abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:21:42 #211
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140538439
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat wisselt

Ik kan TS alleen adviseren om dikke schijt aan vrouwen te hebben ^O^
Ja, het zijn allemaal bitches!
The love you take is equal to the love you make.
pi_140538477
:')
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:23:57 #213
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140538502
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gelezen... ik herkende wel weer typische reacties...
Ow, dat sowieso. Voor mensen die zelf een relatie hebben, makkelijk daaraan komen als ze dat willen of gewoon totaal die behoefte niet hebben zijn bepaalde gevoelens (met name dat 'ongewenst zijn gevoel waardoor je steeds onzekerder word') moeilijk voor te stellen. Ik geef toe, daar heb ik me in het verleden ook schuldig aan gemaakt en vind ik nu onbegrijpelijk.

Ik herken sommige dingen best, al ben ik blij dat ik niet zo gefrustreerd en lichtelijk wereldvreemd ben als TS die overal een complot in lijkt te zien. Ik kan TS alleen maar aanraden die frustraties en gedachten eens met vrienden en/of hulpverleners uit te spreken, want zoals het nu gaat lijkt hij alleen maar steeds ongelukkiger en meer gefrustreerd te raken, en dat is geen goede combinatie.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_140538541
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, het zijn allemaal bitches!
Een vrouw die het snapt *O*

En toch ben je een bitch :6
pi_140538599
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:23 schreef yats het volgende:

[..]

Ow, dat sowieso. Voor mensen die zelf een relatie hebben, makkelijk daaraan komen als ze dat willen of gewoon totaal die behoefte niet hebben zijn bepaalde gevoelens (met name dat 'ongewenst zijn gevoel waardoor je steeds onzekerder word') moeilijk voor te stellen. Ik geef toe, daar heb ik me in het verleden ook schuldig aan gemaakt en vind ik nu onbegrijpelijk.

Ik herken sommige dingen best, al ben ik blij dat ik niet zo gefrustreerd en lichtelijk wereldvreemd ben als TS die overal een complot in lijkt te zien. Ik kan TS alleen maar aanraden die frustraties en gedachten eens met vrienden en/of hulpverleners uit te spreken, want zoals het nu gaat lijkt hij alleen maar steeds ongelukkiger en meer gefrustreerd te raken, en dat is geen goede combinatie.
Mja
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:27:09 #216
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140538608
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:25 schreef Faxie het volgende:

[..]

Een vrouw die het snapt *O*

En toch ben je een bitch :6
Echt wel!
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:27:43 #217
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140538627
Even een tvp'tje, vanmiddag even het topic lezen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:34:47 #218
306126 voda1987
Red je stuffi
pi_140538847
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:17 schreef Deckard het volgende:

[..]

Wat een vertekend wereldbeeld. Ik denk trouwens dat het bij jou eerder om de sex gaat dan om een persoon.
Nee, want dan zou prostitutie een optie zijn en dat is iets waar ik van walg.

sex is een belangrijk factor in een relatie. Dus ga dat niet bagatelliseren ajb.
pi_140538903
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:34 schreef voda1987 het volgende:

[..]

sex is een belangrijk factor in een relatie. Dus ga dat niet bagatelliseren ajb.
Aldus de maagd :')
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:37:14 #220
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140538925
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:34 schreef voda1987 het volgende:

[..]

De post waar Deckard op reageert, gaat alleen maar over het 'samenkomen', zegt echter niks over de relatie zelf.

Iemand versieren en met iemand een relatie hebben, zijn twee heel andere dingen.
pi_140538975
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:43 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Aan welke zaken kan hij dan beter waarde hechten volgens jou? Carriere? Geld verdienen? Nee dat zijn dingen waar je op de lange termijn gelukkig van wordt :')
Je moet juist nergens waarde aan hechten.
pi_140539105
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik wil juist zeggen. Vroeger had je vaak helemaal niet te kiezen met wie je een relatie aanging.
Sowieso werd er getrouwd en hadden mannen en vrouwen geen relaties met elkaar.
Dat laatste _O-
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140539170
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:56 schreef DonJames het volgende:

[..]

Tsja. Ik zou zeggen: verander dat dan als je dat wil veranderen, en als je dat niet wil veranderen, loop er dan ook niet over te zeiken.
Ik zou zeggen: ga jezelf lekker aftrekken op de gedachte hoe geweldig jij bent.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_140539412
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:46 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: ga jezelf lekker aftrekken op de gedachte hoe geweldig jij bent.
_O- Het is serieus advies, kneus. Jij wil natuurlijk alleen maar horen dat het niet aan jou ligt, en dat het vrouwelijke gedeelte van de bevolking maar moet veranderen. Veel succes ermee, maar gaat niet gebeuren als je alleen maar loopt te janken :W
pi_140539445
Hey even advocaat van de duivel spelen.

Wat als het toch aan die vrouwen ligt in NL? Wat als het toch aan hen ligt en niet aan TS, Sicstus, Faxie , Yats enzo? Wat als die vrouwen zo gefrustreerd lopen dat ze niet aangenaam en beleefd kunnen doen tegen mannen? De vraag is vanwaar komen dan die frustraties van beide kanten?

Natuurlijk vertegenwoordigt FOK! niet heel NL, maar toch ik lees dat hier vaak op FOK! dat vrouwen daar toch niet fatsoenlijk doen, dus vroeg ik mij af, wat als dat toch zo is?

Moeten mannen in NL zich dan aan vrouwen aanpassen ?
pi_140539476
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:54 schreef DonJames het volgende:

[..]

_O- Het is serieus advies, kneus. Jij wil natuurlijk alleen maar horen dat het niet aan jou ligt, en dat het vrouwelijke gedeelte van de bevolking maar moet veranderen. Veel succes ermee, maar gaat niet gebeuren als je alleen maar loopt te janken :W
Als je zou kunnen lezen, zou je hebben gelezen dat ik geloof dat het aan mezelf ligt, niet aan de vrouwtjes. Maar lezen is moeilijk voor mensen met jouw geestelijke vermogens.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:57:27 #227
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140539503
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:55 schreef complicate het volgende:

Wat als het toch aan die vrouwen ligt in NL? Wat als het toch aan hen ligt en niet aan TS, Sicstus, Faxie , Yats enzo? Wat als die vrouwen zo gefrustreerd lopen dat ze niet aangenaam en beleefd kunnen doen tegen mannen? De vraag is vanwaar komen dan die frustraties van beide kanten?

Natuurlijk vertegenwoordigt FOK! niet heel NL, maar toch ik lees dat hier vaak op FOK! dat vrouwen daar toch niet fatsoenlijk doen, dus vroeg ik mij af, wat als dat toch zo is?

Moeten vrouwen in NL zich aan die gefrustreerde mannen aanpassen?
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:57:39 #228
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_140539508
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:49 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Jouw respons is de standaardrespons van iemand die nimmer met iets dergelijks heeft geworsteld als waar TS en ik mee worstelen.
Toch heeft hij gelijk hoor. En ik weet waar je over praat, ik begon ooit ook een beetje verzuurd hierin te worden, maarrrrr (hoe cliché dit ook gaat klinken) op het moment dat ik dit kon los laten had ik ineens geen problemen meer met vrouwen en ging het allemaal prima. Maar problemen die je als single hebt, heb je als bezet persoon nog steeds zonder dat je daar iets aan doet. Het hebben van een relatie zorgt er alleen voor dat je niet altijd alles alleen hoeft te doen, maar laat er alsjeblieft je levensgeluk niet vanaf hangen. Een relatie is ook niet altijd zaligmakend hoor... Sterker nog: soms denk je dan wel eens "was ik maar vrijgezel"...
Don't let my username fool you...
pi_140539531
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:56 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Als je zou kunnen lezen, zou je hebben gelezen dat ik geloof dat het aan mezelf ligt, niet aan de vrouwtjes. Maar lezen is moeilijk voor mensen met jouw geestelijke vermogens.
Wat loop je dan te janken hier? :') Attention whore
pi_140539534
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Moeten vrouwen in NL zich aan die gefrustreerde mannen aanpassen?
Mijn vraag is hypothetisch. Ik vroeg me gewoon af vanwaar komen die frustraties dan van vrouwen in NL?
pi_140539548
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:55 schreef complicate het volgende:

Het zou inderdaad kunnen dat NL vrouwen zelfingenomener en hautainer en veeleisender zijn dan vrouwen elders. Maar in dat geval zullen de mannen zich toch aan hen moeten aanpassen; op de relatiemarkt/sexmarkt/voortplantingsmarkt heersen de vrouwen nu eenmaal, dat is biologisch zo bepaald.
pi_140539575
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Mijn vraag is hypothetisch. Ik vroeg me gewoon af vanwaar komen die frustraties dan van vrouwen in NL?
Tsja. Er zitten nou eenmaal een paar kutwijven tussen. Alleen laat ik mijn eigenwaarde daar niet van afhangen.
pi_140539647
Hé ts, wat ik me afvroeg. Heb je het over alle vrouwen of richt je je alleen op de prachtige vrouwen die je in de media ziet? Want in dat geval moet je het misschien lager zoeken. Wij vrouwen kunnen ook niet altijd iedereen krijgen die we willen.
Denk niet dat ik denk dat dit bij jou het geval is, maar ik vroeg het me gewoon af.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:02:10 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140539669
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Heeft niet zo veel met NL te maken. Je zult overal gefustreerde mannen vinden.
pi_140539725
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Heeft niet zo veel met NL te maken. Je zult overal gefustreerde mannen vinden.
Het gaat me nu even niet om de mannen in NL, maar vrouwen. Als je al die reacties lees over hoe die vrouwen reageren tijdens een simpel gesprek dan is dat toch echt overdreven (zoals in dat geval van TS, zijn voorbeeld van laatste keer). Ik bedoel, die vrouw kan toch ook beleefd praten zonder zo arrogant te doen. Soms heb ik de indruk dat vrouwen in NL even gefrustreerd zijn als mannen. Mja zoals ik al eerder zei, FOK! is absoluut niet representatief.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:07:25 #236
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140539817
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Het gaat me nu even niet om de mannen in NL, maar vrouwen. Als je al die reacties lees over hoe die vrouwen reageren tijdens een simpel gesprek dan is dat toch echt overdreven (zoals in dat geval van TS, zijn voorbeeld van laatste keer). Ik bedoel, die vrouw kan toch ook beleefd praten zonder zo arrogant te doen. Soms heb ik de indruk dat vrouwen in NL even gefrustreerd zijn als mannen. Mja zoals ik al eerder zei, FOK! is absoluut niet representatief.
Mja.
pi_140539829
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Mja.
Erudiet antwoord. Reageer dan niet.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:08:28 #238
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140539843
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:07 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Erudiet antwoord. Reageer dan niet.
Ik stem in met haar conclusie.
pi_140539845
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Als er één of andere creep of je afkomt en vraagt of je een kattenmasker op wil zetten en hem wil vertrappen met een paar puntlaarzen terwijl hij naakt onder je ligt in een badkuip chocoladevla, zou je hem dan beleefd bedanken voor de uitnodiging, of zou je reageren zoals beschreven?

ja, ik chargeer.
pi_140539857
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:58 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Het zou inderdaad kunnen dat NL vrouwen zelfingenomener en hautainer en veeleisender zijn dan vrouwen elders. Maar in dat geval zullen de mannen zich toch aan hen moeten aanpassen; op de relatiemarkt/sexmarkt/voortplantingsmarkt heersen de vrouwen nu eenmaal, dat is biologisch zo bepaald.
Hoe zou dat komen dat die vrouwen dan zo zijn? Ik weet niet of het questie is van veeleisender, maar heb gewoon de indruk dat ze toch een ander soort karakter hebben, alsof een man alles moet doen en ze gered willen worden. Achja ik weet niet, het is gewoon een intuïtie gebaseerd op wat ik hier vaak hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')