we voorop stellen: ik ben zelf geen haar beter. Dus mijn advies, helaas uit ervaring, is aan TS: zeg elkaar vaarwel. Want een relatie waarin je zulke gevoelens bij elkaar tevoorschijn haalt, daar moet je gewoon niet in willen zitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |