Nou... als iedereen per avond maar met één persoon mag praten, dan wordt het nogal een saaie boel hè?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:38 schreef voda1987 het volgende:
[..]
spreken met meerdere dames, wordt je niet in dank afgenomen.
Met de volgende reacties:
"je praat met meerdere of ben je er zo'n 1"
Of "ik zag dat je met die en die praatte, hoe ging dat"
Aargh. Fuck.
ik ga slapen
Ik hoop dat je wel ooit 1 vrouw tegenkomt die eens normaal doet en die je leuk vindt. Laat het allemaal wat rusten , morgen weer een ander dag.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:38 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Aargh. Fuck.
ik ga slapen
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:14 schreef trovey het volgende:
Met deze houding ga je het wel redden bij de vrouwtjes.Ga naar een psycholoog toe als je dit soort gedrag gaat vertonen want gezond is het niet.
Dit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:21 schreef Seam het volgende:
Je eisen bijstellen. Gewoon een lelijke troll pakken en daarna steeds hoger proberen te gaan.
Dit dus..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:40 schreef CruisinDen het volgende:
Zo krijg je nooit een vriendin, en logisch ook. Je moet geen meisje willen om de leegte op te vullen, maar om het meisje zelf.
Dat hoeft overigens niet perse slecht te zijn he!.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:38 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Aargh. Fuck.
ik ga slapen
Yep, een man met een pikzwart beeld over vrouwen en een kort lontje, natuurlijk koppelen we die aan onze vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:55 schreef kwiwi het volgende:
Een wanhopige, gelovige en agressieve man. Wie laat dat nou lopen...![]()
Nog een paar afwijzingen erbij en we zien z'n verhaal over een tijdje terug in Criminal Minds.
Nou....dat noem ik anders wel 2 "mooie" afkomsten zegquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:24 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ben half iraanse/ half oekrainse afkomst, slank postuur, 191 lang, licht bruine ogen...
daar moet je t mee doen.
Waar komt dit vandaan? Kort lontje? Agressief? Lees ik ergens overheen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 06:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yep, een man met een pikzwart beeld over vrouwen en een kort lontje, natuurlijk koppelen we die aan onze vriendinnetjes.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:48 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaan? Kort lontje? Agressief? Lees ik ergens overheen?
Lijkt me dat daar het 'agressief' en 'kort lontje' vandaan komt. Waar ik het overigens wel mee eens benquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:12 schreef voda1987 het volgende:
Gister was ik zo boos (na een afwijzing van een dame) dat ik de spiegel heb kapot geslagen met me hand....
Ah , dat had ik even over het hoofd gezien.. Ik kan zijn ergernis wel begrijpen.. (niet dat ik het goedkeur).quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me dat daar het 'agressief' en 'kort lontje' vandaan komt. Waar ik het overigens wel mee eens ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |