Als je zou kunnen lezen, zou je hebben gelezen dat ik geloof dat het aan mezelf ligt, niet aan de vrouwtjes. Maar lezen is moeilijk voor mensen met jouw geestelijke vermogens.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:54 schreef DonJames het volgende:
[..]Het is serieus advies, kneus. Jij wil natuurlijk alleen maar horen dat het niet aan jou ligt, en dat het vrouwelijke gedeelte van de bevolking maar moet veranderen. Veel succes ermee, maar gaat niet gebeuren als je alleen maar loopt te janken
Moeten vrouwen in NL zich aan die gefrustreerde mannen aanpassen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:55 schreef complicate het volgende:
Hey even advocaat van de duivel spelen.
Wat als het toch aan die vrouwen ligt in NL? Wat als het toch aan hen ligt en niet aan TS, Sicstus, Faxie , Yats enzo? Wat als die vrouwen zo gefrustreerd lopen dat ze niet aangenaam en beleefd kunnen doen tegen mannen? De vraag is vanwaar komen dan die frustraties van beide kanten?
Natuurlijk vertegenwoordigt FOK! niet heel NL, maar toch ik lees dat hier vaak op FOK! dat vrouwen daar toch niet fatsoenlijk doen, dus vroeg ik mij af, wat als dat toch zo is?
Moeten mannen in NL zich dan aan vrouwen aanpassen ?
Toch heeft hij gelijk hoor. En ik weet waar je over praat, ik begon ooit ook een beetje verzuurd hierin te worden, maarrrrr (hoe cliché dit ook gaat klinken) op het moment dat ik dit kon los laten had ik ineens geen problemen meer met vrouwen en ging het allemaal prima. Maar problemen die je als single hebt, heb je als bezet persoon nog steeds zonder dat je daar iets aan doet. Het hebben van een relatie zorgt er alleen voor dat je niet altijd alles alleen hoeft te doen, maar laat er alsjeblieft je levensgeluk niet vanaf hangen. Een relatie is ook niet altijd zaligmakend hoor... Sterker nog: soms denk je dan wel eens "was ik maar vrijgezel"...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:49 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Jouw respons is de standaardrespons van iemand die nimmer met iets dergelijks heeft geworsteld als waar TS en ik mee worstelen.
Wat loop je dan te janken hier?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:56 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Als je zou kunnen lezen, zou je hebben gelezen dat ik geloof dat het aan mezelf ligt, niet aan de vrouwtjes. Maar lezen is moeilijk voor mensen met jouw geestelijke vermogens.
Mijn vraag is hypothetisch. Ik vroeg me gewoon af vanwaar komen die frustraties dan van vrouwen in NL?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moeten vrouwen in NL zich aan die gefrustreerde mannen aanpassen?
Het zou inderdaad kunnen dat NL vrouwen zelfingenomener en hautainer en veeleisender zijn dan vrouwen elders. Maar in dat geval zullen de mannen zich toch aan hen moeten aanpassen; op de relatiemarkt/sexmarkt/voortplantingsmarkt heersen de vrouwen nu eenmaal, dat is biologisch zo bepaald.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:55 schreef complicate het volgende:
Hey even advocaat van de duivel spelen.
Wat als het toch aan die vrouwen ligt in NL? Wat als het toch aan hen ligt en niet aan TS, Sicstus, Faxie , Yats enzo? Wat als die vrouwen zo gefrustreerd lopen dat ze niet aangenaam en beleefd kunnen doen tegen mannen? De vraag is vanwaar komen dan die frustraties van beide kanten?
Natuurlijk vertegenwoordigt FOK! niet heel NL, maar toch ik lees dat hier vaak op FOK! dat vrouwen daar toch niet fatsoenlijk doen, dus vroeg ik mij af, wat als dat toch zo is?
Moeten mannen in NL zich dan aan vrouwen aanpassen ?
Tsja. Er zitten nou eenmaal een paar kutwijven tussen. Alleen laat ik mijn eigenwaarde daar niet van afhangen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn vraag is hypothetisch. Ik vroeg me gewoon af vanwaar komen die frustraties dan van vrouwen in NL?
Heeft niet zo veel met NL te maken. Je zult overal gefustreerde mannen vinden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Mijn vraag is hypothetisch. Ik vroeg me gewoon af vanwaar komen die frustraties dan van vrouwen in NL?
Het gaat me nu even niet om de mannen in NL, maar vrouwen. Als je al die reacties lees over hoe die vrouwen reageren tijdens een simpel gesprek dan is dat toch echt overdreven (zoals in dat geval van TS, zijn voorbeeld van laatste keer). Ik bedoel, die vrouw kan toch ook beleefd praten zonder zo arrogant te doen. Soms heb ik de indruk dat vrouwen in NL even gefrustreerd zijn als mannen. Mja zoals ik al eerder zei, FOK! is absoluut niet representatief.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heeft niet zo veel met NL te maken. Je zult overal gefustreerde mannen vinden.
Mja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Het gaat me nu even niet om de mannen in NL, maar vrouwen. Als je al die reacties lees over hoe die vrouwen reageren tijdens een simpel gesprek dan is dat toch echt overdreven (zoals in dat geval van TS, zijn voorbeeld van laatste keer). Ik bedoel, die vrouw kan toch ook beleefd praten zonder zo arrogant te doen. Soms heb ik de indruk dat vrouwen in NL even gefrustreerd zijn als mannen. Mja zoals ik al eerder zei, FOK! is absoluut niet representatief.
Als er één of andere creep of je afkomt en vraagt of je een kattenmasker op wil zetten en hem wil vertrappen met een paar puntlaarzen terwijl hij naakt onder je ligt in een badkuip chocoladevla, zou je hem dan beleefd bedanken voor de uitnodiging, of zou je reageren zoals beschreven?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Het gaat me nu even niet om de mannen in NL, maar vrouwen. Als je al die reacties lees over hoe die vrouwen reageren tijdens een simpel gesprek dan is dat toch echt overdreven (zoals in dat geval van TS, zijn voorbeeld van laatste keer). Ik bedoel, die vrouw kan toch ook beleefd praten zonder zo arrogant te doen. Soms heb ik de indruk dat vrouwen in NL even gefrustreerd zijn als mannen. Mja zoals ik al eerder zei, FOK! is absoluut niet representatief.
Hoe zou dat komen dat die vrouwen dan zo zijn? Ik weet niet of het questie is van veeleisender, maar heb gewoon de indruk dat ze toch een ander soort karakter hebben, alsof een man alles moet doen en ze gered willen worden. Achja ik weet niet, het is gewoon een intuïtie gebaseerd op wat ik hier vaak hoor.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:58 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Het zou inderdaad kunnen dat NL vrouwen zelfingenomener en hautainer en veeleisender zijn dan vrouwen elders. Maar in dat geval zullen de mannen zich toch aan hen moeten aanpassen; op de relatiemarkt/sexmarkt/voortplantingsmarkt heersen de vrouwen nu eenmaal, dat is biologisch zo bepaald.
Misschien heeft de emancipatiegolf en het feminisme in NL een andere vorm gehad en een ander effect gekregen dan in vergelijkbare West-Europese landen? Ik weet het verder ook niet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe zou dat komen dat die vrouwen dan zo zijn? Ik weet niet of het questie is van veeleisender, maar heb gewoon de indruk dat ze toch een ander soort karakter hebben, alsof een man alles moet doen en ze gered willen worden. Achja ik weet niet, het is gewoon een Intuïtie gebaseerd op wat ik hier vaak hoor.
mmmm dat zou inderdaad de reden kunnen zijn. En de vraag is nu, hoe kan een gemiddelde man in NL zijn plaats dan vinden? Moeten ze zich dan gaan aanpassen? en hoe dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:10 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Misschien heeft de emancipatiegolf en het feminisme in NL een andere vorm gehad en een ander effect gekregen dan in vergelijkbare West-Europese landen? Ik weet het verder ook niet.
Herformuleer uw vraag.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Als er één of andere creep of je afkomt en vraagt of je een kattenmasker op wil zetten en hem wil vertrappen met een paar puntlaarzen terwijl hij naakt onder je ligt in een badkuip chocoladevla, zou je hem dan beleefd bedanken voor de uitnodiging, of zou je reageren zoals beschreven?
ja, ik chargeer.
Het wil toch helemaal niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:11 schreef complicate het volgende:
[..]
mmmm dat zou inderdaad de reden kunnen zijn. En de vraag is nu, hoe kan een gemiddelde man in NL zijn plaats dan vinden? Moeten ze zich dan gaan aanpassen? en hoe dan?
Niet alle vrouwen , net zoals alle mannen ook niet zo reageren op die vrouwen en toch lijkt de "meerderheid" van de mannen wel erg hun best te doen zonder resultaat! Als ik hoor wat een gemiddelde man in NL doet voor een vrouw is dat bijna niet te geloven hoe die vrouwen daar zo doen. Maar nogmaals FOK! is niet representatief, misschien zijn alle mannen die hier op fok komen eerder een uitzondering.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het wil toch helemaal niet zeggen dat alle vrouwen zo zijn?
Dit is wat ik bedoel. Waarom reageren die vrouwen zo?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb het hele (niet alles) topic niet gelezen maar ik vind ook wel dat sommige vrouwen zich achterlijk gedragen als het op benaderd worden aan komt...
Dat je gewoon normaal een gesprek met ze wil aangaan en echt meteen of heel bitch reageren of direct duidelijk maken dat ze een vriend hebben. En dan niet op een vriendelijke/leuke manier maar echt op zo'n "fuck off" manier.
Als een jongen de moeite neemt met je te gaan praten/interesse te tonen reageer dan in ieder geval een beetje of een leuke manier, en echt niet dat je er een half uur mee hoeft te lullen maar ook niet op zo'n verwaande "ik hoef niet met je te praten" manier.
Ik bedoel dat de botte reactie van die vrouwen wel eens veroorzaakt kan zijn door de creepy manier van benaderen van de heren.quote:
Ja, is het nou een meerderheid of is FOK! niet representatief?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen , net zoals alle mannen ook niet zo reageren op die vrouwen en toch lijkt de "meerderheid" van de mannen wel erg hun best te doen zonder resultaat! Als ik hoor wat een gemiddelde man in NL doet voor een vrouw is dat bijna niet te geloven hoe die vrouwen daar zo doen. Maar nogmaals FOK! is niet representatief, misschien zijn alle mannen die hier op fok komen eerder een uitzondering.
Uiteraard, maar mijn vragen zijn dan ook maar hypothetisch, ik wil geen conclusies maken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:17 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de botte reactie van die vrouwen wel eens veroorzaakt kan zijn door de creepy manier van benaderen van de heren.
Verder deel ik je mening niet. De meeste vrouwen zijn geen botte doorgeslagen feministen. Vervolgens schrijf je "stel dat het zo is, hoe zou dat dan toch komen?". Tsja, zo werkt het niet natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |