Ja. heb sowieso nog tot half 6 ofzo documentaires en wat skatefilms gekeken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb je zoveel bieries achter je computer geklapt dan?
Heeft jouw vriendin hetzelfde slaappatroon eigenlijk?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja. heb sowieso nog tot half 6 ofzo documentaires en wat skatefilms gekeken.
Oh, oké. Najah, moet kunnen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja. heb sowieso nog tot half 6 ofzo documentaires en wat skatefilms gekeken.
Meestal stronken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:05 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, maar in neem niet aan dat hij iedere avond dronken achter zijn PC zit.
Nee, die gaat meestal rond 1 uur naar bed.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendin hetzelfde slaappatroon eigenlijk?
Ach ja met die drank impotentie maakt dat in wezen ook weinig uit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, die gaat meestal rond 1 uur naar bed.
Valt wel mee hoor, denk dat ik het gister wat te snel achter elkaar heb gedronken. Of verder te weinig gedronken ofzo. Heb kkkoppijn in ieder geval.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja met die drank impotentie maakt dat in wezen ook weinig uit.
Wel sneu dat die kerel op die foto's zichzelf gewoon vermaakt en vervolgens op deze manier op internet terug te vinden isquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:09 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Deze is al te lang niet gepost
[ afbeelding ]
Wat is er sneu aan dan? Heb alleen maar respect voor die kerel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel sneu dat die kerel op die foto's zichzelf gewoon vermaakt en vervolgens op deze manier op internet terug te vinden is. Of zit er nog een begeleidend verhaal bij?
Is volgens mij een user hier, maar weet even niet meer wie.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel sneu dat die kerel op die foto's zichzelf gewoon vermaakt en vervolgens op deze manier op internet terug te vinden is. Of zit er nog een begeleidend verhaal bij?
Heeft 'ie het zelf gemaakt/gepost?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:14 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat is er sneu aan dan? Heb alleen maar respect voor die kerel.
Weet ik niet, zou kunnen. Die foto's heeft hij volgens mij wel zelf op FOK! gepost.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heeft 'ie het zelf gemaakt/gepost?
Dat was jij toch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is volgens mij een user hier, maar weet even niet meer wie.
quote:
Hij ziet er precies zo uit als ik me jou inbeeld.quote:
Die foto is honderd jaar ouder dan dat ik überhaupt op FOK! zitquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:22 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Hij ziet er precies zo uit als ik me jou inbeeld.
Als je het niet publiekelijk durft toe te geven mag het ook via dm hoor.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:22 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Hij ziet er precies zo uit als ik me jou inbeeld.
Als je het niet publiekelijk durft toe te geven mag het ook via dm hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |