Ik speel enkel afentoe bf3, waar ik echt geen reet van bak, en soms wat total war empire. Die dingen waar je echt in een ander wereld beland trekken (hiihi) mee totaal niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Zo van ik heb nooit spelletjes gespeeld.
Waarom niet? Is mooi tochquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef voederbietel het volgende:
Die dingen waar je echt in een ander wereld beland trekken (hiihi) mee totaal niet.
laterquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga er van door mensjes. Have a good day.x
Dat doe ik vaak. Gaat per ongeluk. Sluiten en centraal staan vlak onder elkaar en soms zie ik het niet goed, of verschuift het net als de pagina laadt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Werd dit topic nou gesloten voor 2 seconden?
Jammer dat het alleen audio is, dat moet een heel schouwspel zijn geweest.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:04 schreef Chai het volgende:
http://nos.nl/audio/65414(...)erug-in-de-tijd.html
Hier was ik vanochtend bij. Incl. paard en raar pakje.
Bekrompen boer ben je toch ook.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, vind dat gewoon raar.
Tijd voor een leesbril.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat doe ik vaak. Gaat per ongeluk. Sluiten en centraal staan vlak onder elkaar en soms zie ik het niet goed, of verschuift het net als de pagina laadt.
Dromen is ook een andere dimensiequote:Op donderdag 29 mei 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon niet als ontspannend ervaren omdat je het niet uit kunt zetten denk ik.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Bekrompen boer ben je toch ook.
Misschien heeft hij gewoon trillende handen.quote:
Deze snap ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon niet als ontspannend ervaren omdat je het niet uit kunt zetten denk ik.
Als ik muziek luister kan ik mega goed ontspannen omdat ik in die muziek op kan gaan, zelfde is met films. Maar muziek en films zijn op gegeven moment gewoon af. Zo'n artifical wereld stopt nooit.quote:
Die ben ik op het moment allemaal kwijtquote:
Had ik van jou niet verwacht, dacht dat je meer open-minded zou zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Touwtje en om je nek hangen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die ben ik op het moment allemaal kwijt.
Oh, op die manier.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik muziek luister kan ik mega goed ontspannen omdat ik in die muziek op kan gaan, zelfde is met films. Maar muziek en films zijn op gegeven moment gewoon af. Zo'n artifical wereld stopt nooit.
Nee niet naar anderen, ik kan er zelf gewoon niks mee. Ik heb het wel eens geprobeerd hoor, zulke dingen. Maar ik wil een moment ervaren, en zo'n spel is niet een moment maar een langdurig iets. Dat vind ik ook zo verrot aan dronken zijn tegenwoordig, je kunt het niet uitzetten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Had ik van jou niet verwacht, dacht dat je meer open-minded zou zijn
Weleens geprobeerd ja, want ik raak die dingen in net zo'n tempo kwijt als ik vroeger aanstekers kwijt raakte, maar daar werd ik tamelijk gestoord van.quote:
O ok. Nee, voor mij is dit ook de eerste keer hoor. Speel sowieso niet graag PC-games (of Mac in mijn gevalquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee niet naar anderen, ik kan er zelf gewoon niks mee.
Welke games speel jij?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O ok. Nee, voor mij is dit ook de eerste keer hoor. Speel sowieso niet graag PC-games (of Mac in mijn geval)
Waar zijn de tijden dat je gewoon op een knopje kon drukken en niet meer dronken was?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee niet naar anderen, ik kan er zelf gewoon niks mee. Ik heb het wel eens geprobeerd hoor, zulke dingen. Maar ik wil een moment ervaren, en zo'n spel is niet een moment maar een langdurig iets. Dat vind ik ook zo verrot aan dronken zijn tegenwoordig, je kunt het niet uitzetten.
Haha nee, vroeger kon ik daar gewoon beter mee omgaan denk ik. Ik vind het sowieso lastig om te ontspannen en me dus over te geven als het ware. Met dronken zijn is dat nog veel erger.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat je gewoon op een knopje kon drukken en niet meer dronken was?
Laatste tijd niets meer, heb het te druk met mn studie. Dit spel speel ik nu omdat het moet. Vroeger speelde ik graag Kingdom Hearts en Beyond Good&Evil (en GTAquote:
Die zijn er nooit geweestquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat je gewoon op een knopje kon drukken en niet meer dronken was?
Maar wel halve nachten op FOK! verslijten?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Laatste tijd niets meer, heb het te druk met mn studie. Dit spel speel ik nu omdat het moet. Vroeger speelde ik graag Kingdom Hearts en Beyond Good&Evil (en GTA) Was verder nooit een ''gamer'' ofzo
Hier heb ik geen drang om te presterenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:47 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar wel halve nachten op FOK! verslijten?
Kingdom hearts heb ik ook gespeeld. Zeer vermakelijk geweest.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Laatste tijd niets meer, heb het te druk met mn studie. Dit spel speel ik nu omdat het moet. Vroeger speelde ik graag Kingdom Hearts en Beyond Good&Evil (en GTA) Was verder nooit een ''gamer'' ofzo
Wordt anders altijd veel van je verwacht.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hier heb ik geen drang om te presteren
Niet de drang hebben om immer kwaliteit te postenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hier heb ik geen drang om te presteren
quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wordt anders altijd veel van je verwacht.
niet gewoon vrede hebben met het kutuser-zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Niet de drang hebben om immer kwaliteit te posten
Ik ben doorgaans wel een kut user hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
niet gewoon vrede hebben met het kutuser-zijn
kon ik dat maar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
niet gewoon vrede hebben met het kutuser-zijn
veel maagdjes hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:56 schreef housesoftheholy het volgende:
uiteindelijk is elke FOK!ker per definitie een kutuser
katerquote:
hehehquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zaktabak is ook nog steeds passed out van z'n base pipe.
Ja, dus?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
je was gister toch gewoon bij de nachtbagger aanwezig?
Dat is toch iedere avond zo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb je zoveel bieries achter je computer geklapt dan?
Ja. heb sowieso nog tot half 6 ofzo documentaires en wat skatefilms gekeken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb je zoveel bieries achter je computer geklapt dan?
Heeft jouw vriendin hetzelfde slaappatroon eigenlijk?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja. heb sowieso nog tot half 6 ofzo documentaires en wat skatefilms gekeken.
Oh, oké. Najah, moet kunnen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja. heb sowieso nog tot half 6 ofzo documentaires en wat skatefilms gekeken.
Meestal stronken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, maar in neem niet aan dat hij iedere avond dronken achter zijn PC zit.
Nee, die gaat meestal rond 1 uur naar bed.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendin hetzelfde slaappatroon eigenlijk?
Ach ja met die drank impotentie maakt dat in wezen ook weinig uit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, die gaat meestal rond 1 uur naar bed.
Valt wel mee hoor, denk dat ik het gister wat te snel achter elkaar heb gedronken. Of verder te weinig gedronken ofzo. Heb kkkoppijn in ieder geval.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja met die drank impotentie maakt dat in wezen ook weinig uit.
Wel sneu dat die kerel op die foto's zichzelf gewoon vermaakt en vervolgens op deze manier op internet terug te vinden isquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Deze is al te lang niet gepost
[ afbeelding ]
Wat is er sneu aan dan? Heb alleen maar respect voor die kerel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel sneu dat die kerel op die foto's zichzelf gewoon vermaakt en vervolgens op deze manier op internet terug te vinden is. Of zit er nog een begeleidend verhaal bij?
Is volgens mij een user hier, maar weet even niet meer wie.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel sneu dat die kerel op die foto's zichzelf gewoon vermaakt en vervolgens op deze manier op internet terug te vinden is. Of zit er nog een begeleidend verhaal bij?
Heeft 'ie het zelf gemaakt/gepost?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:14 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat is er sneu aan dan? Heb alleen maar respect voor die kerel.
Weet ik niet, zou kunnen. Die foto's heeft hij volgens mij wel zelf op FOK! gepost.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heeft 'ie het zelf gemaakt/gepost?
Dat was jij toch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is volgens mij een user hier, maar weet even niet meer wie.
quote:
Hij ziet er precies zo uit als ik me jou inbeeld.quote:
Die foto is honderd jaar ouder dan dat ik überhaupt op FOK! zitquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:22 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Hij ziet er precies zo uit als ik me jou inbeeld.
Als je het niet publiekelijk durft toe te geven mag het ook via dm hoor.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:22 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Hij ziet er precies zo uit als ik me jou inbeeld.
Als je het niet publiekelijk durft toe te geven mag het ook via dm hoor.
quote:
Wat?quote:
quote:
quote:
Nee.quote:
Je raaskalt gewoon. Gek.quote:
kweetnietquote:
Nee hoor, voeder.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat klopt, soms snap ik gewoon helemaal niks van alles.
houdoequote:
Geen haat verder. Ik beleefde alleen intens plezier aan GTA Vice City en dat heb ik met de latere versies niet meer echt op dezelfde manier gehad. Maar dat heeft waarschijnlijk meer met mij te makenquote:
Wat is er fout aanquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als jij net zo goed kan voorspellen als spellen, geloof ik er weinig van.
Wordt is met dt, domme doos.quote:
Ik denk dat dat wel een algemene tendens in jouw leven is, dat je je niet wilt, of misschien wel niet kunt, aanpassen aan sociaal wenselijk gedrag. En dan is sociaal wenselijk gedrag natuurlijk zwaar overrated en niet echt interessant, misschien kan ik beter zeggen dat je moeite hebt met het herkennen van sociaal onwenselijk gedrag.quote:
Geen moeite meequote:Op donderdag 29 mei 2014 15:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel een algemene tendens in jouw leven is, dat je je niet wilt, of misschien wel niet kunt, aanpassen aan sociaal wenselijk gedrag. En dan is sociaal wenselijk gedrag natuurlijk zwaar overrated en niet echt interessant, misschien kan ik beter zeggen dat je moeite hebt met het herkennen van sociaal onwenselijk gedrag.
Mongool dus.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel een algemene tendens in jouw leven is, dat je je niet wilt, of misschien wel niet kunt, aanpassen aan sociaal wenselijk gedrag. En dan is sociaal wenselijk gedrag natuurlijk zwaar overrated en niet echt interessant, misschien kan ik beter zeggen dat je moeite hebt met het herkennen van sociaal onwenselijk gedrag.
Ik denk dat je verder komt als je het gedrag waarmee je jezelf in de vingers snijdt leert te herkennen.quote:
Is goed jongenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat je verder komt als je het gedrag waarmee je jezelf in de vingers snijdt leert te herkennen.
Daar is het al, de ananas voor mij heeft zelfs nog meer sociale capaciteiten. Alleen al door niks te zeggen, te staan en er zo mooi uit te zien.quote:
Een heel verhaal eraan besteed, laat die arme Dima met rustquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Daar is het al, de ananas voor mij heeft zelfs nog meer sociale capaciteiten. Alleen al door niks te zeggen, te staan en er zo mooi uit te zien.
Gelukkig ben je op FOK! op de goede plek voor sociaal onwenselijk gedrag doe het alleen dan wel met satire zoals klapmongolen zoals Hoink, Guus_Geluk, Jemappeleweeikhet, 2Nutz doen of zoals mij met charme en (droge) humor ipv zo te reageren zoals Dima en elke ander iemand met minderwaardigheidscomplex doet door tegen iedereen zijn benen te schoppen en een krampachtig en sneue poging naar geaccepteerd worden doen.
Je bent gewoon te dom om het te begrijpen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:34 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Een heel verhaal eraan besteed, laat die arme Dima met rust
Ik hou me weer met andere dingen bezig, maakt mij dat dom?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je bent gewoon te dom om het te begrijpen.![]()
En heb niks tegen Dima of jou, jullie zijn net zo relevant als die ananas voor mij.
Had iemand hier niet een keer jouw Badoo-account ofzo gepost?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:41 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik hou me weer met andere dingen bezig, maakt mij dat dom?
Nee. Ik ben niet degene die op allerlei datingsites zit in de hoop zo een jongen te scoren.
In tegenstelling tot jou ben ik ook niet hopeloos op zoek en wacht ik gewoon af
Hot or Notquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had iemand hier niet een keer jouw Badoo-account ofzo gepost?
Zoiets in ieder geval, dus blondje is weer eens hypocriet aan het lullen.quote:
Ik heb niets tegen verstandelijk gehandicapten, maar als ze dit gedrag gaan vertonen wens ik ze niets liever dan een fijne Hemelvaartsdag toequote:Op donderdag 29 mei 2014 15:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoiets in ieder geval, dus blondje is weer eens hypocriet aan het lullen.
Welke ander dingen? Je bent hier bezig met posten en gedraagt je als een malloot.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:41 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik hou me weer met andere dingen bezig, maakt mij dat dom?
Thafuck?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:41 schreef Blondje_93 het volgende:
Nee. Ik ben niet degene die op allerlei datingsites zit in de hoop zo een jongen te scoren.
Je bedoelt dat ik vaak genoeg scoor? En zou lang blijven wachten vooral met zo'n kutkarakter.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:41 schreef Blondje_93 het volgende:
In tegenstelling tot jou ben ik ook niet hopeloos op zoek en wacht ik gewoon af
quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen verstandelijk gehandicapten, maar als ze dit gedrag gaan vertonen wens ik ze niets liever dan een fijne Hemelvaartsdag toe
Verstandelijk gehandicapt, serieusquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen verstandelijk gehandicapten, maar als ze dit gedrag gaan vertonen wens ik ze niets liever dan een fijne Hemelvaartsdag toe
hehequote:Op donderdag 29 mei 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe is het met Femmy?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Welke ander dingen? Je bent hier bezig met posten en gedraagt je als een malloot.
[..]
Thafuck?
[..]
Je bedoelt dat ik vaak genoeg scoor? En zou lang blijven wachten vooral met zo'n kutkarakter. [ afbeelding ]
Wait whut what, is klb geen datingsite?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:41 schreef Blondje_93 het volgende:
Nee. Ik ben niet degene die op allerlei datingsites zit
Hehe.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Foksters willen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wait whut what, is klb geen datingsite?
Wil je daarmee insinueren dat gelovigen verstandelijk gehandicapt zijn?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Scherpppp.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:53 schreef Yiha het volgende:
[..]
Wil je daarmee insinueren dat gelovigen verstandelijk gehandicapt zijn?
Verslikt in m'n pizzaquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo dichtbijquote:Een steekpartij in een flat in Leidschendam heeft donderdagochtend vroeg het leven gekost aan een 18-jarige vrouw. De politie arresteerde een 22-jarige man uit diezelfde plaats.
De steekpartij had plaats aan de Dijkgraafstraat, bericht het ANP.
De vrouw werd omstreeks 04.30 uur 's nachts zwaargewond aangetroffen. Hulpdiensten deden nog een vergeefse poging de vrouw te reanimeren.
Ninjaeditquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat soort shit gebeurd toch dagelijks in de grote stad?
Dat bedoel ik, hier ligt af en toe een koe of een bezopen automobilist in de ringvaart, big deal.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ninjaedit
Paar jaar geleden was er bij mij om de hoek ook een meisje doodgestoken. Zag toen ik volgende dag nietsvermoedend naar de tram liep dat van alles was afgezet. En die juwelier die toen was doodgeschoten was ook dichtbij. #ghettoproblems
Zeker weinig kleurlingen daar?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hier ligt af en toe een koe of een bezopen automobilist in de ringvaart, big deal.
Hosselaar.Woenselquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:09 schreef deadprez het volgende:
In Woensel was dit soort shit dagelijkse kost mi mang.
Valt wel mee, ik zat vroeger met allemaal mocro's in het voetbalteam.quote:
Die post nu als verdacht.individu toch?quote:
BT is toch de enige alpha hier?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat bleek in reallife ook al zo'n ecto nerdje te zijn tochal die zehma mensen hier
Hij had geen swag voor 2011quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
BT is toch de enige alpha hier?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:15 schreef Yiha het volgende:
[ afbeelding ]
Crimescene, vorig jaar, hier 100m verderop.
Ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die post nu als verdacht.individu toch?
Ho, ho hij had wel Titta gehosseld.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat bleek in reallife ook al zo'n ecto nerdje te zijn tochal die zehma mensen hier
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:17 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Weet het nog goed, doorgesneden remkabel waarschijnlijk door graan mafia.
Ho, ho ik weet hoe zij eruit zietquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ho, ho hij had wel Titta gehosseld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heftig. Snap niet dat er nog mensen zijn die een juwelierszaak willen hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:19 schreef Yiha het volgende:
[..]
Gewapende overval van een juwelierszaak. Gelukkig geen doden, wel 2 zwaargewonden.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:19 schreef wickedmen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Die het heeft een kut mentaliteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I can't, neuk liever niet dan mijzelf naar zoiets verlagen. Zo bijzonder is seks ook weer niet
Sowieso je piemel in een gat duwen waar maandelijks bloed uit komtquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die het heeft een kut mentaliteitI can't, neuk liever niet dan mijzelf naar zoiets verlagen. Zo bijzonder is seks ook weer niet
Eens.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die het heeft een kut mentaliteitI can't, neuk liever niet dan mijzelf naar zoiets verlagen. Zo bijzonder is seks ook weer niet
Goed gesproken man, jij hebt al 6 jaar lang de mogelijkheid tot dagelijkse seks, je weet echt wat we mee maken.quote:
8 jaar zelfs.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed gesproken man, jij hebt al 6 jaar lang de mogelijkheid tot dagelijkse seks, je weet echt wat we mee maken.
Hij mag er slechts eens per maand op hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Goed gesproken man, jij hebt al 6 jaar lang de mogelijkheid tot dagelijkse seks, je weet echt wat we mee maken.
Dat valt ook wel mee hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij mag er slechts eens per maand op hoor
Mortaxx je doet me blozen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij mag er slechts eens per maand op hoor
En wij hebbend ie mogelijkheid ook![]()
Oh, nu doe je mij wenen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh zo bedoelde ik het niet. Val niet op ecto's
Niks anders van een goor kapitalistisch concept van een of andere lul die meende via z'n bloed bezit op te kunnen eisen.quote:
Ik mag die man welquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks anders van een goor kapitalistisch concept van een of andere lul die meende via z'n bloed bezit op te kunnen eisen.
Witte- of rodekool?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:42 schreef anti-loper het volgende:
Net een doos met waterpijp kooltjes voor 4 euro gekocht.
Zitten 8 pakjes in. Normaal kost 1 pakje 2 euro.
????
Profit [ afbeelding ]
bloemkool tochquote:
Wondroos? Dan sta je toch te jodelen van de jeuk/pijn?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:04 schreef CristinaYang het volgende:
VEER! Voor als je sherlockt: heb je een wondje gehad bij je oor? Jeukt het ook? Zitten er blaren? Is er sprake van roodheid?
Joh af en toe doet iets gewoon een beetje pijn. Je maakt er zo nog bangquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:04 schreef CristinaYang het volgende:
VEER! Voor als je sherlockt: heb je een wondje gehad bij je oor? Jeukt het ook? Zitten er blaren? Is er sprake van roodheid?
Werkt alleen als je VeerEli typt. Bij deze.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:04 schreef CristinaYang het volgende:
Sowieso, slechte seksquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe je het zo slechtquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit staat haar ook wel leuk
[ afbeelding ]
[..]
Oh,
quote:
Deed ik ook, bleek toch de ware niet te zijn.quote:
Hmm misschien dit principe laten varen dan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Deed ik ook, bleek toch de ware niet te zijn.
Hoeft niet, kan altijd een nieuwe ware komen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm misschien dit principe laten varen dan.
Jij roept altijd kedeng kedeng oeoe tussendoor?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:59 schreef Salatrel het volgende:
Kan ik je ergens mee helpen mortaxx? Ik ben namelijk expert op gebied vAn slechte sex!
en kilometers remspoor plakken achter haar oor.....quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij roept altijd kedeng kedeng oeoe tussendoor?
Zo lang ga ik niet wachten johquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:01 schreef tetouaribo het volgende:
Beste blijven jullie maagd tot het huwelijk.
Fijn, kan ik met een gerust hart slapenquote:
hard ja?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Fijn, kan ik met een gerust hard slapen
Ik denk zelfs dat zij het er niet mee eens zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie passen best bij elkaar vind ik
Chloroform en Modus zijn het hier mee eens
Hij zei in een ander topic dat hij je aantrekkelijk vindt, DM hem maar voor meer informatie.quote:
Oké.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie passen best bij elkaar vind ik
Chloroform en Modus zijn het hier mee eens
Gekkiequote:Op donderdag 29 mei 2014 18:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij zei in een ander topic dat hij je aantrekkelijk vindt, DM hem maar voor meer informatie.
Ja, gek hè, ik kon het mij ook totaal niet voorstellen.quote:
Denken dat ik dit geloofquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, gek hè, ik kon het mij ook totaal niet voorstellen.
Goedgelovigheid is een wijdverspreid fenomeen onder de intellectueel uitgedaagde medemens.quote:
Bedoel je feromoonquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Goedgelovigheid is een wijdverspreid fenomeen onder de intellectueel uitgedaagde medemens.
Swag een beetjequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ho, ho hij had wel Titta gehosseld.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:19 schreef deadprez het volgende:
Is titta dat dikke wijf op die ene foto naast madjack?
Gewoon 20 mud aardappels pressenquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
Oh en een terechte klacht voor m'n bois and girls. De gym was dicht :S
Ga zo wel even pushups doen. Beetje pumped zijn voor hindaclub vanavond tochquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon 20 mud aardappels pressen.
Ik zit vanavond naast BT in de kerkquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga zo wel even pushups doen. Beetje pumped zijn voor hindaclub vanavond toch
quote:
Daarna clubbenquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zit vanavond naast BT in de kerk.
En dat op een dag als vandaag. Heiden.quote:
Chimi's in de zevende hemel brengen. Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dat op een dag als vandaag. Heiden.
Hehe.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chimi's in de zevende hemel brengen. Ik zie het probleem niet
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chimi's in de zevende hemel brengen. Ik zie het probleem niet
kom hier Trainen danquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
Oh en een terechte klacht voor m'n bois and girls. De gym was dicht :S
Wat is het voordeel van die dingen t.o.v. gewone halters?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan ben ik straks zeker ook zwanger :S
Ik denk dat ik kettlebells ga aanschaffen
Weet ik niet preciesquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van die dingen t.o.v. gewone halters?
Ohquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet ik niet preciesik vind het vooral makkelijker.
Heb ik ook, tot 10 kg maar doe er eigenlijk nooit wat meequote:Op donderdag 29 mei 2014 21:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh. Ik heb zo'n kleine halter, niet verder vertellen, past niet goed bij m'n imago.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan ben ik straks zeker ook zwanger :S
Ik denk dat ik kettlebells ga aanschaffen
Ja maar dan gewoon niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zaktabak is ook nog steeds passed out van z'n base pipe.
Wow je bent echt bijna 24 uur onder zeil geweest van die troep, zou je niet eens serieuze hulp zoeken?quote:
Plsquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wow je bent echt bijna 24 uur onder zeil geweest van die troep, zou je niet eens serieuze hulp zoeken?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet ik niet preciesik vind het vooral makkelijker.
Ik heb vernomen dat ze juist geen seks hadden, omdat ze dat 'vies' vond of een trauma had van vroeger idk precies wat het was. En naaktfoto's naar andere FOK!kers sturen terwijl ze bezet wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk als je wilt squatten hoef je geen barbell vol te laden maar pak je gewoon twee kettleballsquote:
Meisje die als laatste gepost heeft in US is familie van jou zeker?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Nice. Tevens beter omdat je je grip en daarmee je onderarm traint
30 day squat challenge jwzquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
En om nou squatrack, bankjes, barbell etc aan te schaffen voor thuis is ook wat overdreven denk ik
Zoek gewoon een hobby die je wél leuk vindt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk als je wilt squatten hoef je geen barbell vol te laden maar pak je gewoon twee kettleballs
Het is geen hobbyquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Zoek gewoon een hobby die je wél leuk vindt.
Neger alsjeblieftquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wow je bent echt bijna 24 uur onder zeil geweest van die troep, zou je niet eens serieuze hulp zoeken?
Stahp! Please.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er stond net bitch, maar ik ben geen neger, ik ben mocro.
Heb je iets tegen Marokkanen ofzo?quote:
Dayummmm maar je verwart haar met een andere Fokster die ook in dat groepje zat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat ze juist geen seks hadden, omdat ze dat 'vies' vond of een trauma had van vroeger idk precies wat het was. En naaktfoto's naar andere FOK!kers sturen terwijl ze bezet was
Is het gewoon algemeen bekend dat Zaktabak iets tegen Marokkanen heeft of spreek je nu voor jezelf?quote:
quote:
mehquote:
Pron, net als in een stuk of 10 andere topics.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:51 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
KLB / This is the end
Wat stond hier?
oh.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pron, net als in een stuk of 10 andere topics.
Heel wat gemist dusquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pron, net als in een stuk of 10 andere topics.
Zat al met mijn broek op mijn enkels, opeens al die topics weg.quote:
Bedankt Frankquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zat al met mijn broek op mijn enkels, opeens al die topics weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |