Hoe kom je aan haar fb als je haar niet gesproken hebt?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:25 schreef voda1987 het volgende:
[..]
op fbsinds gister.
Een jaar eerder gezien, in de kroeg, we hebben een glimlach uitgewisseld
ik durf 't niet.quote:
Komaan hè, de wereld gaat niet vergaan.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:35 schreef voda1987 het volgende:
[..]
ik durf 't niet.
Ik haat afwijzingen :s
---
Laat maar gaan...beter zwijg ik.
hoef niets meer.
dank voor jullie hulp.
Zo wordt het niets en is de uitkomst altijd niets.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:35 schreef voda1987 het volgende:
[..]
ik durf 't niet.
Ik haat afwijzingen :s
---
Laat maar gaan...beter zwijg ik.
hoef niets meer.
dank voor jullie hulp.
Een aantal jaren geleden was ik ook zoals jij. Als een vrouw maar een heel klein beetje aandacht gaf dan zag ik haar direct zitten. Vooral toen een vrouw eens een arm om me heen sloeg. Later werd ik dan teleurgesteld. Ik was altijd 10 stappen verder in mijn hoofd dan realistisch zou zijn. Zo wanhopig, een enorme behoefte naar warmte en dat soort dingen. Het is alleen lastig om goed hiermee om te kunnen gaan omdat de behoefte niet zomaar verdwijnt. Zoals ik gisteren schreef is in mijn geval dit eigenlijk een gemis dat er tijdens mijn jeugd al was. Ook al wist ik toen niet beter. Nu ik wel beter weet werk ik eraan dmv therapie. Ik geloof niet dat je er op een andere manier van verlost komt. Maargoed, ik ken jouw voorgeschiedenis niet. Maar misschien moet je er eens over nadenken wat oorzaken van je wanhoop / enorme behoeften (gemis) nu zouden kunnen zijn..quote:Op zondag 1 juni 2014 16:25 schreef voda1987 het volgende:
[..]
op fbsinds gister.
Een jaar eerder gezien, in de kroeg, we hebben een glimlach uitgewisseld
Zo denken mensen die al 15 jaar getrouwd zijn, inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:46 schreef Waterloos het volgende:
Ts, wees blij.
Nu hoef je ook geen vrouw en kinderen te onderhouden en heb je het typische gezeik elke ochtend en avond niet!
Groot gelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:58 schreef voda1987 het volgende:
Ik ga geen kans wagen. Voel aan alles, hoe ze gaat reageren....die klap in t gezicht kan ik letterlijk niet verwerken
Laat haar maar 't initiatief nemen -wat niet gaat gebeuren- dan weet ik genoeg.
ik hoef geen vrouw meer, dan maar voorlopig 100x per dag doodgaan, maar dat zal hopelijk een keer minder worden...
Ja misschien wordt dat volgende week 80x per dag doodgaan.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:58 schreef voda1987 het volgende:
Ik ga geen kans wagen. Voel aan alles, hoe ze gaat reageren....die klap in t gezicht kan ik letterlijk niet verwerken
ik hoef geen vrouw meer, dan maar voorlopig 100x per dag doodgaan, maar dat zal hopelijk een keer minder worden...
Wat voor berichtjes?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga maar alvast een nieuwsbericht typen voor op de FP. Het kan over een X periode gepubliceerd worden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Elliott_Rodgerquote:
Pff als je dan zo'n hekel aan de wereld maak er dan gewoon een eind, neem geen andere mee.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:16 schreef Purrrp het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Elliott_Rodger
Ik denkt dat op de acties van deze kerel doelt. Was recent.
quote:
Yep.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:16 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op de acties van deze kerel doelt. Was recent.
stop met dit geouwehoer.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:16 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op de acties van deze kerel doelt. Was recent.
Vrouwen uitmaken voor "arrogant kutwijf" is wel rechtvaardig zeker?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:23 schreef voda1987 het volgende:
[..]
stop met dit geouwehoer.
Ik heb hekel aan onrechtvaardigheid. Grootste vorm daarvan is andere doden/verminken. Mensen die dat doen, moeten op de brandstapel.
dus kap ajb met deze onzin, want je maakt jezelf belachelijk met je 'criminal mind'.
quote:Op zondag 1 juni 2014 17:23 schreef voda1987 het volgende:
Grootste vorm daarvan is andere doden/verminken. Mensen die dat doen, moeten op de brandstapel.
voor die gevallen, die arrogant zijn, ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vrouwen uitmaken voor "arrogant kutwijf" is wel rechtvaardig zeker?
ok doeiquote:Op zondag 1 juni 2014 16:58 schreef voda1987 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |