abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140503815

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

......... Columbo Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Na 3 dwaze dagen was het feest abrupt ten einde. Badr wordt opgepakt. Estelle in zak en as. :O
Pownews journalist: "Badr, wat doe je?". Badr: "Ik heb een broodje gegeten". :|W

Hij hoort er nu ook bij. Yves-Gijrath, de zaakwaarnemer van Badr (die nu vooral zijn eigen zaken probeert te beheren), die onlangs nog probeerde Badr schoon te praten (in P&W). Nu ook de media opgezocht omdat hij het zo erg vindt dat Badr weer opgepakt is.
:+

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en 'negers'.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..
12 november 2012 Badr 'savonds weer opgepakt door 'arrestatieteam'. B
13 november 2012 Er is gebleken dat Badr ook contact heeft gehad met getuigen. De rechter stuurt hem na partijen gehoord te hebben weer naar PI Zoetermeer.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

Laatste nieuwtje :

AMSTERDAM - Estelle Cruijff heeft een oproep van het Openbaar Ministerie (OM) gekregen om volgende week verhoord te worden.

Het OM wil graag horen wat Estelle allemaal heeft meegekregen van de mishandeling bij Sensation White in de ArenA.

Eerder werd het verhoor van Cruijff afgezegd, omdat ze zich mentaal niet in staat voelde een verhoor te ondergaan. Het OM denkt dat Estelle nu wel in staat is om haar verhaal te doen, omdat ze ook in Beau Monde een interview heeft gegeven.

Update 18-12-2012:

Nadat Estelle vorige week van de een op de andere dag advocaat Bram inruilde voor Nico Meijering (kantoorgenoot van Ficq) kon ze ook ineens een verklaring gaan afleggen, en niet zoals volgens planning vandaag, maar gisteren al.
Spijkers met koppen! En natuurlijk geen gemist dinsdagbezoekuur bij Badr :s)

Update 14-08-2013:

'Badr Hari en Estelle Cruyff uit elkaar'

AMSTERDAM -
Het sprookje tussen voetbalvrouw Estelle Cruyff en vechtersbaas Badr Hari is uit. De twee zijn uit elkaar, zo meldt de omstreden zakenman Erik de Vlieger.

De Vlieger zegt dat Badr Hari zijn verdriet verwerkt bij een ex-vriendin.
Er gingen al langer geruchten de ronde dat de relatie tussen Badr en Estelle op knappen stond. Estelle ontkende dat eind vorige maand met klem. Nu lijkt definitief de bom gebarsten. Al moet de 'primeur' van De Vlieger met een korrel zout worden genomen. Hij zou al enige tijd in de clinch liggen met Badr.
Badr en Estelle waren ruim een jaar samen.
pi_140503859
dus als ik het goed heb zegt stellemans dat ruud liegt omdat maxime en ook joëlle gewoon nog bij haar wonen?
  Moderator / Miss SHO donderdag 29 mei 2014 @ 12:59:55 #3
22592 crew  Ole
pi_140503948
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 12:57 schreef JaneDoe het volgende:
dus als ik het goed heb zegt stellemans dat ruud liegt omdat maxime en ook joëlle gewoon nog bij haar wonen?
En dwt terwijl ze met een vriendin in het buitenland zit
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † donderdag 29 mei 2014 @ 13:15:51 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_140504426
quote:
1s.gif Op donderdag 29 mei 2014 12:59 schreef Ole het volgende:

[..]

En dwt terwijl ze met een vriendin in het buitenland zit
Ze heet dus nog een vriendin over. Die kledingontwerpdoos? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 29 mei 2014 @ 13:19:57 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_140504551
Het bericht nog maar even:

quote:
Estelle Cruijff 'geschokt' door leugens

Estelle Cruijff is geschokt door verhalen die vandaag in de media verschijnen over het feit dat zij alles kwijt zou zijn. Zelfs, en dat maakt haar woest, haar kinderen.

"Dat verhaal blijft op de een of andere manier maar rondzingen door Amsterdam. Maar het is niet zo. Mijn kinderen wonen bij mij. Punt uit. Het is buitengewoon kwetsend steeds verzinsels van anderen hierover te moeten lezen. Blijf met je poten van m'n kinderen af!"
Estelle verblijft in het buitenland met een vriendin als zij met deze verhalen wordt geconfronteerd. "Op de verhalen over mijn zogenaamde armoe wil ik niet eens ingaan. Ook met het oog op mijn beltegoed. Zien ze ineens een andere auto op mijn oprit, heb ik de Porsche moeten verkopen. Ik zal de garage waar die staat vragen me voortaan een betere leenauto mee te geven."
Kan me amper voorstellen dat Ruud zulke verhalen verzint.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_140506451
blijf met je poten van mn kinderen af....had ze tegen badr moeten zeggen

ik geloof dit ook niet, temeer omdat jadranka eerder al vertelde dat maxime niet meer bij zn moeder woonde
pi_140512983
"Op de verhalen over mijn zogenaamde armoe wil ik niet eens ingaan. Ook met het oog op mijn beltegoed."

Zegt genoeg toch? :7
Don't you love her madly?
pi_140521100
Wie er ook liegt; wat suf om over zoiets de waarheid te verdraaien. Of hij al dan niet bij Estelle woont, lijkt me redelijk makkelijk te checken voor de mensen om hen heen.
  donderdag 29 mei 2014 @ 23:18:14 #9
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_140524225
ik ben aan kijken via TV Dubai,ik zal het niet vertelen..
  donderdag 29 mei 2014 @ 23:21:28 #10
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_140524387
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 23:18 schreef Paule33 het volgende:
ik ben aan kijken via TV Dubai,i
Doe niet zo moeilijk, het is gewoon op RTL7.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 29 mei 2014 @ 23:24:20 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_140524529
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 23:21 schreef static het volgende:

donderdag 29 mei 2014 @ 23:33:57 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_140524936
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 23:21 schreef static het volgende:

[..]

:D :') _O- _O- _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 29 mei 2014 @ 23:41:13 #13
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_140525244
Ik heb het 1 uur geleden gezin..RTL 7 net begonen...haha
  donderdag 29 mei 2014 @ 23:48:32 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_140525572
SPT / Badr Hari In Global Fighting Championship RTL7 23.15

Daar willen ze vast en zeker de uitslag weten. Haha.
  donderdag 29 mei 2014 @ 23:58:10 #15
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_140525988
quote:
7s.gif Op donderdag 29 mei 2014 23:48 schreef Copycat het volgende:

ik wacht tot iederen heeft het gezin,ik ga het niet zegen...maar ik weet het.
  donderdag 29 mei 2014 @ 23:58:51 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_140526009
quote:
7s.gif Op donderdag 29 mei 2014 23:48 schreef Copycat het volgende:

Daar weten ze het ook al....
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 30 mei 2014 @ 00:12:54 #17
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_140526519
Badr hari met 2 KO gewonen..in een paar minuten 200.000 euro.
Bravo Badr ...
pi_140530599
Zouzou wil even stoer doen met haar "inside info" maar het stond allang op telegraaf.nl :') Vertel ons liever waar Maxim nu woont!
pi_140531097
Als ik geïnteresseerd zou zijn in zijn sportieve prestatie zou ik wel in sport zitten...
pi_140531128
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 09:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
Zouzou wil even stoer doen met haar "inside info" maar het stond allang op telegraaf.nl :') Vertel ons liever waar Maxim nu woont!
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 mei 2014 @ 10:26:17 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_140531818
quote:
99s.gif Op donderdag 29 mei 2014 13:15 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ze heet dus nog een vriendin over.
Je zou maar nog een vriendin over heten.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † vrijdag 30 mei 2014 @ 10:26:45 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_140531829
}:|
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 mei 2014 @ 10:28:21 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_140531871
Joking Cynix. ;)

Arm meske trouwens. :{ Met haar Porche. :{

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_140630200
quote:
Estelle vecht terug via Evert

'Haar kinderen. Haar juwelen. Haar huis. Haar Porsche. Weekend bracht vorige week een uitgebreide samenvatting van alles wat Estelle Cruijff de afgelopen jaren zoal was kwijtgeraakt sinds ze de overspelige Ruud Gullit besloot in te wisselen voor de minstens zo overspelige Badr Hari. Vandaag vecht de ex-voetbalvrouw alsnog terug via haar goede vriend en mediamaatje Evert Santegoeds, nimmer te beroerd zijn Telegraaf-privepagina daarvoor in te zetten. Wat Stellie is alle leugens en laster goed zat, zo laat ze optekenen via Lily Becker, 'vrouw van' en goede vriendin van Cruijff. De twee delen al jaren een liefde voor hun eigen uiterlijk en onlangs ging Estelle bij de vrouw van Boris logeren om even bij te komen van alle tumult. Lilly heeft Stel volgens Santegoeds geadviseerd om veel harder terug te gaan vechten tegen de pers, net zoals zij zelf deed toen er onlangs berichten verschenen dat ze op de vuist zou zijn gegaan met een journalist. Estelle voegde vervolgens meteen daad bij het woord door tegen Evert Privé te verklaren dat het verhaal uit Weekend een grove leugen was. Vandaag doet ze dat nog even dunnetjes over. De kinderen? Wonen volgens Stel nog gewoon bij haar. "Geinig" detail: Cruijff wijdt veel meer uit over de leugen dat ze haar Porsche kwijt zou zijn dan over haar zoon en dochter. Want die is dus helemaal niet van haar afgenomen, verdomme, er zat gewoon een deuk in en dus stond hij bij de garage. Wat wel waar blijkt, is het feit dat Stel binnenkort een nieuw onderkomen zal moeten zoeken. Super heftig natuurlijk, dat je je villa kwijtraakt. Maar Estelle is hartstikke dapper hoor:

'Natuurlijk is het een onzekere tijd voor me. Ik moet over een tijdje met de kinderen verhuizen en heb nog geen idee waarheen. Maar het zal op een dag allemaal wel goed komen, ik hoop snel een streep te kunnen zetten onder het verleden en een nieuwe start te kunnen maken.' Voelt u alweer een beetje sympathie voor de PC-Hooftblondine? 'ESTELLE CRUIJFF werd door de energieke LILY BECKER wat opgebeurd nu haar scheiding van RUUD GULLIT deze week het DERDE JAAR ingaat. En dat zonder dat er zelfs maar zicht zou zijn op een redelijke verdeling van de boedel nadat het paar zeventien jaar samen was,' tikt Evert nog lekker dramatisch op. Tsja, wat is een redelijke verdeling wanneer een van de twee echtelieden bijna al het geld heeft binnengebracht? En was Estelle niet degene die per se wilde scheiden?
pi_140648726
quote:
Badr Hari korte tijd vast in Dubai

Badr Hari heeft even vastgezeten in Dubai. De kickbokser was in de stad voor een wedstrijd.
Dat bevestigt de advocaat van de kickbokser aan RTL Boulevard.
"Mijn cliënt is gehoord over een kwestie die eind 2011, begin 2012 speelde. Hij is na verhoor weer vrijgelaten", aldus de woordvoerder van Hari.

De kickbokser werd op het vliegveld gearresteerd. Om welke kwestie het gaat, is niet bekend. De zaak ligt momenteel bij het Openbaar Ministerie van de Verenigde Arabische Emiraten.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:25:21 #26
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_140673768
Van juni 2012 naar nu zijn geen 3 jaar hoor Zevert :N

En Badr idd weer opgepakt over een oude zaak, wat heeft hij daar dan weer uitgespookt?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 17:35:32 #27
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_140674127
Weer iemand afgerost waarsch. :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_140674233
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 17:25 schreef barca1971 het volgende:
Van juni 2012 naar nu zijn geen 3 jaar hoor Zevert :N
daarom staat er ook dat ze t derde jaar ingaan en niet dat ze drie jaar aan t scheiden zijn...
  dinsdag 10 juni 2014 @ 02:46:50 #29
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_140903034
deze week Badr Hari is raping met Meek Mill,

pi_140903899
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 02:46 schreef Paule33 het volgende:
deze week Badr Hari is raping met Meek Mill,

Hmm, nu dus ook rape op het lijstje.

Het houdt niet op... :'(
  dinsdag 10 juni 2014 @ 05:17:04 #31
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_140904097
http://instagram.com/p/ojbIySOPYo/#

Het klopt wat Estelle zegt,
Estelle was eind Mei voor een paar dagen na haar vriendin sharlely Becker: laatste vrouw van Tennis legend Boris Backer.

Maxim wil bij oma niet logeren daarom na zijn papa gegaan.
Maxime is nu gewoon bij zijn moeder en zus.
pi_140904259
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2014 04:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Hmm, nu dus ook rape op het lijstje.

Het houdt niet op... :'(
Niet vanzelf...
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_141991285
Niet echt meer onderdeel van deze gate, maar toch:

quote:
Zondag 6 juli 2014, 17:56
Badr Hari last pauze in

© ANP Badr Hari zal voorlopig de ring niet meer betreden. De kickbokser heeft tijd voor zichzelf nodig omdat hij de afgelopen periode 'het nodige voor zijn kiezen heeft gehad'.
"En dan heb ik het niet over de liefde, sport of wat dan ook. Puur in de privé-sfeer (familie)", schrijft Badr zondagavond op zijn Facebookpagina.
De ex-vriend van Estelle Cruijff schrijft verder dat hij er voor onbepaalde tijd tussenuit gaat. "Ik wil hier geen tijd aan binden want ik wil mezelf in deze ingebouwde periode terugvinden en alles op een rijtje zetten", legt hij uit. "Ik hoop nadat ik mezelf heb teruggevonden, goed in mijn vel zit, zodat ik de mensen weer kan laten genieten van onze sport."
pi_142000768
Dat is een vals bericht lees ik nu: en Badr gaat voor de verandering zèlf eens aangifte doen!
  maandag 7 juli 2014 @ 13:08:41 #35
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_142002021
Nederland
Badr Hari
\0020

Badr Hari: 'Bericht over stoppen komt niet van mij'

Bewaar

Victor Schildkamp
7-7-14 - 08:10 bron: AD
Kickbokser doet aangifte van identiteitsfraude
Badr Hari © epa.
Kickbokser Badr Hari doet aangifte van identiteitsfraude. Dat liet de vechtsporter gisteravond laat weten naar aanleiding van het Facebook-bericht dat hij 'tijdelijk zou stoppen met zijn carrière'. 'Ik ben dat niet op Facebook. Dat bericht komt niet van mij. Ik stop ook niet met kickboksen,' aldus Badr Hari.

De kickbokser zou op zijn Facebook-pagina hebben laten weten dat hij zijn carrière tijdelijk stopzet omdat hij 'veel voor zijn kiezen heeft gehad'. Wie er achter de onjuiste berichten op Facebook zit, weet Badr niet. 'We hebben alles neergelegd bij de politie.'

Badr Hari is momenteel in oost-Europa om een gevecht te organiseren dat in oktober in Dubai moet plaatsvinden. Hari werd in februari tot anderhalf jaar cel veroordeeld wegens een serie mishandelingen, maar ging daartegen in beroep. Dat hoger beroep wacht hij in vrijheid af.

De reden die op Facebook gegeven werd dat Hari zijn carrière stopzet, zou met 'iets in de familiekring' te maken hebben. Dat klopt wel, beaamt Hari die echter niet in de media wil laten weten wat er aan de hand is. 'Maar mijn carrière gaat gewoon door

AD.nl
  maandag 7 juli 2014 @ 13:12:34 #36
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_142002149
ad
Nederland
Buitenland
Sportwereld
Showbizz
meer ad

Geen nieuwe liefde voor Estelle Cruijff

2-7-14 - 17:40 bron: ANP/BuzzE © ANP/Kippa.
Estelle Cruijff heeft geen nieuwe liefde, dat vertelt ze aan RTL Boulevard. De ex van Badr Hari geniet momenteel van een vakantie op Ibiza en daar is ze door Weekend gespot met een onbekende man.

'Ik ben hier met vrienden, dat kan iedereen zijn. Ik heb in elk geval geen nieuwe liefde', aldus de blondine. Tegen het programma vertelt Cruijff ook dat het goed met haar gaat. 'Het gaat lekker', zegt Estelle.

'Ik ben met een goede vriendin en de kinderen op vakantie op Ibiza.' Wanneer ze weer terugkomt, weet ze nog niet. Ze zegt voorlopig nog even te genieten van de Spaanse zon.

AD.nl
pi_142043147
goh Paule, heb je dan eindelijk ook door dat die facebook pagina niet van Badr zelf is zoals men je hier al maanden probeert duidelijk te maken?
hoef je de berichtjes ervan ook niet meer te kopiëren hier, je meldt nu zelf dat Badr aangeeft dat hij dat niet zelf is.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_142046430
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 13:11 schreef WRH het volgende:
goh Paule, heb je dan eindelijk ook door dat die facebook pagina niet van Badr zelf is zoals men je hier al maanden probeert duidelijk te maken?
hoef je de berichtjes ervan ook niet meer te kopiëren hier, je meldt nu zelf dat Badr aangeeft dat hij dat niet zelf is.
maanden? Volgens mij al zolang deze gate loopt :')
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:29:45 #39
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_142051022
Deze berichten zijn van een krant AD.nl en niet van een facebook.
zijn jullie ook nog nu niet moe van meer dan 2 jaar achter mij komen weer mij commentaar geven?
pi_142961860
http://www.nu.nl/achterkl(...)moeder-van-kind.html

quote:
Kickbokser Badr Hari zou zijn ex-vriendin Daphne Romani ten huwelijk hebben gevraagd. Romani is de moeder van Hari's twee jaar oude dochter Amber May.

'Badr Hari wil trouwen met moeder van zijn kind'

Dat schrijft de Telegraaf vrijdag. De krant meldt het nieuws op basis van een bron "dichtbij de familie". Hari en Romani hadden in het verleden al een relatie.

De kickbokser zou het nieuws echter nog niet hebben bevestigd.

Hari en Estelle Gullit gingen in maart 2014 uit elkaar. Volgens de krant zou Hari niet lang daarna een relatie met Romani zijn aangegaan.

Hari werd in februari tot een jaar cel veroordeeld voor geweld in het uitgaansleven.
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 augustus 2014 @ 17:36:38 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_142962786
'De krant meldt het nieuws op basis van een bron "dichtbij de familie".' :D

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:03:13 #42
163650 Greys
pi_143085052
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143088847
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:03 schreef Greys het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelf.

http://glamora.ma/2014/08/badr_hari_weer_opgepakt.html
:')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143091571
Vreemd. In zijn boek zei hij nog dat hij totaal niet verliefd was op Daphne en dat hij sowieso pas voor t eerst verliefde gevoelens kende bij Estelle. Bij Humberto sprak hij nog de hoop uit dat het goed kwam. Hij lijkt me ook niet het type om het puur voor zijn dochter te doen..
  † In Memoriam † dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:54:34 #45
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_143092550
Die ex spoort ook niet als ze het ook maar in overweging neemt. :N
  † In Memoriam † dinsdag 5 augustus 2014 @ 16:55:54 #46
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_143092600
Nu.nl heeft het ook: http://www.nu.nl/achterkl(...)en-in-marrakesh.html

Een soort Kluivert-XL. In meedere opzichten.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:10:17 #47
22592 crew  Ole
pi_143096823
Badr Hari is Marrakech spuugzat na aanhouding
dinsdag 5 augustus 2014 14:06

Kickbokser Badr Hari is in Marrakech aangehouden voor een verkeersboete, hij laat ook meteen weten daar niet van gediend te zijn. 'Fuck Marrakech! Het lijkt er op dat een paar agenten hun baan verliezen', twittert Hari.
Hari zou te hard hard hebben gereden en een rood licht hebben genegeerd. Na een stopteken zou hij zelfs er nog vandoor zijn gegaan, daarna is Hari alsnog tot stoppen gedwongen.

Marokkaanse media melden dat hij tegen de politie zou hebben geroepen dat hij een wereldkampioen was. Bovendien zou hij de dienstdoende agent een hoerenzoon hebben genoemd. Hij zat met zijn vriendin Daphne en zijn broer in de auto.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:50:56 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143106316
Valt ook allemaal niet mee voor hem.... als hij zelfs in Marokko, ondanks z'n heldenstatus, niet kan doen wat hij wil.
Waar moet hij nu nog heen? Arme jongen...

Ook echt hè |:( |:( |:(
Team_Badr_Hari twitterde op maandag 04-08-2014 om 19:21:06 Fuck Marrakech man looks like some police officers gonna lose their job after yesterday. But that's none of my business. reageer retweet
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2014 @ 22:56:06 #49
163650 Greys
pi_143106570
Wat een kneus is het toch :')
Denkt echt overal boven te staan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 23:00:27 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143106802
quote:
Dit is trouwens wat hij er over twittert:
Team_Badr_Hari twitterde op vrijdag 01-08-2014 om 16:24:44 I am NOT gonna marry my ex. She is the mother of my baby and good friend, but that's where it ends. I think in the concern of my daughter. reageer retweet
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 6 augustus 2014 @ 05:55:53 #51
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143113787
Dat is niet gebeurt zo,ik heb het in Arabisch gelezen..geen mooie vertaling..dus heb ik eerst in Frans vetaald ook moelijk... toen is gebeurt badr Hari boos heeft zelfs een twitter gestuurd..

Badr komt van een disco met zijn neef en een vrouw..zeker geen Daphne...ze geven de naam van Estelle..toen komen alle fans achter badr hari voor een foto ..toen Badr snel de auto genomen om snel weg,de fans komen ze met hun auto achter badr Hari..daar zit hij vast..dan komt een man die zegt dat hij politieagent is..hij was zonder uniform,de man begin de papier vragen en slaan om de auto...en zegen je met je hoer tegen Badr .Badr gaat staan en zegt dat zijn moeder de hoer is en boos was..maar Badr heeft niks de rest niks gedaan...uiteindelijk de man laat zien dat hij politie is...Badr zegt dat hij wil nu na de de politieburo wat vertelen...zo is gegaan..de politie man wil het niet,ik denkt dat hij wil geld..maar badr wil na de politieburo..niks,iemand anders belt de politie die gekomen is..een proces verbaal en Badr weg en iederen die zegt hij heeft voor onze vlag gevechten..etc etc etc...

in Marokko is veel corruptie..de politie man ken badr hari ook niet..dus die wil geld verdienen,hij was zonder uniform en alleen..tot de politie gekomen is.

hier kun jullie het zelfs vertalen..%D8%AE%D8%A7%D9%84%D9%81_a7036.html
  woensdag 6 augustus 2014 @ 06:00:15 #52
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143113798
jullie kunnen zelfs het vertallen,bij mij moelijk.

الرئيسية > أخبار مراكش

حگرة : بدر هاري محيح على بوليس مراكش .. كاليه بوليسي بعدما خالف القانون: عطيني وراقك وهو يرد عليه: واش ما عرفتينيش اولد القحبة" وفاللخر ما دارو معاه والو -صورة حصرية

حرر من طرف كـشـ24 بتاريخ الاثنين 4 غشت 2014 على الساعة 00:30

صورة لبدر هاري بعد الاعتداء مباشرة بجيليز
صورة لبدر هاري بعد الاعتداء مباشرة بجيليز
بعدما صنف ضمن خانة "الخطيرين" واصبح شخصا غير مرغوب فيه بمختلف الملاهي الليلية بالمدينة الحمراء، خلق البطل العالمي بدر هاري الحدث من جديد بشوارع مراكش ليلة يوم أمس الاحد 3 غشت الجاري.

أطوار هذه القصة بدأت عندما كان البطل العالمي بدر هاري رفقة صديقة له يتجولان على متن سيارته بشوارع مراكش التي كانت تعرف اكتظاظاً في حركة السير والجولان بمناسبة العطلة الصيفية.

بدر هاري وكعادته ظن ان الأمور لاتزال كسابق عهدها بمراكش، ليقرر التجاوز في الخط المتصل بشارع محمد الخامس بحي جيليز، لكن يقظة عناصر الامن التابعة لمصلحة السير الطرقي بولاية امن مراكش كانت حاضرة، ليتم توقيفه من طرف عناصر امن بعدما حاول البطل العالمي الفرار بالقرب من مقر المندوبية الجهوية للسياحة.

لتبدأ فصول حكاية كما عاينتها "كِشـ24" فبعدما طلب عنصر المرور مده بالأوراق الثبوتية لسيارة هاري، بدا الأخير اكثر تذمرا لينفجر امام العنصر الأمني "واش ما عرفتينيش؟؟؟؟"، الأخير :"اعطنيي عفاك الأوراق انا هناك كنطبق القانون"، ليرد عليه (البطل العالمي) :" سير ياولد القحبة ...."، قبل ان يقرر العنصر الأمني ربط الاتصال لغرفة المواصلات التي تلقت تعليمات صارمة من طرف المسؤولين الأمنيين بضرورة انتقال عناصر الدائرة الامنية الاولى بجيليز لفتح تحقيق في الموضوع.

الامر الذي تم بالفعل بعد إحالة البطل العالمي بدر هاري ولكن بسيارته، فيما تمت إحالة العنصر الأمني بواسطة (السطافيط)، حيث لم يفتح تحقيق في الامر ولا يهم يحزنون، ليتقرر بعد التهاب حرارة الهواتف النقالة بالدائرة الامنية الاولى، بحضور مسؤولين أمنيين تحرير مخالفة مرورية (التجاوز في الخط المتصل)، ويا دار مدخلك شر.

غادر بعدها البطل العالمي الذي كان برفقة صديقة له وشقيقه وبعض المقربين الدائرة الامنية، ويقرر بعدها مباشرة عدم احترام إشارة الضوء الأحمر بشارع محمد الخامس، مما يدل على انه انتصر مرة اخرى، هذه المرة ضد عناصر الامن التي قد لا تحدو حدو الملاهي الليلية التي أصبحت تستنفر حراسها الخاصين بمجرد حضور البطل العالمي.
pi_143113808
Oke, dus omdat jij het in het Arabisch hebt gelezen, klopt de rest automatisch niet? Het lijkt me zeeeeer onwaarschijnlijk dat het Estelle betreft. Waarschijnlijk zijn de Marokkaanse media ervanuit gegaan dat een blondine in de auto wel Estelle moest zijn. En dat de politieman Badr niet kent, lijkt me niet relevant. Het feit dat hij voor de Marokkaanse vlag gevochten heeft ook niet.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 06:25:55 #54
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143113836
In deze Franse krant staat dat Estelle bij was,ook dat Badr wil de politie hebben..hij heeft ook tegen de agent een proces verbaal gedaan.
Arabische krant zegt het,Franse krant zegt het en de twitter zelfs zegt het,ik moet het geloven.

LE SITE D'INFORMATION AU MAROC

BADR HARI “S’INVITE

même tonalité se trouve chez le quotidien Al Akhbar, qui a publié, en ouverture de sa Une, la photo de Badr Hari aux côtés de son amie néerlandaise Estèle. “Badr Hari accueilli par la police”, titre le quotidien, sur un ton ironique. Faisant état d’”humiliation de l’agent de circulation”, le quotidien arabophone a fait également état d’interventions à haut niveau pour sortir Hari de ce mauvais pas. Selon ce support, Hari aurait sous-estimé l’agent en lui disant: “Ne sais-tu pas qui je suis ?” Pour conclure, disons à la décharge de notre champion estimable: Badr Hari s’est toujours battu sous nos couleurs nationales, qu’il a portées haut et loi
  woensdag 6 augustus 2014 @ 06:28:09 #55
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143113840
Gek genoeg Estelle zo blondine is ook niet meer..haha
  woensdag 6 augustus 2014 @ 06:29:57 #56
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143113845
De politieman is oud bijna met pension, hij ken Badr Hari niet,anders gaat hij ook geen geld vragen..omdat iedereen denkt zo.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 07:19:18 #57
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143114079
Ik geloof het omdat het in in Marrakech gebeurt en niet in Amsterdam, met telegraaf ook nog....
Ibiza is vlak bij Marokko, een weekend na Marrakech is makkelijk...dus het kan zijn..Badr zegt zelfs dat hij niet met Daphne is,ze komt nu met vakantie na Kenitra.hij wil zijn kind zien..in Badr hari facebook staat een foto met de heel familie ook een blond man bij.
pi_143114173
Maar waar Nederlandse media soms overdreven kritisch zijn over Badr, zijn Marokkaanse media zo nu en dan wat kritiekloos. En nogmaals; ik acht de kans zeer klein dat hij met Estelle is. Die twee zijn volgens mij wel echt klaar met elkaar.
pi_143116978
Het zou wel weer wat voer zijn voor dit topic als het wel Estelle betreft :7
pi_143117085
wel mooi beeldend verhaal trouwens, of je er zelf bij was.
maar het is natuurlijk ook gewoon heel erg zielig voor badr, in NL is hij telkens de pineut omdat hij een succesvolle Marokkaan is en nu is hij blijkbaar in marokko de pineut omdat hij daar niet succesvol genoeg is. het is ook allemaal niet makkelijk voor die jongen he.. ( :r )
  woensdag 6 augustus 2014 @ 12:55:29 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143120783
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Het zou wel weer wat voer zijn voor dit topic als het wel Estelle betreft :7
Als het de blonde dame op een foto op z'n twitter betreft (die zijn dochter op schoot heeft), dan lijkt me dat het gewoon om Daphne gaat.
Team_Badr_Hari twitterde op donderdag 31-07-2014 om 16:04:21 Had a great time with my family. Happy birthday sister😘 http://t.co/xRQuOZM800 reageer retweet
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:03:57 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143121028
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 06:00 schreef Paule33 het volgende:
jullie kunnen zelfs het vertallen,bij mij moelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google translate kan er iig niet mee omgaan:

Home> Nieuws Marrakech

H گ rh: Badr Hari Mahih de polis Marrakech .. Calais Beleid na het overtreden van de wet: Rek en geef me een antwoord aan hem: Wat jatten Araftenic oude hoeren "en Valkher wat Darrow met hem en Alo -sourh exclusieve

Vrij van partij Kh24 op maandag 4 augustus, 2014 om 00:30

Afbeelding van Badr Hari na de aanval direct Bjeeles
Afbeelding van Badr Hari na de aanval direct Bjeeles
Na de les in een doos "gevaarlijk" en werd persona non grata in diverse nachtclubs in de stad rood, het creëren van een wereld kampioen Badr Hari gebeurtenis uit de straten van New Marrakech Night Day op zondag 3 augustus deze maand.

Fasen van dit verhaal begon toen hij een wereldkampioen Badr Hari vergezeld door zijn vriendin scouting aan boord van zijn auto door de straten van Marrakech, die in de drukke verkeer en de Golanhoogten, ter gelegenheid van de zomervakantie bekend was was.

Badr Hari en zoals gebruikelijk, dacht hij dat de dingen blijven zoals altijd in Marrakech, om te beslissen inhalen in lijn beller wijk Avenue Mohammed V Gillies, maar de waakzaamheid van beveiligingspersoneel die behoren tot het belang van de Heer weg staatsveiligheid Marrakech waren aanwezig, om te worden opgepakt door de security elementen nadat hij probeerde om wereldkampioen te ontvluchten in de buurt van het hoofdkwartier van regionale Commissaris voor toerisme.

Om te beginnen hoofdstukken verhaal zoals het beoordelen "Kh24" Na een verkeersongeval duur van gecertificeerde papieren voor de auto te hebben gevraagd, Harry, leek meer verontwaardiging duren te exploderen in de voorkant van de veiligheid element "verklikker wat Araftenic ????", de laatste: "Aatunaia Afak effecten ben er Kntbak wet," Laird hem (wereldkampioen): "Meneer Auld hoeren ....", alvorens te beslissen de beveiliging element om het contact kamer van Transport, die strikte instructies door veiligheidsfunctionarissen moeten elementen van de security-afdeling beweegt ontvangen koppelen Bjeeles de eerste om een ​​onderzoek naar de zaak te openen.

Die was al na verwijzing wereldkampioen Badr Hari, maar zijn auto, zoals is beveiliging element door (Alstafat), die niet van een onderzoek naar de zaak heeft te openen doet er niet toe treuren, moet worden beslist na een ontsteking warmte mobiele telefoons circuit veiligheid eerst, genoemd de aanwezigheid van veiligheidsfunctionarissen Bevrijding verkeersovertreding (inhalen in lijn beller), en oh Dar inname kwaad.

Links na de wereldkampioen, die werd vergezeld door zijn vriendin, zijn broer en enkele nauwe circuit beveiliging, en besluit onmiddellijk na de disrespect signaal rood licht straat Mohamed V, waaruit blijkt dat hij opnieuw heeft gezegevierd, dit keer tegen de security elementen die niet mogen worden besturen van de Haddou nachtclubs die werd mobiliseren Zodra de aanwezigheid van particuliere bewakers wereldkampioen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 augustus 2014 @ 13:08:20 #63
163650 Greys
pi_143121154
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 06:28 schreef Paule33 het volgende:
Gek genoeg Estelle zo blondine is ook niet meer..haha
Whut? :')
Wat post je toch weer onbegrijpelijk. En post eens gewoon alles wat je wilt zeggen in één of twee posts, ipv een hele berg onder elkaar. Dank je.

De strekking van je posts had in elk geval weer in één zin gekund:
Badr is lief en heeft niets gedaan, groetjes Paule.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:16:01 #64
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143121356
De vertaling begrijp ik niet van, dat zeg ik ook..en ja Daphne was in Kenitra met Badr familie,het is de zoveel keer dat Daphne in Marokko was......in de auto in Marrakech was een andere vrouw...ze schrijven dat Estelle is..Dat was middelnacht en geen kind bij.ze komen van een disco.
pi_143121483
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:16 schreef Paule33 het volgende:
De vertaling begrijp ik niet van, dat zeg ik ook..en ja Daphne was in Kenitra met Badr familie,het is de zoveel keer dat Daphne in Marokko was......in de auto in Marrakech was een andere vrouw...ze schrijven dat Estelle is..Dat was middelnacht en geen kind bij.ze komen van een disco.
Nemen ze nou zomaar geen kind mee naar de disco? :o
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:35:24 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143121945
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 05:55 schreef Paule33 het volgende:
Dat is niet gebeurt zo,ik heb het in Arabisch gelezen..geen mooie vertaling..dus heb ik eerst in Frans vetaald ook moelijk... toen is gebeurt badr Hari boos heeft zelfs een twitter gestuurd..

Badr komt van een disco met zijn neef en een vrouw..zeker geen Daphne...ze geven de naam van Estelle..toen komen alle fans achter badr hari voor een foto ..toen Badr snel de auto genomen om snel weg,de fans komen ze met hun auto achter badr Hari..daar zit hij vast..dan komt een man die zegt dat hij politieagent is..hij was zonder uniform,de man begin de papier vragen en slaan om de auto...en zegen je met je hoer tegen Badr .Badr gaat staan en zegt dat zijn moeder de hoer is en boos was..maar Badr heeft niks de rest niks gedaan...uiteindelijk de man laat zien dat hij politie is...Badr zegt dat hij wil nu na de de politieburo wat vertelen...zo is gegaan..de politie man wil het niet,ik denkt dat hij wil geld..maar badr wil na de politieburo..niks,iemand anders belt de politie die gekomen is..een proces verbaal en Badr weg en iederen die zegt hij heeft voor onze vlag gevechten..etc etc etc...

in Marokko is veel corruptie..de politie man ken badr hari ook niet..dus die wil geld verdienen,hij was zonder uniform en alleen..tot de politie gekomen is.

hier kun jullie het zelfs vertalen..%D8%AE%D8%A7%D9%84%D9%81_a7036.html
Ik snap echter niet hoe jij dit verhaal uit je vertaling haalt....
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 6 augustus 2014 @ 13:42:52 #67
184769 crew  Deisyy
pi_143122140
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 06:25 schreef Paule33 het volgende:
In deze Franse krant staat dat Estelle bij was,ook dat Badr wil de politie hebben..hij heeft ook tegen de agent een proces verbaal gedaan.
Arabische krant zegt het,Franse krant zegt het en de twitter zelfs zegt het,ik moet het geloven.

LE SITE D'INFORMATION AU MAROC

BADR HARI “S’INVITE

même tonalité se trouve chez le quotidien Al Akhbar, qui a publié, en ouverture de sa Une, la photo de Badr Hari aux côtés de son amie néerlandaise Estèle. “Badr Hari accueilli par la police”, titre le quotidien, sur un ton ironique. Faisant état d’”humiliation de l’agent de circulation”, le quotidien arabophone a fait également état d’interventions à haut niveau pour sortir Hari de ce mauvais pas. Selon ce support, Hari aurait sous-estimé l’agent en lui disant: “Ne sais-tu pas qui je suis ?” Pour conclure, disons à la décharge de notre champion estimable: Badr Hari s’est toujours battu sous nos couleurs nationales, qu’il a portées haut et loi
Als Twitter het zegt dan is het waar :Y
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:50:25 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143122361
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Als Twitter het zegt dan is het waar :Y
Al even afgezien van het feit dat er helemaal niet staat dat Estelle erbij was, er staat alleen dat er een foto van Badr en Estelle bij het artikel staat....

En het nachtclubverhaal lijkt ook op basis van dat artikel wederom uit een dikke duim met een hoop korrels zou-zout te komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:15:15 #69
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143127295
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Al even afgezien van het feit dat er helemaal niet staat dat Estelle erbij was, er staat alleen dat er een foto van Badr en Estelle bij het artikel staat....

En het nachtclubverhaal lijkt ook op basis van dat artikel wederom uit een dikke duim met een hoop korrels zou-zout te komen.
Nee,absoluut niet wat jij schrijft...
Er staat dat de dagelijkse krant : AL AKHBAR heeft een foto publiceert van met in zijn kant zijn Nederlandse vriendin Estelle.. dat is het vertaling van het Franse text.
De Arabisch text heb ik het niet vertaald,dat kan iedereen zelfs het doen,ik heb niks vertaald..
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:09:40 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143139625
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:15 schreef Paule33 het volgende:

[..]

Nee,absoluut niet wat jij schrijft...
Er staat dat de dagelijkse krant : AL AKHBAR heeft een foto publiceert van met in zijn kant zijn Nederlandse vriendin Estelle.. dat is het vertaling van het Franse text.
De Arabisch text heb ik het niet vertaald,dat kan iedereen zelfs het doen,ik heb niks vertaald..
Er staat dat er een foto gepubliceerd is van Badr en zijn Nederlandse vriendin Estelle.... er staat nergens dat Estelle erbij was, jij bent de enige die zegt dat Estelle erbij was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_143173324
Ruud straks bij boulevard. w/
#superniger2020
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 augustus 2014 @ 20:09:17 #72
22592 crew  Ole
pi_143174927
En?
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2014 @ 18:14:38 #73
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143206884
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:09 schreef Ole het volgende:
En?
ik vond ze er maar raar bijzitten :{
pi_143209673
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 18:14 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik vond ze er maar raar bijzitten :{
Ja, maar waar ging het over???
Is dat zo?
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:00:39 #75
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_143210653
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 19:36 schreef Smallish het volgende:

[..]

Ja, maar waar ging het over???
Over hoe ze hun liefde op peil hielden, ondanks afstand en elkaar weinig zien. Antwoord: Ruud verrast haar, bijvoorbeeld door naar NY te vliegen als zij daar moet zijn. De rest van de Geheimen van hun Liefde ben ik vergeten. Maar veel onthullends was het allemaal niet.

Oh en het was een Spaanstalig interview, dus Ruud mompelde af en toe wat in potjesSpaans, tot hilariteit van de dames.
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † vrijdag 8 augustus 2014 @ 20:04:08 #76
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143210805
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Over hoe ze hun liefde op peil hielden, ondanks afstand en elkaar weinig zien. Antwoord: Ruud verrast haar, bijvoorbeeld door naar NY te vliegen als zij daar moet zijn. De rest van de Geheimen van hun Liefde ben ik vergeten. Maar veel onthullends was het allemaal niet.

Oh en het was een Spaanstalig interview, dus Ruud mompelde af en toe wat in potjesSpaans, tot hilariteit van de dames.

ja dat vooral. maar vond je ook niet dat ze er zo raar bijzaten. afstandelijk ofzo. nou ja, niet als een enthousiast liefhebbend stel en dan het tegenovergestelde verkondigen
pi_143227235
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ah, het ging dus over Ruud en z'n nieuwe liefde, die Mexicaanse kookdame. Hoop voor haar dat hij z'n golftas voorlopig thuis laat....
Is dat zo?
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 12:34:33 #78
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_143228946
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:04 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ja dat vooral. maar vond je ook niet dat ze er zo raar bijzaten. afstandelijk ofzo. nou ja, niet als een enthousiast liefhebbend stel en dan het tegenovergestelde verkondigen
Ja klopt! Zijn vriendin naar d interviewer gericht en Ruud zat erbij als een jochie dat met zijn moeder op het matje moest komen bij de rector.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_143236067
Ruud zal misschien wel nooit het type worden voor een langdurig(e) monogame relatie..Bij sommigen zit dat er gewoon niet in.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:13:43 #80
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143472211
Badr Hari wordt voorzitter Marokkaanse eersteklasser

De bekende ex-kickbokser Badri Hari heeft een nieuwe roeping gevonden. Hij wordt voorzitter van de Marokkaanse eerste klasse-club KAC Kenitra, de ploeg uit zijn geboortestad. Hari werd meermaals wereldkampioen in het kickboksen, maar kwam vaak in opspraak wegens wangedrag buiten de ring. Op Twitter toonde hij zich alvast ambitieus

Bron: Sport.BE
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 09:14:17 #81
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143472217
Badr Hari de nieuwe president van de KAC Kenitra Football Club
  Moderator / Miss SHO zaterdag 16 augustus 2014 @ 11:41:21 #82
22592 crew  Ole
pi_143474474
Ex-kickbokser ?
pi_143476340
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 11:41 schreef Ole het volgende:
Ex-kickbokser ?
Ik dacht hetzelfde.. Heb ik iets gemist?
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:06:35 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143476389
Goh, hij heeft op basis van zijn niet-afgemaakte VWO ook de kwaliteiten die een voorzitter van een voetbalclub moet hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 25 augustus 2014 @ 20:19:42 #85
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_143824302
Badr Hari maakt acteerdebuut in Turkse film
Badr Hari heeft zijn eerste filmrol te pakken. De kickbokser, die in februari door de rechtbank werd veroordeeld wegens mishandeling, maakt zijn acteerdebuut in de Turkse film Zilin Sesi.
Badr Hari maakt acteerdebuut in Turkse film
Foto: ANP
Dat heeft een woordvoerder van Hari laten weten aan Shownieuws.
De film gaat over een man die op het foute pad belandt. In zijn droom heeft hij een ontmoeting met Hari, die uitloopt op een gevecht. De 29-jarige Hari vliegt dinsdag naar Turkije voor opnamen, die maximaal twee dagen in beslag nemen. Wanneer de film in de Turkse bioscopen verschijnt, is niet bekend.
Zowel Hari als het Openbaar Ministerie ging in hoger beroep tegen de celstraf van een jaar die de vechtsporter kreeg opgelegd voor de mishandeling van zakenman Koen Everink. Het beroep begint op 12 november met een regiezitting.
Dan wordt onder meer bepaald wanneer het gerechtshof de zaak inhoudelijk behand

Nu.nl
  woensdag 10 september 2014 @ 02:51:36 #86
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_144378945
https://twitter.com/Team_(...)319877726208/photo/1

Donderdag 16 oktober 22.15 op RTL 7!!! Mis het niet!
  woensdag 10 september 2014 @ 02:58:15 #87
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_144378990
Op 18 september rechtszaak Yassine Hari wegens meineed tijdens zitting broer Badr
Nederlands - Landelijk nieuws
Geschreven door Fatima El Kaddouri
maandag 08 september 2014 19:16

Op 18 september is de rechtszaak tegen Yassine Hari voor de rechtbank in Amsterdam wegens het plegen van meineed tijdens de zitting van zijn broer Badr. Volgens het Openbaar Ministerie heeft Yassine Hari als getuige gelogen over de mishandeling van de eigenaar van Club Air.

Tijdens de zitting van 11 oktober 2013 was de 22-jarige Yassine Hari als getuige opgeroepen door advocaat Bénédicte Ficq. Ficq is de raadsvrouw van Badr Hari. Yassine verklaarde toen dat niet zijn broer maar hij degene is die Jeroen van den Berg heeft mishandeld in Club Air. Het slachtoffer heeft verklaard mishandeld te zijn door Badr Hari. Het Openbaar Ministerie heeft toen verzocht om Yassine Hari te laten aanhouden wegens meineed.

Het Openbaar Ministerie moest destijds nog een beslissing nemen of het Yassine gaat vervolgen voor meineed. 'Het is een apart onderzoek, dat losstaat van de zaak tegen Badr Hari', aldus een persofficier van justitie. De rechtbank is echter van mening dat de verklaring van de getuige ongeloofwaardig is omdat ze Badr Hari hebben veroordeeld voor de mishandeling van Jeroen van den Berg. Het Openbaar Ministerie heeft vermoedelijk naar aanleiding van het vonnis een vervolgingsbeslissing genomen. Badr Hari is tevens veroordeeld voor een vechtpartij in Club Jimmy Woo. Yassine Hari is tevens verdacht betrokken te zijn bij deze vechtpartij en moet daarvoor ook terechtstaan op 18 september.

Bron: CrimeScene.pro
  Moderator / Miss SHO woensdag 10 september 2014 @ 23:50:29 #88
22592 crew  Ole
pi_144409150
Gelukkig, de gate dreigde dood te bloeden...

quote:
ESTELLE SCHRIJFT BOEK OVER RUUD EN BADR
Ze ontmoette haar Badr ooit toen ze hem moest interviewen voor Beau Monde en het lijkt erop dat Estelle Cruijff - toen nog 'Gullit' - die inmiddels beëindigde relatie nu definitief gaat afschrijven. Letterlijk, want Story onthult vandaag dat Stel een nieuw plan heeft bedacht om zichzelf weer in de kijker te spelen de afgelopen 'hectische periode' nu definitief wil afsluiten. En wel met een autobiografie, niet alleen over haar eigen spannende leventje, maar vooral over de verschillende mannen die daarin een (kwade) rol hebben gespeeld. 'Dit wordt het boek waar heel Nederland op zit te wachten!,' aldus een ingewijde vandaag tegenover het roddelblad, wat dan weer het ergste doet vrezen over de betrouwbaarheid van de bron, maar dat even terzijde. Het pennenvruchtje moet in ieder geval primair gaan over Stellies relaties van de afgelopen jaren: die met ex-man Ruud, ex-verkering Badr en vader Henny, waarmee ze al jaren is gebrouilleerd. Want die drie heren hebben Stel natuurlijk ontzettend gekwetst. Gullit, door toen ze nog getrouwd waren regelmatig te liggen bonken met andere vrouwen; het 'pizzameisje' waarmee hij zijn 3e echtgenote bedroog toen ze net dochter Joëlle had gebaard wordt maar weer eens in herinnering geroepen. Badr, die er eveneens "een Surinaamse mentaliteit" op nahield. En Henny, die zijn dochter ook al verraadde door steeds over haar te lullen in de pers. Estelle wil alle ellende nu schijnbaar achter zich laten en een nieuwe start maken aan haar leven door alle ellende opnieuw op te rakelen. Nee, die snappen wij ook niet helemaal. Klein stukje advies nog richting de schrijfter: We zouden toch even oppassen met wat je optikt over je voormalige kickboks-knuffeltje, Estelle. Is verder nergens op gebaseerd hoor. Gewoon een gevoel.
pi_144412502
Potentieel kettingboek *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_144412677
Met als ghostwriter Santegoeds, neem ik aan?
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 18 september 2014 @ 10:28:03 #91
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_144651769
Rechtszaak broer Badr Hari uitgesteld
18 september 2014 om 10:19 door G. Hoevenaars
Rechtszaak broer Badr Hari uitgesteld
De broer van kickbokser Badr Hari, Yassine, moet nog even wachten op zijn rechtszaak. De behandeling van de zaak tegen hem wegens meineed zou vandaag beginnen, maar een van de rechters is ziek geworden en daarom heeft de rechtbank in Amsterdam besloten de zaak aan te houden.

Het is nog niet duidelijk wanneer de zaak wordt voortgezet. Yassine Hari wordt verdacht van het plegen van meineed tijdens de strafzaak tegen Badr. Hij legde een verklaring af ten gunste van zijn broer. Zo zei hij dat niet zijn broer maar hij de eigenaar van Club Air, Jeroen van den Berg, heeft mishandeld. De rechtbank geloofde hem niet, waarop Yassine in de rechtszaal werd aangehouden voor het afleggen van een valse verklaring.

Volgens de voorzitter van de rechtbank is het proces tegen Yassine te groot om een vervangende rechter in te zetten. "Het is een fors dossier, u wordt verdacht van zeer ernstige feiten. Er hangt nogal wat boven uw hoofd. We vinden het onverantwoord de zaak alsnog te behandelen." Het Openbaar Ministerie en Hari's advocaat toonden hier begrip voor. Yassine Hari wordt eveneens verdacht van betrokkenheid bij een vechtpartij in de Amsterdamse discotheek Jimmy Woo.

SPITS
pi_144651896
Ze moet blijkbaar toch weer ergens geld mee verdienen en komt waarschijnlijk niet rond met de alimentatie.
Maar daar hoeft ze toch geen boek voor te schrijven? Ze kan toch gewoon alle deeltjes hier op Fok bundelen? Komt op hetzelfde neer!
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 16:28:35 #93
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144661958
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 23:50 schreef Ole het volgende:
aldus een ingewijde....
Ja ja.
  † In Memoriam † donderdag 18 september 2014 @ 16:30:07 #94
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_144661999
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 10:28 schreef Paule33 het volgende:
De behandeling van de zaak tegen hem wegens meineed zou vandaag beginnen, maar een van de rechters is ziek geworden en daarom heeft de rechtbank in Amsterdam besloten de zaak aan te houden.
Huh? Die kende ik nog niet. :o
pi_144721794
quote:
99s.gif Op donderdag 18 september 2014 16:30 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Huh? Die kende ik nog niet. :o
Dat betekent waarschijnlijk dat er een hoop huiswerk gedaan moest worden voor deze zaak, en ze het zich niet kunnen permitteren dat een leek nog moet inlezen en daarmee belangrijke zaken over het hoofd ziet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Trouwste user 2022 vrijdag 3 oktober 2014 @ 17:16:51 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_145159918
Na een rumoerige tijd kan Estelle Cruijff weer tot rust komen in haar eigen appartement in Amsterdam. De ex van Ruud Gullit en Badr Hari heeft haar oog laten vallen op een luxe optrekje op de 18e verdieping van een appartementencomplex in de hoofdstad, meldt Bekendeburen.nl.

Estelle huurt de vierkamerwoning van 175 vierkante meter voor 1950 euro per maand. Eerder woonde de blondine in een villa die ze ooit samen met ex Ruud betrok.

De Belastingdienst had beslag laten leggen op alle panden van de oud-voetballer. Hij zou geen of te weinig inkomstenbelasting over 2010 hebben betaald. Een van de huizen waarop beslag was gelegd, zou de villa in Amsterdam-Zuid zijn, waar Gullits ex-vrouw Estelle Cruijff met hun twee kinderen woonde.

Trouwste user 2022 woensdag 8 oktober 2014 @ 12:06:29 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_145325168
Na haar verbroken huwelijk met oud-voetballer Ruud Gullit en haar turbulente relatie met bokser Badr Hari is Estelle Cruijff (36) toe aan een nieuwe fase in haar leven. 'Zelf heb ik er vertrouwen in gehad dat het uiteindelijk goed zou komen. Ik geloof dat er altijd licht aan het einde van de tunnel is,' vertelt ze in Story.

De scheiding met Ruud Gullit na zestien jaar huwelijk was voor Estelle een zware periode. 'Terugkijken op gelukkige huwelijksjaren kan ik niet. Er was altijd wat. Ik heb een groot deel van mij huwelijk toneelgespeeld', zegt ze over die periode. De voetballer was haar niet altijd trouw. 'Als vrouw voel je het aan wanneer je bedrogen wordt. Of je moet echt een flink bord voor je kop hebben.'

Ook haar relatie met Badr Hari ging niet vanzelf. De bokser belandde als verdachte achter de tralies en ook over hem gingen geruchten dat hij Estelle niet trouw zou zijn. Maar nu ze een appartement aan de Amsterdamse Zuidas heeft gevonden, gaat het weer beter met de blondine. 'Ik voel mij helemaal gelukkig. Dat ik ben verhuisd, voelt als een nieuwe start.'

Haar vertrouwen in de liefde is ze ondanks de romantische tegenslagen niet verloren. 'Ik sta zeker open voor een nieuwe relatie. Want ik geloof absoluut in de liefde. Op dit moment speelt er niets, maar als er iemand in mijn leven komt, dan zal ik die zeker niet afwijzen.'

woensdag 8 oktober 2014 @ 12:16:16 #98
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_145325476
Echt... wat een dom persoon is dit..
With love :*
  † In Memoriam † woensdag 8 oktober 2014 @ 13:25:21 #99
43556 miss_dynastie
pi_145327482
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:06 schreef tong80 het volgende:
Haar vertrouwen in de liefde is ze ondanks de romantische tegenslagen niet verloren. 'Ik sta zeker open voor een nieuwe relatie. Want ik geloof absoluut in de liefde. Op dit moment speelt er niets, maar als er iemand in mijn leven komt, dan zal ik die zeker niet afwijzen.'
Ik las: nieuwe alimentatie :')
  Trouwste user 2022 woensdag 8 oktober 2014 @ 20:04:23 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_145341206
:D

woensdag 15 oktober 2014 @ 23:07:15 #101
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_145587767
Patrice Quarterton (1,98m/117kg) gaat helemaal los als pseudo-arabier in Dubai. Jammer dat Badr Hari (1,97m/109kg) niet aanwezig was op die persconferentie. Dit soort humiliation pikt zo'n man niet. Zou mij niks verbazen als ze elkaar daar te lijf gingen. Die kleine Arabieren kunnen dat soort zwaargewichten niet zonder minimaal 15 mensen uit elkaar houden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jellereppe op 15-10-2014 23:28:29 ]
  woensdag 15 oktober 2014 @ 23:38:55 #102
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_145588984
Badr Hari heeft de afgelopen weken 8 uur per dag getraind. Dat is de reden dat we niks van hem hebben gehoord.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 01:36:27 #103
15080 static
pi_145592078
Nou, ben benieuwd,
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 16 oktober 2014 @ 10:36:46 #104
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_145596346
Maar tegen wie? Quarterton is geschrapt, begrijp ik?

Overigens...
quote:
6s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 23:07 schreef Jellereppe het volgende:
Die kleine Arabieren kunnen dat soort zwaargewichten niet zonder minimaal 15 mensen uit elkaar houden.
Beveiliging bestaat in Dubai meestal uit grote Afrikanen, niet uit kleine Arabieren ;)
  donderdag 16 oktober 2014 @ 14:53:59 #105
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_145604245
UPDATE

Badr Hari neemt het in het Global Fighting Championship in Dubai niet op tegen Patrice Quarteron maar tegen Arnold Oborotov. De 24-jarige Oborotov is een 1.96 meter lange kickbokser uit Litouwen, die traint in Londen. Tot nu toe won hij 29 partijen waarvan 17 maal op KO. Zijn grootste mijlpaal in het kickboksen is de onbesliste wedstrijd over vijf rondes in 2012 tegen Super Zwaargewicht Jerome Le Banner.

UPDATE

Tijdens de GFC persconferentie heeft Badr Hari laten weten vanavond te zullen vechten. Hij is er klaar voor, in prima conditie, sterk en vol vertrouwen. Over Patrice Quarteron is hij kort en duidelijk: “Het is een clown. Niet speciaals. Ik ken dat soort figuren. Het is een echte social media kampioen maar in de ring stelt het niet veel voor.”

Badr Hari betreurt dat dit gevecht afgezegd moest worden maar het contract met GFC is getekend en Hari zal hoe dan ook vechten. Alleen dus niet tegen Quarteron die hij onprofessioneel vindt en van wie hij vindt dat hij niet goed omgaat met bepaalde dingen omgaat (…).

Video GFC persconferentie Badr hari
  donderdag 16 oktober 2014 @ 17:47:29 #106
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_145609518
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 10:36 schreef Gaoxing het volgende:
Maar tegen wie? Quarterton is geschrapt, begrijp ik?

Overigens...

[..]

Beveiliging bestaat in Dubai meestal uit grote Afrikanen, niet uit kleine Arabieren ;)
Kijk, met al die rijkdom had ik had zelf moeten bedenken. Ja, ik las het. Dat is volgens mij onbekend, maar Hari gaat sowieso de ring in.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 17:53:57 #107
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_145609660
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 14:53 schreef Paule33 het volgende:
UPDATE

Badr Hari neemt het in het Global Fighting Championship in Dubai niet op tegen Patrice Quarteron maar tegen Arnold Oborotov. De 24-jarige Oborotov is een 1.96 meter lange kickbokser uit Litouwen, die traint in Londen. Tot nu toe won hij 29 partijen waarvan 17 maal op KO. Zijn grootste mijlpaal in het kickboksen is de onbesliste wedstrijd over vijf rondes in 2012 tegen Super Zwaargewicht Jerome Le Banner.

UPDATE

Tijdens de GFC persconferentie heeft Badr Hari laten weten vanavond te zullen vechten. Hij is er klaar voor, in prima conditie, sterk en vol vertrouwen. Over Patrice Quarteron is hij kort en duidelijk: “Het is een clown. Niet speciaals. Ik ken dat soort figuren. Het is een echte social media kampioen maar in de ring stelt het niet veel voor.”

Badr Hari betreurt dat dit gevecht afgezegd moest worden maar het contract met GFC is getekend en Hari zal hoe dan ook vechten. Alleen dus niet tegen Quarteron die hij onprofessioneel vindt en van wie hij vindt dat hij niet goed omgaat met bepaalde dingen omgaat (…).

Video GFC persconferentie Badr hari
Ah, Arnold Oborotov.
  donderdag 16 oktober 2014 @ 18:17:18 #108
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_145610183
als iemand wil op de PC kijken :

http://skooztv.nl/index.php/video/9/rtl-7/
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2014 @ 20:45:30 #109
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_145615436
Ik ga niet kijken, maar ben wel benieuwd naar de uitslag. :Y
  donderdag 16 oktober 2014 @ 23:54:56 #110
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_145624646
Sport Badr Hari wint toernooi met snelleknock-out
Donderdag 16 oktober 2014 23:48
Badr Hari heeft vanavond in Dubai de finale van de Global Fighting Championship gewonnen. Hij sloeg zijn tegenstander in de eerste ronde knock-out met een leverstoot.

Hari nam het op tegen de 24-jarige Arnold Oborotov uit Litouwen. Binnen twee minuten sloeg Hari de Litouwer in de zij, waarop Oborotov bijna buiten de ring belandde.

Badr zou het eerder opnemen tegen het Franse zwaargewicht Patrice Quarteron, maar volgens de organisatie had de Fransman zich misdragen en mocht hij niet meedoen.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 17 oktober 2014 @ 04:34:04 #111
22592 crew  Ole
pi_145627575
Schopje SPT?
pi_145627674
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 04:34 schreef Ole het volgende:
Schopje SPT?
Dat wilde ik gisteren ookal opperen :D
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 05:56:27 #113
15080 static
pi_145627686
Ja dahaag,
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:34:16 #114
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_145662842
De Franse media zijn boos op de organisatie van kickboxing in Dubai omdat Badr hari een cheque van 1-633-000 $ (6.000.000 DH) gekregen heeft voor zijn gevecht met de plaatsvervanger van de Fransman Quarteron die wegens zijn gedrag niet mocht vechten tegen Badr Hari .
Ze vinden het een schande dat er voor een paar minuten vechten zoveel geld wordt gegeven . .

http://mmanouvelles.com/2(...)nold-oborotov-photo/

i4xJFs3VIDÉOS
Badr Hari encaisse 1.633.000$ pour son combat contre Arnold Oborotov (Photo)
Les combattants de l’UFC et Bellator ont maintenant une raison de se plaindre de leur..

.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:07:27 #115
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_145667388
Lekker hoor. Ruim een miljoen dollar voor een gevecht van 2 minuten. Hij gaat nu naar Kenitra (Marokko) om een kickboxgala bij te wonen. Daar krijgt hij waarschijnlijk ook wel aardig voor betaald.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:16:57 #116
15080 static
pi_145667647
Doet hij goed dus. ^O^
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:19:03 #117
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_145667687
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 15:16 schreef static het volgende:
Doet hij goed dus. ^O^
Obortov is een heel stuk zwakker dan Patrice Quarterton, dus voor Hari was het een makkie. Tegen Quarterton had hij er een stuk meer voor moeten werken. Als hij ook maar 10% opzij legt, dan kan zijn dochter luxe studeren op latere leeftijd.
pi_146025170
:O Hij is weer eens opgepakt, het blijft een triest figuur:

http://www.telegraaf.nl/p(...)et_toeristen___.html
pi_146025299
Mooi toch, net als je denkt dat deze gate wel gaat wegzakken in vergetelheid slaat meneer er weer eens op los. Daar hoef je niet eens de schep voor aan te geven om zijn eigen graf te delven, hij graaft dagelijks met zijn eigen blote handjes.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:23:29 #120
22592 crew  Ole
pi_146025481
Deel op FB23 Share on Facebook

di 28 okt 2014, 09:35
'Badr Hari vecht met Britse toeristen'

van onze redactie
MARRAKECH -
Het leek er even wat rustiger aan toe te gaan in het leven van Badr Hari, maar nu lijkt de kickbokser toch weer de fout in te zijn gegaan. Volgens Marokkaanse media is de vechter zondagnacht op de vuist gegaan met Britse toeristen in Marrakech.
Het zou zijn begonnen met een pittige woordenwisseling, maar we weten inmiddels wel dat Badr Hari nogal... 'explosief' kan reageren. Het liep dan ook behoorlijk uit de hand met de Britten. De politie moest Badr en de woeste Britten uit elkaar halen en nam ze mee naar het politiebureau.
De Marokkaanse kranten noemen Badr ondanks zijn agressieve uitbarstingen steevast een 'held'.
De vechter bouwt in de loop der jaren zowel in Nederland als in Marokko een flink dossier bij de politie op. Het is niet de eerste keer dat Badr naar het bureau moet in Marrakech: in augustus dit jaar werd hij al aangehouden voor een verkeersovertreding. De kickbokser is bovendien al eens in Dubai aangehouden.
Volg ons ook op Twitter.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:25:00 #121
22592 crew  Ole
pi_146025515
Kom er maar in Paule
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:26:05 #122
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_146025540
quote:
'Badr Hari vecht met Britse toeristen'

Marrakech -

Het leek er even wat rustiger aan toe te gaan in het leven van Badr Hari, maar nu lijkt de kickbokser toch weer de fout in te zijn gegaan. Volgens Marokkaanse media is de vechter zondagnacht op de vuist gegaan met Britse toeristen in Marrakech.

Het zou zijn begonnen met een pittige woordenwisseling, maar we weten inmiddels wel dat Badr Hari nogal... 'explosief' kan reageren. Het liep dan ook behoorlijk uit de hand met de Britten. De politie moest Badr en de woeste Britten uit elkaar halen en nam ze mee naar het politiebureau.

De Marokkaanse kranten noemen Badr ondanks zijn agressieve uitbarstingen steevast een 'held'.

De vechter bouwt in de loop der jaren zowel in Nederland als in Marokko een flink dossier bij de politie op. Het is niet de eerste keer dat Badr naar het bureau moet in Marrakech: in augustus dit jaar werd hij al aangehouden voor een verkeersovertreding. De kickbokser is bovendien al eens in Dubai aangehouden.
Bron
Wat een idioot. Hij heeft natuurlijk weer honderdduizenden euro's in the pocket sinds Dubai en is het nachtleven van Marrakech stennis aan het schoppen.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:31:05 #123
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_146025647
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:25 schreef Ole het volgende:
Kom er maar in Paule
Ze hebben hem in Marokko benoemd tot sporter van het jaar in 2013. Die titel hadden ze beter kunnen geven aan Mehdi Benatia. Niet alleen een van de beste verdedigers ter wereld (top 10) maar gedraagt zich ook voorbeeldig. En de transfer naar een van de beste voetbalclubs ter wereld Bayern Munchen heeft hem ook geen windeieren gelegd met een jaarsalaris van 4/5 miljoen euro per jaar. Sindsdien ook basisspeler. Maar nee, ze likken the ass van Hari.
pi_146025842
geeft te denken, waarom ze zo'n type als ultiem rolmodel kiezen..
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:43:44 #125
22592 crew  Ole
pi_146025906
Blijft bizar idd :?
  † In Memoriam † dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:53:17 #126
43556 miss_dynastie
pi_146026174
Ik zou zeggen: in een kooitje en een muilkorf om, die is niet meer te redden :')
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:54:43 #127
22592 crew  Ole
pi_146026212
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou zeggen: in een kooitje en een muilkorf om, die is niet meer te redden :')
Dat zou een goeie zijn
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:54:51 #128
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_146026220
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:41 schreef WRH het volgende:
geeft te denken, waarom ze zo'n type als ultiem rolmodel kiezen..
Mehdi Benatia zou het ultieme rolmodel moeten zijn op het gebied van sport. Rustig, ook al is het een beest (lang en in topvorm) al sinds jongs af aan een vriendin/twee kinderen, en houdt privé strikt gescheiden met zijn voetballeven. Na alle verhalen in de Nederlandse media die impliceren dat Marokkaanse voetballers de absolute voetbaltop niet kunnen bereiken door hun instelling, laat hij zien dat het nonsens is, en wel mogelijk is. Daarom zou hij die titel verdienen.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:02:11 #129
22592 crew  Ole
pi_146026418
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:54 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Mehdi Benatia zou het ultieme rolmodel moeten zijn op het gebied van sport. Rustig, ook al is het een beest (lang en in topvorm) al sinds jongs af aan een vriendin/twee kinderen, en houdt privé strikt gescheiden met zijn voetballeven. Na alle verhalen in de Nederlandse media die impliceren dat Marokkaanse voetballers de absolute voetbaltop niet kunnen bereiken door hun instelling, laat hij zien dat het nonsens is, en wel mogelijk is. Daarom zou hij die titel verdienen.
klinkt stukken beter dan Badr! De idioot 8)7
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:04:59 #130
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_146026503
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:02 schreef Ole het volgende:

[..]

klinkt stukken beter dan Badr! De idioot 8)7
Ik heb in de Franse en Italiaanse media nooit zulke showbizzverhalen over hem gezien als Hari in Nederland. Integendeel, in de Italiaanse media waren ze lyrisch over hem, tot dat hij de stap maakte naar Bayern Munchen natuurlijk. Maar wie zou dat niet doen. Hij kon van een salaris van een miljoen euro groeien naar 4 miljoen euro per jaar en dan ook nog naar een Europese topclub, en hij heeft het niveau ervoor op dit moment.
  Trouwste user 2022 dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:13:45 #131
7889 tong80
Spleenheup
pi_146033459
Wel lef van die Engelsen. :D

dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:14:35 #132
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:38:18 #133
15080 static
pi_146039066
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:26 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Wat een idioot. Hij heeft natuurlijk weer honderdduizenden euro's in the pocket sinds Dubai en is het nachtleven van Marrakech stennis aan het schoppen.
Ik zou ook op de vuist gaan met Britse dronken toeristen. Wat een rampvolk van dat inteelt-eiland. }:|
  zaterdag 1 november 2014 @ 02:12:55 #134
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_146177047
Absoluut niet,het is gebeurd bij koutoubia hotel waar Badr Hari en zijn voetballers logeren,Badr Hari is president van hun club.,dronken Engeles suporters waren er ook en ruzie maken,Badr Hari heeft geen ruzie gedaan, hij komt van zijn kamer en wil dat zijn spelers na bed gaan, ze zijn allemaal na de politie bureau en Badr Hari mee om support,direct na Badr en zijn voetballers terug na het hotel, de Engeles supporters de heel nacht in de politie bureau. Meer is niks gebeurd.
  Trouwste user 2022 zaterdag 1 november 2014 @ 02:25:04 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_146177222
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 02:12 schreef Paule33 het volgende:
Absoluut niet,het is gebeurd bij koutoubia hotel waar Badr Hari en zijn voetballers logeren,Badr Hari is president van hun club.,dronken Engeles suporters waren er ook en ruzie maken,Badr Hari heeft geen ruzie gedaan, hij komt van zijn kamer en wil dat zijn spelers na bed gaan, ze zijn allemaal na de politie bureau en Badr Hari mee om support,direct na Badr en zijn voetballers terug na het hotel, de Engeles supporters de heel nacht in de politie bureau. Meer is niks gebeurd.

pi_146178917
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 02:12 schreef Paule33 het volgende:
Je was heel toevallig ook net in het hotel begrijp ik?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 1 november 2014 @ 08:16:40 #137
22592 crew  Ole
pi_146179032
quote:
Kom er maar in Paule
Dat duurde nog lang..
pi_146181641
Eigenlijk is het een beetje triest als iemands leven geheel om een agressief vechtersbaasje draait. Probeer wat vrienden in het echte leven te maken paule, wellicht dat je dan wat minder de behoefte voelt een low-life te verdedigen.
  zondag 9 november 2014 @ 12:53:22 #139
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_146459435
Hoger beroep Badr Hari van start

AMSTERDAM -
Het proces in hoger beroep tegen vechtsporter Badr Hari begint op 12 november bij het gerechtshof in Amsterdam met een zogeheten regiezitting. De rechtbank veroordeelde Hari in februari tot 1,5 jaar cel, waarvan een half jaar voorwaardelijk, wegens een reeks mishandelingen in het uitgaansleven. Het meeste beruchte incident is de zware mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens dancefestijn Sensation in de Amsterdam ArenA.

Foto: ANP
Het Openbaar Ministerie had 4 jaar cel tegen Hari geëist, waarvan een jaar voorwaardelijk. Het ging in beroep tegen het veel lager uitgevallen vonnis. Hari tekende ook hoger beroep aan. Hij ontkent onder meer dat hij Everink heeft toegetakeld. Hetzelfde geldt voor medeverdachte Ferhat Y., die werd vrijgesproken. Ook tegen die vrijspraak ging het OM in beroep.

De Telegraaf binnenland
  zondag 9 november 2014 @ 12:56:08 #140
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_146459564
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:43 schreef duivelin1 het volgende:
Eigenlijk is het een beetje triest als iemands leven geheel om een agressief vechtersbaasje draait. Probeer wat vrienden in het echte leven te maken paule, wellicht dat je dan wat minder de behoefte voelt een low-life te verdedigen.
haha...wat kan je schellen,? ik doe wat ik wil en ik ga achter wie ik wil?? haha..en jij ? wat kom je hier dan doen ??? pffff...
  zaterdag 15 november 2014 @ 07:17:03 #141
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_146672305
Voorpagina

ALGEMEENBUITENLANDMAROKKOLIFESTYLEECONOMIESPORT
LOG INWORD LID

OM wil adres Badr Hari in Marokko weten
ALGEMEEN12 NOV 16:17

Badr Hari heeft zijn nieuwe adres in Marokko niet aan het Openbaar Ministerie doorgegeven, terwijl dat volgens de voorwaarden waaronder hij is vrijgelaten wel had gemoeten.
Dat zei de advocaat-generaal woensdag tijdens de regiezitting voorafgaand aan het hoger beroep. De 30-jarige Hari werd vorig jaar februari veroordeeld tot anderhalf jaar cel, waarvan een halfjaar voorwaardelijk. Het OM had vier jaar geëist, waarvan een jaar voorwaardelijk. Voor de inhoudelijke behandeling van de zaak worden vier dagen uitgetrokken in de laatste week van juni.

Vóór die tijd worden getuigen gehoord bij de rechter-commissaris. Onder hen is vrijwel zeker Koen Everink, de zakenman die volgens het OM door Hari en medeverdachte Ferhat Y. in juli 2012 op dancefeest Sensation in de Amsterdam Arena werd geschopt en geslagen en daarbij ernstig letsel opliep.

Marrakech
Hari zat in totaal ruim een halfjaar in voorarrest voor een reeks incidenten in het Amsterdamse uitgaansleven en werd in november 2012 vrijgelaten. Daarbij kreeg hij wel een horecaverbod opgelegd. Niet lang daarna moest hij weer de cel in omdat hij zich toch had vertoond in een horecatent. Na zijn vrijlating verruilde hij Amsterdam voor Marrakech. Hari's advocaat Bénédicte Ficq vroeg of hij voortaan weer na 22.00 uur in restaurants mag eten met bijvoorbeeld sponsors als hij in Amsterdam is.

"Hij zit hier vaak met zakenrelaties, het is buitengewoon vervelend als hij bij wijze van spreken bij de opdiening van het hoofdgerecht weg moet", zei de raadsvrouw in het gerechtshof in Amsterdam. Het OM zei geen bezwaar te hebben tegen etentjes op de late avond, maar bleef erbij dat Hari niet in cafés en clubs mag komen. Volgens de advocaat-generaal is Hari verplicht te komen naar het hoger beroep, maar Ficq zei dat daar juridisch geen consensus over is.

Zij vroeg het hof hier een oordeel over te vellen. Dat volgt over een week. Het OM en de verdediging verzochten woensdag nog een aantal getuigen te horen. Ook Jeroen van den Berg, de mishandelde mede-eigenaar van Club Air, wordt waarschijnlijk opnieuw gehoord. Ficq heeft hem nog niet eerder kunnen ondervragen en vindt het belangrijk hem als getuige te horen. Ze wil hem confronteren met een aantal telefoontaps, waarin hij samen met zijn 'dikke vriend' Everink onder meer gebeurtenissen in de skybox in de Arena bespreekt.

Zeven zaken
Het OM vervolgde Hari bij de rechtbank nog voor negen strafbare feiten, maar in hoger beroep zijn er dat nog zeven. De rechtbank sprak de kickbokser vrij van het geven van een kopstoot in club Jimmy Woo in 2012. Ook voor de mishandeling van een ex-vriendin in 2011 zag de rechtbank onvoldoende bewijs. Het OM heeft deze twee zaken van de tenlastelegging gehaald.

Ficq verzocht de raadsheren van het hof de zittingsdagen niet om 09.00 uur, maar een halfuurtje later te laten beginnen, vanwege de massale aanwezigheid van de pers tijdens de rechtszaak. "Hopelijk is er nu minder belangstelling", zei de advocaat. Het hof stemde hiermee in.

De rechters wilden van Ficq ook nog weten of Hari zich in hoger beroep opnieuw op zijn zwijgrecht gaat beroepen. Maar de raadsvrouw vond het nog wel 'erg vroeg' om daar al iets over te zeggen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 21 november 2014 @ 08:56:08 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_146861816
Zakenman Koen Everink en de Sundio Group hebben beslag gelegd bij Badr Hari. Everink en het bedrijf zouden tonnen aan schade hebben geleden naar aanleiding van de mishandeling twee jaar geleden, en willen die schade vergoed hebben.

Op het dancefeest Sensation zou Everink mishandeld zijn door Hari. In de periode daarna zou Everink kosten hebben gemaakt voor zijn revalidatie en zou Sundio Group kosten hebben gemaakt aan salaris voor Everink, terwijl hij arbeidsongeschikt was.

Via een advertentie in dagblad Het Parool lieten Everink en Sundio Group weten van hun beslaglegging. Hari heeft geen woning in Nederland. Dat maakt het lastig om het geld ook in handen te krijgen. De claim zou het de vechtsporter wel moeilijk maken om in Nederland wat op te bouwen.

Everink zelf wil niks over de zaak zeggen: ,,Ik zeg niks, anders krijg ik weer de hele vaderlandse pers over me heen, en daar zit ik niet op te wachten'', zo vertelde hij aan Quote.

maandag 24 november 2014 @ 20:22:49 #143
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_146966479
Badr Hari en adres in Marokko. :') Die gast is overal en nergens. Hij heeft geen specifieke vaste honk. Damn.
  maandag 24 november 2014 @ 23:51:50 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146975494
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 20:22 schreef Jellereppe het volgende:
Badr Hari en adres in Marokko. :') Die gast is overal en nergens. Hij heeft geen specifieke vaste honk. Damn.
Hij zal zich toch ergens moeten inschrijven.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 25 november 2014 @ 07:26:20 #145
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_146978406
5 jaar geleden , Badr Hari in Kenitra/Marokko een villa gekocht,heeft,daar veel Nederlanse intervieuws gebeuren ook,Badr voor zijn werk moet vaak in Marrakech,hij logeerd daar in Hotels.
De hoogberoep proces niet af is,niemand weet nog zeker of hij echt K.Evening mishandeldt heeft of niet,dus de media overdreft weer,en verteld verhalen die niet er zijn.
pi_146978430
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 07:26 schreef Paule33 het volgende:
5 jaar geleden , Badr Hari in Kenitra/Marokko een villa gekocht,heeft,daar veel Nederlanse intervieuws gebeuren ook,Badr voor zijn werk moet vaak in Marrakech,hij logeerd daar in Hotels.
De hoogberoep proces niet af is,niemand weet nog zeker of hij echt K.Evening mishandeldt heeft of niet,dus de media overdreft weer,en verteld verhalen die niet er zijn.
:?
  dinsdag 25 november 2014 @ 10:06:35 #147
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_146980476
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 23:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij zal zich toch ergens moeten inschrijven.
Zijn zeer ruime woning in Kenitra, maar hij zal daar niet vaak aanwezig zijn.
  dinsdag 25 november 2014 @ 10:23:37 #148
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146980887
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 10:06 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Zijn zeer ruime woning in Kenitra, maar hij zal daar niet vaak aanwezig zijn.
Prima, dan schrijft hij zich daar in en meldt dat gewoon aan justitie in NL.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 25 november 2014 @ 10:26:01 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146980952
quote:
Nee, het is idd waarschijnlijker dat Koen Everink door een roedel woedende kabouters aan gort getrapt is, maar zegt dat het Badr Hari was omdat Estelle ook in de skybox was, en dan kon hij het beledigen van Estelle aanvoeren als excuus....

Hij is gewoon veroordeeld, dus er is niets "onzeker" omdat het hoger beroep nog niet afgerond is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_146985397
quote:
leer aub nederlands of ga je eigen vaderlandse forums bevuilen irritant mens
  dinsdag 25 november 2014 @ 12:47:38 #151
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_146985734
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:39 schreef boik het volgende:

[..]

leer aub nederlands of ga je eigen vaderlandse forums bevuilen irritant mens
Laat die kerel. Het is niet zijn eerste taal en waarschijnlijk woont hij niet in NL. Voor communicatie via forum maakt het niet uit. We begrijpen het. Dat is het belangrijkste.
pi_146985770
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:47 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Laat die kerel. Het is niet zijn eerste taal en waarschijnlijk woont hij niet in NL.
nee klopt daarom zeg ik al dat die zijn eigen vaderlandse forums maar moet gaan vervuilen.
pi_146985791
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:47 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Laat die kerel. Het is niet zijn eerste taal en waarschijnlijk woont hij niet in NL. Voor communicatie via forum maakt het niet uit. We begrijpen het. Dat is het belangrijkste.
begrijpen, na 6x da gebrabbel opnieuw te moeten lezen ja
  dinsdag 25 november 2014 @ 13:29:09 #154
15080 static
pi_146987129
Nok eens met dat gezeik.
  dinsdag 25 november 2014 @ 13:29:32 #155
15080 static
pi_146987141
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 12:48 schreef boik het volgende:

[..]

nee klopt daarom zeg ik al dat die zijn eigen vaderlandse forums maar moet gaan vervuilen.
En wie ben jij om dat te bepalen?
pi_146987618
o jee 3 posts is meteen gezeik :') tering wat een klassemodje hoor :')

als je in nederlands forum wilt discussieren lijkt het me op zijn minst normaal om ook nederlands te kunnen niet dan?

[ Bericht 22% gewijzigd door boik op 25-11-2014 13:51:32 ]
  † In Memoriam † vrijdag 5 december 2014 @ 09:36:38 #157
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_147301123
Dat dit hier nog niet stond, ongelofelijk. Estelle heeft weer iets van zich laten horen. Zij rekent af met gerucht en is haar geheugen blijkbaar kwijt. Aldus de Telegraaf, op 3 december:

Gekoppeld aan Camiel Eurlings
Estelle Cruijff rekent af met gerucht
van onze redactie
Estelle Cruijff werd volgens een weekblad gespot tijdens een verrassend rendez-vous met Camiel Eurlings!
Dat zou zich hebben afgespeeld in het Hilton Hotel in Amsterdam en het moet er wel wild aan toe gegaan zijn; ESTELLE KAN ZICH ER TENMINSTE NIETS VAN HERINNEREN!
Vanuit Londen, waar zij de spectaculaire show van Victoria's Secret bijwoonde, zegt ze: "Met Camiel Eurlings? Die van de KLM? In het Hílton? Nou echt niet! Ik ben van de zomer voor het laatst een keer in het Hilton geweest. Maar dat was met een groep vrienden en niet met Camiel Eurlings"
Het zou een verrassende combi zijn, de voormalige voetbalvrouw en de voormalige hoogste KLM-baas en kroonprins van het CDA. Eurlings is weer vrijgezel sinds zijn nog prille relatie met model Wendy Dubbeld toch niet werd waar het op de eerste fotos van het paar, uit Rio, naar uitzag.
Eurlings heeft nog niet gereageerd op het Estelle-gerucht.

bron

Vivi, had jij hier al iets over horen rondzingen?
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † vrijdag 5 december 2014 @ 17:05:32 #158
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147311791
Camiel? Wild aan toe gegaan? :?
Lijkt me sterk. En kroonprins is hij volgens mij ook al een tijdje niet meer.

Edit: Oh, Televaag. :')
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2014 @ 13:38:26 #159
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_147331485
Er staat inmiddels ook iets over in de Story, volgens het Roddelbladen overzicht van nu.nl Achterklap.
Camiel schijnt smoorverliefd te zijn, en vader Cruijff juicht het idee wel toe.
Ik vind het geen combi, maar wie weet komt er zo weer eens een beetje leven in de Gate, in plaats van sportberichten.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 december 2014 @ 12:29:41 #160
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_147418789

Badr op bezoek bij Ramzan Kadyrov :')
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_147420672
Stond een artikel over op nu.nl.
Hij zal het zelf wel zien als 'moving up in the world' met dit soort fijne vrienden. Is vast reuze trots op zichzelf.
  dinsdag 9 december 2014 @ 14:50:36 #162
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_147422211
Wat een simpele aap is het ook he. Nondeju wat een sneuneus.
pi_147422356
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:50 schreef bleiblei het volgende:
Wat een simpele aap is het ook he. Nondeju wat een sneuneus.
je bedoelt die president?
  dinsdag 9 december 2014 @ 14:59:46 #164
36431 bleiblei
pi_147422455

[ Bericht 100% gewijzigd door static op 09-12-2014 15:14:44 (Doe eens niet) ]
  dinsdag 9 december 2014 @ 17:58:49 #165
14505 OProg
A Life in Music
pi_147427861
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:29 schreef
[ afbeelding ]

Ieder weldenkend mens denkt "dit is niet handig". :')

En hij doet het gewoon. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:43:07 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147429015
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:29 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Wie is deze Ramzan met zijn foute goudfixatie?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 9 december 2014 @ 18:44:17 #167
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_147429047
quote:
5s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wie is deze Ramzan met zijn foute goudfixatie?
President van Tsjetsjenië
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 9 december 2014 @ 18:51:15 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147429225
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:44 schreef borisz het volgende:

President van Tsjetsjenië
Aha. Dat zijn inderdaad de betere proletenrkingen.
Heb even gegoogeld, maar Hari's Engels wil er maar niet op vooruitgaan.
  dinsdag 9 december 2014 @ 19:00:04 #169
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147429495
Mannen die met ontbloot bovenlijf in elkaars badkuip gaan zitten...
Je zou zomaar kunnen denken dat deze foto's niet eens de meest spraakmakende van die avond zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147431225
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:00 schreef Leandra het volgende:
Mannen die met ontbloot bovenlijf in elkaars badkuip gaan zitten...
Je zou zomaar kunnen denken dat deze foto's niet eens de meest spraakmakende van die avond zijn.
_O-
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 december 2014 @ 22:23:32 #171
7889 tong80
Spleenheup
pi_147437418
Badr Hari heeft 'een van de geweldigste verjaardagen ooit' gevierd. De Nederlands-Marokkaanse kickbokser is gisteren 30 geworden en pakte flink uit in Tsjetsjenië, waar hij president Ramzan Kadyrov en zijn bodyguards training geeft.

Uit foto's op de Instagramaccount van Badr blijkt dat hij een goede band met Kadyrov heeft opgebouwd. ,,Dank je voor de mooie cadeaus, mijn geliefde broer. Veel respect'', deelde Badr gisteren met zijn volgers. Ook prijst hij de vechtkunsten van de president en heeft hij er wederom veel respect voor.

Vijf dagen geleden beleefde Badr zijn hoogtepunt in Tsjetsjenië. Lachend liet hij zich fotograferen in een gouden bad, met een gouden Kalashnikov in de handen. ,,Allemaal goud. Ik haal uit alles het leven! Alleen in Moeder Rusland. Liefde voor de enige echte president'', luidde het bijschrift.

Ruud Gullit werkte enkele jaren geleden samen met Kadyrov, als trainer van zijn voetbalclub Grozny. Kadyrov is waarnemend president van Tsjetsjenië sinds februari 2007 en was de leider van de beruchte militie de Kadyrovtsy.

dinsdag 9 december 2014 @ 22:39:15 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147438090
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef tong80 het volgende:

,,Allemaal goud. Ik haal uit alles het leven!

Zoals uit het onderbeen van Koen.
pi_147439375
Telkens als je denkt dat het niet dommer kan, jawel hoor _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † dinsdag 9 december 2014 @ 23:30:20 #174
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147440066
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef tong80 het volgende:

,,Allemaal goud. Ik haal uit alles het leven!

Moet dat niet zijn: Ik haal het leven uit alles. :')
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 december 2014 @ 23:31:56 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_147440132
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 december 2014 23:30 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

:D Laat Alles rusten wil je ? :D

dinsdag 9 december 2014 @ 23:34:59 #176
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_147440255
quote:

[..]

Snobs have more fun!
KLIK!
pi_147461042
quote:

[..]

Godver! _O- :D :')
  zondag 28 december 2014 @ 15:35:24 #178
15080 static
pi_148050107
pi_148052211
Nog weinig te zien maar het weinige dat er nu opstaat is alweer een walgelijk staaltje zelfverheerlijking.
Lijkt echt wel of die gast een God-Complex heeft zeg, vind zichzelf geweldig.
pi_148072232
Loop ik achter of hebben jullie het diepte-interview met Estelle en Wendy gemist in het prachtblad 'Wendy'? O+

Wendy heeft een eigen tijdschrift gelanceerd over gelukkig worden. Dat willen we natuurlijk allemaal wel, moet zij hebben gedacht. En Wendy IS heel gelukkig. Ze doet veel aan Bikramyoga en na afloop van de les huilt ze soms van geluk. Dan blijft ze een tijdje op haar yogamat liggen en laat ze de tranen lekker stromen. Gewoon: om de schoonheid van het leven, de liefde, de eenvoud van de dingen, precies zoals Wendy zelf ook is. Dus vandaar dat zij een tijdschrift heeft gelanceerd. Nu is dat grote geluk voor ons allemaal weggelegd.

En ook voor Estelle, met wie Wendy zich samen laat interviewen. Ik weet niet meer precies wie het interview heeft gemaakt - maar ongetwijfeld was het de broer van Wendy, of de moeder van Wendy, of de tuinman van Wendy, want dat is het leuke van haar blad: het is helemaal gemaakt door de mensen van wie zij houdt, en die ze volledig vertrouwt. (Dat je dan sowieso een nietszeggend en zoetsappig KUTblad maakt, heeft natuurlijk niemand haar durven vertellen. Dan zou Wendy heel ongelukkig worden, en het hele idee van haar blad was nu juist... enfin).

Estelle heeft in het interview niks te melden, en Wendy zo mogelijk nog minder, maar er is wel één gouden uitspraak van Estelle, of misschien is het een Amsterdams gezegde: "Als een man niet eerlijk tegen je is, kun je wachten tot je tanden los gaan zitten, maar veranderen doe je hem niet." O+ Geweldig toch? Ik ken alleen de uitdrukking: 'tot je een ons weegt.' Maar vanaf nu houd ik die losse tanden erin.

Verder gaat het interview in algemene bewoordingen over 'vertrouwen' en 'echte liefde' en blablabla, totaal oninteressant, en Estelle wil sowieso geen namen noemen, ze heeft het over 'die ander' als ze haar ex-man/ex-vriend bedoelt. En ze wil dat een man een echte man is, die voor haar zorgt: "Niet financieel," zegt ze er snel achteraan. Ze bedoelt vooral dat een man haar op handen moet dragen en 'als een prinses' moet behandelen - jaja, dat willen we allemaal wel *;

Een heerlijk wegdroomblad, kortom, de 'Wendy'.
pi_148077527
quote:
Waar slaat dat 84 op?
Spoilers!
pi_148077591
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 00:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Waar slaat dat 84 op?
Zijn geboortejaar?
pi_148077703
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 22:30 schreef Nadine26 het volgende:
Loop ik achter of hebben jullie het diepte-interview met Estelle en Wendy gemist in het prachtblad 'Wendy'? O+

Wendy heeft een eigen tijdschrift gelanceerd over gelukkig worden. Dat willen we natuurlijk allemaal wel, moet zij hebben gedacht. En Wendy IS heel gelukkig. Ze doet veel aan Bikramyoga en na afloop van de les huilt ze soms van geluk. Dan blijft ze een tijdje op haar yogamat liggen en laat ze de tranen lekker stromen. Gewoon: om de schoonheid van het leven, de liefde, de eenvoud van de dingen, precies zoals Wendy zelf ook is. Dus vandaar dat zij een tijdschrift heeft gelanceerd. Nu is dat grote geluk voor ons allemaal weggelegd.

En ook voor Estelle, met wie Wendy zich samen laat interviewen. Ik weet niet meer precies wie het interview heeft gemaakt - maar ongetwijfeld was het de broer van Wendy, of de moeder van Wendy, of de tuinman van Wendy, want dat is het leuke van haar blad: het is helemaal gemaakt door de mensen van wie zij houdt, en die ze volledig vertrouwt. (Dat je dan sowieso een nietszeggend en zoetsappig KUTblad maakt, heeft natuurlijk niemand haar durven vertellen. Dan zou Wendy heel ongelukkig worden, en het hele idee van haar blad was nu juist... enfin).

Estelle heeft in het interview niks te melden, en Wendy zo mogelijk nog minder, maar er is wel één gouden uitspraak van Estelle, of misschien is het een Amsterdams gezegde: "Als een man niet eerlijk tegen je is, kun je wachten tot je tanden los gaan zitten, maar veranderen doe je hem niet." O+ Geweldig toch? Ik ken alleen de uitdrukking: 'tot je een ons weegt.' Maar vanaf nu houd ik die losse tanden erin.

Verder gaat het interview in algemene bewoordingen over 'vertrouwen' en 'echte liefde' en blablabla, totaal oninteressant, en Estelle wil sowieso geen namen noemen, ze heeft het over 'die ander' als ze haar ex-man/ex-vriend bedoelt. En ze wil dat een man een echte man is, die voor haar zorgt: "Niet financieel," zegt ze er snel achteraan. Ze bedoelt vooral dat een man haar op handen moet dragen en 'als een prinses' moet behandelen - jaja, dat willen we allemaal wel *;

Klinkt alsof ik deze rommel zelfs bij de kapper geen blik waardig zal gunnen :+
  maandag 29 december 2014 @ 00:12:01 #184
36431 bleiblei
pi_148078220
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 22:30 schreef Nadine26 het volgende:

Haha, goed geschreven :D .
  Trouwste user 2022 maandag 29 december 2014 @ 03:12:50 #185
7889 tong80
Spleenheup
pi_148082325
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 00:12 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Haha, goed geschreven :D .
Mijn woorden. Erg leuk. :)

Moderator / Miss SHO maandag 29 december 2014 @ 05:03:52 #186
22592 crew  Ole
pi_148083127
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 03:12 schreef tong80 het volgende:

[..]

Mijn woorden. Erg leuk. :)

Trouwste user 2022 maandag 29 december 2014 @ 11:45:15 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_148088157
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 05:03 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik bedoelde.....Ik had het kunnen zeggen. Erg leuk stukje.
Ben ziek en niet adrem genoeg. Kwam verkeerd over.

pi_148089782
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 11:45 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik bedoelde.....Ik had het kunnen zeggen. Erg leuk stukje.
Ben ziek en niet adrem genoeg. Kwam verkeerd over.

Thanks. Ik ben ook ziek, maar snapte 'm wel :)
  maandag 29 december 2014 @ 12:36:08 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148090037
Goed stuk, Nadine!

Wat is dat toch dat al die BN-ers een naamblad moeten hebben?
De Wendy, dat klinkt sowieso al als het achtergebleven zusje van Linda. 'Als zij het doet, wil ik oohook!'
  maandag 29 december 2014 @ 12:42:17 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148090269
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 12:36 schreef Copycat het volgende:
Goed stuk, Nadine!

De Wendy, dat klinkt sowieso al als het achtergebleven zusje van Linda. 'Als zij het doet, wil ik oohook!'
Dat gevoel heb ik bij Wendy sowieso al....
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 29 december 2014 @ 12:42:23 #191
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_148090273
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 00:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

Waar slaat dat 84 op?
Geboortejaar denk ik 😊
  Trouwste user 2022 maandag 29 december 2014 @ 17:16:33 #192
7889 tong80
Spleenheup
pi_148101822
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 12:29 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Thanks. Ik ben ook ziek, maar snapte 'm wel :)
Beterschap. :)

pi_148104753
De Wendy, dat klinkt toch gewoon als een blad voor pony- meisjes?
Net zo min serieus te nemen als het mens zelf.

Maar wel jammer dat Estelle niet even terugkomt op de geweldige uitspraken van andere diepte interviews tijdens haar relatie met Badr, iets over 'eeuwige liefde' en 'altijd achter je man blijven staan' en nog iets over 'hij is helemaal niet zoals hij afgeschilderd wordt'
Kweenie, maar als je ex vriendje totaal niet de geweldenaar is zoals hij in de bladen wordt beschreven, dan is het wel apart dat loszittende tanden als eerste in je hoofd opkomen als je het over vriendjes en ex vriendjes hebt.
pi_148107233
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 12:36 schreef Copycat het volgende:
Goed stuk, Nadine!

.
pi_148120467
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 18:30 schreef WRH het volgende:
De Wendy, dat klinkt toch gewoon als een blad voor pony- meisjes?
Net zo min serieus te nemen als het mens zelf.

Maar wel jammer dat Estelle niet even terugkomt op de geweldige uitspraken van andere diepte interviews tijdens haar relatie met Badr, iets over 'eeuwige liefde' en 'altijd achter je man blijven staan' en nog iets over 'hij is helemaal niet zoals hij afgeschilderd wordt'
Kweenie, maar als je ex vriendje totaal niet de geweldenaar is zoals hij in de bladen wordt beschreven, dan is het wel apart dat loszittende tanden als eerste in je hoofd opkomen als je het over vriendjes en ex vriendjes hebt.
:D En toch zijn die losse tanden wel leuk

In het 'Wendy'-interview houdt Estelle gewoon vol dat zij heilig gelooft in eeuwige liefde en 'altijd achter je man blijven staan', maar ja, Estelle heeft het niet voor het zeggen, hè? Badr moest zo nodig oneerlijk zijn. Dat is wel een beetje het sleutelwoord in het stuk: 'Oneerlijk'. En ja, dan ben je bij Estelle dus aan het verkeerde adres, want: "Vertrouwen komt te voet, maar gaat te paard." (Ze is wel een beetje het spreekwoordenboekenmeisje). (En ja, ik heb de 'Wendy' er even bij gepakt, nu, want ik kocht hem op Schiphol en ik heb net mijn koffers uitgepakt).

Estelle heeft eigenlijk maar één ideaal, en zelf vindt ze dat helemaal niet zo'n wereldvreemd of irreëel ideaal: "De film The Notebook, waarin de twee hoofdpersonen elkaars grote liefde zijn en, ondanks alles wat gebeurt, samen oud worden, heb ik acht keer gezien en ik heb acht keer zitten janken. Omdat je dat ook zó graag wilt. Die ene grote liefde. Als ik die scène zie waarin die twee oude mensjes zo zitten, lief zijn voor elkaar, zo veel aandacht hebben nog voor elkaar, denk ik: het bestáát!"

Daarna kabbelt het gesprek tussen Wendy en Estelle een beetje voort, en dan vraagt Wendy waar Estelle het meeste naar verlangt. Estelle zegt: "Ik wil een onvoorwaardelijk vertrouwen, een onvoorwaardelijke liefde. Tuurlijk moet een man aantrekkelijk zijn, ik hoef geen pijn aan mijn ogen te krijgen ( :D O+ ) maar ik wil vooral..."

En Wendy vult in: "Gelijkwaardigheid!"

Eh... niet echt, want Estelle zegt: "Ik moet wel opkijken tegen een man. Een man moet man zijn ( O+ *) ), Wij baren, dat is onze hel, maar een man moet echt een kerel zijn. Dat is de natuur. Hij moet zorgen voor me. En dat bedoel ik dus niet financieel, hè?"

*O* Estelle *O*

@Tong: dank je, jij ook beterschap ^O^
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:01:36 #196
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148121819
Misschien moet ze eens wat minder voor het geld en de bekendheid gaan en wat meer voor karakter.

[ Bericht 2% gewijzigd door SEMTEX op 30-12-2014 00:08:20 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:04:04 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148121938
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:01 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien moet ze eens wat minder voor het geld en de bekendheid moet gaan en wat meer voor karakter.
Ik denk dat ze pijn aan haar ogen krijgt van iemand met karakter.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:09:50 #198
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148122229
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat ze pijn aan haar ogen krijgt van iemand met karakter.
Ze zou hem niet herkennen al had-ie een grote trui met 'IK BEN DE WARE, ESTELLE' aan :P
  Moderator / Miss SHO dinsdag 30 december 2014 @ 05:47:00 #199
22592 crew  Ole
pi_148127199
Ze gelooft in sprookjes O+
pi_148127450
Maar wat moet iemand met enige vorm van karakter met Estelle?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † dinsdag 30 december 2014 @ 10:40:21 #201
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_148130443
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 07:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar wat moet iemand met enige vorm van karakter met Estelle?
Tsja, die kan ook wachten tot zijn tanden los zitten voor daar een zinnig woord uit komt.
pi_148141945
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:37 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

:D En toch zijn die losse tanden wel leuk

In het 'Wendy'-interview houdt Estelle gewoon vol dat zij heilig gelooft in eeuwige liefde en 'altijd achter je man blijven staan', maar ja, Estelle heeft het niet voor het zeggen, hè? Badr moest zo nodig oneerlijk zijn. Dat is wel een beetje het sleutelwoord in het stuk: 'Oneerlijk'. En ja, dan ben je bij Estelle dus aan het verkeerde adres, want: "Vertrouwen komt te voet, maar gaat te paard." (Ze is wel een beetje het spreekwoordenboekenmeisje). (En ja, ik heb de 'Wendy' er even bij gepakt, nu, want ik kocht hem op Schiphol en ik heb net mijn koffers uitgepakt).

Estelle heeft eigenlijk maar één ideaal, en zelf vindt ze dat helemaal niet zo'n wereldvreemd of irreëel ideaal: "De film The Notebook, waarin de twee hoofdpersonen elkaars grote liefde zijn en, ondanks alles wat gebeurt, samen oud worden, heb ik acht keer gezien en ik heb acht keer zitten janken. Omdat je dat ook zó graag wilt. Die ene grote liefde. Als ik die scène zie waarin die twee oude mensjes zo zitten, lief zijn voor elkaar, zo veel aandacht hebben nog voor elkaar, denk ik: het bestáát!"

Daarna kabbelt het gesprek tussen Wendy en Estelle een beetje voort, en dan vraagt Wendy waar Estelle het meeste naar verlangt. Estelle zegt: "Ik wil een onvoorwaardelijk vertrouwen, een onvoorwaardelijke liefde. Tuurlijk moet een man aantrekkelijk zijn, ik hoef geen pijn aan mijn ogen te krijgen ( :D O+ ) maar ik wil vooral..."

En Wendy vult in: "Gelijkwaardigheid!"

Eh... niet echt, want Estelle zegt: "Ik moet wel opkijken tegen een man. Een man moet man zijn ( O+ *) ), Wij baren, dat is onze hel, maar een man moet echt een kerel zijn. Dat is de natuur. Hij moet zorgen voor me. En dat bedoel ik dus niet financieel, hè?"

*O* Estelle *O*

@Tong: dank je, jij ook beterschap ^O^
Dat laatste stukje: dit verzin je toch, Nadine???? :o

Zo niet: wat een licht is Estelle toch ook :')

En de Wendy klinkt voor mij idd als een blad voor paardenmeisjes of als een pornoblaadje :')
  Trouwste user 2022 dinsdag 30 december 2014 @ 17:39:56 #203
7889 tong80
Spleenheup
pi_148148644
'Eh... niet echt, want Estelle zegt: "Ik moet wel opkijken tegen een man. Een man moet man zijn ( ), Wij baren, dat is onze hel, maar een man moet echt een kerel zijn. Dat is de natuur. Hij moet zorgen voor me. En dat bedoel ik dus niet financieel, hè?"'

_O_ :D

pi_148177262
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 15:29 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dat laatste stukje: dit verzin je toch, Nadine???? :o

Geen woord aan verzonnen :N
  woensdag 31 december 2014 @ 11:30:02 #205
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_148178693
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 10:47 schreef Nadine26 het volgende:

Geen woord aan verzonnen :N
Goed geschreven Nadine😀👍
  zondag 18 januari 2015 @ 13:11:10 #206
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_148802555
Nieuws
‘Badr Hari op date met Amber Rose’
18-01-2015 12:58:14
‘Badr Hari op date met Amber Rose’ © BrunoPress

In september werd bekend dat Amber Rose en Wiz Khalifa niet langer een stel zijn. Volgens geruchten vroeg Amber de scheiding aan nadat ze haar echtgenoot in hun eigen bed betrapte op een triootje met een tweeling. Maar ze hoeft niet lang te treuren om haar mislukte huwelijk, sterker nog miss Rose heeft al een nieuwe man in het vizier.
Volgens een betrouwbare bron van Bruno.nl is niemand minder dan onze eigen Badr Hari de lucky guy. De twee zouden zaterdag samen gezien zijn tijdens een 'gezellig onderonsje' in Miami.

Badr’s Instagram-account is al sinds de feestdagen gehacked, dus daar zijn weinig aanknopingspunten op te vinden. Hij heeft nog niet gereageerd op het liefdesgerucht.

Bruno.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 20 januari 2015 @ 13:08:05 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_148871776
De Nederlands-Marokkaanse kickbokser Badr Hari (30) lijkt zich een plek te veroveren in de internationale jetsetwereld. De voormalige K1-zwaargewichtkampioen en ex-vriend van Estelle Cruijff omringt zich tegenwoordig met de groten der aarde. De voor mishandeling veroordeelde krachtpatser traint de Tsjetsjeense president Kadyrov, kan bijna nergens meer ongezien over straat en zou nu zelfs daten met de voormalige vriendin van superster Kanye West.

Eerst stevige verkering met Johan Cruijffs nichtje Estelle - de voormalige echtgenoot van voetbalheld Ruud Gullit - en nu een mogelijke romance met de wereldberoemde Amerikaanse hiphopartieste, naaktmodel en mediapersoonlijkheid Amber Rose (31). Badr Hari laat er geen gras over groeien. Niet alleen op het sportieve vlak is zijn ster rijzende, ook als het op romantiek aankomt lijkt de in Amsterdam geboren vechtsporter een indrukwekkende internationale carrière te maken.

'Tortelduifjes'
Sinds een paar dagen gonst het op internet van de geruchten over een mogelijke relatie van Badr Hari met Amber Rose. De vermeende tortelduifjes hebben nog met geen woord gerept over een eventuele romance. Hun managers hullen zich in stilzwijgen, en foto's waarop Badr en Amber samen te zien zijn ontbreken. Desondanks wordt internet sinds kort overspoeld met insinuaties over een voorzichtig opbloeiende liefde. De oorsprong daarvan is een kort bericht op de Nederlandse showwbizzsite Bruno dat eerder deze week op basis van een anonieme bron met grote zekerheid meldde dat Badr en Amber het in badplaats Miami wel heel erg gezellig hadden.

Rake klappen
Kickbokser Badr Hari is al jaren een internationale grootheid vanwege zijn vechtkunsten en overwinningen in zijn tak van sport. Hij domineerde het nieuws niet alleen door de rake klappen die hij in de ring kan uitdelen, maar ook daarbuiten. Kickbokser Badr kreeg een celstraf van 1,5 jaar voor de mishandeling in 2012 van zakenman Koen Everink in de Amsterdam Arena. Tijdens dat breed in de media uitgemeten handgemeen had hij al geruime tijd een romance met Estelle Cruijff die kort daarvoor haar huwelijk met Ruud Gullit had zien stranden. Hun relatie duurde tot ergens in 2014, waarna Badr kort zou zijn teruggegaan naar zijn ex-verloofde Daphne Romani: de moeder van zijn dochtertje dat toevallig de naam Amber draagt. Badr zat eerder achter de tralies wegens mishandeling van de buren van een ex-vriendin. Er loopt momenteel nog een politieonderzoek naar hem: het gevolg van een mogelijke mishandeling van een Amsterdamse clubeigenaar.

Stripteasedanseres
Amber Rose (echte naam: Amber Levonchuck) begon haar veelzijdige carrière toen ze 15 jaar was als stripteasedanseres en naakt- en fotomodel. Ze werkte zich vervolgens op tot hiphopartieste, actrice, mode-ontwerpster en vriendin van een reeks beroemdheden. Zo had ze in 2008 een relatie van zo'n 2 jaar met producer-rapper Kanye West (37): de huidige echtgenoot van realityster Kim Kardashian. Verder was ze getrouwd met rapper Wiz Khalifa (27). De twee kregen samen zoontje Sebastian (2), maar hun huwelijk bleek niet levensvatbaar. Vorig jaar september gingen de twee na maandenlange ruzies uit elkaar. Daarna is Amber niet meer aan iemand gelinkt.

Wat ze tegenwoordig allemaal doet? Het model met het markante tondeuzekapsel post aan de lopende band foto's van zichzelf op Instagram. Op die kiekjes is ze doorgaans schaars gekleed. Een van de laatste foto's die ze deelde is een ietwat merkwaardige foto waarop ze weinig aan heeft. Amber lijkt verzonken in gebed. Bij het kiekje schreef ze de tekst: I appreciate you (ik waardeer je). Maar een verwijzing naar Badr ontbreekt op haar social media.

† In Memoriam † dinsdag 20 januari 2015 @ 15:58:58 #208
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_148876943
Vrouwen blijven rare wezens. De man met de losse handjes oefent kennelijk een onweerstaanbare aantrekkingskracht uit. Totdat-ie ze weer eens laat wapperen of een kinderhoofje tussen de wc-deur klem zet, dan is het weer jammeren geblazen natuurlijk. Raar wereldje. 8)7
pi_148911455
oh echt een pareltje, wat een geweldige mooie stijlvolle dame, echt van een top niveau. oh wacht...
nouja, het past goed bij hem zullen we maar zeggen.
pi_148935268
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 13:11 schreef Paule33 het volgende:
Nieuws
‘Badr Hari op date met Amber Rose’
18-01-2015 12:58:14
‘Badr Hari op date met Amber Rose’ © BrunoPress

In september werd bekend dat Amber Rose en Wiz Khalifa niet langer een stel zijn. Volgens geruchten vroeg Amber de scheiding aan nadat ze haar echtgenoot in hun eigen bed betrapte op een triootje met een tweeling. Maar ze hoeft niet lang te treuren om haar mislukte huwelijk, sterker nog miss Rose heeft al een nieuwe man in het vizier.
Volgens een betrouwbare bron van Bruno.nl is niemand minder dan onze eigen Badr Hari de lucky guy. De twee zouden zaterdag samen gezien zijn tijdens een 'gezellig onderonsje' in Miami.

Badr’s Instagram-account is al sinds de feestdagen gehacked, dus daar zijn weinig aanknopingspunten op te vinden. Hij heeft nog niet gereageerd op het liefdesgerucht.

Bruno.nl
Ies haram!!!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 13:36:14 #211
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_149207740
Badr Hari als betevaart in het Mekka,voor een Moslim belangrijk is.

Nu zal hij heten Hadj Badr Hari.

https://twitter.com/PostB(...)426030813185/photo/1
  vrijdag 30 januari 2015 @ 13:47:17 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_149208087
Godsgeklaagd dat iemand die zo'n lak heeft aan fatsoensregels en de regels van zijn religie daar heengaat en ook nog eens gaat staan poseren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_149209495
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:36 schreef Paule33 het volgende:
Badr Hari als betevaart in het Mekka,voor een Moslim belangrijk is.

Nu zal hij heten Hadj Badr Hari.

https://twitter.com/PostB(...)426030813185/photo/1
Zijn nu ook al zijn haram handelingen vergeven? (Daten met een kifar, geweldsdelicten, liegen et cetera?).

Dit riekt naar 'alleen voor de show'.
pi_149211213
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 13:47 schreef Leandra het volgende:
Godsgeklaagd dat iemand die zo'n lak heeft aan fatsoensregels en de regels van zijn religie daar heengaat en ook nog eens gaat staan poseren.
Met zo te zien een heel duur wit ding om, weet niet hoe dat kledingstuk heet officieel.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 08:37:55 #215
401209 Paule33
Grasp all,lose all
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:59:56 #216
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_150844005
http://www.crimescene.pro(...)-over-badr-hari.html

Crimescene.PRO

Woensdag 18 maart 2015 22:20:05
Binnenkort is er een serie documentaires online te zien over vechtsporter Badr Hari. De documentaires zijn echter alleen te zien op de website van de kickbokser. Badr Hari is sinds kort zeer actief op verschillende sociale media zoals Twitter en YouTube.
Eerder plaatste Badr Hari een 'target list' op Facebook met de tekst 'I'm on a mission and are still looking to hunt some fighters down'. Onder de tekst staan foto's van zes topvechters die 'down' moeten gaan binnenkort. Dat gaat niet eenvoudig worden met Hesdy Gerges, Tyron Spong en Rico Verhoeven op zijn 'to do list'. Voor de vechtsportliefhebber natuurlijk geweldig wanneer de partijen tussen bijvoorbeeld Badr Hari en Hesdy Gerges of Rico Verhoeven er daadwerkelijk gaan komen. Ondanks dat hij won omdat Badr Hari werd gediskwalificeert, staat er waarschijnlijk nog een 'bonnetje' open bij één van de topvechters.
De veelbesproken en populaire vechtsporter Badr Hari zegt daarover: 'No one ever achieved greatness by playing it safe! All for the win. Allah Akbar!'. Hari traint momenteel intensief en laat dat via Facebook ook aan zijn tegenstanders weten: 'On my way to put the heavyweight division in a chokehold AGAIN. Praise to Allah'. Bovenstaande video is de trailer van de documentaires die binnenkort online zullen verschijnen over Badr Hari.
- See more at: http://www.crimescene.pro(...)sthash.w9G8jg8h.dpuf
pi_150876050
sjonge zelfs zijn taalgebruik laat te wensen over, het is nog altijd Alahu akbar, sukkel.
Maar goed, volgens mij heeft Badr in dit topic niets meer te zoeken, het is Golftasgate, Meisje Cruijf en Ruud Gullit.
Badr mocht even mee doen omdat hij wat had met Meisje Cruijf, maar aangezien dat over is, is het in deze gate ook over met Badr.
Toch? Anyone?
  zaterdag 21 maart 2015 @ 10:04:08 #218
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_150876604
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 09:05 schreef WRH het volgende:
sjonge zelfs zijn taalgebruik laat te wensen over, het is nog altijd Alahu akbar, sukkel.
Maar goed, volgens mij heeft Badr in dit topic niets meer te zoeken, het is Golftasgate, Meisje Cruijf en Ruud Gullit.
Badr mocht even mee doen omdat hij wat had met Meisje Cruijf, maar aangezien dat over is, is het in deze gate ook over met Badr.
Toch? Anyone?
Eens wel ja.
Spoilers!
  zaterdag 21 maart 2015 @ 10:22:16 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150876820
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Eens wel ja.
+1
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO zaterdag 21 maart 2015 @ 10:56:12 #220
22592 crew  Ole
pi_150877309
Misschien kan Paule haar eigen Badr adoratietopic openen. Zal lekker druk worden.
pi_150879099
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 10:56 schreef Ole het volgende:
Misschien kan Paule haar eigen Badr adoratietopic openen. Zal lekker druk worden.
Zo lang als Paule al doorgaat mag zij zelf bijna een eigen topic krijgen ipv Badr.
  zondag 22 maart 2015 @ 06:47:07 #222
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_150903681
Haha,,ik zie dat jullie komen hier ook,adoratie genoeg ook ! Toch?
Maar als jullie met Badr topic stoppen .heb ik geen probleem mee.
pi_150903772
dat is nou juist t punt, dit is geen badr topic
pi_150904414
Nooit geweest ook. dat heeft Paule er van gemaakt.
pi_151102083
zojuist bij blvd: de rechter heeft vandaag eindelijk de scheiding uitgesproken
beiden waren niet bereikbaar voor commentaar, maar via via hebben ze gehoord dat ruud tevreden is over de uitkomst

einde gate, slotje!
  dinsdag 31 maart 2015 @ 18:48:05 #226
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_151233714
Home > Sport
Badr Hari verkozen tot beste sporter van het jaar
31 maart 2015 - 13:27

Marokkaanse kampioen Badr Hari werd deze weekend tot sportman van het jaar verkozen. De kickbokser nam de prijs in ontvangst tijdens een ceremonie georganiseerd door Radio Mars en 2M.

Het is het tweede opeenvolgend jaar dat Badr Hari tot beste sporter van het jaar wordt verkozen. Een tiental sporters werden door de radio beloond voor hun uitzonderlijke carrière.

Winnaars 2015
pi_151233976
Radio Mars? Concurrent van Radio Snickers? Welke sportkenners werken daar?
Is dat zo?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:03:27 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151234156
Ik dacht dat er een apart Badr-topic voor die bagger zou zou komen?!
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:07:47 #229
15080 static
pi_151234312
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:03 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht
Niet doen.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:08:14 #230
15080 static
pi_151234328
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:48 schreef Paule33 het volgende:
Home > Sport
31 maart 2015 - 13:27

Marokkaanse kampioen Badr Hari werd deze weekend tot sportman van het jaar verkozen. De kickbokser nam de prijs in ontvangst tijdens een ceremonie georganiseerd door Radio Mars en 2M.

Het is het tweede opeenvolgend jaar dat Badr Hari tot beste sporter van het jaar wordt verkozen. Een tiental sporters werden door de radio beloond voor hun uitzonderlijke carrière.

Winnaars 2015
Bron?
  dinsdag 31 maart 2015 @ 19:13:26 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151234500
Radio Mars en 2M, wie kent ze niet!
pi_151234888
ze weet echt niet van ophouden he?
  woensdag 1 april 2015 @ 00:51:49 #233
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_151249223
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:08 schreef static het volgende:

[..]

Bron?
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:08 schreef static het volgende:

[..]

Bron?
BLADNA.nl
  woensdag 1 april 2015 @ 00:54:12 #234
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_151249263
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:24 schreef JaneDoe het volgende:
ze weet echt niet van ophouden he?
Begin jij ook ? waarom ophouden,je komt ook hier..
Ik mag hier komen zo lang ik wil !
  woensdag 1 april 2015 @ 00:54:47 #235
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_151249270
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 19:03 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht dat er een apart Badr-topic voor die bagger zou zou komen?!
Alles goed? lang niet gezien.

[ Bericht 3% gewijzigd door Paule33 op 01-04-2015 01:00:49 ]
pi_151251030
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 00:54 schreef Paule33 het volgende:

[..]

www.wijblijvenhier.nl
Maar klinkt als een prestigieuze onderscheiding.
pi_151251165
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 00:54 schreef Paule33 het volgende:

[..]

ophouden met die badr-troep hier te plaatsen
er is je gevraagd daar een ander topic voor te openen
  woensdag 1 april 2015 @ 11:50:06 #238
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_151257176
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 06:26 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

www.wijblijvenhier.nl
Maar klinkt als een prestigieuze onderscheiding.
Ik doe niet aan politiek ! haha....
  woensdag 1 april 2015 @ 11:55:33 #239
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_151257287
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 06:52 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ophouden met die badr-troep hier te plaatsen
er is je gevraagd daar een ander topic voor te openen
haha ! iemand die mij iets gevraagd?? ik weet niks van,als zo iets , moet ik na luisteren?? jij komt hier om te lezen toch? waarom mag je druk, om niks .
  woensdag 1 april 2015 @ 11:59:38 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151257389
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 10:56 schreef Ole het volgende:
Het is ook al bijna 2 weken geleden....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_151257608
Ex van Ruud Gullit moet nu zelf werken voor haar geld

'Scheiding financieel drama voor Estelle Cruijff'
van onze redactie

De scheiding van Ruud Gullit heeft Estelle Cruijff niet opgeleverd waar zij op hoopte. De afwikkeling is voor haar uitgedraaid op een financiëel drama. De rechter vindt namelijk dat zij best zelf kan werken voor haar geld.

Lees verder op de Telegraaf-zijde

^O^ Super Ruud. *O* Eindelijk eens een scheiding waar een vrouw niet ongelimiteerd alimentaties kan opeisen.
pi_151257625
quote:
woensdag 1 april 2015, 11:02'Scheiding financieel drama voor Estelle Cruijff'

© PPE Agency

De scheiding van Ruud Gullit heeft Estelle Cruijff niet opgeleverd waar zij op hoopte. De afwikkeling is voor haar uitgedraaid op een financiëel drama. De rechter vindt namelijk dat zij best zelf kan werken voor haar geld.

Estelle zou 21.000 euro per maand hebben geëist van haar ex Ruud. De door haar verlangde financiële compensatie zou van tafel zijn geveegd, en de voormalig voetbalvrouw blijft achter met 'nog geen fractie van het bedrag dat zij eiste', schrijft Story.

Ruud betaalt kinderalimentatie voor dochterJoëlle en zoon Maxim, maar de eis van zijn ex-vrouw ging hem te ver. Hij is content met het vonnis. Het ziet ernaar uit dat Estelle zich de luxe die zij gewend is, nu niet kan blijven veroorloven.

Estelle en Ruud trouwden in 2000, zij was toen 21. Ze zetten na twaalf jaar een punt achter hun huwelijk.
Wat een drama, werken!
  woensdag 1 april 2015 @ 12:10:53 #243
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_151257695
Meer dan terecht. ^O^
  woensdag 1 april 2015 @ 12:10:56 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151257698
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:08 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wat een drama, werken!
Het wordt pas echt vervelend als ze niet meer van die non-baantjes kan blijven doen omdat ze niet langer interessant genoeg is als ex mevr. Gullit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_151259896
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:08 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Wat een drama, werken!
ik ben benieuwd hoeveel ze dan wel krijgt nu, wat het een financieel drama maakt
tis toch wat, gewoon moeten werken voor je geld
pi_151260030
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 11:55 schreef Paule33 het volgende:

[..]

haha ! iemand die mij iets gevraagd?? ik weet niks van,als zo iets , moet ik na luisteren?? jij komt hier om te lezen toch? waarom mag je druk, om niks .
dit topic gaat over de scheiding van ruud en estelle, waar badr al geruime tijd geen rol meer in speelt
die berichten over hem zijn hier dus niet op hun plaats
pi_151261691
Het wachten is dus nu op het boek, over haar zware tijden in een liefdeloos huwelijk en daarna in een gewelddadige relatie met een kickbokser. Toch?
Wat moet het arme kind anders...
Red Carpet materiaal of column waardige lectuur is het allang niet meer.
  woensdag 1 april 2015 @ 14:38:53 #248
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_151262882
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:20 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dit topic gaat over de scheiding van ruud en estelle, waar badr al geruime tijd geen rol meer in speelt
die berichten over hem zijn hier dus niet op hun plaats
quote:
Kom er maar in Paule
Het klopt niet van, anders zal Ole mij nooit toen roepen hier om meer te weten over de ruzie met de voetballers in Marrakech met Badr Hari......
  woensdag 1 april 2015 @ 14:40:58 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_151262961
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:38 schreef Paule33 het volgende:

Het klopt niet van, anders zal Ole mij nooit toen roepen hier om meer te weten over de ruzie met de voetballers in Marrakech met Badr Hari......
Sarcasme is jou vreemd?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 april 2015 @ 14:47:56 #250
163650 Greys
pi_151263215
Ik ben benieuwd hoeveel die 'fractie' dan alsnog is, die ze wel krijgt.
Gok dat wij normale stervelingen er prima van rond zouden kunnen komen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 april 2015 @ 14:49:40 #251
163650 Greys
pi_151263268
Wordt het niet eens tijd inmiddels dat Paule gewoon roept 'Ha ha 1 april ik was het al die tijd, jongens!' en dat het dan gewoon Paul blijkt te zijn? Heeft de grap niet lang genoeg geduurd inmiddels?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 1 april 2015 @ 14:52:14 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151263352
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:47 schreef Greys het volgende:
Waarschijnlijk idd netto ongeveer net zoveel als een gemiddeld gezin waarvan papa ruim 2 keer modaal verdient en mama ook nog zo'n 0,75 modaal binnenhaalt.

Maar het is verdorie afzien voor Estelle hoor, ¤ 5.000 netto per maand, als een echte FOK!ker.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Miss SHO woensdag 1 april 2015 @ 14:57:35 #253
22592 crew  Ole
pi_151263553
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:47 schreef Greys het volgende:
van die fooi kun je niet wekelijks shoppen in de PC hoor!
  Moderator / Miss SHO woensdag 1 april 2015 @ 14:58:58 #254
22592 crew  Ole
pi_151263595
quote:

[..]

[..]

Dat is wel heel selectief quoten zeg..
pi_151264082
Paule, waar blijft nu dat Badr adoratie topic?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 april 2015 @ 15:17:47 #256
163650 Greys
pi_151264202
Omegot, dan moet ze straks misschien wel een heel jaar met dezelfde extensions doen ofzo! Arm schaap.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO woensdag 1 april 2015 @ 15:28:16 #257
22592 crew  Ole
pi_151264520
quote:
11s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:17 schreef Greys het volgende:
Omegot, dan moet ze straks misschien wel een heel jaar met dezelfde extensions doen ofzo! Arm schaap.
Leco zal het nu niet meer gratis doen natuurlijk :P
  woensdag 1 april 2015 @ 15:50:29 #258
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_151265286
Ptwish is tenminste niet te trots om te poseren voor Zeeman-panty's. Dat zie ik Estelle nog niet doen, maar nu moet ze wel!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_151265516
quote:
14s.gif Op woensdag 1 april 2015 12:08 schreef Idisrom het volgende:
Ex van Ruud Gullit moet nu zelf werken voor haar geld

'Scheiding financieel drama voor Estelle Cruijff'
van onze redactie

Lees verder op de Telegraaf-zijde

^O^ Super Ruud. *O* Eindelijk eens een scheiding waar een vrouw niet ongelimiteerd alimentaties kan opeisen.
pi_151267985
quote:

[..]

[..]

goffer, ool!
  Moderator / Miss SHO woensdag 1 april 2015 @ 18:42:59 #261
22592 crew  Ole
pi_151270516
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 17:08 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

goffer, ool!
sowwy :@
pi_151276590
Alleen dat meisje woont toch bij haar? Nog minder (kinder) alimentatie
pi_151277289
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 21:15 schreef utrecht1970 het volgende:
Alleen dat meisje woont toch bij haar? Nog minder (kinder) alimentatie
maxime woont sinds een tijdje ook weer bij haar
  woensdag 1 april 2015 @ 22:39:12 #264
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_151279932
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 19:28 schreef JaneDoe het volgende:
zojuist bij blvd: de rechter heeft vandaag eindelijk de scheiding uitgesproken
beiden waren niet bereikbaar voor commentaar, maar via via hebben ze gehoord dat ruud tevreden is over de uitkomst

einde gate, slotje!
Estelle was preventief het land uit? Ze zat althans zondag in het vliegtuig Dubai-Amsterdam.
pi_151282823
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 22:39 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Estelle was preventief het land uit? Ze zat althans zondag in het vliegtuig Dubai-Amsterdam.
Ah, ze heeft zich nog 1x ondergedompeld in luxe alvorens ze zich bij de Voedselbank meldt. Of was ze alvast aan het wennen aan het armoedige leven door economy te vliegen naar Dubai?

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 02-04-2015 07:36:42 ]
pi_151315501
niemand boulevard gezien vandaag?
er werd gesteld dat ruud de kinderen toegewezen zou hebben gekregen
ook werd 'onthult' dat estelle tijdens de scheidingsprocedure regelmatig van de en/of rekening geld heeft overgeheveld naar haar eigen rekening, dit geld moet ze nu terug betalen aan ruud van de rechter

gek genoeg kan ik er nergens iets over lezen verder

edit: vanaf 36:52 http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)1d-bb38-14731c92cdf8

[ Bericht 20% gewijzigd door JaneDoe op 02-04-2015 23:12:16 ]
pi_151315817
Hopelijk is haar stylist er voor haar op deze donkere dag ;(
  vrijdag 3 april 2015 @ 12:05:52 #268
251975 kissaa
fka: kissa
pi_151324166
Er werd in Boulevard ook verteld dat het onbevestigde gerucht gaat dat Estelle en Badr weer samen zijn en ze zou haar eigen inkomen moeten verdienen omdat ze maar een schijntje krijgt van de 21.000 euro die ze eiste. Voor de kinderen wordt wel alimentatie betaald.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 3 april 2015 @ 13:51:22 #269
22592 crew  Ole
pi_151327424
Dat wordt dan toch een kleiner appartement
  vrijdag 3 april 2015 @ 16:44:12 #270
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_151332519
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 13:51 schreef Ole het volgende:
Dat wordt dan toch een kleiner appartement
Alles went behalve een vent :@ B-)
pi_151332660
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 12:05 schreef kissaa het volgende:
Er werd in Boulevard ook verteld dat het onbevestigde gerucht gaat dat Estelle en Badr weer samen zijn en ze zou haar eigen inkomen moeten verdienen omdat ze maar een schijntje krijgt van de 21.000 euro die ze eiste. Voor de kinderen wordt wel alimentatie betaald.
maar moet hij nog wel kinderalimentatie betalen dan, als t klopt dat de kinderen aan hem zijn toegewezen?
  Moderator / Miss SHO vrijdag 3 april 2015 @ 18:04:07 #272
22592 crew  Ole
pi_151334632
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:47 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

maar moet hij nog wel kinderalimentatie betalen dan, als t klopt dat de kinderen aan hem zijn toegewezen?
Heb er geen verstand van, maar het zal niet veel zijn dan..
  vrijdag 3 april 2015 @ 18:42:57 #273
251975 kissaa
pi_151335552
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 18:04 schreef Ole het volgende:

[..]

Heb er geen verstand van, maar het zal niet veel zijn dan..
Ik heb er ook geen verstand van maar dat werd verteld.
  vrijdag 3 april 2015 @ 19:13:00 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151336263
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 16:47 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Dat ligt eraan, maar in theorie zou het kunnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_151351787
quote:
Zo, ik dacht dat die twee wel echt klaar waren met elkaar. Straks kan zouzou hier op legitieme gronden weer doorgaan...
  † In Memoriam † zaterdag 4 april 2015 @ 09:24:26 #276
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_151352099
quote:
Dat kan ik me nou echt niet voorstellen. Hij ramt je kind tussen de deur van de WC, gaat af en aan vreemd en is weken achter elkaar weg en nu zouden ze weer bij elkaar zijn? :o

Ze zal toch niet (zijn) geld nodig hebben? :')
  † In Memoriam † zaterdag 4 april 2015 @ 09:25:31 #277
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_151352109
Nou ja, je kind laten mishandelen is voor sommigen minder erg dan een baan zoeken.
  zaterdag 4 april 2015 @ 11:52:30 #278
251975 kissaa
pi_151354027
Er staat: onbevestigd gerucht.
Ik citeer Albert V. slechts.
pi_151354983
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

tis toch wat, gewoon moeten werken voor je geld
Starfucken is ook werken :(

(Deze las ik op facebook; vond hem zo grappig dat ik hem hier even wilde delen :) )
  † In Memoriam † zaterdag 4 april 2015 @ 12:59:13 #280
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_151355370
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 11:52 schreef kissaa het volgende:
Er staat: onbevestigd gerucht.
Ik citeer Albert V. slechts.
Ja, maar in [SHO] is een gerucht waarheid tot het tegendeel bewezen is. ;)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 4 april 2015 @ 13:13:48 #281
22592 crew  Ole
pi_151355643
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 april 2015 12:59 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Uhuh
Zie mijn sig
  zaterdag 4 april 2015 @ 14:07:32 #282
251975 kissaa
pi_151356756
quote:

[..]

Ok :)
pi_151365165
quote:

[..]

quote:
14s.gif Op zaterdag 4 april 2015 13:13 schreef Ole het volgende:

[..]

Uhuh
Zie mijn sig
O-)
  zaterdag 4 april 2015 @ 22:26:47 #284
138876 Andromache
pi_151372758
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 01:17 schreef Andromache het volgende:

Trouwens, Palinggate hield het vol tot deel 38. Ik gok dat we het hier tot 42 gaan rekken :)
voorspellende woorden... deel 54 mensen, 54!!! 54!!! het houdt niet op... :D
  Moderator / Miss SHO zaterdag 4 april 2015 @ 22:56:40 #285
22592 crew  Ole
pi_151374040
We gaan nog even vrolijk door!

quote:
Heerlijk als zaken gewoon netjes via de vaste patronen verlopen. Zo kwam gisteren via Story het bericht naar buiten dat de scheiding tussen Ruud Gullit en zijn Estelle na 3 jaar eindelijk is afgerond. Met voor Ruud beduidend gunstiger resultaat dan zijn inmiddels officiële ex-vrouw, die haar 21K pm in rook zag opgaan. En kijk aan, deze ochtend treffen we een stukje over de kwestie in de Telegraaf! Geschreven door Evert Santegoeds, goede huisvriend van Stel en degene die zich opwierp als mediamaatje van haar en Badr toen die laatste Koen Everink kapot had getrapt (en daar vervolgens toch wat spijt van had. Evert dan he?). Mag u raden wie van de twee kemphanen vandaag in de krant het beste uit de bus komt. Juist: Estelle. Die heeft namelijk altijd braaf gezwegen over de afwikkeling van de scheiding, terwijl Ruud om de haverklap met de roddelpers zat te bellen. En dan kreeg Gullit uiteindelijk ook nog zijn zin en werd een voor zijn ex buitengewoon pijnlijk vonnis uitgesproken! Wat er precies pijnlijk is aan het feit dat je jong en viriel genoeg bent voor een baan, weten we ook niet verder. Was dat alles? Nee zeker niet: Cruijff zou nog overwegen in beroep te gaan tegen de uitspraak. Of dat heel nuttig is, valt echter te bezien: de rechtbank zou haar oordelen namelijk voor een aanzienlijk deel hebben gebaseerd op de bevindingen van een door Ruud ingehuurde privé-detective. Nadat hij zijn toenmalige echtgenote en Badr zelf betrapte vanachter een vuilcontainer op Schiphol - toch een van de beste anekdotes ooit - schakelde hij een professional in. En die zou Estelle en Badr maandenlang - zowel voor de hele Sensation-ellende als nadat Hari weer uit voorarrest werd vrijgelaten - hebben geschaduwd. Jeetje, het lijkt wel een soap. En eentje die - als de blondine inderdaad bezwaar aantekent - nog wel even kan voortslepen.
Van glamOrama
pi_151375373
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2015 22:26 schreef Andromache het volgende:

[..]

voorspellende woorden... deel 54 mensen, 54!!! 54!!! het houdt niet op... :D
zouzou dat zonder paule ook gelukt zijn, vraag ik me af
  zaterdag 4 april 2015 @ 23:41:39 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_151375441
Ik denk dat het samenwonen min of meer bewezen is, en dat haar recht op partneralimentatie daarmee eigenlijk verspeeld was, en dat dat dat de grootste reden is dat ze "vrijwel niets" krijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_151392489
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 23:39 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

zouzou dat zonder paule ook gelukt zijn, vraag ik me af
Ik schat zo in van niet :')
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 april 2015 @ 09:07:19 #289
7889 tong80
Spleenheup
pi_151441264
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 april 2015 22:56 schreef Ole het volgende:
We gaan nog even vrolijk door!

[..]

Van glamOrama
Mooie samenvatting.

pi_151498041
quote:
Estelle houdt schamele 3.500 euro aan scheiding over

De rechter heeft bepaald: Geen 21.000 euro voor Estelle Cruijff, maar 'slechts' 3.500 euro ontvangt de blondine per maand van haar ex Ruud Gullit, meldt Shownieuws.

Eind maart werd de scheiding van het stel eindelijk uitgesproken, maar ze konden het niet eens worden over de allimentatie. De miljoenen-alimentatie die Estelle volgens bronnen eiste, werd toen door de rechter afgewezen.

Estelle Cruijff zou volgens de rechter prima in staat zijn om in haar eigen onderhoud te voorzien. Een riante alimentatie van haar ex Ruud Gullit kan ze dus op haar buik schrijven. ,,Ik mag als woordvoerder van Ruud alleen zeggen dat hij tevreden is. Over andere details kan ik helaas niets zeggen,'' laat advocaat Mark Teurlings eerder deze week aan ons weten.

In juni 2012 maakten de twee bekend uit elkaar te gaan na een huwelijk van twaalf jaar. Ruud heeft nieuw liefdesgeluk gevonden bij de Mexicaanse Margarita. Estelle is na een verbroken relatie met vechtsporter Badr Hari weer vrijgezel.
  Moderator / Miss SHO woensdag 8 april 2015 @ 21:55:06 #291
22592 crew  Ole
pi_151498123
Er zijn heel veel mensen die het met veel minder moeten doen.
Dat wordt Zeeman ipv PC Hooft
pi_151498225
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:55 schreef Ole het volgende:
Er zijn heel veel mensen die het met veel minder moeten doen.
Dat wordt Zeeman ipv PC Hooft
Zelfs als het bruto is kan je nog gewoon naar de HEMA voor dat geld
  Moderator / Miss SHO woensdag 8 april 2015 @ 22:32:52 #293
22592 crew  Ole
pi_151499944
Maar de huur van haar huidige appartement ophoesten zal lastig worden.
pi_151500076
Estelle zoekt sugardaddy, is dat geen leuk programma idee?
  donderdag 9 april 2015 @ 00:42:11 #295
138876 Andromache
pi_151504071
veel vermakelijker dan Froukje de Both/Tatjana zoekt man! doen!!
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 april 2015 @ 00:50:09 #296
22592 crew  Ole
pi_151504198
Zal wel een hoop gezucht en gesteun worden
  donderdag 9 april 2015 @ 01:02:41 #297
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_151504385
Ze ging toch met Lionel? Hoe staat het daarmee intussen?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_151505284
Ja dus dat.

quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:58 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ronnie heeft een enorm knappe vriendin, die gaat niet voor zo'n tweedehansje. Zou verder wel een goede combi zijn aangezien hij niet wil dat vrouwen werken. Ik zie er wel een datingshow in a la Tatjana. Evert voert dan de orienterende gesprekken. Ik...zoek een man....die voor me zorgt...zucht...en dan bedoel ik....ook financieel. ..zucht
  Trouwste user 2022 donderdag 9 april 2015 @ 09:31:42 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_151506836
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 01:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze ging toch met Lionel? Hoe staat het daarmee intussen?
Heeft vorige week nog een hatrick gescoord.

Trouwste user 2022 donderdag 9 april 2015 @ 09:32:09 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_151506847
Misschien kan ze bij de Hema gaan werken.

pi_151532490
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 09:32 schreef tong80 het volgende:
Misschien kan ze bij de Hema gaan werken.

Estelle gaat gewoon opzoek naar een nieuwe suggerdaddy.
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')