Ben half iraanse/ half oekrainse afkomst, slank postuur, 191 lang, licht bruine ogen...quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:19 schreef TheStranger1158 het volgende:
Post eens een foto dan helpt ons in de match.
Ze denken dat je een mocro bentquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:24 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ben half iraanse/ half oekrainse afkomst, slank postuur, 191 lang, licht bruine ogen...
daar moet je t mee doen.
Ik kan me behoefte tot gengenheid niet uitschakelen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:23 schreef pietkanarie het volgende:
Alvast sorry voor het cliché antwoordMaar je wil veel te graag. Dat is waarschijnlijk te merken aan je gedrag/reacties. Gebruik je singletijd om het goed met jezelf te gaan vinden en zelfcontrole te krijgen. Want als je zo reageert op een afwijzing, dan zegt dat (lijkt me) dat je op dit gebied een heel lage frustratietolerantie hebt. Als je de aandacht bij jezelf (en bij vrienden/familie) legt, wie weet loop dan tegen een relatie aan. Juist omdat je niet zoekt.
En als je vrouwen ontmoet... probeer er niet meteen relatiemateriaal in te zien. Maar leer hen kennen uit oprechte interesse/klik. Niet omdat je een leegte op wilt vullen of erbij wilt horen ofzo.
ik zie mezelfquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:24 schreef Goldenrush het volgende:
Hoop niet dat je eindigt als deze man
jajaja, tinder is niks waardquote:
doe de deur alvast van het slot dan kan de politie zometeen wat makkelijker naar binnen.quote:
dat zijn hormonenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:35 schreef voda1987 het volgende:
Ik wou dat geen liefde/lust kon voelen.
dat zou helpen.
chemische castratie een optie?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:35 schreef voda1987 het volgende:
Ik wou dat ik geen liefde/lust kon voelen.
dat zou helpen.
Ga dan ook met mensen praten waar je (als relatiemateriaal) niet in geïnteresseerd bent. Kijk eerst eens hoe dat gaat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:29 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ik kan me behoefte tot gengenheid niet uitschakelen.
Je vraagt het onmogelijke. Ik kan niet doen alsof t me niet interesseert, als ik een dame voor me heb die me WEL interesseert.
nee, want dan kan je ook niet meer lachen. Dat is iets wat ik niet wil opgeven. Dat is het enige wat me overeind houdtquote:
Dat is niet positief hoor.quote:
Geloof me, dat trekt een miljoenen publiekquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik zou wel eens een verborgen camera willen zien als TS op een dame afstapt. Lachen.
Je hoeft je behoefte aan genegenheid ook niet uit te schakelen of te doen alsof het je niet interesseert. Maar wat interesseert je aan de vrouw tegenover je? Wie ze is... of dat er mogelijk een relatie in zit? Als je begint met echte interesse, dan kan er eventueel vanzelf meer uitgroeien. Ik heb zelf ook geen relatie, maar als ik jongens spreek vind ik het niet fijn als ze al meteen aansturen op lichamelijk contact of een relatie. Maar dat is ongetwijfeld persoonlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:29 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ik kan me behoefte tot gengenheid niet uitschakelen.
Je vraagt het onmogelijke. Ik kan niet doen alsof t me niet interesseert, als ik een dame voor me heb die me WEL interesseert.
Nee hoor, wanhoop stoot af en ik denk dat TS wanhoop uitstraalt en dat vrouwen dat feilloos oppikken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:40 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Je hoeft je behoefte aan genegenheid ook niet uit te schakelen of te doen alsof het je niet interesseert. Maar wat interesseert je aan de vrouw tegenover je? Wie ze is... of dat er mogelijk een relatie in zit? Als je begint met echte interesse, dan kan er eventueel vanzelf meer uitgroeien. Ik heb zelf ook geen relatie, maar als ik jongens spreek vind ik het niet fijn als ze al meteen aansturen op lichamelijk contact of een relatie. Maar dat is ongetwijfeld persoonlijk.
Met enkele verschillen:quote:
quote:Try not to let your emotional investment in a woman grow too far out of proportion with the interest she has shown in you, and if it does, do your best to play it down. No woman likes the pressure of feeling unwanted responsibility for some guy's mental health.
Vrouwen denken daar te makkelijk in.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hoor, wanhoop stoot af en ik denk dat TS wanhoop uitstraalt en dat vrouwen dat feilloos oppikken.
Hopelijk eindig je niet zoals hem.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:43 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Met enkele verschillen:
Ik praat niet over mezelf "als de ijdele, succesvolle jongen" daar ben ik te nuchter voor.
En daarnaast, misgun ik niet het "geluk" van anderen. Sterker nog, ben blij als anderen gelukkig zijn.
quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:24 schreef voda1987 het volgende:
Ben half iraanse/ half oekrainse afkomst, slank postuur, 191 lang, licht bruine ogen...
Oké, misschien is het niet persoonlijk inderdaad. Zal voor de meesten wel gelden. Inderdaad... wanhoop straalt er vaak nogal duidelijk vanaf.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hoor, wanhoop stoot af en ik denk dat TS wanhoop uitstraalt en dat vrouwen dat feilloos oppikken.
ik hou vast aan God, ben christelijk opgevoed.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Hopelijk eindig je niet zoals hem.Als je problemen hebt met contact zoeken zou je ook een psycholoog kunnen bezoeken om na te gaan waar je fouten maakt.
Je denkt dat het voor vrouwen altijd kat in het bakkie is?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:45 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Vrouwen denken daar te makkelijk in.
Soms is het gewoon niet makkelijk om als man iemand te vinden of aan te trekken. Soms zit uiterlijk niet mee.
Ben zelf ook 27 en ook ongewild single. Ben er niet content mee en kan mijzelf redelijk relativeren met TS. Eenzaam zijn is klote en niet zo gemakkelijk op te lossen als de meeste hier denken.
Tja, zo schiet je niet op als je er meteen van uitgaat dat het niets voor je is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:47 schreef voda1987 het volgende:
[..]
ik hou vast aan God, ben christelijk opgevoed.
psycholoog en ggz, zijn geen oplossing helaas
Ja, relaties en intimiteit zijn voor vrouwen nu niet bepaald bijzonder moeilijk te vinden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Je denkt dat het voor vrouwen altijd kat in het bakkie is?
Losse seks is wat anders dan een relatie hebben en die relatie vasthouden voor jaren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:50 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ja, relaties en intimiteit zijn voor vrouwen nu niet bepaald bijzonder moeilijk te vinden.
geloof me, geen enkel vrouw heeft problemen met aantrekken. Een gemiddelde vrouw trekt makkelijker een man aan dan andersomquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Je denkt dat het voor vrouwen altijd kat in het bakkie is?Vrouwen kunnen net zoveel problemen hebben om een relatie te krijgen, dat heeft niets te maken met geslacht maar met de persoon zelf, hoe die persoon zich gedraagt en hoe extrovert/introvert iemand is...vrouwen zijn daarin niets anders hoor.
Deze, beste jongen, was een narcist. Iemand die zichzelf dus heel erg belangrijk vindt, en ook verwacht dat iedereen hem belangrijk vindt.quote:
Duidelijk waarom jij niet aan de vrouw komt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:52 schreef voda1987 het volgende:
[..]
geloof me, geen enkel vrouw heeft problemen met aantrekken. Een gemiddelde vrouw trekt makkelijker een man aan dan andersom
dus cut the crap met die feministische gebrabbel
Ik ben bijna 28, ook relatieloos en ook nog nooit gehad. Is voor iedereen anders natuurlijk maar mij persoonlijk maakt het zeker niet wanhopig. Waarom niet? Omdat het niet hoeft. Moet je op je 28 je alles al voor elkaar hebben? Wat mij betreft niet. Als die relatie er wat later komt is dat ook oké. Dan mis je misschien een tijdje dat gevoel van genegenheid om je heen, maar dat kan je ook sterker maken. Ik heb me voorgenomen deze tijd te zien als een mooie gelegenheid om zelf krachtig te worden. Niet moeten leunen op de genegenheid van een ander, maar zelf gelukkig kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:45 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Vrouwen denken daar te makkelijk in.
Soms is het gewoon niet makkelijk om als man iemand te vinden of aan te trekken. Soms zit uiterlijk niet mee.
Ben zelf ook 27 en ook ongewild single. Ben er niet content mee en kan mijzelf redelijk relativeren met TS. Eenzaam zijn is klote en niet zo gemakkelijk op te lossen als de meeste hier denken.
lees de relativering bovenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:53 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Deze, beste jongen, was een narcist. Iemand die zichzelf dus heel erg belangrijk vindt, en ook verwacht dat iedereen hem belangrijk vindt.
Of nee wacht, hij was niet alleen een narcist, hij was ook nog eens een massamoordenaar. Daar vergelijk je jezelf mee? Geen wonder dat je geen meiden krijgt.
hoe hou jij dat in hemelsnaam vol? Krijg je geen hoofdpijn als een half blote dame voor je uitloopt.... en als je thuis komt helemaal nietsquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:54 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ik ben bijna 28, ook relatieloos en ook nog nooit gehad. Is voor iedereen anders natuurlijk maar mij persoonlijk maakt het zeker niet wanhopig. Waarom niet? Omdat het niet hoeft. Moet je op je 28 je alles al voor elkaar hebben? Wat mij betreft niet. Als die relatie er wat later komt is dat ook oké. Dan mis je misschien een tijdje dat gevoel van genegenheid om je heen, maar dat kan je ook sterker maken. Ik heb me voorgenomen deze tijd te zien als een mooie gelegenheid om zelf krachtig te worden. Niet moeten leunen op de genegenheid van een ander, maar zelf gelukkig kunnen zijn.
Al is het voor mij misschien wat makkelijker omdat ik door ziekte ook weinig energie heb gehad om veel te ondernemen. Dus ik heb voor mezelf nog het idee: "ik heb ook veel minder kansen gehad om iemand te ontmoeten."
Als je overal gebombardeerd wordt met flyers, foto's, vriendenkringen en elk ander soort prikkel om elke hoek die je oversteekt, zet je dat wel behoorlijk aan het denken anders. Iedere avond alleen naar bed gaan terwijl je iemand mist die je kan vasthouden, om je geeft, gedachtes mee kan uitwisselen en samen het leven te ervaren. Waarom vind men het dan vreemd dat mensen er op een gegeven moment gewoon niet meer tegen kunnen. Hoe kun je jezelf nu sterk vinden of maken als je bij vergelijking met iedere dag die verstrijkt meer en meer afwijkt van de norm en dus een steeds rottiger gevoel krijgt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:54 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ik ben bijna 28, ook relatieloos en ook nog nooit gehad. Is voor iedereen anders natuurlijk maar mij persoonlijk maakt het zeker niet wanhopig. Waarom niet? Omdat het niet hoeft. Moet je op je 28 je alles al voor elkaar hebben? Wat mij betreft niet. Als die relatie er wat later komt is dat ook oké. Dan mis je misschien een tijdje dat gevoel van genegenheid om je heen, maar dat kan je ook sterker maken. Ik heb me voorgenomen deze tijd te zien als een mooie gelegenheid om zelf krachtig te worden. Niet moeten leunen op de genegenheid van een ander, maar zelf gelukkig kunnen zijn.
Al is het voor mij misschien wat makkelijker omdat ik door ziekte ook weinig energie heb gehad om veel te ondernemen. Dus ik heb voor mezelf nog het idee: "ik heb ook veel minder kansen gehad om iemand te ontmoeten."
Nouja, naast dat ene, lijkt hij op een typische douchebag, iets wat vrouwen niet willen, hoe je er ook uit ziet.quote:
Ik heb TS advies gegeven, namelijk een psycholoog bezoeken om er achter te komen waarom hij blijkbaar geen goed contact kan krijgen met vrouwen. TS wijst het meteen af door te schermen met zijn geloof, later noemt hij mij feministisch als ik zeg dat vrouwen, net als mannen, ook problemen kunnen hebben met relaties ....geen idee wat daar trouwens feministisch aan is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:03 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Als je overal gebombardeerd wordt met flyers, foto's, vriendenkringen en elk ander soort prikkel om elke hoek die je oversteekt, zet je dat wel behoorlijk aan het denken anders. Iedere avond alleen naar bed gaan terwijl je iemand mist die je kan vasthouden, om je geeft, gedachtes mee kan uitwisselen en samen het leven te ervaren. Waarom vind men het dan vreemd dat mensen er op een gegeven moment gewoon niet meer tegen kunnen. Hoe kun je jezelf nu sterk vinden of maken als je bij vergelijking met iedere dag die verstrijkt meer en meer afwijkt van de norm en dus een steeds rottiger gevoel krijgt.
Op dit moment heb ikzelf het idee gekregen dat ik nooit meer iemand ga vinden naast mijn kat. Dat ik altijd alleen zal blijven en nooit iemand voor mijzelf zal hebben. Behoeftes en bepaalde intimiteiten daargelaten, iedereen over 1 kam strijken of gaan vergelijken met een sterke vrouw zoals jij je voordoet (niet dat ik je niet geloof) is geen optie en een erg oppervlakkige gedachtegang.
TS heeft het begrijpelijk moeilijk en het enige wat ik lees in dit topic is geen begrip (want blijkbaar stelt hij zich aan?) maar de spot met de beste man drijven, zelfs het gaan vergelijken van TS met die moordenaar in Amerika.
Onnodig
Een psycholoog is geen wondermiddeltje.Een feministische opmerking vond ik het nu ook weer niet dus daar moet ik je gelijk in geven. Vrouwen daarentegen hebben het doorgaans veel gemakkelijker om iemand te ontmoeten, omdat er van vrouwen niet verwacht wordt dat ze de eerste stap zetten, iets wat voor mannen met een "slecht" uiterlijk of aangepraat/gekregen minderwaardigheidscomplex (waar ik er zelf ook 1 van ben) niet gemakkelijk is. Het zou voor mannen denk ik vele malen gemakkelijker zijn als wij ook eens passief zouden mogen zijn ipv de actieve rol.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb TS advies gegeven, namelijk een psycholoog bezoeken om er achter te komen waarom hij blijkbaar geen goed contact kan krijgen met vrouwen. TS wijst het meteen af door te schermen met zijn geloof, later noemt hij mij feministisch als ik zeg dat vrouwen, net als mannen, ook problemen kunnen hebben met relaties ....geen idee wat daar trouwens feministisch aan is...misschien wil TS alleen vrouwen aan het aanrecht zien?
En dat op een dag als vandaagquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:12 schreef Fanest het volgende:
Vervelend dat je je zo slecht voelt.
Als het niet kunnen krijgen van een vriendin je zo dwars zit, heb je dan ooit geprobeerd om een cursus sociale interactie of vrouwen versieren te volgen? Of ten minste een aantal artikelen erover gelezen op websites die hier over gaan? Dat kan er meteen al voor zorgen dat je je houding op een positieve manier weet te veranderen, je motivatie heb je al, immers zeg je dat je vrouwen durft aan te spreken, dus misschien doe je onbewust iets fout wat voor een enorme afkeer zorgt.
Twee websites die misschien interessant voor je zijn:
datewijsheid.nl
masterflirt.nl
Mocht je echt denken dat je door dit probleem niet meer gelukkig kunt zijn, dan zou ik toch wel met een psycholoog of je huisarts gaan praten. Enkel het feit dat je christelijk bent opgevoed en in God gelooft betekent nog niet dat je geen hulp mag zoeken. Je zegt dat je je 'aan God vasthoudt' en daarom niet naar een psycholoog wilt, wat ik me dan af vraag is waarom je in hemelsnaam hier een topic begonnen bent, God is er toch voor je?
Nee dat wil je niet. (Of wel, tis maar hoe je het bekijkt.) Geen liefde/lust voelen is ook geen pretje hoor...quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:35 schreef voda1987 het volgende:
Ik wou dat ik geen liefde/lust kon voelen.
dat zou helpen.
TS probeert het niet eens.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:13 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Een psycholoog is geen wondermiddeltje.Een feministische opmerking vond ik het nu ook weer niet dus daar moet ik je gelijk in geven. Vrouwen daarentegen hebben het doorgaans veel gemakkelijker om iemand te ontmoeten, omdat er van vrouwen niet verwacht wordt dat ze de eerste stap zetten, iets wat voor mannen met een "slecht" uiterlijk of aangepraat/gekregen minderwaardigheidscomplex (waar ik er zelf ook 1 van ben) niet gemakkelijk is. Het zou voor mannen denk ik vele malen gemakkelijker zijn als wij ook eens passief zouden mogen zijn ipv de actieve rol.
Dat dus! En (helaas) herkenbaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:13 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Een psycholoog is geen wondermiddeltje.Een feministische opmerking vond ik het nu ook weer niet dus daar moet ik je gelijk in geven. Vrouwen daarentegen hebben het doorgaans veel gemakkelijker om iemand te ontmoeten, omdat er van vrouwen niet verwacht wordt dat ze de eerste stap zetten, iets wat voor mannen met een "slecht" uiterlijk of aangepraat/gekregen minderwaardigheidscomplex (waar ik er zelf ook 1 van ben) niet gemakkelijk is. Het zou voor mannen denk ik vele malen gemakkelijker zijn als wij ook eens passief zouden mogen zijn ipv de actieve rol.
Maar de prikkel en de mogelijkheid om die keuze te maken krijgen ze dan voorgeschoteld. Iets wat wij dan niet zouden hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:15 schreef trovey het volgende:
[..]
TS probeert het niet eens.Vrouwen kunnen wel aangesproken worden door een man maar als ze niet open staan voor een relatie omdat ze dat, om welke oorzaak dan ook, niet durven dan zullen ze ook geen relatie krijgen.
Oké, duidelijk verwoord. Ik begrijp ook wel wat je bedoelt. Het is niet zo dat ik altijd maar sterk ben hoor. Maar wel redelijk rationeel. Het is een gegeven dat je jezelf niet van het ene op het andere moment een relatie kan geven. Dus wat moet je dan? Wat mij betreft ga je dan proberen ervoor te zorgen dat je toch iets goeds overhoudt aan deze periode. Voor mij is dat 'krachtig worden', voor iemand anders is dat misschien reizen o.i.d.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:03 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Als je overal gebombardeerd wordt met flyers, foto's, vriendenkringen en elk ander soort prikkel om elke hoek die je oversteekt, zet je dat wel behoorlijk aan het denken anders. Iedere avond alleen naar bed gaan terwijl je iemand mist die je kan vasthouden, om je geeft, gedachtes mee kan uitwisselen en samen het leven te ervaren. Waarom vind men het dan vreemd dat mensen er op een gegeven moment gewoon niet meer tegen kunnen. Hoe kun je jezelf nu sterk vinden of maken als je bij vergelijking met iedere dag die verstrijkt meer en meer afwijkt van de norm en dus een steeds rottiger gevoel krijgt.
Op dit moment heb ikzelf het idee gekregen dat ik nooit meer iemand ga vinden naast mijn kat. Dat ik altijd alleen zal blijven en nooit iemand voor mijzelf zal hebben. Behoeftes en bepaalde intimiteiten daargelaten, iedereen over 1 kam strijken of gaan vergelijken met een sterke vrouw zoals jij je voordoet (niet dat ik je niet geloof) is geen optie en een erg oppervlakkige gedachtegang.
TS heeft het begrijpelijk moeilijk en het enige wat ik lees in dit topic is geen begrip (want blijkbaar stelt hij zich aan?) maar de spot met de beste man drijven, zelfs het gaan vergelijken van TS met die moordenaar in Amerika.
Onnodig
Gaat ook niet werken als er een psychologische blokkade is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:17 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Maar de prikkel en de mogelijkheid om die keuze te maken krijgen ze dan voorgeschoteld. Iets wat wij dan niet zouden hebben.
Als flirten niet zo gemakkelijk gaat he
Ik hoop van harte dat je die gedachtegang en motivatie vast weet te houden totdat je iemand tegenkomt waar je die klik mee hebt wat je zoekt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:19 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Oké, duidelijk verwoord. Ik begrijp ook wel wat je bedoelt. Het is niet zo dat ik altijd maar sterk ben hoor. Maar wel redelijk rationeel. Het is een gegeven dat je jezelf niet van het ene op het andere moment een relatie kan geven. Dus wat moet je dan? Wat mij betreft ga je dan proberen ervoor te zorgen dat je toch iets goeds overhoudt aan deze periode. Voor mij is dat 'krachtig worden', voor iemand anders is dat misschien reizen o.i.d.
Dat het moeilijk is, snap ik bestMaar het is wel goed om in ieder geval te streven naar iets positiefs toch? Daarmee houd je jezelf ook positief.
Het afwijken van de norm... tja, dat is een lastige. Zelf ben ik wel iemand van "er bestaat geen scherpe norm. Ieders levenspad is anders". Dat de buitenwereld soms wel oordeelt naar die norm is in feite onterecht. Zij zijn jou/mij niet en kunnen er dus niet over oordelen.
Maar goed, gezien mijn lage energieniveau (en lichte slechthorendheid) ontwikkel ik me sowieso op alle fronten wat anders dan gemiddeld. Soms sneller, soms trager. Dat went. Maar heb ook echt wel periodes gehad dat ik mezelf veel vergeleek met de mensen om me heen. En nog wel neigingen hoor, maar nu corrigeer ik het. Het maakt je niet gelukkiger. Acceptatie maakt het al een stuk makkelijker.
Na 10min in gesprek te zijn met haar over koetjes en kalfjes...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:01 schreef papernote het volgende:
Maar die dame van gisteren, waarom wees die je af dan?
edit: laat ik het anders vragen: waarom had ze je niet moeten afwijzen?
Bedanktquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:23 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je die gedachtegang en motivatie vast weet te houden totdat je iemand tegenkomt waar je die klik mee hebt wat je zoekt.
Sterke vrouw!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:19 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Oké, duidelijk verwoord. Ik begrijp ook wel wat je bedoelt. Het is niet zo dat ik altijd maar sterk ben hoor. Maar wel redelijk rationeel. Het is een gegeven dat je jezelf niet van het ene op het andere moment een relatie kan geven. Dus wat moet je dan? Wat mij betreft ga je dan proberen ervoor te zorgen dat je toch iets goeds overhoudt aan deze periode. Voor mij is dat 'krachtig worden', voor iemand anders is dat misschien reizen o.i.d.
Dat het moeilijk is, snap ik bestMaar het is wel goed om in ieder geval te streven naar iets positiefs toch? Daarmee houd je jezelf ook positief.
Het afwijken van de norm... tja, dat is een lastige. Zelf ben ik wel iemand van "er bestaat geen scherpe norm. Ieders levenspad is anders". Dat de buitenwereld soms wel oordeelt naar die norm is in feite onterecht. Zij zijn jou/mij niet en kunnen er dus niet over oordelen.
Maar goed, gezien mijn lage energieniveau (en lichte slechthorendheid) ontwikkel ik me sowieso op alle fronten wat anders dan gemiddeld. Soms sneller, soms trager. Dat went. Maar heb ook echt wel periodes gehad dat ik mezelf veel vergeleek met de mensen om me heen. En nog wel neigingen hoor, maar nu corrigeer ik het. Het maakt je niet gelukkiger. Acceptatie maakt het al een stuk makkelijker.
Iemand die zo reageert als haar is jouw aandacht toch niet waard. Wees blij dat je er al na 10 minuten vanaf wasquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:23 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Na 10min in gesprek te zijn met haar over koetjes en kalfjes...
Zei ze (arrogant): je hebt me niet overtuigd.
Ik zei: huh, van wat?
Ze zei: doei en liep weg...
Ik dacht:
ten eerste, wtf denkt ze niet wel dat ze is, dat ik haar moet overtuigen? Van wat? Om haar voor me te winnen? Ze kan door de stront zakken
ik ga niet een dame zitten overtuigen. Kut arrogant wijf.
ik was beleefd, was oprecht geïnteresseerd, we lachten en kijk hoe denigrerend als een stuk vuil of "1 vd vele" je wordt behandeld
ik zweer, als er een alternatief bestond voor de vrouwen, dan zou ik t nemen. Deze onmenselijkheid loopt me de spuigaten uit
Zo! Dat lijkt inderdaad pure arrogantie. Maar je kan het ook zo bekijken: je wist nu al na tien minuten hoe ze kan reageren en niet pas na een paar weken/maanden. Die reactie is belachelijk, maar zo zijn lang niet alle vrouwen. Vervelende ervaring met een vrouw die weinig respect toont.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:23 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ik dacht:
ten eerste, wtf denkt ze niet wel dat ze is, dat ik haar moet overtuigen? Van wat? Om haar voor me te winnen? Ze kan door de stront zakken
ik was beleefd, was oprecht geïnteresseerd, we lachten en kijk hoe denigrerend als een stuk vuil of "1 vd vele" je wordt behandeld
ik zweer, als er een alternatief bestond voor de vrouwen, dan zou ik t nemen. Deze onmenselijkheid loopt me de spuigaten uit
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:25 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
BedanktIk hoop voor jou dat je gauw iemand ontmoet om dingen me te delen, samen te ervaren. En dat je het er tot die tijd niet al te moeilijk mee hebt. Zou jammer zijn!
Amai wat een reactie van die vrouw zeg!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:23 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Ik dacht:
spreken met meerdere dames, wordt je niet in dank afgenomen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:29 schreef papernote het volgende:
[..]
Iemand die zo reageert als haar is jouw aandacht toch niet waard. Wees blij dat je er al na 10 minuten vanaf was. Op naar de volgende!
Serieus... trek het je niet persoonlijk aan. Kijk, als je de hele avond 100% je zinnen zet op één dame en ze reageert zo; tsja, dat is kut. Maar het is ook jouw fout: je moet je niet 100% richten op één dame. Spreid je kansen, praat met meerdere dames. Is ze niet interessant, dan kap je het af en ga je verder. Kapt zij het af: geen probleem, dan ging het blijkbaar toch niet werken. Ga je weer verder.
Iedereen ter wereld is het er over eens dat je het met sommige mensen beter kunt vinden dan met anderen. Geen probleem, zo werkt het nu eenmaal. Als iemand het niet goed met jou kan vinden: lekker boeiend. Dat gebeurd zo vaak. Maar ja... als je jezelf er zo over op gaat winden, dan is het toch echt jouw eigen probleem.
Nou... als iedereen per avond maar met één persoon mag praten, dan wordt het nogal een saaie boel hè?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:38 schreef voda1987 het volgende:
[..]
spreken met meerdere dames, wordt je niet in dank afgenomen.
Met de volgende reacties:
"je praat met meerdere of ben je er zo'n 1"
Of "ik zag dat je met die en die praatte, hoe ging dat"
Aargh. Fuck.
ik ga slapen
Ik hoop dat je wel ooit 1 vrouw tegenkomt die eens normaal doet en die je leuk vindt. Laat het allemaal wat rusten , morgen weer een ander dag.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:38 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Aargh. Fuck.
ik ga slapen
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:14 schreef trovey het volgende:
Met deze houding ga je het wel redden bij de vrouwtjes.Ga naar een psycholoog toe als je dit soort gedrag gaat vertonen want gezond is het niet.
Dit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:21 schreef Seam het volgende:
Je eisen bijstellen. Gewoon een lelijke troll pakken en daarna steeds hoger proberen te gaan.
Dit dus..quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:40 schreef CruisinDen het volgende:
Zo krijg je nooit een vriendin, en logisch ook. Je moet geen meisje willen om de leegte op te vullen, maar om het meisje zelf.
Dat hoeft overigens niet perse slecht te zijn he!.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:38 schreef voda1987 het volgende:
[..]
Aargh. Fuck.
ik ga slapen
Yep, een man met een pikzwart beeld over vrouwen en een kort lontje, natuurlijk koppelen we die aan onze vriendinnetjes.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 04:55 schreef kwiwi het volgende:
Een wanhopige, gelovige en agressieve man. Wie laat dat nou lopen...![]()
Nog een paar afwijzingen erbij en we zien z'n verhaal over een tijdje terug in Criminal Minds.
Nou....dat noem ik anders wel 2 "mooie" afkomsten zegquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:24 schreef voda1987 het volgende:
[..]
daar moet je t mee doen.
Waar komt dit vandaan? Kort lontje? Agressief? Lees ik ergens overheen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 06:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Yep, een man met een pikzwart beeld over vrouwen en een kort lontje, natuurlijk koppelen we die aan onze vriendinnetjes.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:48 schreef Amethyste het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaan? Kort lontje? Agressief? Lees ik ergens overheen?
Lijkt me dat daar het 'agressief' en 'kort lontje' vandaan komt. Waar ik het overigens wel mee eens benquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:12 schreef voda1987 het volgende:
Gister was ik zo boos (na een afwijzing van een dame) dat ik de spiegel heb kapot geslagen met me hand....
Ah , dat had ik even over het hoofd gezien.. Ik kan zijn ergernis wel begrijpen.. (niet dat ik het goedkeur).quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me dat daar het 'agressief' en 'kort lontje' vandaan komt. Waar ik het overigens wel mee eens ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |