Deed ik ook, bleek toch de ware niet te zijn.quote:
Hmm misschien dit principe laten varen dan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Deed ik ook, bleek toch de ware niet te zijn.
Hoeft niet, kan altijd een nieuwe ware komen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm misschien dit principe laten varen dan.
Jij roept altijd kedeng kedeng oeoe tussendoor?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:59 schreef Salatrel het volgende:
Kan ik je ergens mee helpen mortaxx? Ik ben namelijk expert op gebied vAn slechte sex!
en kilometers remspoor plakken achter haar oor.....quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij roept altijd kedeng kedeng oeoe tussendoor?
Zo lang ga ik niet wachten johquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:01 schreef tetouaribo het volgende:
Beste blijven jullie maagd tot het huwelijk.
Fijn, kan ik met een gerust hart slapenquote:
hard ja?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Fijn, kan ik met een gerust hard slapen
Ik denk zelfs dat zij het er niet mee eens zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie passen best bij elkaar vind ik
Chloroform en Modus zijn het hier mee eens
Hij zei in een ander topic dat hij je aantrekkelijk vindt, DM hem maar voor meer informatie.quote:
Oké.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jullie passen best bij elkaar vind ik
Chloroform en Modus zijn het hier mee eens
Gekkiequote:Op donderdag 29 mei 2014 18:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij zei in een ander topic dat hij je aantrekkelijk vindt, DM hem maar voor meer informatie.
Ja, gek hè, ik kon het mij ook totaal niet voorstellen.quote:
Denken dat ik dit geloofquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:58 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, gek hè, ik kon het mij ook totaal niet voorstellen.
Goedgelovigheid is een wijdverspreid fenomeen onder de intellectueel uitgedaagde medemens.quote:
Bedoel je feromoonquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Goedgelovigheid is een wijdverspreid fenomeen onder de intellectueel uitgedaagde medemens.
Swag een beetjequote:Op donderdag 29 mei 2014 16:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ho, ho hij had wel Titta gehosseld.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:19 schreef deadprez het volgende:
Is titta dat dikke wijf op die ene foto naast madjack?
Gewoon 20 mud aardappels pressenquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
Oh en een terechte klacht voor m'n bois and girls. De gym was dicht :S
Ga zo wel even pushups doen. Beetje pumped zijn voor hindaclub vanavond tochquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon 20 mud aardappels pressen.
Ik zit vanavond naast BT in de kerkquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga zo wel even pushups doen. Beetje pumped zijn voor hindaclub vanavond toch
quote:
Daarna clubbenquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zit vanavond naast BT in de kerk.
En dat op een dag als vandaag. Heiden.quote:
Chimi's in de zevende hemel brengen. Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dat op een dag als vandaag. Heiden.
Hehe.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chimi's in de zevende hemel brengen. Ik zie het probleem niet
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Chimi's in de zevende hemel brengen. Ik zie het probleem niet
kom hier Trainen danquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:52 schreef Mortaxx het volgende:
Oh en een terechte klacht voor m'n bois and girls. De gym was dicht :S
Wat is het voordeel van die dingen t.o.v. gewone halters?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan ben ik straks zeker ook zwanger :S
Ik denk dat ik kettlebells ga aanschaffen
Weet ik niet preciesquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van die dingen t.o.v. gewone halters?
Ohquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet ik niet preciesik vind het vooral makkelijker.
Heb ik ook, tot 10 kg maar doe er eigenlijk nooit wat meequote:Op donderdag 29 mei 2014 21:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh. Ik heb zo'n kleine halter, niet verder vertellen, past niet goed bij m'n imago.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan ben ik straks zeker ook zwanger :S
Ik denk dat ik kettlebells ga aanschaffen
Ja maar dan gewoon niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zaktabak is ook nog steeds passed out van z'n base pipe.
Wow je bent echt bijna 24 uur onder zeil geweest van die troep, zou je niet eens serieuze hulp zoeken?quote:
Plsquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wow je bent echt bijna 24 uur onder zeil geweest van die troep, zou je niet eens serieuze hulp zoeken?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet ik niet preciesik vind het vooral makkelijker.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:19 schreef wickedmen het volgende:
Ik heb vernomen dat ze juist geen seks hadden, omdat ze dat 'vies' vond of een trauma had van vroeger idk precies wat het was. En naaktfoto's naar andere FOK!kers sturen terwijl ze bezet wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk als je wilt squatten hoef je geen barbell vol te laden maar pak je gewoon twee kettleballsquote:
Meisje die als laatste gepost heeft in US is familie van jou zeker?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Nice. Tevens beter omdat je je grip en daarmee je onderarm traint
30 day squat challenge jwzquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
En om nou squatrack, bankjes, barbell etc aan te schaffen voor thuis is ook wat overdreven denk ik
Zoek gewoon een hobby die je wél leuk vindt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kijk als je wilt squatten hoef je geen barbell vol te laden maar pak je gewoon twee kettleballs
Het is geen hobbyquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Zoek gewoon een hobby die je wél leuk vindt.
Neger alsjeblieftquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wow je bent echt bijna 24 uur onder zeil geweest van die troep, zou je niet eens serieuze hulp zoeken?
Stahp! Please.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er stond net bitch, maar ik ben geen neger, ik ben mocro.
Heb je iets tegen Marokkanen ofzo?quote:
Dayummmm maar je verwart haar met een andere Fokster die ook in dat groepje zat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat ze juist geen seks hadden, omdat ze dat 'vies' vond of een trauma had van vroeger idk precies wat het was. En naaktfoto's naar andere FOK!kers sturen terwijl ze bezet was
Is het gewoon algemeen bekend dat Zaktabak iets tegen Marokkanen heeft of spreek je nu voor jezelf?quote:
quote:
mehquote:
Pron, net als in een stuk of 10 andere topics.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:51 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
KLB / This is the end
Wat stond hier?
oh.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pron, net als in een stuk of 10 andere topics.
Heel wat gemist dusquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Pron, net als in een stuk of 10 andere topics.
Zat al met mijn broek op mijn enkels, opeens al die topics weg.quote:
Bedankt Frankquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zat al met mijn broek op mijn enkels, opeens al die topics weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |