Deed ik ook, bleek toch de ware niet te zijn.quote:
Hmm misschien dit principe laten varen dan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Deed ik ook, bleek toch de ware niet te zijn.
Hoeft niet, kan altijd een nieuwe ware komen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm misschien dit principe laten varen dan.
Jij roept altijd kedeng kedeng oeoe tussendoor?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:59 schreef Salatrel het volgende:
Kan ik je ergens mee helpen mortaxx? Ik ben namelijk expert op gebied vAn slechte sex!
en kilometers remspoor plakken achter haar oor.....quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij roept altijd kedeng kedeng oeoe tussendoor?
Zo lang ga ik niet wachten johquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:01 schreef tetouaribo het volgende:
Beste blijven jullie maagd tot het huwelijk.
Fijn, kan ik met een gerust hart slapenquote:
hard ja?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Fijn, kan ik met een gerust hard slapen
Ik denk zelfs dat zij het er niet mee eens zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie passen best bij elkaar vind ik
Chloroform en Modus zijn het hier mee eens
Hij zei in een ander topic dat hij je aantrekkelijk vindt, DM hem maar voor meer informatie.quote:
Oké.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie passen best bij elkaar vind ik
Chloroform en Modus zijn het hier mee eens
Gekkiequote:Op donderdag 29 mei 2014 18:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij zei in een ander topic dat hij je aantrekkelijk vindt, DM hem maar voor meer informatie.
Ja, gek hè, ik kon het mij ook totaal niet voorstellen.quote:
Denken dat ik dit geloofquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, gek hè, ik kon het mij ook totaal niet voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |