Ik speel enkel afentoe bf3, waar ik echt geen reet van bak, en soms wat total war empire. Die dingen waar je echt in een ander wereld beland trekken (hiihi) mee totaal niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Zo van ik heb nooit spelletjes gespeeld.
Waarom niet? Is mooi tochquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef voederbietel het volgende:
Die dingen waar je echt in een ander wereld beland trekken (hiihi) mee totaal niet.
laterquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga er van door mensjes. Have a good day.x
Dat doe ik vaak. Gaat per ongeluk. Sluiten en centraal staan vlak onder elkaar en soms zie ik het niet goed, of verschuift het net als de pagina laadt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:33 schreef BlauweTijger het volgende:
Werd dit topic nou gesloten voor 2 seconden?
Jammer dat het alleen audio is, dat moet een heel schouwspel zijn geweest.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:04 schreef Chai het volgende:
http://nos.nl/audio/65414(...)erug-in-de-tijd.html
Hier was ik vanochtend bij. Incl. paard en raar pakje.
Bekrompen boer ben je toch ook.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geen idee, vind dat gewoon raar.
Tijd voor een leesbril.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat doe ik vaak. Gaat per ongeluk. Sluiten en centraal staan vlak onder elkaar en soms zie ik het niet goed, of verschuift het net als de pagina laadt.
Dromen is ook een andere dimensiequote:Op donderdag 29 mei 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon niet als ontspannend ervaren omdat je het niet uit kunt zetten denk ik.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Bekrompen boer ben je toch ook.
Misschien heeft hij gewoon trillende handen.quote:
Deze snap ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon niet als ontspannend ervaren omdat je het niet uit kunt zetten denk ik.
Als ik muziek luister kan ik mega goed ontspannen omdat ik in die muziek op kan gaan, zelfde is met films. Maar muziek en films zijn op gegeven moment gewoon af. Zo'n artifical wereld stopt nooit.quote:
Die ben ik op het moment allemaal kwijtquote:
Had ik van jou niet verwacht, dacht dat je meer open-minded zou zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Touwtje en om je nek hangen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die ben ik op het moment allemaal kwijt.
Oh, op die manier.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik muziek luister kan ik mega goed ontspannen omdat ik in die muziek op kan gaan, zelfde is met films. Maar muziek en films zijn op gegeven moment gewoon af. Zo'n artifical wereld stopt nooit.
Nee niet naar anderen, ik kan er zelf gewoon niks mee. Ik heb het wel eens geprobeerd hoor, zulke dingen. Maar ik wil een moment ervaren, en zo'n spel is niet een moment maar een langdurig iets. Dat vind ik ook zo verrot aan dronken zijn tegenwoordig, je kunt het niet uitzetten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Had ik van jou niet verwacht, dacht dat je meer open-minded zou zijn
Weleens geprobeerd ja, want ik raak die dingen in net zo'n tempo kwijt als ik vroeger aanstekers kwijt raakte, maar daar werd ik tamelijk gestoord van.quote:
O ok. Nee, voor mij is dit ook de eerste keer hoor. Speel sowieso niet graag PC-games (of Mac in mijn gevalquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee niet naar anderen, ik kan er zelf gewoon niks mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |