Zat er dik in inderdaad.quote:
Bedenk wat en voer t uit. Waarom zou ze geintresseerd zijn in een kerel die niet eens weet hoe te praten met een vrouw?quote:Op zondag 1 juni 2014 15:57 schreef voda1987 het volgende:
Graag even serieus.
Hoe moet ik nu reageren op deze dame.
Waar heb je die dame ontmoet? Ik heb dat niet gelezen in je vorige topic en ik kan het zo ook even niet vinden.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:11 schreef voda1987 het volgende:
Ik ga gwn zeggen.
"Hoi
Zullen we wat gaan drinken?"
Hoe klinkt dat ? Op de 2de dag?
Je beseft toch dat jij echt hulp nodig hebt, je bent zo boos op vrouwen dat je ze gewoon gaat blijven afstoten. Dat heeft iedereen meer dan X keer tegen jou gezegd in deel 1 en deel 2.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:14 schreef voda1987 het volgende:
[..]
haha...wat moet ik dan.
Metmezelf kom ik er toch niet uit, k moet ruggenspraak hebben (helaas)
Ik las ergens iets over russische vrouwen, misschien moet hij die eens proberen.quote:
He wishquote:
Die zijn wel gewillig jaquote:Op zondag 1 juni 2014 16:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik las ergens iets over russische vrouwen, misschien moet hij die eens proberen.
Kerel, dit werkt toch niet zo. Je bent al ten einde raad bij stap 1. Moeten we straks ook nog de grapjes op de date voorkauwen en met een paar man je leuter in haar vagina frotten? Jij moet het doen, wij kennen haar niet en jij moet aanvoelen wanneer jij haar op date kunt gaan vragen. Een vrouw is geen computer die precies doet wat je aan haar vraagt, ze zijn allemaal anders.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:11 schreef voda1987 het volgende:
Ik ga gwn zeggen.
"Hoi
Zullen we wat gaan drinken?"
Hoe klinkt dat ? Op de 2de dag?
op fbquote:Op zondag 1 juni 2014 16:13 schreef Voszje het volgende:
[..]
Waar heb je die dame ontmoet? Ik heb dat niet gelezen in je vorige topic en ik kan het zo ook even niet vinden.
hoe komt het dat je dat in godsnaam nog weet? Je vond haar toen al leuk?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:25 schreef voda1987 het volgende:
Een jaar eerder gezien, in de kroeg, we hebben een glimlach uitgewisseld
ok here goes nothingquote:Op zondag 1 juni 2014 16:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kerel, dit werkt toch niet zo. Je bent al ten einde raad bij stap 1. Moeten we straks ook nog de grapjes op de date voorkauwen en met een paar man je leuter in haar vagina frotten? Jij moet het doen, wij kennen haar niet en jij moet aanvoelen wanneer jij haar op date kunt gaan vragen. Een vrouw is geen computer die precies doet wat je aan haar vraagt, ze zijn allemaal anders.
Ga gewoon lekker met haar kletsen, en vraag dan terloops eens of ze zin heeft in een biertje in de stad. En laat je visie over vrouwen in godsnaam achterwege.
Gewoon vragen om iets te gaan drinken. Is dat nu echt zo moeilijk? Wow!quote:Op zondag 1 juni 2014 16:25 schreef voda1987 het volgende:
[..]
op fbsinds gister.
Ja...:)quote:Op zondag 1 juni 2014 16:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hoe komt het dat je dat in godsnaam nog weet? Je vond haar toen al leuk?
Eindelijk.quote:
Hoe kom je aan haar fb als je haar niet gesproken hebt?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:25 schreef voda1987 het volgende:
[..]
op fbsinds gister.
ik durf 't niet.quote:
Komaan hè, de wereld gaat niet vergaan.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:35 schreef voda1987 het volgende:
[..]
ik durf 't niet.
Ik haat afwijzingen :s
---
Laat maar gaan...beter zwijg ik.
hoef niets meer.
dank voor jullie hulp.
Zo wordt het niets en is de uitkomst altijd niets.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:35 schreef voda1987 het volgende:
[..]
ik durf 't niet.
Ik haat afwijzingen :s
---
Laat maar gaan...beter zwijg ik.
hoef niets meer.
dank voor jullie hulp.
Een aantal jaren geleden was ik ook zoals jij. Als een vrouw maar een heel klein beetje aandacht gaf dan zag ik haar direct zitten. Vooral toen een vrouw eens een arm om me heen sloeg. Later werd ik dan teleurgesteld. Ik was altijd 10 stappen verder in mijn hoofd dan realistisch zou zijn. Zo wanhopig, een enorme behoefte naar warmte en dat soort dingen. Het is alleen lastig om goed hiermee om te kunnen gaan omdat de behoefte niet zomaar verdwijnt. Zoals ik gisteren schreef is in mijn geval dit eigenlijk een gemis dat er tijdens mijn jeugd al was. Ook al wist ik toen niet beter. Nu ik wel beter weet werk ik eraan dmv therapie. Ik geloof niet dat je er op een andere manier van verlost komt. Maargoed, ik ken jouw voorgeschiedenis niet. Maar misschien moet je er eens over nadenken wat oorzaken van je wanhoop / enorme behoeften (gemis) nu zouden kunnen zijn..quote:Op zondag 1 juni 2014 16:25 schreef voda1987 het volgende:
[..]
op fbsinds gister.
Zo denken mensen die al 15 jaar getrouwd zijn, inderdaad.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:46 schreef Waterloos het volgende:
Ts, wees blij.
Nu hoef je ook geen vrouw en kinderen te onderhouden en heb je het typische gezeik elke ochtend en avond niet!
Groot gelijk.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:58 schreef voda1987 het volgende:
Ik ga geen kans wagen. Voel aan alles, hoe ze gaat reageren....die klap in t gezicht kan ik letterlijk niet verwerken
Laat haar maar 't initiatief nemen -wat niet gaat gebeuren- dan weet ik genoeg.
ik hoef geen vrouw meer, dan maar voorlopig 100x per dag doodgaan, maar dat zal hopelijk een keer minder worden...
Ja misschien wordt dat volgende week 80x per dag doodgaan.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:58 schreef voda1987 het volgende:
Ik ga geen kans wagen. Voel aan alles, hoe ze gaat reageren....die klap in t gezicht kan ik letterlijk niet verwerken
ik hoef geen vrouw meer, dan maar voorlopig 100x per dag doodgaan, maar dat zal hopelijk een keer minder worden...
Wat voor berichtjes?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga maar alvast een nieuwsbericht typen voor op de FP. Het kan over een X periode gepubliceerd worden.
http://en.wikipedia.org/wiki/Elliott_Rodgerquote:
Pff als je dan zo'n hekel aan de wereld maak er dan gewoon een eind, neem geen andere mee.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:16 schreef Purrrp het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Elliott_Rodger
Ik denkt dat op de acties van deze kerel doelt. Was recent.
quote:
Yep.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:16 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op de acties van deze kerel doelt. Was recent.
stop met dit geouwehoer.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:16 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op de acties van deze kerel doelt. Was recent.
Vrouwen uitmaken voor "arrogant kutwijf" is wel rechtvaardig zeker?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:23 schreef voda1987 het volgende:
[..]
stop met dit geouwehoer.
Ik heb hekel aan onrechtvaardigheid. Grootste vorm daarvan is andere doden/verminken. Mensen die dat doen, moeten op de brandstapel.
dus kap ajb met deze onzin, want je maakt jezelf belachelijk met je 'criminal mind'.
quote:Op zondag 1 juni 2014 17:23 schreef voda1987 het volgende:
Grootste vorm daarvan is andere doden/verminken. Mensen die dat doen, moeten op de brandstapel.
voor die gevallen, die arrogant zijn, ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vrouwen uitmaken voor "arrogant kutwijf" is wel rechtvaardig zeker?
ok doeiquote:Op zondag 1 juni 2014 16:58 schreef voda1987 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |