Zie mijn eerdere reacties.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, is het nou een meerderheid of is FOK! niet representatief?
Ik herken dat niet zo, maar als dat zo is, wat dan nog? Ze heeft al een vriend, en maakt jou duidelijk dat je geen moeite hoeft te doen. Prima toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb het hele (niet alles) topic niet gelezen maar ik vind ook wel dat sommige vrouwen zich achterlijk gedragen als het op benaderd worden aan komt...
Dat je gewoon normaal een gesprek met ze wil aangaan en echt meteen of heel bitch reageren of direct duidelijk maken dat ze een vriend hebben. En dan niet op een vriendelijke/leuke manier maar echt op zo'n "fuck off" manier.
Als een jongen de moeite neemt met je te gaan praten/interesse te tonen reageer dan in ieder geval een beetje of een leuke manier, en echt niet dat je er een half uur mee hoeft te lullen maar ook niet op zo'n verwaande "ik hoef niet met je te praten" manier.
Dat vraag ik mij dus ook af... vaak zijn het wel hele knappe meiden die zo reageren, dus die worden of veel vaker benaderd of denken doordat ze knap zijn onterecht dat ze boven anderen staan ofzo.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit is wat ik bedoel. Waarom reageren die vrouwen zo?
en kan een gemiddelde man in NL daar iets aan doen zodat ze wat fatsoenlijker reageren?
En dat is het probleem. De oplossing zoeken voor een hypothetisch probleem is nogal zinloos..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Uiteraard, maar mijn vragen zijn dan ook maar hypothetisch, ik wil geen conclusies maken.
Maar is dit gelijk de schuld van de vrouw?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik heb het hele (niet alles) topic niet gelezen maar ik vind ook wel dat sommige vrouwen zich achterlijk gedragen als het op benaderd worden aan komt...
Dat je gewoon normaal een gesprek met ze wil aangaan en echt meteen of heel bitch reageren of direct duidelijk maken dat ze een vriend hebben. En dan niet op een vriendelijke/leuke manier maar echt op zo'n "fuck off" manier.
Als een jongen de moeite neemt met je te gaan praten/interesse te tonen reageer dan in ieder geval een beetje of een leuke manier, en echt niet dat je er een half uur mee hoeft te lullen maar ook niet op zo'n verwaande "ik hoef niet met je te praten" manier.
Je zegt steeds allebei. Wat DonJames ook zegt.quote:
Waar staat dat ik een oplossing zoek? Ik vroeg mij gewoon iets af (over vrouwen in NL) en wou eens horen wat jullie mening was...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
En dat is het probleem. De oplossing zoeken voor een hypothetisch probleem is nogal zinloos..
Echt wel. Als je soms hoort of leest op FOK! hoe sommige mannen over vrouwen praten, dan rijzen de haren je ook ten berge.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:20 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Maar is dit gelijk de schuld van de vrouw?
Als ik hoor hoe mijn huisgenoten soms over vrouwen praten (chicks zijn niets waard, bijna alle chicks zijn lelijk, etc.) dan kan ik me enigszins voorstellen dat meiden bij bepaalde types denken met jou hoef ik niet te praten.
Ik praat het niet goed, maar ik vind het te eenzijdig om dit klakkeloos aan te nemen. Ik denk dat zoiets van beide kanten komt.
Tuurlijk als ze op een vriendelijke manier zegt van, goh, ik weet niet wat je wil maar ik heb een vriend prima.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:19 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik herken dat niet zo, maar als dat zo is, wat dan nog? Ze heeft al een vriend, en maakt jou duidelijk dat je geen moeite hoeft te doen. Prima toch?
Ja ik vind van wel... je weet toch niet hoe diegene erover denkt. Tenzij het echt zo'n typische foute gast is (maar dat ben ik niet).quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:20 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Als ik hoor hoe mijn huisgenoten soms over vrouwen praten (chicks zijn niets waard, bijna alle chicks zijn lelijk, etc.) dan kan ik me enigszins voorstellen dat meiden bij bepaalde types denken met jou hoef ik niet te praten.
Ik praat het niet goed, maar ik vind het te eenzijdig om dit klakkeloos aan te nemen. Ik denk dat zoiets van beide kanten komt.
Ik denk ook dat het van beide kanten komt. Anders zouden die vrouwen ook niet zo gefrustreerd reageren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:20 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ja als je soms hoort hoe sommige mensen over buitenlanders praten ook, maar dat hoeft nog niet te zeggen dat iedereen zo denkt/doet.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Echt wel. Als je soms hoort of leest op FOK! hoe sommige mannen over vrouwen praten, dan rijzen de haren je ook ten berge.
Stel zo'n meid zegt direct dat ze al een vriend heeft, dan is ze ook weer arrogant omdat ze er maar direct vanuit gaat dat je haar wilt versieren?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:22 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Tuurlijk als ze op een vriendelijke manier zegt van, goh, ik weet niet wat je wil maar ik heb een vriend prima.
Maar sommige doen dit ook echt op zo'n manier alsof minder waard bent dan zij ofzo. Gewoon tegen het arrrogante af. Dan denk ik, als een jongen je normaal benaderd kan je toch wel "leuk" reageren.
En praat desnoods ff 1 of 2 zinnen en zeg, hey, maar voordat je verder gaat ik heb een vriend. Maar soms heb je echt van die meiden die kijken je niet eens aan als je met ze wilt praten.
Waarom zou ze dat moeten doen, als ze er geen zin in heeft?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:22 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Tuurlijk als ze op een vriendelijke manier zegt van, goh, ik weet niet wat je wil maar ik heb een vriend prima.
Maar sommige doen dit ook echt op zo'n manier alsof minder waard bent dan zij ofzo. Gewoon tegen het arrrogante af. Dan denk ik, als een jongen je normaal benaderd kan je toch wel "leuk" reageren.
En praat desnoods ff 1 of 2 zinnen en zeg, hey, maar voordat je verder gaat ik heb een vriend. Maar soms heb je echt van die meiden die kijken je niet eens aan als je met ze wilt praten.
Ligt denk ik aan de vrouwen hier in NL. Ik ben voor 1 jaar naar Spanje gegaan voor stage en daar deed ik het "veel"beter bij de vrouwen. Maar dat kan ook aan andere factoren liggen, zoals: Buitenlandse jongen is interessanter, vakantie sfeer, ect....quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit is wat ik bedoel. Waarom reageren die vrouwen zo?
en kan een gemiddelde man in NL daar iets aan doen zodat ze wat fatsoenlijker reageren?
Ik scheer mannen dan ook echt niet allemaal over één kam.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:24 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja als je soms hoort hoe sommige mensen over buitenlanders praten ook, maar dat hoeft nog niet te zeggen dat iedereen zo denkt/doet.
Het is ook vooral de manier waarop...als een half dronken gast tegen je aan komt zeuren snap ik het.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het van beide kanten komt. Anders zouden die vrouwen ook niet zo gefrustreerd reageren.
Wat ze zegt maakt me niet uit. Maar de manier waarop.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Stel zo'n meid zegt direct dat ze al een vriend heeft, dan is ze ook weer arrogant omdat ze er maar direct vanuit gaat dat je haar wilt versieren?
Omdat een jongen de moeite neemt interesse in haar te tonen. Waarom zou je op een kut manier met mensen om gaan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:25 schreef DonJames het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat moeten doen, als ze er geen zin in heeft?
Maar wat dan nog? Tuurlijk, er zitten nou eenmaal échte kutwijven tussen. Alleen raakt het mij niet als ze als een bitch reageert op een normale vraag.
Dat is helemaal waar. Maar dan is het toch ook niet eerlijk van ts om te zeggen dat álle vrouwen zijn leven vreselijk maken? Het probleem zal enerzijds bij de reactie van vrouwen liggen, maar ligt deels ook bij ts zelf. En met zijn huidige opvatting zal hij al helemaal niets bereiken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:24 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja als je soms hoort hoe sommige mensen over buitenlanders praten ook, maar dat hoeft nog niet te zeggen dat iedereen zo denkt/doet.
Ja Spaanse meisjes zijn sowieso meer open en vriendelijker.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:25 schreef Static1993 het volgende:
[..]
Ligt denk ik aan de vrouwen hier in NL. Ik ben voor 1 jaar naar Spanje gegaan voor stage en daar deed ik het "veel"beter bij de vrouwen. Maar dat kan ook aan andere factoren liggen, zoals: Buitenlandse jongen is interessanter, vakantie sfeer, ect....
Maar toch heb ik altijd het idee gehad dat latina's veel vriendelijker en heel open zijn. Maar ik denk dat dat een cultuur verschil is aangezien socialiteit in Spanje heel belangrijk is.
EDIT: Of de NL jongens zijn onbeschofter naar vrouwen, waardoor vrouwen gelijk in de verdedigingsmodus springen
die vrouwen waar ik op doel zijn ook echt uitzonderingen. En vaak denk ik dat het ergens ook onzekerheid is van zichzelf. (bang dat iemand haar misschien ziet praten met iemand ofzo)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:28 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar dan is het toch ook niet eerlijk van ts om te zeggen dat álle vrouwen zijn leven vreselijk maken? Het probleem zal enerzijds bij de reactie van vrouwen liggen, maar ligt deels ook bij ts zelf. En met zijn huidige opvatting zal hij al helemaal niets bereiken.
Ja, ik snap het wel. Maar stel nou dat zo'n meid de hele avond mannen moet afpoeieren, dan is aardig blijven best lastig. Punt is denk ik dat je je dat dan als man niet heel persoonlijk moet aantrekken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Wat ze zegt maakt me niet uit. Maar de manier waarop.
Och, als ik met iemand niet wil praten probeer ik ook als eerste niet met ze te praten voordat ik m'n kostbare woorden in ga zetten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:22 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar soms heb je echt van die meiden die kijken je niet eens aan als je met ze wilt praten.
Kijk, ik ben geen mooie vrouw, maar het is denk ik vergelijkbaar met reizen in de wat armere landen. Ik ben net terug uit Indonesië, en daar wordt je op straat elke 20 meter aangesproken door een of andere gast die wat van je moet. Ik heb echt totaal geen behoefte aan gesprekken met zo iemand, ik heb al helemaal geen zin om in zijn souvenirwinkel te komen kijken. Denk je dat ik uit beleefdheid een kort gesprekje met al die lui aanga? Dacht het niet, zou ik een dagtaak aan hebben. Zij spreken mij aan, ik vraag daar niet om. Zo zal het voor een mooie vrouw in een drukke kroeg ook zijn, kan ik me zo voorstellen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Het is ook vooral de manier waarop...als een half dronken gast tegen je aan komt zeuren snap ik het.
Maar als iemand gewoon een gesprekje met je begint op een normale manier, praat dan in ieder geval normaal terug. En met normaal bedoel ik op een evenwaardige manier (dus niet zo van, waarom de fuck praat je met mij).
Ik ben er niet echt gevoellig voor maar ik kan me best voorstellen dat er ook mannen zijn die dat wel heel kut vinden. Vooral in een volle kroeg ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |