Beveiliging bestaat in Dubai meestal uit grote Afrikanen, niet uit kleine Arabierenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:07 schreef Jellereppe het volgende:
Die kleine Arabieren kunnen dat soort zwaargewichten niet zonder minimaal 15 mensen uit elkaar houden.
Kijk, met al die rijkdom had ik had zelf moeten bedenken. Ja, ik las het. Dat is volgens mij onbekend, maar Hari gaat sowieso de ring in.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:36 schreef Gaoxing het volgende:
Maar tegen wie? Quarterton is geschrapt, begrijp ik?
Overigens...
[..]
Beveiliging bestaat in Dubai meestal uit grote Afrikanen, niet uit kleine Arabieren
Ah, Arnold Oborotov.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:53 schreef Paule33 het volgende:
UPDATE
Badr Hari neemt het in het Global Fighting Championship in Dubai niet op tegen Patrice Quarteron maar tegen Arnold Oborotov. De 24-jarige Oborotov is een 1.96 meter lange kickbokser uit Litouwen, die traint in Londen. Tot nu toe won hij 29 partijen waarvan 17 maal op KO. Zijn grootste mijlpaal in het kickboksen is de onbesliste wedstrijd over vijf rondes in 2012 tegen Super Zwaargewicht Jerome Le Banner.
UPDATE
Tijdens de GFC persconferentie heeft Badr Hari laten weten vanavond te zullen vechten. Hij is er klaar voor, in prima conditie, sterk en vol vertrouwen. Over Patrice Quarteron is hij kort en duidelijk: “Het is een clown. Niet speciaals. Ik ken dat soort figuren. Het is een echte social media kampioen maar in de ring stelt het niet veel voor.”
Badr Hari betreurt dat dit gevecht afgezegd moest worden maar het contract met GFC is getekend en Hari zal hoe dan ook vechten. Alleen dus niet tegen Quarteron die hij onprofessioneel vindt en van wie hij vindt dat hij niet goed omgaat met bepaalde dingen omgaat (…).
Video GFC persconferentie Badr hari
Obortov is een heel stuk zwakker dan Patrice Quarterton, dus voor Hari was het een makkie. Tegen Quarterton had hij er een stuk meer voor moeten werken. Als hij ook maar 10% opzij legt, dan kan zijn dochter luxe studeren op latere leeftijd.quote:
Wat een idioot. Hij heeft natuurlijk weer honderdduizenden euro's in the pocket sinds Dubai en is het nachtleven van Marrakech stennis aan het schoppen.quote:'Badr Hari vecht met Britse toeristen'
Marrakech -
Het leek er even wat rustiger aan toe te gaan in het leven van Badr Hari, maar nu lijkt de kickbokser toch weer de fout in te zijn gegaan. Volgens Marokkaanse media is de vechter zondagnacht op de vuist gegaan met Britse toeristen in Marrakech.
Het zou zijn begonnen met een pittige woordenwisseling, maar we weten inmiddels wel dat Badr Hari nogal... 'explosief' kan reageren. Het liep dan ook behoorlijk uit de hand met de Britten. De politie moest Badr en de woeste Britten uit elkaar halen en nam ze mee naar het politiebureau.
De Marokkaanse kranten noemen Badr ondanks zijn agressieve uitbarstingen steevast een 'held'.
De vechter bouwt in de loop der jaren zowel in Nederland als in Marokko een flink dossier bij de politie op. Het is niet de eerste keer dat Badr naar het bureau moet in Marrakech: in augustus dit jaar werd hij al aangehouden voor een verkeersovertreding. De kickbokser is bovendien al eens in Dubai aangehouden.
Bron
Ze hebben hem in Marokko benoemd tot sporter van het jaar in 2013. Die titel hadden ze beter kunnen geven aan Mehdi Benatia. Niet alleen een van de beste verdedigers ter wereld (top 10) maar gedraagt zich ook voorbeeldig. En de transfer naar een van de beste voetbalclubs ter wereld Bayern Munchen heeft hem ook geen windeieren gelegd met een jaarsalaris van 4/5 miljoen euro per jaar. Sindsdien ook basisspeler. Maar nee, ze likken the ass van Hari.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |