Hoe is het met Femmy?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Welke ander dingen? Je bent hier bezig met posten en gedraagt je als een malloot.
[..]
Thafuck?
[..]
Je bedoelt dat ik vaak genoeg scoor? En zou lang blijven wachten vooral met zo'n kutkarakter. [ afbeelding ]
Wait whut what, is klb geen datingsite?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:41 schreef Blondje_93 het volgende:
Nee. Ik ben niet degene die op allerlei datingsites zit
Hehe.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen verstandelijk gehandicapten, maar als ze dit gedrag gaan vertonen wens ik ze niets liever dan een fijne Hemelvaartsdag toe
Foksters willen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wait whut what, is klb geen datingsite?
Wil je daarmee insinueren dat gelovigen verstandelijk gehandicapt zijn?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen verstandelijk gehandicapten, maar als ze dit gedrag gaan vertonen wens ik ze niets liever dan een fijne Hemelvaartsdag toe
Scherpppp.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:53 schreef Yiha het volgende:
[..]
Wil je daarmee insinueren dat gelovigen verstandelijk gehandicapt zijn?
Verslikt in m'n pizzaquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo dichtbijquote:Een steekpartij in een flat in Leidschendam heeft donderdagochtend vroeg het leven gekost aan een 18-jarige vrouw. De politie arresteerde een 22-jarige man uit diezelfde plaats.
De steekpartij had plaats aan de Dijkgraafstraat, bericht het ANP.
De vrouw werd omstreeks 04.30 uur 's nachts zwaargewond aangetroffen. Hulpdiensten deden nog een vergeefse poging de vrouw te reanimeren.
Ninjaeditquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat soort shit gebeurd toch dagelijks in de grote stad?
Dat bedoel ik, hier ligt af en toe een koe of een bezopen automobilist in de ringvaart, big deal.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ninjaedit
Paar jaar geleden was er bij mij om de hoek ook een meisje doodgestoken. Zag toen ik volgende dag nietsvermoedend naar de tram liep dat van alles was afgezet. En die juwelier die toen was doodgeschoten was ook dichtbij. #ghettoproblems
Zeker weinig kleurlingen daar?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, hier ligt af en toe een koe of een bezopen automobilist in de ringvaart, big deal.
Hosselaar.Woenselquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:09 schreef deadprez het volgende:
In Woensel was dit soort shit dagelijkse kost mi mang.
Valt wel mee, ik zat vroeger met allemaal mocro's in het voetbalteam.quote:
Die post nu als verdacht.individu toch?quote:
BT is toch de enige alpha hier?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat bleek in reallife ook al zo'n ecto nerdje te zijn tochal die zehma mensen hier
Hij had geen swag voor 2011quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
BT is toch de enige alpha hier?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:15 schreef Yiha het volgende:
[ afbeelding ]
Crimescene, vorig jaar, hier 100m verderop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |