quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef voda1987 het volgende:
[..]
soms moet ik stoom afblazen. En nee ik haat geen vrouwen, ik vind alleen dat het tijd wordt dat ze eens wakker worden en doorzien waarvoor ze gebruikt worden.
En misschien moet jij gewoon in een ander topic posten.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:50 schreef nietzman het volgende:
Misschien moet je gewoon lekker een ongeėmancipeerd oostblokwijf gaan zoeken ofzo.
Misschien moet jij lekker even aan je moeder gaan zeggen wat ze moet doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:51 schreef Sicstus het volgende:
En misschien moet jij gewoon in een ander topic posten.
Waarom? TO vindt vrouwen hier toch te feministisch?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:51 schreef Sicstus het volgende:
[..]
En misschien moet jij gewoon in een ander topic posten.
Omdat het gewoon waar is. Verder: ik ben ook lang vrijgezel geweest, op een bepaald punt ook redelijk wanhopig.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:49 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Jouw respons is de standaardrespons van iemand die nimmer met iets dergelijks heeft geworsteld als waar TS en ik mee worstelen.
En dat is de schuld van Vitamine C! Stomme vitamine Cquote:Vitamine C is ook niet de oplossing van alle problemen, maar zonder Vitamine C wordt je leven best wel heel onaangenaam.
Waar beweer ik dat?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
Omdat het gewoon waar is. Verder: ik ben ook lang vrijgezel geweest, op een bepaald punt ook redelijk wanhopig.
[..]
En dat is de schuld van Vitamine C! Stomme vitamine C
Precies, een vriend van me komt uit Belarus en die gast kan ook echt helemaal niets met 'onze' vrouwen. Ik zou d'r niet aan moeten denken ooit iets te kunnen met een vrouw die zich naar me schikt, maar op ieder potje enzovoorts.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom? TO vindt vrouwen hier toch te feministisch?
Dan is het helemaal geen gek idee een vrouw te gaan zoeken in landen waar vrouwen bv nog echt voor hun mannen zorgen.
Gast, met je huidige instellingen zou jij zelfs dan niet aan de vrouw geraken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Vroeger, mijn ouders bijvoorbeeld, bestond het nog dat men daadwerkelijk rust in elkaar kon vinden. De man werd niet naar gekte gedreven, de vrouw was onschuldig/nieuwschierig...de man hoefde geen capriolen uit de halen om op date te gaan, de man werd aangesproken/gevraagd....serieus genomen.
Men had nog empathie, de vrouw was niet moeilijk (en dit bedoel ik niet sletterig, maar die liet de man niet in de waan dat er een kans was) de poging van de man werd gerespecteerd/eerbiedigd...zonder arrogantie vd vrouw. De behoefte vd man werd serieus genomen, men hielp elkaar aan een relatie.
Ah oke. Ik niet. Ik weet namelijk dat ik absoluut ongeschikt ben als vriendje/echtgenoot. Ik zou dat een meisje niet aan willen doen.quote:
Tsja. Ik zou zeggen: verander dat dan als je dat wil veranderen, en als je dat niet wil veranderen, loop er dan ook niet over te zeiken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:55 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ah oke. Ik niet. Ik weet namelijk dat ik absoluut ongeschikt ben als vriendje/echtgenoot. Ik zou dat een meisje niet aan willen doen.
Waarom zou je niet gelukkig kunnen zijn in je carriere? Ik mag hopen dat jij werk hebt waar je ook echt van houdt en waar je gelukkig van wordt. Dat is leuk om te delen, maar zou voldoende moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:43 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Aan welke zaken kan hij dan beter waarde hechten volgens jou? Carriere? Geld verdienen? Nee dat zijn dingen waar je op de lange termijn gelukkig van wordt
Naar bed kunnen gaan op welk tijdstip dan ook zonder rekening met een ander te houden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kunnen drinken wat je wilt zonder iemand die erover zeurt?
Ik vind je verhaal een beetje tegenstrijdig. Aan de ene kant zeg je dat vrouwen zich tegenwoordig laten gebruiken. Aan de andere kant stel je dat vrouwen tegenwoordig met mannen spelen en ze arrogant gedragen. Ik ben zelf van mening dat er zowel vrouwen zijn die zich laten gebruiken als vrouwen die met mannen sollen, maar je mag dit niet generaliseren.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef voda1987 het volgende:
[..]
soms moet ik stoom afblazen. En nee ik haat geen vrouwen, ik vind alleen dat het tijd wordt dat ze eens wakker worden en doorzien waarvoor ze gebruikt worden.
Vroeger, mijn ouders bijvoorbeeld, bestond het nog dat men daadwerkelijk rust in elkaar kon vinden. De man werd niet naar gekte gedreven, de vrouw was onschuldig/nieuwschierig...de man hoefde geen capriolen uit de halen om op date te gaan, de man werd aangesproken/gevraagd....serieus genomen.
Men had nog empathie, de vrouw was niet moeilijk (en dit bedoel ik niet sletterig, maar die liet de man niet in de waan dat er een kans was) de poging van de man werd gerespecteerd/eerbiedigd...zonder arrogantie vd vrouw. De behoefte vd man werd serieus genomen, men hielp elkaar aan een relatie.
NU:
Je pogingen worden als vuil behandeld, je lust/behoefte aan de ander worden als afhankelijk en sex-gedreven weggezet, je vraag om genegenheid wordt gebombardeerd tot psychische afwijking/afhankelijkheid/onmannelijk, het snoepje dat 'sex' heet wordt tegen je gebruikt of uitgesteld met andere doeleinde..
what can i say
Ik hoop niet dat ik nu de indruk heb gewekt dat ik drink of single ben.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:57 schreef Deckard het volgende:
[..]
Naar bed kunnen gaan op welk tijdstip dan ook zonder rekening met een ander te houden.
Je drinkt én je bent single?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik nu de indruk heb gewekt dat ik drink of single ben.
quote:
Ik hoor al 15 jaar dat ze het vreemd vindenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:12 schreef yats het volgende:
[..]Ik vroeg me al af waar je bleef fax. Dit is immers echt een herkenbaar topic voor jou, alhoewel ik tegen je blijf herhalen dat ik het vreemd vind dat je niemand kan vinden.
Nu welquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan ben jij wel bewust single, neem ik aan?
I feel with you bro, ik hoor die tekst ook al enige tijd. Sommige posts zijn overigens behoorlijk herkenbaar, vind je niet?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik hoor al 15 jaar dat ze het vreemd vinden
Zag het topic toevallig![]()
Ik heb niet alles gelezen... ik herkende wel weer typische reacties...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:15 schreef yats het volgende:
[..]
I feel with you bro, ik hoor die tekst ook al enige tijd. Sommige posts zijn overigens behoorlijk herkenbaar, vind je niet?
Wat een vertekend wereldbeeld. Ik denk trouwens dat het bij jou eerder om de sex gaat dan om een persoon.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef voda1987 het volgende:
[..]
NU:
Je pogingen worden als vuil behandeld, je lust/behoefte aan de ander worden als afhankelijk en sex-gedreven weggezet, je vraag om genegenheid wordt gebombardeerd tot psychische afwijking/afhankelijkheid/onmannelijk, het snoepje dat 'sex' heet wordt tegen je gebruikt of uitgesteld met andere doeleinde..
what can i say
Ben je nog net zo boos en gefrustreerd als TS of ben je daar inmiddels overheen? Want in dat geval kun je TS vast goed adviseren.quote:
Dat wisseltquote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben je nog net zo boos en gefrustreerd als TS of ben je daar inmiddels overheen? Want in dat geval kun je TS vast goed adviseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |