quote:
Ik hoor al 15 jaar dat ze het vreemd vindenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:12 schreef yats het volgende:
[..]Ik vroeg me al af waar je bleef fax. Dit is immers echt een herkenbaar topic voor jou, alhoewel ik tegen je blijf herhalen dat ik het vreemd vind dat je niemand kan vinden.
Nu welquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan ben jij wel bewust single, neem ik aan?
I feel with you bro, ik hoor die tekst ook al enige tijd. Sommige posts zijn overigens behoorlijk herkenbaar, vind je niet?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoor al 15 jaar dat ze het vreemd vinden
Zag het topic toevallig![]()
Ik heb niet alles gelezen... ik herkende wel weer typische reacties...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:15 schreef yats het volgende:
[..]
I feel with you bro, ik hoor die tekst ook al enige tijd. Sommige posts zijn overigens behoorlijk herkenbaar, vind je niet?
Wat een vertekend wereldbeeld. Ik denk trouwens dat het bij jou eerder om de sex gaat dan om een persoon.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef voda1987 het volgende:
[..]
soms moet ik stoom afblazen. En nee ik haat geen vrouwen, ik vind alleen dat het tijd wordt dat ze eens wakker worden en doorzien waarvoor ze gebruikt worden.
Vroeger, mijn ouders bijvoorbeeld, bestond het nog dat men daadwerkelijk rust in elkaar kon vinden. De man werd niet naar gekte gedreven, de vrouw was onschuldig/nieuwschierig...de man hoefde geen capriolen uit de halen om op date te gaan, de man werd aangesproken/gevraagd....serieus genomen.
Men had nog empathie, de vrouw was niet moeilijk (en dit bedoel ik niet sletterig, maar die liet de man niet in de waan dat er een kans was) de poging van de man werd gerespecteerd/eerbiedigd...zonder arrogantie vd vrouw. De behoefte vd man werd serieus genomen, men hielp elkaar aan een relatie.
NU:
Je pogingen worden als vuil behandeld, je lust/behoefte aan de ander worden als afhankelijk en sex-gedreven weggezet, je vraag om genegenheid wordt gebombardeerd tot psychische afwijking/afhankelijkheid/onmannelijk, het snoepje dat 'sex' heet wordt tegen je gebruikt of uitgesteld met andere doeleinde..
what can i say
Ben je nog net zo boos en gefrustreerd als TS of ben je daar inmiddels overheen? Want in dat geval kun je TS vast goed adviseren.quote:
Dat wisseltquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben je nog net zo boos en gefrustreerd als TS of ben je daar inmiddels overheen? Want in dat geval kun je TS vast goed adviseren.
Ja, het zijn allemaal bitches!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat wisselt
Ik kan TS alleen adviseren om dikke schijt aan vrouwen te hebben
Ow, dat sowieso. Voor mensen die zelf een relatie hebben, makkelijk daaraan komen als ze dat willen of gewoon totaal die behoefte niet hebben zijn bepaalde gevoelens (met name dat 'ongewenst zijn gevoel waardoor je steeds onzekerder word') moeilijk voor te stellen. Ik geef toe, daar heb ik me in het verleden ook schuldig aan gemaakt en vind ik nu onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen... ik herkende wel weer typische reacties...
Mjaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, dat sowieso. Voor mensen die zelf een relatie hebben, makkelijk daaraan komen als ze dat willen of gewoon totaal die behoefte niet hebben zijn bepaalde gevoelens (met name dat 'ongewenst zijn gevoel waardoor je steeds onzekerder word') moeilijk voor te stellen. Ik geef toe, daar heb ik me in het verleden ook schuldig aan gemaakt en vind ik nu onbegrijpelijk.
Ik herken sommige dingen best, al ben ik blij dat ik niet zo gefrustreerd en lichtelijk wereldvreemd ben als TS die overal een complot in lijkt te zien. Ik kan TS alleen maar aanraden die frustraties en gedachten eens met vrienden en/of hulpverleners uit te spreken, want zoals het nu gaat lijkt hij alleen maar steeds ongelukkiger en meer gefrustreerd te raken, en dat is geen goede combinatie.
Echt wel!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een vrouw die het snapt![]()
En toch ben je een bitch
Nee, want dan zou prostitutie een optie zijn en dat is iets waar ik van walg.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:17 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wat een vertekend wereldbeeld. Ik denk trouwens dat het bij jou eerder om de sex gaat dan om een persoon.
Aldus de maagdquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:34 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Nee, want dan zou prostitutie een optie zijn en dat is iets waar ik van walg.
sex is een belangrijk factor in een relatie. Dus ga dat niet bagatelliseren ajb.
De post waar Deckard op reageert, gaat alleen maar over het 'samenkomen', zegt echter niks over de relatie zelf.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:34 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Nee, want dan zou prostitutie een optie zijn en dat is iets waar ik van walg.
sex is een belangrijk factor in een relatie. Dus ga dat niet bagatelliseren ajb.
Je moet juist nergens waarde aan hechten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:43 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Aan welke zaken kan hij dan beter waarde hechten volgens jou? Carriere? Geld verdienen? Nee dat zijn dingen waar je op de lange termijn gelukkig van wordt
Dat laatstequote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik wil juist zeggen. Vroeger had je vaak helemaal niet te kiezen met wie je een relatie aanging.
Sowieso werd er getrouwd en hadden mannen en vrouwen geen relaties met elkaar.
Ik zou zeggen: ga jezelf lekker aftrekken op de gedachte hoe geweldig jij bent.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:56 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tsja. Ik zou zeggen: verander dat dan als je dat wil veranderen, en als je dat niet wil veranderen, loop er dan ook niet over te zeiken.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:46 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: ga jezelf lekker aftrekken op de gedachte hoe geweldig jij bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |