Ik speel enkel afentoe bf3, waar ik echt geen reet van bak, en soms wat total war empire. Die dingen waar je echt in een ander wereld beland trekken (hiihi) mee totaal niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Zo van ik heb nooit spelletjes gespeeld.
Waarom niet? Is mooi tochquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef voederbietel het volgende:
Die dingen waar je echt in een ander wereld beland trekken (hiihi) mee totaal niet.
laterquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga er van door mensjes. Have a good day.x
Dat doe ik vaak. Gaat per ongeluk. Sluiten en centraal staan vlak onder elkaar en soms zie ik het niet goed, of verschuift het net als de pagina laadt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Werd dit topic nou gesloten voor 2 seconden?
Jammer dat het alleen audio is, dat moet een heel schouwspel zijn geweest.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:04 schreef Chai het volgende:
http://nos.nl/audio/65414(...)erug-in-de-tijd.html
Hier was ik vanochtend bij. Incl. paard en raar pakje.
Bekrompen boer ben je toch ook.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, vind dat gewoon raar.
Tijd voor een leesbril.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat doe ik vaak. Gaat per ongeluk. Sluiten en centraal staan vlak onder elkaar en soms zie ik het niet goed, of verschuift het net als de pagina laadt.
Dromen is ook een andere dimensiequote:Op donderdag 29 mei 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon niet als ontspannend ervaren omdat je het niet uit kunt zetten denk ik.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Bekrompen boer ben je toch ook.
Misschien heeft hij gewoon trillende handen.quote:
Deze snap ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon niet als ontspannend ervaren omdat je het niet uit kunt zetten denk ik.
Als ik muziek luister kan ik mega goed ontspannen omdat ik in die muziek op kan gaan, zelfde is met films. Maar muziek en films zijn op gegeven moment gewoon af. Zo'n artifical wereld stopt nooit.quote:
Die ben ik op het moment allemaal kwijtquote:
Had ik van jou niet verwacht, dacht dat je meer open-minded zou zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Touwtje en om je nek hangen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die ben ik op het moment allemaal kwijt.
Oh, op die manier.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik muziek luister kan ik mega goed ontspannen omdat ik in die muziek op kan gaan, zelfde is met films. Maar muziek en films zijn op gegeven moment gewoon af. Zo'n artifical wereld stopt nooit.
Nee niet naar anderen, ik kan er zelf gewoon niks mee. Ik heb het wel eens geprobeerd hoor, zulke dingen. Maar ik wil een moment ervaren, en zo'n spel is niet een moment maar een langdurig iets. Dat vind ik ook zo verrot aan dronken zijn tegenwoordig, je kunt het niet uitzetten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Had ik van jou niet verwacht, dacht dat je meer open-minded zou zijn
Weleens geprobeerd ja, want ik raak die dingen in net zo'n tempo kwijt als ik vroeger aanstekers kwijt raakte, maar daar werd ik tamelijk gestoord van.quote:
O ok. Nee, voor mij is dit ook de eerste keer hoor. Speel sowieso niet graag PC-games (of Mac in mijn gevalquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee niet naar anderen, ik kan er zelf gewoon niks mee.
Welke games speel jij?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O ok. Nee, voor mij is dit ook de eerste keer hoor. Speel sowieso niet graag PC-games (of Mac in mijn geval)
Waar zijn de tijden dat je gewoon op een knopje kon drukken en niet meer dronken was?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee niet naar anderen, ik kan er zelf gewoon niks mee. Ik heb het wel eens geprobeerd hoor, zulke dingen. Maar ik wil een moment ervaren, en zo'n spel is niet een moment maar een langdurig iets. Dat vind ik ook zo verrot aan dronken zijn tegenwoordig, je kunt het niet uitzetten.
Haha nee, vroeger kon ik daar gewoon beter mee omgaan denk ik. Ik vind het sowieso lastig om te ontspannen en me dus over te geven als het ware. Met dronken zijn is dat nog veel erger.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat je gewoon op een knopje kon drukken en niet meer dronken was?
Laatste tijd niets meer, heb het te druk met mn studie. Dit spel speel ik nu omdat het moet. Vroeger speelde ik graag Kingdom Hearts en Beyond Good&Evil (en GTAquote:
Die zijn er nooit geweestquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat je gewoon op een knopje kon drukken en niet meer dronken was?
Maar wel halve nachten op FOK! verslijten?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Laatste tijd niets meer, heb het te druk met mn studie. Dit spel speel ik nu omdat het moet. Vroeger speelde ik graag Kingdom Hearts en Beyond Good&Evil (en GTA) Was verder nooit een ''gamer'' ofzo
Hier heb ik geen drang om te presterenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:47 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar wel halve nachten op FOK! verslijten?
Kingdom hearts heb ik ook gespeeld. Zeer vermakelijk geweest.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Laatste tijd niets meer, heb het te druk met mn studie. Dit spel speel ik nu omdat het moet. Vroeger speelde ik graag Kingdom Hearts en Beyond Good&Evil (en GTA) Was verder nooit een ''gamer'' ofzo
Wordt anders altijd veel van je verwacht.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hier heb ik geen drang om te presteren
Niet de drang hebben om immer kwaliteit te postenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hier heb ik geen drang om te presteren
quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wordt anders altijd veel van je verwacht.
niet gewoon vrede hebben met het kutuser-zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Niet de drang hebben om immer kwaliteit te posten
Ik ben doorgaans wel een kut user hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
niet gewoon vrede hebben met het kutuser-zijn
kon ik dat maar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
niet gewoon vrede hebben met het kutuser-zijn
veel maagdjes hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:56 schreef housesoftheholy het volgende:
uiteindelijk is elke FOK!ker per definitie een kutuser
katerquote:
hehehquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zaktabak is ook nog steeds passed out van z'n base pipe.
Ja, dus?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
je was gister toch gewoon bij de nachtbagger aanwezig?
Dat is toch iedere avond zo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb je zoveel bieries achter je computer geklapt dan?
Ja. heb sowieso nog tot half 6 ofzo documentaires en wat skatefilms gekeken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb je zoveel bieries achter je computer geklapt dan?
Heeft jouw vriendin hetzelfde slaappatroon eigenlijk?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja. heb sowieso nog tot half 6 ofzo documentaires en wat skatefilms gekeken.
Oh, oké. Najah, moet kunnen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja. heb sowieso nog tot half 6 ofzo documentaires en wat skatefilms gekeken.
Meestal stronken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, maar in neem niet aan dat hij iedere avond dronken achter zijn PC zit.
Nee, die gaat meestal rond 1 uur naar bed.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendin hetzelfde slaappatroon eigenlijk?
Ach ja met die drank impotentie maakt dat in wezen ook weinig uit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, die gaat meestal rond 1 uur naar bed.
Valt wel mee hoor, denk dat ik het gister wat te snel achter elkaar heb gedronken. Of verder te weinig gedronken ofzo. Heb kkkoppijn in ieder geval.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja met die drank impotentie maakt dat in wezen ook weinig uit.
Wel sneu dat die kerel op die foto's zichzelf gewoon vermaakt en vervolgens op deze manier op internet terug te vinden isquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Deze is al te lang niet gepost
[ afbeelding ]
Wat is er sneu aan dan? Heb alleen maar respect voor die kerel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel sneu dat die kerel op die foto's zichzelf gewoon vermaakt en vervolgens op deze manier op internet terug te vinden is. Of zit er nog een begeleidend verhaal bij?
Is volgens mij een user hier, maar weet even niet meer wie.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel sneu dat die kerel op die foto's zichzelf gewoon vermaakt en vervolgens op deze manier op internet terug te vinden is. Of zit er nog een begeleidend verhaal bij?
Heeft 'ie het zelf gemaakt/gepost?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:14 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat is er sneu aan dan? Heb alleen maar respect voor die kerel.
Weet ik niet, zou kunnen. Die foto's heeft hij volgens mij wel zelf op FOK! gepost.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heeft 'ie het zelf gemaakt/gepost?
Dat was jij toch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is volgens mij een user hier, maar weet even niet meer wie.
quote:
Hij ziet er precies zo uit als ik me jou inbeeld.quote:
Die foto is honderd jaar ouder dan dat ik überhaupt op FOK! zitquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:22 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Hij ziet er precies zo uit als ik me jou inbeeld.
Als je het niet publiekelijk durft toe te geven mag het ook via dm hoor.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:22 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Hij ziet er precies zo uit als ik me jou inbeeld.
Als je het niet publiekelijk durft toe te geven mag het ook via dm hoor.
quote:
Wat?quote:
quote:
quote:
Nee.quote:
Je raaskalt gewoon. Gek.quote:
kweetnietquote:
Nee hoor, voeder.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat klopt, soms snap ik gewoon helemaal niks van alles.
houdoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |