Geen haat verder. Ik beleefde alleen intens plezier aan GTA Vice City en dat heb ik met de latere versies niet meer echt op dezelfde manier gehad. Maar dat heeft waarschijnlijk meer met mij te makenquote:
Wat is er fout aanquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:10 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als jij net zo goed kan voorspellen als spellen, geloof ik er weinig van.
Wordt is met dt, domme doos.quote:
Ik denk dat dat wel een algemene tendens in jouw leven is, dat je je niet wilt, of misschien wel niet kunt, aanpassen aan sociaal wenselijk gedrag. En dan is sociaal wenselijk gedrag natuurlijk zwaar overrated en niet echt interessant, misschien kan ik beter zeggen dat je moeite hebt met het herkennen van sociaal onwenselijk gedrag.quote:
Geen moeite meequote:Op donderdag 29 mei 2014 15:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel een algemene tendens in jouw leven is, dat je je niet wilt, of misschien wel niet kunt, aanpassen aan sociaal wenselijk gedrag. En dan is sociaal wenselijk gedrag natuurlijk zwaar overrated en niet echt interessant, misschien kan ik beter zeggen dat je moeite hebt met het herkennen van sociaal onwenselijk gedrag.
Mongool dus.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel een algemene tendens in jouw leven is, dat je je niet wilt, of misschien wel niet kunt, aanpassen aan sociaal wenselijk gedrag. En dan is sociaal wenselijk gedrag natuurlijk zwaar overrated en niet echt interessant, misschien kan ik beter zeggen dat je moeite hebt met het herkennen van sociaal onwenselijk gedrag.
Ik denk dat je verder komt als je het gedrag waarmee je jezelf in de vingers snijdt leert te herkennen.quote:
Is goed jongenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat je verder komt als je het gedrag waarmee je jezelf in de vingers snijdt leert te herkennen.
Daar is het al, de ananas voor mij heeft zelfs nog meer sociale capaciteiten. Alleen al door niks te zeggen, te staan en er zo mooi uit te zien.quote:
Een heel verhaal eraan besteed, laat die arme Dima met rustquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Daar is het al, de ananas voor mij heeft zelfs nog meer sociale capaciteiten. Alleen al door niks te zeggen, te staan en er zo mooi uit te zien.
Gelukkig ben je op FOK! op de goede plek voor sociaal onwenselijk gedrag doe het alleen dan wel met satire zoals klapmongolen zoals Hoink, Guus_Geluk, Jemappeleweeikhet, 2Nutz doen of zoals mij met charme en (droge) humor ipv zo te reageren zoals Dima en elke ander iemand met minderwaardigheidscomplex doet door tegen iedereen zijn benen te schoppen en een krampachtig en sneue poging naar geaccepteerd worden doen.
Je bent gewoon te dom om het te begrijpen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:34 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Een heel verhaal eraan besteed, laat die arme Dima met rust
Ik hou me weer met andere dingen bezig, maakt mij dat dom?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je bent gewoon te dom om het te begrijpen.![]()
En heb niks tegen Dima of jou, jullie zijn net zo relevant als die ananas voor mij.
Had iemand hier niet een keer jouw Badoo-account ofzo gepost?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:41 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik hou me weer met andere dingen bezig, maakt mij dat dom?
Nee. Ik ben niet degene die op allerlei datingsites zit in de hoop zo een jongen te scoren.
In tegenstelling tot jou ben ik ook niet hopeloos op zoek en wacht ik gewoon af
Hot or Notquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had iemand hier niet een keer jouw Badoo-account ofzo gepost?
Zoiets in ieder geval, dus blondje is weer eens hypocriet aan het lullen.quote:
Ik heb niets tegen verstandelijk gehandicapten, maar als ze dit gedrag gaan vertonen wens ik ze niets liever dan een fijne Hemelvaartsdag toequote:Op donderdag 29 mei 2014 15:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoiets in ieder geval, dus blondje is weer eens hypocriet aan het lullen.
Welke ander dingen? Je bent hier bezig met posten en gedraagt je als een malloot.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:41 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik hou me weer met andere dingen bezig, maakt mij dat dom?
Thafuck?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:41 schreef Blondje_93 het volgende:
Nee. Ik ben niet degene die op allerlei datingsites zit in de hoop zo een jongen te scoren.
Je bedoelt dat ik vaak genoeg scoor? En zou lang blijven wachten vooral met zo'n kutkarakter.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:41 schreef Blondje_93 het volgende:
In tegenstelling tot jou ben ik ook niet hopeloos op zoek en wacht ik gewoon af
quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen verstandelijk gehandicapten, maar als ze dit gedrag gaan vertonen wens ik ze niets liever dan een fijne Hemelvaartsdag toe
Verstandelijk gehandicapt, serieusquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen verstandelijk gehandicapten, maar als ze dit gedrag gaan vertonen wens ik ze niets liever dan een fijne Hemelvaartsdag toe
hehequote:Op donderdag 29 mei 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |