Niet doen.quote:
Bron?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:48 schreef Paule33 het volgende:
Home > Sport
Badr Hari verkozen tot beste sporter van het jaar
31 maart 2015 - 13:27
Badr Hari verkozen tot beste sporter van het jaar
Marokkaanse kampioen Badr Hari werd deze weekend tot sportman van het jaar verkozen. De kickbokser nam de prijs in ontvangst tijdens een ceremonie georganiseerd door Radio Mars en 2M.
Het is het tweede opeenvolgend jaar dat Badr Hari tot beste sporter van het jaar wordt verkozen. Een tiental sporters werden door de radio beloond voor hun uitzonderlijke carrière.
Winnaars 2015
Alles goed? lang niet gezien.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:03 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht dat er een apart Badr-topic voor die bagger zou zou komen?!
www.wijblijvenhier.nlquote:Op woensdag 1 april 2015 00:54 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Begin jij ook ? waarom ophouden,je komt ook hier..
Ik mag hier komen zo lang ik wil !
ophouden met die badr-troep hier te plaatsenquote:Op woensdag 1 april 2015 00:54 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Begin jij ook ? waarom ophouden,je komt ook hier..
Ik mag hier komen zo lang ik wil !
Ik doe niet aan politiek ! haha....quote:Op woensdag 1 april 2015 06:26 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
www.wijblijvenhier.nl
Maar klinkt als een prestigieuze onderscheiding.
haha ! iemand die mij iets gevraagd?? ik weet niks van,als zo iets , moet ik na luisteren?? jij komt hier om te lezen toch? waarom mag je druk, om niks .quote:Op woensdag 1 april 2015 06:52 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ophouden met die badr-troep hier te plaatsen
er is je gevraagd daar een ander topic voor te openen
Wat een drama, werken!quote:woensdag 1 april 2015, 11:02'Scheiding financieel drama voor Estelle Cruijff'
© PPE Agency
De scheiding van Ruud Gullit heeft Estelle Cruijff niet opgeleverd waar zij op hoopte. De afwikkeling is voor haar uitgedraaid op een financiëel drama. De rechter vindt namelijk dat zij best zelf kan werken voor haar geld.
Estelle zou 21.000 euro per maand hebben geëist van haar ex Ruud. De door haar verlangde financiële compensatie zou van tafel zijn geveegd, en de voormalig voetbalvrouw blijft achter met 'nog geen fractie van het bedrag dat zij eiste', schrijft Story.
Ruud betaalt kinderalimentatie voor dochterJoëlle en zoon Maxim, maar de eis van zijn ex-vrouw ging hem te ver. Hij is content met het vonnis. Het ziet ernaar uit dat Estelle zich de luxe die zij gewend is, nu niet kan blijven veroorloven.
Estelle en Ruud trouwden in 2000, zij was toen 21. Ze zetten na twaalf jaar een punt achter hun huwelijk.
Het wordt pas echt vervelend als ze niet meer van die non-baantjes kan blijven doen omdat ze niet langer interessant genoeg is als ex mevr. Gullit.quote:
ik ben benieuwd hoeveel ze dan wel krijgt nu, wat het een financieel drama maaktquote:
dit topic gaat over de scheiding van ruud en estelle, waar badr al geruime tijd geen rol meer in speeltquote:Op woensdag 1 april 2015 11:55 schreef Paule33 het volgende:
[..]
haha ! iemand die mij iets gevraagd?? ik weet niks van,als zo iets , moet ik na luisteren?? jij komt hier om te lezen toch? waarom mag je druk, om niks .
quote:Op woensdag 1 april 2015 13:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dit topic gaat over de scheiding van ruud en estelle, waar badr al geruime tijd geen rol meer in speelt
die berichten over hem zijn hier dus niet op hun plaats
Het klopt niet van, anders zal Ole mij nooit toen roepen hier om meer te weten over de ruzie met de voetballers in Marrakech met Badr Hari......quote:
Sarcasme is jou vreemd?quote:Op woensdag 1 april 2015 14:38 schreef Paule33 het volgende:
Het klopt niet van, anders zal Ole mij nooit toen roepen hier om meer te weten over de ruzie met de voetballers in Marrakech met Badr Hari......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |