Welke games speel jij?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
O ok. Nee, voor mij is dit ook de eerste keer hoor. Speel sowieso niet graag PC-games (of Mac in mijn geval)
Waar zijn de tijden dat je gewoon op een knopje kon drukken en niet meer dronken was?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee niet naar anderen, ik kan er zelf gewoon niks mee. Ik heb het wel eens geprobeerd hoor, zulke dingen. Maar ik wil een moment ervaren, en zo'n spel is niet een moment maar een langdurig iets. Dat vind ik ook zo verrot aan dronken zijn tegenwoordig, je kunt het niet uitzetten.
Haha nee, vroeger kon ik daar gewoon beter mee omgaan denk ik. Ik vind het sowieso lastig om te ontspannen en me dus over te geven als het ware. Met dronken zijn is dat nog veel erger.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat je gewoon op een knopje kon drukken en niet meer dronken was?
Laatste tijd niets meer, heb het te druk met mn studie. Dit spel speel ik nu omdat het moet. Vroeger speelde ik graag Kingdom Hearts en Beyond Good&Evil (en GTAquote:
Die zijn er nooit geweestquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden dat je gewoon op een knopje kon drukken en niet meer dronken was?
Maar wel halve nachten op FOK! verslijten?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Laatste tijd niets meer, heb het te druk met mn studie. Dit spel speel ik nu omdat het moet. Vroeger speelde ik graag Kingdom Hearts en Beyond Good&Evil (en GTA) Was verder nooit een ''gamer'' ofzo
Hier heb ik geen drang om te presterenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:47 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Maar wel halve nachten op FOK! verslijten?
Kingdom hearts heb ik ook gespeeld. Zeer vermakelijk geweest.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Laatste tijd niets meer, heb het te druk met mn studie. Dit spel speel ik nu omdat het moet. Vroeger speelde ik graag Kingdom Hearts en Beyond Good&Evil (en GTA) Was verder nooit een ''gamer'' ofzo
Wordt anders altijd veel van je verwacht.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hier heb ik geen drang om te presteren
Niet de drang hebben om immer kwaliteit te postenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hier heb ik geen drang om te presteren
quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wordt anders altijd veel van je verwacht.
niet gewoon vrede hebben met het kutuser-zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:49 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Niet de drang hebben om immer kwaliteit te posten
Ik ben doorgaans wel een kut user hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
niet gewoon vrede hebben met het kutuser-zijn
kon ik dat maar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
niet gewoon vrede hebben met het kutuser-zijn
veel maagdjes hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:56 schreef housesoftheholy het volgende:
uiteindelijk is elke FOK!ker per definitie een kutuser
katerquote:
hehehquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zaktabak is ook nog steeds passed out van z'n base pipe.
Ja, dus?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
je was gister toch gewoon bij de nachtbagger aanwezig?
Dat is toch iedere avond zo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb je zoveel bieries achter je computer geklapt dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |