En dwt terwijl ze met een vriendin in het buitenland zitquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:57 schreef JaneDoe het volgende:
dus als ik het goed heb zegt stellemans dat ruud liegt omdat maxime en ook joëlle gewoon nog bij haar wonen?
Ze heet dus nog een vriendin over. Die kledingontwerpdoos?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:59 schreef Ole het volgende:
[..]
En dwt terwijl ze met een vriendin in het buitenland zit
Kan me amper voorstellen dat Ruud zulke verhalen verzint.quote:Estelle Cruijff 'geschokt' door leugens
Estelle Cruijff is geschokt door verhalen die vandaag in de media verschijnen over het feit dat zij alles kwijt zou zijn. Zelfs, en dat maakt haar woest, haar kinderen.
"Dat verhaal blijft op de een of andere manier maar rondzingen door Amsterdam. Maar het is niet zo. Mijn kinderen wonen bij mij. Punt uit. Het is buitengewoon kwetsend steeds verzinsels van anderen hierover te moeten lezen. Blijf met je poten van m'n kinderen af!"
Estelle verblijft in het buitenland met een vriendin als zij met deze verhalen wordt geconfronteerd. "Op de verhalen over mijn zogenaamde armoe wil ik niet eens ingaan. Ook met het oog op mijn beltegoed. Zien ze ineens een andere auto op mijn oprit, heb ik de Porsche moeten verkopen. Ik zal de garage waar die staat vragen me voortaan een betere leenauto mee te geven."
Doe niet zo moeilijk, het is gewoon op RTL7.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:21 schreef static het volgende:
Doe niet zo moeilijk, het is gewoon op RTL7.
ik wacht tot iederen heeft het gezin,ik ga het niet zegen...maar ik weet het.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:48 schreef Copycat het volgende:
SPT / Badr Hari In Global Fighting Championship RTL7 23.15
Daar willen ze vast en zeker de uitslag weten. Haha.
Daar weten ze het ook al....quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:48 schreef Copycat het volgende:
SPT / Badr Hari In Global Fighting Championship RTL7 23.15
Daar willen ze vast en zeker de uitslag weten. Haha.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
Zouzou wil even stoer doen met haar "inside info" maar het stond allang op telegraaf.nlVertel ons liever waar Maxim nu woont!
Je zou maar nog een vriendin over heten.quote:
quote:Estelle vecht terug via Evert
'Haar kinderen. Haar juwelen. Haar huis. Haar Porsche. Weekend bracht vorige week een uitgebreide samenvatting van alles wat Estelle Cruijff de afgelopen jaren zoal was kwijtgeraakt sinds ze de overspelige Ruud Gullit besloot in te wisselen voor de minstens zo overspelige Badr Hari. Vandaag vecht de ex-voetbalvrouw alsnog terug via haar goede vriend en mediamaatje Evert Santegoeds, nimmer te beroerd zijn Telegraaf-privepagina daarvoor in te zetten. Wat Stellie is alle leugens en laster goed zat, zo laat ze optekenen via Lily Becker, 'vrouw van' en goede vriendin van Cruijff. De twee delen al jaren een liefde voor hun eigen uiterlijk en onlangs ging Estelle bij de vrouw van Boris logeren om even bij te komen van alle tumult. Lilly heeft Stel volgens Santegoeds geadviseerd om veel harder terug te gaan vechten tegen de pers, net zoals zij zelf deed toen er onlangs berichten verschenen dat ze op de vuist zou zijn gegaan met een journalist. Estelle voegde vervolgens meteen daad bij het woord door tegen Evert Privé te verklaren dat het verhaal uit Weekend een grove leugen was. Vandaag doet ze dat nog even dunnetjes over. De kinderen? Wonen volgens Stel nog gewoon bij haar. "Geinig" detail: Cruijff wijdt veel meer uit over de leugen dat ze haar Porsche kwijt zou zijn dan over haar zoon en dochter. Want die is dus helemaal niet van haar afgenomen, verdomme, er zat gewoon een deuk in en dus stond hij bij de garage. Wat wel waar blijkt, is het feit dat Stel binnenkort een nieuw onderkomen zal moeten zoeken. Super heftig natuurlijk, dat je je villa kwijtraakt. Maar Estelle is hartstikke dapper hoor:
'Natuurlijk is het een onzekere tijd voor me. Ik moet over een tijdje met de kinderen verhuizen en heb nog geen idee waarheen. Maar het zal op een dag allemaal wel goed komen, ik hoop snel een streep te kunnen zetten onder het verleden en een nieuwe start te kunnen maken.' Voelt u alweer een beetje sympathie voor de PC-Hooftblondine? 'ESTELLE CRUIJFF werd door de energieke LILY BECKER wat opgebeurd nu haar scheiding van RUUD GULLIT deze week het DERDE JAAR ingaat. En dat zonder dat er zelfs maar zicht zou zijn op een redelijke verdeling van de boedel nadat het paar zeventien jaar samen was,' tikt Evert nog lekker dramatisch op. Tsja, wat is een redelijke verdeling wanneer een van de twee echtelieden bijna al het geld heeft binnengebracht? En was Estelle niet degene die per se wilde scheiden?
quote:Badr Hari korte tijd vast in Dubai
Badr Hari heeft even vastgezeten in Dubai. De kickbokser was in de stad voor een wedstrijd.
Dat bevestigt de advocaat van de kickbokser aan RTL Boulevard.
"Mijn cliënt is gehoord over een kwestie die eind 2011, begin 2012 speelde. Hij is na verhoor weer vrijgelaten", aldus de woordvoerder van Hari.
De kickbokser werd op het vliegveld gearresteerd. Om welke kwestie het gaat, is niet bekend. De zaak ligt momenteel bij het Openbaar Ministerie van de Verenigde Arabische Emiraten.
daarom staat er ook dat ze t derde jaar ingaan en niet dat ze drie jaar aan t scheiden zijn...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:25 schreef barca1971 het volgende:
Van juni 2012 naar nu zijn geen 3 jaar hoor Zevert![]()
Hmm, nu dus ook rape op het lijstje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:46 schreef Paule33 het volgende:
deze week Badr Hari is raping met Meek Mill,
Niet vanzelf...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 04:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm, nu dus ook rape op het lijstje.
Het houdt niet op...
quote:Zondag 6 juli 2014, 17:56
Badr Hari last pauze in
© ANP Badr Hari zal voorlopig de ring niet meer betreden. De kickbokser heeft tijd voor zichzelf nodig omdat hij de afgelopen periode 'het nodige voor zijn kiezen heeft gehad'.
"En dan heb ik het niet over de liefde, sport of wat dan ook. Puur in de privé-sfeer (familie)", schrijft Badr zondagavond op zijn Facebookpagina.
De ex-vriend van Estelle Cruijff schrijft verder dat hij er voor onbepaalde tijd tussenuit gaat. "Ik wil hier geen tijd aan binden want ik wil mezelf in deze ingebouwde periode terugvinden en alles op een rijtje zetten", legt hij uit. "Ik hoop nadat ik mezelf heb teruggevonden, goed in mijn vel zit, zodat ik de mensen weer kan laten genieten van onze sport."
maanden? Volgens mij al zolang deze gate looptquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:11 schreef WRH het volgende:
goh Paule, heb je dan eindelijk ook door dat die facebook pagina niet van Badr zelf is zoals men je hier al maanden probeert duidelijk te maken?
hoef je de berichtjes ervan ook niet meer te kopiëren hier, je meldt nu zelf dat Badr aangeeft dat hij dat niet zelf is.
quote:Kickbokser Badr Hari zou zijn ex-vriendin Daphne Romani ten huwelijk hebben gevraagd. Romani is de moeder van Hari's twee jaar oude dochter Amber May.
'Badr Hari wil trouwen met moeder van zijn kind'
Dat schrijft de Telegraaf vrijdag. De krant meldt het nieuws op basis van een bron "dichtbij de familie". Hari en Romani hadden in het verleden al een relatie.
De kickbokser zou het nieuws echter nog niet hebben bevestigd.
Hari en Estelle Gullit gingen in maart 2014 uit elkaar. Volgens de krant zou Hari niet lang daarna een relatie met Romani zijn aangegaan.
Hari werd in februari tot een jaar cel veroordeeld voor geweld in het uitgaansleven.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:03 schreef Greys het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf.
http://glamora.ma/2014/08/badr_hari_weer_opgepakt.html
twitter:Team_Badr_Hari twitterde op maandag 04-08-2014 om 19:21:06Fuck Marrakech man looks like some police officers gonna lose their job after yesterday. But that's none of my business. reageer retweet
Dit is trouwens wat hij er over twittert:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:02 schreef Doedezemaar het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)moeder-van-kind.html
[..]
twitter:Team_Badr_Hari twitterde op vrijdag 01-08-2014 om 16:24:44I am NOT gonna marry my ex. She is the mother of my baby and good friend, but that's where it ends. I think in the concern of my daughter. reageer retweet
Als het de blonde dame op een foto op z'n twitter betreft (die zijn dochter op schoot heeft), dan lijkt me dat het gewoon om Daphne gaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 10:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Het zou wel weer wat voer zijn voor dit topic als het wel Estelle betreft
twitter:Team_Badr_Hari twitterde op donderdag 31-07-2014 om 16:04:21Had a great time with my family. Happy birthday sister😘 http://t.co/xRQuOZM800 reageer retweet
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 06:00 schreef Paule33 het volgende:
jullie kunnen zelfs het vertallen,bij mij moelijk.Google translate kan er iig niet mee omgaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Home> Nieuws Marrakech
H گ rh: Badr Hari Mahih de polis Marrakech .. Calais Beleid na het overtreden van de wet: Rek en geef me een antwoord aan hem: Wat jatten Araftenic oude hoeren "en Valkher wat Darrow met hem en Alo -sourh exclusieve
Vrij van partij Kh24 op maandag 4 augustus, 2014 om 00:30
Afbeelding van Badr Hari na de aanval direct Bjeeles
Afbeelding van Badr Hari na de aanval direct Bjeeles
Na de les in een doos "gevaarlijk" en werd persona non grata in diverse nachtclubs in de stad rood, het creëren van een wereld kampioen Badr Hari gebeurtenis uit de straten van New Marrakech Night Day op zondag 3 augustus deze maand.
Fasen van dit verhaal begon toen hij een wereldkampioen Badr Hari vergezeld door zijn vriendin scouting aan boord van zijn auto door de straten van Marrakech, die in de drukke verkeer en de Golanhoogten, ter gelegenheid van de zomervakantie bekend was was.
Badr Hari en zoals gebruikelijk, dacht hij dat de dingen blijven zoals altijd in Marrakech, om te beslissen inhalen in lijn beller wijk Avenue Mohammed V Gillies, maar de waakzaamheid van beveiligingspersoneel die behoren tot het belang van de Heer weg staatsveiligheid Marrakech waren aanwezig, om te worden opgepakt door de security elementen nadat hij probeerde om wereldkampioen te ontvluchten in de buurt van het hoofdkwartier van regionale Commissaris voor toerisme.
Om te beginnen hoofdstukken verhaal zoals het beoordelen "Kh24" Na een verkeersongeval duur van gecertificeerde papieren voor de auto te hebben gevraagd, Harry, leek meer verontwaardiging duren te exploderen in de voorkant van de veiligheid element "verklikker wat Araftenic ????", de laatste: "Aatunaia Afak effecten ben er Kntbak wet," Laird hem (wereldkampioen): "Meneer Auld hoeren ....", alvorens te beslissen de beveiliging element om het contact kamer van Transport, die strikte instructies door veiligheidsfunctionarissen moeten elementen van de security-afdeling beweegt ontvangen koppelen Bjeeles de eerste om een onderzoek naar de zaak te openen.
Die was al na verwijzing wereldkampioen Badr Hari, maar zijn auto, zoals is beveiliging element door (Alstafat), die niet van een onderzoek naar de zaak heeft te openen doet er niet toe treuren, moet worden beslist na een ontsteking warmte mobiele telefoons circuit veiligheid eerst, genoemd de aanwezigheid van veiligheidsfunctionarissen Bevrijding verkeersovertreding (inhalen in lijn beller), en oh Dar inname kwaad.
Links na de wereldkampioen, die werd vergezeld door zijn vriendin, zijn broer en enkele nauwe circuit beveiliging, en besluit onmiddellijk na de disrespect signaal rood licht straat Mohamed V, waaruit blijkt dat hij opnieuw heeft gezegevierd, dit keer tegen de security elementen die niet mogen worden besturen van de Haddou nachtclubs die werd mobiliseren Zodra de aanwezigheid van particuliere bewakers wereldkampioen.
Whut?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 06:28 schreef Paule33 het volgende:
Gek genoeg Estelle zo blondine is ook niet meer..haha
Nemen ze nou zomaar geen kind mee naar de disco?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:16 schreef Paule33 het volgende:
De vertaling begrijp ik niet van, dat zeg ik ook..en ja Daphne was in Kenitra met Badr familie,het is de zoveel keer dat Daphne in Marokko was......in de auto in Marrakech was een andere vrouw...ze schrijven dat Estelle is..Dat was middelnacht en geen kind bij.ze komen van een disco.
Ik snap echter niet hoe jij dit verhaal uit je vertaling haalt....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 05:55 schreef Paule33 het volgende:
Dat is niet gebeurt zo,ik heb het in Arabisch gelezen..geen mooie vertaling..dus heb ik eerst in Frans vetaald ook moelijk... toen is gebeurt badr Hari boos heeft zelfs een twitter gestuurd..
Badr komt van een disco met zijn neef en een vrouw..zeker geen Daphne...ze geven de naam van Estelle..toen komen alle fans achter badr hari voor een foto ..toen Badr snel de auto genomen om snel weg,de fans komen ze met hun auto achter badr Hari..daar zit hij vast..dan komt een man die zegt dat hij politieagent is..hij was zonder uniform,de man begin de papier vragen en slaan om de auto...en zegen je met je hoer tegen Badr .Badr gaat staan en zegt dat zijn moeder de hoer is en boos was..maar Badr heeft niks de rest niks gedaan...uiteindelijk de man laat zien dat hij politie is...Badr zegt dat hij wil nu na de de politieburo wat vertelen...zo is gegaan..de politie man wil het niet,ik denkt dat hij wil geld..maar badr wil na de politieburo..niks,iemand anders belt de politie die gekomen is..een proces verbaal en Badr weg en iederen die zegt hij heeft voor onze vlag gevechten..etc etc etc...
in Marokko is veel corruptie..de politie man ken badr hari ook niet..dus die wil geld verdienen,hij was zonder uniform en alleen..tot de politie gekomen is.
hier kun jullie het zelfs vertalen..%D8%AE%D8%A7%D9%84%D9%81_a7036.html
Als Twitter het zegt dan is het waarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 06:25 schreef Paule33 het volgende:
In deze Franse krant staat dat Estelle bij was,ook dat Badr wil de politie hebben..hij heeft ook tegen de agent een proces verbaal gedaan.
Arabische krant zegt het,Franse krant zegt het en de twitter zelfs zegt het,ik moet het geloven.
LE SITE D'INFORMATION AU MAROC
BADR HARI “S’INVITE
même tonalité se trouve chez le quotidien Al Akhbar, qui a publié, en ouverture de sa Une, la photo de Badr Hari aux côtés de son amie néerlandaise Estèle. “Badr Hari accueilli par la police”, titre le quotidien, sur un ton ironique. Faisant état d’”humiliation de l’agent de circulation”, le quotidien arabophone a fait également état d’interventions à haut niveau pour sortir Hari de ce mauvais pas. Selon ce support, Hari aurait sous-estimé l’agent en lui disant: “Ne sais-tu pas qui je suis ?” Pour conclure, disons à la décharge de notre champion estimable: Badr Hari s’est toujours battu sous nos couleurs nationales, qu’il a portées haut et loi
Al even afgezien van het feit dat er helemaal niet staat dat Estelle erbij was, er staat alleen dat er een foto van Badr en Estelle bij het artikel staat....quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Twitter het zegt dan is het waar
Nee,absoluut niet wat jij schrijft...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al even afgezien van het feit dat er helemaal niet staat dat Estelle erbij was, er staat alleen dat er een foto van Badr en Estelle bij het artikel staat....
En het nachtclubverhaal lijkt ook op basis van dat artikel wederom uit een dikke duim met een hoop korrels zou-zout te komen.
Er staat dat er een foto gepubliceerd is van Badr en zijn Nederlandse vriendin Estelle.... er staat nergens dat Estelle erbij was, jij bent de enige die zegt dat Estelle erbij was.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:15 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Nee,absoluut niet wat jij schrijft...
Er staat dat de dagelijkse krant : AL AKHBAR heeft een foto publiceert van met in zijn kant zijn Nederlandse vriendin Estelle.. dat is het vertaling van het Franse text.
De Arabisch text heb ik het niet vertaald,dat kan iedereen zelfs het doen,ik heb niks vertaald..
Ja, maar waar ging het over???quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vond ze er maar raar bijzitten
Over hoe ze hun liefde op peil hielden, ondanks afstand en elkaar weinig zien. Antwoord: Ruud verrast haar, bijvoorbeeld door naar NY te vliegen als zij daar moet zijn. De rest van de Geheimen van hun Liefde ben ik vergeten. Maar veel onthullends was het allemaal niet.quote:
ja dat vooral. maar vond je ook niet dat ze er zo raar bijzaten. afstandelijk ofzo. nou ja, niet als een enthousiast liefhebbend stel en dan het tegenovergestelde verkondigenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Over hoe ze hun liefde op peil hielden, ondanks afstand en elkaar weinig zien. Antwoord: Ruud verrast haar, bijvoorbeeld door naar NY te vliegen als zij daar moet zijn. De rest van de Geheimen van hun Liefde ben ik vergeten. Maar veel onthullends was het allemaal niet.
Oh en het was een Spaanstalig interview, dus Ruud mompelde af en toe wat in potjesSpaans, tot hilariteit van de dames.
Ah, het ging dus over Ruud en z'n nieuwe liefde, die Mexicaanse kookdame. Hoop voor haar dat hij z'n golftas voorlopig thuis laat....quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Over hoe ze hun liefde op peil hielden, ondanks afstand en elkaar weinig zien. Antwoord: Ruud verrast haar, bijvoorbeeld door naar NY te vliegen als zij daar moet zijn. De rest van de Geheimen van hun Liefde ben ik vergeten. Maar veel onthullends was het allemaal niet.
Oh en het was een Spaanstalig interview, dus Ruud mompelde af en toe wat in potjesSpaans, tot hilariteit van de dames.
Ja klopt! Zijn vriendin naar d interviewer gericht en Ruud zat erbij als een jochie dat met zijn moeder op het matje moest komen bij de rector.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat vooral. maar vond je ook niet dat ze er zo raar bijzaten. afstandelijk ofzo. nou ja, niet als een enthousiast liefhebbend stel en dan het tegenovergestelde verkondigen
quote:ESTELLE SCHRIJFT BOEK OVER RUUD EN BADR
Ze ontmoette haar Badr ooit toen ze hem moest interviewen voor Beau Monde en het lijkt erop dat Estelle Cruijff - toen nog 'Gullit' - die inmiddels beëindigde relatie nu definitief gaat afschrijven. Letterlijk, want Story onthult vandaag dat Stel een nieuw plan heeft bedacht om zichzelf weer in de kijker te spelen de afgelopen 'hectische periode' nu definitief wil afsluiten. En wel met een autobiografie, niet alleen over haar eigen spannende leventje, maar vooral over de verschillende mannen die daarin een (kwade) rol hebben gespeeld. 'Dit wordt het boek waar heel Nederland op zit te wachten!,' aldus een ingewijde vandaag tegenover het roddelblad, wat dan weer het ergste doet vrezen over de betrouwbaarheid van de bron, maar dat even terzijde. Het pennenvruchtje moet in ieder geval primair gaan over Stellies relaties van de afgelopen jaren: die met ex-man Ruud, ex-verkering Badr en vader Henny, waarmee ze al jaren is gebrouilleerd. Want die drie heren hebben Stel natuurlijk ontzettend gekwetst. Gullit, door toen ze nog getrouwd waren regelmatig te liggen bonken met andere vrouwen; het 'pizzameisje' waarmee hij zijn 3e echtgenote bedroog toen ze net dochter Joëlle had gebaard wordt maar weer eens in herinnering geroepen. Badr, die er eveneens "een Surinaamse mentaliteit" op nahield. En Henny, die zijn dochter ook al verraadde door steeds over haar te lullen in de pers. Estelle wil alle ellende nu schijnbaar achter zich laten en een nieuwe start maken aan haar leven door alle ellende opnieuw op te rakelen. Nee, die snappen wij ook niet helemaal. Klein stukje advies nog richting de schrijfter: We zouden toch even oppassen met wat je optikt over je voormalige kickboks-knuffeltje, Estelle. Is verder nergens op gebaseerd hoor. Gewoon een gevoel.
Ja ja.quote:
Huh? Die kende ik nog niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 10:28 schreef Paule33 het volgende:
De behandeling van de zaak tegen hem wegens meineed zou vandaag beginnen, maar een van de rechters is ziek geworden en daarom heeft de rechtbank in Amsterdam besloten de zaak aan te houden.
Dat betekent waarschijnlijk dat er een hoop huiswerk gedaan moest worden voor deze zaak, en ze het zich niet kunnen permitteren dat een leek nog moet inlezen en daarmee belangrijke zaken over het hoofd ziet.quote:
Ik las: nieuwe alimentatiequote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:06 schreef tong80 het volgende:
Haar vertrouwen in de liefde is ze ondanks de romantische tegenslagen niet verloren. 'Ik sta zeker open voor een nieuwe relatie. Want ik geloof absoluut in de liefde. Op dit moment speelt er niets, maar als er iemand in mijn leven komt, dan zal ik die zeker niet afwijzen.'
Beveiliging bestaat in Dubai meestal uit grote Afrikanen, niet uit kleine Arabierenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:07 schreef Jellereppe het volgende:
Die kleine Arabieren kunnen dat soort zwaargewichten niet zonder minimaal 15 mensen uit elkaar houden.
Kijk, met al die rijkdom had ik had zelf moeten bedenken. Ja, ik las het. Dat is volgens mij onbekend, maar Hari gaat sowieso de ring in.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:36 schreef Gaoxing het volgende:
Maar tegen wie? Quarterton is geschrapt, begrijp ik?
Overigens...
[..]
Beveiliging bestaat in Dubai meestal uit grote Afrikanen, niet uit kleine Arabieren
Ah, Arnold Oborotov.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:53 schreef Paule33 het volgende:
UPDATE
Badr Hari neemt het in het Global Fighting Championship in Dubai niet op tegen Patrice Quarteron maar tegen Arnold Oborotov. De 24-jarige Oborotov is een 1.96 meter lange kickbokser uit Litouwen, die traint in Londen. Tot nu toe won hij 29 partijen waarvan 17 maal op KO. Zijn grootste mijlpaal in het kickboksen is de onbesliste wedstrijd over vijf rondes in 2012 tegen Super Zwaargewicht Jerome Le Banner.
UPDATE
Tijdens de GFC persconferentie heeft Badr Hari laten weten vanavond te zullen vechten. Hij is er klaar voor, in prima conditie, sterk en vol vertrouwen. Over Patrice Quarteron is hij kort en duidelijk: “Het is een clown. Niet speciaals. Ik ken dat soort figuren. Het is een echte social media kampioen maar in de ring stelt het niet veel voor.”
Badr Hari betreurt dat dit gevecht afgezegd moest worden maar het contract met GFC is getekend en Hari zal hoe dan ook vechten. Alleen dus niet tegen Quarteron die hij onprofessioneel vindt en van wie hij vindt dat hij niet goed omgaat met bepaalde dingen omgaat (…).
Video GFC persconferentie Badr hari
Obortov is een heel stuk zwakker dan Patrice Quarterton, dus voor Hari was het een makkie. Tegen Quarterton had hij er een stuk meer voor moeten werken. Als hij ook maar 10% opzij legt, dan kan zijn dochter luxe studeren op latere leeftijd.quote:
Wat een idioot. Hij heeft natuurlijk weer honderdduizenden euro's in the pocket sinds Dubai en is het nachtleven van Marrakech stennis aan het schoppen.quote:'Badr Hari vecht met Britse toeristen'
Marrakech -
Het leek er even wat rustiger aan toe te gaan in het leven van Badr Hari, maar nu lijkt de kickbokser toch weer de fout in te zijn gegaan. Volgens Marokkaanse media is de vechter zondagnacht op de vuist gegaan met Britse toeristen in Marrakech.
Het zou zijn begonnen met een pittige woordenwisseling, maar we weten inmiddels wel dat Badr Hari nogal... 'explosief' kan reageren. Het liep dan ook behoorlijk uit de hand met de Britten. De politie moest Badr en de woeste Britten uit elkaar halen en nam ze mee naar het politiebureau.
De Marokkaanse kranten noemen Badr ondanks zijn agressieve uitbarstingen steevast een 'held'.
De vechter bouwt in de loop der jaren zowel in Nederland als in Marokko een flink dossier bij de politie op. Het is niet de eerste keer dat Badr naar het bureau moet in Marrakech: in augustus dit jaar werd hij al aangehouden voor een verkeersovertreding. De kickbokser is bovendien al eens in Dubai aangehouden.
Bron
Ze hebben hem in Marokko benoemd tot sporter van het jaar in 2013. Die titel hadden ze beter kunnen geven aan Mehdi Benatia. Niet alleen een van de beste verdedigers ter wereld (top 10) maar gedraagt zich ook voorbeeldig. En de transfer naar een van de beste voetbalclubs ter wereld Bayern Munchen heeft hem ook geen windeieren gelegd met een jaarsalaris van 4/5 miljoen euro per jaar. Sindsdien ook basisspeler. Maar nee, ze likken the ass van Hari.quote:
Dat zou een goeie zijnquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou zeggen: in een kooitje en een muilkorf om, die is niet meer te redden
Mehdi Benatia zou het ultieme rolmodel moeten zijn op het gebied van sport. Rustig, ook al is het een beest (lang en in topvorm) al sinds jongs af aan een vriendin/twee kinderen, en houdt privé strikt gescheiden met zijn voetballeven. Na alle verhalen in de Nederlandse media die impliceren dat Marokkaanse voetballers de absolute voetbaltop niet kunnen bereiken door hun instelling, laat hij zien dat het nonsens is, en wel mogelijk is. Daarom zou hij die titel verdienen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:41 schreef WRH het volgende:
geeft te denken, waarom ze zo'n type als ultiem rolmodel kiezen..
klinkt stukken beter dan Badr! De idiootquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mehdi Benatia zou het ultieme rolmodel moeten zijn op het gebied van sport. Rustig, ook al is het een beest (lang en in topvorm) al sinds jongs af aan een vriendin/twee kinderen, en houdt privé strikt gescheiden met zijn voetballeven. Na alle verhalen in de Nederlandse media die impliceren dat Marokkaanse voetballers de absolute voetbaltop niet kunnen bereiken door hun instelling, laat hij zien dat het nonsens is, en wel mogelijk is. Daarom zou hij die titel verdienen.
Ik heb in de Franse en Italiaanse media nooit zulke showbizzverhalen over hem gezien als Hari in Nederland. Integendeel, in de Italiaanse media waren ze lyrisch over hem, tot dat hij de stap maakte naar Bayern Munchen natuurlijk. Maar wie zou dat niet doen. Hij kon van een salaris van een miljoen euro groeien naar 4 miljoen euro per jaar en dan ook nog naar een Europese topclub, en hij heeft het niveau ervoor op dit moment.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:02 schreef Ole het volgende:
[..]
klinkt stukken beter dan Badr! De idioot
Ik zou ook op de vuist gaan met Britse dronken toeristen. Wat een rampvolk van dat inteelt-eiland.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:26 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Wat een idioot. Hij heeft natuurlijk weer honderdduizenden euro's in the pocket sinds Dubai en is het nachtleven van Marrakech stennis aan het schoppen.
quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:12 schreef Paule33 het volgende:
Absoluut niet,het is gebeurd bij koutoubia hotel waar Badr Hari en zijn voetballers logeren,Badr Hari is president van hun club.,dronken Engeles suporters waren er ook en ruzie maken,Badr Hari heeft geen ruzie gedaan, hij komt van zijn kamer en wil dat zijn spelers na bed gaan, ze zijn allemaal na de politie bureau en Badr Hari mee om support,direct na Badr en zijn voetballers terug na het hotel, de Engeles supporters de heel nacht in de politie bureau. Meer is niks gebeurd.
Je was heel toevallig ook net in het hotel begrijp ik?quote:Op zaterdag 1 november 2014 02:12 schreef Paule33 het volgende:
Absoluut niet,het is gebeurd bij koutoubia hotel waar Badr Hari en zijn voetballers logeren,Badr Hari is president van hun club.,dronken Engeles suporters waren er ook en ruzie maken,Badr Hari heeft geen ruzie gedaan, hij komt van zijn kamer en wil dat zijn spelers na bed gaan, ze zijn allemaal na de politie bureau en Badr Hari mee om support,direct na Badr en zijn voetballers terug na het hotel, de Engeles supporters de heel nacht in de politie bureau. Meer is niks gebeurd.
Dat duurde nog lang..quote:
haha...wat kan je schellen,? ik doe wat ik wil en ik ga achter wie ik wil?? haha..en jij ? wat kom je hier dan doen ??? pffff...quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:43 schreef duivelin1 het volgende:
Eigenlijk is het een beetje triest als iemands leven geheel om een agressief vechtersbaasje draait. Probeer wat vrienden in het echte leven te maken paule, wellicht dat je dan wat minder de behoefte voelt een low-life te verdedigen.
Hij zal zich toch ergens moeten inschrijven.quote:Op maandag 24 november 2014 20:22 schreef Jellereppe het volgende:
Badr Hari en adres in Marokko.Die gast is overal en nergens. Hij heeft geen specifieke vaste honk. Damn.
quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:26 schreef Paule33 het volgende:
5 jaar geleden , Badr Hari in Kenitra/Marokko een villa gekocht,heeft,daar veel Nederlanse intervieuws gebeuren ook,Badr voor zijn werk moet vaak in Marrakech,hij logeerd daar in Hotels.
De hoogberoep proces niet af is,niemand weet nog zeker of hij echt K.Evening mishandeldt heeft of niet,dus de media overdreft weer,en verteld verhalen die niet er zijn.
Zijn zeer ruime woning in Kenitra, maar hij zal daar niet vaak aanwezig zijn.quote:Op maandag 24 november 2014 23:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zal zich toch ergens moeten inschrijven.
Prima, dan schrijft hij zich daar in en meldt dat gewoon aan justitie in NL.quote:Op dinsdag 25 november 2014 10:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Zijn zeer ruime woning in Kenitra, maar hij zal daar niet vaak aanwezig zijn.
Nee, het is idd waarschijnlijker dat Koen Everink door een roedel woedende kabouters aan gort getrapt is, maar zegt dat het Badr Hari was omdat Estelle ook in de skybox was, en dan kon hij het beledigen van Estelle aanvoeren als excuus....quote:Op dinsdag 25 november 2014 07:26 schreef Paule33 het volgende:
5 jaar geleden , Badr Hari in Kenitra/Marokko een villa gekocht,heeft,daar veel Nederlanse intervieuws gebeuren ook,Badr voor zijn werk moet vaak in Marrakech,hij logeerd daar in Hotels.
De hoogberoep proces niet af is,niemand weet nog zeker of hij echt K.Evening mishandeldt heeft of niet,dus de media overdreft weer,en verteld verhalen die niet er zijn.
leer aub nederlands of ga je eigen vaderlandse forums bevuilen irritant mensquote:Op dinsdag 25 november 2014 07:26 schreef Paule33 het volgende:
Laat die kerel. Het is niet zijn eerste taal en waarschijnlijk woont hij niet in NL. Voor communicatie via forum maakt het niet uit. We begrijpen het. Dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:39 schreef boik het volgende:
[..]
leer aub nederlands of ga je eigen vaderlandse forums bevuilen irritant mens
nee klopt daarom zeg ik al dat die zijn eigen vaderlandse forums maar moet gaan vervuilen.quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Laat die kerel. Het is niet zijn eerste taal en waarschijnlijk woont hij niet in NL.
begrijpen, na 6x da gebrabbel opnieuw te moeten lezen jaquote:Op dinsdag 25 november 2014 12:47 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Laat die kerel. Het is niet zijn eerste taal en waarschijnlijk woont hij niet in NL. Voor communicatie via forum maakt het niet uit. We begrijpen het. Dat is het belangrijkste.
En wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op dinsdag 25 november 2014 12:48 schreef boik het volgende:
[..]
nee klopt daarom zeg ik al dat die zijn eigen vaderlandse forums maar moet gaan vervuilen.
je bedoelt die president?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:50 schreef bleiblei het volgende:
Wat een simpele aap is het ook he. Nondeju wat een sneuneus.
Ieder weldenkend mens denkt "dit is niet handig".quote:
Wie is deze Ramzan met zijn foute goudfixatie?quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:29 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Badr op bezoek bij Ramzan Kadyrov
President van Tsjetsjeniëquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is deze Ramzan met zijn foute goudfixatie?
Aha. Dat zijn inderdaad de betere proletenrkingen.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:00 schreef Leandra het volgende:
Mannen die met ontbloot bovenlijf in elkaars badkuip gaan zitten...
Je zou zomaar kunnen denken dat deze foto's niet eens de meest spraakmakende van die avond zijn.
Zoals uit het onderbeen van Koen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef tong80 het volgende:
,,Allemaal goud. Ik haal uit alles het leven!
Moet dat niet zijn: Ik haal het leven uit alles.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef tong80 het volgende:
,,Allemaal goud. Ik haal uit alles het leven!
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Moet dat niet zijn: Ik haal het leven uit alles.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Godver!quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:30 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik deze rommel zelfs bij de kapper geen blik waardig zal gunnenquote:Op zondag 28 december 2014 22:30 schreef Nadine26 het volgende:
Loop ik achter of hebben jullie het diepte-interview met Estelle en Wendy gemist in het prachtblad 'Wendy'?![]()
Wendy heeft een eigen tijdschrift gelanceerd over gelukkig worden. Dat willen we natuurlijk allemaal wel, moet zij hebben gedacht. En Wendy IS heel gelukkig. Ze doet veel aan Bikramyoga en na afloop van de les huilt ze soms van geluk. Dan blijft ze een tijdje op haar yogamat liggen en laat ze de tranen lekker stromen. Gewoon: om de schoonheid van het leven, de liefde, de eenvoud van de dingen, precies zoals Wendy zelf ook is. Dus vandaar dat zij een tijdschrift heeft gelanceerd. Nu is dat grote geluk voor ons allemaal weggelegd.
En ook voor Estelle, met wie Wendy zich samen laat interviewen. Ik weet niet meer precies wie het interview heeft gemaakt - maar ongetwijfeld was het de broer van Wendy, of de moeder van Wendy, of de tuinman van Wendy, want dat is het leuke van haar blad: het is helemaal gemaakt door de mensen van wie zij houdt, en die ze volledig vertrouwt. (Dat je dan sowieso een nietszeggend en zoetsappig KUTblad maakt, heeft natuurlijk niemand haar durven vertellen. Dan zou Wendy heel ongelukkig worden, en het hele idee van haar blad was nu juist... enfin).
Estelle heeft in het interview niks te melden, en Wendy zo mogelijk nog minder, maar er is wel één gouden uitspraak van Estelle, of misschien is het een Amsterdams gezegde: "Als een man niet eerlijk tegen je is, kun je wachten tot je tanden los gaan zitten, maar veranderen doe je hem niet."Geweldig toch? Ik ken alleen de uitdrukking: 'tot je een ons weegt.' Maar vanaf nu houd ik die losse tanden erin.
Verder gaat het interview in algemene bewoordingen over 'vertrouwen' en 'echte liefde' en blablabla, totaal oninteressant, en Estelle wil sowieso geen namen noemen, ze heeft het over 'die ander' als ze haar ex-man/ex-vriend bedoelt. En ze wil dat een man een echte man is, die voor haar zorgt: "Niet financieel," zegt ze er snel achteraan. Ze bedoelt vooral dat een man haar op handen moet dragen en 'als een prinses' moet behandelen - jaja, dat willen we allemaal wel![]()
Een heerlijk wegdroomblad, kortom, de 'Wendy'.
Haha, goed geschrevenquote:Op zondag 28 december 2014 22:30 schreef Nadine26 het volgende:
Loop ik achter of hebben jullie het diepte-interview met Estelle en Wendy gemist in het prachtblad 'Wendy'?![]()
Wendy heeft een eigen tijdschrift gelanceerd over gelukkig worden. Dat willen we natuurlijk allemaal wel, moet zij hebben gedacht. En Wendy IS heel gelukkig. Ze doet veel aan Bikramyoga en na afloop van de les huilt ze soms van geluk. Dan blijft ze een tijdje op haar yogamat liggen en laat ze de tranen lekker stromen. Gewoon: om de schoonheid van het leven, de liefde, de eenvoud van de dingen, precies zoals Wendy zelf ook is. Dus vandaar dat zij een tijdschrift heeft gelanceerd. Nu is dat grote geluk voor ons allemaal weggelegd.
En ook voor Estelle, met wie Wendy zich samen laat interviewen. Ik weet niet meer precies wie het interview heeft gemaakt - maar ongetwijfeld was het de broer van Wendy, of de moeder van Wendy, of de tuinman van Wendy, want dat is het leuke van haar blad: het is helemaal gemaakt door de mensen van wie zij houdt, en die ze volledig vertrouwt. (Dat je dan sowieso een nietszeggend en zoetsappig KUTblad maakt, heeft natuurlijk niemand haar durven vertellen. Dan zou Wendy heel ongelukkig worden, en het hele idee van haar blad was nu juist... enfin).
Estelle heeft in het interview niks te melden, en Wendy zo mogelijk nog minder, maar er is wel één gouden uitspraak van Estelle, of misschien is het een Amsterdams gezegde: "Als een man niet eerlijk tegen je is, kun je wachten tot je tanden los gaan zitten, maar veranderen doe je hem niet."Geweldig toch? Ik ken alleen de uitdrukking: 'tot je een ons weegt.' Maar vanaf nu houd ik die losse tanden erin.
Verder gaat het interview in algemene bewoordingen over 'vertrouwen' en 'echte liefde' en blablabla, totaal oninteressant, en Estelle wil sowieso geen namen noemen, ze heeft het over 'die ander' als ze haar ex-man/ex-vriend bedoelt. En ze wil dat een man een echte man is, die voor haar zorgt: "Niet financieel," zegt ze er snel achteraan. Ze bedoelt vooral dat een man haar op handen moet dragen en 'als een prinses' moet behandelen - jaja, dat willen we allemaal wel![]()
Een heerlijk wegdroomblad, kortom, de 'Wendy'.
Mijn woorden. Erg leuk.quote:
quote:
Ik bedoelde.....Ik had het kunnen zeggen. Erg leuk stukje.quote:
Thanks. Ik ben ook ziek, maar snapte 'm welquote:Op maandag 29 december 2014 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bedoelde.....Ik had het kunnen zeggen. Erg leuk stukje.
Ben ziek en niet adrem genoeg. Kwam verkeerd over.
Dat gevoel heb ik bij Wendy sowieso al....quote:Op maandag 29 december 2014 12:36 schreef Copycat het volgende:
Goed stuk, Nadine!
Wat is dat toch dat al die BN-ers een naamblad moeten hebben?
De Wendy, dat klinkt sowieso al als het achtergebleven zusje van Linda. 'Als zij het doet, wil ik oohook!'
Beterschap.quote:Op maandag 29 december 2014 12:29 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Thanks. Ik ben ook ziek, maar snapte 'm wel
.quote:Op maandag 29 december 2014 12:36 schreef Copycat het volgende:
Goed stuk, Nadine!
Wat is dat toch dat al die BN-ers een naamblad moeten hebben?
De Wendy, dat klinkt sowieso al als het achtergebleven zusje van Linda. 'Als zij het doet, wil ik oohook!'
quote:Op maandag 29 december 2014 18:30 schreef WRH het volgende:
De Wendy, dat klinkt toch gewoon als een blad voor pony- meisjes?
Net zo min serieus te nemen als het mens zelf.
Maar wel jammer dat Estelle niet even terugkomt op de geweldige uitspraken van andere diepte interviews tijdens haar relatie met Badr, iets over 'eeuwige liefde' en 'altijd achter je man blijven staan' en nog iets over 'hij is helemaal niet zoals hij afgeschilderd wordt'
Kweenie, maar als je ex vriendje totaal niet de geweldenaar is zoals hij in de bladen wordt beschreven, dan is het wel apart dat loszittende tanden als eerste in je hoofd opkomen als je het over vriendjes en ex vriendjes hebt.
Ik denk dat ze pijn aan haar ogen krijgt van iemand met karakter.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:01 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien moet ze eens wat minder voor het geld en de bekendheid moet gaan en wat meer voor karakter.
Ze zou hem niet herkennen al had-ie een grote trui met 'IK BEN DE WARE, ESTELLE' aanquote:Op dinsdag 30 december 2014 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze pijn aan haar ogen krijgt van iemand met karakter.
Tsja, die kan ook wachten tot zijn tanden los zitten voor daar een zinnig woord uit komt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 07:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar wat moet iemand met enige vorm van karakter met Estelle?
Dat laatste stukje: dit verzin je toch, Nadine????quote:Op maandag 29 december 2014 23:37 schreef Nadine26 het volgende:
[..]En toch zijn die losse tanden wel leuk
In het 'Wendy'-interview houdt Estelle gewoon vol dat zij heilig gelooft in eeuwige liefde en 'altijd achter je man blijven staan', maar ja, Estelle heeft het niet voor het zeggen, hè? Badr moest zo nodig oneerlijk zijn. Dat is wel een beetje het sleutelwoord in het stuk: 'Oneerlijk'. En ja, dan ben je bij Estelle dus aan het verkeerde adres, want: "Vertrouwen komt te voet, maar gaat te paard." (Ze is wel een beetje het spreekwoordenboekenmeisje). (En ja, ik heb de 'Wendy' er even bij gepakt, nu, want ik kocht hem op Schiphol en ik heb net mijn koffers uitgepakt).
Estelle heeft eigenlijk maar één ideaal, en zelf vindt ze dat helemaal niet zo'n wereldvreemd of irreëel ideaal: "De film The Notebook, waarin de twee hoofdpersonen elkaars grote liefde zijn en, ondanks alles wat gebeurt, samen oud worden, heb ik acht keer gezien en ik heb acht keer zitten janken. Omdat je dat ook zó graag wilt. Die ene grote liefde. Als ik die scène zie waarin die twee oude mensjes zo zitten, lief zijn voor elkaar, zo veel aandacht hebben nog voor elkaar, denk ik: het bestáát!"
Daarna kabbelt het gesprek tussen Wendy en Estelle een beetje voort, en dan vraagt Wendy waar Estelle het meeste naar verlangt. Estelle zegt: "Ik wil een onvoorwaardelijk vertrouwen, een onvoorwaardelijke liefde. Tuurlijk moet een man aantrekkelijk zijn, ik hoef geen pijn aan mijn ogen te krijgen (![]()
) maar ik wil vooral..."
En Wendy vult in: "Gelijkwaardigheid!"
Eh... niet echt, want Estelle zegt: "Ik moet wel opkijken tegen een man. Een man moet man zijn (![]()
), Wij baren, dat is onze hel, maar een man moet echt een kerel zijn. Dat is de natuur. Hij moet zorgen voor me. En dat bedoel ik dus niet financieel, hè?"
Estelle
![]()
@Tong: dank je, jij ook beterschap
Geen woord aan verzonnenquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat laatste stukje: dit verzin je toch, Nadine????
Ies haram!!!quote:Op zondag 18 januari 2015 13:11 schreef Paule33 het volgende:
Nieuws
‘Badr Hari op date met Amber Rose’
18-01-2015 12:58:14
‘Badr Hari op date met Amber Rose’ © BrunoPress
In september werd bekend dat Amber Rose en Wiz Khalifa niet langer een stel zijn. Volgens geruchten vroeg Amber de scheiding aan nadat ze haar echtgenoot in hun eigen bed betrapte op een triootje met een tweeling. Maar ze hoeft niet lang te treuren om haar mislukte huwelijk, sterker nog miss Rose heeft al een nieuwe man in het vizier.
Volgens een betrouwbare bron van Bruno.nl is niemand minder dan onze eigen Badr Hari de lucky guy. De twee zouden zaterdag samen gezien zijn tijdens een 'gezellig onderonsje' in Miami.
Badr’s Instagram-account is al sinds de feestdagen gehacked, dus daar zijn weinig aanknopingspunten op te vinden. Hij heeft nog niet gereageerd op het liefdesgerucht.
Bruno.nl
Zijn nu ook al zijn haram handelingen vergeven? (Daten met een kifar, geweldsdelicten, liegen et cetera?).quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:36 schreef Paule33 het volgende:
Badr Hari als betevaart in het Mekka,voor een Moslim belangrijk is.
Nu zal hij heten Hadj Badr Hari.
https://twitter.com/PostB(...)426030813185/photo/1
Met zo te zien een heel duur wit ding om, weet niet hoe dat kledingstuk heet officieel.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:47 schreef Leandra het volgende:
Godsgeklaagd dat iemand die zo'n lak heeft aan fatsoensregels en de regels van zijn religie daar heengaat en ook nog eens gaat staan poseren.
Eens wel ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:05 schreef WRH het volgende:
sjonge zelfs zijn taalgebruik laat te wensen over, het is nog altijd Alahu akbar, sukkel.
Maar goed, volgens mij heeft Badr in dit topic niets meer te zoeken, het is Golftasgate, Meisje Cruijf en Ruud Gullit.
Badr mocht even mee doen omdat hij wat had met Meisje Cruijf, maar aangezien dat over is, is het in deze gate ook over met Badr.
Toch? Anyone?
Zo lang als Paule al doorgaat mag zij zelf bijna een eigen topic krijgen ipv Badr.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:56 schreef Ole het volgende:
Misschien kan Paule haar eigen Badr adoratietopic openen. Zal lekker druk worden.
Niet doen.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:48 schreef Paule33 het volgende:
Home > Sport
Badr Hari verkozen tot beste sporter van het jaar
31 maart 2015 - 13:27
Badr Hari verkozen tot beste sporter van het jaar
Marokkaanse kampioen Badr Hari werd deze weekend tot sportman van het jaar verkozen. De kickbokser nam de prijs in ontvangst tijdens een ceremonie georganiseerd door Radio Mars en 2M.
Het is het tweede opeenvolgend jaar dat Badr Hari tot beste sporter van het jaar wordt verkozen. Een tiental sporters werden door de radio beloond voor hun uitzonderlijke carrière.
Winnaars 2015
Alles goed? lang niet gezien.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:03 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht dat er een apart Badr-topic voor die bagger zou zou komen?!
www.wijblijvenhier.nlquote:Op woensdag 1 april 2015 00:54 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Begin jij ook ? waarom ophouden,je komt ook hier..
Ik mag hier komen zo lang ik wil !
ophouden met die badr-troep hier te plaatsenquote:Op woensdag 1 april 2015 00:54 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Begin jij ook ? waarom ophouden,je komt ook hier..
Ik mag hier komen zo lang ik wil !
Ik doe niet aan politiek ! haha....quote:Op woensdag 1 april 2015 06:26 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
www.wijblijvenhier.nl
Maar klinkt als een prestigieuze onderscheiding.
haha ! iemand die mij iets gevraagd?? ik weet niks van,als zo iets , moet ik na luisteren?? jij komt hier om te lezen toch? waarom mag je druk, om niks .quote:Op woensdag 1 april 2015 06:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ophouden met die badr-troep hier te plaatsen
er is je gevraagd daar een ander topic voor te openen
Wat een drama, werken!quote:woensdag 1 april 2015, 11:02'Scheiding financieel drama voor Estelle Cruijff'
© PPE Agency
De scheiding van Ruud Gullit heeft Estelle Cruijff niet opgeleverd waar zij op hoopte. De afwikkeling is voor haar uitgedraaid op een financiëel drama. De rechter vindt namelijk dat zij best zelf kan werken voor haar geld.
Estelle zou 21.000 euro per maand hebben geëist van haar ex Ruud. De door haar verlangde financiële compensatie zou van tafel zijn geveegd, en de voormalig voetbalvrouw blijft achter met 'nog geen fractie van het bedrag dat zij eiste', schrijft Story.
Ruud betaalt kinderalimentatie voor dochterJoëlle en zoon Maxim, maar de eis van zijn ex-vrouw ging hem te ver. Hij is content met het vonnis. Het ziet ernaar uit dat Estelle zich de luxe die zij gewend is, nu niet kan blijven veroorloven.
Estelle en Ruud trouwden in 2000, zij was toen 21. Ze zetten na twaalf jaar een punt achter hun huwelijk.
Het wordt pas echt vervelend als ze niet meer van die non-baantjes kan blijven doen omdat ze niet langer interessant genoeg is als ex mevr. Gullit.quote:
ik ben benieuwd hoeveel ze dan wel krijgt nu, wat het een financieel drama maaktquote:
dit topic gaat over de scheiding van ruud en estelle, waar badr al geruime tijd geen rol meer in speeltquote:Op woensdag 1 april 2015 11:55 schreef Paule33 het volgende:
[..]
haha ! iemand die mij iets gevraagd?? ik weet niks van,als zo iets , moet ik na luisteren?? jij komt hier om te lezen toch? waarom mag je druk, om niks .
quote:Op woensdag 1 april 2015 13:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dit topic gaat over de scheiding van ruud en estelle, waar badr al geruime tijd geen rol meer in speelt
die berichten over hem zijn hier dus niet op hun plaats
Het klopt niet van, anders zal Ole mij nooit toen roepen hier om meer te weten over de ruzie met de voetballers in Marrakech met Badr Hari......quote:
Sarcasme is jou vreemd?quote:Op woensdag 1 april 2015 14:38 schreef Paule33 het volgende:
Het klopt niet van, anders zal Ole mij nooit toen roepen hier om meer te weten over de ruzie met de voetballers in Marrakech met Badr Hari......
Waarschijnlijk idd netto ongeveer net zoveel als een gemiddeld gezin waarvan papa ruim 2 keer modaal verdient en mama ook nog zo'n 0,75 modaal binnenhaalt.quote:Op woensdag 1 april 2015 14:47 schreef Greys het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel die 'fractie' dan alsnog is, die ze wel krijgt.
Gok dat wij normale stervelingen er prima van rond zouden kunnen komen.
van die fooi kun je niet wekelijks shoppen in de PC hoor!quote:Op woensdag 1 april 2015 14:47 schreef Greys het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel die 'fractie' dan alsnog is, die ze wel krijgt.
Gok dat wij normale stervelingen er prima van rond zouden kunnen komen.
Dat is wel heel selectief quoten zeg..quote:Op woensdag 1 april 2015 14:38 schreef Paule33 het volgende:
[..]
[..]
Het klopt niet van, anders zal Ole mij nooit toen roepen hier om meer te weten over de ruzie met de voetballers in Marrakech met Badr Hari......
quote:Op woensdag 1 april 2015 15:17 schreef Greys het volgende:
Omegot, dan moet ze straks misschien wel een heel jaar met dezelfde extensions doen ofzo! Arm schaap.
quote:Op woensdag 1 april 2015 12:08 schreef Idisrom het volgende:
Ex van Ruud Gullit moet nu zelf werken voor haar geld
'Scheiding financieel drama voor Estelle Cruijff'
van onze redactie
De scheiding van Ruud Gullit heeft Estelle Cruijff niet opgeleverd waar zij op hoopte. De afwikkeling is voor haar uitgedraaid op een financiëel drama. De rechter vindt namelijk dat zij best zelf kan werken voor haar geld.
Lees verder op de Telegraaf-zijde
Super Ruud.
Eindelijk eens een scheiding waar een vrouw niet ongelimiteerd alimentaties kan opeisen.
goffer, ool!quote:Op woensdag 1 april 2015 14:38 schreef Paule33 het volgende:
[..]
[..]
sowwyquote:
maxime woont sinds een tijdje ook weer bij haarquote:Op woensdag 1 april 2015 21:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Alleen dat meisje woont toch bij haar? Nog minder (kinder) alimentatie
Estelle was preventief het land uit? Ze zat althans zondag in het vliegtuig Dubai-Amsterdam.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:28 schreef JaneDoe het volgende:
zojuist bij blvd: de rechter heeft vandaag eindelijk de scheiding uitgesproken
beiden waren niet bereikbaar voor commentaar, maar via via hebben ze gehoord dat ruud tevreden is over de uitkomst
einde gate, slotje!
Ah, ze heeft zich nog 1x ondergedompeld in luxe alvorens ze zich bij de Voedselbank meldt. Of was ze alvast aan het wennen aan het armoedige leven door economy te vliegen naar Dubai?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:39 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Estelle was preventief het land uit? Ze zat althans zondag in het vliegtuig Dubai-Amsterdam.
maar moet hij nog wel kinderalimentatie betalen dan, als t klopt dat de kinderen aan hem zijn toegewezen?quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:05 schreef kissaa het volgende:
Er werd in Boulevard ook verteld dat het onbevestigde gerucht gaat dat Estelle en Badr weer samen zijn en ze zou haar eigen inkomen moeten verdienen omdat ze maar een schijntje krijgt van de 21.000 euro die ze eiste. Voor de kinderen wordt wel alimentatie betaald.
Heb er geen verstand van, maar het zal niet veel zijn dan..quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar moet hij nog wel kinderalimentatie betalen dan, als t klopt dat de kinderen aan hem zijn toegewezen?
Ik heb er ook geen verstand van maar dat werd verteld.quote:Op vrijdag 3 april 2015 18:04 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb er geen verstand van, maar het zal niet veel zijn dan..
Dat ligt eraan, maar in theorie zou het kunnen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 16:47 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar moet hij nog wel kinderalimentatie betalen dan, als t klopt dat de kinderen aan hem zijn toegewezen?
Zo, ik dacht dat die twee wel echt klaar waren met elkaar. Straks kan zouzou hier op legitieme gronden weer doorgaan...quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:05 schreef kissaa het volgende:
Er werd in Boulevard ook verteld dat het onbevestigde gerucht gaat dat Estelle en Badr weer samen zijn en ze zou haar eigen inkomen moeten verdienen omdat ze maar een schijntje krijgt van de 21.000 euro die ze eiste. Voor de kinderen wordt wel alimentatie betaald.
Dat kan ik me nou echt niet voorstellen. Hij ramt je kind tussen de deur van de WC, gaat af en aan vreemd en is weken achter elkaar weg en nu zouden ze weer bij elkaar zijn?quote:Op vrijdag 3 april 2015 12:05 schreef kissaa het volgende:
Starfucken is ook werkenquote:Op woensdag 1 april 2015 13:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tis toch wat, gewoon moeten werken voor je geld
Ja, maar in [SHO] is een gerucht waarheid tot het tegendeel bewezen is.quote:Op zaterdag 4 april 2015 11:52 schreef kissaa het volgende:
Er staat: onbevestigd gerucht.
Ik citeer Albert V. slechts.
Uhuhquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, maar in [SHO] is een gerucht waarheid tot het tegendeel bewezen is.
Okquote:Op zaterdag 4 april 2015 12:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 april 2015 12:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
quote:
voorspellende woorden... deel 54 mensen, 54!!! 54!!! het houdt niet op...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 01:17 schreef Andromache het volgende:
Trouwens, Palinggate hield het vol tot deel 38. Ik gok dat we het hier tot 42 gaan rekken
Van glamOramaquote:Heerlijk als zaken gewoon netjes via de vaste patronen verlopen. Zo kwam gisteren via Story het bericht naar buiten dat de scheiding tussen Ruud Gullit en zijn Estelle na 3 jaar eindelijk is afgerond. Met voor Ruud beduidend gunstiger resultaat dan zijn inmiddels officiële ex-vrouw, die haar 21K pm in rook zag opgaan. En kijk aan, deze ochtend treffen we een stukje over de kwestie in de Telegraaf! Geschreven door Evert Santegoeds, goede huisvriend van Stel en degene die zich opwierp als mediamaatje van haar en Badr toen die laatste Koen Everink kapot had getrapt (en daar vervolgens toch wat spijt van had. Evert dan he?). Mag u raden wie van de twee kemphanen vandaag in de krant het beste uit de bus komt. Juist: Estelle. Die heeft namelijk altijd braaf gezwegen over de afwikkeling van de scheiding, terwijl Ruud om de haverklap met de roddelpers zat te bellen. En dan kreeg Gullit uiteindelijk ook nog zijn zin en werd een voor zijn ex buitengewoon pijnlijk vonnis uitgesproken! Wat er precies pijnlijk is aan het feit dat je jong en viriel genoeg bent voor een baan, weten we ook niet verder. Was dat alles? Nee zeker niet: Cruijff zou nog overwegen in beroep te gaan tegen de uitspraak. Of dat heel nuttig is, valt echter te bezien: de rechtbank zou haar oordelen namelijk voor een aanzienlijk deel hebben gebaseerd op de bevindingen van een door Ruud ingehuurde privé-detective. Nadat hij zijn toenmalige echtgenote en Badr zelf betrapte vanachter een vuilcontainer op Schiphol - toch een van de beste anekdotes ooit - schakelde hij een professional in. En die zou Estelle en Badr maandenlang - zowel voor de hele Sensation-ellende als nadat Hari weer uit voorarrest werd vrijgelaten - hebben geschaduwd. Jeetje, het lijkt wel een soap. En eentje die - als de blondine inderdaad bezwaar aantekent - nog wel even kan voortslepen.
zouzou dat zonder paule ook gelukt zijn, vraag ik me afquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:26 schreef Andromache het volgende:
[..]
voorspellende woorden... deel 54 mensen, 54!!! 54!!! het houdt niet op...
Ik schat zo in van nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:39 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zouzou dat zonder paule ook gelukt zijn, vraag ik me af
Mooie samenvatting.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:56 schreef Ole het volgende:
We gaan nog even vrolijk door!
[..]
Van glamOrama
quote:Estelle houdt schamele 3.500 euro aan scheiding over
De rechter heeft bepaald: Geen 21.000 euro voor Estelle Cruijff, maar 'slechts' 3.500 euro ontvangt de blondine per maand van haar ex Ruud Gullit, meldt Shownieuws.
Eind maart werd de scheiding van het stel eindelijk uitgesproken, maar ze konden het niet eens worden over de allimentatie. De miljoenen-alimentatie die Estelle volgens bronnen eiste, werd toen door de rechter afgewezen.
Estelle Cruijff zou volgens de rechter prima in staat zijn om in haar eigen onderhoud te voorzien. Een riante alimentatie van haar ex Ruud Gullit kan ze dus op haar buik schrijven. ,,Ik mag als woordvoerder van Ruud alleen zeggen dat hij tevreden is. Over andere details kan ik helaas niets zeggen,'' laat advocaat Mark Teurlings eerder deze week aan ons weten.
In juni 2012 maakten de twee bekend uit elkaar te gaan na een huwelijk van twaalf jaar. Ruud heeft nieuw liefdesgeluk gevonden bij de Mexicaanse Margarita. Estelle is na een verbroken relatie met vechtsporter Badr Hari weer vrijgezel.
Zelfs als het bruto is kan je nog gewoon naar de HEMA voor dat geldquote:Op woensdag 8 april 2015 21:55 schreef Ole het volgende:
Er zijn heel veel mensen die het met veel minder moeten doen.
Dat wordt Zeeman ipv PC Hooft
quote:Op woensdag 1 april 2015 16:58 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ronnie heeft een enorm knappe vriendin, die gaat niet voor zo'n tweedehansje. Zou verder wel een goede combi zijn aangezien hij niet wil dat vrouwen werken. Ik zie er wel een datingshow in a la Tatjana. Evert voert dan de orienterende gesprekken. Ik...zoek een man....die voor me zorgt...zucht...en dan bedoel ik....ook financieel. ..zucht
Heeft vorige week nog een hatrick gescoord.quote:Op donderdag 9 april 2015 01:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze ging toch met Lionel? Hoe staat het daarmee intussen?
Estelle gaat gewoon opzoek naar een nieuwe suggerdaddy.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:32 schreef tong80 het volgende:
Misschien kan ze bij de Hema gaan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |