Ben half iraanse/ half oekrainse afkomst, slank postuur, 191 lang, licht bruine ogen...quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:19 schreef TheStranger1158 het volgende:
Post eens een foto dan helpt ons in de match.
Ze denken dat je een mocro bentquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:24 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ben half iraanse/ half oekrainse afkomst, slank postuur, 191 lang, licht bruine ogen...
daar moet je t mee doen.
Ik kan me behoefte tot gengenheid niet uitschakelen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:23 schreef pietkanarie het volgende:
Alvast sorry voor het cliché antwoordMaar je wil veel te graag. Dat is waarschijnlijk te merken aan je gedrag/reacties. Gebruik je singletijd om het goed met jezelf te gaan vinden en zelfcontrole te krijgen. Want als je zo reageert op een afwijzing, dan zegt dat (lijkt me) dat je op dit gebied een heel lage frustratietolerantie hebt. Als je de aandacht bij jezelf (en bij vrienden/familie) legt, wie weet loop dan tegen een relatie aan. Juist omdat je niet zoekt.
En als je vrouwen ontmoet... probeer er niet meteen relatiemateriaal in te zien. Maar leer hen kennen uit oprechte interesse/klik. Niet omdat je een leegte op wilt vullen of erbij wilt horen ofzo.
ik zie mezelfquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:24 schreef Goldenrush het volgende:
Hoop niet dat je eindigt als deze man
jajaja, tinder is niks waardquote:
doe de deur alvast van het slot dan kan de politie zometeen wat makkelijker naar binnen.quote:
dat zijn hormonenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:35 schreef voda1987 het volgende:
Ik wou dat geen liefde/lust kon voelen.
dat zou helpen.
chemische castratie een optie?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:35 schreef voda1987 het volgende:
Ik wou dat ik geen liefde/lust kon voelen.
dat zou helpen.
Ga dan ook met mensen praten waar je (als relatiemateriaal) niet in geïnteresseerd bent. Kijk eerst eens hoe dat gaat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:29 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ik kan me behoefte tot gengenheid niet uitschakelen.
Je vraagt het onmogelijke. Ik kan niet doen alsof t me niet interesseert, als ik een dame voor me heb die me WEL interesseert.
nee, want dan kan je ook niet meer lachen. Dat is iets wat ik niet wil opgeven. Dat is het enige wat me overeind houdtquote:
Dat is niet positief hoor.quote:
Geloof me, dat trekt een miljoenen publiekquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik zou wel eens een verborgen camera willen zien als TS op een dame afstapt. Lachen.
Je hoeft je behoefte aan genegenheid ook niet uit te schakelen of te doen alsof het je niet interesseert. Maar wat interesseert je aan de vrouw tegenover je? Wie ze is... of dat er mogelijk een relatie in zit? Als je begint met echte interesse, dan kan er eventueel vanzelf meer uitgroeien. Ik heb zelf ook geen relatie, maar als ik jongens spreek vind ik het niet fijn als ze al meteen aansturen op lichamelijk contact of een relatie. Maar dat is ongetwijfeld persoonlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:29 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ik kan me behoefte tot gengenheid niet uitschakelen.
Je vraagt het onmogelijke. Ik kan niet doen alsof t me niet interesseert, als ik een dame voor me heb die me WEL interesseert.
Nee hoor, wanhoop stoot af en ik denk dat TS wanhoop uitstraalt en dat vrouwen dat feilloos oppikken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:40 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Je hoeft je behoefte aan genegenheid ook niet uit te schakelen of te doen alsof het je niet interesseert. Maar wat interesseert je aan de vrouw tegenover je? Wie ze is... of dat er mogelijk een relatie in zit? Als je begint met echte interesse, dan kan er eventueel vanzelf meer uitgroeien. Ik heb zelf ook geen relatie, maar als ik jongens spreek vind ik het niet fijn als ze al meteen aansturen op lichamelijk contact of een relatie. Maar dat is ongetwijfeld persoonlijk.
Met enkele verschillen:quote:
quote:Try not to let your emotional investment in a woman grow too far out of proportion with the interest she has shown in you, and if it does, do your best to play it down. No woman likes the pressure of feeling unwanted responsibility for some guy's mental health.
Vrouwen denken daar te makkelijk in.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hoor, wanhoop stoot af en ik denk dat TS wanhoop uitstraalt en dat vrouwen dat feilloos oppikken.
Hopelijk eindig je niet zoals hem.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:43 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Met enkele verschillen:
Ik praat niet over mezelf "als de ijdele, succesvolle jongen" daar ben ik te nuchter voor.
En daarnaast, misgun ik niet het "geluk" van anderen. Sterker nog, ben blij als anderen gelukkig zijn.
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:24 schreef voda1987 het volgende:
Ben half iraanse/ half oekrainse afkomst, slank postuur, 191 lang, licht bruine ogen...
Oké, misschien is het niet persoonlijk inderdaad. Zal voor de meesten wel gelden. Inderdaad... wanhoop straalt er vaak nogal duidelijk vanaf.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hoor, wanhoop stoot af en ik denk dat TS wanhoop uitstraalt en dat vrouwen dat feilloos oppikken.
ik hou vast aan God, ben christelijk opgevoed.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Hopelijk eindig je niet zoals hem.Als je problemen hebt met contact zoeken zou je ook een psycholoog kunnen bezoeken om na te gaan waar je fouten maakt.
Je denkt dat het voor vrouwen altijd kat in het bakkie is?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:45 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Vrouwen denken daar te makkelijk in.
Soms is het gewoon niet makkelijk om als man iemand te vinden of aan te trekken. Soms zit uiterlijk niet mee.
Ben zelf ook 27 en ook ongewild single. Ben er niet content mee en kan mijzelf redelijk relativeren met TS. Eenzaam zijn is klote en niet zo gemakkelijk op te lossen als de meeste hier denken.
Tja, zo schiet je niet op als je er meteen van uitgaat dat het niets voor je is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:47 schreef voda1987 het volgende:
[..]
ik hou vast aan God, ben christelijk opgevoed.
psycholoog en ggz, zijn geen oplossing helaas
Ja, relaties en intimiteit zijn voor vrouwen nu niet bepaald bijzonder moeilijk te vinden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Je denkt dat het voor vrouwen altijd kat in het bakkie is?
Losse seks is wat anders dan een relatie hebben en die relatie vasthouden voor jaren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:50 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ja, relaties en intimiteit zijn voor vrouwen nu niet bepaald bijzonder moeilijk te vinden.
geloof me, geen enkel vrouw heeft problemen met aantrekken. Een gemiddelde vrouw trekt makkelijker een man aan dan andersomquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Je denkt dat het voor vrouwen altijd kat in het bakkie is?Vrouwen kunnen net zoveel problemen hebben om een relatie te krijgen, dat heeft niets te maken met geslacht maar met de persoon zelf, hoe die persoon zich gedraagt en hoe extrovert/introvert iemand is...vrouwen zijn daarin niets anders hoor.
Deze, beste jongen, was een narcist. Iemand die zichzelf dus heel erg belangrijk vindt, en ook verwacht dat iedereen hem belangrijk vindt.quote:
Duidelijk waarom jij niet aan de vrouw komt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:52 schreef voda1987 het volgende:
[..]
geloof me, geen enkel vrouw heeft problemen met aantrekken. Een gemiddelde vrouw trekt makkelijker een man aan dan andersom
dus cut the crap met die feministische gebrabbel
Ik ben bijna 28, ook relatieloos en ook nog nooit gehad. Is voor iedereen anders natuurlijk maar mij persoonlijk maakt het zeker niet wanhopig. Waarom niet? Omdat het niet hoeft. Moet je op je 28 je alles al voor elkaar hebben? Wat mij betreft niet. Als die relatie er wat later komt is dat ook oké. Dan mis je misschien een tijdje dat gevoel van genegenheid om je heen, maar dat kan je ook sterker maken. Ik heb me voorgenomen deze tijd te zien als een mooie gelegenheid om zelf krachtig te worden. Niet moeten leunen op de genegenheid van een ander, maar zelf gelukkig kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:45 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Vrouwen denken daar te makkelijk in.
Soms is het gewoon niet makkelijk om als man iemand te vinden of aan te trekken. Soms zit uiterlijk niet mee.
Ben zelf ook 27 en ook ongewild single. Ben er niet content mee en kan mijzelf redelijk relativeren met TS. Eenzaam zijn is klote en niet zo gemakkelijk op te lossen als de meeste hier denken.
lees de relativering bovenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:53 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Deze, beste jongen, was een narcist. Iemand die zichzelf dus heel erg belangrijk vindt, en ook verwacht dat iedereen hem belangrijk vindt.
Of nee wacht, hij was niet alleen een narcist, hij was ook nog eens een massamoordenaar. Daar vergelijk je jezelf mee? Geen wonder dat je geen meiden krijgt.
hoe hou jij dat in hemelsnaam vol? Krijg je geen hoofdpijn als een half blote dame voor je uitloopt.... en als je thuis komt helemaal nietsquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:54 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ik ben bijna 28, ook relatieloos en ook nog nooit gehad. Is voor iedereen anders natuurlijk maar mij persoonlijk maakt het zeker niet wanhopig. Waarom niet? Omdat het niet hoeft. Moet je op je 28 je alles al voor elkaar hebben? Wat mij betreft niet. Als die relatie er wat later komt is dat ook oké. Dan mis je misschien een tijdje dat gevoel van genegenheid om je heen, maar dat kan je ook sterker maken. Ik heb me voorgenomen deze tijd te zien als een mooie gelegenheid om zelf krachtig te worden. Niet moeten leunen op de genegenheid van een ander, maar zelf gelukkig kunnen zijn.
Al is het voor mij misschien wat makkelijker omdat ik door ziekte ook weinig energie heb gehad om veel te ondernemen. Dus ik heb voor mezelf nog het idee: "ik heb ook veel minder kansen gehad om iemand te ontmoeten."
Als je overal gebombardeerd wordt met flyers, foto's, vriendenkringen en elk ander soort prikkel om elke hoek die je oversteekt, zet je dat wel behoorlijk aan het denken anders. Iedere avond alleen naar bed gaan terwijl je iemand mist die je kan vasthouden, om je geeft, gedachtes mee kan uitwisselen en samen het leven te ervaren. Waarom vind men het dan vreemd dat mensen er op een gegeven moment gewoon niet meer tegen kunnen. Hoe kun je jezelf nu sterk vinden of maken als je bij vergelijking met iedere dag die verstrijkt meer en meer afwijkt van de norm en dus een steeds rottiger gevoel krijgt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:54 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ik ben bijna 28, ook relatieloos en ook nog nooit gehad. Is voor iedereen anders natuurlijk maar mij persoonlijk maakt het zeker niet wanhopig. Waarom niet? Omdat het niet hoeft. Moet je op je 28 je alles al voor elkaar hebben? Wat mij betreft niet. Als die relatie er wat later komt is dat ook oké. Dan mis je misschien een tijdje dat gevoel van genegenheid om je heen, maar dat kan je ook sterker maken. Ik heb me voorgenomen deze tijd te zien als een mooie gelegenheid om zelf krachtig te worden. Niet moeten leunen op de genegenheid van een ander, maar zelf gelukkig kunnen zijn.
Al is het voor mij misschien wat makkelijker omdat ik door ziekte ook weinig energie heb gehad om veel te ondernemen. Dus ik heb voor mezelf nog het idee: "ik heb ook veel minder kansen gehad om iemand te ontmoeten."
Nouja, naast dat ene, lijkt hij op een typische douchebag, iets wat vrouwen niet willen, hoe je er ook uit ziet.quote:
Ik heb TS advies gegeven, namelijk een psycholoog bezoeken om er achter te komen waarom hij blijkbaar geen goed contact kan krijgen met vrouwen. TS wijst het meteen af door te schermen met zijn geloof, later noemt hij mij feministisch als ik zeg dat vrouwen, net als mannen, ook problemen kunnen hebben met relaties ....geen idee wat daar trouwens feministisch aan is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:03 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Als je overal gebombardeerd wordt met flyers, foto's, vriendenkringen en elk ander soort prikkel om elke hoek die je oversteekt, zet je dat wel behoorlijk aan het denken anders. Iedere avond alleen naar bed gaan terwijl je iemand mist die je kan vasthouden, om je geeft, gedachtes mee kan uitwisselen en samen het leven te ervaren. Waarom vind men het dan vreemd dat mensen er op een gegeven moment gewoon niet meer tegen kunnen. Hoe kun je jezelf nu sterk vinden of maken als je bij vergelijking met iedere dag die verstrijkt meer en meer afwijkt van de norm en dus een steeds rottiger gevoel krijgt.
Op dit moment heb ikzelf het idee gekregen dat ik nooit meer iemand ga vinden naast mijn kat. Dat ik altijd alleen zal blijven en nooit iemand voor mijzelf zal hebben. Behoeftes en bepaalde intimiteiten daargelaten, iedereen over 1 kam strijken of gaan vergelijken met een sterke vrouw zoals jij je voordoet (niet dat ik je niet geloof) is geen optie en een erg oppervlakkige gedachtegang.
TS heeft het begrijpelijk moeilijk en het enige wat ik lees in dit topic is geen begrip (want blijkbaar stelt hij zich aan?) maar de spot met de beste man drijven, zelfs het gaan vergelijken van TS met die moordenaar in Amerika.
Onnodig
Een psycholoog is geen wondermiddeltje.Een feministische opmerking vond ik het nu ook weer niet dus daar moet ik je gelijk in geven. Vrouwen daarentegen hebben het doorgaans veel gemakkelijker om iemand te ontmoeten, omdat er van vrouwen niet verwacht wordt dat ze de eerste stap zetten, iets wat voor mannen met een "slecht" uiterlijk of aangepraat/gekregen minderwaardigheidscomplex (waar ik er zelf ook 1 van ben) niet gemakkelijk is. Het zou voor mannen denk ik vele malen gemakkelijker zijn als wij ook eens passief zouden mogen zijn ipv de actieve rol.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb TS advies gegeven, namelijk een psycholoog bezoeken om er achter te komen waarom hij blijkbaar geen goed contact kan krijgen met vrouwen. TS wijst het meteen af door te schermen met zijn geloof, later noemt hij mij feministisch als ik zeg dat vrouwen, net als mannen, ook problemen kunnen hebben met relaties ....geen idee wat daar trouwens feministisch aan is...misschien wil TS alleen vrouwen aan het aanrecht zien?
En dat op een dag als vandaagquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:12 schreef Fanest het volgende:
Vervelend dat je je zo slecht voelt.
Als het niet kunnen krijgen van een vriendin je zo dwars zit, heb je dan ooit geprobeerd om een cursus sociale interactie of vrouwen versieren te volgen? Of ten minste een aantal artikelen erover gelezen op websites die hier over gaan? Dat kan er meteen al voor zorgen dat je je houding op een positieve manier weet te veranderen, je motivatie heb je al, immers zeg je dat je vrouwen durft aan te spreken, dus misschien doe je onbewust iets fout wat voor een enorme afkeer zorgt.
Twee websites die misschien interessant voor je zijn:
datewijsheid.nl
masterflirt.nl
Mocht je echt denken dat je door dit probleem niet meer gelukkig kunt zijn, dan zou ik toch wel met een psycholoog of je huisarts gaan praten. Enkel het feit dat je christelijk bent opgevoed en in God gelooft betekent nog niet dat je geen hulp mag zoeken. Je zegt dat je je 'aan God vasthoudt' en daarom niet naar een psycholoog wilt, wat ik me dan af vraag is waarom je in hemelsnaam hier een topic begonnen bent, God is er toch voor je?
Nee dat wil je niet. (Of wel, tis maar hoe je het bekijkt.) Geen liefde/lust voelen is ook geen pretje hoor...quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:35 schreef voda1987 het volgende:
Ik wou dat ik geen liefde/lust kon voelen.
dat zou helpen.
TS probeert het niet eens.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:13 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Een psycholoog is geen wondermiddeltje.Een feministische opmerking vond ik het nu ook weer niet dus daar moet ik je gelijk in geven. Vrouwen daarentegen hebben het doorgaans veel gemakkelijker om iemand te ontmoeten, omdat er van vrouwen niet verwacht wordt dat ze de eerste stap zetten, iets wat voor mannen met een "slecht" uiterlijk of aangepraat/gekregen minderwaardigheidscomplex (waar ik er zelf ook 1 van ben) niet gemakkelijk is. Het zou voor mannen denk ik vele malen gemakkelijker zijn als wij ook eens passief zouden mogen zijn ipv de actieve rol.
Dat dus! En (helaas) herkenbaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:13 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Een psycholoog is geen wondermiddeltje.Een feministische opmerking vond ik het nu ook weer niet dus daar moet ik je gelijk in geven. Vrouwen daarentegen hebben het doorgaans veel gemakkelijker om iemand te ontmoeten, omdat er van vrouwen niet verwacht wordt dat ze de eerste stap zetten, iets wat voor mannen met een "slecht" uiterlijk of aangepraat/gekregen minderwaardigheidscomplex (waar ik er zelf ook 1 van ben) niet gemakkelijk is. Het zou voor mannen denk ik vele malen gemakkelijker zijn als wij ook eens passief zouden mogen zijn ipv de actieve rol.
Maar de prikkel en de mogelijkheid om die keuze te maken krijgen ze dan voorgeschoteld. Iets wat wij dan niet zouden hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:15 schreef trovey het volgende:
[..]
TS probeert het niet eens.Vrouwen kunnen wel aangesproken worden door een man maar als ze niet open staan voor een relatie omdat ze dat, om welke oorzaak dan ook, niet durven dan zullen ze ook geen relatie krijgen.
Oké, duidelijk verwoord. Ik begrijp ook wel wat je bedoelt. Het is niet zo dat ik altijd maar sterk ben hoor. Maar wel redelijk rationeel. Het is een gegeven dat je jezelf niet van het ene op het andere moment een relatie kan geven. Dus wat moet je dan? Wat mij betreft ga je dan proberen ervoor te zorgen dat je toch iets goeds overhoudt aan deze periode. Voor mij is dat 'krachtig worden', voor iemand anders is dat misschien reizen o.i.d.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:03 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Als je overal gebombardeerd wordt met flyers, foto's, vriendenkringen en elk ander soort prikkel om elke hoek die je oversteekt, zet je dat wel behoorlijk aan het denken anders. Iedere avond alleen naar bed gaan terwijl je iemand mist die je kan vasthouden, om je geeft, gedachtes mee kan uitwisselen en samen het leven te ervaren. Waarom vind men het dan vreemd dat mensen er op een gegeven moment gewoon niet meer tegen kunnen. Hoe kun je jezelf nu sterk vinden of maken als je bij vergelijking met iedere dag die verstrijkt meer en meer afwijkt van de norm en dus een steeds rottiger gevoel krijgt.
Op dit moment heb ikzelf het idee gekregen dat ik nooit meer iemand ga vinden naast mijn kat. Dat ik altijd alleen zal blijven en nooit iemand voor mijzelf zal hebben. Behoeftes en bepaalde intimiteiten daargelaten, iedereen over 1 kam strijken of gaan vergelijken met een sterke vrouw zoals jij je voordoet (niet dat ik je niet geloof) is geen optie en een erg oppervlakkige gedachtegang.
TS heeft het begrijpelijk moeilijk en het enige wat ik lees in dit topic is geen begrip (want blijkbaar stelt hij zich aan?) maar de spot met de beste man drijven, zelfs het gaan vergelijken van TS met die moordenaar in Amerika.
Onnodig
Gaat ook niet werken als er een psychologische blokkade is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:17 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Maar de prikkel en de mogelijkheid om die keuze te maken krijgen ze dan voorgeschoteld. Iets wat wij dan niet zouden hebben.
Als flirten niet zo gemakkelijk gaat he
Ik hoop van harte dat je die gedachtegang en motivatie vast weet te houden totdat je iemand tegenkomt waar je die klik mee hebt wat je zoekt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:19 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Oké, duidelijk verwoord. Ik begrijp ook wel wat je bedoelt. Het is niet zo dat ik altijd maar sterk ben hoor. Maar wel redelijk rationeel. Het is een gegeven dat je jezelf niet van het ene op het andere moment een relatie kan geven. Dus wat moet je dan? Wat mij betreft ga je dan proberen ervoor te zorgen dat je toch iets goeds overhoudt aan deze periode. Voor mij is dat 'krachtig worden', voor iemand anders is dat misschien reizen o.i.d.
Dat het moeilijk is, snap ik bestMaar het is wel goed om in ieder geval te streven naar iets positiefs toch? Daarmee houd je jezelf ook positief.
Het afwijken van de norm... tja, dat is een lastige. Zelf ben ik wel iemand van "er bestaat geen scherpe norm. Ieders levenspad is anders". Dat de buitenwereld soms wel oordeelt naar die norm is in feite onterecht. Zij zijn jou/mij niet en kunnen er dus niet over oordelen.
Maar goed, gezien mijn lage energieniveau (en lichte slechthorendheid) ontwikkel ik me sowieso op alle fronten wat anders dan gemiddeld. Soms sneller, soms trager. Dat went. Maar heb ook echt wel periodes gehad dat ik mezelf veel vergeleek met de mensen om me heen. En nog wel neigingen hoor, maar nu corrigeer ik het. Het maakt je niet gelukkiger. Acceptatie maakt het al een stuk makkelijker.
Na 10min in gesprek te zijn met haar over koetjes en kalfjes...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:01 schreef papernote het volgende:
Maar die dame van gisteren, waarom wees die je af dan?
edit: laat ik het anders vragen: waarom had ze je niet moeten afwijzen?
Bedanktquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:23 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je die gedachtegang en motivatie vast weet te houden totdat je iemand tegenkomt waar je die klik mee hebt wat je zoekt.
Sterke vrouw!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:19 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Oké, duidelijk verwoord. Ik begrijp ook wel wat je bedoelt. Het is niet zo dat ik altijd maar sterk ben hoor. Maar wel redelijk rationeel. Het is een gegeven dat je jezelf niet van het ene op het andere moment een relatie kan geven. Dus wat moet je dan? Wat mij betreft ga je dan proberen ervoor te zorgen dat je toch iets goeds overhoudt aan deze periode. Voor mij is dat 'krachtig worden', voor iemand anders is dat misschien reizen o.i.d.
Dat het moeilijk is, snap ik bestMaar het is wel goed om in ieder geval te streven naar iets positiefs toch? Daarmee houd je jezelf ook positief.
Het afwijken van de norm... tja, dat is een lastige. Zelf ben ik wel iemand van "er bestaat geen scherpe norm. Ieders levenspad is anders". Dat de buitenwereld soms wel oordeelt naar die norm is in feite onterecht. Zij zijn jou/mij niet en kunnen er dus niet over oordelen.
Maar goed, gezien mijn lage energieniveau (en lichte slechthorendheid) ontwikkel ik me sowieso op alle fronten wat anders dan gemiddeld. Soms sneller, soms trager. Dat went. Maar heb ook echt wel periodes gehad dat ik mezelf veel vergeleek met de mensen om me heen. En nog wel neigingen hoor, maar nu corrigeer ik het. Het maakt je niet gelukkiger. Acceptatie maakt het al een stuk makkelijker.
Iemand die zo reageert als haar is jouw aandacht toch niet waard. Wees blij dat je er al na 10 minuten vanaf wasquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:23 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Na 10min in gesprek te zijn met haar over koetjes en kalfjes...
Zei ze (arrogant): je hebt me niet overtuigd.
Ik zei: huh, van wat?
Ze zei: doei en liep weg...
Ik dacht:
ten eerste, wtf denkt ze niet wel dat ze is, dat ik haar moet overtuigen? Van wat? Om haar voor me te winnen? Ze kan door de stront zakken
ik ga niet een dame zitten overtuigen. Kut arrogant wijf.
ik was beleefd, was oprecht geïnteresseerd, we lachten en kijk hoe denigrerend als een stuk vuil of "1 vd vele" je wordt behandeld
ik zweer, als er een alternatief bestond voor de vrouwen, dan zou ik t nemen. Deze onmenselijkheid loopt me de spuigaten uit
Zo! Dat lijkt inderdaad pure arrogantie. Maar je kan het ook zo bekijken: je wist nu al na tien minuten hoe ze kan reageren en niet pas na een paar weken/maanden. Die reactie is belachelijk, maar zo zijn lang niet alle vrouwen. Vervelende ervaring met een vrouw die weinig respect toont.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:23 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ik dacht:
ten eerste, wtf denkt ze niet wel dat ze is, dat ik haar moet overtuigen? Van wat? Om haar voor me te winnen? Ze kan door de stront zakken
ik was beleefd, was oprecht geïnteresseerd, we lachten en kijk hoe denigrerend als een stuk vuil of "1 vd vele" je wordt behandeld
ik zweer, als er een alternatief bestond voor de vrouwen, dan zou ik t nemen. Deze onmenselijkheid loopt me de spuigaten uit
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:25 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
BedanktIk hoop voor jou dat je gauw iemand ontmoet om dingen me te delen, samen te ervaren. En dat je het er tot die tijd niet al te moeilijk mee hebt. Zou jammer zijn!
Amai wat een reactie van die vrouw zeg!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:23 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ik dacht:
spreken met meerdere dames, wordt je niet in dank afgenomen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:29 schreef papernote het volgende:
[..]
Iemand die zo reageert als haar is jouw aandacht toch niet waard. Wees blij dat je er al na 10 minuten vanaf was. Op naar de volgende!
Serieus... trek het je niet persoonlijk aan. Kijk, als je de hele avond 100% je zinnen zet op één dame en ze reageert zo; tsja, dat is kut. Maar het is ook jouw fout: je moet je niet 100% richten op één dame. Spreid je kansen, praat met meerdere dames. Is ze niet interessant, dan kap je het af en ga je verder. Kapt zij het af: geen probleem, dan ging het blijkbaar toch niet werken. Ga je weer verder.
Iedereen ter wereld is het er over eens dat je het met sommige mensen beter kunt vinden dan met anderen. Geen probleem, zo werkt het nu eenmaal. Als iemand het niet goed met jou kan vinden: lekker boeiend. Dat gebeurd zo vaak. Maar ja... als je jezelf er zo over op gaat winden, dan is het toch echt jouw eigen probleem.
Nou... als iedereen per avond maar met één persoon mag praten, dan wordt het nogal een saaie boel hè?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:38 schreef voda1987 het volgende:
[..]
spreken met meerdere dames, wordt je niet in dank afgenomen.
Met de volgende reacties:
"je praat met meerdere of ben je er zo'n 1"
Of "ik zag dat je met die en die praatte, hoe ging dat"
Aargh. Fuck.
ik ga slapen
Ik hoop dat je wel ooit 1 vrouw tegenkomt die eens normaal doet en die je leuk vindt. Laat het allemaal wat rusten , morgen weer een ander dag.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:38 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Aargh. Fuck.
ik ga slapen
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:14 schreef trovey het volgende:
Met deze houding ga je het wel redden bij de vrouwtjes.Ga naar een psycholoog toe als je dit soort gedrag gaat vertonen want gezond is het niet.
Dit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:21 schreef Seam het volgende:
Je eisen bijstellen. Gewoon een lelijke troll pakken en daarna steeds hoger proberen te gaan.
Dit dus..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:40 schreef CruisinDen het volgende:
Zo krijg je nooit een vriendin, en logisch ook. Je moet geen meisje willen om de leegte op te vullen, maar om het meisje zelf.
Dat hoeft overigens niet perse slecht te zijn he!.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:38 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Aargh. Fuck.
ik ga slapen
Yep, een man met een pikzwart beeld over vrouwen en een kort lontje, natuurlijk koppelen we die aan onze vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:55 schreef kwiwi het volgende:
Een wanhopige, gelovige en agressieve man. Wie laat dat nou lopen...![]()
Nog een paar afwijzingen erbij en we zien z'n verhaal over een tijdje terug in Criminal Minds.
Nou....dat noem ik anders wel 2 "mooie" afkomsten zegquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:24 schreef voda1987 het volgende:
[..]
daar moet je t mee doen.
Waar komt dit vandaan? Kort lontje? Agressief? Lees ik ergens overheen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 06:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yep, een man met een pikzwart beeld over vrouwen en een kort lontje, natuurlijk koppelen we die aan onze vriendinnetjes.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:48 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaan? Kort lontje? Agressief? Lees ik ergens overheen?
Lijkt me dat daar het 'agressief' en 'kort lontje' vandaan komt. Waar ik het overigens wel mee eens benquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:12 schreef voda1987 het volgende:
Gister was ik zo boos (na een afwijzing van een dame) dat ik de spiegel heb kapot geslagen met me hand....
Ah , dat had ik even over het hoofd gezien.. Ik kan zijn ergernis wel begrijpen.. (niet dat ik het goedkeur).quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me dat daar het 'agressief' en 'kort lontje' vandaan komt. Waar ik het overigens wel mee eens ben
Wat een bitch.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:23 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ik dacht:
Das nie goed.quote:
Dit is echt gelul.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:38 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Aargh. Fuck.
ik ga slapen
Man stel je niet aan. Je hebt toch een ruggegraat hoop ik? Zorg gewoon dat je je emoties een beetje onder controle houdt, dat moet een man toch wel lukken hoop ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:03 schreef voda1987 het volgende:
De single man:
Wordt overladen met seksuele prikkelingen: muziekvideo's, shows, foto's, fb, tweets, billboards, reclames, porno...
Met als koren op de molen:
Halfnaakt over straat lopende dames. Of anderen die je gevoel manipuleren, opwinden en dan hun rug naar je toe keren.
Je wordt als man emotioneel gaar gekookt. En voor gek verklaard en retarted als je ongewild single bent.
Ga mij niet vertellen dat het aan de mij ligt als man, je gevoel voor liefde/lust wordt tegen je gebruikt en uiteindelijk wordt de schuld ook bij je neer gelegd.
De wereld waarin we leven, je wordt gaar gekookt en kapot gemaakt
Daar mag je best kwaad om zijn. Maar hij voelt zich gewoon een groot slachtoffer. Daar heb je geen reet aan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:09 schreef Dside het volgende:
90% van de reacties hier zijn zo cliché en totale bullshit.![]()
Alsof er niet genoeg vrouwen zijn die zo achterlijk reageren, zoals hij het beschreven heeft. Volgens de meeste mag je je hier niet kwaad over maken, anders ben je direct een psychopaat.
Hij moet inderdaad een psycholoog opzoeken, voor de deuken in z'n zelfvertrouwen, waar deze vrouwen voor gezorgd hebben.
Het komt wel goed TS. Misschien moet je je eens inschrijven op buitenlandse datingsites.
Oh believe me, me ziel ligt nooit op de snijplank, alleen dus hier.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:13 schreef Westerling het volgende:
[..]
Man stel je niet aan. Je hebt toch een ruggegraat hoop ik? Zorg gewoon dat je je emoties een beetje onder controle houdt, dat moet een man toch wel lukken hoop ik.
Je hebt gelijk dat vrouwen makkelijker aan de man komen dan andersom (maar dan voor op de korte termijn), voor de rest spui je grote hoeveelheden onzin.
Maargoed, volgens mij loop je de boel hier maar een beetje te zieken.
Het is een complot.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:37 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ik weiger de schuld bij me zelf te zoeken, als de tegenpartij uit is om de man emotioneel afhankelijk en kapot te maken.
Flikker toch op manquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:37 schreef voda1987 het volgende:
...
Ik weiger de schuld bij me zelf te zoeken, als de tegenpartij uit is om de man emotioneel afhankelijk en kapot te maken.
Ben je de tweeling broer van die Amerikaan die laatst allemaal mensen dood schoot? Die klonk precies het zelfdequote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:37 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Oh believe me, me ziel ligt nooit op de snijplank, alleen dus hier.
Dus begin niet over ruggengraat. Natuurlijk, loop ik niet gefrustreerd en watertandend naar elke vrouw te kijken. Bij verre na niet!
Neemt niet weg, dat hetgeen wat ik aan de buiten niet laat zien, van binnen wel degelijk kan koken.
als ik hier de fora lees, ben ik niet de enige. Dus.kom niet mij diskwalificeren alsof ik geen ruggengraat heb.
Het argument van: wij vrouwen zijn niet verantwoordelijk voor deze kokende mannen, gaat niet meer op!
Het is actie reactie. Nu zullen de meeste mannen deze boiling van de ziel in zich zelf houden.......maar is dat zo gezond?
om ze vervolgens te verwijzen naar porno en prostutie " als oplossing" en vervolgens geen last meer van ze te hebben.
Nogmaals je wordt emotioneel gaar gekookt en.vervolgens mag je overleven met die frustraties.
Ik ben er absoluut zeker van dat die gevoelens/ideeen die jij zogenaamd voor jezelf houdt, wel degelijk aan de buitenkant te zien zijn. Zeker als iemand iets meer dan een paar woorden met je spreekt. En dat werkt alleen maar contraproductief.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:37 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Dus begin niet over ruggengraat. Natuurlijk, loop ik niet gefrustreerd en watertandend naar elke vrouw te kijken. Bij verre na niet!
Neemt niet weg, dat hetgeen wat ik aan de buiten niet laat zien, van binnen wel degelijk kan koken.
als ik hier de fora lees, ben ik niet de enige. Dus.kom niet mij diskwalificeren alsof ik geen ruggengraat heb.
Ik ben het in zekere zin ergens in de verte wel wat met je eens dat de verhoudingen tussen mannen en vrouwen behoorlijk scheef zitten momenteel (ik ben er absoluut niet zeker van dat de wereld (zowel mannen als vrouwen) zo blij moet zijn met die emancipatie/feminisme). Maar de manier om je daartegen te wapenen is om niet emotioneel van vrouwen afhankelijk te zijn. Dan zijn ze hun 'macht' over jou (of mannen in het algemeen) kwijt. En krijg jij ook wat van je mannelijkheid terug; mannelijkheid gaat om autonomie, en daar is weinig sprake van als schijnbaar je hele leven valt of staat met het hebben van een vriendin. Dat wil overigens niet zeggen dat je geen vriendin mag hebben, maar laat het een toevoeging zijn en geen noodzaak.quote:Het argument van: wij vrouwen zijn niet verantwoordelijk voor deze kokende mannen, gaat niet meer op!
Het is actie reactie. Nu zullen de meeste mannen deze boiling van de ziel in zich zelf houden.......maar is dat zo gezond?
om ze vervolgens te verwijzen naar porno en prostutie " als oplossing" en vervolgens geen last meer van ze te hebben.
Nogmaals je wordt emotioneel gaar gekookt en.vervolgens mag je overleven met die frustraties.
spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:46 schreef DonJames het volgende:
[..]
Flikker toch op manWaarom heeft de rest van de mannen daar dan geen last van? Creep
En daarmee doe je toch iets fout. De enige waarbij jij iets kunt veranderen is bij jezelf. Waarom hebben veel andere mannen daar dan geen last van?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:37 schreef voda1987 het volgende:
Vrouwen zijn jou niks verplicht sukkelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:37 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Het argument van: wij vrouwen zijn niet verantwoordelijk voor deze kokende mannen, gaat niet meer op!
1) De tegenpartij is er natuurlijk niet op uit om jou kapot te maken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:37 schreef voda1987 het volgende:
Vertel eens, hoe maakt de tegenpartij jou emotioneel afhankelijk en kapot? Wie is de tegenpartij eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:37 schreef voda1987 het volgende:
[..]
je bent onterecht aan het categoriseren en stigmatiseren van dit geluid.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je de tweeling broer van die Amerikaan die laatst allemaal mensen dood schoot? Die klonk precies het zelfde
Mij aan Elliot Rodgerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:53 schreef Apenbeest het volgende:
TS doet me denken aan D.D.W., die hoerenloper.
Ha-haquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:55 schreef voda1987 het volgende:
[..]
je bent onterecht aan het categoriseren en stigmatiseren van dit geluid.
Dat zijn de zelfde mensen die alles willen vergelijken met de 2de wereld oorlog. "Oh ben jij er zo 1"
Cut the crap wil je.
Ga op de inhoud in of zwijg gwn
drm, ik ben blij voor je.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, ik heb wél een leuke vriendin.
Maar daaruit volgt dus dat het niet aan de vrouwen ligt. Er zijn namelijk veel meer mannen die wel een leuke vriendin hebben, dan ongewenste singles. Ergo: JIJ doet iets fout. Kan je wel gaan lopen huilen dat je weigert de schuld bij jezelf te zoeken, maar daarmee kom je dus geen steek verder. De vrouwen gaan ook echt niet veranderen omdat jij het niet eerlijk vindt o.i.d. Dus, wat wil je zelf? Wil je een vriendin? Of wil je zo blijven zoals je nu bent? Jouw keuze.quote:
Hij heeft in elk geval dezelfde verwijtende toon ja. Alle vrouwen doen hem het leed aan om zich iet tegen hun wil aan hem te geven. Wie redeneert zo, alsof de vrouw het aan je verplicht isquote:
Waarom heeft hij geen last van de tegenpartij en jij wel? Hij is ook een man, waarom maken ze hem niet KAPOT?!!!?1quote:
ik zeg niet, alle mannen of alle vrouwen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom heeft hij geen last van de tegenpartij en jij wel? Hij is ook een man, waarom maken ze hem niet KAPOT?!!!?1
Nogmaals, waarom heeft het gros van de mannen hier GEEN last van?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:18 schreef voda1987 het volgende:
[..]
ik zeg niet, alle mannen of alle vrouwen.
de enkele goede mannen, zullen die enkele goede vrouwen uiteindelijk wel vinden.
ik heb het hier over de mainstream massa van mannen die slachtoffer zijn geworden van dit slavendrijvers systeem... de vrouw zegeviert, beheerst en krijgt alle mogelijkheden....en de man kan volgen of stikken.
Als jij dit fenomeen niet ziet, dan ben je er werkelijk blind voor geworden!
Dat zeg je wel. Ik zie je geen nuancering toepassen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:18 schreef voda1987 het volgende:
[..]
ik zeg niet, alle mannen of alle vrouwen.
De klootzakken hebben anders enorm veel succes. Of valt dat bij jou onder "goede mannen",quote:de enkele goede mannen, zullen die enkele goede vrouwen uiteindelijk wel vinden.
quote:ik heb het hier over de mainstream massa van mannen die slachtoffer zijn geworden van dit slavendrijvers systeem... de vrouw zegeviert, beheerst en krijgt alle mogelijkheden....en de man kan volgen of stikken.
Als jij niet inziet dat jij er geen invloed op uit oefent/kan oefenen en daadwerkelijk denkt dat het helamaal niet aan jou ligt... Ben jij dan niet blind?quote:Als jij dit fenomeen niet ziet, dan ben je er werkelijk blind voor geworden!
Je wilt dus geen relatie maar neuken. Waarom ga je niet naar de hoeren dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:03 schreef voda1987 het volgende:
De single man:
Wordt overladen met seksuele prikkelingen: muziekvideo's, shows, foto's, fb, tweets, billboards, reclames, porno...
Met als koren op de molen:
Halfnaakt over straat lopende dames. Of anderen die je gevoel manipuleren, opwinden en dan hun rug naar je toe keren.
Je wordt als man emotioneel gaar gekookt. En voor gek verklaard en retarted als je ongewild single bent.
Ga mij niet vertellen dat het aan de mij ligt als man, je gevoel voor liefde/lust wordt tegen je gebruikt en uiteindelijk wordt de schuld ook bij je neer gelegd.
De wereld waarin we leven, je wordt gaar gekookt en kapot gemaakt
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:18 schreef voda1987 het volgende:
ik heb het hier over de mainstream massa van mannen die slachtoffer zijn geworden van dit slavendrijvers systeem... de vrouw zegeviert, beheerst en krijgt alle mogelijkheden....en de man kan volgen of stikken.
Als jij dit fenomeen niet ziet, dan ben je er werkelijk blind voor geworden!
Je ziet de oorzaak, je beredeneert het gevolg en je concludeert crap.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je wilt dus geen relatie maar neuken. Waarom ga je niet naar de hoeren dan?
Het is niet de schuld van dames die met kort rokje over straat gaan dat er mannen zijn die geen seks hebben en er grote problemen mee hebben.
Kijk, dit klinkt heel anders, ook al bedoel je waarschijnlijk hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:44 schreef Sicstus het volgende:
Ik ben al 35 en m'n hele leven single en alleen. Het alleen-zijn en het besef dat niemand op je zit te wachten, dat je voor niemand aantrekkelijk of bijzonder bent, verandert je op den duur. Je raakt verbitterd. Dus ik begrijp TS (en diverse andere lui in dit topic) wel.
oh geloof me, ik ben stabielquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zoek hulp.
Als je psychisch niet stabiel bent straal je dat ook uit. Daarom vallen vrouwen niet op je.
Dit heeft niks te maken met alle vrouwen en het grote complot wat je ziet.
Elk mens is uniek, speciaal, en bijzonder. En cliche of niet, op elk potje past een deksel, dus ook jij gaat wel een leuk iemand vinden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:44 schreef Sicstus het volgende:
Ik ben al 35 en m'n hele leven single en alleen. Het alleen-zijn en het besef dat niemand op je zit te wachten, dat je voor niemand aantrekkelijk of bijzonder bent, verandert je op den duur. Je raakt verbitterd. Dus ik begrijp TS (en diverse andere lui in dit topic) wel.
Dit ook inderdaad. Eerst zelf mentaal gezond zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zoek hulp.
Als je psychisch niet stabiel bent straal je dat ook uit. Daarom vallen vrouwen niet op je.
Dit heeft niks te maken met alle vrouwen en het grote complot wat je ziet.
Iedereen is gek behalve jij!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:55 schreef voda1987 het volgende:
Het vergt scherpte om dit te kunnen doorzien
Je bent gewoon nog niet tegen een leuke meid aangelopen. Die pech kun je hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:55 schreef voda1987 het volgende:
[..]
oh geloof me, ik ben stabiel.
Ik heb alles wat me hartje begeert en klaag over niets.. behalve dit.
Wederom, mensen diskwalificeren tot "gelovers in complot of labiel" helpt niet om een normale discussie te voeren.....en deze trend te zien.
mannen die dit aankaarten, zijn juist 100% bij hun hoofd. Het vergt scherpte om dit te kunnen doorzien
stop met het verspreiden van kerstmis wensen. En begin met analyse van het probleem.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Elk mens is uniek, speciaal, en bijzonder. En cliche of niet, op elk potje past een deksel, dus ook jij gaat wel een leuk iemand vinden.
Jij ziet vrouwen als een groep wezens die je drijven tot wanhoop. Nou, dat vind ik toch behoorlijk complot-achtig klinken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:55 schreef voda1987 het volgende:
[..]
oh geloof me, ik ben stabiel.
Ik heb alles wat me hartje begeert en klaag over niets.. behalve dit.
Wederom, mensen diskwalificeren tot "gelovers in complot of labiel" helpt niet om een normale discussie te voeren.....en deze trend te zien.
mannen die dit aankaarten, zijn juist 100% bij hun hoofd. Het vergt scherpte om dit te kunnen doorzien
Oh, maar ik heb ook m'n buien, waarin ik hatelijk, vrouwonvriendelijk en ongelofelijk onredelijk kan zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kijk, dit klinkt heel anders, ook al bedoel je waarschijnlijk hetzelfde.
Even een virtuele knuffel voor jou.![]()
Omdat het me in bijna 36 jaar niet gelukt is een meisje of vrouw in ook maar de verste verte te interesseren in mij. Je krijgt dan het gevoel dat je ofwel weerzinwekkend bent, ofwel onzichtbaar. Je persoonlijkheid vervaagt. Je voelt je uitgehold vanbinnen.quote:Hoe kan het dat je het gevoel hebt dat niemand op je zit te wachten? Heb je geen familie? Vrienden?
Je bent echt niet de enige, er zijn steeds meer singles in dit land. Ook vrouwen.
En je moeder dan? Je oma?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:03 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb ook m'n buien, waarin ik hatelijk, vrouwonvriendelijk en ongelofelijk onredelijk kan zijn.
[..]
Omdat het me in bijna 36 jaar niet gelukt is een meisje of vrouw in ook maar de verste verte te interesseren in mij. Je krijgt dan het gevoel dat je ofwel weerzinwekkend bent, ofwel onzichtbaar. Je persoonlijkheid vervaagt. Je voelt je uitgehold vanbinnen.
En nee, ik heb geen familie meer, ook niet echt vrienden. Wel wat kennissen, en een werkkring
Hoezo en je moeder? Je had toch uw moeder?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:03 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb ook m'n buien, waarin ik hatelijk, vrouwonvriendelijk en ongelofelijk onredelijk kan zijn.
[..]
Omdat het me in bijna 36 jaar niet gelukt is een meisje of vrouw in ook maar de verste verte te interesseren in mij. Je krijgt dan het gevoel dat je ofwel weerzinwekkend bent, ofwel onzichtbaar. Je persoonlijkheid vervaagt. Je voelt je uitgehold vanbinnen.
En nee, ik heb geen familie meer, ook niet echt vrienden. Wel wat kennissen, en een werkkring
Pardon? Ik heb het niet eens tegen jou, daarbij bepaal ik zelf wel even wat ik wel of niet zeg.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:58 schreef voda1987 het volgende:
[..]
stop met het verspreiden van kerstmis wensen. En begin met analyse van het probleem.
Genoeg betutteling en uitdelen van frasen
Dat is simpelweg niet waar. Een (klein) percentage (ik meen 5%) van de bevolking blijft levenslang maagd/single. Dit blijkt ook uit statistieken. Zelfs al loopt er op de wereld een deksel die op jouw potje past, dan moet je maar net het geluk hebben die tegen te komen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Elk mens is uniek, speciaal, en bijzonder. En cliche of niet, op elk potje past een deksel, dus ook jij gaat wel een leuk iemand vinden.
Moet niet makkelijk zijn voor u.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:07 schreef Sicstus het volgende:
Mja, mijn oma is stervende en m'n moeder is ook erg ziek; gevoelsmatig is ze meer een pleegkind dan een moeder. Dus familie in de zin van mensen waar je op kunt steunen, is er niet.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar de moed opgeven heeft al helemaal geen zin. De kans dat je wel iemand tegenkomt is gewoon vele malen groter, en dat kan ook op een oudere leeftijd zijn. Aan negativiteit hebben we niks, zolang het maar realistisch blijft toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:09 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is simpelweg niet waar. Een (klein) percentage (ik meen 5%) van de bevolking blijft levenslang maagd/single. Dit blijkt ook uit statistieken. Zelfs al loopt er op de wereld een deksel die op jouw potje past, dan moet je maar net het geluk hebben die tegen te komen.
gefocussed.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:59 schreef Grutsk het volgende:
Het enige wat ik kan zeggen is dat je met deze mentaliteit écht geen vrouwen gaat vinden.
Ik snap dat het pijn doet wanneer je na al die jaren nog steeds geen vriendin hebt, maar probeer te kijken naar wat je wél hebt. Ik ben laatst voor het eerst iemand tegengekomen waarvoor ik mijn vrijgezellenbestaan op zou geven. En dat bestaan was heus niet heel spetterend, maar het had zo ook veel voordelen.
Natuurlijk is iedereen hier anders in en ben ik zelf heel onafhankelijk. Ik kan me ook niet indenken hoe dit moet zijn vanuit het perspectief van een man, maar ik denk dat je veel eerder een leuk meisje tegenkomt wanneer je niet zo gefocust en gefrustreerd bent.
Wat ga je eraan doen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:13 schreef voda1987 het volgende:
[..]
gefocussed.
hahahha. Je dacht weet je wat, ik stamp even..alle cliches uit de grond van een gefocuste, gefrustreerde, aanhankelijke man....wellicht verklaart dat het probleem.
3x nee. Je hebt geen besef, tot welk gekte de man gedreven wordt op het gebied van lust en liefde. Ik ken tientallen, mannen waarvan de haat zo diep zit dat je moeilijk kan zeggen dat het structureel aan hem ligt.
het probleem is dat deze mannen gek worden gemaakt met het snoepje wat ze voorgehouden wordt. Als ze vervolgens, proberen om bovenzichzelf uit te stijgen, over de dremepel van zelfrespect om het snoepje aan te raken...komt de harde houten stok tegen de hand, "neen beheers je, ooit kom je de ware tegen"
Analyse:
1. Er is geen ware en er dient zich ook geen ander aan.
2. Ze hebben je tot springenstoe opgewonden: vrouwen/media
3. Er wordt gewezen naar porno of prostitutie om het probleem uit te stellen/ op te lossen
4. Je wordt woest
5. Dan krijg je te horen: Wrm ben je woest? Ga naar een psycholoog eikel. Je moet hier best tegen kunnen!
Fuck u en fuck feminimse.
Doe even rustig man. Je hoeft me toch niet uit te schelden?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:13 schreef voda1987 het volgende:
[..]
gefocussed.
hahahha. Je dacht weet je wat, ik stamp even..alle cliches uit de grond van een gefocuste, gefrustreerde, aanhankelijke man....wellicht verklaart dat het probleem.
3x nee. Je hebt geen besef, tot welk gekte de man gedreven wordt op het gebied van lust en liefde. Ik ken tientallen, mannen waarvan de haat zo diep zit dat je moeilijk kan zeggen dat het structureel aan hem ligt.
het probleem is dat deze mannen gek worden gemaakt met het snoepje wat ze voorgehouden wordt. Als ze vervolgens, proberen om bovenzichzelf uit te stijgen, over de dremepel van zelfrespect om het snoepje aan te raken...komt de harde houten stok tegen de hand, "neen beheers je, ooit kom je de ware tegen"
Analyse:
1. Er is geen ware en er dient zich ook geen ander aan.
2. Ze hebben je tot springenstoe opgewonden: vrouwen/media
3. Er wordt gewezen naar porno of prostitutie om het probleem uit te stellen/ op te lossen
4. Je wordt woest
5. Dan krijg je te horen: Wrm ben je woest? Ga naar een psycholoog eikel. Je moet hier best tegen kunnen!
Fuck u en fuck feminimse.
excuses voor de scheldpartij, was te emotioneel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:17 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Doe even rustig man. Je hoeft me toch niet uit te schelden?
Wij proberen je allemaal te helpen en je weet het telkens beter.
Wat wil je dan? Wil je dat we zeggen dat je ook maar een pistool moet komen en onschuldige mensen neer moet schieten? Daar los je al helemaal niets mee op.
Ik zeg toch dat ik me moeilijk voor kan stellen hoe het moet zijn!
Serieus, ik denk dat iedereen hier wel snapt dat je het heel erg moeilijk en pijnlijk moet zijn maar dat geeft je geen recht om zo op alle welgemeende adviezen te reageren en te doen alsof alle vrouwen slecht zijn. Daar ga je de oplossing namelijk helemaal niet mee vinden.
Excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:21 schreef voda1987 het volgende:
[..]
excuses voor de scheldpartij, was te emotioneel.
Vreemd. Ik ken er geen één. En aangezien 95% van de mannen hier niet zo'n probleem mee heeft, denk ik dat het probleem toch echt bij jou ligt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:13 schreef voda1987 het volgende:
...
...
ik ben er geweest, maar het is geen oplossing. Althans, het is misschien een oplossing, maar niet voor het probleem waar we het hier over hebben.quote:
Geloof ik best. Het probleem zit tussen je oren, niet tussen je benen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:40 schreef Sicstus het volgende:
[..]
ik ben er geweest, maar het is geen oplossing. Althans, het is misschien een oplossing, maar niet voor het probleem waar we het hier over hebben.
Omdat er zoveel mannen zijn die er zo over denken. Hij is daar echt niet alleen in.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:25 schreef zarGon het volgende:
Waarom zou een vrouw voor jou gaan? Denk je nou echt dat een vrouw helemaal niets merkt van jouw huidige binnenkant?.
Oké, dan ligt het aan ts zijn instelling. Teveel waarde aan dit soort zaken hechten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:40 schreef Sicstus het volgende:
[..]
ik ben er geweest, maar het is geen oplossing. Althans, het is misschien een oplossing, maar niet voor het probleem waar we het hier over hebben.
Aan welke zaken kan hij dan beter waarde hechten volgens jou? Carriere? Geld verdienen? Nee dat zijn dingen waar je op de lange termijn gelukkig van wordtquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:42 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Oké, dan ligt het aan ts zijn instelling. Teveel waarde aan dit soort zaken hechten.
Iets waar je gelukkig van wordt, en wat niet volledig afhankelijk is van iemand anders. Jullie schijnen te denken dat een vriendin de oplossing is voor al je problemen. Dat is gewoonweg niet zo.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:43 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Aan welke zaken kan hij dan beter waarde hechten volgens jou? Carriere? Geld verdienen? Nee dat zijn dingen waar je op de lange termijn gelukkig van wordt
Kunnen drinken wat je wilt zonder iemand die erover zeurt?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:43 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Aan welke zaken kan hij dan beter waarde hechten volgens jou? Carriere? Geld verdienen? Nee dat zijn dingen waar je op de lange termijn gelukkig van wordt
Familie, vrienden, hobby's, werk...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Iets waar je gelukkig van wordt, en wat niet volledig afhankelijk is van iemand anders. Jullie schijnen te denken dat een vriendin de oplossing is voor al je problemen. Dat is gewoonweg niet zo.
soms moet ik stoom afblazen. En nee ik haat geen vrouwen, ik vind alleen dat het tijd wordt dat ze eens wakker worden en doorzien waarvoor ze gebruikt worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:25 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
Maar okee, iedereen (op een aantal flauwe mensen die je moet negeren na) probeert je te vertellen dat het heus nog wel goed kan komen en dat je met deze wanhopige vrouwenhatende instelling al helemaal geen liefde zult vinden.
Daar ben je het niet mee eens, je vindt het allemaal cliché's. Voor velen van ons is het waarheid, maar ik kan me voorstellen dat het in jouw geval daadwerkelijk cliché's lijken.
Maar in dat geval. Wat wil je er aan doen? Stel dat jij de waarheid in pacht hebt en er inderdaad nooit een vrouw zal zijn die van je zal houden. Heeft het dan zin om hier elke keer weer een topic over aan te maken? Heeft het dan zin om een verwijt te maken aan alle vrouwen? Ik denk persoonlijk van niet. Daar maak je jezelf alleen nog maar veel ongelukkiger mee.
Jouw respons is de standaardrespons van iemand die nimmer met iets dergelijks heeft geworsteld als waar TS en ik mee worstelen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:45 schreef DonJames het volgende:
[..]
Iets waar je gelukkig van wordt, en wat niet volledig afhankelijk is van iemand anders. Jullie schijnen te denken dat een vriendin de oplossing is voor al je problemen. Dat is gewoonweg niet zo.
Droom verder, gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef voda1987 het volgende:
[..]
soms moet ik stoom afblazen. En nee ik haat geen vrouwen, ik vind alleen dat het tijd wordt dat ze eens wakker worden en doorzien waarvoor ze gebruikt worden.
...
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef voda1987 het volgende:
[..]
soms moet ik stoom afblazen. En nee ik haat geen vrouwen, ik vind alleen dat het tijd wordt dat ze eens wakker worden en doorzien waarvoor ze gebruikt worden.
En misschien moet jij gewoon in een ander topic posten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:50 schreef nietzman het volgende:
Misschien moet je gewoon lekker een ongeëmancipeerd oostblokwijf gaan zoeken ofzo.
Misschien moet jij lekker even aan je moeder gaan zeggen wat ze moet doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:51 schreef Sicstus het volgende:
En misschien moet jij gewoon in een ander topic posten.
Waarom? TO vindt vrouwen hier toch te feministisch?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:51 schreef Sicstus het volgende:
[..]
En misschien moet jij gewoon in een ander topic posten.
Omdat het gewoon waar is. Verder: ik ben ook lang vrijgezel geweest, op een bepaald punt ook redelijk wanhopig.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:49 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Jouw respons is de standaardrespons van iemand die nimmer met iets dergelijks heeft geworsteld als waar TS en ik mee worstelen.
En dat is de schuld van Vitamine C! Stomme vitamine Cquote:Vitamine C is ook niet de oplossing van alle problemen, maar zonder Vitamine C wordt je leven best wel heel onaangenaam.
Waar beweer ik dat?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Omdat het gewoon waar is. Verder: ik ben ook lang vrijgezel geweest, op een bepaald punt ook redelijk wanhopig.
[..]
En dat is de schuld van Vitamine C! Stomme vitamine C
Precies, een vriend van me komt uit Belarus en die gast kan ook echt helemaal niets met 'onze' vrouwen. Ik zou d'r niet aan moeten denken ooit iets te kunnen met een vrouw die zich naar me schikt, maar op ieder potje enzovoorts.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom? TO vindt vrouwen hier toch te feministisch?
Dan is het helemaal geen gek idee een vrouw te gaan zoeken in landen waar vrouwen bv nog echt voor hun mannen zorgen.
Gast, met je huidige instellingen zou jij zelfs dan niet aan de vrouw geraken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Vroeger, mijn ouders bijvoorbeeld, bestond het nog dat men daadwerkelijk rust in elkaar kon vinden. De man werd niet naar gekte gedreven, de vrouw was onschuldig/nieuwschierig...de man hoefde geen capriolen uit de halen om op date te gaan, de man werd aangesproken/gevraagd....serieus genomen.
Men had nog empathie, de vrouw was niet moeilijk (en dit bedoel ik niet sletterig, maar die liet de man niet in de waan dat er een kans was) de poging van de man werd gerespecteerd/eerbiedigd...zonder arrogantie vd vrouw. De behoefte vd man werd serieus genomen, men hielp elkaar aan een relatie.
Ah oke. Ik niet. Ik weet namelijk dat ik absoluut ongeschikt ben als vriendje/echtgenoot. Ik zou dat een meisje niet aan willen doen.quote:
Tsja. Ik zou zeggen: verander dat dan als je dat wil veranderen, en als je dat niet wil veranderen, loop er dan ook niet over te zeiken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:55 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ah oke. Ik niet. Ik weet namelijk dat ik absoluut ongeschikt ben als vriendje/echtgenoot. Ik zou dat een meisje niet aan willen doen.
Waarom zou je niet gelukkig kunnen zijn in je carriere? Ik mag hopen dat jij werk hebt waar je ook echt van houdt en waar je gelukkig van wordt. Dat is leuk om te delen, maar zou voldoende moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:43 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Naar bed kunnen gaan op welk tijdstip dan ook zonder rekening met een ander te houden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kunnen drinken wat je wilt zonder iemand die erover zeurt?
Ik vind je verhaal een beetje tegenstrijdig. Aan de ene kant zeg je dat vrouwen zich tegenwoordig laten gebruiken. Aan de andere kant stel je dat vrouwen tegenwoordig met mannen spelen en ze arrogant gedragen. Ik ben zelf van mening dat er zowel vrouwen zijn die zich laten gebruiken als vrouwen die met mannen sollen, maar je mag dit niet generaliseren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Vroeger, mijn ouders bijvoorbeeld, bestond het nog dat men daadwerkelijk rust in elkaar kon vinden. De man werd niet naar gekte gedreven, de vrouw was onschuldig/nieuwschierig...de man hoefde geen capriolen uit de halen om op date te gaan, de man werd aangesproken/gevraagd....serieus genomen.
Men had nog empathie, de vrouw was niet moeilijk (en dit bedoel ik niet sletterig, maar die liet de man niet in de waan dat er een kans was) de poging van de man werd gerespecteerd/eerbiedigd...zonder arrogantie vd vrouw. De behoefte vd man werd serieus genomen, men hielp elkaar aan een relatie.
NU:
Je pogingen worden als vuil behandeld, je lust/behoefte aan de ander worden als afhankelijk en sex-gedreven weggezet, je vraag om genegenheid wordt gebombardeerd tot psychische afwijking/afhankelijkheid/onmannelijk, het snoepje dat 'sex' heet wordt tegen je gebruikt of uitgesteld met andere doeleinde..
what can i say
Ik hoop niet dat ik nu de indruk heb gewekt dat ik drink of single ben.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:57 schreef Deckard het volgende:
[..]
Naar bed kunnen gaan op welk tijdstip dan ook zonder rekening met een ander te houden.
Je drinkt én je bent single?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik nu de indruk heb gewekt dat ik drink of single ben.
quote:
Ik hoor al 15 jaar dat ze het vreemd vindenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:12 schreef yats het volgende:
[..]Ik vroeg me al af waar je bleef fax. Dit is immers echt een herkenbaar topic voor jou, alhoewel ik tegen je blijf herhalen dat ik het vreemd vind dat je niemand kan vinden.
Nu welquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan ben jij wel bewust single, neem ik aan?
I feel with you bro, ik hoor die tekst ook al enige tijd. Sommige posts zijn overigens behoorlijk herkenbaar, vind je niet?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoor al 15 jaar dat ze het vreemd vinden
Zag het topic toevallig![]()
Ik heb niet alles gelezen... ik herkende wel weer typische reacties...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:15 schreef yats het volgende:
[..]
I feel with you bro, ik hoor die tekst ook al enige tijd. Sommige posts zijn overigens behoorlijk herkenbaar, vind je niet?
Wat een vertekend wereldbeeld. Ik denk trouwens dat het bij jou eerder om de sex gaat dan om een persoon.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef voda1987 het volgende:
[..]
NU:
Je pogingen worden als vuil behandeld, je lust/behoefte aan de ander worden als afhankelijk en sex-gedreven weggezet, je vraag om genegenheid wordt gebombardeerd tot psychische afwijking/afhankelijkheid/onmannelijk, het snoepje dat 'sex' heet wordt tegen je gebruikt of uitgesteld met andere doeleinde..
what can i say
Ben je nog net zo boos en gefrustreerd als TS of ben je daar inmiddels overheen? Want in dat geval kun je TS vast goed adviseren.quote:
Dat wisseltquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben je nog net zo boos en gefrustreerd als TS of ben je daar inmiddels overheen? Want in dat geval kun je TS vast goed adviseren.
Ja, het zijn allemaal bitches!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat wisselt
Ik kan TS alleen adviseren om dikke schijt aan vrouwen te hebben
Ow, dat sowieso. Voor mensen die zelf een relatie hebben, makkelijk daaraan komen als ze dat willen of gewoon totaal die behoefte niet hebben zijn bepaalde gevoelens (met name dat 'ongewenst zijn gevoel waardoor je steeds onzekerder word') moeilijk voor te stellen. Ik geef toe, daar heb ik me in het verleden ook schuldig aan gemaakt en vind ik nu onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen... ik herkende wel weer typische reacties...
Mjaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, dat sowieso. Voor mensen die zelf een relatie hebben, makkelijk daaraan komen als ze dat willen of gewoon totaal die behoefte niet hebben zijn bepaalde gevoelens (met name dat 'ongewenst zijn gevoel waardoor je steeds onzekerder word') moeilijk voor te stellen. Ik geef toe, daar heb ik me in het verleden ook schuldig aan gemaakt en vind ik nu onbegrijpelijk.
Ik herken sommige dingen best, al ben ik blij dat ik niet zo gefrustreerd en lichtelijk wereldvreemd ben als TS die overal een complot in lijkt te zien. Ik kan TS alleen maar aanraden die frustraties en gedachten eens met vrienden en/of hulpverleners uit te spreken, want zoals het nu gaat lijkt hij alleen maar steeds ongelukkiger en meer gefrustreerd te raken, en dat is geen goede combinatie.
Echt wel!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een vrouw die het snapt![]()
En toch ben je een bitch
Nee, want dan zou prostitutie een optie zijn en dat is iets waar ik van walg.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:17 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat een vertekend wereldbeeld. Ik denk trouwens dat het bij jou eerder om de sex gaat dan om een persoon.
Aldus de maagdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:34 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Nee, want dan zou prostitutie een optie zijn en dat is iets waar ik van walg.
sex is een belangrijk factor in een relatie. Dus ga dat niet bagatelliseren ajb.
De post waar Deckard op reageert, gaat alleen maar over het 'samenkomen', zegt echter niks over de relatie zelf.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:34 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Nee, want dan zou prostitutie een optie zijn en dat is iets waar ik van walg.
sex is een belangrijk factor in een relatie. Dus ga dat niet bagatelliseren ajb.
Je moet juist nergens waarde aan hechten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:43 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Dat laatstequote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik wil juist zeggen. Vroeger had je vaak helemaal niet te kiezen met wie je een relatie aanging.
Sowieso werd er getrouwd en hadden mannen en vrouwen geen relaties met elkaar.
Ik zou zeggen: ga jezelf lekker aftrekken op de gedachte hoe geweldig jij bent.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:56 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja. Ik zou zeggen: verander dat dan als je dat wil veranderen, en als je dat niet wil veranderen, loop er dan ook niet over te zeiken.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:46 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: ga jezelf lekker aftrekken op de gedachte hoe geweldig jij bent.
Als je zou kunnen lezen, zou je hebben gelezen dat ik geloof dat het aan mezelf ligt, niet aan de vrouwtjes. Maar lezen is moeilijk voor mensen met jouw geestelijke vermogens.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:54 schreef DonJames het volgende:
[..]Het is serieus advies, kneus. Jij wil natuurlijk alleen maar horen dat het niet aan jou ligt, en dat het vrouwelijke gedeelte van de bevolking maar moet veranderen. Veel succes ermee, maar gaat niet gebeuren als je alleen maar loopt te janken
Moeten vrouwen in NL zich aan die gefrustreerde mannen aanpassen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:55 schreef complicate het volgende:
Hey even advocaat van de duivel spelen.
Wat als het toch aan die vrouwen ligt in NL? Wat als het toch aan hen ligt en niet aan TS, Sicstus, Faxie , Yats enzo? Wat als die vrouwen zo gefrustreerd lopen dat ze niet aangenaam en beleefd kunnen doen tegen mannen? De vraag is vanwaar komen dan die frustraties van beide kanten?
Natuurlijk vertegenwoordigt FOK! niet heel NL, maar toch ik lees dat hier vaak op FOK! dat vrouwen daar toch niet fatsoenlijk doen, dus vroeg ik mij af, wat als dat toch zo is?
Moeten mannen in NL zich dan aan vrouwen aanpassen ?
Toch heeft hij gelijk hoor. En ik weet waar je over praat, ik begon ooit ook een beetje verzuurd hierin te worden, maarrrrr (hoe cliché dit ook gaat klinken) op het moment dat ik dit kon los laten had ik ineens geen problemen meer met vrouwen en ging het allemaal prima. Maar problemen die je als single hebt, heb je als bezet persoon nog steeds zonder dat je daar iets aan doet. Het hebben van een relatie zorgt er alleen voor dat je niet altijd alles alleen hoeft te doen, maar laat er alsjeblieft je levensgeluk niet vanaf hangen. Een relatie is ook niet altijd zaligmakend hoor... Sterker nog: soms denk je dan wel eens "was ik maar vrijgezel"...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:49 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Jouw respons is de standaardrespons van iemand die nimmer met iets dergelijks heeft geworsteld als waar TS en ik mee worstelen.
Wat loop je dan te janken hier?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:56 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Als je zou kunnen lezen, zou je hebben gelezen dat ik geloof dat het aan mezelf ligt, niet aan de vrouwtjes. Maar lezen is moeilijk voor mensen met jouw geestelijke vermogens.
Mijn vraag is hypothetisch. Ik vroeg me gewoon af vanwaar komen die frustraties dan van vrouwen in NL?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moeten vrouwen in NL zich aan die gefrustreerde mannen aanpassen?
Het zou inderdaad kunnen dat NL vrouwen zelfingenomener en hautainer en veeleisender zijn dan vrouwen elders. Maar in dat geval zullen de mannen zich toch aan hen moeten aanpassen; op de relatiemarkt/sexmarkt/voortplantingsmarkt heersen de vrouwen nu eenmaal, dat is biologisch zo bepaald.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:55 schreef complicate het volgende:
Wat als het toch aan die vrouwen ligt in NL? Wat als het toch aan hen ligt en niet aan TS, Sicstus, Faxie , Yats enzo? Wat als die vrouwen zo gefrustreerd lopen dat ze niet aangenaam en beleefd kunnen doen tegen mannen? De vraag is vanwaar komen dan die frustraties van beide kanten?
Natuurlijk vertegenwoordigt FOK! niet heel NL, maar toch ik lees dat hier vaak op FOK! dat vrouwen daar toch niet fatsoenlijk doen, dus vroeg ik mij af, wat als dat toch zo is?
Tsja. Er zitten nou eenmaal een paar kutwijven tussen. Alleen laat ik mijn eigenwaarde daar niet van afhangen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn vraag is hypothetisch. Ik vroeg me gewoon af vanwaar komen die frustraties dan van vrouwen in NL?
Heeft niet zo veel met NL te maken. Je zult overal gefustreerde mannen vinden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn vraag is hypothetisch. Ik vroeg me gewoon af vanwaar komen die frustraties dan van vrouwen in NL?
Het gaat me nu even niet om de mannen in NL, maar vrouwen. Als je al die reacties lees over hoe die vrouwen reageren tijdens een simpel gesprek dan is dat toch echt overdreven (zoals in dat geval van TS, zijn voorbeeld van laatste keer). Ik bedoel, die vrouw kan toch ook beleefd praten zonder zo arrogant te doen. Soms heb ik de indruk dat vrouwen in NL even gefrustreerd zijn als mannen. Mja zoals ik al eerder zei, FOK! is absoluut niet representatief.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heeft niet zo veel met NL te maken. Je zult overal gefustreerde mannen vinden.
Mja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Het gaat me nu even niet om de mannen in NL, maar vrouwen. Als je al die reacties lees over hoe die vrouwen reageren tijdens een simpel gesprek dan is dat toch echt overdreven (zoals in dat geval van TS, zijn voorbeeld van laatste keer). Ik bedoel, die vrouw kan toch ook beleefd praten zonder zo arrogant te doen. Soms heb ik de indruk dat vrouwen in NL even gefrustreerd zijn als mannen. Mja zoals ik al eerder zei, FOK! is absoluut niet representatief.
Als er één of andere creep of je afkomt en vraagt of je een kattenmasker op wil zetten en hem wil vertrappen met een paar puntlaarzen terwijl hij naakt onder je ligt in een badkuip chocoladevla, zou je hem dan beleefd bedanken voor de uitnodiging, of zou je reageren zoals beschreven?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Het gaat me nu even niet om de mannen in NL, maar vrouwen. Als je al die reacties lees over hoe die vrouwen reageren tijdens een simpel gesprek dan is dat toch echt overdreven (zoals in dat geval van TS, zijn voorbeeld van laatste keer). Ik bedoel, die vrouw kan toch ook beleefd praten zonder zo arrogant te doen. Soms heb ik de indruk dat vrouwen in NL even gefrustreerd zijn als mannen. Mja zoals ik al eerder zei, FOK! is absoluut niet representatief.
Hoe zou dat komen dat die vrouwen dan zo zijn? Ik weet niet of het questie is van veeleisender, maar heb gewoon de indruk dat ze toch een ander soort karakter hebben, alsof een man alles moet doen en ze gered willen worden. Achja ik weet niet, het is gewoon een intuïtie gebaseerd op wat ik hier vaak hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:58 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Het zou inderdaad kunnen dat NL vrouwen zelfingenomener en hautainer en veeleisender zijn dan vrouwen elders. Maar in dat geval zullen de mannen zich toch aan hen moeten aanpassen; op de relatiemarkt/sexmarkt/voortplantingsmarkt heersen de vrouwen nu eenmaal, dat is biologisch zo bepaald.
Misschien heeft de emancipatiegolf en het feminisme in NL een andere vorm gehad en een ander effect gekregen dan in vergelijkbare West-Europese landen? Ik weet het verder ook niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe zou dat komen dat die vrouwen dan zo zijn? Ik weet niet of het questie is van veeleisender, maar heb gewoon de indruk dat ze toch een ander soort karakter hebben, alsof een man alles moet doen en ze gered willen worden. Achja ik weet niet, het is gewoon een Intuïtie gebaseerd op wat ik hier vaak hoor.
mmmm dat zou inderdaad de reden kunnen zijn. En de vraag is nu, hoe kan een gemiddelde man in NL zijn plaats dan vinden? Moeten ze zich dan gaan aanpassen? en hoe dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:10 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Misschien heeft de emancipatiegolf en het feminisme in NL een andere vorm gehad en een ander effect gekregen dan in vergelijkbare West-Europese landen? Ik weet het verder ook niet.
Herformuleer uw vraag.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Als er één of andere creep of je afkomt en vraagt of je een kattenmasker op wil zetten en hem wil vertrappen met een paar puntlaarzen terwijl hij naakt onder je ligt in een badkuip chocoladevla, zou je hem dan beleefd bedanken voor de uitnodiging, of zou je reageren zoals beschreven?
ja, ik chargeer.
Het wil toch helemaal niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:11 schreef complicate het volgende:
[..]
mmmm dat zou inderdaad de reden kunnen zijn. En de vraag is nu, hoe kan een gemiddelde man in NL zijn plaats dan vinden? Moeten ze zich dan gaan aanpassen? en hoe dan?
Niet alle vrouwen , net zoals alle mannen ook niet zo reageren op die vrouwen en toch lijkt de "meerderheid" van de mannen wel erg hun best te doen zonder resultaat! Als ik hoor wat een gemiddelde man in NL doet voor een vrouw is dat bijna niet te geloven hoe die vrouwen daar zo doen. Maar nogmaals FOK! is niet representatief, misschien zijn alle mannen die hier op fok komen eerder een uitzondering.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het wil toch helemaal niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn?
Dit is wat ik bedoel. Waarom reageren die vrouwen zo?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb het hele (niet alles) topic niet gelezen maar ik vind ook wel dat sommige vrouwen zich achterlijk gedragen als het op benaderd worden aan komt...
Dat je gewoon normaal een gesprek met ze wil aangaan en echt meteen of heel bitch reageren of direct duidelijk maken dat ze een vriend hebben. En dan niet op een vriendelijke/leuke manier maar echt op zo'n "fuck off" manier.
Als een jongen de moeite neemt met je te gaan praten/interesse te tonen reageer dan in ieder geval een beetje of een leuke manier, en echt niet dat je er een half uur mee hoeft te lullen maar ook niet op zo'n verwaande "ik hoef niet met je te praten" manier.
Ik bedoel dat de botte reactie van die vrouwen wel eens veroorzaakt kan zijn door de creepy manier van benaderen van de heren.quote:
Ja, is het nou een meerderheid of is FOK! niet representatief?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen , net zoals alle mannen ook niet zo reageren op die vrouwen en toch lijkt de "meerderheid" van de mannen wel erg hun best te doen zonder resultaat! Als ik hoor wat een gemiddelde man in NL doet voor een vrouw is dat bijna niet te geloven hoe die vrouwen daar zo doen. Maar nogmaals FOK! is niet representatief, misschien zijn alle mannen die hier op fok komen eerder een uitzondering.
Uiteraard, maar mijn vragen zijn dan ook maar hypothetisch, ik wil geen conclusies maken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de botte reactie van die vrouwen wel eens veroorzaakt kan zijn door de creepy manier van benaderen van de heren.
Verder deel ik je mening niet. De meeste vrouwen zijn geen botte doorgeslagen feministen. Vervolgens schrijf je "stel dat het zo is, hoe zou dat dan toch komen?". Tsja, zo werkt het niet natuurlijk.
Zie mijn eerdere reacties.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, is het nou een meerderheid of is FOK! niet representatief?
Ik herken dat niet zo, maar als dat zo is, wat dan nog? Ze heeft al een vriend, en maakt jou duidelijk dat je geen moeite hoeft te doen. Prima toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb het hele (niet alles) topic niet gelezen maar ik vind ook wel dat sommige vrouwen zich achterlijk gedragen als het op benaderd worden aan komt...
Dat je gewoon normaal een gesprek met ze wil aangaan en echt meteen of heel bitch reageren of direct duidelijk maken dat ze een vriend hebben. En dan niet op een vriendelijke/leuke manier maar echt op zo'n "fuck off" manier.
Als een jongen de moeite neemt met je te gaan praten/interesse te tonen reageer dan in ieder geval een beetje of een leuke manier, en echt niet dat je er een half uur mee hoeft te lullen maar ook niet op zo'n verwaande "ik hoef niet met je te praten" manier.
Dat vraag ik mij dus ook af... vaak zijn het wel hele knappe meiden die zo reageren, dus die worden of veel vaker benaderd of denken doordat ze knap zijn onterecht dat ze boven anderen staan ofzo.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit is wat ik bedoel. Waarom reageren die vrouwen zo?
en kan een gemiddelde man in NL daar iets aan doen zodat ze wat fatsoenlijker reageren?
En dat is het probleem. De oplossing zoeken voor een hypothetisch probleem is nogal zinloos..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Uiteraard, maar mijn vragen zijn dan ook maar hypothetisch, ik wil geen conclusies maken.
Maar is dit gelijk de schuld van de vrouw?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Je zegt steeds allebei. Wat DonJames ook zegt.quote:
Waar staat dat ik een oplossing zoek? Ik vroeg mij gewoon iets af (over vrouwen in NL) en wou eens horen wat jullie mening was...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
En dat is het probleem. De oplossing zoeken voor een hypothetisch probleem is nogal zinloos..
Echt wel. Als je soms hoort of leest op FOK! hoe sommige mannen over vrouwen praten, dan rijzen de haren je ook ten berge.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:20 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Maar is dit gelijk de schuld van de vrouw?
Als ik hoor hoe mijn huisgenoten soms over vrouwen praten (chicks zijn niets waard, bijna alle chicks zijn lelijk, etc.) dan kan ik me enigszins voorstellen dat meiden bij bepaalde types denken met jou hoef ik niet te praten.
Ik praat het niet goed, maar ik vind het te eenzijdig om dit klakkeloos aan te nemen. Ik denk dat zoiets van beide kanten komt.
Tuurlijk als ze op een vriendelijke manier zegt van, goh, ik weet niet wat je wil maar ik heb een vriend prima.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik herken dat niet zo, maar als dat zo is, wat dan nog? Ze heeft al een vriend, en maakt jou duidelijk dat je geen moeite hoeft te doen. Prima toch?
Ja ik vind van wel... je weet toch niet hoe diegene erover denkt. Tenzij het echt zo'n typische foute gast is (maar dat ben ik niet).quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:20 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Als ik hoor hoe mijn huisgenoten soms over vrouwen praten (chicks zijn niets waard, bijna alle chicks zijn lelijk, etc.) dan kan ik me enigszins voorstellen dat meiden bij bepaalde types denken met jou hoef ik niet te praten.
Ik praat het niet goed, maar ik vind het te eenzijdig om dit klakkeloos aan te nemen. Ik denk dat zoiets van beide kanten komt.
Ik denk ook dat het van beide kanten komt. Anders zouden die vrouwen ook niet zo gefrustreerd reageren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:20 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ja als je soms hoort hoe sommige mensen over buitenlanders praten ook, maar dat hoeft nog niet te zeggen dat iedereen zo denkt/doet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Echt wel. Als je soms hoort of leest op FOK! hoe sommige mannen over vrouwen praten, dan rijzen de haren je ook ten berge.
Stel zo'n meid zegt direct dat ze al een vriend heeft, dan is ze ook weer arrogant omdat ze er maar direct vanuit gaat dat je haar wilt versieren?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:22 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Tuurlijk als ze op een vriendelijke manier zegt van, goh, ik weet niet wat je wil maar ik heb een vriend prima.
Maar sommige doen dit ook echt op zo'n manier alsof minder waard bent dan zij ofzo. Gewoon tegen het arrrogante af. Dan denk ik, als een jongen je normaal benaderd kan je toch wel "leuk" reageren.
En praat desnoods ff 1 of 2 zinnen en zeg, hey, maar voordat je verder gaat ik heb een vriend. Maar soms heb je echt van die meiden die kijken je niet eens aan als je met ze wilt praten.
Waarom zou ze dat moeten doen, als ze er geen zin in heeft?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:22 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Tuurlijk als ze op een vriendelijke manier zegt van, goh, ik weet niet wat je wil maar ik heb een vriend prima.
Maar sommige doen dit ook echt op zo'n manier alsof minder waard bent dan zij ofzo. Gewoon tegen het arrrogante af. Dan denk ik, als een jongen je normaal benaderd kan je toch wel "leuk" reageren.
En praat desnoods ff 1 of 2 zinnen en zeg, hey, maar voordat je verder gaat ik heb een vriend. Maar soms heb je echt van die meiden die kijken je niet eens aan als je met ze wilt praten.
Ligt denk ik aan de vrouwen hier in NL. Ik ben voor 1 jaar naar Spanje gegaan voor stage en daar deed ik het "veel"beter bij de vrouwen. Maar dat kan ook aan andere factoren liggen, zoals: Buitenlandse jongen is interessanter, vakantie sfeer, ect....quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit is wat ik bedoel. Waarom reageren die vrouwen zo?
en kan een gemiddelde man in NL daar iets aan doen zodat ze wat fatsoenlijker reageren?
Ik scheer mannen dan ook echt niet allemaal over één kam.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:24 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja als je soms hoort hoe sommige mensen over buitenlanders praten ook, maar dat hoeft nog niet te zeggen dat iedereen zo denkt/doet.
Het is ook vooral de manier waarop...als een half dronken gast tegen je aan komt zeuren snap ik het.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het van beide kanten komt. Anders zouden die vrouwen ook niet zo gefrustreerd reageren.
Wat ze zegt maakt me niet uit. Maar de manier waarop.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Stel zo'n meid zegt direct dat ze al een vriend heeft, dan is ze ook weer arrogant omdat ze er maar direct vanuit gaat dat je haar wilt versieren?
Omdat een jongen de moeite neemt interesse in haar te tonen. Waarom zou je op een kut manier met mensen om gaan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat moeten doen, als ze er geen zin in heeft?
Maar wat dan nog? Tuurlijk, er zitten nou eenmaal échte kutwijven tussen. Alleen raakt het mij niet als ze als een bitch reageert op een normale vraag.
Dat is helemaal waar. Maar dan is het toch ook niet eerlijk van ts om te zeggen dat álle vrouwen zijn leven vreselijk maken? Het probleem zal enerzijds bij de reactie van vrouwen liggen, maar ligt deels ook bij ts zelf. En met zijn huidige opvatting zal hij al helemaal niets bereiken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:24 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja als je soms hoort hoe sommige mensen over buitenlanders praten ook, maar dat hoeft nog niet te zeggen dat iedereen zo denkt/doet.
Ja Spaanse meisjes zijn sowieso meer open en vriendelijker.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:25 schreef Static1993 het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan de vrouwen hier in NL. Ik ben voor 1 jaar naar Spanje gegaan voor stage en daar deed ik het "veel"beter bij de vrouwen. Maar dat kan ook aan andere factoren liggen, zoals: Buitenlandse jongen is interessanter, vakantie sfeer, ect....
Maar toch heb ik altijd het idee gehad dat latina's veel vriendelijker en heel open zijn. Maar ik denk dat dat een cultuur verschil is aangezien socialiteit in Spanje heel belangrijk is.
EDIT: Of de NL jongens zijn onbeschofter naar vrouwen, waardoor vrouwen gelijk in de verdedigingsmodus springen
die vrouwen waar ik op doel zijn ook echt uitzonderingen. En vaak denk ik dat het ergens ook onzekerheid is van zichzelf. (bang dat iemand haar misschien ziet praten met iemand ofzo)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:28 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar dan is het toch ook niet eerlijk van ts om te zeggen dat álle vrouwen zijn leven vreselijk maken? Het probleem zal enerzijds bij de reactie van vrouwen liggen, maar ligt deels ook bij ts zelf. En met zijn huidige opvatting zal hij al helemaal niets bereiken.
Ja, ik snap het wel. Maar stel nou dat zo'n meid de hele avond mannen moet afpoeieren, dan is aardig blijven best lastig. Punt is denk ik dat je je dat dan als man niet heel persoonlijk moet aantrekken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Wat ze zegt maakt me niet uit. Maar de manier waarop.
Och, als ik met iemand niet wil praten probeer ik ook als eerste niet met ze te praten voordat ik m'n kostbare woorden in ga zetten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:22 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar soms heb je echt van die meiden die kijken je niet eens aan als je met ze wilt praten.
Kijk, ik ben geen mooie vrouw, maar het is denk ik vergelijkbaar met reizen in de wat armere landen. Ik ben net terug uit Indonesië, en daar wordt je op straat elke 20 meter aangesproken door een of andere gast die wat van je moet. Ik heb echt totaal geen behoefte aan gesprekken met zo iemand, ik heb al helemaal geen zin om in zijn souvenirwinkel te komen kijken. Denk je dat ik uit beleefdheid een kort gesprekje met al die lui aanga? Dacht het niet, zou ik een dagtaak aan hebben. Zij spreken mij aan, ik vraag daar niet om. Zo zal het voor een mooie vrouw in een drukke kroeg ook zijn, kan ik me zo voorstellen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Het is ook vooral de manier waarop...als een half dronken gast tegen je aan komt zeuren snap ik het.
Maar als iemand gewoon een gesprekje met je begint op een normale manier, praat dan in ieder geval normaal terug. En met normaal bedoel ik op een evenwaardige manier (dus niet zo van, waarom de fuck praat je met mij).
Ik ben er niet echt gevoellig voor maar ik kan me best voorstellen dat er ook mannen zijn die dat wel heel kut vinden. Vooral in een volle kroeg ofzo.
Ik denk dat TS gewoon meerdere malen dezelfde soort vrouwen heeft getroffen en daarom in een negatief spiraal is beland.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:28 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar dan is het toch ook niet eerlijk van ts om te zeggen dat álle vrouwen zijn leven vreselijk maken? Het probleem zal enerzijds bij de reactie van vrouwen liggen, maar ligt deels ook bij ts zelf. En met zijn huidige opvatting zal hij al helemaal niets bereiken.
Daar heb je een goede punt..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Kijk, ik ben geen mooie vrouw, maar het is denk ik vergelijkbaar met reizen in de wat armere landen. Ik ben net terug uit Indonesië, en daar wordt je op straat elke 20 meter aangesproken door een of andere gast die wat van je moet. Ik heb echt totaal geen behoefte aan gesprekken met zo iemand, ik heb al helemaal geen zin om in zijn souvenirwinkel te komen kijken. Denk je dat ik uit beleefdheid een kort gesprekje met al die lui aanga? Dacht het niet, zou ik een dagtaak aan hebben. Zij spreken mij aan, ik vraag daar niet om. Zo zal het voor een mooie vrouw in een drukke kroeg ook zijn, kan ik me zo voorstellen.
Weet je, die chicks moet je niet eens willen. Ik ben het met je eens dat er genoeg meisjes zijn zoals jij ze nu noemt. Ik ken er ook zeker wel een aantal, en vaak zijn ze onzeker of arrogant. Maar er zijn ook genoeg leuke meiden met wie je wel gewoon een leuk gesprek kunt hebben. Je moet ze alleen treffen en je eigen instelling heeft soms ook invloed op de reactie.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:29 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
die vrouwen waar ik op doel zijn ook echt uitzonderingen. En vaak denk ik dat het ergens ook onzekerheid is van zichzelf. (bang dat iemand haar misschien ziet praten met iemand ofzo)
Dat lijkt me ook waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat TS gewoon meerdere malen dezelfde soort vrouwen heeft getroffen en daarom in een negatief spiraal is beland.
Ho comp, ik ben niet gefrustreerd zoals TS is en ik hoop ook niet verbitterd te raken zoals sommige anderen hier. In mijn geval weet ik best waar het aan ligt, en dat is toch echt grotendeels mijn eigen issue. Ik ga vrouwen niet verwijten dat ze geen seks of een relatie met me willen, ik heb er meestal ook best begrip voor dat ze dat nu niet willen. Ik zou zelf ook niet graag met iemand daten die zo onzeker is en weinig initiatief tot zoenen neemt zoals ik als af en toe ben.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:55 schreef complicate het volgende:
Ja, ik kan me er ook wel een bepaalde voorstelling bij maken...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat TS gewoon meerdere malen dezelfde soort vrouwen heeft getroffen en daarom in een negatief spiraal is beland.
Ja ik kan d'r ook wel inkomen, en de manier waarop is alles (ook andersom)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik snap het wel. Maar stel nou dat zo'n meid de hele avond mannen moet afpoeieren, dan is aardig blijven best lastig. Punt is denk ik dat je je dat dan als man niet heel persoonlijk moet aantrekken.
In het geval van TS, na een gesprekje van tien minuten zo'n reactie: dat vind ik echt onbeschoft. Wat zo'n meid drijft/beweegt zo te doen? Dat kan van alles zijn.
Vind je stappen op die manier nog wel leuk, dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ho comp, ik ben niet gefrustreerd zoals TS is en ik hoop ook niet verbitterd te raken zoals sommige anderen hier. In mijn geval weet ik best waar het aan ligt, en dat is toch echt grotendeels mijn eigen issue. Ik ga vrouwen niet verwijten dat ze geen seks of een relatie met me willen, ik heb er meestal ook best begrip voor dat ze dat nu niet willen. Ik zou zelf ook niet graag met iemand daten die zo onzeker is en weinig initiatief tot zoenen neemt zoals ik als af en toe ben.
De vraag is alleen, hoe ga je daar mee om? Ik probeer af en toe wel wat, en word dan vaak (hard) afgewezen. En ja, dat is op dat moment of zodra je na het stappen alleen thuis komt enorm klote, maar het is niet dat ik geen voldoening uit andere dingen kan halen om me de ochtend erna weer op te beuren. Gelukkig hoef ik niet per se seks te hebben of te zoenen om gelukkig te zijn, al mis ik het natuurlijk wel (wat me ook vrij normaal lijkt, ieder mens wil af en toe nu eenmaal genegenheid en fysieke ontlading van een ander).
En ja, er lopen best wat 'bitcherige vrouwen' rond in Nederland. Als ik het voorbeeld van TS lees is dat vrij hard en had dat ook anders gekund waardoor zijn zelfvertrouwen minder geknakt zou worden. Maar dat soort types lopen er in elk land rond, zowel mannelijk als vrouwelijk. Ik trek het me gewoon maar niet meer teveel aan als ik zo'n vrouw tref.
Ja klopt, is ook wel weer zo. Maar als nog is het niet echt vriendelijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Kijk, ik ben geen mooie vrouw, maar het is denk ik vergelijkbaar met reizen in de wat armere landen. Ik ben net terug uit Indonesië, en daar wordt je op straat elke 20 meter aangesproken door een of andere gast die wat van je moet. Ik heb echt totaal geen behoefte aan gesprekken met zo iemand, ik heb al helemaal geen zin om in zijn souvenirwinkel te komen kijken. Denk je dat ik uit beleefdheid een kort gesprekje met al die lui aanga? Dacht het niet, zou ik een dagtaak aan hebben. Zij spreken mij aan, ik vraag daar niet om. Zo zal het voor een mooie vrouw in een drukke kroeg ook zijn, kan ik me zo voorstellen.
Zijn ook uitzonderingen waar ik over praat.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:33 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Weet je, die chicks moet je niet eens willen. Ik ben het met je eens dat er genoeg meisjes zijn zoals jij ze nu noemt. Ik ken er ook zeker wel een aantal, en vaak zijn ze onzeker of arrogant. Maar er zijn ook genoeg leuke meiden met wie je wel gewoon een leuk gesprek kunt hebben. Je moet ze alleen treffen en je eigen instelling heeft soms ook invloed op de reactie.
Zelf heb ik op dorpsfeesten bijvoorbeeld veel meer en veel leukere gesprekken dan in een discotheek. Het is maar net waar jouw soort mensen rondloopt.
Daar heb je gelijk in, maar het verandert er niet van, vrees ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:36 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja ik kan d'r ook wel inkomen, en de manier waarop is alles (ook andersom)
Als iemand de zoveelste kansloze versierpoging doet met "Heeuujj....gezellig hier he!?" op de dansvloer snap ik het maar als je naast iemand staat ergens en je begint gewoon een gesprekje dan vind ik het soort van (gewoon op menselijk gebied) beetje dis respectvol.
Soms wel en soms niet. Dat wisselt enorm. Soms denk ik 'fuck it, dan maar aan het bier' en word het alsnog erg gezellig, en soms heb ik het snel gezien en ga ik naar huis.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vind je stappen op die manier nog wel leuk, dan?
Yats, misschien ben je echt te streng voor jezelf.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ho comp, ik ben niet gefrustreerd zoals TS is en ik hoop ook niet verbitterd te raken zoals sommige anderen hier. In mijn geval weet ik best waar het aan ligt, en dat is toch echt grotendeels mijn eigen issue. Ik ga vrouwen niet verwijten dat ze geen seks of een relatie met me willen, ik heb er meestal ook best begrip voor dat ze dat nu niet willen. Ik zou zelf ook niet graag met iemand daten die zo onzeker is en weinig initiatief tot zoenen neemt zoals ik als af en toe ben.
De vraag is alleen, hoe ga je daar mee om? Ik probeer af en toe wel wat, en word dan vaak (hard) afgewezen. En ja, dat is op dat moment of zodra je na het stappen alleen thuis komt enorm klote, maar het is niet dat ik geen voldoening uit andere dingen kan halen om me de ochtend erna weer op te beuren. Gelukkig hoef ik niet per se seks te hebben of te zoenen om gelukkig te zijn, al mis ik het natuurlijk wel (wat me ook vrij normaal lijkt, ieder mens wil af en toe nu eenmaal genegenheid en fysieke ontlading van een ander).
En ja, er lopen best wat 'bitcherige vrouwen' rond in Nederland. Als ik het voorbeeld van TS lees is dat vrij hard en had dat ook anders gekund waardoor zijn zelfvertrouwen minder geknakt zou worden. Maar dat soort types lopen er in elk land rond, zowel mannelijk als vrouwelijk. Ik trek het me gewoon maar niet meer teveel aan als ik zo'n vrouw tref.
Hier is het lang niet zo erg als in Italië. Ik heb het een keer in een kroeg in Italië zitten observeren, ze stonden zelfs in de rij om die vrouwen aan te spreken...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dit vind ik het verhaal omdraaien ( ik trek het me ook niet aan, maar vind het gewoon onvriendelijk)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:43 schreef DonJames het volgende:
Het grote probleem is eerder dat sommigen hier zo'n botte afwijzing zich zo aantrekken. Waarschijnlijk als gevolg van hun eigen onzekerheid. En dat is nou net iets waar die vrouwen niets aan kunnen doen..
Het maakt natuurlijk uit met welke verwachting je op stap gaat. En of je met vrienden gaat die zelf op de versiertoer willen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:42 schreef yats het volgende:
[..]
Soms wel en soms niet. Dat wisselt enorm. Soms denk ik 'fuck it, dan maar aan het bier' en word het alsnog erg gezellig, en soms heb ik het snel gezien en ga ik naar huis.
Ik denk dat ze zich meer aantrekken over de manier waarop het gebeurt dan de actie "afwijzing". Mja...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:43 schreef DonJames het volgende:
Het grote probleem is eerder dat sommigen hier zo'n botte afwijzing zich zo aantrekken. Waarschijnlijk als gevolg van hun eigen onzekerheid. En dat is nou net iets waar die vrouwen niets aan kunnen doen..
Dat denk ik niet. Bij dit soort mensen komt elke afwijzing keihard aan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich meer aantrekken over de manier waarop het gebeurt dan de actie "afwijzing". Mja...
Geen idee, is dat zo? Ik merk helaas gewoon dat mijn zelfvertrouwen nog steeds niet is zoals het ooit was en dat vrouwen dat opmerken. Dat verwijt ik hen niet, ik zal het immers zelf moeten oplossen. Alleen kom je dan dus op die spiraal die je moet doorbreken, en dat is niet voor iedereen even makkelijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats, misschien ben je echt te streng voor jezelf.
Ik weet niet of dat zo is. Ik kan natuurlijk niet voor andere users spreken, maar ik heb echt geen fotomodellen-standaard of iets. Gewoon een normaal en lief meisje vind ik meer dan prima. Ik heb ooit zo'n extreem knappe vriendin gehad, en dat hoeft voor mij geen tweede keer eigenlijk. Maargoed, nogmaals, ik weet niet hoe dat bij bijvoorbeeld TS is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:43 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar toch denk ik dat de meeste mannen die zo hard klagen gewoon meiden willen die ze eigenlijk niet kunnen krijgen.
Want uiteindelijk wil (bijna) elk meisje ook gewoon een vriend die ze leuk en aardig vindt (dus niet alleen maar categorie knappe/stoere gast) dus waarom zouden ze je altijd afwijzen ts..
Dat ligt echt niet aan al die vrouwen.
Zoals raylan givens (baas van jusified) ooit zei:
"If you run into an asshole during the morning, you ran into an asshole. But if you run in to assholes all day you are the asshole!"
Nee..want ik kan heel goed tegen afwijzing.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Bij dit soort mensen komt elke afwijzing keihard aan.
Zou ook kunnen, heb er veel gekend.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Bij dit soort mensen komt elke afwijzing keihard aan.
Maar als je steeds afgewezen wordt doe je toch iets fout lijkt me. Want "elk" meisje wil uiteindelijk ook gewoon een vriend.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo is. Ik kan natuurlijk niet voor andere users spreken, maar ik heb echt geen fotomodellen-standaard of iets. Gewoon een normaal en lief meisje vind ik meer dan prima. Ik heb ooit zo'n extreem knappe vriendin gehad, en dat hoeft voor mij geen tweede keer eigenlijk. Maargoed, nogmaals, ik weet niet hoe dat bij bijvoorbeeld TS is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |