Ik denk dat TS gewoon meerdere malen dezelfde soort vrouwen heeft getroffen en daarom in een negatief spiraal is beland.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:28 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar dan is het toch ook niet eerlijk van ts om te zeggen dat álle vrouwen zijn leven vreselijk maken? Het probleem zal enerzijds bij de reactie van vrouwen liggen, maar ligt deels ook bij ts zelf. En met zijn huidige opvatting zal hij al helemaal niets bereiken.
Daar heb je een goede punt..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Kijk, ik ben geen mooie vrouw, maar het is denk ik vergelijkbaar met reizen in de wat armere landen. Ik ben net terug uit Indonesië, en daar wordt je op straat elke 20 meter aangesproken door een of andere gast die wat van je moet. Ik heb echt totaal geen behoefte aan gesprekken met zo iemand, ik heb al helemaal geen zin om in zijn souvenirwinkel te komen kijken. Denk je dat ik uit beleefdheid een kort gesprekje met al die lui aanga? Dacht het niet, zou ik een dagtaak aan hebben. Zij spreken mij aan, ik vraag daar niet om. Zo zal het voor een mooie vrouw in een drukke kroeg ook zijn, kan ik me zo voorstellen.
Weet je, die chicks moet je niet eens willen. Ik ben het met je eens dat er genoeg meisjes zijn zoals jij ze nu noemt. Ik ken er ook zeker wel een aantal, en vaak zijn ze onzeker of arrogant. Maar er zijn ook genoeg leuke meiden met wie je wel gewoon een leuk gesprek kunt hebben. Je moet ze alleen treffen en je eigen instelling heeft soms ook invloed op de reactie.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:29 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
die vrouwen waar ik op doel zijn ook echt uitzonderingen. En vaak denk ik dat het ergens ook onzekerheid is van zichzelf. (bang dat iemand haar misschien ziet praten met iemand ofzo)
Dat lijkt me ook waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat TS gewoon meerdere malen dezelfde soort vrouwen heeft getroffen en daarom in een negatief spiraal is beland.
Ho comp, ik ben niet gefrustreerd zoals TS is en ik hoop ook niet verbitterd te raken zoals sommige anderen hier. In mijn geval weet ik best waar het aan ligt, en dat is toch echt grotendeels mijn eigen issue. Ik ga vrouwen niet verwijten dat ze geen seks of een relatie met me willen, ik heb er meestal ook best begrip voor dat ze dat nu niet willen. Ik zou zelf ook niet graag met iemand daten die zo onzeker is en weinig initiatief tot zoenen neemt zoals ik als af en toe ben.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:55 schreef complicate het volgende:
Hey even advocaat van de duivel spelen.
Wat als het toch aan die vrouwen ligt in NL? Wat als het toch aan hen ligt en niet aan TS, Sicstus, Faxie , Yats enzo? Wat als die vrouwen zo gefrustreerd lopen dat ze niet aangenaam en beleefd kunnen doen tegen mannen? De vraag is vanwaar komen dan die frustraties van beide kanten?
Natuurlijk vertegenwoordigt FOK! niet heel NL, maar toch ik lees dat hier vaak op FOK! dat vrouwen daar toch niet fatsoenlijk doen, dus vroeg ik mij af, wat als dat toch zo is?
Moeten mannen in NL zich dan aan vrouwen aanpassen ?
Ja, ik kan me er ook wel een bepaalde voorstelling bij maken...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat TS gewoon meerdere malen dezelfde soort vrouwen heeft getroffen en daarom in een negatief spiraal is beland.
Ja ik kan d'r ook wel inkomen, en de manier waarop is alles (ook andersom)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ik snap het wel. Maar stel nou dat zo'n meid de hele avond mannen moet afpoeieren, dan is aardig blijven best lastig. Punt is denk ik dat je je dat dan als man niet heel persoonlijk moet aantrekken.
In het geval van TS, na een gesprekje van tien minuten zo'n reactie: dat vind ik echt onbeschoft. Wat zo'n meid drijft/beweegt zo te doen? Dat kan van alles zijn.
Vind je stappen op die manier nog wel leuk, dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ho comp, ik ben niet gefrustreerd zoals TS is en ik hoop ook niet verbitterd te raken zoals sommige anderen hier. In mijn geval weet ik best waar het aan ligt, en dat is toch echt grotendeels mijn eigen issue. Ik ga vrouwen niet verwijten dat ze geen seks of een relatie met me willen, ik heb er meestal ook best begrip voor dat ze dat nu niet willen. Ik zou zelf ook niet graag met iemand daten die zo onzeker is en weinig initiatief tot zoenen neemt zoals ik als af en toe ben.
De vraag is alleen, hoe ga je daar mee om? Ik probeer af en toe wel wat, en word dan vaak (hard) afgewezen. En ja, dat is op dat moment of zodra je na het stappen alleen thuis komt enorm klote, maar het is niet dat ik geen voldoening uit andere dingen kan halen om me de ochtend erna weer op te beuren. Gelukkig hoef ik niet per se seks te hebben of te zoenen om gelukkig te zijn, al mis ik het natuurlijk wel (wat me ook vrij normaal lijkt, ieder mens wil af en toe nu eenmaal genegenheid en fysieke ontlading van een ander).
En ja, er lopen best wat 'bitcherige vrouwen' rond in Nederland. Als ik het voorbeeld van TS lees is dat vrij hard en had dat ook anders gekund waardoor zijn zelfvertrouwen minder geknakt zou worden. Maar dat soort types lopen er in elk land rond, zowel mannelijk als vrouwelijk. Ik trek het me gewoon maar niet meer teveel aan als ik zo'n vrouw tref.
Ja klopt, is ook wel weer zo. Maar als nog is het niet echt vriendelijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Kijk, ik ben geen mooie vrouw, maar het is denk ik vergelijkbaar met reizen in de wat armere landen. Ik ben net terug uit Indonesië, en daar wordt je op straat elke 20 meter aangesproken door een of andere gast die wat van je moet. Ik heb echt totaal geen behoefte aan gesprekken met zo iemand, ik heb al helemaal geen zin om in zijn souvenirwinkel te komen kijken. Denk je dat ik uit beleefdheid een kort gesprekje met al die lui aanga? Dacht het niet, zou ik een dagtaak aan hebben. Zij spreken mij aan, ik vraag daar niet om. Zo zal het voor een mooie vrouw in een drukke kroeg ook zijn, kan ik me zo voorstellen.
Zijn ook uitzonderingen waar ik over praat.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:33 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Weet je, die chicks moet je niet eens willen. Ik ben het met je eens dat er genoeg meisjes zijn zoals jij ze nu noemt. Ik ken er ook zeker wel een aantal, en vaak zijn ze onzeker of arrogant. Maar er zijn ook genoeg leuke meiden met wie je wel gewoon een leuk gesprek kunt hebben. Je moet ze alleen treffen en je eigen instelling heeft soms ook invloed op de reactie.
Zelf heb ik op dorpsfeesten bijvoorbeeld veel meer en veel leukere gesprekken dan in een discotheek. Het is maar net waar jouw soort mensen rondloopt.
Daar heb je gelijk in, maar het verandert er niet van, vrees ik.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:36 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja ik kan d'r ook wel inkomen, en de manier waarop is alles (ook andersom)
Als iemand de zoveelste kansloze versierpoging doet met "Heeuujj....gezellig hier he!?" op de dansvloer snap ik het maar als je naast iemand staat ergens en je begint gewoon een gesprekje dan vind ik het soort van (gewoon op menselijk gebied) beetje dis respectvol.
Soms wel en soms niet. Dat wisselt enorm. Soms denk ik 'fuck it, dan maar aan het bier' en word het alsnog erg gezellig, en soms heb ik het snel gezien en ga ik naar huis.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vind je stappen op die manier nog wel leuk, dan?
Yats, misschien ben je echt te streng voor jezelf.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ho comp, ik ben niet gefrustreerd zoals TS is en ik hoop ook niet verbitterd te raken zoals sommige anderen hier. In mijn geval weet ik best waar het aan ligt, en dat is toch echt grotendeels mijn eigen issue. Ik ga vrouwen niet verwijten dat ze geen seks of een relatie met me willen, ik heb er meestal ook best begrip voor dat ze dat nu niet willen. Ik zou zelf ook niet graag met iemand daten die zo onzeker is en weinig initiatief tot zoenen neemt zoals ik als af en toe ben.
De vraag is alleen, hoe ga je daar mee om? Ik probeer af en toe wel wat, en word dan vaak (hard) afgewezen. En ja, dat is op dat moment of zodra je na het stappen alleen thuis komt enorm klote, maar het is niet dat ik geen voldoening uit andere dingen kan halen om me de ochtend erna weer op te beuren. Gelukkig hoef ik niet per se seks te hebben of te zoenen om gelukkig te zijn, al mis ik het natuurlijk wel (wat me ook vrij normaal lijkt, ieder mens wil af en toe nu eenmaal genegenheid en fysieke ontlading van een ander).
En ja, er lopen best wat 'bitcherige vrouwen' rond in Nederland. Als ik het voorbeeld van TS lees is dat vrij hard en had dat ook anders gekund waardoor zijn zelfvertrouwen minder geknakt zou worden. Maar dat soort types lopen er in elk land rond, zowel mannelijk als vrouwelijk. Ik trek het me gewoon maar niet meer teveel aan als ik zo'n vrouw tref.
Hier is het lang niet zo erg als in Italië. Ik heb het een keer in een kroeg in Italië zitten observeren, ze stonden zelfs in de rij om die vrouwen aan te spreken...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dit vind ik het verhaal omdraaien ( ik trek het me ook niet aan, maar vind het gewoon onvriendelijk)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:43 schreef DonJames het volgende:
Het grote probleem is eerder dat sommigen hier zo'n botte afwijzing zich zo aantrekken. Waarschijnlijk als gevolg van hun eigen onzekerheid. En dat is nou net iets waar die vrouwen niets aan kunnen doen..
Het maakt natuurlijk uit met welke verwachting je op stap gaat. En of je met vrienden gaat die zelf op de versiertoer willen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:42 schreef yats het volgende:
[..]
Soms wel en soms niet. Dat wisselt enorm. Soms denk ik 'fuck it, dan maar aan het bier' en word het alsnog erg gezellig, en soms heb ik het snel gezien en ga ik naar huis.
Ik denk dat ze zich meer aantrekken over de manier waarop het gebeurt dan de actie "afwijzing". Mja...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:43 schreef DonJames het volgende:
Het grote probleem is eerder dat sommigen hier zo'n botte afwijzing zich zo aantrekken. Waarschijnlijk als gevolg van hun eigen onzekerheid. En dat is nou net iets waar die vrouwen niets aan kunnen doen..
Dat denk ik niet. Bij dit soort mensen komt elke afwijzing keihard aan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich meer aantrekken over de manier waarop het gebeurt dan de actie "afwijzing". Mja...
Geen idee, is dat zo? Ik merk helaas gewoon dat mijn zelfvertrouwen nog steeds niet is zoals het ooit was en dat vrouwen dat opmerken. Dat verwijt ik hen niet, ik zal het immers zelf moeten oplossen. Alleen kom je dan dus op die spiraal die je moet doorbreken, en dat is niet voor iedereen even makkelijk.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Yats, misschien ben je echt te streng voor jezelf.
Ik weet niet of dat zo is. Ik kan natuurlijk niet voor andere users spreken, maar ik heb echt geen fotomodellen-standaard of iets. Gewoon een normaal en lief meisje vind ik meer dan prima. Ik heb ooit zo'n extreem knappe vriendin gehad, en dat hoeft voor mij geen tweede keer eigenlijk. Maargoed, nogmaals, ik weet niet hoe dat bij bijvoorbeeld TS is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:43 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar toch denk ik dat de meeste mannen die zo hard klagen gewoon meiden willen die ze eigenlijk niet kunnen krijgen.
Want uiteindelijk wil (bijna) elk meisje ook gewoon een vriend die ze leuk en aardig vindt (dus niet alleen maar categorie knappe/stoere gast) dus waarom zouden ze je altijd afwijzen ts..
Dat ligt echt niet aan al die vrouwen.
Zoals raylan givens (baas van jusified) ooit zei:
"If you run into an asshole during the morning, you ran into an asshole. But if you run in to assholes all day you are the asshole!"
Nee..want ik kan heel goed tegen afwijzing.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Bij dit soort mensen komt elke afwijzing keihard aan.
Zou ook kunnen, heb er veel gekend.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:47 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Bij dit soort mensen komt elke afwijzing keihard aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |