abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140540379
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:25 schreef Static1993 het volgende:

[..]

Ligt denk ik aan de vrouwen hier in NL. Ik ben voor 1 jaar naar Spanje gegaan voor stage en daar deed ik het "veel"beter bij de vrouwen. Maar dat kan ook aan andere factoren liggen, zoals: Buitenlandse jongen is interessanter, vakantie sfeer, ect....

Maar toch heb ik altijd het idee gehad dat latina's veel vriendelijker en heel open zijn. Maar ik denk dat dat een cultuur verschil is aangezien socialiteit in Spanje heel belangrijk is.

EDIT: Of de NL jongens zijn onbeschofter naar vrouwen, waardoor vrouwen gelijk in de verdedigingsmodus springen
Ja Spaanse meisjes zijn sowieso meer open en vriendelijker. :P
Mja iemand versieren op vakantie is altijd chiller dan in eigen land, denk ik. Maar snap zeker uw punt.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140540386
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:28 schreef Grutsk het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar. Maar dan is het toch ook niet eerlijk van ts om te zeggen dat álle vrouwen zijn leven vreselijk maken? Het probleem zal enerzijds bij de reactie van vrouwen liggen, maar ligt deels ook bij ts zelf. En met zijn huidige opvatting zal hij al helemaal niets bereiken.
die vrouwen waar ik op doel zijn ook echt uitzonderingen. En vaak denk ik dat het ergens ook onzekerheid is van zichzelf. (bang dat iemand haar misschien ziet praten met iemand ofzo)
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:29:55 #273
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140540398
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Wat ze zegt maakt me niet uit. Maar de manier waarop.
Ja, ik snap het wel. Maar stel nou dat zo'n meid de hele avond mannen moet afpoeieren, dan is aardig blijven best lastig. Punt is denk ik dat je je dat dan als man niet heel persoonlijk moet aantrekken.

In het geval van TS, na een gesprekje van tien minuten zo'n reactie: dat vind ik echt onbeschoft. Wat zo'n meid drijft/beweegt zo te doen? Dat kan van alles zijn.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:30:20 #274
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_140540413
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:22 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar soms heb je echt van die meiden die kijken je niet eens aan als je met ze wilt praten.
Och, als ik met iemand niet wil praten probeer ik ook als eerste niet met ze te praten voordat ik m'n kostbare woorden in ga zetten.
Ik ga naar huis.
pi_140540434
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Het is ook vooral de manier waarop...als een half dronken gast tegen je aan komt zeuren snap ik het.

Maar als iemand gewoon een gesprekje met je begint op een normale manier, praat dan in ieder geval normaal terug. En met normaal bedoel ik op een evenwaardige manier (dus niet zo van, waarom de fuck praat je met mij).

Ik ben er niet echt gevoellig voor maar ik kan me best voorstellen dat er ook mannen zijn die dat wel heel kut vinden. Vooral in een volle kroeg ofzo.
Kijk, ik ben geen mooie vrouw, maar het is denk ik vergelijkbaar met reizen in de wat armere landen. Ik ben net terug uit Indonesië, en daar wordt je op straat elke 20 meter aangesproken door een of andere gast die wat van je moet. Ik heb echt totaal geen behoefte aan gesprekken met zo iemand, ik heb al helemaal geen zin om in zijn souvenirwinkel te komen kijken. Denk je dat ik uit beleefdheid een kort gesprekje met al die lui aanga? Dacht het niet, zou ik een dagtaak aan hebben. Zij spreken mij aan, ik vraag daar niet om. Zo zal het voor een mooie vrouw in een drukke kroeg ook zijn, kan ik me zo voorstellen.
pi_140540484
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:28 schreef Grutsk het volgende:

[..]

Dat is helemaal waar. Maar dan is het toch ook niet eerlijk van ts om te zeggen dat álle vrouwen zijn leven vreselijk maken? Het probleem zal enerzijds bij de reactie van vrouwen liggen, maar ligt deels ook bij ts zelf. En met zijn huidige opvatting zal hij al helemaal niets bereiken.
Ik denk dat TS gewoon meerdere malen dezelfde soort vrouwen heeft getroffen en daarom in een negatief spiraal is beland.
pi_140540498
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:31 schreef DonJames het volgende:

[..]

Kijk, ik ben geen mooie vrouw, maar het is denk ik vergelijkbaar met reizen in de wat armere landen. Ik ben net terug uit Indonesië, en daar wordt je op straat elke 20 meter aangesproken door een of andere gast die wat van je moet. Ik heb echt totaal geen behoefte aan gesprekken met zo iemand, ik heb al helemaal geen zin om in zijn souvenirwinkel te komen kijken. Denk je dat ik uit beleefdheid een kort gesprekje met al die lui aanga? Dacht het niet, zou ik een dagtaak aan hebben. Zij spreken mij aan, ik vraag daar niet om. Zo zal het voor een mooie vrouw in een drukke kroeg ook zijn, kan ik me zo voorstellen.
Daar heb je een goede punt..

Maar toch zou ik altijd beleeft zijn, dat doen sommige vrouwen hier niet terwijl ze indirect wel complimenten krijgen
pi_140540499
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:29 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

die vrouwen waar ik op doel zijn ook echt uitzonderingen. En vaak denk ik dat het ergens ook onzekerheid is van zichzelf. (bang dat iemand haar misschien ziet praten met iemand ofzo)
Weet je, die chicks moet je niet eens willen. Ik ben het met je eens dat er genoeg meisjes zijn zoals jij ze nu noemt. Ik ken er ook zeker wel een aantal, en vaak zijn ze onzeker of arrogant. Maar er zijn ook genoeg leuke meiden met wie je wel gewoon een leuk gesprek kunt hebben. Je moet ze alleen treffen en je eigen instelling heeft soms ook invloed op de reactie.
Zelf heb ik op dorpsfeesten bijvoorbeeld veel meer en veel leukere gesprekken dan in een discotheek. Het is maar net waar jouw soort mensen rondloopt.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:34:24 #279
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140540515
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:33 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik denk dat TS gewoon meerdere malen dezelfde soort vrouwen heeft getroffen en daarom in een negatief spiraal is beland.
Dat lijkt me ook waarschijnlijk.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:34:55 #280
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140540526
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:55 schreef complicate het volgende:
Hey even advocaat van de duivel spelen.

Wat als het toch aan die vrouwen ligt in NL? Wat als het toch aan hen ligt en niet aan TS, Sicstus, Faxie , Yats enzo? Wat als die vrouwen zo gefrustreerd lopen dat ze niet aangenaam en beleefd kunnen doen tegen mannen? De vraag is vanwaar komen dan die frustraties van beide kanten?

Natuurlijk vertegenwoordigt FOK! niet heel NL, maar toch ik lees dat hier vaak op FOK! dat vrouwen daar toch niet fatsoenlijk doen, dus vroeg ik mij af, wat als dat toch zo is?

Moeten mannen in NL zich dan aan vrouwen aanpassen ?
Ho comp, ik ben niet gefrustreerd zoals TS is en ik hoop ook niet verbitterd te raken zoals sommige anderen hier. In mijn geval weet ik best waar het aan ligt, en dat is toch echt grotendeels mijn eigen issue. Ik ga vrouwen niet verwijten dat ze geen seks of een relatie met me willen, ik heb er meestal ook best begrip voor dat ze dat nu niet willen. Ik zou zelf ook niet graag met iemand daten die zo onzeker is en weinig initiatief tot zoenen neemt zoals ik als af en toe ben.

De vraag is alleen, hoe ga je daar mee om? Ik probeer af en toe wel wat, en word dan vaak (hard) afgewezen. En ja, dat is op dat moment of zodra je na het stappen alleen thuis komt enorm klote, maar het is niet dat ik geen voldoening uit andere dingen kan halen om me de ochtend erna weer op te beuren. Gelukkig hoef ik niet per se seks te hebben of te zoenen om gelukkig te zijn, al mis ik het natuurlijk wel (wat me ook vrij normaal lijkt, ieder mens wil af en toe nu eenmaal genegenheid en fysieke ontlading van een ander).

En ja, er lopen best wat 'bitcherige vrouwen' rond in Nederland. Als ik het voorbeeld van TS lees is dat vrij hard en had dat ook anders gekund waardoor zijn zelfvertrouwen minder geknakt zou worden. Maar dat soort types lopen er in elk land rond, zowel mannelijk als vrouwelijk. Ik trek het me gewoon maar niet meer teveel aan als ik zo'n vrouw tref.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_140540528
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:33 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja, ik kan me er ook wel een bepaalde voorstelling bij maken...
pi_140540582
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, ik snap het wel. Maar stel nou dat zo'n meid de hele avond mannen moet afpoeieren, dan is aardig blijven best lastig. Punt is denk ik dat je je dat dan als man niet heel persoonlijk moet aantrekken.

In het geval van TS, na een gesprekje van tien minuten zo'n reactie: dat vind ik echt onbeschoft. Wat zo'n meid drijft/beweegt zo te doen? Dat kan van alles zijn.
Ja ik kan d'r ook wel inkomen, en de manier waarop is alles (ook andersom)

Als iemand de zoveelste kansloze versierpoging doet met "Heeuujj....gezellig hier he!?" op de dansvloer snap ik het maar als je naast iemand staat ergens en je begint gewoon een gesprekje dan vind ik het soort van (gewoon op menselijk gebied) beetje dis respectvol.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:36:56 #283
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140540588
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:34 schreef yats het volgende:

[..]

Ho comp, ik ben niet gefrustreerd zoals TS is en ik hoop ook niet verbitterd te raken zoals sommige anderen hier. In mijn geval weet ik best waar het aan ligt, en dat is toch echt grotendeels mijn eigen issue. Ik ga vrouwen niet verwijten dat ze geen seks of een relatie met me willen, ik heb er meestal ook best begrip voor dat ze dat nu niet willen. Ik zou zelf ook niet graag met iemand daten die zo onzeker is en weinig initiatief tot zoenen neemt zoals ik als af en toe ben.

De vraag is alleen, hoe ga je daar mee om? Ik probeer af en toe wel wat, en word dan vaak (hard) afgewezen. En ja, dat is op dat moment of zodra je na het stappen alleen thuis komt enorm klote, maar het is niet dat ik geen voldoening uit andere dingen kan halen om me de ochtend erna weer op te beuren. Gelukkig hoef ik niet per se seks te hebben of te zoenen om gelukkig te zijn, al mis ik het natuurlijk wel (wat me ook vrij normaal lijkt, ieder mens wil af en toe nu eenmaal genegenheid en fysieke ontlading van een ander).

En ja, er lopen best wat 'bitcherige vrouwen' rond in Nederland. Als ik het voorbeeld van TS lees is dat vrij hard en had dat ook anders gekund waardoor zijn zelfvertrouwen minder geknakt zou worden. Maar dat soort types lopen er in elk land rond, zowel mannelijk als vrouwelijk. Ik trek het me gewoon maar niet meer teveel aan als ik zo'n vrouw tref.
Vind je stappen op die manier nog wel leuk, dan?
pi_140540598
quote:

[..]

Ja klopt, is ook wel weer zo. Maar als nog is het niet echt vriendelijk.
pi_140540609
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:33 schreef Grutsk het volgende:

[..]

Weet je, die chicks moet je niet eens willen. Ik ben het met je eens dat er genoeg meisjes zijn zoals jij ze nu noemt. Ik ken er ook zeker wel een aantal, en vaak zijn ze onzeker of arrogant. Maar er zijn ook genoeg leuke meiden met wie je wel gewoon een leuk gesprek kunt hebben. Je moet ze alleen treffen en je eigen instelling heeft soms ook invloed op de reactie.
Zelf heb ik op dorpsfeesten bijvoorbeeld veel meer en veel leukere gesprekken dan in een discotheek. Het is maar net waar jouw soort mensen rondloopt.
Zijn ook uitzonderingen waar ik over praat.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:38:29 #286
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140540623
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:36 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ja ik kan d'r ook wel inkomen, en de manier waarop is alles (ook andersom)

Als iemand de zoveelste kansloze versierpoging doet met "Heeuujj....gezellig hier he!?" op de dansvloer snap ik het maar als je naast iemand staat ergens en je begint gewoon een gesprekje dan vind ik het soort van (gewoon op menselijk gebied) beetje dis respectvol.
Daar heb je gelijk in, maar het verandert er niet van, vrees ik.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:42:55 #287
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140540709
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vind je stappen op die manier nog wel leuk, dan?
Soms wel en soms niet. Dat wisselt enorm. Soms denk ik 'fuck it, dan maar aan het bier' en word het alsnog erg gezellig, en soms heb ik het snel gezien en ga ik naar huis.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_140540717
Het grote probleem is eerder dat sommigen hier zo'n botte afwijzing zich zo aantrekken. Waarschijnlijk als gevolg van hun eigen onzekerheid. En dat is nou net iets waar die vrouwen niets aan kunnen doen..
pi_140540726
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:34 schreef yats het volgende:

[..]

Yats, misschien ben je echt te streng voor jezelf. :(
pi_140540727
Maar toch denk ik dat de meeste mannen die zo hard klagen gewoon meiden willen die ze eigenlijk niet kunnen krijgen.

Want uiteindelijk wil (bijna) elk meisje ook gewoon een vriend die ze leuk en aardig vindt (dus niet alleen maar categorie knappe/stoere gast) dus waarom zouden ze je altijd afwijzen ts..

Dat ligt echt niet aan al die vrouwen.

Zoals raylan givens (baas van jusified) ooit zei:

"If you run into an asshole during the morning, you ran into an asshole. But if you run in to assholes all day you are the asshole!"
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:43:43 #291
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_140540734
quote:

[..]

Hier is het lang niet zo erg als in Italië. Ik heb het een keer in een kroeg in Italië zitten observeren, ze stonden zelfs in de rij om die vrouwen aan te spreken... :') Als ze de ene hadden afgepoeierd, stond de volgende alweer klaar. Best grappig om te zien, maar ik kan me voorstellen dat vrouwen daar op een gegeven moment hondsdol van worden. Maar ook zoiets kun je aanvoelen.
Don't let my username fool you...
pi_140540757
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:43 schreef DonJames het volgende:
Het grote probleem is eerder dat sommigen hier zo'n botte afwijzing zich zo aantrekken. Waarschijnlijk als gevolg van hun eigen onzekerheid. En dat is nou net iets waar die vrouwen niets aan kunnen doen..
Dit vind ik het verhaal omdraaien ( ik trek het me ook niet aan, maar vind het gewoon onvriendelijk)

Dat is hetzelfde zeggen, ja als iemand je beledigt in de supermarkt is het probleem dat je daar zelf boven moet staan en niet het beledigen zelf.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:45:46 #293
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140540786
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:42 schreef yats het volgende:

[..]

Soms wel en soms niet. Dat wisselt enorm. Soms denk ik 'fuck it, dan maar aan het bier' en word het alsnog erg gezellig, en soms heb ik het snel gezien en ga ik naar huis.
Het maakt natuurlijk uit met welke verwachting je op stap gaat. En of je met vrienden gaat die zelf op de versiertoer willen.

Ik had het op een gegeven moment wel gezien en wist ook dat ik op die avonden echt mijn toekomstige partner niet ging tegenkomen.
pi_140540789
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:43 schreef DonJames het volgende:
Ik denk dat ze zich meer aantrekken over de manier waarop het gebeurt dan de actie "afwijzing". Mja...
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:47:03 #295
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_140540820
Eigenlijk walgelijk dat als je je probleem op FOK! zet, vragend om advies en begrip, je gelijk door 20 man wordt weggezet als potentiële moordenaar. :')

Ook begrijp ik niet dat mensen die absoluut geen enkele kennis hebben van de faalkant van versieren, maar menen hier te moeten doen alsof ze de waarheid in pacht hebben. 0 empathie.

Als je én niet normaal kunt reageren, én je niet kunt inleven in de positie van iemand anders, wat doe je dan überhaupt in R&P? Stelletje kleuters.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_140540830
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:45 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik denk dat ze zich meer aantrekken over de manier waarop het gebeurt dan de actie "afwijzing". Mja...
Dat denk ik niet. Bij dit soort mensen komt elke afwijzing keihard aan.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 15:47:48 #297
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140540838
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:43 schreef complicate het volgende:

[..]

Yats, misschien ben je echt te streng voor jezelf. :(
Geen idee, is dat zo? Ik merk helaas gewoon dat mijn zelfvertrouwen nog steeds niet is zoals het ooit was en dat vrouwen dat opmerken. Dat verwijt ik hen niet, ik zal het immers zelf moeten oplossen. Alleen kom je dan dus op die spiraal die je moet doorbreken, en dat is niet voor iedereen even makkelijk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:43 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Maar toch denk ik dat de meeste mannen die zo hard klagen gewoon meiden willen die ze eigenlijk niet kunnen krijgen.

Want uiteindelijk wil (bijna) elk meisje ook gewoon een vriend die ze leuk en aardig vindt (dus niet alleen maar categorie knappe/stoere gast) dus waarom zouden ze je altijd afwijzen ts..

Dat ligt echt niet aan al die vrouwen.

Zoals raylan givens (baas van jusified) ooit zei:

"If you run into an asshole during the morning, you ran into an asshole. But if you run in to assholes all day you are the asshole!"
Ik weet niet of dat zo is. Ik kan natuurlijk niet voor andere users spreken, maar ik heb echt geen fotomodellen-standaard of iets. Gewoon een normaal en lief meisje vind ik meer dan prima. Ik heb ooit zo'n extreem knappe vriendin gehad, en dat hoeft voor mij geen tweede keer eigenlijk. Maargoed, nogmaals, ik weet niet hoe dat bij bijvoorbeeld TS is.
pi_140540853
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:47 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nee..want ik kan heel goed tegen afwijzing.

Ik heb 3 jaar gewerkt als straat verkoper en als door to door verkoper dus kom bij mij niet aan over afwijzing :P

Ik heb het echt puur over de manier, hoe dat soort meiden met andere mensen omgaan op menselijk gebied. Alsof ze minder waard zijn dan zij. (nogmaals, dit zijn de uitzonderingen).
pi_140540858
Complicate ^O^
** Red Hot Chili Peppers - This Velvet Glove **
// Life is not about waiting for the Storm to pass, but about learning to Dance in the Rain. //
pi_140540863
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 15:47 schreef DonJames het volgende:

[..]

Zou ook kunnen, heb er veel gekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')