abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140539476
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:54 schreef DonJames het volgende:

[..]

_O- Het is serieus advies, kneus. Jij wil natuurlijk alleen maar horen dat het niet aan jou ligt, en dat het vrouwelijke gedeelte van de bevolking maar moet veranderen. Veel succes ermee, maar gaat niet gebeuren als je alleen maar loopt te janken :W
Als je zou kunnen lezen, zou je hebben gelezen dat ik geloof dat het aan mezelf ligt, niet aan de vrouwtjes. Maar lezen is moeilijk voor mensen met jouw geestelijke vermogens.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:57:27 #227
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140539503
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:55 schreef complicate het volgende:
Hey even advocaat van de duivel spelen.

Wat als het toch aan die vrouwen ligt in NL? Wat als het toch aan hen ligt en niet aan TS, Sicstus, Faxie , Yats enzo? Wat als die vrouwen zo gefrustreerd lopen dat ze niet aangenaam en beleefd kunnen doen tegen mannen? De vraag is vanwaar komen dan die frustraties van beide kanten?

Natuurlijk vertegenwoordigt FOK! niet heel NL, maar toch ik lees dat hier vaak op FOK! dat vrouwen daar toch niet fatsoenlijk doen, dus vroeg ik mij af, wat als dat toch zo is?

Moeten mannen in NL zich dan aan vrouwen aanpassen ?
Moeten vrouwen in NL zich aan die gefrustreerde mannen aanpassen?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:57:39 #228
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_140539508
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:49 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Jouw respons is de standaardrespons van iemand die nimmer met iets dergelijks heeft geworsteld als waar TS en ik mee worstelen.
Toch heeft hij gelijk hoor. En ik weet waar je over praat, ik begon ooit ook een beetje verzuurd hierin te worden, maarrrrr (hoe cliché dit ook gaat klinken) op het moment dat ik dit kon los laten had ik ineens geen problemen meer met vrouwen en ging het allemaal prima. Maar problemen die je als single hebt, heb je als bezet persoon nog steeds zonder dat je daar iets aan doet. Het hebben van een relatie zorgt er alleen voor dat je niet altijd alles alleen hoeft te doen, maar laat er alsjeblieft je levensgeluk niet vanaf hangen. Een relatie is ook niet altijd zaligmakend hoor... Sterker nog: soms denk je dan wel eens "was ik maar vrijgezel"...
Don't let my username fool you...
pi_140539531
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:56 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Als je zou kunnen lezen, zou je hebben gelezen dat ik geloof dat het aan mezelf ligt, niet aan de vrouwtjes. Maar lezen is moeilijk voor mensen met jouw geestelijke vermogens.
Wat loop je dan te janken hier? :') Attention whore
pi_140539534
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Moeten vrouwen in NL zich aan die gefrustreerde mannen aanpassen?
Mijn vraag is hypothetisch. Ik vroeg me gewoon af vanwaar komen die frustraties dan van vrouwen in NL?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140539548
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:55 schreef complicate het volgende:
Hey even advocaat van de duivel spelen.

Wat als het toch aan die vrouwen ligt in NL? Wat als het toch aan hen ligt en niet aan TS, Sicstus, Faxie , Yats enzo? Wat als die vrouwen zo gefrustreerd lopen dat ze niet aangenaam en beleefd kunnen doen tegen mannen? De vraag is vanwaar komen dan die frustraties van beide kanten?

Natuurlijk vertegenwoordigt FOK! niet heel NL, maar toch ik lees dat hier vaak op FOK! dat vrouwen daar toch niet fatsoenlijk doen, dus vroeg ik mij af, wat als dat toch zo is?

Moeten mannen in NL zich dan aan vrouwen aanpassen ?
Het zou inderdaad kunnen dat NL vrouwen zelfingenomener en hautainer en veeleisender zijn dan vrouwen elders. Maar in dat geval zullen de mannen zich toch aan hen moeten aanpassen; op de relatiemarkt/sexmarkt/voortplantingsmarkt heersen de vrouwen nu eenmaal, dat is biologisch zo bepaald.
pi_140539575
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Mijn vraag is hypothetisch. Ik vroeg me gewoon af vanwaar komen die frustraties dan van vrouwen in NL?
Tsja. Er zitten nou eenmaal een paar kutwijven tussen. Alleen laat ik mijn eigenwaarde daar niet van afhangen.
pi_140539647
Hé ts, wat ik me afvroeg. Heb je het over alle vrouwen of richt je je alleen op de prachtige vrouwen die je in de media ziet? Want in dat geval moet je het misschien lager zoeken. Wij vrouwen kunnen ook niet altijd iedereen krijgen die we willen.
Denk niet dat ik denk dat dit bij jou het geval is, maar ik vroeg het me gewoon af.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:02:10 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140539669
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Heeft niet zo veel met NL te maken. Je zult overal gefustreerde mannen vinden.
pi_140539725
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heeft niet zo veel met NL te maken. Je zult overal gefustreerde mannen vinden.
Het gaat me nu even niet om de mannen in NL, maar vrouwen. Als je al die reacties lees over hoe die vrouwen reageren tijdens een simpel gesprek dan is dat toch echt overdreven (zoals in dat geval van TS, zijn voorbeeld van laatste keer). Ik bedoel, die vrouw kan toch ook beleefd praten zonder zo arrogant te doen. Soms heb ik de indruk dat vrouwen in NL even gefrustreerd zijn als mannen. Mja zoals ik al eerder zei, FOK! is absoluut niet representatief.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:07:25 #236
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140539817
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Het gaat me nu even niet om de mannen in NL, maar vrouwen. Als je al die reacties lees over hoe die vrouwen reageren tijdens een simpel gesprek dan is dat toch echt overdreven (zoals in dat geval van TS, zijn voorbeeld van laatste keer). Ik bedoel, die vrouw kan toch ook beleefd praten zonder zo arrogant te doen. Soms heb ik de indruk dat vrouwen in NL even gefrustreerd zijn als mannen. Mja zoals ik al eerder zei, FOK! is absoluut niet representatief.
Mja.
pi_140539829
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Mja.
Erudiet antwoord. Reageer dan niet.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:08:28 #238
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140539843
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:07 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Erudiet antwoord. Reageer dan niet.
Ik stem in met haar conclusie.
pi_140539845
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Als er één of andere creep of je afkomt en vraagt of je een kattenmasker op wil zetten en hem wil vertrappen met een paar puntlaarzen terwijl hij naakt onder je ligt in een badkuip chocoladevla, zou je hem dan beleefd bedanken voor de uitnodiging, of zou je reageren zoals beschreven?

ja, ik chargeer.
pi_140539857
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:58 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Het zou inderdaad kunnen dat NL vrouwen zelfingenomener en hautainer en veeleisender zijn dan vrouwen elders. Maar in dat geval zullen de mannen zich toch aan hen moeten aanpassen; op de relatiemarkt/sexmarkt/voortplantingsmarkt heersen de vrouwen nu eenmaal, dat is biologisch zo bepaald.
Hoe zou dat komen dat die vrouwen dan zo zijn? Ik weet niet of het questie is van veeleisender, maar heb gewoon de indruk dat ze toch een ander soort karakter hebben, alsof een man alles moet doen en ze gered willen worden. Achja ik weet niet, het is gewoon een intuïtie gebaseerd op wat ik hier vaak hoor.
pi_140539897
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:09 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoe zou dat komen dat die vrouwen dan zo zijn? Ik weet niet of het questie is van veeleisender, maar heb gewoon de indruk dat ze toch een ander soort karakter hebben, alsof een man alles moet doen en ze gered willen worden. Achja ik weet niet, het is gewoon een Intuïtie gebaseerd op wat ik hier vaak hoor.
Misschien heeft de emancipatiegolf en het feminisme in NL een andere vorm gehad en een ander effect gekregen dan in vergelijkbare West-Europese landen? Ik weet het verder ook niet.
pi_140539921
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:10 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Misschien heeft de emancipatiegolf en het feminisme in NL een andere vorm gehad en een ander effect gekregen dan in vergelijkbare West-Europese landen? Ik weet het verder ook niet.
mmmm dat zou inderdaad de reden kunnen zijn. En de vraag is nu, hoe kan een gemiddelde man in NL zijn plaats dan vinden? Moeten ze zich dan gaan aanpassen? en hoe dan?
pi_140539946
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:08 schreef DonJames het volgende:

[..]

Als er één of andere creep of je afkomt en vraagt of je een kattenmasker op wil zetten en hem wil vertrappen met een paar puntlaarzen terwijl hij naakt onder je ligt in een badkuip chocoladevla, zou je hem dan beleefd bedanken voor de uitnodiging, of zou je reageren zoals beschreven?

ja, ik chargeer.
Herformuleer uw vraag. :)
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:12:20 #244
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140539949
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:11 schreef complicate het volgende:

[..]

mmmm dat zou inderdaad de reden kunnen zijn. En de vraag is nu, hoe kan een gemiddelde man in NL zijn plaats dan vinden? Moeten ze zich dan gaan aanpassen? en hoe dan?
Het wil toch helemaal niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn?
pi_140540016
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:12 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het wil toch helemaal niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn?
Niet alle vrouwen , net zoals alle mannen ook niet zo reageren op die vrouwen en toch lijkt de "meerderheid" van de mannen wel erg hun best te doen zonder resultaat! Als ik hoor wat een gemiddelde man in NL doet voor een vrouw is dat bijna niet te geloven hoe die vrouwen daar zo doen. Maar nogmaals FOK! is niet representatief, misschien zijn alle mannen die hier op fok komen eerder een uitzondering.
pi_140540045
Ik heb het hele (niet alles) topic niet gelezen maar ik vind ook wel dat sommige vrouwen zich achterlijk gedragen als het op benaderd worden aan komt...

Dat je gewoon normaal een gesprek met ze wil aangaan en echt meteen of heel bitch reageren of direct duidelijk maken dat ze een vriend hebben. En dan niet op een vriendelijke/leuke manier maar echt op zo'n "fuck off" manier.

Als een jongen de moeite neemt met je te gaan praten/interesse te tonen reageer dan in ieder geval een beetje of een leuke manier, en echt niet dat je er een half uur mee hoeft te lullen maar ook niet op zo'n verwaande "ik hoef niet met je te praten" manier.
pi_140540085
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb het hele (niet alles) topic niet gelezen maar ik vind ook wel dat sommige vrouwen zich achterlijk gedragen als het op benaderd worden aan komt...

Dat je gewoon normaal een gesprek met ze wil aangaan en echt meteen of heel bitch reageren of direct duidelijk maken dat ze een vriend hebben. En dan niet op een vriendelijke/leuke manier maar echt op zo'n "fuck off" manier.

Als een jongen de moeite neemt met je te gaan praten/interesse te tonen reageer dan in ieder geval een beetje of een leuke manier, en echt niet dat je er een half uur mee hoeft te lullen maar ook niet op zo'n verwaande "ik hoef niet met je te praten" manier.
Dit is wat ik bedoel. Waarom reageren die vrouwen zo?

en kan een gemiddelde man in NL daar iets aan doen zodat ze wat fatsoenlijker reageren?
pi_140540089
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Herformuleer uw vraag. :)
Ik bedoel dat de botte reactie van die vrouwen wel eens veroorzaakt kan zijn door de creepy manier van benaderen van de heren.

Verder deel ik je mening niet. De meeste vrouwen zijn geen botte doorgeslagen feministen. Vervolgens schrijf je "stel dat het zo is, hoe zou dat dan toch komen?". Tsja, zo werkt het niet natuurlijk.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:18:56 #249
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140540131
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:14 schreef complicate het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen , net zoals alle mannen ook niet zo reageren op die vrouwen en toch lijkt de "meerderheid" van de mannen wel erg hun best te doen zonder resultaat! Als ik hoor wat een gemiddelde man in NL doet voor een vrouw is dat bijna niet te geloven hoe die vrouwen daar zo doen. Maar nogmaals FOK! is niet representatief, misschien zijn alle mannen die hier op fok komen eerder een uitzondering.
Ja, is het nou een meerderheid of is FOK! niet representatief?
pi_140540133
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:17 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik bedoel dat de botte reactie van die vrouwen wel eens veroorzaakt kan zijn door de creepy manier van benaderen van de heren.

Verder deel ik je mening niet. De meeste vrouwen zijn geen botte doorgeslagen feministen. Vervolgens schrijf je "stel dat het zo is, hoe zou dat dan toch komen?". Tsja, zo werkt het niet natuurlijk.
Uiteraard, maar mijn vragen zijn dan ook maar hypothetisch, ik wil geen conclusies maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')